Witam, GS 350 gaźnik H142A-42C nastawy jakie podaje producent L=1+3/8 obrotu, H=1. Sprawdź jeszcze czy cięgło od gazu jest włożone we właściwy otwór na gaźniku, bo jest tam kilka otworów, można tam się łatwo pomylić. Oraz czy przepustnica jest cofnięta do końca podczas pracy na wolnych obrotach i czy jej ramię swobodnie spoczywa (oparte jest) na śrubie...
Na próbę ja bym założył zawór, jeżeli będzie działało ok. będziesz miał pewność, że to atuattor albo elektronika od niego. Może wystarczyłaby regulacja elektroniki, ale tu polecam skorzystanie z dobrego gazownika. Jeżeli przesłoniłeś dolot i obroty się ustabilizowały, świadczy to o zbyt ubogiej dawce lpg na wolnych obrotach (przesłaniając dolot wzbogacasz...
Na gaźniku powinny być 3 śruby. Jedna od regulacji wolnych obrotów (obok miejsca gdzie idzie linka gazu) oraz dwie śruby od regulacji dawki paliwa niskich i wysokich obrotów o ile dobrze pamiętam. Podaj model kosiarki albo chociaż zdjęcie będzie nam łatwiej pomóc.
Nie ma. Jedyna śruba na gaźniku to śruba do regulacji wolnych obrotów.
Widać na zdjęciu literę L ,z angielskiego(low) czyli regulacja składu mieszanki wolnych obrotów, po drugiej stronie jest H,(high) czyli wysokich obrotów. Resztę musisz poszukać, jakie są nastawy fabryczne oraz korekty, dla tego gaźnika,dla tego modelu makity, Albo znaleźć kogoś doświadczonego w takich sprawach. Tylko mogę dodać że część z nich była...
Weź płaskoszczypy spróbuj wykręcić śrubę regulacji wolnych obrotów i zobacz czy to zacznie obniżać jej obroty. Jak linka od gazu będzie ograniczać powrót przepustnicy, to popuść kontrę i wkręć końcówkę mocującą pancerz do wspornika parę gwintów do środka.
Wymontuj silnik krokowy dla gazu , w to miejsce na próbę wstaw regulator ręczny maksymalnego wydatku (wers) Na gazie przy 3000 obr wkręcaj śrubę do zauważalnego spadku obrotów, odkręć śrubę o 3/4 obr. Na reduktorze śrubą od regulacji wolnych obrotów ustaw najwyższe stabilne obroty. Jeżeli silnik będzie pracował na gazie poprawnie przyczyny należy szukać...
Napewno brakuje tam zaślepki. Brak regulacji nie posiada śruby składu mieszanki wolnych obrotów. A poniżej co można z tym zrobić. https://youtu.be/Sf7Ld2Yd2VI
Na pierwszym zdjęciu masz śrubę regulacji mieszanki wolnych obrotów. Na drugim śrubę prędkości wolnych obrotów. Regulacja na zasadach ogólnych dla gaźników.
No to po pierwsze sprawdź linkę- przepustnica po odpuszczeniu gazu ma się opierać na śrubie od regulacji wolnych obrotów.
Śruba 1 - spust brudów. Śruba 2 - regulacja ciśnienia wyjściowego, inaczej ,,czułości", inaczej napięcia sprężynki końcowego stopnie rozprężania gazu (ma to wpływ na wolne obroty, ale nie tylko) Śruba 3 - obejście do regulacji wolnych obrotów. Co do odpalania auta na tym parowniku to musisz mieć choć trochę odkręcone obejście (śrubka 3) i po włączeniu...
jeżeli śruba regulacji wolnych obrotów nie reaguje to wymień membrany. Ale sam spróbuj przykręcić gazu bo może otrzymuje go za dużo i dlatego muli się.
W końcu części dotarły. Po wymianie membran i uszczelniaczy silnik na gazie pracuje prawie jak należy. Została do wymiany tylko śruba regulacji wolnych obrotów ( jest wykruszona na samym końcu). Jeszcze raz wielkie dzięki za pomoc! Temat uważam za zamknięty
Dzięki za podpowiedź MakroSerwis a dla mających podobne problemy radzę najpierw sprawdzić mocowanie akumulatora.W moim przypadku to on ocierając o śrubę regulacji wolnych obrotów rządził komfortem jazdy.
Jeżeli gaźnik, w tej pilarce ma tylko śrubę regulacji wolnych obrotów L, maksymalne są ustawione za pomocą dyszy w gaźniku i niema możliwości ich regulacji. Regulacja wolnych obrotów, wkręć śrubę L do oporu, następnie wykręć o jeden obrót, zapal silnik i dodaj gazu. Jeżeli silnik nie będzie łatwo przyspieszał wykręć śrubę minimalnie i znowu dodaj gazu,...
