Śruby są pod wirnikiem.
Dolną osłonę demontuję, aby wyjąc silnik lub tylko wymienić szczotki.Wymieniam bez wymontowywania silnika,choć po położeniu pralki na plecy, lewa szczotka to robota dla ginekologa.Do wyjęcia silnika trzeba postawić do pionu i od tyłu odkręcić dwie śruby.
ściągnij pasek i silnik po wyciągnie wyciągnięciu tych dwóch śrub powinien spaść ma podłogę
Te śruby są na zewnątrz bębna, zwykle koło silnika. Przed włączeniem pralki trzeba je usunąć- odkręcić tylną ściankę. Ale zacząć od przeczytania instrukcji i będzie prostsze.
Został może 1cm Do wymiany a komutator do czyszczenia. Z tyłu nie można odkręcić lub zdjąć obudowy Odkręcasz łezkę z tyłu, ściągasz pasek i odkręcasz śruby mocujące silnik. Kładziesz pralkę na lewym boku lub na plecach i masz dostęp do silnika.
[url=http://sklep.avt.pl/regulator-obrot... Najlepiej go wymontować, chyba nie problem - te silniki są mocowane na 2 śruby.
Nity rozwiercić, a potem skręcić śrubami.
- odkręć tylną obudowę - wyciągnij kostkę z silnika - odkręć dwie śruby mocujące silnik - wyciągnij silnik całość może potrwać aż 5 minut, bez ruszania pralki z miejsca ;-)
Odkręć (zluzuj) śrubę mocującą koło pasowe silnika . Ustaw koło pasowe na osi wirnika tak by śruba weszła w wycięcie i przykręć śrubę. Po przykręceniu śruby na osi wirnika załóż pasek i pokręć wirnikiem tak by koło pasowe na silniku zrównało się z kołem na wirniku. Gdy się zrówna to dokręć śrubę na osi silnika i powinno działać i nie spadać.
Jak chcesz koniecznie klucz, to kup w Leroy czy Obi itp. markecie nasadkę igiełkową do różnych nietypowych zakończeń śrub. Osobiście wykorzystałbym zwykłą nasadkę o średnicy nie większej niż łeb śruby i naciął w niej szlifierką symetrycznie rowek na grubość tego wystającego pióra.
Najszybciej, najłatwiej i najwygodniej wyjąć sobie silnik z pralki. Robisz to od tyłu. Zdejmujesz pasek, odłączasz złącze elektryczne, odkręcasz śrubę mocującą motor, opuszczasz silnik w dół i ciągniesz go w swoją stronę, złazi z bolcy i masz go w łapkach.
A może to taki przypadek z luźną śrubą https://youtu.be/lcE34-4g8FY
Potrzebne jeszcze foto z boku. Raczej to nie Zelmer - agregaty ssące tej firmy nie miały osłon turbin zespolonych śrubami (były montowane na wcisk).
Zależy od twoich możliwości technicznych. Wygląda, że mocowanie silnika jest bezpośrednio do wystającego elementu zbiornika. Tam są spore siły w trakcie wirowania spowodowane bezwładnością silnika. Spawanie plastiku chyba nierealne - wymaga kompletnego demontażu i warsztatu usługowego i to bez gwarancji, że wytrzyma. W zależności od rodzaju tworzywa...
Witam Gdy odkręcisz z tyłu osłonę zobaczysz u dołu zbiornika silnik.Jest on przykręcony do zbiornika śrubą wystarczy ją poluzować z czuciem pchnąc silnik ku dołowi dokręcić nakrętkę.Powodzenia
Ok, wszystko jasne. A więc ten plastik zostaw w spokoju, szczotki są z drugiej strony, od strony ośki i koła pasowego - niestety. A dlaczego niestety? Bo musisz wymontować silnik z pralki. Trochę ciężki temat, bo dojście do śrub byle jakie, ale da radę. Aha - i zacznij od ściągnięcia paska klinowego oczywiście.
Mam silnik od CANDY TEMPO LOGIC CTA 84AA. Zorientuj się , może będzie pasował. Ta pralka jest ładowana od góry, silnik był zamontowany pod bębnem na 2 śrubach. Silnik jest w stanie b.dobrym.
