Odkręć śruby od rygli wodzików. Sprawdź czy po wrzuceniu biegu tryby się kręcą. Sprawdź na każdym. Jeżeli wszystko tam jest w normie to masz problem z tylnym mostem lub zwolnicami.
możesz zrobić zdjęcie w którym miejscu ta podkładka idzie w tej zwolnicy ? rozbierałem ich kilka wiele razy i widzę ją pierwszy raz.
Zdemontowana zwolnica tylna kompletna. Postawić na szpilkach. Wykręcić dwie śruby M10 i zdemontować pokrywę z wałkiem. Wyciągnąć obejmę koła centralnego, koło centralne i koronowe. Odgiąć podkładkę i wykręcić śrubę, wyjąć razem z podkładką. Zdjąć kosz, podkładki dystansowe. Wyjąć wał koła z łożysk.
Sprężynka przychodzi pomiędzy koło a podkładkę [w którą wchodzi część sprężynki].Pozdrawiam
Do zwolnicy wlewa sie około 1 litra oleju, filtry montujemy filcowy od strony skrzyni biegów następny papierowy. Pamiętać należy o oleju w filtrze powietrza i pompie wtryskowej.
Nie podejdą.
Nie więcej trybów ale inne przełożenie. C-4011 półoś zębów 12, koło zębate 55. C-360 półoś 11, koło zębate 56. Odkręć pokrywkę zwolnicy i policz zęby dużego koła.
Kiedy kolega wymiał olej w zwolnicach? Pasuje sprawdzić luzy na zwolnicy i mechanizmie różnicowym.
Witam. Czy pochwa z zwolnicą z Ursusa C 330 spasuje do Ursusa C 325, i czy pochwy si e czymś różnią.
Dzień dobry Ostatnio hamulce w c330 przestały hamować. Prawdopodobnie dostał tam się olej bo cięgna które idą od pedału hamulca do zwolnic są za olejone. Czy da się jakoś odtłuścić szczęki bez rozbierania zwolnic...
Witam, mam problem w moim ursusie[r.1982] z jazda na 6 biegu ponieważ wtedy słychać trzeszczenie między skrzynią biegów a zwolnicami. Jaka może być przyczyna, zużyte biegi czy koła zębate w zwolnicach?
Podnieś go do góry za tył i sprawdź luz na łożyskach dużych kół . Może się rozsypało . Czy jest olej w zwolnicach ? Czy nie ma wycieków na wyjściach , zwolnica , pochwa , blok ?
Przecież nikt nie jest w stanie stwierdzić co tam się stało a nawet jeśli to przecież nikt cudownie Ci tego bez rozbiórki nie naprawi. Zacznij od zajrzenia do zwolnicy/półosi.
witam jak jadę moim ursusem c-330 z góry to dziwnie w zwolnicach zgrzyta jak by nie było oleju
Witam Mam problem ze zwolnicami do ursus c-330 lub jedną zwolnicą która ciągle trze na 5-biegu (na innych nie). W zimie nalałem nowego oleju do zwolnic jak i skrzyni biegów HIPOL'U. Chciałbym dowiedzieć się co się dzieje i ile kosztują nowe zwolnice. Na remont szykuje się w zimie:D
A może zwolnice tak mają.
A olej w zwolnicach jest ? Sprawdzileś ?
Znalazłem farbę firmy Granit. Czy to dobry produkt czy wybrać coś innego?
Witam, czy do wymiany półosi w C360 konieczne jest wyjmowanie wału koła i dużego koła zwolnicy, czy można jednak to wymienić bez rozbierania całej zwolnicy? AI: Jakie są objawy lub powody, dla których chcesz wymienić półoś w Ursusie C360? Krzywa półoś AI: Czy masz doświadczenie w naprawach mechanicznych i dostęp do specjalistycznych narzędzi potrzebnych...
Z tych kilku słów wniosek jest tylko jeden to nie są trzaski w zwolnicach tylko z mechanizmu różnicowego.
OK, dzięki, wezmę się za to, zobaczymy co wyjdzie.
Podnośnik i obydwie pochwy ze zwolnicami.