W tym modelu stihla, gaźnik ma tylko śrubę, do regulacji wolnych obrotów, maksymalne są ustawione na stałe i niema możliwości ich regulacji.
...masz racje Gromleon.Przejęzyczyłem się z góry przepraszam...chodziło mi o śrubę do regulacji wolnych obrotów...
U mnie w podobnym silniku 110ccm mieściło się ok. 0,7l oleju. Regulacja składu mieszanki (dopuszczanie dodatkowego powietrza) śruba 2 na dolocie gaźnika. Śrubka 3 podnosi przepustnicę - regulacja wolnych obrotów. Jedynka służy do spuszczania paliwa z komory pływakowej - przydaje się do określenia poziomu paliwa w tej komorze i drożności układu paliwowego....
Jak zdejmiesz filtr powietrza i staniesz z przodu auta to śrubę regulacji wolnych obrotów znajdziesz od strony kabiny po lewej stronie gaźnika. Śruba ma ok 2 cm długości ma na zewnątrz sprężynę, jest na wysokości wejścia końca linki gazu do gaźnika tylko na 3 cm na prawo. Do pokręcenia trzeba się zopatrzyć w krótki śrubokręt płaski lub krzyżowy. Kręcąc...
Poproszę o tą instrukcje wraz z obrazkami,chyba sam ją opracowałeś skoro twierdzisz że śruba na imbus służy do regulacji wolnych obrotów,albo masz problemy ze zrozumieniem tego co czytasz dziatku.:!:
Trochę czasu już ... ale: Mała śruba służy po prostu do regulacji wolnych obrotów. Gruba/duża śruba to skład mieszanki gazu w właściwie ilość gazy w fazie lotnej.
Tam jest śruba od regulacji wolnych obrotów, duża z płaskim łebkiem. Z tego co pamiętam chyba przy przepustnicy gdzie jest mechanizm linki gazu . Sprawdzić , wymienić rozrząd to swoją drogą jeżeli nie wiesz kiedy był zmieniany.
Jedynie od wolnych obrotow
To nie jest żadna śruba do regulacji wolnych obrotów, tylko zderzak położenia spoczynkowego przepustnicy. Nie dotykaj jej pod żadnym pozorem. Ponadto, jako że chyba nie doczekamy się sprawdzenia wartości napięcia na TPS, wątek wieczorem zostanie zamknięty - nie widzę możliwości pozytywnego finału.
cześć. Mam pytanie ogólne jak powinno się regulować gaźniki po rozebraniu na części pierwsze i poskładaniu od czego zacząć . Mam problem z synchronizacją bo nie wiem czy regulować przepustnice tak żeby podcisnienie bylo jak najwyższe czy jak najniższe i jak ma być ustawiona śruba wolnych obrotów regulacji. Nie wiem też jak wyregulować mieszankę. Motocykl...
na parowniku jest śruba do regulacji wolnych obrotów zaznacz kreskę i odkręć ćwierć obrotu (można ją wykręcić całkiem przy liczeniu obrotów gwintu i umyć w benzynie) ale pewnie kończy się membrana tegoż parownika
Nie mam typowo instrukcji do tego modelu, ale zazwyczaj robi się to tak: Gaźniki w większości kosiarek spalinowych mają zazwyczaj trzy śruby regulacyjne: śrubę L (do regulacji mieszanki paliwa na wolnych obrotach), śrubę H (do regulacji mieszanki paliwa na wysokich obrotach) oraz śrubę biegu jałowego. Przed dokonaniem regulacji, upewnij się, że silnik...
To standardowy gaźnik PZ30, reguluje się go jak każdy inny PZ. Do regulacji, a nie "kręcenia śrubkami", wskazany jest analizator spalin. Dysz się nie reguluje, co najwyżej można je wymieniać na inne rozmiary. Z elementów regulacyjnych to masz śrubę do regulacji składu mieszanki biegu jałowego, śrubę do regulacji wolnych obrotów (pozycji spoczynkowej...
(at)psooya: w jaki sposób można wyregulować ten parownik? Jest tylko jedna śruba od regulacji wolnych obrotów - ustawiałem ją i testowałem w różnych wariantach przez ok. 2 tygodnie i teraz jest najbardziej optymalnie ustawiona ale mimo wszystko są problemy o których pisałem w pierwszym poście. Ponadto o jakich otworach piszesz? Jak to sprawdzić?