Wyjmij szufladę na proszek, wykręć 3 torx 20, 3 śruby 10 i otwórz front. Na dole, po prawej stronie jest silnik. Sprawdź przewody i kostkę silnika.
a tak przy okazji czy to prawda że nowy krzyżak nie ma gwintów w otworach na ramionach? ponoć śruby same mają go sobie zrobić.. tak mi powiedział sprzedawca ale zastanawiam się czy to prawda a nie chce sie wkopać ze złym krzyżakiem Prawda. I nie zapomnij przed wkręcaniem nasmarować śruby towotem, bo inaczej się ukręci... :)
przesunięcie któregoś z elementów wzdłuż osi raczej nie jest możliwe. Jest możliwe przesunięcie silnika, po popuszczeniu czterech śrub trzymających podstawę konstrukcji silnika.
Lepiej nowy , to są tanie rzeczy . Nie musisz szukać serwisu AGD wystarczy dobry sklep motoryzacyjny aby kupić pasek . Sprawdź mocowanie silnika (mógł się poluzować na śrubach) może to byc powodem spadnięcia paska .
Wrażenie jest takie jak gdyby popuściły śruby mocowania silnika do podstawy
Witam Odkręc z tyłu z lewej strony trzy śruby zdejm bok i masz dostęp do pompy,a filtr sprawdzałeś?Pozdrawiam
ale jak sobie wyciągniesz silnik będzie ci wygodniej masz do odkręcenia jedną śrubę
Generalnie to żeby nie wkręcać bezpieczników większych niż oryginalne wymyślono tzw. śruby stykowe chyba M5 z łbem w postaci kubka ceramicznego z otworem pasującym do przewidzianego bezpiecznika. Im większy prąd nominalny bezpiecznika, tym większa średnica tylnego styku bezpiecznika. Te opisane na wstępie śruby można wymieniać. Pralka z reguły ma grzałkę...
witam -obrócić pralkę o 180st -odkręcić dwie nakrętki M8/klucz 13/ i zdemontować silnik -zdjąć koło pasowe z osi wirnika odkrecając śrubę M8 -uderzając w oś wirnika -wybić go z korpusu -oczyścić, przesmarować i powtórnie złożyć jeśli nie będzie luzu w tulejce...
Wyjmuje się bęben z obudowy ,po odpięciu przewodów i silnika i następie rozkręca się śruby łączące 2 połówki bębna
Witam. W końcu wziąłem wolne i znalazłem czas na nią. Szczerze powiedziawszy nie wiem jak ściągnąć pasek. Czy użyć siły czy raczej powinienem go w jakiś sposób poluzować. W każdym bądź razie jest to na pewno łożyska silnika, którego też nie udaje mi się zdemontować po odkręceniu dwóch śrub torx. Czy jest ktoś w posiadaniu jakiś instrukcji jak dokonać...
Znalazłem rozwiązanie - zakupiłem nową pralkę :D Ale na wszelki wypadek skleiłem ułamane zaczepy. Do jutra klej zwiąże i zrobię próbne pranie. Chyba już wiem co było powodem ich ułamania. Nie znalazłem nigdzie śrub mocujących tylne łapy silnika do zaczepów, a przednie śruby były bardzo poluzowane. Pralka była bo trzech przeprowadzkach, prawdopodobnie...
Silnik przed chwilą zdemontowałem. Mocno naoliwiłem oba łożyska WD 40. Napompowałem ile wlazło. Kilka wirowań i silnik ani piśnie. Na razie wszystko gra. P.S Zauważyłem że ma dość nietypowe łebki śrub, które ściskają obie połowy silnika.
Nie musisz wymieniać całej pompy , wystarczy wymienić silnik pompy , będzie jeszcze taniej , sprawdź jaki masz , czy mocowany na trzy śruby czy na zatrzaski .Taki kup i po kłopocie .
mam problem z wymontowaniem silnika, odkręciłem 2 śruby jedna na klucz druga na imbus i nie wiem co dalej - silnik ani drgnie...
Ta blacha z dwiema śrubami to mocowanie silnika ,więc raczej to odpada .Nieszczelność z pewnością jest na połączeniu zbiornika z płaszczem tylnym ,jest tam uszczelka ,którą nadgryzł ząb czasu . Demontaż nie jest zbyt trudny .A tak nawiasem mówiąc to ta pralka nie ma kilka lat ,tylko około 10 ,ale to szczegół :)
zamieniłem śrubę z silnika na tę od koła pasowego (ten sam gwint) - pralka działa do tej pory.
