Moim zdaniem jest przypchany uklad paliwowy od zbiornika do filtra z powodu duzej gestosci ropy a powietrze lapie z pod filtra bo sie wytwarza pod cisnienie a w momecie zgaszenia auta ropa sie wraca do filtra z powodu tego wlasnie podcisnienia. Mam ten sam problem z audi 1.9d. Omin filter przy odpalaniu auta i zdejmij przewod od nadmiaru a nadmiar lap...
To jest objaw wskazujący na złe połączenie filtr>pompa.> zbiornik.Albo jest uszkodzony zawór zwrotny[może się tylko zawiesił lub złapał trochę pakuł]albo układ ciągnie lewe powietrze [w większości przypadków uszkodzenie rury elastycznej między filtrem a pompą]
Główny winowajca to połączenie od zbiornika oleju do pompy. Łapie powietrze i wpycha w siłowniki. Po zgaszeniu silnika "żurek" powoli wraca przez pompę i rozpręża się powodując wycieki. Sprawdź "smok" w zbiorniku - może komuś "przypadkiem" wpadła jakaś szmatka i zatkała sitko.
Więc usuń usterkę. Skoro łapie powietrze to odpowietrzanie nic nie da. I tak zaraz będzie w pompie wtryskowej powietrze. Tak z ciekawości to w którym silniku na zapalonym się odpowietrza? Skoro jest zapowietrzony to nie zapali. Musi mieć paliwo.
Łapie fałszywe powietrze.
Wygląda na to, że masz nieszczelny o- ring na drodze paliwa i łapie powietrze.
Mi się wydaje ,że gdzieś łapie lewe powietrze..
Uszczelnij dobrze wężyk hydrostatu, łapie fałszywe powietrze.
na moje to silnik łapie lewe powietrze
Rurka od odmy sparciała i ma dziurę. Silnik łapie lewe powietrze i obroty skaczą.
To są objawy jednej z klasycznych usterek głowic piezoelektrycznych. Konkretnie chodzi o rozszczelnienie - łapie powietrze od boku (biały pasek) albo ciągnie z innego koloru (kolory mieszają się). Przykład 1: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic26... Przykład 2: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic26...
na 100% łapie lewe powietrze... żle uszczelniłeś... lub podnieś ssanie..
"Paliwo" nie ma nic wspólnego z takimi objawami, gdzieś ci łapie lewe powietrze.
łapie lewe powietrze pozatykaj wszystkie podciśnienia lub EGR otwarty!
Gdzieś musi być nieszczelność i łapie lewe powietrze. Trudno powiedzieć gdzie, ja przejrzałbym kazdy cm, układu paliwowego i obczajał.
Tak skrzynia była fabryczna. Łapa jest przesunięta do przodu względem starej dlatego wiercenie jest wymagane. Skąd jesteś ? Pompa zewnętrzna może i ciśnieniowo by dała radę, ale jest problem z bakiem. Przynajmniej u mnie był bo dno baku idealnie płaskie i gdy masz kilka litrów PB to za zakrętach w lewo albo na wzniesieniach łapie powietrze. W SPI regulator...
Skoro nie ma silniczka to steruje obrotami przepustnica tak jak mówisz.Chyba gościu nie jest aż tak głupi żeby tego nie zauważyć?Silnik na 100proc łapie lewe powietrze .Zatkaj kartonikiem szczelnie dolot i zobacz czy zgaśnie od razu prosty jak cep samochód.
Zerknij na egr lub lewe powietrze łapie
Wyjaśniam zagadkę woda w wydechu .Po prostu zamarzła i zapchała go .Może ktoś zna metodę ,aby takowa się nie zbierała?
Sprawdź wężyki przelewowe nadmiaru paliwa może w którymś nastąpiło rozszczelnienie i łapie lewe powietrze.
Co do silnika to najpierw trzeba sczytać błędy z komputera, możliwe, że układ paliwowy łapie lewe powietrze i na jałowym Ci gaśnie.
