Dekon? Czy może Demon? Wał dzielony? Słychać jakby coś grzechotało, gdzieś na przeniesieniu napędu - napęd wału z silnika, łączenie wału lub połączenie wał-przekładnia.
Prawdopodobnie jest tam gaźnik Walbro WT 255. Odkręć cztery wkręty mocujące gumową pompkę paliwa ( nr 11 ). Pod nią będzie membrana z metalowym kółkiem, sprawdź czy kółko jest dobrze zamocowane i czy membrana nie jest przetarta. Z drugiej strony jest przykręcony, dużym wkrętem, dekielek ( nr 3 ) Pod nim jest membrana pompująca, sprawdź czy nie jest...
A jakie to ma byc sprzęgło? Pozdrawiam
Witam. Oczywiście może to być problem z nieszczelnością silnika, np na uszczelniacz wału, łączeniu karterów. Gaźnik był czyszczony ? Może wystarczy przestawić iglice i wyregulować gaźnik. Przy składaniu silnika dobrze złożyłeś pompkę olejową (chyba że nie rozbierałeś od strony zapłonu)
Ja napędzam takie pompy silnikiem od skutera , bądź indukcyjnym ok 800obr, mam takie z wentylatorów, wał łączę wężem gumowym chyba 6mm
Możesz jeszcze sprawdzić czy nie ma luzu na frezie na łączeniu wału.
Nie raz MB radzi sobie bez tłumika , a nie raz musi mieć, ale na postoju to nie ma znaczenia. Jak będziesz kupował to dokładnie od tego modelu. Nie masz luzu na łączeniu wału?
To czysty chińczyk gdy wymieniałem górę - tłok, cylinder w korbowej pod wałem było ok. 30 ml mieszanki czy tam powinna być mieszanka paliwowa do smarowania czy w korbowej ma być bezwzględnie sucho? Jak smarowany jest zespół łączenia wał, łożysko, korba w skrzynce korbowej?
Oj łączy się łączy... Nazywa się to "wał szeregowy" czy jakoś tak... Coś takiego jest np w walcarkach...
Witam :) Mam pytanie odnośnie konstrukcji. - jakie tanie metody mogę użyć do łączenia wału silnika krokowego z gwintem metrycznym (widzę, ze w swoim projekcie zrobiłeś to na zasadzie mocnego zaciśnięcia obu wałów oraz ....? Takie rozwiązanie spokojnie sprawdza się przy dużych momentach, przy dużym obciążeniu ? Jak dokładnie to rozwiązałeś ?) - jak dokładnie...
Stopa korbowodu jest na łączeniu korbowodu z wykorbieniem wału. Jeśli ten wałeczek jest stamtąd to masz wał do wymiany. Na schemacie tego nie ma oznaczonego, bo to jest jako kompletny wał z korbowodem.
Słuszna uwaga, co najlepsze autora tej fuszerki gorszy inna fuszerka, ale swojej nie zauważa :lol: Poszedł bym dalej i wyrzucił przekładnię pasową, łącząc wały sprzęgłem. Poprawił by się nie tylko wygląd, ale i rozkład masy zapewniając mniejszą wywrotność i delikatny nadmuch powietrza z wentylatora silnika na samą sprężarkę. Ciekawe czy zawór zwrotny...
W necie czytam, że synchronizator a za zadanie wyrównać prędkość wałka pośredniego z wyjściowym. A wałek wejściowy A jest na stałe połączony z pośrednim B przez parę kół zębatych - tego połączenia nie rozłączysz bez rozbierania skrzyni. Jeżeli synchronizator wyrównuje prędkość wałka B to także wałka A. No chyba, że ja dalej nie rozumiem jak się wrzuca...