Dziękuję za pomoc. Pralka naprawiona. Wymieniony silnik wody spustowej jak zostało doradzone. Oryginalny silnik pompy pralki LG Samsung 3 śruby . Pralka pracuje prawidłowo, niepokojące objawy ustąpiły. Nastała cisza podczas prania.
Proszę o podanie na jakie śruby mocowany jest szczotko trzymacz silnika pralki AEG L 1246 EL
Powinne nity dać się zeszlifować a później skręcasz silnik na śruby. Najlepiej zanieś go całego do zakładu zajmującego się przewijaniem silników.
Zdjąć tylną ściankę i odkręcić 2 śruby którymi jest mocowany do zbiornika. Może siedzieć mocno a wtedy gumowy młotek się przyda żeby go zbić z mocowań. Pralka ma swoje lata więc silnik używany z demontażu pójdzie zdobyć w rozsądnej cenie. Byle tylko elektronika ocalała.
potrzebuje taki silnik; rozstaw śrub montażowych 14 cm średnica rolki do paska prawie 2 cm
Z tego co zauważyłem to biały i niebieski przewód to szczotki W oryginalnej kostce od pralki 2(biały) i 4(czarny) były zmostkowane. Zmostkowałem je, następnie podłączałem napięcie do drugiej szczotki (niebieski 3) i do czarnego przewodu z żarówką 60W w szereg) efekt był taki że tylko żarówka świecił. Próbowałem też do brązowego, zielonego i żółtego...
Najprościej to właśnie położyć pralkę na plecy lub na drzwiczki a sposób kładzenia pralki zależy od dostępu do śrub mocujących silnik. Gdyby była konieczność położenia jej na drzwi to warto podłożyć jakiś gruby koc itp. by nie uszkodzić pralki.
Sprawdź jeszcze, czy pas napędowy się nie rozciągnął i nie ślizga się po kole napędowym bębna (lub silnika) ? Masz chyba możliwość regulacji naprężenia pasa - przesunięcie mocowania silnika na śrubach, czy coś podobnego ?
Wywala najczęściej triaka za 5 PLN, a triaka wywala najczęściej gdy zużyją się szczotki za chyba 40 PLN... Zakładam że szczotki rozpoznałeś prawidłowo. Zakładam też, że dysponujesz omomierzem. Zmierz oporność między żółtym czarnym i zielonym. Największą oporność uznaj jako końce stojana. 2.5 Ω około. Połącz: Fazowy z wtyczki przez mocną żarówkę...
sprawdzić szczotki silnika I tego się trzymaj zdjąłem blat i tył pralki i uzyskałem dostęp do silnika. Czy muszę zdjąć bok pralki by wyjąć szczotki z silnika? Jeśli tak to jak zdemontować bok bo oglądam ramę i ściany i się pogubiłem. Jak zdjąłeś tył pralki to odkręć jedną śrubę mocującą silnik, odepnij kostkę zasilającą + przewód uziemienia i masz...
Witam wznawiam temat poszukuję silnik do pralki C.E. SET Motor uniwersale MCA 38/64-148/KT3 12750 rpm 1,50A 330W 230-240V - 50Hz Do starej pralki Gorenje PS 103/11E WA 942 tel 601767360 może spasuje jakiś inny MCA więc prośiłbym o zdjęcia i zmierzenie - średnica kółka pasowego - odległość od końca koła pasowego do początku suportu na śrubę mocującą...
Czy jestem w stanie to sam zrobic ? Jesli tak, poprosze o jakies wskazowki od czego zaczynac, i jak te szczotki maja wygladac? Zdejmujesz ściankę boczną, zdejmujesz pasek, wykręcasz śrubę kluczem 13 trzymającą silnik i wyjmujesz go. Szczotki znajdują się w tylnej części silnika po obu stronach wirnika i dotykają do komutatora. Powinny mieć co najmniej...
Sprawdź prądniczkę tachometru- może jest rozkręcona- części takich jak magnes na gwincie i koronka poszukaj pod pralka- radzę bez uzywania odkurzacza, a potem poskładaj do kupy , magnes wkręć na Loctite- tylko nie klej sekundowy, ale preparat przeciwdziałajacy odkręcaniu śrub, włoż cewkę i zamknij od zewnatrz koronką. Powinno zakończyć sprawę. To tacho...
To jednak nie takie proste. Pralka stoi cały czas i nie podejmowałem kolejnych prób wyciągnięcia silnika, bo totalnie nie wiem jak :-) Nie ma nigdzie żadnych śrub itd.
