Moim zdaniem jest przypchany uklad paliwowy od zbiornika do filtra z powodu duzej gestosci ropy a powietrze lapie z pod filtra bo sie wytwarza pod cisnienie a w momecie zgaszenia auta ropa sie wraca do filtra z powodu tego wlasnie podcisnienia. Mam ten sam problem z audi 1.9d. Omin filter przy odpalaniu auta i zdejmij przewod od nadmiaru a nadmiar lap...
To jest objaw wskazujący na złe połączenie filtr>pompa.> zbiornik.Albo jest uszkodzony zawór zwrotny[może się tylko zawiesił lub złapał trochę pakuł]albo układ ciągnie lewe powietrze [w większości przypadków uszkodzenie rury elastycznej między filtrem a pompą]
Główny winowajca to połączenie od zbiornika oleju do pompy. Łapie powietrze i wpycha w siłowniki. Po zgaszeniu silnika "żurek" powoli wraca przez pompę i rozpręża się powodując wycieki. Sprawdź "smok" w zbiorniku - może komuś "przypadkiem" wpadła jakaś szmatka i zatkała sitko.
Więc usuń usterkę. Skoro łapie powietrze to odpowietrzanie nic nie da. I tak zaraz będzie w pompie wtryskowej powietrze. Tak z ciekawości to w którym silniku na zapalonym się odpowietrza? Skoro jest zapowietrzony to nie zapali. Musi mieć paliwo.
Łapie fałszywe powietrze.
Wygląda na to, że masz nieszczelny o- ring na drodze paliwa i łapie powietrze.
Mi się wydaje ,że gdzieś łapie lewe powietrze..
Uszczelnij dobrze wężyk hydrostatu, łapie fałszywe powietrze.
na moje to silnik łapie lewe powietrze
Rurka od odmy sparciała i ma dziurę. Silnik łapie lewe powietrze i obroty skaczą.
To są objawy jednej z klasycznych usterek głowic piezoelektrycznych. Konkretnie chodzi o rozszczelnienie - łapie powietrze od boku (biały pasek) albo ciągnie z innego koloru (kolory mieszają się). Przykład 1: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic26... Przykład 2: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic26...
na 100% łapie lewe powietrze... żle uszczelniłeś... lub podnieś ssanie..
"Paliwo" nie ma nic wspólnego z takimi objawami, gdzieś ci łapie lewe powietrze.
łapie lewe powietrze pozatykaj wszystkie podciśnienia lub EGR otwarty!
Gdzieś musi być nieszczelność i łapie lewe powietrze. Trudno powiedzieć gdzie, ja przejrzałbym kazdy cm, układu paliwowego i obczajał.
Tak skrzynia była fabryczna. Łapa jest przesunięta do przodu względem starej dlatego wiercenie jest wymagane. Skąd jesteś ? Pompa zewnętrzna może i ciśnieniowo by dała radę, ale jest problem z bakiem. Przynajmniej u mnie był bo dno baku idealnie płaskie i gdy masz kilka litrów PB to za zakrętach w lewo albo na wzniesieniach łapie powietrze. W SPI regulator...
Skoro nie ma silniczka to steruje obrotami przepustnica tak jak mówisz.Chyba gościu nie jest aż tak głupi żeby tego nie zauważyć?Silnik na 100proc łapie lewe powietrze .Zatkaj kartonikiem szczelnie dolot i zobacz czy zgaśnie od razu prosty jak cep samochód.
Wyjaśniam zagadkę woda w wydechu .Po prostu zamarzła i zapchała go .Może ktoś zna metodę ,aby takowa się nie zbierała?
Zerknij na egr lub lewe powietrze łapie
Sprawdź wężyki przelewowe nadmiaru paliwa może w którymś nastąpiło rozszczelnienie i łapie lewe powietrze.
Co do silnika to najpierw trzeba sczytać błędy z komputera, możliwe, że układ paliwowy łapie lewe powietrze i na jałowym Ci gaśnie.