Cały czas ma problem z zassaniem oleju, miska była zdejmowana,może uszczelka między misją, a blokiem nie jest szczelna, i łapie powietrze, zamiast oleju ?
Dosyć często nawet z oryginalnymi filtrami. Uparlem się na moją hipotezę gdyż jeśli pompie damy opór tj np kamień zablokuje przepływ wody wówczas jej praca staje się zdecydowanie cichsza. Gdy pompa pracuje na sucho, łapie lewe powietrze jej praca jest wyraźnie glosniejsza, dlatego poszukiwał bym się problemu przed pompą niż za. Filltr wyjąć z zbiornika...
odczytaj kody błędów a jeżeli będzie to kod związany z silniczkiem krokowym ( który masz nowy ) to sprawdź wężyki podciśnieniowe bo pewnie gdzieś łapie lewe powietrze
maniek U mnie jest nieraz podobnie, dzieje się to jak się kończy woda, przed samym włączeniem pompy. To może odrobinę (0,1 ~o,2) podnieś ciśnienie załączania. A z tym powietrzem czasem jest tak,że rura wychodząca ze zbiornika jest tak wysoko wspawana, ze łapie powietrze w rury (do domu)jak jest niskie ciśnienie (załączenia). Dodano po 3 Ale jednak...
Bo zawór to by elektrycznie walił błąd chybił że tak jak myślisz łapie powietrze wcześniej. Pomiń filtr i zobacz co będzie.
Gaźnik może być lekko przytkany przez osady które pozostają po odparowaniu paliwa. Poza tym gaźnik Walbro WT-891 w tym modelu ma pompkę przyśpieszającą. Oring na tłoczku potrafi się zużyć lub stwardnieć, przez co gaźnik łapie lewe powietrze i nie chce pracować po dodaniu gazu lub gaśnie na wolnych obrotach. Chyba że masz Partnera z literką „s”, albo...
łapie powietrze z zewnątrz. Czy tak ma być? Tak ma nie być, MAP ma siedzieć w otworze w kolektorze przewidzianym pod ten czujnik.
Dodam że metalowa rura z poeca do komina ma w 2 może 3 miejscach delikatne prześwity Najpierw uszczelnić (doprowadzić do właściwego stanu) odprowadzanie spalin! Istnieje możliwość, że analizator zawyża lambdę, bo łapie obce powietrze przez te nieszczelności. Tym bardziej że CO jest niskie, a przy takiej lambdzie (nadmiarze powietrza) często jest dużo...
Jak masz możliwość podmień gruszkę, wystarczy ze będzie sparciała i moze łapać powietrze lub wywal ją i wstaw kawałek rurki, zobaczysz czy problem zniknął.
Odczytać błędy to po pierwsze. Auto z LPG czy czysta benzyna? Zresetować korekty na sterowniku. Można to zrobić np. przy użyciu Autela, ale MES pewnie też potrafi. Sprawdzić szczelność dolotu, może lewe powietrze łapie. W ostateczności podmienić przepustnicę.
Jeśli to faktycznie łapie powietrze przez wtryski, to co za problem je rozkręcić i ponownie skręcić na klej. Pytanie czy to na pewno przez wtryski, bo mi się wydaje, że raczej gdzieś na złączkach przewodów paliwowych.
Zbyt uboga mieszanka. Świeca zapewne koloru rdzawo-siwego(ogólnie jasna)(możliwe że została już uszkodzona przez przegrzanie). Możliwe powody to: Nieszczelny układ dolotowy do silnika z gaźnika(fałszywe powietrze łapie) Źle ustawione powietrze dla niskich obrotów(zbyt mocno wykręcona śróbka) Zapchana dysza. Złe ustawienie iglicy w gaźniku. - Spróbować...