Sprawdź czy ta śruba nie znajduje się w bębnie (w środku). Odnośnie buczenia to pracuje silnik pompy , bo pralka ma spryskiwanie prania.
Wyjąć silnik z pralki - nie jest to specjalnie trudne. Zrzucamy na początek pasek z koła, odpinamy złączkę silnika i potem chyba jedna śruba i silnik się wysuwa na zewnątrz. Nie trudno będzie sprawdzić czy szczotki są zużyte - po prostu porównać długość z nowymi na stronie sklepów w sieci. Oczywiście po wyjęciu wtyczki z gniazdka !!!
Może z tego coś wybierzesz?https://www.olx.pl/dom-ogrod/...
Być może poluzowała się śruba koła zamachowego bebna na wieloklinie i przeskakuje, kiedyś miałem podobnie.....
Mam dostęp do silnika tylko od tyłu pralki. Czy on trzyma się tylko na jednej śrubie?
witam, tak jak w temacie nie mogę wyjąć silnika z pralki odkręciłem śrubę która mocuje go do pralki ale jak chce go wyjąć to silnik haczy mi o konstrukcję bębna ! i za chiny nie mogę go wyjąć, druga strona mocowania silnika jest na takich plastikowych tulejach czy jakoś się je wybija ? chyba już wiem w czym tkwi problem, ta konstrukcja bębna o którą...
Jeśli jest naciąg to tylko opuszczając silnik. Przy mocowaniu silnika z jednej strony jest podłużne wycięcie na śrubę.
Zdemontuj krzyżak żeliwny z tyłu zbiornika (trzy śruby fi 8 na zewnątrz oraz trzy śruby fi 6 dookoła - po uprzednim odkręceniu i zdjęciu koła pasowego); wybij łożyska wraz z simmeringiem, załóż nowe (najlepiej na prasie), załóż z powrotem krzyżak i gotowe.
Silnik po naprawie po wymianie łożyska od strony koła pasowego. Łożysko 6202 2RS cena 15 zela. Koło pasowe zeszło zwykłym ściągaczem bez problemów .Szpilki zastąpiłem śrubami M6x100. Pralka ma 10lat i to pierwsza naprawa może pośmiga rok może dwa.
Witam. Mam pewien plan. Chciałbym zrobić prowadnicę liniową sterowaną śrubą trapezową. Mam silnik od pralki automatycznej. Z silnika wychodzą 4 przewody, 2 na szczotki, 2 na stojan. Samo uruchomienie silnika to nie jest problem. Chciałbym zrobić skrzynkę, w której będą zmiany kierunku silnika, regulator napięcia i 2 krańcówki. Problem jest w tym, że...
Jak jest pas klinowy i koło plastikowe to jest tam śruba "10" Wygląda to tak jak na rysunku ;) Pralki wirnikowej z silnikiem sprzężnym z wirnikiem nigdy nie robiłem ale widziałem. http://obrazki.elektroda.net/39_11522619... PS Ja mam lepszy i równie dobrze zachowany zabytek: WM600 :D
Przepraszam że dopiero teraz piszę ale wcześniej nie miałem czasu zabrać się za tą pralkę. Niestety nie mogę zdjąć tego bębna od wirówki, napisze ktoś jak go wymontować bo jak odkręcam te dwie śruby przy łączeniu wirnika z silnikiem to nie mogę wyjąć bębna, trzeba jeszcze coś gdzieś odkręcić ?
Witam Tak jak widać na zdjęciach należy zdemontować dolną część frontu (dwie śruby po obu stronach pralki na dole).NIE WYCIĄGAJ ZBIORNIKA . Mocowanie silnika zobaczysz. Pozdrawiam
Witam Muszę wyciągnąć silnik, ponieważ hałasują łożyska - jak to zrobić? Zamocowany jest na 1 śrubie i 2 plastikowych trzpieniach, których nie umiem wybić! Proszę o pomoc.
Silnik prawdopodobnie jest nitowany. Trzeba rozwiercić nity, a potem złożyć na śrubach. Uwaga na magnes tachometru na końcu osi, żeby go nie uszkodzić.
Tym bardziej musisz sprawdzić solidnie te szczotki.To tylko jedna śruba M8 na silniku i 4 wkręty szczotek do odkręcenia.Być może któraś zawiesza się.Pozdrawiam.