Częste są przypadki, że goście na stacjach diagnostycznych prubują ustawić skład mieszanki na wolnych obrotach śrubą od regulacji czyłości przepony reduktora,miast śrubą od wolnych obrotów. Na wolnych mieszanka ok. ale mocy ni h....
Ogólne zasady regulacji gaźnika w pilarkach i kosach spalinowych są identyczne. Wkręć obydwie śruby (L i H) do lekkiego oporu, następnie wykręć je o 1 obrót, uruchom silnik, poczekaj aż się rozgrzeje, następnie wciskaj i zwalniaj dźwignię gazu, wprowadzając pilarkę na wysokie obroty. Obserwuj czy płynnie przechodzi z niskich obrotów do wysokich, jeśli...
Mam parownik BRC AT90E i instalację 1 generacji . Mało jeszcze kumam w regulacji parownika .Byłem u gazownika to po regulacji silnik zachowywał się jak muł.Później zauważyłem że mosiężne wejście do parownika jest pęknięte , a po włączeniu stacyjki słychać szum gazu końcówkę wymieniłem. zabrałem się do czyszczenia parownika i okazało się że mniejsza...
Ten reduktor? http://www.autogaz-market.pl/home/1594-R... Zdjęcia filtra mile widziane. Śruba pewnie od regulacji wolnych obrotów tudzież puszczania gazu "zawsze".
na reduktorze masz 2 śrruby regulacyjne: górna służy do regulacji stałej dawki gazu a dolna do dawki gazu na wolnych obrotach. Poza tym jeżeli twój wóz (napisz co to za wóz) ma sondę lambda to powinieneś mieć komputer sterujący dawką gazu za pomocą silnika krokowego znajdującego się na rurze łączącej reduktor z mikserem. Jeżeli nie ma tam silnika krokowego...
Delikatnie podpalony zawór wydechowy. Nie jest jednak przyczyną aż takiego zużycia. Czujnik temperatury silnika dla wtrysku 2 pinowy z niebieską obudową złącza zamontowany w głowicy lub kolektorze ssącym. Algorytm regulacji wstępnaj gazu.Śruba na wężu- regulacja składu dla wysokich obrotów. 3000 obr siniaka wkręcać do spadku mocy i odkręcić o pół obrotu....
Witam. Mam Vw polo 86C 1,3i z 1990 roku. Mam w związku z tym pytanie: Jak ustawić wolne obroty? Jest jedna śruba do regulacji wolnych obrotów i druga na przepustnicy, tam gdzie podłączona jest linka od gazu. Jak te śruby powinny być ustawione? Pozdrawiam.
Kabelki , świece i filtr powietrza nowy. Na wlocie powietrza przed filtrem oraz za nim aż do miksera nie jest nic cudowane - powietrze idzie pełną rurą - chyba 80 mm a jedynym przewęzeniem jest mikser. Z tą śrubką na imbusa to trudno mi powiedzieć bo nie liczyłem obrotów - jest ustawiona w ten sposób że przy całkowicie wkręconej śrubie regulacji wolnych...
Srubą na imbus raczej się nie kręci , ale jeśli juz jej pozycja została zmieniona i właściwie nie wiadomo jak ją ustawić to zrób tak : 1. w parowniku śrube do regulacji wolnych obrotów wkręć do końca 2. śrubę na imbus wkręć do końca 3. zdejmij silniczek krokowy lub reczny register z rury którą podawany jest gaz z parownika do mixera 4. podaj +12V na...
śruba na wprost przepustnicy to regulacja wolnych obrotów. Druga to skład miesznki(paliwo ,powietrze) wkręcasz to więcej paliwa. Fabrycznie z reguły skład ustawia się na 1,5 ~2 obroty.(wręcasz śrubę do końca i wykręcasz o 1,5~2). Przy docieraniu silnika świeca ma być jak kawa z mlekiem
nicole 49. to jest śruba, która też służy do regulacji wolnych obrotów ale trzeb ją tak ustawić że parownik puszcza minimalną ilość gazu. Śruba "po przeciwnej stronie" jak piszesz, służy do dalszego wyregulowania wolnych obrotów. Te dwie śruby decydują o pracy silnika na wolnych obrotach i płynnym przejściu silnika z biegu jałowego na wyższe obroty.
witam, koledzy jaki powinien byc zalozony reduktor do blosa podcisnieniowy, elektroniczny czy nie ma roznicy? jaki byscie polecili do samochodu o mocy 115KM - jakis konkretny model pozdrawiam Poczytaj sobie dyskusje o blosie na forum gazowym autokacik.pl, tu masz np. jeden post: http://autokacik.pl/showthreaded.php?Cat... Z tego...