Witam, mam problem z hamulcami w C 360 3p, a dokładniej są zaciśnięte na prawym kole i podczas jazdy palą się tarcze. Czy jest jakiś sposób na naprawę tego bez zdejmowania koła i zwolnic. :D
Drodzy forumowicze poszukuje rysunku schematycznego skrzyni biegów wraz z mostem napędowym i zwolnicami od ciągnika ursus C 330. Proszę o pomoc. Z góry dziękuje
Druga opcja jest poprawna . Schemat zwolnicy jest w internecie można sobie sprawdzić.
Czy ktoś posiada instrukcje obsługi MF 235? Mogę prosić o kopie stron o tylnym moście i zwolnicach.
Ja bym zaczął od regulacji jeśli faktycznie wszystko jest i jest podłączone. Prawe koło do góry i skracaj cięgno. Jeśli braknie regulacji lub nic to nie pomoże do zdjęcia zwolnica.
Narzędzia standardowe,klucze płasko-oczkowe, nasadki,a najbardziej będziesz potrzebował szwagra bądż kogoś silnego do ściągnięcia i zamontowania zwolnicy bo po pierwsze jest ciężka a po drugie niewygodna . Cała reszta nie jest skomplikowana jak ze samochodami sobie radzisz to i to opanujesz bez problemu.Miałem podobny problem z wyciekiem , okazało się...
Do zdjęcia zwolnica i wymiana wszystkich uszczelniaczy, potem pochwa i to samo uszczelniacz do wymiany. To olej albo własnie ze zwolnicy albo tylnego mostu. Hydraulika w tym ciągniku jest zasilana olejem ze skrzyni biegów i tylnego mostu. Nie ma osobnego zbiornika.
Rusunek i numery katalogowe części masz tutaj: [url=https://e-ursus.pl/pl/i/Polosie-ze-... Spójrz jeszcze tutaj: [url=https://e-ursus.pl/pl/static/przekl...
Same zwolnice są inne, poniekąd wzmocnione w stosunku do zwykłych z ursusa Zwolnice są te same, inne są pochwy bo bez kołnierza pod błotnik i stalowe a nie żeliwne jak w ciągniku.
Domowy sposób [stary jak świat ] , pomiędzy wałek ataku a koło talerzowe wkręcasz kartkę papieru z zeszytu , dociągając lub popuszczając łożyska koła talerzowego uzyskujesz potrzebny luz . Prawidłowo ustawiony luz nie może przecinać kartki . Do ustawienia luzu niestety muszą być wyjęte obydwie zwolnice. Pozdrawiam Zbigniew
Jak masz założoną tą zwolnice na moście która ciężko chodzi ,odkręć dekiel górny i zobacz czy będzie lekko chodziła.
Obydwie zwolnice trzeba wywalić - inaczej nie wyjmiesz.
W tylny most wchodzi taki trzpień [drut] który steruje szczękami jest on połączony z pedałem hamulca i na wejściu w most tylne na tym drucie znajduje sie dośc specyficzny uszczelniacz i prawdopodobnie tam leje Inaczej wytłumaczyc nie potrafię
czy jak chce się ściągnąć zwolnice to trzeba spuszczać olej z podnośnika w Ursusie c-360 Dziękuję za odpowiedź
Najczęściej siadają na półosi. Sciagniesz zwolnice to i zobaczysz:D
Sprawa wygląda tak że prawe koło staje w miejscu na suchej nawierzchni a lewe nie ale to tak czy tak pewnie czeka mnie rozbieranie tym bardziej że jedna zwolnica zaczęła się odzywać
Przekładnia główna na pewno jest dobra skoro ciągnik jedzie. Uszkodzenia należy szukać począwszy od mechanizmu różnicowego poprzez półoś napędową skończywszy na zwolnicy. Tu leży problem.
Tylko te z rozrządów z założenia są drogie a znalezienie większej ilości po szrotach moglo by być problemem.. A może do tego ktoś wie co da się dobrać żeby było z 2xwiększe ale moduł miało ten sam. http://www.agromirex.pl/index.php?p=prod... Tylko, że te oryginalne większe z Ursusa kosztuje...