Dzięki. Pytanie uzupełniające;) - Ten ewentualny wyciek- wydaje się, że silnik jest suchy, ale jeśli już to czy wycieki są z reguły z jakiegoś konkretnego elementu, czy szukać - jak usunąć (silikon)..? Po roznitowaniu silnika mogę go skręcić na śrubach? jaki byłby ewentualny koszt w przypadku wymiany łożysk, a jaki w przypadku wymiany silnika? i skąd...
Sprawdź mocowanie silnika, czy śruby się nie poluzowały. Też często tak bywało w A1000. Pozdrawiam.
Zdarza się, że ta śruba (na środku grzałki ) jest za luźna i cieknie (dokręć z czuciem) ale Twoja pralka może miec problem ze szczelnością zbiornika: pod grzałką, powyżej tej osłony z tworzywa jest miejsce łaczenia blach zbiornika, zanim kupisz grzałkę odkręć silnik, zdejmij tą półprzezroczystą osłonę, oczyść zbiornik szmatą od spodu i pooglądaj straty....
Wszyscy mówią tutaj jak naprawić silnik pralki. Ja mam pralko suszarkę Maxx 5 i nie mam pojęcia, jak go wyjąć Odkręciłem śruby, ale nie wiem jak zdjąć/wyjąć plastikowe tuleje, które go trzymają. Pozdrawiam i liczę na pomoc
Po naprawie gwarancyjnej problem ustąpił i teraz powrócił czy tak pralka pracuje cały czas? Sprawdź czy śruby mocujące silnik nie są luźne, ale w takim wypadku spadał by pasek. Sprawdzić nie zaszkodzi. Następnie zdejmij pasek napędowy i sprawdź jak obraca się bęben kręcąc nim ręką.
Jeżeli pasek nie ma naciągu co widać przy jednej ze śrub silnika, należy założyć go "na siłę", oczywiście zakładając najpierw na małe koło silnika.
Tak jak wyżej, tych dwóch śrub nie wkręcaj bo one będą blokować bęben, zepsujesz pralkę, spalisz silnik i wszystko będzie się nadawało tylko na złom. Upewnij się że pralka nie dotyka nigdzie np. kranika podającego wodę, jest dobrze wypoziomowana.
Cześć. Z kołem pasowym bębna nie powinno być problemu ,po odkręceniu śruby mocującej powinno zejść bezproblemowo.Trudniejsze jest zdjęcie koła pasowego z silnika , Trzeba wymontować silnik z pralki i bawić się ze zdjęciem koła na prasie.
Bosch WOB 1600 PL FD 7910004250 grzałki 1850 i 2100 W Pralka po włączeniu nie pobiera wody. Chwilę pobierała i stoi. Dnia poprzedniego żona prała i było OK. Porady kolegów z elektrody w większości sugerowały, że przyczyną może być konieczność wymiany szczotek. Mam prośbę do prawdziwego specjalisty, jak w ww pralce wymontować silnik elektryczny. Bo dopiero...
Witam. Własnie wymontowałem ponownie silnik i uzwojenie stojana maja po 1,5om a na wirniku między sąsiednimi podziałkami ~1om poza trzema miejscami: w dwóch jest ~1,8om~a w trzecim ~11om. Chyba czas zawieść silniczek do warsztatu, poza tym silnik jest nitowany i trzeba będzie jakimiś śrubami to zastąpić. Można kupić sam wirnik do tego silnika? Indesco...
Jeżeli chodzi o elementy z blachy to nie ma problemu bo jestem operatorem lasera i program też sobie na niego potrafię napisać więc wytnę co mi potrzebne a chłopaki mi wygną :) a' propos śruby to takową akurat posiadam więc myślałem o jej wykorzystaniu. A w filmiku facet użył zwykłej śruby kupionej w budowlanym z metra i też działa :)
do sprawdzenia filtr pompy Filtr owszem ale proponuje sprawdzić również komorę hydrostatu pod spodem pralki, należy odkręcić przeciwwage (3 śruby) i wyczyścić plastikowy pojemnik do którego dochodzi wężyk od hydrostatu.Może też być uszkodzony silnik pompy. Powodzenia.
masz do wymiany silnik pompy czarna częsc to silnik biała to filtr skręcana jest na trzy śruby jak sie niemyle gwiazdkowe wymien silnik a w 100% pomoże odbierz wiadomośc prywatną coś ci przesle
Wyjmij silnik. 2 śruby, kostka ele i pasek. z tyłu silnika zobaczysz szczotkotrzymacze. szczotki nie są przykręcone tylko trzymają się "na wcisk" (dasz radę je zdemontować). wymień szczotki, zamontuj silnik w odwrotnej kolejności. Reset modułu po wymianie szczotek: Trzeba ustawić pokrętło na godzinę 6 płukanie, przytrzymujemy przycisk wirowanie (trzymamy...