Masz w tym gaźniku membranę? Bo jeśli tak, to najpewniej ją ciul strzelił :P . Druga sprawa - luzy zaworowe do sprawdzenia. Jak masz mocno rozjechane, to nie będzie chciał równo chodzić. Po 3cie, jeśli silnik jest zimny, a ty wyłączysz ssanie, to nie jest dziwne że gaśnie, zwłaszcza w aktualną zimową pogodę. Po 4te. Najpierw ustawiasz skład mieszanki,...
Witam Miałem ten sam problem w 1.6 16V, jednak po przełączeniu na benzynę po kilku może kilkunastu sekundach obroty wracały do normy. Dodatkowo czasem występowało przygasanie silnika przy dojeżdżaniu do skrzyżowania, czasem przygasał czasem wisiał na obrotach. Pomogła regulacja dawki gazu dla biegu jałowego a konkretnie zmiana zakresu pracy krokowca...
Moim zdaniem powodem nadciśnienie powietrza w kolektorze dolotowym, które hamuje wypływ gazu. Jak sobie z tym poradzić? Nie wiem jak usytuowany jest wlot powietrza do rury prowadzącej do filtra. Jeśli chwyta powietrze "czołowo" może zastosować należy prysłonę kilka centymetrów przed wlotem tak, by powietrze musiało zmieniać kierunek i nie wpadało bezpośrednio...
Jeżeli twoja instalacja nie posiada komputera, czyli masz instalację I gen (zwykły przełącznik) to pomiędzy parownikiem, a mikserem masz śrubę do regulacji. Tam musisz wyregulować.
Jeżeli paliwo wypływa tym otworkiem to jest go zbyt wysoki poziom w gaźniku. Sprawdź pływak i zaworek iglicowy. Śruba obok niebieskiej strzałki, to regulacja wolnych obrotów. Ustawienie podstawowe, 1½ obrotu. Z kolei ta pod czerwoną, to regulacja ustawienia przepustnicy.
do wueska ta turbinka to turbina tylko z nazwy, to jest wiatraczek, ułatwiający mieszanie sie paliwa z powietrzem w kaszlaku (wydaje mi się jednak, że nie ma sensu jej zakładanie, boi stanowi zbyt dużą przeszkodę dla powietrza, ja miałem odparownik i to rozwiązanie uważam za lepsze(nie było dziury w obrotach na opczątku i palił mi trochę mniej)). REGULACJA...
Rysy by to powodować mogły? Dziwne, że tłok chodzi lekko w cylindrze po wykręceniu świecy :| Gaźnik ma tylko jedną śrubę T - regulacji wolnych obrotów biegu jałowego. Dzień wcześniej ustawiałem ją: wykręciłem sporo i zapaliłem kosę. Miała bardzo szybkie obroty. Zgasiłem i dokręciłem T. Zapaliłem. Nadal obroty były tak szybkie, że wyłączyłem. Dokręciłem...
Pilarol to jest olej do smarowania łańcucha/prowadnicy. Śrubę/dyszę regulacyjną H wykręcaj aż silnik zacznie czwórkować na pełnym gazie i zaczną spadać obroty maksymalne silnika. Następnie załącz hamulec łańcucha i miarowo dodawaj gazu. Jeżeli silnik będzie sprawiał wrażenie duszenia się wraz z większym otwieraniem przepustnicy, wykręć śrubę regulacyjną...
Do regulacji są 3 śruby oznaczone jako: L - regulacja składu mieszanki na wolnych obrotach H -regulacja składu mieszanki na wysokich obrotach T -regulacja biegu jałowego reszta https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1...
Wychodząc z zalozenia, ze; dysze, regulacja jak i kształt iglicy są dopasowane do panujących warunków (temp. Otoczenia, wysokość n.p.m) to zostaje regulacja śrubą pilot screw - w tym przypadku masz za mało paliwa, wiec wkręć śrubę. Zasada regulacji jest taka: kręcisz śruba sprawdzając reakcje na gaz. Jeśli pomimo wkręcenia dalej robi „buuu” zakładaj...
Cześć. Mam w samochodzie (Ford Sierra gaźnikowy) zamontowany reduktor Lovato, instalacja oczywiście pierwsza generacja. Od pewnego czasu samochód ma coraz większe problemy z przyspieszaniem w zakresie niskich-średnich obrotów. Reakcja na naciśnięcie gazu jest z opóźnieniem, tak jakby silnik był zalewany gazem - buczy zamiast przyspieszać. Na obrotach...