Powinieneś miec skrzynie taka jak na rysunku. Odkręcic dekielek i wyregulować długośc ciegna14 przy dzwigni nr.3. Jak nie pomoże to niestety trzeba zdjąc plecaki sprawdzic dzwignie łączącą wał ramion z dzwignia zaworów .Mógł sie rozkręcic lub pekła jedna ze sprężyn koncowych.Ale jesli reaguje plynnie płynnie na ruch dzwigni to raczej to pierwsze powinno...
a po co? przy RWD masz to udogodnienie, że nie musisz wcale ruszać tyłu, po prostu wały dwa przecinasz w wyznaczonym miejscu na tokarce i łączysz początek wału od "nowego" zespołu napędowego z resztą "starego" wału i tyle. most wraz z tylnym zawieszeniem zostawiasz orginalny z tego samochodu do którego robisz swap, to o wiele mniej kombinacji niż przy...
Jeżeli masz wał łączony na wielofrez i z dwoch stron są krzyżaki Kardana to musi wał być złożony właściwie schematycznie tak ]--=--[.Ważny jest też rozmiar opon.
Czy drugi pasek, który łączy wał korbowy z wałkami rozrządu, również powinien być uszkodzony? bo u mnie jest w dobrym stanie, niemniej jednak nie przyglądałem się dokładnie.
przemo 151 jaki ten wał ma być długi i z czego masz zamiar wykonać bo to ważne,ja przerabiałem ten temat i nie byłem zadowolony a to dla tego bo na wale występują dość spore naprężenia osiowe i efekt jest taki że bardzo szarpie,a to szarpanie wywołuje prądnica czyli jej zaskoki,nie radze sprzęgła gumowego bo to pogorszy sytuacje ja łączenia wału robiłem...
Kiedyś wał korbowy był łączony na wieloklinie, po prostu się go rozciągało, ale teraz jest zapewne łączony w inny sposób. Zobacz czy w miejscu tego przegubu, przypadkiem nie jest zabezpieczony pierścieniem Segera.
Witam. Posiadam samochód marki VW Polo IV (9N,9A) 1.2 6V (AWY) z 2003roku. Vin: WVWZZZ9NZ4Y093753. Chciałbym zrobić remont, gdyż nie ma ciśnienia sprężania na jednym cylindrze (przyczyna to dziura w zaworze) ale odrazu chce sprawdzić pierścienie itd.. Czy byłby ktoś tak miły i poratował mnie momentami dokręcania całego silnika? Czyli momenty dokręcenia...
Witam, Jestem w trakcie tworzenia projektu glebogryzarki podwieszanej do ciągnika, która to ma być napędzana silnikiem hydraulicznym i posiadać dwa wały (jeden za drugim), na których umieszczone będą naprzemiennie noże. Jeden wał ma być napędzany bezpośrednio z silnika, drugi natomiast poprzez przekładnie pasową, która będzie łączyć jeden wał z drugim....
Napięcie na pompie zachowuje się normalnie.Sprawdź CPW(czujnik położenia wału)Znajduje się on na łączeniu skrzyni biegów z silnikiem,od strony kabiny.Wtyka od czujnika znajduje się za akumulatorem,jest koloru czarnego i ma dwa piny.Zmierz go.Powinien mieć od 680Ω do 920Ω.Sprawdź czy jest iskra jak nie chce zapalić i instalacje elektryczną...
Popsikaj na łączeniu skrzyni z silnikiem, od spodu, czasem ssały na wolnych przez uszczelniacz wału. Sprawdź też dobrze odmę, pękają membrany, a niektóre maja jeszcze jeden kanał powietrzny od spodu.
Silnik Frani ma bodajże aż 180 W mocy. Jeśli dobrze rozumiem, że masz na myśli pompę podnośnika hydraulicznego to obawiam się, że przy łączeniu bezpośrednim wałów może nie nastąpić uruchomienie układu, jako że opory tej pompy spore (mowa tutaj o momencie obrotowym).
Witam! Mam problem z budową sprzęgła do sprężarki HS21. Z tego co wyczytałem w jednym z tematów,to nie powinno dawać się koła pasowego bezpośrednio na wał sprężarki ze względu na to, że na wale są panewki - nie powinna działać na nie siła boczna. Postanowiłem stworzyć sprzęgło: https://obrazki.elektroda.pl/6459754100_... Koło pasowe...