Falujące obroty to albo gdzieś łapie lewe powietrze albo brudna przepustnica
Jak ciężko odpala po dłuższym postoju to możliwe, że schodzi ciśnienie paliwa - cofa się paliwo i auto łapie powietrze.
z nagrania wyraźnie słychać niedobór zasilania - coś jest nie tak z wodą na dobiegu do wysokiego ciśnienia. albo pompa gdzieś łapie powietrze. :)
etam, gaz jak by przesyczywał mimo wyłączonego gazu to by miało to ogromny wpływ na wolne obroty a na wysokich to nie miało by większego znaczenia Może mieć, wystarczy że gdzieś łapie lewe powietrze, wystarczająco zaciągnie blokiem tlenu i jakoś się toczy. Silnik autor posiada na monowtrysku.
Czy po próbie odpalenia świeca jest mokra? Możliwe że uszczelniacze wału są uszkodzone i łapie lewe powietrze.
Jakieś błędy? co z odczytem parametrów kiedy faluje.Może lewe powietrze łapie? chociaż dziwne ze nie reaguje na gaz sterownik w parametrach widzi go?
Gdyby nie to: Problem ustąpił... Na 2 dni. Teraz jest to samo. To stawiałbym na to, że pompa łapie powietrze.
Witam w jaki sposób ten filterek sprawdzić czy nie łapie lewego powietrze problem z spienianiem mleka sm7580
Jeżeli akustycznie ekspres zachowuje się głośno to pompa chodzi na sucho.. tj łapie gdzieś lewe powietrze. Czy pod zbiornik Dody nic nie podeszło? Jest dopchniety do końca? Wewnątrz żadnych wycieków nie widać ?
Zacznę szukać w dolocie podejrzewam może kolektor gdzieś może byc pęknięty i łapie lewe powietrze. Bo zachowania tak jak by miał gdzieś lewe powietrze .
Jak jest nieszczelnie i łapie lewe powietrze to będziesz miał cały czas , a szarpanie właśnie wtedy jest gdy jedziesz na niskich obrotach i mało gazu .
Tak problem usunięty, u mnie był nowszy typ płyty w której nie było wadliwego kondensatora, więc nie miałem co wymienić. Problem polegał na zanieczyszczonym wymienniku, czego nie widać na pierwszy rzut oka. Czyszczenie odpowiednimi odczynnikami pomogło. Problem polega na tym, że przy zabrudzonym wymienniku kocioł podczas startu ma za mało powietrza...
Może gdzieś jest w przewodzie dziurka albo w rozdzielaczu coś jest nie tak i łapie powietrze.
A filter paliwa i pompka w porządku???po co zaraz wziąłeś się za rozbieranie gaźnika...a nie stukają zawory jak silnik chodzi?A może łapie gdzieś "lewe" powietrze...
A teraz pytanie ciekawskiego do Stanisława: które parametry skłoniły cię do stwierdzenia, że kolektor łapie fałszywe powietrze? Po MAP = 40 kPa. W silnikach ze zmienną fazą rozrządu na wałku ssącym często taki MAP jest prawidłowy, w każdym innym powinien być w okolicy 30 kPa stąd taki wniosek choć słaba kompresja też może być przyczyną.
Od ciągłego ruszania się, wężyk mógł pęknąć przy obudowie zbiornika i zamiast ciągnąć paliwo, łapie powietrze. Ale trzeba zobaczyć do środka. Oczywiście powód może być inny, ale od tego bym zaczął. PozdrawiaM.
Jaki kolor świecy? Iskra dobra? Jaki kolor iskry? Świece można wymienić, nie jest droga, a mi kilka razy zdarzyło się, że nowa świeca padła po 100km. Zacząłbym od wyczyszczenia i przedmuchania gaźnika, ew. regulacja. Pomiar kompresji, mógłby dużo pomóc. Króciec masz gumowy? Jak jest popękany - wymiana - łapie lewe powietrze. Zawór membranowy jest ok?...
Gdzieś łapie powietrze, filtr czysty?
