Tak, sprawdź czy nie ciągnie lewego powietrza, zatkaj króciec od podciśnienia zaraz na dolocie. Nie masz zerwanych gwintów na gaźniku? Linka gazu z prawidłowym luzem na pancerzu? Czyściłeś gaźnik? Kiedy były wymieniane uszczelniacze wału korbowego?
Kolego, u mnie na kręcenie śrubą na dolocie wolne obroty nie reagowały. Nie znam tej instalacji, ale u mnie ta śruba była prawie całkowicie wykręcona. U ciebie chyba tą śrubę masz prawie całkowicie wkręconą i ona dławi przepływ. Nie wiem jak ustawiałeś wstępne położenie (wkręcenie) śruby wolnych obrotów. Ja po zamontowaniu parownika do instalacji i...
Iskra wygląda na dobrą. Zawór nie jest podparty, można regulować luz. Czy da się sprawdzić stan pierścieni, tłoka i cylindra bez rozbiórki ? Na przykład wlewając olej w celu uszczelnienia i wtedy zmierzyć kompresję? Ile tego oleju wlać ? Może zalać naftą na noc ? W jakiej pozycji ustawić wtedy tłok ? Czy jest możliwość nieodpalania ze względu na złe...
Widać na zdjęciu literę L ,z angielskiego(low) czyli regulacja składu mieszanki wolnych obrotów, po drugiej stronie jest H,(high) czyli wysokich obrotów. Resztę musisz poszukać, jakie są nastawy fabryczne oraz korekty, dla tego gaźnika,dla tego modelu makity, Albo znaleźć kogoś doświadczonego w takich sprawach. Tylko mogę dodać że część z nich była...
Patrząc na pompę zamocowaną na silniku,pomiędzy śrubami od wolnych i maksymalnych obrotów jest śruba z kontrą na której jest na gwincie zaciśnięty pierścień(ograniczający jej wkręcanie).To właśnie śruba od dawki paliwa,czym więcej wkręcona tym większa dawka.Śruba w oryginale jest zaplombowana i zasłonięta plastykowym korkiem.
Układ zasilania trzeba sprawdzić pod kątem lewego powietrza. Uszczelniacze wału korbowego kiedy ostatnio były wymieniane? W jakim są stanie? Wszelkie podzespoły gaźnika trzeba zdemontować, umyć w myjce ultradźwiękowej, osuszyć i ponownie złożyć. Zawór membranowy sprawny? Jaki kolor elektrod świecy zapłonowej? Czy po zmianie pojemności skokowej gaźnik...
Jak masz dobrze ustawiony register to daj mu spokój skoro go nie ruszałeś . Kręciłeś natomiast tą moletowaną śrubą ze sprężynką wszyscy mówią że to jest śruba wolnych obrotów a tak naprawdę to jest śruba czułości membrany i ma ona wpływ na mieszankę w całym zakresie obrotów : Dokręcasz mieszanka uboga aż do gaśnięcia silnika bo gazu za mało by mogło...
Ustaw śruby regulacyjne na 1,5 obrotu, rozgrzej silnik i kręć śrubą wolnych obrotów w lewo, za silnik zacznie zwalniać, zapamiętaj to ustawienie, następnie to samo w prawo. Dala wysokich podobnie. Ustaw śruby pośrodku tych ustawień. Dla wolnych obrotów, na niskich a dla wysokich na maksymalnych.
Najkrócej i najprościej: Masz 2 śrubki, srebrną, radełkowaną do ustawienia wolnych obrotów i mniejszą, mosiężną do składu mieszanki. Uruchamiasz silnik i pozwalasz mu chwilę popracować aby złapał temperaturę, wykręcasz śrubę wolnych obrotów tak aby uzyskać jak najniższe, stabilne, następnie zaczynasz regulować śrubką składu mieszanki tak aby maksymalnie...
Napewno brakuje tam zaślepki. Brak regulacji nie posiada śruby składu mieszanki wolnych obrotów. A poniżej co można z tym zrobić. https://youtu.be/Sf7Ld2Yd2VI
Witam, GS 350 gaźnik H142A-42C nastawy jakie podaje producent L=1+3/8 obrotu, H=1. Sprawdź jeszcze czy cięgło od gazu jest włożone we właściwy otwór na gaźniku, bo jest tam kilka otworów, można tam się łatwo pomylić. Oraz czy przepustnica jest cofnięta do końca podczas pracy na wolnych obrotach i czy jej ramię swobodnie spoczywa (oparte jest) na śrubie...
