Bo tak ma być. Skoro napięcie na klemach w trakcie pracy silnika ma 14,5V to szukaj przyczyny gdzie indziej - duże samorozładowanie baterii - > trzeba rozglądać się za nową, - coś w aucie pobiera prąd na postoju -> trzeba zmierzyć prąd pobierany z akumulatora przy wyłączonym silniku.
Witam czy rozwiązałes problem z lądowaniem
Do żarówki ma dochodzić + po stacyjce a drugi idzie na alternator
Napisz co chcesz zrobić, będzie łatwiej coś wymyślić. Jak nie, to schemat i jedziesz.[/GVideo]
Nie masz ładowania to nie masz wspomagania prawdopodobnie,.
Na przewodzie alternator-UPC pojawia się nie wiadomo skąd 12V przy włączonym zapłonie. Odłączyłem fabryczny przewód i pociągnąłem prowizoryczny no i problem zniknął, Podsumowując na sprawnej magistrali miernik pokazuje około 10 V A teraz napiszę " a nie mówiłem " :D Trzeba było słuchac wujka genka jak pisał że na magistrali LIN napięcie nie powinno...
Tam alternator jest sterowany sygnałem LIN, jeśli sterownik uzna, że nie potrzeba obciążać alternatora to zmniejsza napięcie ładowania. W silnikach zasilanych wtryskiem nie ma żadnego ssania, sterownik silnika dobiera parametry pracy odpowiednie to temperatury silnika, zewnętrznej, ciśnienia atm. itd,itd Jeśli sterownik uzna, że potrzeba więcej prądu,...
Witam mam problem z ładowaniem w Renault Master 2.3 od razu po odpaleniu wywala błąd od ładowania i gdy chodzi sobie na wolnych obrotach faktycznie nie jest ładowany lecz po dodaniu gazu zaczyna się ładować ale błąd dalej nie znika. Został sprawdzony alternator, akumulator(wymieniliśmy na nowe) oraz została sprawdzona cała wiązka.
Niewłasciwy regulator lub urwany przewód komunikacji.
szara kostka - pin 5 (w tej kostce na pinie 1 mam 87,2 om) To nie masz masy tutaj. Czarny przewód bezpośrednio do minusa.
Odpali i to bez problemu, przecież na włączonych światłach jest ponad 14 V. Pisałem już a co się dzieje z ładowaniem gdy przy pracującym silniku i ładowaniu, wyłączyć światła.
Szczotki przewodzą prąd do uzwojenia wzbudzenia, bez tego alternator nie zacznie ładować, więc ich stan musi być nienaganny.
Jeśli ma ADR to wyłącz i włącz główny wyłącznik prądu powinno pomóc
Czy podłączyłeś wszystko prawidłowo,podałeś zasilanie na regulator.Przewód zdjęty ze styku L i przyłożony do masy powinien zaświecić lampkę.
Diody to nie rezystory czy kondensatory - mierzysz najmniejszy spadek napięcia. Połącz sobie dwie diody szeregowo a do tych dwóch dołącz jedną równolegle - wyjdzie Ci spadek na jednej diodzie. Może zamiast się sprzeczać to podłącz sobie diody szeregowo i równolegle i zobacz jakie będą spadki napięć. Chcesz zmierzyć mostek poprawnie - mierz każdą diodę...
Albo UPC jest utopione, co bardzo często się zdarza
Szczotki przykrótkawe.
do wymiany częśc wskazana wkrętakiem. No prościej się nie da.
ale po kilkudziesięciu minutach z miernikiem i kawałkiem przewodu doszedłem do wniosku że wszystkie cztery są sterowane masą (po zapłonie powinny mieć stały plus) Dokładnie tak jest. Brakuje ci zasilania 12V na te żarówki. Nie wiem jak sprawdzić kontrolkę temperatury. Działa na tej samej zasadzie, co kontrolka ciśnienia oleju. Tam ciśnienie rozłącza...
Padło ładowanie, więc robimy diagnostykę mechaniczną, pasek alternatora, alternator, jak jest ok to miernik, kontrolka, schemat.... Nie pogardziłbym też sprzętem o nazwie Clip.
Jest wbudowany, dodatkowo napięciem steruje sterownik silnika. Jeśli masz takie ładowanie to zapewne akumulator na szrot.
Wygląda podobnie i jest na alternatorze (jego tył) http://obrazki.elektroda.pl/7519406500_1...