Dzięki a ten otwór przy zwolnicy, też jest powiązany z podnośnikiem. :?:
Witam, Zostałem poproszony o naprawę ciągnika jak w temacie - ursus C325. Podczas oględzin usłyszałem hałas z okolic lewej zwolnicy. Hałas występował tylko przy wyższych prędkościach kiedy ciągnik jechał bez obciążenia. Tzn jadę po prostym lub z górki, puszczam gaz i coś huczy i tryka. Pomyślałem, że problemem jest zwolnica koła lewego. Następnie podniosłem...
witam tydzień temu wymieniałem z wujkiem szczęki hamulcowe wszyskto poszło zgodnie z planem ale gdy nasępnego dni wyjechałem do pracy na pole strasznie zgrzytało niewiem co sę stało może to w zwolnicach
Te oryginalne części Ursusa mają tyle wspólnego z oryginalnością... Dokładnie, ostatnio zakupiłem nowe bębny hamulcowe do C330, jakie było moje zdziwienie gdy po złożeniu zwolnicy okazało się że "coś" obciera w bębnie! Od nowa rozebrana zwolnica i przyczyną jest oczywiście "oryginalny" bęben Ursus który w środku nie był w ogóle obrobiony i syfami z...
Ale to dziwne że 3P i andoria mają takie samo przełożenia w skrzyni, a pracują na zupełnie innych obrotach Nie jestem pewien, czy aby na pewno most i przełożenie zwolnic zostały te same.
Co prawda, bez pomocy ale się w miarę udało. Łożyska wymionie wydaje się że trochę pomogło. Co do luzu na walku atakujący to został usunięty przez dociagniecie nakrętki natomiast luz na kole talerzowym wystąpił z racji że wylamal się ząb prowadzący podkładki zabezpieczająca nakrętke niwelujaca luz na tym kole talerzowym. W skutek tego nakrętka kręciła...
c-330m składak trochę ok. 9000 mth jeden remont silnika , od tego czasu jakieś16 lat bez remontu, ale jeszcze silnik zdrowy, tył mi się sypie zwolnice skrzynia itd. :D
Sprzęgło nie robi się "co ile" tylko jak padnie. Wykazuje objawy zużycia lub zepsucia. Olej wystarczy raz w roku lub książkowo co zdaje się 100mth łącznie z filtrem powietrza a wchodzi 6,2 litra superolu. Olej w sam raz do dziadka. Skrzynia 23l, zwolnica po 1l na każdą, układ kierowniczy 1,5l. Nie wymienia się praktycznie. Tyle co dolewki go odświeżą....
nie mam miarki w skrzyni biegów w ursus 914jaka długość powinna być i gdzie min. i max. lub jakieś zamienniki może od c-360 czy by pasowało. Bo mam wkręconą od bocznej zwolnicy ale ona jest za krótka.
Na 99% cylinderek złom Jeżeli nie jest zapieczony to po kilku użyciach zacznie cieknąć. Zwolnice do wyjazdu - innej opcji nie widzę. Teraz zima, jest czas na przegląd sprzętu.
Co to wam robiło? Hałasowało jakby zwolnice wyły ale w konsekwencji może zablokować skrzynie jak się wałek przesunie
Nie lepiej po prostu sprzedać ten ciągnik i kupić ciut większy? Trochę bez sensu taka zabawa w turbo. Mam nadzieję, że nie chodzi Ci po głowie przedni napęd. Silnik i skrzynia wytrzymają te 15km więcej, ale ja bym się raczej obawiał o zwolnice. Nie są planetarne. Ani daszkowe, ani skośne.
W C330M inne przełożenie jest tylko w zwolnicach, co daje inną prędkość jazdy. Są dwa rodzaje obrotomierzy do Ursusa. Do C-330 jest piktogram WOM przy 2200 RPM. Do C-360 jest piktogram WOM przy 2000 RPM (przełożenie w skrzyni 1:4). Czy jest jakaś różnica w stałej licznika dla C330 i C360, tego nie sprawdzałem. Obrotomierz ze zdjęcia to chińska podróba....
Transol to się lało do bortów w stalincach do przekładni mocno obciążonych . W zimę możesz mieć duże opory w na kołach zębatych w zwolnicach . Jak nie masz wycieków to zalej Hipolem . :|
Tak właśnie powiedzieli mi w sklepie z częściami. A ja mam szpilki M16 z nakrętkami na klucz 24 . Chyba wały zwolnic są od innego traktora.