Witam, wynieniłem zestaw naprawczy w reduktorze bigas 84 el. Lpg drugiej generacji ze sterownikiem bingo s4. Muszę teraz wyregulować sprzęt i mam wątpliwości.Na reduktorze jest pokrętło radełkowane regulujące membranę ,tak przynajmniej wynika z konstrukcji.Jest jeszcze śruba z łbem sześciokątnym na niej są dwa oringi, śruba jest zakończona iglicą.Czy...
Górna śruba około 1.5 obrotu (jest go regulacji wolnych) , dolną musisz doświadczalnie robić bo albo nie będzie zapalał,albo wchodził na obroty
Śrubę do regulacji obrotów masz na krzyżaku obok miejsca, gdzie wchodzi linka gazu.
Śruba T - reguluje otwarcie przepustnicy, celem regulacji wolnych obrotów. Jeśli jest wkręcona na maxa to oznacza, że śruba regulacyjna L od dyszy wolnych obrotów jest źle ustawiona. Jeśli piła gasnine na wolnych obrotach to oznacze, że: - mieszanka jest tak uboga, że wypala paliwo i gasnie - mieszanka jest za bogata w paliwo i zalewa świece i gaśnie...
Tak. Gaźnik ZUMA i zmontowany kompletnie silnik. Części pochodzą z ofert popularnego serwisu, gdzie były sprzedawane w dużych ilościach. Gaźnik posiada jedną śrubę od regulacji wolnych obrotów, nie mieszanki. Rozkręcałem go również i przedmuchiwałem dysze. Nie wyglądał na zanieczyszczony. Ewentualnie trafił się jakiś trafny i muszę zakupić nowy. Dodam,...
Chyba musisz lepiej wyczyścić ten gaźnik. Próbowałeś regulacji, tą śrubą ze sprężynką?
Witam Gaźnik 12mm Mam taki problem z gillera runer 50 z 95r. Otóż skuter odpalał tylko na samostarcie i jako tako się poruszał. W końcu wyczyściłem gaźnik wymieniłem świece. Pojawił się taki problem iż na wysokich obrotach przerywa. Ogólnie nie ma mocy. Obojętnie jak ustawie iglice i śruby z regulacji mieszanki/wolnych obrotów jest tak samo. Albo gaśnie...
Będzie ciężki temat bo nikt nic nie wie na ten temat a samo czyszczenie to każdy ogarnie sam bez większych problemów , sam to wiosną robiłem , do regulacji jest tam tylko jedna śrubka dobrze widoczna . Jedna śruba jest od linki gazu do regulacji wolnych obrotów, o tą Ci chodzi? Czy jest jeszcze inna do regulacji mieszanki?
L - regulacja składu mieszanki na wolnych obrotach H -regulacja składu mieszanki na wysokich obrotach Chodzi o to, że wewnątrz gaźnika znajdują się dwie przepustnice: rozruchowa (tzw. ssanie) i główna, służąca do sterowania prędkością obrotową silnika. Tymi śrubami H i L regulujesz stosunek paliwo/powietrze odpowiednio dla każdej przepustnicy. A do...
Czy przystępując do regulacji gazu w Tico należy zacząć od zakręcenia śrubki nr 1 i regulacji wolnych obrotów śrubą nr 2 a dopiero potem regulować wysokie obroty na przewodzie dolotowym do miksera? Jak wyregulować gaz w samochodzie gaźnikowym (Tico) bez analizatora spalin? Od których śrubek zacząć?
Odświeże trochę tego kotleta 8) . Mianowicie chodzi mi o piłę husqvarna 40 brak jej wolnych obrotów. Zauważyłem trzy śruby do regulacji, mógłby mi ktoś wytłumaczyć jak tą piłę wyregulować bo jak jest zimna to nie można jej odpalić a jak już odpali to ma tylko wysokie obroty a brak wolnych. I jeszcze jedno czy ta piła odpala w ogóle na ssaniu bo to mi...
Witam. Mam Vw polo 1,3 z 1990 roku na wielopunktowym wtrysku i takie pytanie: Gdzie się reguluje wolne obroty? Jedna śruba regulacyjna jest przy przepustnicy, tu gdzie podłączona jest linka od gazu, a druga jest obok po prawej stronie na śrubokręt pionowo z góry. Ta druga to chyba jest od regulacji ilości powietrza bowiem gdy miałem ją za bardzo wkręconą...
Witam. Mam Vw polo 1,3 z 1990 roku na wielopunktowym wtrysku i takie pytanie: Gdzie się reguluje wolne obroty? Jedna śruba regulacyjna jest przy przepustnicy, tu gdzie podłączona jest linka od gazu, a druga jest obok po prawej stronie na śrubokręt pionowo z góry. Ta druga to chyba jest od regulacji ilości powietrza bowiem gdy miałem ją za bardzo wkręconą...