A jaki prąd pobiera ci auto z akumulatora?? Ile prądu bierze sam komputer w samochodzie?? Bo jęsli tego prądu nie ma to może nie masz auta z komputerem?? U mnie prąd wynosi 80mA dla samego komputera i koło 150-200mA z włączonym alarmem. Pytanie ile wychodzi u ciebie?? Bo nie wierze że auto nie bierze prądu z akumulatora!
Możesz jeszcze sprawdzić zasilanie regulatora napięcia w magnum-kach dxi przewód od rozrusznika (cięki czerwony) lubi się przerywać zaraz przy rozruszniku
Jeżeli jest zanik ładowania, to maleje obciążenie silnika przez alternator i obroty rosną. Jeżeli chodzi o wyszukanie usterki, to zacznij od sprawdzenia i przeczyszczenia przewodów alternator-akumulator (również klemy), następnie sprawdź ewentualnie wymień szczotki (nie znam tego modelu-nie wiem jak łatwy jest dostęp), jeżeli to nie pomoże, to polecam...
Francuzi nie potrafią robić porządnych aut. A skad to zty nie potrafisz mierzyć lub nadal masz uszkodxony alternnator !
Czy udało się zdiagnozować trzaski podczas ładowania?
A wystarczy poszukać https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
Miernik do reki i zacznij od sprawdzenia prądu ładowania
Ponowię prośbę o pomoc. Alternator po wizycie u fachowca, sprawdzony, ładowanie było dobre, ale aby być go pewnym wymienione szczotki i wirnik. Akumulatory podmienione na pewne z innego samochodu. Ładowanie na postoju 28,7 V, ale czasie jazdy (po około 15-20 min.) pokazują się piki do nawet 30,9 V. I wtedy elektronika zaczyna wariować. Przewody masowe...
Może być uszkodzona ładowarka pokładowa lub bezpieczniki w tej ładowarce.
Panowie, skończcie pisać bzdury, auto ma pół roku, alternator ma nieco bardziej złożone sterowanie niż Polonez. Polecam wizytę w innym serwisie, gdzie zechce się panom ogarnąć problem. Pierwsza sprawa, to jaki pobór prądu ma Webasto?
Czy ktoś wie, jakie złącze używa lampka ładowania baterii RENAULT ZOE 266804179R? https://obrazki.elektroda.pl/8709211600_...
Miałem kiedyś podobnie przypadek, że wymieniliśmy alternator i ladowania wciąż nie było (właśnie w ADR). Pamiętam, że wyłączenie wyłącznika elektrycznego i jego ponowne włączenie pomogło. Dlaczego tak? Nie mam pojęcia
Jeśli mierzysz napięcie DC na akumulatorze, to taki efekt wywołuja fałszowane regulatory napięcia, które zamiast układu na tyrystorze ograniczającego napięcie ładowania mają zastosowaną zwykłą diodę. Nie mówię o tych za 20zł,ale o oryginałach z różnych Rometów,Junaków,Zippów ITD. Niedawno grzebałem oryginalnego Suzuki GN,jeszcze wcześniej Kreidlera,ta...
Witam . Fakt że kontrolka gaśnie ,to nie oznacza że jest ładowanie. Należy zrobić pomiar na alternatorze i akumulatorze,by wykluczyć złe połączenie wyjścia alternatora zacisk(B+) z akumulatorem .Należy również sprawdzić naciąg paska klinowego lub wielorowkowego.Gdy nadal nie będzie ładowania należy sprawdzić alternator ,gdyż może być uszkodzony.Sama...
Kończą się szczotki alternatora + jeśli to alternator Valeo 120a należy wymienić także wirnik alternatora AR3002, ponieważ jest to wada fabryczna o której niektórzy nie wiedzą.
Witam serdecznie. Kupiłem transmiter jak sądziłem dobrej marki i nie najtańszy. Niestety w samochodzie audi A4 z 2004 roku po włączeniu świateł - nawet przy wyłączonym silniki słychać szumy, trzeszczenie. Dodano po 38 Nagrałem to tutaj. Jak sobie z tym poradzić? Bardzo proszę o pomoc. https://www.youtube.com/watch?v=MkT2lF9u... 3.1.16. Nie wysyłaj pytań,...
Rysio, Zdzisio i Mietek, to zatrzymali się z wiedzą w czasach wozów drabiniastych i furmanek. Ewidentnie brakuje ci prądu. Na dzień dobry pomiar ładowania. Kontrolka ładowania gaśnie normalnie? Zapala się w ogóle? Najprostszy sposób, to załączyć światła przed rozruchem i obserwować ich zachowanie. Podczas rozruchu mają prawo przygasnąć, a po uruchomieniu...