Dosyć często nawet z oryginalnymi filtrami. Uparlem się na moją hipotezę gdyż jeśli pompie damy opór tj np kamień zablokuje przepływ wody wówczas jej praca staje się zdecydowanie cichsza. Gdy pompa pracuje na sucho, łapie lewe powietrze jej praca jest wyraźnie glosniejsza, dlatego poszukiwał bym się problemu przed pompą niż za. Filltr wyjąć z zbiornika...
Cały czas ma problem z zassaniem oleju, miska była zdejmowana,może uszczelka między misją, a blokiem nie jest szczelna, i łapie powietrze, zamiast oleju ?
odczytaj kody błędów a jeżeli będzie to kod związany z silniczkiem krokowym ( który masz nowy ) to sprawdź wężyki podciśnieniowe bo pewnie gdzieś łapie lewe powietrze
maniek U mnie jest nieraz podobnie, dzieje się to jak się kończy woda, przed samym włączeniem pompy. To może odrobinę (0,1 ~o,2) podnieś ciśnienie załączania. A z tym powietrzem czasem jest tak,że rura wychodząca ze zbiornika jest tak wysoko wspawana, ze łapie powietrze w rury (do domu)jak jest niskie ciśnienie (załączenia). Dodano po 3 Ale jednak...
Bo zawór to by elektrycznie walił błąd chybił że tak jak myślisz łapie powietrze wcześniej. Pomiń filtr i zobacz co będzie.
Gaźnik może być lekko przytkany przez osady które pozostają po odparowaniu paliwa. Poza tym gaźnik Walbro WT-891 w tym modelu ma pompkę przyśpieszającą. Oring na tłoczku potrafi się zużyć lub stwardnieć, przez co gaźnik łapie lewe powietrze i nie chce pracować po dodaniu gazu lub gaśnie na wolnych obrotach. Chyba że masz Partnera z literką „s”, albo...
łapie powietrze z zewnątrz. Czy tak ma być? Tak ma nie być, MAP ma siedzieć w otworze w kolektorze przewidzianym pod ten czujnik.
Jest o niebo lepiej,autko nie gaśnie i nie falują obroty niestety jest jedno ale mianowicie zapowietrza ten nowy filtr paliwa i przy jeździe na dużych odcinkach coś z obrotami się zaczyna dziać na biegu jałowym. I tu dwie możliwości,albo łapie powietrze z tej niby pompki w baku lub sama pompa lukasa w trakcie pracy łapie i przez podgrzewacz do filtra...
Jak masz możliwość podmień gruszkę, wystarczy ze będzie sparciała i moze łapać powietrze lub wywal ją i wstaw kawałek rurki, zobaczysz czy problem zniknął.
Dodam że metalowa rura z poeca do komina ma w 2 może 3 miejscach delikatne prześwity Najpierw uszczelnić (doprowadzić do właściwego stanu) odprowadzanie spalin! Istnieje możliwość, że analizator zawyża lambdę, bo łapie obce powietrze przez te nieszczelności. Tym bardziej że CO jest niskie, a przy takiej lambdzie (nadmiarze powietrza) często jest dużo...
Odczytać błędy to po pierwsze. Auto z LPG czy czysta benzyna? Zresetować korekty na sterowniku. Można to zrobić np. przy użyciu Autela, ale MES pewnie też potrafi. Sprawdzić szczelność dolotu, może lewe powietrze łapie. W ostateczności podmienić przepustnicę.
Zbyt uboga mieszanka. Świeca zapewne koloru rdzawo-siwego(ogólnie jasna)(możliwe że została już uszkodzona przez przegrzanie). Możliwe powody to: Nieszczelny układ dolotowy do silnika z gaźnika(fałszywe powietrze łapie) Źle ustawione powietrze dla niskich obrotów(zbyt mocno wykręcona śróbka) Zapchana dysza. Złe ustawienie iglicy w gaźniku. - Spróbować...