Nie wiem jak w chińczykach, w KO śruba wolnych obrotów też jest na śrubokręt-pewnie dla tego że można je ustawić na postoju. A śrubka regulacji mieszanki ma łepek radełkowany-do ustawienia ilości paliwa w mieszance, w czasie jazdy. Trudna to sztuka bo regulacja bardzo wrażliwa a rowerkiem trzącha trochę :D ale zabawa przednia.
Srubą na imbus raczej się nie kręci , ale jeśli juz jej pozycja została zmieniona i właściwie nie wiadomo jak ją ustawić to zrób tak : 1. w parowniku śrube do regulacji wolnych obrotów wkręć do końca 2. śrubę na imbus wkręć do końca 3. zdejmij silniczek krokowy lub reczny register z rury którą podawany jest gaz z parownika do mixera 4. podaj +12V na...
Witaj, Ostatnio robiłem remont silnika Kadeta, ale miał nieco inny gaźnik. Niemniej zasada jest podobna: Wkręcasz 1 do oporu i wykręcasz ok 1 obrotu, odpalasz motor trzymając manetkę gazu aby nie zgasł. Drugą śrubę dokręcasz aż oprze się o przepustnicę - poznasz po tym, że podwyższą się obroty a pomimo puszczenia ręką manetki nie będą maleć. Teraz wykręcasz...
Na próbę ja bym założył zawór, jeżeli będzie działało ok. będziesz miał pewność, że to atuattor albo elektronika od niego. Może wystarczyłaby regulacja elektroniki, ale tu polecam skorzystanie z dobrego gazownika. Jeżeli przesłoniłeś dolot i obroty się ustabilizowały, świadczy to o zbyt ubogiej dawce lpg na wolnych obrotach (przesłaniając dolot wzbogacasz...
Na pierwszym zdjęciu masz śrubę regulacji mieszanki wolnych obrotów. Na drugim śrubę prędkości wolnych obrotów. Regulacja na zasadach ogólnych dla gaźników.
Na gaźniku powinny być 3 śruby. Jedna od regulacji wolnych obrotów (obok miejsca gdzie idzie linka gazu) oraz dwie śruby od regulacji dawki paliwa niskich i wysokich obrotów o ile dobrze pamiętam. Podaj model kosiarki albo chociaż zdjęcie będzie nam łatwiej pomóc.
Nie ma. Jedyna śruba na gaźniku to śruba do regulacji wolnych obrotów.
Gaźnik z elektryczną dysza wolnych obrotów? Jak śruba to uszczelka (oring) na śrubie wolnych obrotów.
na reduktorze masz 2 śrruby regulacyjne: górna służy do regulacji stałej dawki gazu a dolna do dawki gazu na wolnych obrotach. Poza tym jeżeli twój wóz (napisz co to za wóz) ma sondę lambda to powinieneś mieć komputer sterujący dawką gazu za pomocą silnika krokowego znajdującego się na rurze łączącej reduktor z mikserem. Jeżeli nie ma tam silnika krokowego...
Do fachowca zawsze się zdąży… Zanim jednak tam się wybierzemy z tak skomplikowanym wyrobem jak Fiat 126p, warto spróbować samemu. Zaczynamy od lekkiego wkręcenia śruby wolnych obrotów (3), da się nawet palcami, koszt to 0k. 0,25 browara, jaki zdążymy wypróbować przy tej wyczerpującej pracy. Gdy to nie pomoże, wykręcamy dyszę wolnych obrotów (1)...
Wkręt regulacyjny wolnych obrotów L - 1 obrót Wkręt regulacyjnych wysokich obrotów H - 1 obrót Śruba przepustnicy LA - ustawić tak, żeby pilarka nie gasła na wolnych obrotach. Od takich ustawień trzeba zacząć i dodawać paliwa (wykręcając wkręt regulacyjnych) lub zmniejszając dawkę paliwa przez wkręcanie śrub. https://obrazki.elektroda.pl/8464455300_...
Jeżeli obroty spadają to raczej nie jest wina zużycia przepustnicy tylko może zalewa ją paliwo albo jest jego za mało w mieszance. Trzeba najpierw świecę obejrzeć czy nie jest okopcona lub zalana paliwem. Jeżeli spadają obroty to trzeba podkręcić otwarcie przepustnicy i wyregulować skład mieszanki na wolnych tak aby były najwyższe obroty. Jeżeli silnik...