Witam. Mam c360 już parę lat po remoncie silnika. ostatnio podkręcałem ciśnienie na pompie i wtryski mam założone 260bar. Spalanie na poziomie 5l/mth w orce (25cm głęboko, 2bieg głównie) nie wiem czy to dużo czy mało jak na c360. A co do komfortu to wiadomo jak jest z 360. most i zwolnice wyją....
Tak jak napisał poprzednik: poślizg na sprzęgle nie jest przyczyną. Przyczyna leży na zblokowanej skrzyni. Spróbuj za pomocą np przecinaka, śrubokręta podważyć któryś tryb tak, aby zmusić go do obrotu (na wciśniętym sprzęgle i dla bezpieczeństwa przy zgaszonym silniku). W Twoim przypadku owe pokręcenie będzie pewnie niemożliwe i wtedy potwierdzi ono...
Sprzęgło do weryfikacji, zużyta tarcza? Co do zwolnicy, może być ukruszona i daje o sobie znać, może to być również któreś z kół zębatych w skrzyni przekładniowej.
W ogóle wspomaganie wydaje mi się zbędne - zobaczcie że mechanizm hamulca nie działa bezpośrednio na koło, tylko na półoś wychodzącą z mostu do zwolnicy - zbyt "ostre" hamulce mogą powodować szybkie rozklekotanie całej przekładni w zwolnicy.
Witam tak jak w temacie planuję kupić felgi z oponami od bizona o rozmiarze 620/75R26 do ursusa c360 I teraz moje pytanie czy będzie pasować rozstaw śrub i środek czy wejdzie w to zatoczenie w zwolnicy.
C-355 też jest szybsza od typowej C-360 różnica w przekładni zwolnic. Starsze modele robione lepiej z lepszych jakościowo materiałów.
Witam Szczerze tyle skrzyń miałem rozebrane ale nie weszło mi do głowy spamiętanie ilości zębów na poszczególnych kołach .Proponuje idź do sklepu z częściami do C 360 i zliczesz bez żadnych pomyłek . A tak mimo chodem zastanawiam się , dlaczego potrzebujesz znać ile zębów jest na poszczególnych kołach i to jeszcze w skrzyni biegów , chcąc robic przedni...
Nie pamiętam dobrze, a nie mam okazji akurat go zapytać, ale na 99,8% przy hamulcu ręcznym nic nie było ruszane, a ojciec długo się z tym bawił i podchodził do tego kilka razy różnymi sposobami - ale obyło się bez zdejmowania zwolnicy.
Bardzo ważny jest też oring znajdujący się wewnątrz pierścienia nabijanego na półoś napędową. Trzeba go koniecznie wymienić. A co do uszczelniaczy od strony mostu. Jak kolega Grzegorz_madera radzi warto to zrobić ale uszczelniacz po stronie blokady można wymienić nie odkręcając pochwy. Deklem od blokady da się to zrobić. I jeszcze jedno ważne. Jak będziesz...
Witam.W ursusie c 330 przy sianiu gorczycy zaczęło coś zgrzytać tak jakby w skrzyni biegów lub w zwolnicach i po chwili ciągnik stanął i nie chce ruszyć nawet po wyłączeniu biegu i ponownym włączeniu.Czy to coś w skrzyni czy możliwe że np.któraś półoś poszła lub zębatka???Proszę o pomoc.
Pompa korzysta z oleju skrzyni biegów i mostu ok 30 litrów, do spuszczania są dwa korki jeden jak było wyżej napisanie na pokrywie pompy druga przed pierwszym okienkiem w skrzyni. " Tylko pamiętaj że ten olej jest puszczany z pompy i także z układu napędowego osi od kuł Smile" jeśli" osie od kuł" to półoski to pamiętajże zwolnice maja własny olej po...
Skąd taki pomysł ustawienia ?? Wystarczy ustawić luz między zębami sprzęgła robi sie to po założeniu zwolnic regulując cięgnem w taki sposób aby pedał blokady miał ok 5mm luzu.