Jeśli to faktycznie łapie powietrze przez wtryski, to co za problem je rozkręcić i ponownie skręcić na klej. Pytanie czy to na pewno przez wtryski, bo mi się wydaje, że raczej gdzieś na złączkach przewodów paliwowych.
Jak ciężko odpala po dłuższym postoju to możliwe, że schodzi ciśnienie paliwa - cofa się paliwo i auto łapie powietrze.
Falujące obroty to albo gdzieś łapie lewe powietrze albo brudna przepustnica
z nagrania wyraźnie słychać niedobór zasilania - coś jest nie tak z wodą na dobiegu do wysokiego ciśnienia. albo pompa gdzieś łapie powietrze. :)
etam, gaz jak by przesyczywał mimo wyłączonego gazu to by miało to ogromny wpływ na wolne obroty a na wysokich to nie miało by większego znaczenia Może mieć, wystarczy że gdzieś łapie lewe powietrze, wystarczająco zaciągnie blokiem tlenu i jakoś się toczy. Silnik autor posiada na monowtrysku.
Jakieś błędy? co z odczytem parametrów kiedy faluje.Może lewe powietrze łapie? chociaż dziwne ze nie reaguje na gaz sterownik w parametrach widzi go?
Czy po próbie odpalenia świeca jest mokra? Możliwe że uszczelniacze wału są uszkodzone i łapie lewe powietrze.
Gdyby nie to: Problem ustąpił... Na 2 dni. Teraz jest to samo. To stawiałbym na to, że pompa łapie powietrze.
Jeżeli akustycznie ekspres zachowuje się głośno to pompa chodzi na sucho.. tj łapie gdzieś lewe powietrze. Czy pod zbiornik Dody nic nie podeszło? Jest dopchniety do końca? Wewnątrz żadnych wycieków nie widać ?
Witam w jaki sposób ten filterek sprawdzić czy nie łapie lewego powietrze problem z spienianiem mleka sm7580
Zacznę szukać w dolocie podejrzewam może kolektor gdzieś może byc pęknięty i łapie lewe powietrze. Bo zachowania tak jak by miał gdzieś lewe powietrze .
A filter paliwa i pompka w porządku???po co zaraz wziąłeś się za rozbieranie gaźnika...a nie stukają zawory jak silnik chodzi?A może łapie gdzieś "lewe" powietrze...
A teraz pytanie ciekawskiego do Stanisława: które parametry skłoniły cię do stwierdzenia, że kolektor łapie fałszywe powietrze? Po MAP = 40 kPa. W silnikach ze zmienną fazą rozrządu na wałku ssącym często taki MAP jest prawidłowy, w każdym innym powinien być w okolicy 30 kPa stąd taki wniosek choć słaba kompresja też może być przyczyną.
Może gdzieś jest w przewodzie dziurka albo w rozdzielaczu coś jest nie tak i łapie powietrze.
Tak problem usunięty, u mnie był nowszy typ płyty w której nie było wadliwego kondensatora, więc nie miałem co wymienić. Problem polegał na zanieczyszczonym wymienniku, czego nie widać na pierwszy rzut oka. Czyszczenie odpowiednimi odczynnikami pomogło. Problem polega na tym, że przy zabrudzonym wymienniku kocioł podczas startu ma za mało powietrza...
Jak jest nieszczelnie i łapie lewe powietrze to będziesz miał cały czas , a szarpanie właśnie wtedy jest gdy jedziesz na niskich obrotach i mało gazu .
Jaki kolor świecy? Iskra dobra? Jaki kolor iskry? Świece można wymienić, nie jest droga, a mi kilka razy zdarzyło się, że nowa świeca padła po 100km. Zacząłbym od wyczyszczenia i przedmuchania gaźnika, ew. regulacja. Pomiar kompresji, mógłby dużo pomóc. Króciec masz gumowy? Jak jest popękany - wymiana - łapie lewe powietrze. Zawór membranowy jest ok?...