Wymontuj silnik krokowy dla gazu , w to miejsce na próbę wstaw regulator ręczny maksymalnego wydatku (wers) Na gazie przy 3000 obr wkręcaj śrubę do zauważalnego spadku obrotów, odkręć śrubę o 3/4 obr. Na reduktorze śrubą od regulacji wolnych obrotów ustaw najwyższe stabilne obroty. Jeżeli silnik będzie pracował na gazie poprawnie przyczyny należy szukać...
Śrubę wolnych obrotów wkręciłem do oporu. Śrubę główną na wężu wykręciłem 0,75 obrotu. Wolne obroty są troszkę za wysokie. Silnik żwawo sobie radzi w mieście ale od obrotów około 2500 (na słuch - burczenie). Może ktoś podpowie jak wygląda śruba wolnych obrotów (wewnątrz) i jak przeczyścić udrożnić kanał wolnych obrotów. Przecież takie nastawy nie są...
Śruba 1 - spust brudów. Śruba 2 - regulacja ciśnienia wyjściowego, inaczej ,,czułości", inaczej napięcia sprężynki końcowego stopnie rozprężania gazu (ma to wpływ na wolne obroty, ale nie tylko) Śruba 3 - obejście do regulacji wolnych obrotów. Co do odpalania auta na tym parowniku to musisz mieć choć trochę odkręcone obejście (śrubka 3) i po włączeniu...
Wpływ na skład mieszanki na wolnych obrotach nie ma tylko śruba od wolnych obrotów tylko też ta od napięcia membrany (ostatnio jak ustawiałem inną instalację to śruba od wolnych obrotów można było sobie kręcić i nic nie dawało, dopiero po pokręceniu od napięcia membrany mieszanka się podniosła).
witam 1. to śruba wolnych obrotów. 2. Dawka gazu czyli na chłopski łeb mocy:) jak uda ci się odpalić rozgrzej silnik aż będzie gorący, potem na wolnych obrotach ustaw śrubą nr 1 tak żeby silnik pracował możliwie najrówniej (najmniejsze drgania).Reguluj obracając śrubę najpierw troch w prawo potem trochę w lewo, aż znajdziesz ten moment.Jak już silniczek...
Też walczę obecnie z podobnym problemem ale nie mam już siły na ten chiński gaźnik i najprawdopodobniej kupię nowy.Tobie też to radzę, spędziłem przy skuterze sporo czasu-zmieniałem dysze wolnych obrotów,śruby składów mieszanki,kręciłem śrubką 1,5 2,5 0,5 obrotu od max. wkręcenia a on dalej swoje także odradzam.
witam 1-powinieneś najpierw wkręcić na max śrubę z moletem.. tą wystającą.. 2-potem regulujesz skład mieszanki na wolnych obrotach śrubą na imbus 3-potem regulujesz zawór na przewodzie gazowym.. dokręcając go do momentu aż silnik zacznie tracić moc... 4-wracasz z regulacją do pkt.2 to tak mniej wiecej w skrocie regulacja brc
Śruba od wolnych obrotów nie pomogła, wszystkie wężyki są ok
Weź płaskoszczypy spróbuj wykręcić śrubę regulacji wolnych obrotów i zobacz czy to zacznie obniżać jej obroty. Jak linka od gazu będzie ograniczać powrót przepustnicy, to popuść kontrę i wkręć końcówkę mocującą pancerz do wspornika parę gwintów do środka.
No to po pierwsze sprawdź linkę- przepustnica po odpuszczeniu gazu ma się opierać na śrubie od regulacji wolnych obrotów.
Znasz zasadę działania gaźnika czy się dopiero uczysz? Dodano po 1 "Regulacje te będą dotyczyły jedynie silników seryjnych. Jeżeli jednak wymieniono układ wydechowy, lub dokonano zmian w filtrze powietrza, wówczas konieczne będą bardziej dogłębne regulacje, które lepiej zlecić komuś doświadczonemu, gdyż same porady na niewiele się zdadzą. Mamy więc...
Sądząc po roczniku masz już rzadko spotykaną pompę wtryskową CAV Lucas.Widziałbym tu trzy możliwości: - prawdopodobnie głowiczka w pompie (czyli sekcja wys. ciśnienia) jest wypracowana, - pompa CAV Lucas sama zasysa paliwo ze zbiornika, może być że na wolnych obrotach rozgrzane paliwo (czyli o małej lepkości) już nie jest podawane przez wypracowaną...
Klejenie + śruby, ja tnę fleksem na wolnych obrotach żeby nie topiło się tworzywo. Miejsca szczególne docinam brzeszczotem. Jak zrobisz wszystko sam to masz tylko koszt śrub, silikonu,łożysk i zimmeringu. Kup części dopiero po rozbiórce, bo może się okazać, że oś bębna wymaga regeneracji, lub wymiany i w ogóle temat Cię przerośnie.