Aby wyczyścić komutator silnika muszę rozebrać silnik? Czyli 4 śruby wykręcić i powinien silnik się rozpołowić czy coś może jeszcze blokować. Pytam bo mam tendencję do łamania rzeczy zwłaszcza plastików, nie chce nic złamać, uszkodzić bezpowrotnie.
przychylam się do przedmówcy - kup sam silnik - wykręcasz 3 śruby wymieniasz silnik i po kłopocie. Polecam silniki firmy Plaset, ja osobiscie z innymi producentami miałem kłopoty (głośna praca nowego :-( )
Zamieszczam zdjęcie łoża silnika i wtyku, który do niego był podłączony. Nie posiadam starego uszkodzonego silnika ani jego koła pasowego a nawet śrub mocujących niestety. http://obrazki.elektroda.pl/8787346600_1... http://obrazki.elektroda.pl/8020424600_1...
To będzie napęd do bramy garażowej dwuskrzydłowej. Silnik będzie napedzał śrubę trapezowa. To z tego silnika nic nie będzie? Mogę dołożyć regulator obrotów, bardziej chodzi mi o obroty prawo lewo. Sterownik to bramster
Witam Jest to silnik jednofazowy bez wątpienia co jest napisane na tabliczce znamionowej. Zmanę kierunku obrotów można uzyskać zamieniąjąc początek z końcem uzwojęnia rozruchowego. Sądząc po tabliczce połączeń to silnik w którym faza rozruchowa nie jest odączana a uzwojenia są rozmieszczone jak w silniku trójfazowym. górne połączenie to końce uzwojeń...
1. rzuca jak durne całą pralką przy pustym bębnie i są ślady że coś było przykręcone a zostały tylko śruby. 2. stary miał zatarte napisy a wsadziłem 16uF - chodzi
silnika niżej się nie da opuścić by naciągnąć bo na maksa jest dany na dół. Da się - śruba poniżej blachy. Nie mialem okazji stanac z ta pralka twarza w twarz i zgaduje. To widać: ten Bulgarski wynalazek
Czy śruby mocujące silnik są wkręcone do oporu? Czy koło pasowe duże nie ma luzu tj.czy jest mocno dokręcone.
Skończyły się szczotki a w zasadzie 1 bo druga zużyta tylko ciut ciut . Łożysko rzezi i czuć już luz na nim może też to było powodem że tylko i szczotkę starło. Obecnie założyłem nowe szczotki i jakoś pracuje pralka na początku było bardzo głosno słychać to łożysko i wywalało błąd E09 ale od paru dni ucichło trochę i błędów niema.. Mam ten drugi silnik...
Wiam Aby dokonać wymiany łożysk w tymrodzaju pralkii, należy wyjąć cały zbiorik, wktórym znajduje się bęben. Najpierw należy sprawdzić, czy zbiornik jest klejony/skręcany poprzez położenie pralki, i spojżenie od dołu na zbiornik. Jeżeli są śruby to ok. Ale aby zdemontować ów zbiornik, należy ozebrać pół pralki... :( Jeśli Kolega nadal chce się tym zajmować,...
Dziękuje bardzo na informacje. A ten żółty element to jest ok, bo marka ASKOLL tak ma, ale i tak pasuje ? Bo oryginalny jest o jedno oczko wcześniej. https://obrazki.elektroda.pl/3417536300_... Czerwone kółeczka to stara pompa, a żółta to wyprost nowej pompy. https://obrazki.elektroda.pl/5536630700_... Bo np. na innych...
steve2 jutro wstawię zdjęcie. Silnik dałem inny(zdaje się że od starej pralki), bo w poprzednim kabel urwałem i nie chciało mi się bawić. Zrobiłem łącznik z tulei skręcany śrubami, ale nie zdążyłem dziś podłączyć, jutro sprawdzę jak to będzie działać n sucho. Maszynka nie będzie służyć do mięsa, tylko do wyciskania ciasta i nie wiem czy przy takich...