Od ciągłego ruszania się, wężyk mógł pęknąć przy obudowie zbiornika i zamiast ciągnąć paliwo, łapie powietrze. Ale trzeba zobaczyć do środka. Oczywiście powód może być inny, ale od tego bym zaczął. PozdrawiaM.
Gdzieś łapie powietrze, filtr czysty?
Pod obudową filtra powietrza przeciera się przewód paliwowy i łapie powietrze,typowe w 1,4 hdi,od tego zacznij
Pewnie dodatek rozpuścił gdzieś uszczelki (oringi) i łapie powietrze do przewodów, ja osobiście bym w pierwszej kolejności sprawdził filtr paliwa (zazwyczaj tutaj łapie powietrze).
Jeżeli się zapowietrza tzn że łapie powietrze... jak łapie powietrze to gdzieś musi kapać i woda by ubywała a w tym przypadku nie ubywa... A czy jest prawdopodobne, że reduktor LPG jest uszkodzony i gaz przedostaje się do układu chłodzenia? Tak też by się zapowietrzał.
To warto zajrzeć już czy nie zarósł kurzem czasem. Rok to już dość długo (PC działa jak odkurzacz - wciąga do obudowy i łapie na radiatorach)
Nadal niewystarczające odpowietrzenie moim zdaniem bądź nieszczelność na połączeniu tej nowej pompki z przewodem ciśnieniowym i łapie powietrze
Moduły mają ograniczniki obrotów. Podstaw modół bez blokady i zobacz efekt. Silnik po rozgrzaniu nie ma siły, może po rozgrzaniu rozszczelnia się gdzieś, łapie lewe powietrze i taki efekt, podokręcaj wszystkie śruby. Jak się dławi to może w tłumiku jeszcze jest blo. Ta blaszka to membrama ( różnie nazywają), może wyglądać ok, ale jak jest nieszczelna...
Coś sie niby skrapla bo bak ci przecieka prawdopodobnie, na łączeniu kranika z bakiem jest uszczelka i ona może nie uszczelniać dobrze i cieknie lub wężyk na wlocie do gaźnika ma zbyt dużą srednicę, musiałbyś posprawdzać. Ja u siebie dałem zapinke iglicy na 1 rowek od góry i u mnie się poprawiło. Mogą być nieszczelności pomiedzy cylindrem a kolektorem...
Powodów może być wiele, na początku wyregulowałbym pływak, podniósł bym iglicę gdyż prawdopodobnie brakuje mu paliwa po podniesieniu przepustnicy, albo łapie lewe powietrze. Sprawdź uszczelki pomiędzy gaźnikiem a cylindrem. Przy okazji warto tez spojrzeć na simmeringi na wale i luzy bo wiele osób to po prostu olewa. spróbuj tez zdjąć filtr powietrza...
Skoro chodził w porządku a później już nie, to gdzieś łapie powietrze. Sprawdź przewody, wysprzęglik
Miałem podobnie z piłą motorową Husqvarny. U mnie był sparciały wężyk od paliwa i łapało lewe powietrze. Radzę to sprawdzić.
czyli masz nieszczelnosc w srodku zbiornika i przy niskim stanie łapie powietrze. stad niskie cisnienie i gasnie.
Może u góry ma nieszczelność (otwór) - jest uszkodzona struktura i "łapie" powietrze przy niskim poziomie paliwa. Wymiana kubka powinna pomóc.
To gdzieś musi łapać lewe powietrze prawdopodobnie na łączeniu gaźnik cylinder. Próbowałeś na pych? Być może gaźnik źle ustawiony.
Przy przyspieszaniu i dużych prędkościach paliwo jest zużywane prawie w całości i musi być dostarczane bez problemów. Proponuje sprawdzić drożność przewodów paliwowych we wszystkich punktach gdzie są kolanka, złączki i inne przewężenia. W tych miejscach gromadzą się różne osady z ON pomimo filtra. Podobne efekty daje nieszczelny przewód paliwowy który...