To powiedz tym pseudo-mechanikom że na łączeniu silnika ze skrzynią biegów w okolicach kolektora wydechowego jest czujnik położenia wału i że tam we wtyczce zapanowała wiosna-zrobiło się zielono.
Najszybciej przy kole pasowym napędzającym alternator oraz inne oprzyrządowanie typu wspomaganie czy klima, jeśli na kole wału są widoczne ząbki, jeśli nie to proszę szukać pomiędzy łączeniem skrzyni i bloku silnika tam gdzie znajduje się sprzęgło.
Witam, mam nadzieje że znowu mi pomożecie... Dzis zaczął mi cieknąć olej w miejscu gdzie skrzynia biegów łączy sie z wałem napędowym. Jest do wymiany siemering, mogli byście koledzy dac mi schemat jak to wymienic lub napisać... tez jaki kupić bo jestem w stockholmie i muszę wiedzieć jaki to jest na 100% auto: Mercedes sprinter 208 cdi 2.2 2000r. prosił...
Czujnik położenia wału korbowego jest z przodu obok filtra oleju. Czujnik położenia wału napędowego jest po prawej stronie przy łączeniu ze skrzynią biegów.
Na przodzie łączenia silnika ze skrzynią, Jeśli przyjąć, że góra skrzyni to godz 12 to czujnik jest w okolicy godz 9
A jeszcze pytanie laika, to czy jest zastosowane klasyczne sprzęgło hydrokinetyczne da się od razu stwierdzić po otwarciu maski, zajrzeniu pod samochód, itp. ? To sprzęgło ma jakąś charakterystyczną obudowę? Musiałbyś zajrzeć, co siedzi wewnątrz "dzwona" skrzyni biegów https://obrazki.elektroda.pl/6696559400_... Może taką przesłanką,...
Przez podginanie blaszki pływaka pod zaworkiem iglicowym. Możliwa też nieszczelność pomiędzy gaźnikiem a cylindrem, oraz w skrzyni korbowej - na łączeniu połówek lub na uszczelniaczach wału korbowego
(at)radarator Pewnie lewe powietrze się gdzieś dostaje, uszczelniaczy wału lub gdzieś na łączeniu gaźnika z cylindrem jest nieszczelność, odpal i przysłoń ręką filtr powietrza i zobacz czy gaśnie czy nie. W poddziale motocykle inne silniki spytaj jak tu nikt nie znajdzie rozwiązania, tam specjaliści coś poradzą. Coś szybko się posypało :(
Masz zatarty wał kierownicy, łącze przy samej kolumnie. Ewentualnie krzyżak wału kierowniczego.
Dzięki, super instrukcja, tylko proszę jeszcze o coś (najlepiej) podobnego dotyczącego dolnego łańcucha dwurzędowego, łączącego wał korbowy z pompą wtryskową.
Zastanawiam się, czy nie dałoby się złożyć samemu takiego urządzenia. Aczkolwiek pewnie dostęp do obróbki skrawaniem byłby niezbędny. Chyba, żeby wykorzystać jakiś gotowy silnik spalinowy (dwusuw?) W głowie gdzieś zostały cienie obrazów z konstrukcji prostego silnika parowego. Nie wiem czy to było w jakiejś książce modelarskiej czy w Młodym Techniku...
Witam Naprawiłem samochód. Powodem był przewód od czujnika położenia wału korbowego. Nie łączył. Dziekuje za podpowiedzi. Temat zamknięty
Od razu za skrzynią to nie ma krzyżaka, tylko sprzęgło elastyczne. Pierwszy krzyżak jest w połowie wału, za podporą, drugi na końcu, przy łączeniu z mostem. Wszystkie Caro miały takie same.
Jeżeli masz już kupiony falownik 22kW - łącz w podwójna gwiazdę. Jeżeli nie, to najpierw trzeba sprawdzić, czy 11kW mocy wystarczy dla obciążenia które jest podpięte do wału silnika, a jeżeli tak to kup falownik 11kW i połączenie w trójkąt.