Sprawdź membranę i zaworek, którym ona steruje. Przy wyłączonym silniku, nie może on przepuszczać paliwa. Gaźnik, posiada dwie śruby regulacyjne, wolnych i maksymalnych obrotów. Nie pamiętam czy są one różnej średnicy, ale ważne jest aby ich nie zamienić miejscami. Wkręć je do lekkiego oporu, następnie wykręć, około dwa obroty. Śruba wolnych obrotów,...
Ogólne zasady regulacji gaźnika w pilarkach i kosach spalinowych są identyczne. Wkręć obydwie śruby (L i H) do lekkiego oporu, następnie wykręć je o 1 obrót, uruchom silnik, poczekaj aż się rozgrzeje, następnie wciskaj i zwalniaj dźwignię gazu, wprowadzając pilarkę na wysokie obroty. Obserwuj czy płynnie przechodzi z niskich obrotów do wysokich, jeśli...
Odgrzebię temat bo po półtora roku stania pod plandeką Fonero, ktory przyjechal na kolach, teraz odpalałal i samistnie gasł po ok.10 sekundach, raz po razie, wielokrotnie. Wykreciłem całkowicie śrubę zderzaka przepustnicy i teraz pali na stałe i pracuje do wyłączenia kluczykiem. Ale jakiekolwiek ruszenie manetką czy recznie dzwignią przepustnicy powoduje...
1 Szczelność uszczelek i podkładki pod gaźnikiem. Dwa szczelność wężyków podcisnieniowych w elx do czujnika podciśnienia jeden a drugi do pochłaniacza oparów. Trzy sprawdzić stan oringu na śrubie wolnych obrotów. Wstępnie śruba wykręcona na dwa i pół obrotu (jak pamiętam) a potem obniżamy obroty. Regulowałeś poziom paliwa w komorze pływakowej. Jaki...
Śruba regulacyjna wolnych obrotów. :|
Jesteś pewien, że sonda chodzi dobrze? Skoro tak to wyglada to na to, że parownik nie wyrabia. Zobacz czy ci się szlamu w nim nie nazbierało. Ew. spuść go. Śruba wolnych obrotów - chodzi ci od napięcia membrany czy kanał bocznikowy?
No to tak, iglica regulujesz skład mieszanki na wysokich obrotach, jak zawleczka jest na samej górze będzie mało paliwa ale jak na dole to dużo. Mam w gaźniku jeszcze śrubę składu mieszanki wolnych obrotów i jak sama nazwa wskazuje regulujesz skład mieszanki na wolnych obrotach. Jak ci wchodzi sam na wysokie obroty to dokręcasz odejmując powietrza....
Wiem jak się tym ,,bawić" tymi śrubkami;). Tutaj też pojawia się problem gdyż regulowałem śrubą wolnych obrotów tak jak piszesz chociaż śruby przepustnicy do samego końca nie wkręcałem. Najbardziej zastanawia mnie to że na jednym i na drugim gaźniku jest identycznie- może tak jak kolega caber pisze zmienię dyszę na próbę
Aby zmniejszyć obroty trzeba wykręcać śrubę od wolnych obrotów.
Witam serdecznie. Mam problem z silnikiem 2t po wymianie cylindra. A więc tak: Po zatarciu wymieniłem cylinder komplet, wał, łożyska, uszczelniacze na nowe, cylinder chińczyk 70ccm do tego trochę poprawiłem przepływy w komorze korbowej, przy kanałach i w zaworze. Do tego zmodyfikowałem tłok, robiąc okno od strony kanału doładowania. Mała regulacja i...
Śruba wolnych obrotów wykrecona 1,5-2 obrotów. Pływak w porządku. Linka gazu nie naprężona bardzo. Silnik 650 gaźnik z elektrozaworem jak w poście. Przed chwilą silnik znowu odpalił i miał trochę mniejsze obroty, lecz znowu przy probie regulacji a dokładniej przy zmniejszeniu ssania znowu zgasł i nie chce odpalić.
nicole 49. to jest śruba, która też służy do regulacji wolnych obrotów ale trzeb ją tak ustawić że parownik puszcza minimalną ilość gazu. Śruba "po przeciwnej stronie" jak piszesz, służy do dalszego wyregulowania wolnych obrotów. Te dwie śruby decydują o pracy silnika na wolnych obrotach i płynnym przejściu silnika z biegu jałowego na wyższe obroty.
trzeba sprawdzić połączenia kabelków dochodzących do sterownika wentylatorów i je przeczyścić, sterownik znajduje się pod akumulatorem - to taka prostokątna czarna skrzyneczka przykręcana 2 śrubami.