Witajcie Po wymianie regulatora napięcia (założony oryginalny) po około 2.000 km zapaliła się kontrolka ładowania, która o dziwo gaśnie powyżej 2 tys. obrotów. Gaśnie ale ładowania ciągle nie ma. Miał ktoś taki przypadek? Rozbierać alternator?
Zasilanie bierzesz z kostki zasilajacej radio 12V i GND niebieska kostka 7pin=12v 8pin=GND zeby dzialaly USB oczywiscie musisz wpiąć również mini usb do modulu reszta przewodów - dokładnie 4 szt. to AUX czyli jack 2.5 . Do samego ładowania USB nie muszą byc podpięte przewody OD AUX. https://obrazki.elektroda.pl/5803792000_...
Sprawdź napięcie ładowania i jakie dochodzi do immo. Możliwe że jakiś kabel nie łączy i immo pokazuje błąd zasilania. Dlatego po zwiększeniu obrotów napięcie ładowania rośnie i immo dostaje poprawne zasilanie - tzn powyżej minimalnego.
Drodzy, przyszedł mróz a z nim problem. Auto nie odpala, rozrusznik nawet nie jęknie. Mechanik twierdzi, że przejrzał całą wiązkę ale nic nie znalazł. Akumulator naładowany, tablica i światła świecą, radio się włącza a rozrusznik cisza... Wesprzyjcie mnie i mechanika wiedzą..... :cry: Pozdrawiam Maja komunikat: Laadstroom defect (niderlandzki)= uszkodzony...
+Apc=15= +po stacyjce DEM=50= + przy kręceniu rozrusznikiem Tem= lampka kontrolna świec EVKSB= elektrozawór (nie pamiętam, ale chyba zwiększa obroty biegu jałowego, gdy silnik jest zimny) PC= obwód ładowania TCE= czujnik temperatury -Bat= masa
nie ma przekaźnika, w renault tez nie było, regulator kontrolkę wygaszał.
To jest Kangoo 2?
Nie wiem czy dobrze trafił
zapaliły się kontrolki stop i ładowania Na kursie prawa jazdy uczą co oznaczają te kontrolki, z jakiś przyczyn brak ładowania. Z sposobu w jaki piszesz jedyną radą dla Ciebie będzie oddać auto w ręce fachowca.
Witam mam problem z Renault Master 3 2.3 mianowicie po odpaleniu na desce pojawia się usterka ładowania akumulatora i równocześnie problem z wycieraczkami jak włącze to nie można ich zatrzymać auto jeździ z warsztatu do warsztatu wymienione wszystkie sterowniki cała instalacja przejrzana naście razy na koniec alternator orginalny kupiony pod ten model...
Dla zainteresowanych napisze że robota spoko jeśli się ma klucze trochę chęci jest to do zrobienia, wymiary które pisałem simeringów są zgodne z danymi producenta renault, jedna ważna rzecz o której nikt to nie pisze a mianowicie koło pasowe wału korbowego to po którym kręci się pasek akcesoriów alternatora itp. To koło u mnie miało takie luzy że nadawało...
Witam wszystkich! Jestem Nowym użytkownikiem zwracam się tutaj,ponieważ w moim gronie nie znajdę ludzi którzy odpowiedzą mi na moje pytania. Są one następujące Renault Zoe o pojemności baterii 52kw. Interesuje mnie koszt przejechania 100km w przypadku ładowania z gniazdka domowego. Popatrzyłem na swoje bezpieczniki w domu i tak według tego co jest tam...
Wymienilem dwa tygodnie temu szczotki alternatora, a wczoraj lampka ładowania zaczęła się palić w przedziale obrotów 0-1200, przy większych gaśnie, ale prąd ładowania jest słaby, bo przejechałem na światłach około 60 kilometrow i samochod nie odpalił (jest nowy akumulator), Laguna 2,2D, poprzednio były te same objawy, ale po wymianie szczotek, bylo...
Witam wszystkich. Otóż dzisiaj rano miałem problem z naładowanie akumulatora. Nie chciał się naładować pod prostownikiem, ale w końcu znalazłem sąsiada i odpaliłem za pomocą kabli. Zajechałem na stacje, by zatankować gaz i zgasiłem silnik po czym znowu nie mogłem odpalić samochodu i musiałem prosić jakiegoś człowieka, czy nie użyczyłby mi swojego akumulatora....
renault ładowania renault master ładowania kontrolka ładowania renault
weller rozlutownica panewka korbowy ursus początek koniec uzwoić silnik
zawór temperaturowy suszarka samsung
Zamienniki triaka BCR10KM: BTA10-600CRG, BT139-600E i inne IT8299E120A - Kontroler Super I/O ITE Tech