Jak blokuje się koło pompy i staje pasek to musi śię ślizgać na wale albo pasek albo jest tam na dole koło "z wkładką "z gumy.
Zapaliły się kontrolki bo nie ma ładowania, sprawdzić pasek czy nie ślizga się, a wspomaganie też raczej na tym samym pasku co alternator
Sprawdź pasek czy się czasami nie ślizga.
Sprawdź czy nie ślizga się pasek. Po uruchomieniu alternator musi doładować akumulator (zwiększone obciążenie paska), poza tym stary pasek wykazuje tendencje do ślizgania dopóki się nie rozgrzeje.
A pasek się nie ślizga?
Pytanie czy wspomaganie jeszcze hydrauliczne czy elektryczne. Zlokalizuj miejsce. To równie dobrze może się ślizgać pasek.
a może oleju niemasz lub pasek ci sie ślizga? musi byc glośniej ale nie bez przesady
Zmień może jeszcze płyn na oryginalny do twojego modelu nie każdy pasuje do zaleceń VW , oczywiście o nieszczelnościach nie zapomniałeś ,pasek także nie może się ślizgać .
Witam. Nie wiem o co chodzi, ale piszczal mi pasek (ślizgał się) wieloklinowy alternator<wspomaganie<, Wymieniłem go na na nowy, i przypadkiem włączyłem wycieraczki, na drugi bieg i wszystko dział. Przedtem zacinała sie też szyba od strony kierowcy, a teraz mechanizm podnosi szybę płynnie i bez oporów. Może problem był z elektryka? Alternator...
Tak się zastanawiam, może problem tkwi w aluminiowej łapie od sprężarki która na skutek obciążenia się luzuje? Oglądając filmiki na youtube z cyklu"wspomaganie c330" można zaobserwować, że w wielu przypadkach pompa wspomagania jest montowana w miejsce właśnie sprężarki powietrza również na pasek 17mm i tam się nie ślizga a jak dowiedziałem się od producentów...
1. Sprawdź poziom oleju oraz czy jest zalany prawidłowy 2. Zobacz, czy maglownica cieknie 3. Pasek nie ślizga się na pompie wspomagania? Może ona również żywot kończyć
Czy ktoś spotkał się z taką awarią? Wspomaganie kierownicy włącza się dopiero przy ok. 1500 obr/min. Pasek jest napięty i nie ślizga się. Dodam, że samochód w ostatnie mrozy stał nieużywany przez miesiąc. Wcześniej chodził jak zegarek.
TO znaczy, że na początku się ślizga, a potem nie? Rzeczywiście na zimnym czasem coś popiskuje, tak jakby pasek... Sprawdzimy.
Za to jest trochę słabsze wspomaganie i po uruchomieniu czasem wcale nie ma i przy tym jakby koło pompy blokowało się - pasek się ślizga. Więc napinacz ci się zatarł. Ten typ tak ma. Wyciąg go i obadaj, kup nowy jak nie działa.
Witam, mam problem ze wspomaganiem, może ktoś spotkał się już z takim problemem. Otóż piszczał i ślizgał mi pasek na pompie wspomagania, więc założyłem nowy, no i pojawił się problem. Wspomaganie nie działa kiedy samochód jest na postoju, parkowanie jest tragedią, ale zaczyna działać kiedy samochód jedzie, co dziwne, kiedy zwalniam wchodząc w zakręt...
Z góry dzięki za jakąś rade od czego zacząć :wink: Zacząć od napędu pompy , to znaczy od paska , jaki stan oleju i nie chodzi o poziom . Napęd sprawdzę jutro, nie słychać jedna by pasek się ślizgał. Olej od czasu wymiany pompy ten sam zrobił może 50 000tys km.
Witam. Wymieniłem maglownicę. Silnik został stary, czy adaptacja jest potrzebna? Drugie pytanie: pasek jest jakby trochę za duży. Wymieniłem na próbę od starej i dalej w ogóle nie działa. (at)ElektrodaBot (at)ElektrodaBot (at)ElektrodaBot Bezpośrednia odpowiedź na pytanie • Czy adaptacja jest potrzebna? To zależy od rodzaju układu wspomagania (elektryczny/hydrauliczny/elektrohydraul...
Jeżeli chodzi skokowo to możliwe, że mimo mocno napiętego paska on się ślizga. Nie musisz tego słyszeć. Piszę z własnego doświadczenia. Po drugie mocno napięty pasek to zdrowe też nie jest - nie dla Ciebie ale dla części jak i samego paska.
pierwsze co bym zrobił (oczywiście pomijam poziom płynu ) to sprawdził pasek napędzający pompę wspomagania czy jest dobrze naciągnięty i przypomnij sobie kiedy był wymieniany stara guma pomimo dobrego naciągu lubi się ślizgać...
Wyobraź sobie, że też na to wpadłem i na module wspomagania jest prawie tyle samo co na akumulatorze(identycznie nigdy nie będzie, ale zakładam że o tym też wiesz...) Dziękuję też za rady odnośnie sprzedaży, w mojej umowie kupna też nie było o tym wzmianki, a nie sądzę, żeby sprzedający o tym nie wiedział, jednak nie zwróciłem samochodu ani nie dochodziłem...