Linka musi mieć luz. Gdy ściągniesz filtr powietrza zobacz, czy przepustnica całkowicie zamyka się (opada na dół) przy wykręcaniu śruby regulacji obrotów. Wyczyść gaźnik. Ze śrubami w Hondach i jego licencjach (Peugeot, Kymco, Sym) że są to śruby wygniatające gwint o przekroju trójkątnym, po ich ponownym dokręcaniu następuje zrywanie gwintów i już nie...
Znam już wyniki mojej regulacji 11l /100 km to troche za dużo ale jeszcze troche z tym powalczę wkręciłem o ok pół obrotu śrubę od składu mieszanki na wolnych obrotach silnik pracuje dobrze czekam na wyniki spalania.
w reduktorze tecno są dwie śruby regulacyjne,zgrubną regulację robi się za pomocą sruby na imbus 4 ,a póżniej pokrętłem wystającym dokładniejszą korektę
musisz wyjac plastykowa zaslepke wkretu regulacji skladu mieszanki, o kilka obrotow wykrec wkret regulacji silownika predkosci obr.biegu jalowego,potem sruba do regulacji wolnych obrotow krecisz zebys uzyskal od 850-900obr/min(czyli obroty ciut wieksze niz w maluchu-jak ustawiales malucha to cienkusa na sluch i tez utrafisz),nastepnie wkretem skladu...
DW 8 -pojemność 1868ccm XUD 1905 ccm po tym poznasz który silnik ale kolektor metalowy to pewnie XUD. Co do zmniejszenia dawki to śruba nad zaworem stop -ta z blachą-wykręcając zmniejszasz dawkę (spadają wolne obroty)
Kolego wygląda na to że reduktor wymaga regulacji ale najpierw czy kiedykolwiek spuszczałeś resztki gazowe w postaci oleju z reduktora. Jeśli spuszczałeś, to na reduktorze masz największą śrubę regulacyjną służy do regulacji wolnych obrotów wkręcaj bądź wykręcaj aż do najwyższych obrotów resztę zrobi silnik krokowy. Ale nie ruszaj tej na wężu jeśli...
Iglica i pływak w zasadzie nie mają nic do wolnych obrotów... do regulacji wolnych obrotów służą dwie śruby z boku gaźnika. Jedną (tą na środku) ustawia się pozycję spoczynkową przepustnicy ("suwaka") - czyli dopływ powietrza przy zamkniętym rol-gazie, a drugą dopływ paliwa do dyszy wolnych obrotów.
Kupiłem BRC Eco zamontowałem rewelacja Mała regulacja śrubą od wolnych obrotów, kilka zmian w AL 700 silnik krokowy wykonuje minimalne ruchy 115-120 w całym zakresie obciążenia. Na wolnych obrotach ładnie trzyma. Ciepły czy gorący bez różnicy. Przyspieszenie hamowanie wszystko OK. Duża membrana 2 stopnia robi swoje. Zrobiłem dopiero kilka kilometrów,...
Chyba odwrotnie, najpierw reguluje się śrubą L, żeby dobrze odpalała, chodzila na wolnych obrotach i wkręcała się na obroty po otwarciu przepustnicy, a po tym regulujesz obroty maksymalne śrubą H.
Witam Mariuszu, co do charakterystyki i regulacji silnika, na wolnych obrotach, pierwsze co musisz to, poznać dokładnie budowę gaźnika, który chciałbyś zastosować. Musisz znaleźć śrubę z iglica, którą regulujesz wolne obroty i w zależności od rodzaju sterowania gaźnikiem (przepustnica uchylna, czy w postaci podnoszonego cylindra, czy tez podnoszonego...
witam 1-powinieneś najpierw wkręcić na max śrubę z moletem.. tą wystającą.. 2-potem regulujesz skład mieszanki na wolnych obrotach śrubą na imbus 3-potem regulujesz zawór na przewodzie gazowym.. dokręcając go do momentu aż silnik zacznie tracić moc... 4-wracasz z regulacją do pkt.2 to tak mniej wiecej w skrocie regulacja brc
Sprawdź wężyk paliwa. Wyjmij go i obejrzyj pod swiatłem. Bywa, że wężyki parcieja lub maja drobne pekniecia. W zbiorniku z paliwem, na koncu weżyka jest filterek paliwa Zapomniałem dopisać, wężyki paliwa wymieniłem na nowe elastyczne paliwo odporne marki Oregon, filtr paliwa sam w sobie jest ciężki co prawda został używany ale czysty. Paliwo jak najbardziej...