Hej, Tak wygląda mechanizm od spodu biurka. (załącznik) A [url=https://www.ikea.com/pl/pl/assembly... na stronie 8 jest pokazane jak łączą się elementy wału. Sama przekładania nie jest dokładnie pokazana ale zakładam, że jest tam jakiś klasyczny ślimak. Ciekawy pomysł z...
Witam, Na ramieniu gramofonu istnieje luz przedstawiony na załączonym filmie: https://www.youtube.com/watch?v=bgz43jFI... Luz występuje na łączeniu rurki ramienia z obudową "wału kardana". Pytanie czy da się zniwelować ten luz i czy będzie on przeszkadzał w wyważeniu igły gramofonu ?
Witam!! Możesz mieć luzy na łączeniu szkrzyni biegów i wału napędowego lub wału z mostem na łącznikach gumowo metalowych najczęstrza przyczyna szarpania w mercedesie
Witam. W tym temacie zadam pytanie jak uszczelnić wał napędowy? Olej wydobywa się z łączenia wału bezpośrednio pod kabiną. Jakie części potrzebuje do uszczelnienia?
Tak. Na 99% to czujnik położenia wału. Umieszczony jest na łączeniu skrzyni z silnikiem. 2 śruby 10mm. Najpierw wyczyść go.
Do rozruchu jak sam zauważyłeś można zastosować rezystory ( drut grzejny o odpowiednim przekroju). Czas pracy to oczywiście kilka sekund. Jeśli do silnika poł. w gwiazdę nie jest podłączony roboczy przewód zerowy, to możesz dać tylko dwa rezystory - w dwóch dowolnych fazach, zwierane po kilku sekundach. Inny sposób to zastosować sprzęgło elektromagnetyczne...
Mam problem w owym ciągniku z napędem, a mianowicie. Napęd dziwnie działa dodam iż jest to wszystko bardzo zbliżone do mtz 82 różni się chyba trochę skrzynią co zależy od roku prod i wyposażeniem kabiny. Są w nim 3 stopnie napędu pierwszy od dołu to wyłączony drugi to normalny napęd a trzeci na samej górze to rzekoma blokada. Dziś użytkując go na śniegu...
Jakie łożysko ? O czym Ty piszesz ? To tłumik drgań wału, mocowany zaraz za przegubem gumowym przy skrzyni biegów. Urwała się jego zewnętrzna część, wewnętrzna dalej jest przykręcona do wału. Tłumik do wymiany, wału nie trzeba wyważać, przy montażu zwróć tylko uwagę, żeby złożyć go na znaki (są widoczne na łączeniu połówek) Tak to wygląda: http://obrazki.elektroda.pl/1896119300_1...
Musisz zajrzeć w okolice pedałów na wał łączący kierownicę z kolumna kierowniczą jeśli jest składany z dwóch części lubi stukać na połączeniu. Ewentualnie sama "maglownica" do wymiany.
Po wczorajszej modernizacji moj silnik wygląda tak: http://obrazki.elektroda.net/99_12449853... http://obrazki.elektroda.net/80_12449854... Jutro zmodernizuje cały wał i łączenie korbowodu z wałem, zastosuje mniejsze łożyska więc będzie lżej, będe próbował. Foxik20_ Raczej mam dobrze, otwór w cylindrze pokrywa sie z otworami w płytce...
Rozejrzyj się w okolicach łączenia skrzyni z silnikiem.
Witam Naprawiłem samochód. Powodem był przewód od czujnika położenia wału korbowego. Nie łączył. Dziekuje za podpowiedzi. Temat zamknięty
http://www.youtube.com/watch?v=Z2ChXmMiX... Tu fajna idea. Koło zamachowe napędzane ręcznie przekładnią o dużym przełożeniu. Po rozpędzeniu go łączy się wał koła zamachowego z wałem korbowym przez reduktor i uruchamia silnik. Dość bezpieczne rozwiązanie ale też skomplikowane mechanicznie.