Ustawiasz pokrętło na ~750V i przewody pomiarowe wkładasz do gniazda V i com. Będziemy mierzyć napięcie zmienne idace na żarówkę a nie prąd. Napięcie jest 00.5 przy 6000obr,filtr zmieniłem obroty wyr... Trzyma płynnie wchodzą i zchodza ale po ok 5m gaśnie świeca bez zmian nadal czarna, tak dla pewności śruba wolnych obrotów to jest ta po prawej ?
Spalanie przy tych ustawieniach ok. 10,5l/100km. Problem "trzęsienia" silnikiem nadal pozostał. Odkręciłem śrubę od wolnych obrotów o 0,75 obrotu a register zakręciłem o 1/2 obrotu. Teraz jest: Register - 2,75 obr Śruba od wolnych - 2 obr.
Okazało się, że wykręciłem z gwintu śrubę od wolnych obrotów, na szczęście udało się wkręcić ją z powrotem, bez rozkręcania gaźników.
Sprawdź pływak i zaworek iglicowy w gaźniku. Wkręć obie śruby regulacyjne do lekkiego oporu, następnie wykręć o półtora obrotu. Odpal i rozgrzej silnik, śrubę wolnych obrotów (idle speed) wykręcaj powoli aż silnik zacznie się dławic. Zapamiętaj to ustawienie, teraz wkręcaj powoli śrubę, aż silnik ponownie zacznie się dławić i zaznacz to ustawienie....
Masz dwie śruby. Jedną od uchylenia przepustnicy, a drugą od składu mieszanki na wolnych obrotach
Częste są przypadki, że goście na stacjach diagnostycznych prubują ustawić skład mieszanki na wolnych obrotach śrubą od regulacji czyłości przepony reduktora,miast śrubą od wolnych obrotów. Na wolnych mieszanka ok. ale mocy ni h....
Witam serdecznie. Mam problem z moim skuterem aprilia sr50 silnik piaggio 03r. Wczoraj zamontowałem nowy tłok vertex do seryjnego cylindra oraz nowe łożysko igiełkowe. Po odpaleniu skuter chodzi chwile na wolnych obrotach i gaśnie. Odkręciłem świece to była cała mokra a z cylindra wydostawała się nie przepalona mieszanka. Jakakolwiek regulacja nic nie...
Twój link jest nieaktywny. Regulator ten jest z boku, prosopadle do reduktora pomiędzy wejściem i wyjściem cieczy chłodzącej
Nie zamieniłeś miejscami śrub regulacyjnych? Ta, z ostrym końcem, powinna być bliżej cylindra. Śruba mieszanki, ustawienie początkowe do regulacji, to wykręcenie o 1.5 obrotu. Rozgrzej silnik, wykręcaj powoli śrubę wolnych obrotów do momentu aż silnik zacznie się dławić. Zapamiętaj jej położenie, teraz zrób to samo w drugą stronę, czyli wkręcaj śrubę...
Witam. Przyczyn takiego zachowanie się sondy może być kilka ale najważniejsze to: po pierwsze rozlegulowany reduktor gazowy / wykręcona śruba wolnych obrotów tzw. baypas/ druga nie mniej ważna sprawa to sprawdż czy czasem nie uszkodził się emulator wtryskiwaczy i samochód w tym momencie pracuje na dwóch paliwach.A tak wogóle to jak zachowuje się sonda...
cześć. Mam pytanie ogólne jak powinno się regulować gaźniki po rozebraniu na części pierwsze i poskładaniu od czego zacząć . Mam problem z synchronizacją bo nie wiem czy regulować przepustnice tak żeby podcisnienie bylo jak najwyższe czy jak najniższe i jak ma być ustawiona śruba wolnych obrotów regulacji. Nie wiem też jak wyregulować mieszankę. Motocykl...
Wyznaję taką zasadę. JAk śruba regulacyjna wolnych obrotów na parowniku nie reaguje wcale wtedy wymieniam membrany. Oczywiście jak śmierdzi z niego gazem albo autko mimo regulacji jest mało stabilne i pali 20/100 wtedy także.
cześć zobacz na gaźnik na ile masz odkręcony standardowo to 2,5 obr. od max. zakręcenia - śruba od wolnych obrotów
Witam mam mały problem z aprilką gdy ją rozgrzeję to gaśnie postawiona na prosto a gdy ją postawię na bocznej stopce to obroty trzyma dodam jeszcze że mam w niej gaźnik dellorto 14 ten bez możliwości regulacji jest tylko śruba wolnych obrotów przypuszczam że to może być wina zaworka iglicowego ponieważ jak kiedyś zapomniałem zamknąć paliwa to na drugi...