Witam przymierzam się do wymontowania półosi ze zwolnicy od ZETORA 3011, czy zasada demontażu jest ta sama co w URSUSIE C-360? Podeślijcie dokładny opis tej operacji, dzięki. Pozdrawiam
Masz trzy wyjścia: 1. Rozebrać i stwierdzić własnym wzrokiem co się stało. 2. Udać się do wróżki. 3. Czekać aż się zepsuje coś poważniejszego, najlepiej 30 km od domu. Tak na poważnie - bez rozbierania się nie obędzie. Może skrzynia biegów, może most - mechanizm różnicowy lub zwolnice. Nikt nie przyłoży Ci stetoskopu podczas jazdy.
No to jedynie tak jak kolega cichus podpowiadał, żeby zdjąć górny dekiel i zobaczyć stan zębatek. Może to coś z zwolnicami albo mostem, ale to już grubsza robota. Nie jest to czasem c330M? czy zwykły?
To prawda, sam nie dasz rady. Zeby ściągnąć/ założyć zwolnice trzeba przynajmniej dwóch silnych mężczyzn. Jeśli nie widziałeś jak się to robi to namęczysz się z tym niemiłosiernie.
Nie zwojnica tylko zwolnica. Nie ma szans tak to zesztukować. na razie możesz co najwyżej zaślepić tą pompę a hamować tylko tą dobrą.
Witam, trzeba ustalić czy lewa pompka hamulcowa jest dobra,z tym jest roboty mało. Jeśli jest ok to cylinderek hamulcowy nie działa. Tutaj jest roboty sporo, bo trzeba zdjąć koło i zwolnice. I dopiero wtedy widać okładziny.
Nie tylko zwolnicę ,ale i pochwę z prawej strony musisz zdjąć. Przy okazji wymień simering bo jak ruszysz półoś to olej może pójść na szczęki bęben i głupiego robota. Sprawdź stan półosi. A, i z jakiego łożyska mógłbym wyciągnąć tą kulkę (bodajże 5/16 jest potrzebna)? Powinieneś dostać bez problemu w sklepie z częściami.
Przez forum nie naprawimy tego ciągnika, sprowadź mechanika, który ogarnia wzmacniacz, bo pisanie do niczego tu nie prowadzi. Pisze że coś blokuje, a objawy podaje przypalonych tarczek, tym bardziej że pisze że na żółwiu jedzie. Jak nie zna budowy wzmacniacza to będzie ciężko to przez forum naprawić. Uważam że tam nic nie blokuje, lecz rozłącza. Objaw...
E.... z uaza zakładaj nic mu nie będzie. Części tanie, dostępne, most jak na ten ciągnik bez tura mocny, standardowe rozmiary uszczelniaczy i łożysk. Afgany popularne były z 15 lat temu jako mosty z małym dyferencjałem i zwolnicami. Nie polecam do ciągnika. Prócz tego możesz równie dobrze wcisnąć ze starego np. patrola ale ewentualna naprawa i sam zakup...
Kurcze jeszcze jeden problem policzyłem zęby w zwolnicach i jedna jest od 40(stary typ) druga od 60(nowy) mam je uszczelnić bo cieknie ale teraz to już nie wiem czy tak może zostać ?Czy mech. różnicowy bardzo cierpi z tego powodu?
Najpierw zobacz czy to na pewno to koło. (zdjęcie pokrywy to 10 min) Można odjechać mostem od skrzyni i wtedy, ale nie trzeba. Możesz też zdjąć prawą zwolnice (blokadę chyba też), zdejmujesz podnośnik odsuwasz mechanizm, rozkręcasz wałek ataku i wymieniasz kolo reduktora.
Jeżeli nie wiesz jaki to jest gwint, to wykręć śrubę ze zwolnicy i weź ją na wzór do sklepu z artykułami metalowymi (śrubami). Powinieneś dostać bez problemu.
Tylko że ekran na drodze szybkiego ruchu jest z materiałów tłumiących, a nie ze stali przenoszącej drgania i rezonujacej. Zreszta biorąc pod uwage wyjący dyfer, zwolnice i skrzynie biegów, drgania pochodzące od tego wszystkiego to tłumik jest tu najmniejszym problemem.