Jawki nie posiadam. A co do regulacji to nikt ci nie powie ile masz wykręcić śrubkę bo nie na tym regulacja polega, bo nie każdy silnik jest taki sam i nie jest tak samo zużyty. Masz jedną śrubkę od regulacji obrotów na biegu jałowym, to jest ta śrubka która podpiera przepustnicę. I ją regulujesz tak aby twój motorek miał odpowiednie niskie obroty....
po regulacji śrubką na reduktorze nic nie będzie trzeba ustawiać chyba że będzie brakowało mocy to wykręcić trzeba śrubę na gaźnik tą z nakrętką kontrującą.czyli na reduktorze wolne obroty na gaźniku regulujesz moc a dokładniej bogato ubogo
Witaj "gladiator", na początku tylko napiszę, że wpakowałeś się w BRC i jesteś teraz skazany na ich serwisy, montażystów itp. Z mojej poprzedniej instalacji BRC pozostał tylko reduktor, elektronika sterująca jest "made in poland" i tak już pozostanie bo autko (punto2) ładnie pracuje. A teraz do rzeczy: przyjmując że masz dobrze dobrane elementy instalacji...
Znasz zasadę działania gaźnika czy się dopiero uczysz? Dodano po 1 "Regulacje te będą dotyczyły jedynie silników seryjnych. Jeżeli jednak wymieniono układ wydechowy, lub dokonano zmian w filtrze powietrza, wówczas konieczne będą bardziej dogłębne regulacje, które lepiej zlecić komuś doświadczonemu, gdyż same porady na niewiele się zdadzą. Mamy więc...
jedna do calkowitego wyplywu gazu,druga przewaznie od czola do regulacji mieszanki na wolnych obrotach
Witam serdecznie. Mam problem z moim skuterem aprilia sr50 silnik piaggio 03r. Wczoraj zamontowałem nowy tłok vertex do seryjnego cylindra oraz nowe łożysko igiełkowe. Po odpaleniu skuter chodzi chwile na wolnych obrotach i gaśnie. Odkręciłem świece to była cała mokra a z cylindra wydostawała się nie przepalona mieszanka. Jakakolwiek regulacja nic nie...
Układ zasilania trzeba sprawdzić pod kątem lewego powietrza. Uszczelniacze wału korbowego kiedy ostatnio były wymieniane? W jakim są stanie? Wszelkie podzespoły gaźnika trzeba zdemontować, umyć w myjce ultradźwiękowej, osuszyć i ponownie złożyć. Zawór membranowy sprawny? Jaki kolor elektrod świecy zapłonowej? Czy po zmianie pojemności skokowej gaźnik...
Prawie całą diagnostykę zrobisz prostym miernikiem, przepływomierz :klapka ma mu chodzić bez ocierania, potem weź miernik zmierz napięcie na kablu sygnałowym przy włączonym zapłonie bez wypinania wtyczki, to kabel drugi od tyłu, jak ręcznie otwierasz klapkę napięcie ma płynnie rosnąć od ok 0,25 do ok 4.7V. Normy czujnika temperatury: opór na gorącym...
hmm. ale jak odkręcałem register, to obroty wzrosły, a nie spadły (tak jak napisałem wyżej). po kliku regulacjach odkręciłem jeszcze śrubę od wolnych obrotów. Reasumując: register był przy ustawieniu początkowym odkręcony o 2 i 1/4 obrotu, odkręciłem o 1 obrót i jest teraz 3 i 1/4. śruba od wolnych obrotów była zakręcona, odkręciłem o 1 i 1/4 obrotu....
nom ja nie mam silniczka krokowego ja nie mam żadnych komputerków gazowych. Mam tylko ten register którego nie wiem jak wyregulować i parownik tecno którego też nie wiem jak ustawić:( nom, opisz jeżeli znasz się na tym jak regulować te śruby od której zacząć itp Dodano po 7 leszczyk waldek WITAJ. Czyli ja mam ta konpensację bo do tego otworu mam podpięty...
Witam mam mały problem z aprilką gdy ją rozgrzeję to gaśnie postawiona na prosto a gdy ją postawię na bocznej stopce to obroty trzyma dodam jeszcze że mam w niej gaźnik dellorto 14 ten bez możliwości regulacji jest tylko śruba wolnych obrotów przypuszczam że to może być wina zaworka iglicowego ponieważ jak kiedyś zapomniałem zamknąć paliwa to na drugi...
zostaje cewka wysokiego napięcia. Jedna śruba na parowniku do wolnych obrotów a regulacja wysokich na wężu do miksera. Jest albo register albo aktuator.