Sprawdż śrubę regulacyjną wolnych obrotów(może się poluzowała) tą która ustala położenie przepustnicy pierwszego przelotu.
jak już to lovato RGE92 ja tam wole Tomasetto, są stabilniejsze, oszczędniejsze i lepiej się regulują w Lovato miedzianej śruby się raczej nie rusza, reguluje się tą plastikową śrubą pomiędzy króćcami wodnymi, nią się reguluje wolne obroty, a jak masz dobre wolne obroty to maksymalny wydatek gazu regulujesz śrubą na wężu do miksera. co do miksera to...
Śruba T - reguluje otwarcie przepustnicy, celem regulacji wolnych obrotów. Jeśli jest wkręcona na maxa to oznacza, że śruba regulacyjna L od dyszy wolnych obrotów jest źle ustawiona. Jeśli piła gasnine na wolnych obrotach to oznacze, że: - mieszanka jest tak uboga, że wypala paliwo i gasnie - mieszanka jest za bogata w paliwo i zalewa świece i gaśnie...
Delikatnie podpalony zawór wydechowy. Nie jest jednak przyczyną aż takiego zużycia. Czujnik temperatury silnika dla wtrysku 2 pinowy z niebieską obudową złącza zamontowany w głowicy lub kolektorze ssącym. Algorytm regulacji wstępnaj gazu.Śruba na wężu- regulacja składu dla wysokich obrotów. 3000 obr siniaka wkręcać do spadku mocy i odkręcić o pół obrotu....
gaźnik byl czyszczony , śrubka od regulacji mieszanki była wstępnie wykręcona 2,5 obrotu zaraz po wyczyszczeniu , dodatkowo quad nie reaguje na śrubę od wolnych obrotów jest wkręcona na maksa a quad gaśnie bez trzymania gazu .
Sonda powinna pracować BOGATA-UBOGA i odwrotnie cały czas,SONDA;0-1V,TPS;0-5V,maksymalne obroty na gazie-6000-dla bezpieczeństwa,kroki atuatora-pozycja w jakiej oscyluje otwarcie atuatora przy 3ooo obr.na postoju(u Ciebie 60 na obrazku)śrubą obrotów doregulujesz do tej wartości na wolnych obrotach,histeryza TPS to dopuszczalne odchyłki wskazania potencjometru-nie...
(at) zdenek_zdenek Ale obroty też istotne to ciężki sprzęt na wolnych obrotach nie ma ciągu śruba jeśli łódka zakleszczy się w w szuwarach jeziora. Tanie chińskie ESC potrzebują chłodzenia tym bardziej w zamkniętej przestrzeni łódki. https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto...
Po regeneracji parownika starałem się ustawić mieszankę na jałowych aby wykres lambda oscylował w okolicach bardziej bogatej mieszanki (0,3 -07V), używałem śruby wolnych obrotów. a śrubą od czułości przy obrotach silnika około 3000 udało mi się ustawić oscylacje lambda na 0,2-0,8V. Reset silnika krokowego to 95 z zakresem regulacji +- 15 kroków. ze...
Witam Ta śruba odpowiada za wstępne napięcie membrany. Od wolnych obrotów jest śruba umieszczona na obwodzie w okolicach gdzie podłączasz wąż gazowy idący do silnika. Pozdrawiam
Witam W VW Golf 3 1.8 mono wtrysk jest instalacja LPG z reduktorem BRC TECNO 70kW. chciałbym wymienić reduktor na inny (lepszy) gdyż zaczęło palić więcej gazu a kręcą śrubą wolnych obrotów w reduktorze nic sie nie zmienia. Jaki DOBRY reduktor polecacie? no i czy dam radę sam wymienić i wyregulować czy trzeba jechać do gazowca??...
Motocykl posiadam już parę lat i nie było większego problemu z gaźnikami. Serwis gaźników i zaworów był 3 lata temu. Świece , filtry mam wymienione. Jedyny powód dla jakiego postanowiłem zrobić synchro to to ,że moto podczas pierwszej przejażdżki w tym sezonie czasem z niższych obrotów reaguje leniwie na odkręcenie manetki, tzn. z lekkim zastanowieniem...
jeżeli śruba regulacji wolnych obrotów nie reaguje to wymień membrany. Ale sam spróbuj przykręcić gazu bo może otrzymuje go za dużo i dlatego muli się.
sonda lambda to wieczny blad Opli i pochodnych, wogole niema sie co tym przejmowac, wywalasz silniczek krokowy na wezu, zakladasz zwykla srube i regulujesz, dajesz gazu 3/4 i zakręcasz aż zacznie zwalniać, jak zwalnia odkręcasz 1 obrót i mniejwięcej jest dobrze, ewentualnie jadąc na trasie możesz się co raz zatrzymać i jak idzie dobrze to troszkę przykręcać...