Witam, Załóżmy ,że zdjąłem obie zwolnice, czy wtedy mechanizm różnicowy już uda mi się wyjąć, i czy uda mi się wymienić łożyska stożkowe, chodzi mi głównie o te pierścienie osadzone w pochwach. :?:
Witam. Zna ktoś może jakiś dobry warsztat w małopolsce [lub sąsiednie województwa] który wykonuje naprawy generalne ciągników? Chodzi mi o c-360. Trzeba; -zespawać blok -remont generalny silnika, skrzyni, zwolnic, osi -nowa elektryka, cała -czyszczenie i malowanie Chodzi mi żeby było to zrobione niekoniecznie tanio ale dobrze. Jaki może być tego koszt?
max na jakie obroty wejdzie to 2000 tys. Jak wkręca się na 2 miliony obrotów, to cieszyć się powinieneś. Zapewne rzęzi tylny most. Sprawdź czy jest olej w zwolnicach. Na każdym biegu hałasuje ? Każdy stary traktor kopci, a jak tylko czasami, to masz luksus. Być może pierścienie już zużyte, albo któryś uszczelniacz zaworowy.
Pęka co może i gdzie może. Zwolnice, ramy i wysięgniki - albo pękają, albo wszystkie zawiasy mają potworne luzy, wycieki oleju z rozdzielacza, skrzyni i silnika. Plus to tylko to że to na Ursusie pędzone, to i części relatywnie niedrogie i kowal naprawi.
Witam,nie użytkuję zetora ale 60-tki i owszem i powiem tak skrzynia śrutownik most śrutownik a o zwolnicach nie wspomnę ale jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma.Jeśli chodzi o pecinę to do prac polowych oki ale do transportu porażka WYJE jak cholera kilka razy głośniej niż zwykła 60-tka.No ale jak się przymknie oko to może być.
kmr napisał: " Grzałka tylko na duże mrozy a więc z twojej perspektywy tylko odśnieżanie. Czemu tylko na duże mrozy? Jak jest nawet np 0 czy +5stopni to jakbym włączył grzałkę na pół godziny to będą mniejsze opory i lżejszy rozruch." Jak masz sprawny ciągnik to Ursus 360 odpala na zimnym płynie przy ponad -10 stopniach bez żadnych podchodów. Mój może...
Ursus C-360 moc 50 KM a momentu 190 Nm. Ursus C-45 silnik niskoprężny moc zaledwie 45 KM ale moment obrotowy 486 Nm i zobacz na YT ile to ma uciągu 6 skib nie robi wrażenia nawet 10 skib pociągnie. Dlaczego teraz nie buduje się takich silników bowiem przeniesienie dużego momentu obrotowego jest bardzo kłopotliwe. To o co kolega tak walczy to ciągniki...
Da rade to zrobić ponieważ te ursusy np 2812 c360 3p czy MF 255 maja te same silniki tylko jest inna dawka paliwa Jak one nie maja zwolnic? pierwsze słyszę
Luzy (lub zapieczenie ) na tulejach osi kół przednich ( tuleje w ramie przedniego zawieszenia), luzy łożysk w zwolnicach ( jeśli łożysko się "wytłukło" a właściciel dalej jeździł to często zewnętrzna bieżnia łożyska wycierała obsadę łożyska i nowe łożysko było od razu luźne - pomagało napawanie i odtworzenia obsady łożyska lub wymiana zwolnicy.). Należy...
Ciekawe co dla ciebie znaczy naprawa hamulców orz jaki jest stan ciągnika? Generalnie dużo pracy. Musisz wymontować zwolnice z pochwami a do tego dużo śrubek. Ja nie mam takiej instrukcji, lecz podpowiem, że przyglądając się konstrukcji dojdziesz samodzielnie.