Pod obudową filtra powietrza przeciera się przewód paliwowy i łapie powietrze,typowe w 1,4 hdi,od tego zacznij
Pewnie dodatek rozpuścił gdzieś uszczelki (oringi) i łapie powietrze do przewodów, ja osobiście bym w pierwszej kolejności sprawdził filtr paliwa (zazwyczaj tutaj łapie powietrze).
Nadal niewystarczające odpowietrzenie moim zdaniem bądź nieszczelność na połączeniu tej nowej pompki z przewodem ciśnieniowym i łapie powietrze
Jeżeli się zapowietrza tzn że łapie powietrze... jak łapie powietrze to gdzieś musi kapać i woda by ubywała a w tym przypadku nie ubywa... A czy jest prawdopodobne, że reduktor LPG jest uszkodzony i gaz przedostaje się do układu chłodzenia? Tak też by się zapowietrzał.
To warto zajrzeć już czy nie zarósł kurzem czasem. Rok to już dość długo (PC działa jak odkurzacz - wciąga do obudowy i łapie na radiatorach)
Moduły mają ograniczniki obrotów. Podstaw modół bez blokady i zobacz efekt. Silnik po rozgrzaniu nie ma siły, może po rozgrzaniu rozszczelnia się gdzieś, łapie lewe powietrze i taki efekt, podokręcaj wszystkie śruby. Jak się dławi to może w tłumiku jeszcze jest blo. Ta blaszka to membrama ( różnie nazywają), może wyglądać ok, ale jak jest nieszczelna...
Coś sie niby skrapla bo bak ci przecieka prawdopodobnie, na łączeniu kranika z bakiem jest uszczelka i ona może nie uszczelniać dobrze i cieknie lub wężyk na wlocie do gaźnika ma zbyt dużą srednicę, musiałbyś posprawdzać. Ja u siebie dałem zapinke iglicy na 1 rowek od góry i u mnie się poprawiło. Mogą być nieszczelności pomiedzy cylindrem a kolektorem...
Skoro chodził w porządku a później już nie, to gdzieś łapie powietrze. Sprawdź przewody, wysprzęglik
Powodów może być wiele, na początku wyregulowałbym pływak, podniósł bym iglicę gdyż prawdopodobnie brakuje mu paliwa po podniesieniu przepustnicy, albo łapie lewe powietrze. Sprawdź uszczelki pomiędzy gaźnikiem a cylindrem. Przy okazji warto tez spojrzeć na simmeringi na wale i luzy bo wiele osób to po prostu olewa. spróbuj tez zdjąć filtr powietrza...
czyli masz nieszczelnosc w srodku zbiornika i przy niskim stanie łapie powietrze. stad niskie cisnienie i gasnie.
Miałem podobnie z piłą motorową Husqvarny. U mnie był sparciały wężyk od paliwa i łapało lewe powietrze. Radzę to sprawdzić.
A powiedzcie mi może łapie lewe powietrze i dlatego po dodaniu gazu gaśnie? Jest to całkiem możliwe. czy jest jakiś sposób żeby sprawdzić czy łapie lewe powietrze? Wymień uszczelkę.
Może u góry ma nieszczelność (otwór) - jest uszkodzona struktura i "łapie" powietrze przy niskim poziomie paliwa. Wymiana kubka powinna pomóc.
To gdzieś musi łapać lewe powietrze prawdopodobnie na łączeniu gaźnik cylinder. Próbowałeś na pych? Być może gaźnik źle ustawiony.
Powietrza, gdyby miał za dużo paliwa to by go zalewało. Może łapie gdzieś "lewe" powietrze?