Witam! Czy może ktoś mi powiedzieć gdzie kupić śrubę mosiężną od wolnych obrotów? Instalacja lovato II generacji
Gdybyś naprawił taką pilarkę mając wkrętak w ręku to wiedziałbyś o czym pisze. A co do regulacji przez autora to za kilka dni będzie post w stylu zatarła mi się piła ( bo tak się z reguły kończy się grzebanie przez takich jak Ty fachowców w gaźniku, nie bez przyczyny śruby regulacyjne są zabezpieczone przed kręceniem). Gaźnik raz wyregulowany przez...
Dobrze kombinujesz, ale jest prostszy sposób. Śrubą wolnych obrotów ustawiasz silnik tak aby pracował prawidłowo, to znaczy aby wolne obroty były równomiernie i bez problemów mógł się silnik wkręcić na obroty. Następnie dodajesz gazu i utrzymujesz silnik na około 3000 obrotów - mniej więcej ale aby prędkość silnika była stała. Wkręcasz śrubę od czułości,...
Witam. Nabyłem Suzuki GSXR które miało problemy z gaźnikami. Silnik pracował nierówno, niezbyt wkręcał się na obroty a gdy z nich schodził zawieszał się na około 3 tys na kilka sekund, do tego nie chciał przyspieszać głównie przy około 7 do 9 tyś obrotów, dopiero później uzyskiwał moc. Wyczyściłem gaźnik i odkręciłem śruby wolnych obrotów z 2,5 na 5...
1. Najpierw dajesz Bingo w tryb nauki i uczy się analizując parametry pracy na benzynie jak będzie pracował na gazie. Głównie chodzi o to aby Bingo przeszło na gaz. 2. Wymuszasz programem wartość attuatora na 110 kroków i regulujesz reduktor na WOLNYCH OBROTACH a) zakręcasz dawkę podstawową na reduktorze (pokrętło duże, wolnych obrotów) b) regulujesz...
Podłącz się kompem pod sterownik, sprawdź czy jest zależność działania sterownika od położenia TPS (wolne obroty itp), najlepiej na czas regulacji załóż register zamiast attuatora czy aktuatora czy tam silnika krokowego z maksymalnie otwartym przelotem, następnie zacznij zakręcać śrubę czułości membrany reduktora, jak auto zacznie się przyduszać dodaj...
Nie mam typowo instrukcji do tego modelu, ale zazwyczaj robi się to tak: Gaźniki w większości kosiarek spalinowych mają zazwyczaj trzy śruby regulacyjne: śrubę L (do regulacji mieszanki paliwa na wolnych obrotach), śrubę H (do regulacji mieszanki paliwa na wysokich obrotach) oraz śrubę biegu jałowego. Przed dokonaniem regulacji, upewnij się, że silnik...
witam system brc junior faktycznie jest dziwny. Włosi skonstruowali ten system w sumie jako just light .generalnie sysem można skonfigurować automatycznie zwierając 2 piny w wtyczce diagnostycznej ale wtedy więcej pali. Laptopem też można ustawić taki zakres pracy silniczka krokowego aby przy gwałtownym dodaniu gazu sygnał sondy był bogaty max 8-9 sek...
Witam przeczyściłem dziś magneto oraz cewki, złożyłem do kupy, dałem nową fajkę i nic. Tzn. coś już tam gada, parę razy odpali i zaraz gaśnie. Pokręciłem jeszcze trochę śrubą od wolnych obrotów, i gdy jest bardziej wykręcona, to więcej razy mi zagadał (wykręcona na 8 obrotów). Ma ktoś może pomysł co jest nie tak? I jeszcze co to jest na tym gaźniku?
W końcu części dotarły. Po wymianie membran i uszczelniaczy silnik na gazie pracuje prawie jak należy. Została do wymiany tylko śruba regulacji wolnych obrotów ( jest wykruszona na samym końcu). Jeszcze raz wielkie dzięki za pomoc! Temat uważam za zamknięty
nom ja nie mam silniczka krokowego ja nie mam żadnych komputerków gazowych. Mam tylko ten register którego nie wiem jak wyregulować i parownik tecno którego też nie wiem jak ustawić:( nom, opisz jeżeli znasz się na tym jak regulować te śruby od której zacząć itp Dodano po 7 leszczyk waldek WITAJ. Czyli ja mam ta konpensację bo do tego otworu mam podpięty...