Witaj, Ostatnio robiłem remont silnika Kadeta, ale miał nieco inny gaźnik. Niemniej zasada jest podobna: Wkręcasz 1 do oporu i wykręcasz ok 1 obrotu, odpalasz motor trzymając manetkę gazu aby nie zgasł. Drugą śrubę dokręcasz aż oprze się o przepustnicę - poznasz po tym, że podwyższą się obroty a pomimo puszczenia ręką manetki nie będą maleć. Teraz wykręcasz...
Wkręć obydwie śruby (L i H) do lekkiego oporu, następnie wykręć je o jeden obrót, uruchom silnik, poczekaj aż się rozgrzeje, następnie wciskaj i zwalniaj dźwignię gazu, wprowadzając pilarkę na wysokie obroty. Obserwuj czy płynnie przechodzi z niskich obrotów do wysokich, jeśli nie, to delikatnie wykręć śrubę L i znowu na chwilkę dodaj gazu. Postępuj...
Nie wiem jak w chińczykach, w KO śruba wolnych obrotów też jest na śrubokręt-pewnie dla tego że można je ustawić na postoju. A śrubka regulacji mieszanki ma łepek radełkowany-do ustawienia ilości paliwa w mieszance, w czasie jazdy. Trudna to sztuka bo regulacja bardzo wrażliwa a rowerkiem trzącha trochę :D ale zabawa przednia.
Ja opisałem działanie instalacji I generacji jaką posiadałem w poldku. Na reduktorze-parowniku była tylko jedna śruba do regulacji wolnych obrotów. Kręcąc nią powodowałem wstępne ugięcie membrany (i otwarcie gazu) na tyle, aby wolne obroty były na odpowiednim poziomie, zmienne podciśnienie jakie się pojawia w przewodzie gazowym do miksera po odpaleniu...
Witam Okazało się ze mogę jeszcze wkręcić do końca śrubę od czułości na parowniku i tak zrobiłem, także wkreciłem o około 1,5 obrotu śrube do regulacji wolnych obrotów. Muszę powiedzieć jakby się poprawiło, gdy puszczam pedał gazu w samochodzie obroty silnika spadają do 600obr/min a następnie podnoszą sie do góry w granicę standardową wolnych obrotów...
Dokładnie. Zawór o nazwie register, potocznie nazywany też śrubą. To podstawowa regulacja w instalacji I generacji. Odpowiedzialna za skład mieszanki w całym zakresie obrotów, ale przede wszystkim średnie i wyższe obroty oraz średnie i wyższe obciążenia silnika. Niskie obciążenia silnika i wolne obroty zależą dość mocno od ustawień parownika. Wyższe...
Aby usunąć immobilizer należało obejść elektronikę tuż przy elektrozaworze na pompie wtryskowej. Z wtyczki przy pompie (tej, o której pisałem, że idą do niej 4 kabelki) idą 3 kabelki pod metalową osłonę elektrozaworu. Cały problem leży w tym, aby tę metalową osłonę „bezboleśnie” usunąć. Trzyma się ona na 2 śrubach, 2 nitach i jednej zawleczce....
Masz regulator z rozgałęzieniem na 2 gardziele. Ciężko samemu wyregulować. Podstawowa zasada, regulacja dla gardzieli prawej- ok 1 obrotu śruby bardziej wkręcona. Odpal na benzynie, rozgrzej, po przejściu na gaz przy obr ok 3500 reguluj śrubą gardzieli lewej optymalne obroty. To znaczy tak że jeśli wkręcasz to zaczynają spadać, a jeśli wykręcasz to...
Bo z reguły obciążenie silnika powoduje podniesienie obrotów a regulacja linki raczej nic nie da bo kąt otwarcia jest ustalony w środku chyba że masz tam jakąś śrubę do regulacji
na tym zdjęciu zaznaczyłem śrubę do regulacji wolnych obrotów: https://obrazki.elektroda.pl/7242040500_... a tutaj sfotografowałem Ci cały rozdział z instrukcji serwisowej Cieniasa odnośnie gaźnika: https://obrazki.elektroda.pl/6793440800_... https://obrazki.elektroda.pl/3139129600_... https://obrazki.elektroda.pl/1936280600_...
Przydało by się lepsze zdjęcie. Najlepiej by było go wykręcić i całego obejrzeć wtedy będzie można wywnioskować gdzie jest co. Na razie jedyne co mogę powiedzieć to to że śruba na samej górze odpowiada za wolne obroty.
śruba wolnych obrotów instrukcja regulacji wolnych obrotów schemat regulacji wolnych obrotów
indesit płukanie wymiana czujnika renault zimnego nawiewu
Szlifierka Flex wyłącza się po kilku sekundach - przyczyny i rozwiązania Błąd 82C w lodówkach Samsung - przyczyny i diagnostyka