A jakim sposobem zakładałeś ten pasek. Na siłę bez popuszczania regulacji naciągu, czy z popuszczaniem? W jakim stanie jest założony pasek: luźny czy napięty? Ja bym to zrobił tak, że na kółku pasowym silnika wyczaiłbym po których rowkach chodził oryginalny pasek. Miał 7 rowków. Pięciorowkowy przerzucam o jeden rowek, czyli go środkuję na kółku silnika...
W takim bądź razie pozostaje wymontować silnik (dwie lub cztery śruby do odkręcenia) odkręcić szczotko-trzymacze i sprawdzić stan szczotek lekko je naciągnąć założyć z powrotem. jak to nie pomoże to chyba taniej będzie nową kupić. Z serwisem to nie wiem jak jest w Holandii. U mnie w Angli takie nieautoryzowane to się reklamują, że sprawdzenie za darmo,...
Nie tylko Ty jesteś tym zdziwiony. Ja pierwszy raz widzę uszczelkę Simmerring w pralce Whirpool ładowanej od góry (zamiast standardowego v-ringu) Z wrażenia, aż zamówiłem dokumentację serwisową do tego modelu, co by poczytać i sie douczyć, i nie wyjść na durnia u klienta jak spotkam takiego gada :) Co ciekawe rozpoczęcie produkcji modelu to 4 maj 2012r....
witam obawiam się ze to nie jest wina zbyt napiętego paska tylko kondensatora rozruchowego ,a jeżeli masz zbyt napięty pasek to śruba do regulacji jest z lewej strony silnika ,tylko bedą Ci potrzebne 2 klucze 13mm ,ew. w satrszych modelach były stosowane nakrętka i śruba z łbem 14mm.Kondensator masz z prawej strony pralki (patrząc od przodu) przykręcony...
Szczególnie uważnie obejrzyj wałek pod uszczelniaczem. Poza tym koniecznie nasmaruj simering między wargami. Być może była sucha guma uszczelniacza i szybciej się zużyła. Torx, o ile dobrze pamiętam, to 40. Tym samym torxem odkręcasz śrubę koła pasowego i śruby krzyżaka. Do zdjęcia krzyżaka należy rozebrać przód pralki, aby zbiornik przesunąć do przodu....
Podepnę się do tema tu potrzebuję do takiej pralki amortyzator. Występuje on patrząc od przodu pralki z przodu na dole osadzony jest w podłodze na stałe i u góry jest skręcany na śrubę. Proszę o pomoc gdzie można takie cudo dostać.
miałem identyczną historię z identyczną pralką, w moim przypadku powodem było poluzowanie się /wykręcenie/ wirnika tachometru, które zlicza obroty silnika podając sygnał do płytki sterującej obrotami, tacho mieści się na osi silnika po stronie wentylatora /frontu pralki/, aby to sprawdzić najlepiej położyć pralkę na boku, na osi silnika będzie coś co...
Witam wszystkich , którzy wypowiadali się w sprawie pralki Brandt . Sprawdziłem dokładnie koło pasowe i jego otoczenie , dokręciłem śruby / które się dały/ , ewent. luzy i td , ponieważ nie było się do czego przyczepić - przesunąłem jeszcze silnik i przystąpiłem do próby z pełnym obciążeniem . Zadany program pralka wykonała , pasek nie spadł i wygląda...
odpinamy węże spustowe, dolotowe oraz węże od podajnika proszku, odkręcasz obciążenia potem szynę do której są przymocowane sprężyny trzymające zbiornik i ze wszystkim wyciągasz go na zewnątrz, zdejmujesz silnik Zbędna robota; poluzuj tylko śruby od dolnej przeciwwagi, żeby ją trochę obniżyć i zdemontuj wąż od dozownika detergentów, zbiornika nie wyciągaj...
Ładowana z przodu, z modułem na tda. Jestem zdania, że to programator, ale 100% pewności nie mam. Obudowa tak zardzewiała (wilgotna łazienka), że nie da się odkręcić śrub od programatora. A poza tym i tak nie mam schematu.
śruba amortyzatora pralki śruba bębna pralki śruba zabezpieczająca pralki
sharan czujniki dobrać tranzystory sterujące przestać działać włącznik światła
mikser soundcraft bc413 zamiennik
Peugeot V-Clic 50 4T – generowanie iskry, układ CDI, schemat zapłonu GY6 Ford Mondeo MK4 – rozerwana klimatyzacja, przyczyny nadciśnienia, awarie skraplacza i czujnika HP