A powiedzcie mi może łapie lewe powietrze i dlatego po dodaniu gazu gaśnie? Jest to całkiem możliwe. czy jest jakiś sposób żeby sprawdzić czy łapie lewe powietrze? Wymień uszczelkę.
może łapie lewe powietrze
masz nieszczelny układ gdzieś łapie powietrze i dlategą są pęchcerzyki. Pozdrawiam
Powietrza, gdyby miał za dużo paliwa to by go zalewało. Może łapie gdzieś "lewe" powietrze?
A mechanior znalazł może pompę paliwa w zbiorniku? Bo przechylanie się do gaśnięcia to problem z osadzem kosza pompy w zbiorniku - łapie powietrze i zapala checka.
Łapie lewe powietrze odmą, teraz musisz znaleźć miejsce i naprawić nieszczelność
Pośrodku pompy czyli padła dławnica po stronie tłocznej / Ustaną też dziwne dźwięki bo pompa nie będzie łapać powietrza. Czy pompa :łapie" powietrze po stronie tłocznej? bo sugerujesz rozszczelnioną dławicę po stronie tłocznej.
Witam, nadal walczę z powietrzem w paliwie. Założyłem nowe przewody paliwowe od zbiornika do pompki i nie pomogło. Odkręciłem ostatnio cewkę paliwową pierwszą od chłodnicy, jest ona delikatnie wyżej od innych cewek i z otworu w listwie nie wypływało paliwo, jedynie parę kropel, a według mnie listwa powinna być cała zalana paliwem. Czyli w listwie znalazło...
Tam nic nie wycieka tylko łapie powietrze.
Sprawdź czy nie masz gdzieś wycieków może gdzieś łapie powietrze dlatego chwile chodzi a później jest problem.
Może serwisanci coś sknocili z dieslem. Gwarancje dali na swoje serwisowanie? Z twojego opisu wnioskuję, że problem jest w dieslu. Może układ paliwowy gdzieś łapie powietrze z zewnątrz?
A może zimeringi na wale, i łapie lewe powietrze, lub kondensator przy platynkach.
Chcesz zwiększyć v-max? Zmień zębatkę łańcuchową z przodu na większą :) . Powinien osiągnąć nieco większą prędkość kosztem przyśpieszenia, druga sprawa że u ciebie to przyśpieszenie już jest słabe. Jednak moja YBR 125 osiąga tą setkę w miarę bezproblemowo. Więc wychodzi na to, że twoje moto po prostu ma zajechany silnik. Spróbuj ogarnąć pomiar ciśnienia...
Gaźnik rozebrałem przeczyściłem, przedmuchałem (tragedii nie było). Membrany ładne, iglice czyste. Dokręciłem śruby regulacyjne na maxa, odkręciłem o 1 1/3 obrotu od wysokich i niskich. Po lekkiej regulacji kosa ładnie się wkręca na obroty. Problem jest taki, że nie da się ustawić obrotów. Długo walczyłem, zauważyłem że podczas pompowania pompką ręczną...
(at)wawrzyniec Myślę że trafiłeś w sedno problemu ! Że też sam na to nie wpadłem, miałem podobny problem z solarami, ale co innego gdy się widzi i słyszy co się dzieje, a co innego tutaj. Przez odpowietrznik pompa łapie powietrze, i nigdy nie będzie obiegu. Aby było dobrze pompa musi pchać w stronę odpowietrznika.
A sprawdzałeś czy dolot jest szczelny? Miejsca łączenia króćca z głowicą/cylindrem (mógłbyś napisać czy silnik 2T czy 4T), czy króciec z gaźnikiem jest szczelny? Jeśli łapie tam lewe powietrze to psikanie plakiem pomoże tylko częściowo. Jest jeszcze opcja że możesz mieć zatkaną dyszę paliwową w gaźniku. Wtedy paliwo w gaźniku masz, ale nie idzie ono...