Spraedź czy wszędzie przewody łączą oraz opornosć czujnika położenia wału. Możesz sprawdzić również czy nie ma zwarcia miedzy czarno białym a zielonym przewodem gdy stacyjke ustawioną masz na włączony zapłon
Najpierw trzeba mieć lampę która będzie działała na tym typie cewki zapłonowej a GMP jest zaznaczony na wale pod tym kołem pasowym. Dla bieżącej pozycji kołą zaznaczasz na obudowie rozrządu GMP, a cewke wywalasza i łączysz świece kablami z cewką. Dodano po 36 Ja bym to robił na synchro wału z wałkiem oscylkopem . No też jest opcja. Generalnie temat...
Jeśli to wersja do 2009 to od strony skrzyni biegów pod dolotem powietrza z filtra pow. /łączenie skrzyni z silnikiem. I jest to czujnik wału a nie wałka.
Pod autem nic nie znajdzie. Jest pod obudową termostatu. Na górze łączenia skrzyni z silnikiem.
synchronizacja czujników walka i wału sprawdzana? Szczelność dolotu min łączenie przewodu odmy?
Bez najprostszego miernika nic nie zrobisz. Musisz sprawdzić czy dochodzi zasilanie do tego modułu. jeżeli jest zasilanie to trzeba sprawdzić czujnik położenia wału może być uszkodzony albo nie kontaktuje. Trzeba sprawdzić ciągłość obwodu czujnik moduł. Jak masz zasilanie na module i wszystkie styki łączą to na 99% uszkodził się czujnik położenia wału.
Liczę na to, że ten rodzaj silnika ma jakieś widełki w rozmiarach swoich elementów i proporcjach , w których działa. Staram się w miarę możliwości robić precyzyjnie ale w praniu zawsze coś wypadnie. Trochę krótki jest korbowód łączący wał z tłokiem mieszającym. W przyszłości można to poprawić. Z prób przeprowadzonych dzisiaj jak się kręci wał z tłokiem...
Najprawdopodobnie zaśniedział jakiś styk w układzie zapłonowym i wibracje powodują, że zaczyna łączyć. Możliwe, że czujnik położenia wału. Od tego bym zaczął. PS. Jak na nauczyciela, to niezła pisownia...
Witam u mnie to był czujnik położenia wału dobrze nie łączył i też miałem problemy z odpalaniem. U ciebie też może być ten sam problem mianowicie że on się nagrzewa lub nie działa tak jak powinien.
Witam, interesuje mnie budowa urządzenia do pomiaru mocy mieszania, tak jak w temacie. Zasada pomiaru będzie się opierała o specjalną budowę wału, zamieszczam poglądowy rysunek w paincie. Chodzi o sprężynę z prowadnicą, która będzie współosiowo łączyła cały wał. Podczas mieszania na mieszadło działa opór, dostajemy moment obrotowy, który rozkręca przeciwnie...
może przepustnica bardziej otwarta dlatego że gdzieś wspomniane kable od czujnika przepustnicy albo położenia wału nie łączą albo zwierają z masą Nierealne algorytm sterowania prądem przepustnicy jest tak skomplikowany że prędzej trafisz 6 w totaka niż przypadkowe zwarcie utrzyma przepustnice w ryzach.
Jaconen chyba nie przeczytałeś mojego postu... Opór oporem, ale sygnał z tego (tych) czujników musi dojść do kompa (ECU) a z kompa musi wyjść sygnał na kostkę do cewki. Czy do cewki dochodzi wogóle zasilanie? Jeśli tak, to sygnały sterujące na pewno nie dochodzą, bo gdyby dochodziły, to by była iskra. Podałem Ci piny, sprawdź chociaż miernikiem czy...
Czyli np uszkodzone uszczelniacze wału Dokładnie tak, może to być wina uszczelniaczy, ale też w zależności od konstrukcji wina uszczelki na łączeniu elementów skrzyni korbowej, między cylindrem a skrzynia korbową, wszystko zależy jak skonstruowany jest silnik. Jest trochę zabawy z tym ale jak ktoś ma smykałkę to na pewno da rade.