Dzięki MikeC za odpowiedź. Oczywiście widziałem twój temat.. Zastanawia mnie tylko jedno, że jednak jakiś ruch kierownicy wykrywa jak widać na zdjęciach. Jak rozbierałem stary magiel to przy trzpieniu gdzie łączy się z krzyżakiem była nawinięta taśma i szedł od niej kabel do silnika magla. Możliwe że ma dwa czujniki skrętu w maglu i za kierownicą??...
Witam. W moim aucie spod maski zaczęły się wydobywać piski pasków itp. Po rozgrzaniu troszkę to ustawało. Wymieniłem pasek wielorowkowy i pasek od pompy wody. Tym bardziej, że miały już troszkę "przebiegu". Po wymianie ustało piszczenie paska ale jest nadal okropne piszczenie na początku po odpaleniu silnika i w miarę rozgrzewania się silnika powoi...
Witam, zacznę od off top króciutko jeżdzę oplem astra pierwszej generacji w kompletnie ubogiej wersji wyposażenia. założyłem obrotomierz centralny i elektryczne szyby ale wspomagania nadal brak. a że teraz ma używać go kobieta to chciałbym to dołożyc. z zebranych informacji wiem ze to możliwe nawet niedrogim kosztem. mam kilka pytań związanych z tym...
wielokrotnie już wymieniałem kółka pasowe alternatora w vw. mają one małą średnicę i zużywają się znacznie szybciej od tych większych /wspomaganie, wał, klima/. w 1.9sdi wątpię, aby zamontowane było sprzęgiełko. wiem natomiast na 100proc., że nie wszystkie alternatory o mocy 120 amp. mają sprzęgiełka- przykład BMW 2002 r sil. 2.0D/dane wg. nr. nadwozia...
Problemem było częściowo suche pranie lub niedopłukane. Początkowo diagnoza brzmiała: uszkodzony hydrostat - pobiera za mało wody. Po wykonaniu pomiaru poboru wody (12 l na pranie +2*12 na płukanie) i przejrzeniu ukladu hydrostatu wyeliminowano te usterkę. Zauważono natomiast, że bęben pralki nie zawsze wykonuje ruchy rewersyjne (tzn. naprzemienne obroty...
Słuchajcie już od jakiegoś czasu zacząłem obserwować, że czasem lubi mi się wskazówka temperatury podnieść na około 100-105 stopni. Najczęściej działo się to gdy zgasiłem silnik i ponownie za parę chwil go zapaliłem. Po czym jak zaczynałem jechać to temperatura wracała do normy. Wczoraj było bardzo gorąco i po godzinnej trasie jak wjechałem w miejskie...
Pożyczyłem koledze sprawny magnetowid Vivance 43, bo przed oddaniem w ręce kasety obejrzałem sobie stary film z wesela - bez problemów. Twierdzi że jedną kasetę udało mu się obejrzeć, a gdy wsadził następną to już nie chciała wyjechać. Nie wiem co on tam robił, ale mówi, że aby ją wyjąć to zdemontował windę i wyjął kasetę ręcznie. Następnej nie wsadzał,...
Czytam i chciał bym pomóc w kwestii hydrauliki : 1.pompa od C-330 360 i pokrewnych moim zdaniem średnio nadaje się do waszych konstrukcji ponieważ te pompy są przeznaczone do pracy w kompieli olejowej (w moście ciągnika zalane olejem),nie są uszczelniane,nie będą pracować na zewnątrz. Robienie zbiornika z pompom, przeniesienie napędu do zbiornika,uszczelnienie...
Witam. Problem polega na tym że tracę wspomaganie na ok od 30sek do 1min. Ale tylko wówczas kiedy jadę w dużym deszczu i kiedy wjade w dość dużą kałuże( gdy sytuacja na drodze zmusza).. Początkowo myślałem że może brakuje w podwoziu jakieś osłonki od paska wspomagania przez co dostaje się pod niego woda i pasek po prostu się slizga.(czasem lecz nie...
Zazwyczaj w samochodach w chwili dlurzszego chodzenia silnika pasek klinowy idacy od kola pasowego walu korbowego do pompy wspomagania slizga sie ( jest to moja odpowiedz na to co powedziales cytuje : zauwazylem ze jak silnik jest zimny to kierownica chodzi leciutko ale po nagrzaiu do okolo 50 stopni juz się zaczyna psuc Po drugie to zazwyczaj dobra...
Opracowując ten tekst opierałem się na Poradniku obsługi i naprawy samochodu Honda Civic, oraz o swoje doświadczenia. Na pewno się przyda w codziennej eksploatacji naszych samochodów. Wykrywanie typowych niesprawności w samochodach Silnik: Wał korbowy nie obraca się podczas próby uruchomienia silnika: • Skorodowane lub poluzowane obejmy przewodów...
ślizgać pasek pasek ślizgać pralka pasek ślizgać
silnik zapłon iskrowy wymiana uszczelka kolektor dolotowy wymiana grzałki
bateria parkside windows loader
OKI C301dn – demontaż listwy zgarniającej, czyszczenie i wymiana w module bębna Układ scalony DIL8 do generowania sygnału PWM