Przy przyspieszaniu i dużych prędkościach paliwo jest zużywane prawie w całości i musi być dostarczane bez problemów. Proponuje sprawdzić drożność przewodów paliwowych we wszystkich punktach gdzie są kolanka, złączki i inne przewężenia. W tych miejscach gromadzą się różne osady z ON pomimo filtra. Podobne efekty daje nieszczelny przewód paliwowy który...
może łapie lewe powietrze
Łapie lewe powietrze odmą, teraz musisz znaleźć miejsce i naprawić nieszczelność
masz nieszczelny układ gdzieś łapie powietrze i dlategą są pęchcerzyki. Pozdrawiam
Witam, nadal walczę z powietrzem w paliwie. Założyłem nowe przewody paliwowe od zbiornika do pompki i nie pomogło. Odkręciłem ostatnio cewkę paliwową pierwszą od chłodnicy, jest ona delikatnie wyżej od innych cewek i z otworu w listwie nie wypływało paliwo, jedynie parę kropel, a według mnie listwa powinna być cała zalana paliwem. Czyli w listwie znalazło...
Pośrodku pompy czyli padła dławnica po stronie tłocznej / Ustaną też dziwne dźwięki bo pompa nie będzie łapać powietrza. Czy pompa :łapie" powietrze po stronie tłocznej? bo sugerujesz rozszczelnioną dławicę po stronie tłocznej.
A mechanior znalazł może pompę paliwa w zbiorniku? Bo przechylanie się do gaśnięcia to problem z osadzem kosza pompy w zbiorniku - łapie powietrze i zapala checka.
Tam nic nie wycieka tylko łapie powietrze.
Gaźnik rozebrałem przeczyściłem, przedmuchałem (tragedii nie było). Membrany ładne, iglice czyste. Dokręciłem śruby regulacyjne na maxa, odkręciłem o 1 1/3 obrotu od wysokich i niskich. Po lekkiej regulacji kosa ładnie się wkręca na obroty. Problem jest taki, że nie da się ustawić obrotów. Długo walczyłem, zauważyłem że podczas pompowania pompką ręczną...
Sprawdź czy nie masz gdzieś wycieków może gdzieś łapie powietrze dlatego chwile chodzi a później jest problem.
A może zimeringi na wale, i łapie lewe powietrze, lub kondensator przy platynkach.
Może serwisanci coś sknocili z dieslem. Gwarancje dali na swoje serwisowanie? Z twojego opisu wnioskuję, że problem jest w dieslu. Może układ paliwowy gdzieś łapie powietrze z zewnątrz?
(at)wawrzyniec Myślę że trafiłeś w sedno problemu ! Że też sam na to nie wpadłem, miałem podobny problem z solarami, ale co innego gdy się widzi i słyszy co się dzieje, a co innego tutaj. Przez odpowietrznik pompa łapie powietrze, i nigdy nie będzie obiegu. Aby było dobrze pompa musi pchać w stronę odpowietrznika.
Chcesz zwiększyć v-max? Zmień zębatkę łańcuchową z przodu na większą :) . Powinien osiągnąć nieco większą prędkość kosztem przyśpieszenia, druga sprawa że u ciebie to przyśpieszenie już jest słabe. Jednak moja YBR 125 osiąga tą setkę w miarę bezproblemowo. Więc wychodzi na to, że twoje moto po prostu ma zajechany silnik. Spróbuj ogarnąć pomiar ciśnienia...
A sprawdzałeś czy dolot jest szczelny? Miejsca łączenia króćca z głowicą/cylindrem (mógłbyś napisać czy silnik 2T czy 4T), czy króciec z gaźnikiem jest szczelny? Jeśli łapie tam lewe powietrze to psikanie plakiem pomoże tylko częściowo. Jest jeszcze opcja że możesz mieć zatkaną dyszę paliwową w gaźniku. Wtedy paliwo w gaźniku masz, ale nie idzie ono...
Sprawdź wszystkie przewody paliwowe. Silnik łapie powietrze i najprawdopodobniej dlatego gaśnie po chwili.
Możliwe ze łapie lewe powietrze
Dokładnie tak jak mówią koledzy sprzęt łapie ci lewe powietrze ... ja w swojej xj ,miałem delikatnie spękane uszczelniacze , moto odebrałem od mechanika i ten mi wspomniał że ta cześć jest stara . I mimo że mi poregulował wszystko to była lipa ... W XJ miałem taką śróbe regulacyjną obroty czy jak nią pokręcisz to masz jakieś zmiany ... Może masz gaźniki...