Pokręć śrubą na reduktorze tak żeby odczyt sondy oscylował od bogatej do ubogiej, mieszanka wahała się w pobliżu środka skali. Żeby mieszanka ci zeszła z bogatej powinieneś też pokręcić też śrubą od napięcia membrany na reduktorze, bo jak membrane masz rozkręconą to kręcenie śrubą od tz. wolnych nic nie da ( z tym że lepiej jak śruba wolnych obrotów...
Jedynie od wolnych obrotow
W tym modelu stihla, gaźnik ma tylko śrubę, do regulacji wolnych obrotów, maksymalne są ustawione na stałe i niema możliwości ich regulacji.
Trochę czasu już ... ale: Mała śruba służy po prostu do regulacji wolnych obrotów. Gruba/duża śruba to skład mieszanki gazu w właściwie ilość gazy w fazie lotnej.
A gdy wkręcam wkręt składu mieszanki to jest więcej paliwa czy powietrza?? To jest mniej mieszanki na wolnych obrotach. Ta śruba reguluje ilość mieszanki w układzie wolnych obrotów i ma wpływ na pracę silnika do prawie 3/4 uchylenia przepustnicy.
Czyli ta pompa nie ma śruby regulacyjnej do wolnych obrotów, Pokaż jakieś zdjęcia tej pompy do weryfikacji.
Miernik podpinasz do sondy. Nastepnie 3000obr i regulujesz. Ustawiasz na minimalnie bogatej. Wolne tak samo. Śruba mosiężna skręcona max.
Witaj "gladiator", na początku tylko napiszę, że wpakowałeś się w BRC i jesteś teraz skazany na ich serwisy, montażystów itp. Z mojej poprzedniej instalacji BRC pozostał tylko reduktor, elektronika sterująca jest "made in poland" i tak już pozostanie bo autko (punto2) ładnie pracuje. A teraz do rzeczy: przyjmując że masz dobrze dobrane elementy instalacji...
Jeżeli gaźnik, w tej pilarce ma tylko śrubę regulacji wolnych obrotów L, maksymalne są ustawione za pomocą dyszy w gaźniku i niema możliwości ich regulacji. Regulacja wolnych obrotów, wkręć śrubę L do oporu, następnie wykręć o jeden obrót, zapal silnik i dodaj gazu. Jeżeli silnik nie będzie łatwo przyspieszał wykręć śrubę minimalnie i znowu dodaj gazu,...
Cześć. jak lpg jest na gwarancji to niech magicy od gazu odkręcą śrubę wolnych obrotów ok 1/4 ( z kontrolą na analizatorze spalin ) omijającą zaworek sterowany membramą i podciśnieniem w redutorze nie mylić ze śrubą do napięcia membramy która przeważnie znajduje się bliżej osi reduktora . Wiem jak jest jak coś przykręcą to potem zapomną odkręcić bo...
Przyjrzyj się dokładnie... ta bliżej przepustnicy będzie do regulacji wolnych obrotów... Jeśli nią będziesz obracał to przepustnica będzie się unosić w górę albo opadać w dół w zależności w którą stronę obracasz śrubą. Jak już zidentyfikujesz śrubę od wolnych obrotów to wiadomo że druga będzie od mieszanki paliwo/powietrze ;)
jakby coś przeskakiwało gdy pracuje na wolnych obrotach. Wołaj serwis skoro jest na gwarancji. Poluźniła się śruba mocująca koło pasowe i wyrobiło się gniazdo koła pasowego. Samo dokręcenie nie wystarczy. Należy wymienić koło i zamontować nową śrubę. https://north.pl/karta/kolo-pasowe-do-pr...
Dzięki za podpowiedź MakroSerwis a dla mających podobne problemy radzę najpierw sprawdzić mocowanie akumulatora.W moim przypadku to on ocierając o śrubę regulacji wolnych obrotów rządził komfortem jazdy.
śruba regulacji wolnych obrotów polonez wolnych obrotów cewka wolnych obrotów
gniazdka angielskie kostki kierownicą passat prądnica pierścieniowa
windows vista 17mb140 panasonic
iiyama ProLite B2480HS-B2 - Specyfikacja i typowe usterki Wymiana uszczelniaczy siłownika wspomagania w traktorze Hinomoto