Witam. Pod lewą turbospreżarką (siedząc w aucie) na skrzyni biegów przy łączeniu skrzyni z silnikiem.
1. Ustawienie wału. Na łączeniu skrzyni z blokiem powinno byc wyciete okienko ze strzałką. Widac tam koło zamachowe. Tak ustaw aby wyciecie na kole pokryło sie ze strzałką. Wtedy pierwszy cylinder jest w górze. Wrzucic 5 bieg w celu zablokowania położenia. 2. Pompa wtryskowa ma nacięcie z boku koła i na uchwycie trzymającym pompe. Muszą sie pokryć....
Z tego co pamiętam, gniazdo to służy tylko i wyłącznie do kontroli wyprzedzenia zapłonu, narzędziem serwisowym. Instalacja go nie widzi. Prawidłowy czujnik jest gdzieś z tyłu silnika i kończy się na module wtyczką przypominającą wtyk antenowy. W tym silniku do sprawdzenia jeszcze palec rozdzielacza, lubi się gubić w zeznaniach
Do wymiany tylnego uszczelniacza konieczne było odkręcenie flanszy łączącej wał napędowy. Po odkręceniu tej flanszy, nie można od tak sobie dokręcić ją z powrotem, ponieważ między flanszą a łożyskiem wałka atakującego znajduje się tuleja regulacyjna położenia wałka względem koła atakującego. Zbyt mocne, lub zbyt słabe dokręcenie nakrętki łączącej flanszę...
Czujnik wałka na górze przy kole rozrządu zaworów ssących a wału przy kole zamchowym na dole przy łączeniu skrzyni biegów z silnikiem.
Kanały odmy łączą komorę zaworową z komorą wału korbowego więc to nie jest proste. Jedynie co możesz zrobić to wyczyścić pokrywę Jeśli trasa nie pomoże ,to dziwne że mechanik robiący uszczelkę ,nie wyczyścił ,choć wg mnie to nie było nie do zauważenia .Więc wątpię że takie by to zostawił Sprawdzę po trasie samochód i zobaczymy czy będzie poprawa
To kup sobie (w necie gdzieś na pewno znajdziesz) termostat (taka kulka z dwoma drutami) zamykająca obwód w temperaturze np 60*C. Umieszczasz termostat na radiatorze, kable do plusa wentylatora i ten włączy Ci się jak termostat ogrzeje się do 60*C, nie będziesz miał strat na ciągłym kręceniu wentylatorem. Z kołem się pomęczysz, potrzebna jakaś rura...
stasiak64 pisałeś o współosiowości a mówisz jak sprawdzić prostopadłość płaszczyzny łączenia obudowy sprzęgła ze skrzynią biegów względem osi obrotu wału( pod warunkiem że płaszczyzna koła zamachowego jest idealnie prostopadła do osi obrotu wału korbowego, co zresztą powinno mieć miejsce). Współosiowość najłatwiej sprawdzisz łącząc silnik ze skrzynią,...
Aby dostać się do sworzni, to i tak trzeba wyjąć cały wał. A po co wyjmować wał? Przecież sworznie łączą tłok z korbowodem i wystarczy wyjąć tłoki z korbowodami. Zrzuć miskę i obejrzyj panewki na korbach. Jak jest duży luz, to tłok może stukać w głowicę i dźwięk jest podobny do popychacza.
Spróbuj oczyścic wtyczkę przy antenie od immo, tam może nie łączyć.
https://obrazki.elektroda.pl/5823113300_... W moim przypadku stwierdzono jako przyczynę simering wału. Pocił się na łączeniu skrzyni z silnikiem. Wymiana nie pomogła. Co robić dalej? [
Objawy o których piszesz to typowe dla uszkodzonego czujnik wału korbowego. Albo uszkodzony albo nie łączy. Dodano po 2 Jeśli błąd czujnika wału wraca to tylko potwierdza ten problem.