Możliwe ze łapie lewe powietrze
Dokładnie tak jak mówią koledzy sprzęt łapie ci lewe powietrze ... ja w swojej xj ,miałem delikatnie spękane uszczelniacze , moto odebrałem od mechanika i ten mi wspomniał że ta cześć jest stara . I mimo że mi poregulował wszystko to była lipa ... W XJ miałem taką śróbe regulacyjną obroty czy jak nią pokręcisz to masz jakieś zmiany ... Może masz gaźniki...
Sprawdź wszystkie przewody paliwowe. Silnik łapie powietrze i najprawdopodobniej dlatego gaśnie po chwili.
Na filmie otrząsacz pracuje wyraźnie, głośno gdy jest przytkana rura. U mnie prcuje cały czas jak włączę odkurzacz. Tylko że delikatnie terkocze a nie stuka jak na filmie. Oraz nie ma takiej siły ssania. Rozkręciłem cały odkurzacz bo myślałem że jest gdzieś jakaś nieszczelność i łapie lewe powietrze ale nic z tego. Dalej jestem w kropce.
Tak jak kolega napisał nieszczelność najprawdopodobniej na pompie i dlatego łapie powietrze ,a jak masz zaworek to on nie pozwala "pociągnąć" powietrza z nieszczelności na pompie.
Może minimalnie gdzieś łapie powietrze w układzie paliwowym.
Załóż na przewód zasilający ten ze zbiornika pompę elektryczną. Tam gdzie pocieknie łapie powietrze
Na początek wymień wszystkie osiem uszczelek w kolektorze dolotowym...gdzieś "łapie"lewe powietrze przy okazji wyczyść i zaadoptuj przepustnice
A kolektor ssący jest szczelny ? Może łapie powietrze...
Łapie powietrze do układu i paliwo schodzi. Do weryfikacji połączenia na przewodach paliwowych, lub pompa. Do mechanika i reklamacja, on na pewno będzie wiedział co odstawił. Nie daj się zbyć.
Tylko podejrzewam, że niestety problem wróci, aż nie dojdziesz do tego gdzie łapie powietrze. Sprawny układ ma prawo się zapowietrzyć przy jakiejś ingerencji w nim np. podczas wymiany filtra. Obserwuj.
Jeśli paliwo przelewa sie do zbiornika to pompa paliwa jest ok. Musisz sprawdzić czy nie ma jakiegos syfu w układzie i czy nie ciągnie gdzieś powietrza. Wtryskiwacze raczej bym wykluczył choc też warto sprawdzić jak podają. Jeśli nic nie znajdziesz to pompa wtryskowa do regeneracji. Spróbuj też zasilic ciągnik z jakiejś bańki omijając filtr wstępny...
No właśnie,bo na postoju napewno,chodzi o to,że łapie powietrze z zewnątrz,ale podczas jazdy jest tak jak pisał Mega.
W BSE pada uszczelnienie kolektora (łapie lewe powietrze) i przepustnica lubi się zasyfić.
Są to ewidentne objawy ubogiej mieszanki. Jeżeli twierdzisz, że gaźnik masz przeczyszczony, to tak jak mówią koledzy- sprawdź iglicę, ewentualnie trochę ją podnieś. Obstawiam, że łapie gdzieś lewe powietrze. Uszczelka pod cylindrem, simmering na wale lub uszczelka między karterami.. (jeżeli zauważyłeś, że romecik zaczął ci mocno kopcić, to simmer lub...
sprawdź filtr paliwa i szczelność przewodów zasilających(może łapie powietrze?)
Może łapie lewe powietrze na dolocie?
Najczęsciej łapie powietrze podstawą gaźnika. Co do zapłonu sprawdź iskrownik w jakim jest stanie.
łapie powietrze paliwa filtr paliwa łapie powietrze łapie synchronizacji
canon pixma czyszczenie głowicy ogniwa 18650 regeneracja władimirec podnośnik
terminal płatniczy terminal płatniczy
Uszczelka pod głowicą Opel Astra G 1.6 8V X16SZR – niezgodne kanały wodne, Elring, Reinz, dobór OEM Traktorek Partner – ciężki rozruch i gaśnięcie po wymianie pompki paliwa