Tak jak kolega napisał nieszczelność najprawdopodobniej na pompie i dlatego łapie powietrze ,a jak masz zaworek to on nie pozwala "pociągnąć" powietrza z nieszczelności na pompie.
Na początek wymień wszystkie osiem uszczelek w kolektorze dolotowym...gdzieś "łapie"lewe powietrze przy okazji wyczyść i zaadoptuj przepustnice
Może minimalnie gdzieś łapie powietrze w układzie paliwowym.
Jeśli paliwo przelewa sie do zbiornika to pompa paliwa jest ok. Musisz sprawdzić czy nie ma jakiegos syfu w układzie i czy nie ciągnie gdzieś powietrza. Wtryskiwacze raczej bym wykluczył choc też warto sprawdzić jak podają. Jeśli nic nie znajdziesz to pompa wtryskowa do regeneracji. Spróbuj też zasilic ciągnik z jakiejś bańki omijając filtr wstępny...
W BSE pada uszczelnienie kolektora (łapie lewe powietrze) i przepustnica lubi się zasyfić.
Załóż na przewód zasilający ten ze zbiornika pompę elektryczną. Tam gdzie pocieknie łapie powietrze
Łapie powietrze do układu i paliwo schodzi. Do weryfikacji połączenia na przewodach paliwowych, lub pompa. Do mechanika i reklamacja, on na pewno będzie wiedział co odstawił. Nie daj się zbyć.
Tylko podejrzewam, że niestety problem wróci, aż nie dojdziesz do tego gdzie łapie powietrze. Sprawny układ ma prawo się zapowietrzyć przy jakiejś ingerencji w nim np. podczas wymiany filtra. Obserwuj.
A kolektor ssący jest szczelny ? Może łapie powietrze...
No właśnie,bo na postoju napewno,chodzi o to,że łapie powietrze z zewnątrz,ale podczas jazdy jest tak jak pisał Mega.
Jest o niebo lepiej,autko nie gaśnie i nie falują obroty niestety jest jedno ale mianowicie zapowietrza ten nowy filtr paliwa i przy jeździe na dużych odcinkach coś z obrotami się zaczyna dziać na biegu jałowym. I tu dwie możliwości,albo łapie powietrze z tej niby pompki w baku lub sama pompa lukasa w trakcie pracy łapie i przez podgrzewacz do filtra...
Może łapie lewe powietrze na dolocie?
Są to ewidentne objawy ubogiej mieszanki. Jeżeli twierdzisz, że gaźnik masz przeczyszczony, to tak jak mówią koledzy- sprawdź iglicę, ewentualnie trochę ją podnieś. Obstawiam, że łapie gdzieś lewe powietrze. Uszczelka pod cylindrem, simmering na wale lub uszczelka między karterami.. (jeżeli zauważyłeś, że romecik zaczął ci mocno kopcić, to simmer lub...
sprawdź filtr paliwa i szczelność przewodów zasilających(może łapie powietrze?)
aby pozbyć się powietrza z instalacji? Należałoby wodę pompować do hydroforu większego i okresowo upuszczać powietrze tylko: pompa pracuje jakby miała tarcie Wcześniej czy później spowoduje to jej uszkodzenie. Serwisant twierdzi że przed pompa ma gdzieś nieszczelność Sprawdziłem i nic takiego niema Wszystkie złączki przed pompa przekonałem i dodatkowo...
Najczęsciej łapie powietrze podstawą gaźnika. Co do zapłonu sprawdź iskrownik w jakim jest stanie.
łapie powietrze paliwa filtr paliwa łapie powietrze radio łapie
ustawi zegarek smartwatch zdjąć simlock panasonic upgrade pentagram
yamaha xj600 schemat kombajn claas
Różnice w grillach VW Golf 7 z ksenonami i bez Jak podłączyć antenę współosiową do radia?