To dobrze, wał ma tylko luzy na łączeniu korbowodu z wałem, na łożysku igiełkowym, więc po regeneracji powinno być wszystko ok. Na tłoku są rysy, czy to nie przeszkadza w eksploatacji silnika? Przypuszczam, że rozleciało się zabezpieczenie sworznia tłokowego, i porysowało go, cylinder nie ma uszkodzeń, lekkie ryski, ktoś przede mną rozbierał ten silnik....
Poszukaj też coś na temat łącz selsynowych. Te łącza przekazują na odleglość połozenie wału np. silnika.
Kolego cichy 34 a po co wyjmować półoś jak ja chcę wymienić tylko uszczelniacz od strony wału napędowego. Co do tego mostu to z tyłu ma dekiel przykręcony chyba na dziesięć śrub , według mnie to tylko oddzielić wał napędowy a pużniej to nie wiem czy jest śruba nakrętka żeby wyciągnąć tą część co łączy się z wałem napędowym czy muszę zdjąć tylną pokrywę...
Sprawdż tuleje łączącą wał napędowy z wałkiem przedniej osi. Bardzo czesto zrywa sie frez wewnątrz tej tulei.Jeżeli szarpie to raczej tam jest problem.
"a co jest ten czujnik koła zamachowego? gdzie się znajduje i jak go ew. sprawdzić?" To jest czujnik połozenia wału korbowego umieszczony na łączeniu silnika ze skrzynią. Widać go od góry, dochodzi do niego 2 kabelki, podaje informacje do komputera w jakim położeniu jest wał korbowy. Tomek
Cześć, mam problem z kierownicą Thrustmaster TX/T300. Polega on na utracie centrowania przy przekręceniu kierownicy powyżej jej maksymalnej wartości (poza blokadę). Dzieje się tak również po mocnym uderzeniu w barierę. Środek kierownicy zostaje przesunięty o około 3 stopnie w jedną stronę. Co próbowałem zrobić: 1. Czyszczenie sensora Halla i magnesu...
No faktycznie może to wina membrany w pompce. Ale potrzyłeś czy jest iskra jak świece zmieniałeś czy tylko je zmieniłeś bez sprawdzania ? Ok, znalazłem problem. Zerwany jest jeden kabel, który łączy się z kablem czujnika wału. Jest on zerwany przy samej wtyczce, nie da rady go połączyć. Wiesz może, jak ten kabel się nazywa, co łączy się z kablem czujnika...
Do takiego zastosowania polecam serwomechanizm modelarski tak jak napisał kolega powyżej - ma przekładnię + silnik z kontrolą położenia + sterownik. Na wał serwa zakładasz dźwigienkę (są czasami w zestawie z serwem), łączysz ze swoją klapką za pomocą np kawałka pręta albo drukujesz potrzebny element na drukarce 3d. Silnik krokowy małej wielkości jest...
Nie jest to normalne, świadczy zwykle o problemach: powodem są uszczelniacze zaworów lub pierścienie na cylindrach. Ewentualnie wycieki oleju na uszczelniaczach wału lub elementach łączeń silnika, miska, blok, pokrywa, jeśli jest chłodnica oleju. Ale jak już wspomniano, tego nie ma. W pierwszych przypadkach, jeśli to zalepione pierścienie, może pomóc...
Diagnostyka na początek bo bez tego to jak wrozenie z fusów... przyczyn szarpana moze byc ogrom od czujnik temperatury płynu chłodniczego, przepustnicy, egr, Czujnik obrotu wału, walka, Sondy Lambda, przepływaka, Evap itd itd..... Tak samo z paleniem od kostki stacyjki która nie łączy zawsze po rozrusznik chiński który zakłóca sygnał czujnika obrotu...