Ogromne mieszasz i prawie nie wiemy o co tobie chodzi. Ale znów co ma zdejmowanie koła do blokady mechanizmu różnicowego? Jak zatem uprzednio wymienialiście/naprawialiście hamulce? Aby dostać się do bębnów i szczęk musieliście rozbierać zwolnice i raczej bez kół. Jeśli były zdejmowane bębny to może coś źle zamontowane tuleje uszczelniające
A nie taniej i szybciej jest dołożyć napęd do 912 ? byłem w posiadaniu ursusa 5314 przez 5 lat od nowości, ciągnik poza oszczędnym silnikiem i zwrotnością nie ma żadnych zalet. most wyje, moc nie za duża, przedni most ciągle leją się zwolnice, skrzynia biegów ( zależy czy na 2 czy 3 dźwignie ) dostępność części słaba. w moim odczuciu stara 914 o niebo...
Więc to nie jest jedynie cecha polskich Ursusów. Remonty ciągników generalnie są drogie. Natomiast jedyną różnicą jest to, że zachodni ciągnik po wpakowaniu w niego 50% jego wartości powinien posłużyć bezawaryjnie jest wiele lat, a leciwym Ursusem może być róznie. No właśnie, wszystko się opiera o to że do zachodniego nie ma często "podróbek" dlatego...
c330 Witam i pozdrawiam,,, pojawiły sie dziwne odgłosy podczas jazdy w dół pod obciąrzeniem lub gdy ciągnik sie toczy sfobodnie i przychamuje go silnikiem obojetnie jaki bieg nie jest to grzechotanie zwolnic tylko cos zgrzyta jak by przeskakiwały zeby przy pracy pod obciąrzeniem nic sie nie dzieje co dziwne z góry dziękuje za odpowieć.
Jeżeli traktorek ma faktycznie przebieg 300-1800mth i leje, ma mocno wypracowane zawieszenie, zwolnice, są na nim ślady naprawiania zarówno w Japonii jak i w Polsce etc. oznacza to jedno : - albo jest zrobiony z byle jakich materiałów, którym daleko do technologii z Ursusa 330 czy ruskiego T-25 - albo pracuje w takich warunkach i tak dostaje w dupę,...
W praktyce, wersje eksportowe dostępne w Polsce różną się głównie zamontowaną kabiną, rodzajem obciążników i ogumienia przedniego oraz... kolorem. Tiaa, do tego ABS, ESP, radio z CD i nawigacja satelitarna. Skąd żeś wziął te swoje wyliczenia? Bo y tego co ja wiem, to eksportowy był rzadko u nas spotykany C-362 - gdzie podstawową różnicą były blachy...
W tych ciągnikach zwykle wyją zwolnice. Samą skrzynię niestety musisz rozebrać i weryfikować części. Nie rób oszczędności- koła wymienia się parami a coś takiego co masz to właśnie mógł ktoś załatać jakąś używką "na chwilę".
Dobra teraz jest OK, ale wyszedł znowu ten sam problem od wielu lat. Olej cieknie po orce z prawej pochwy ( strona z blokadą), Rok temu to wymieniałem i znów napierdziela mi olej z dziurki spod bębna hamulców których teraz nie ma zalane olejem zapewne. Czy te simeringi co się teraz kupuje to jakiś badziew czy coś robię źle. Co teraz robić znów to samo...
Jakby to powiedzieć: chciałem coś nowszego i oszczędniejszego. Ciągnik będzie używany jako podstawowy w gospodarstwie 10 ha + prasowanie na zarobek ok 70 ha/rok. Przedni napęd używany będzie głównie na łąkach. Doprecyzuję swoje wymagania: 60-70KM, minimalna ilość elektroniki (np nie chcę ciągnika w którym jest elektroniczny, ciekłokrystaliczny wyświetlacz,...
Przepraszam, zamiast średnicy miało być obwodu. Niestety nie będę montował żadnych kółek kręcących się po feldze gdyż to technicznie nie sprawdzi się w rolnictwie. Nie będzie też montażu czujnika w zwolnicy. Rozsądnym było by zamontowanie czujnika pomiędzy tylnym mostem a zwolnicą w tzw. "pochwie" np. przez dekiel rewizyjny do załączania blokady mechanizmu...
ursus zwolnica zrobi zwolnica naprawa zwolnica
wyważarka wirników arduino mcp2515 bezpiecznik zewrzeć telewizor
zyxel router strona konfiguracji rozlaczniki bezpiecznikowe
Lokalizacja głównego przekaźnika Audi A4 B7 2006 Uziemienie w szlifierce kątowej: Jak to zrobić?