Dobrze sprawdzę jutro dokładnie jeszcze raz simeringi ale chodzi mi o labirynt który jest montowany na czopie łączącym wały ten labirynt należy zblokować z czopem
Najlepszym rozwiązaniem będzie sprzęgło odśrodkowe, stosowane w przecinarkach do betonu lub zagęszczarkach. Rozruch wału następuje płynnie. Nie wiem jaka jest masa walu rębaka, jeżeli duża, to tylko sprzęgło z większej zagęszczarki. Sprzęgło zakładasz na wał silnika i łączysz paskiem klinowym z wałem rębaka. http://obrazki.elektroda.pl/5140371600_1...
czujnik położenia wału dobry trop nie wiem jakiego kts-a używasz mój340 się łączy ale tylko przez igły wepnij się igłami przy samym sterowniku według opisu pinów bo obd w fordzie w tych latach to ściema Dodano po 1 napisz jakie błędy masz jak się podłączysz
Co do tego napędu przerywającego wymieniłem podporę wału i nadal jest to samo.Brak luzów na wale na podporze i gumie łączącym wał ze skrzynią. Dzisiaj jechałem i zapaliły mi się kontrolki od ABS, DSC i ręcznego. Palą się cały czas na pomarańczowo. Czytałem że może być to czujnik ABS-u lub jakaś zębatka plastikowa którą trzeba przekręcić o 180 stopni...
Sprawdź czy Twój tester diagnostyczny łączy się i działa prawidłowo. Czujnik położenia wału sprawdzałeś?
Przewody które idą od czujnika wału do nanoplexu są w instalacji łączone po drodze, przed samym nanoplexem, lubi tam zgubić połączenie, rozpruj instalację i polutuj to połączenie.
Właśnie ja jestem na etapie swapu takiego motoru jak ktoś miał kaczkę 2.9 i wkłada 2.9 td to dużo części pasuje np trzeba założyć kolektor z 2.9 za go zaspawalem i włożyłem koło zamachowe które trzeba przerobić bo brakuje ząbków na czujnik wału łącze to że skrzynią kaczki obudowa z filtra oleju idzie z 2.9 trzeba było ją trochę podrzezbic bo czujnik...
A czy napewno masz tam wogóle aparat? Coś mi się wydaje, ze powinna tam być cewka z modułem i czujnik wału na łączeniu skrzyni z silnikiem i tyle. Jaki masz tam silnik? Diagnostyka podgląd parametrów podczas kręcenia rozrusznikiem (prędkość obrotowa silnika) Pompa staruje tylko po przekręceniu stacyjki, czy podczas kręcenia rozrusznikiem też pracuje?...
A gdzie jest w 1.6 16V 2001r? Na łączeniu silnika ze skrzynią.
Odczytaj błędy w sterowniku silnika. Może czujnik wału nie łączy, może czas przewody WN wymienić. Chyba że nie ogarniasz mocy w tym aucie :)
Należy sobie zdawać sprawę z podstawowej różnicy w warunkach pracy turbin małych i „zawodowych” – warunków wietrznych w miejscu instalacji. Jeśli mała turbina pracuje ze średnią prędkością wiatru 3,5 m/s, a duża 7 m/s (różnica dwukrotna), to różnica w energii wiatru możliwej do przetworzenia na energię użyteczną jest ośmiokrotna (2^3)...
U mnie także się sprawdza połączenie na sztywno reduktora z mostem , tylko między skrzynią a mostem mam krótki wał przegubowy od Stara 660 (co oryginalnie łączy skrzynie z reduktorem w aucie ciężarowym ),czyli dwa przeguby a pomiędzy nimi wał przesuwny i wszystko ok.
Jeżeli masz na myśli połączenie skrzyni z malucha ze skrzynią żuka to niema z tym najmniejszego problemu. Łączysz półośkę wychodzącą za skrzyni malucha z wałkiem skrzyni żuka (tym,który oryginalnie wchodził w sprzęgło) Flanszę wychodzącą z drugiej strony skrzyni (żuk) łączysz z flanszą mostu tylnej osi. Musisz do tego zastosować jakiś wał... Jeżeli...
szlifowanie wałów smarowanie wałów szlifierka wałów
wyważarka wirników opalarka grzeje częstotliwość alternator
electrolux ew6s406bpi electrolux ew6s406bpi
Montaż sprężyny zestykowej w Stihl 026 - krok po kroku Wpływ uszkodzonego czujnika wału korbowego na kąt wtrysku w VW LT 2.5 TDI