Tradycyjna usterka w fordach. Opisy naprawy masz w sieci. Trzeba zdjąć przełącznik zespolony, rozebrać i naprawić. Nie masz nawet co przewodów oglądać. To na pewno rozwiąże problem świateł. Wpisz sobie w google "ford fiesta mk4 przełącznik zespolony naprawa", to dostaniesz tutoriale ze zdjęciami, jak to zrobić.
Uszkodzony led , lampa do wymiany
Właśnie dlatego masz je włączyć, to oczywiste. Chyba. Czy nie? Światła dzienne jak nazwa mówi są do jazdy w dzień tylko. Jak pada deszcze masz włączyć światła mijania, jak jest ciemno również itd.
Podłącz lampy po zapłonie, jak wyłączysz silnik to nie będą migać bo nie będą miały zasilania
Witam kolegę pierwsze co jest potrzebne to nota katalogowa tej diody która podaje max prąd diody i napięcie a nas interesuje prąd jaki płynie w układzie diody który trzeba zmierzyć i próbować ograniczać doświadczalnie według swoich potrzeb (rezystorem to najprostszy sposób ) , bo mniejszy prąd wydłuży żywotność diody druga sprawa że jakość tych diod...
Witam, Pacjent: Renault Clio IV. W lewym przednim reflektorze od strony kierowcy zaczęła ostatnio skraplać się woda. Potem przestały równocześnie świecić światła mijania, dzienny LED i postojowe. Możliwe, że spaliły się wszystkie żarówki, czy jakaś większa sprawa?
Tam światła do jazdy dziennej są realizowane przez styk TFL we włączniku świateł.
Czytałem gdzieś kiedyś że halogenowa żarówka musi mieć do prawidłowej pracy właściwą temperaturę. Jeżeli temp. pracy będzie za niska, metal wybijany z żarnika nie powróci do włókna i osadzi się na ściankach wewnętrznych żarówki. To natomiast zmniejsza żywotność. Zatem jeśli żarówka pracuje z mniejszą mocą - mniejsza jest też jej temperatura włókna /...
światła dzienne załączane są z przycisków na liczniku -może przestawiając zegarek lub wyświetlanie temperatur niechcący wyłączyłeś
Dokladnie przekaznik rozlaczajacy swiatla dzienne przy odpaleniu pozycji i wyzej lub modul swiatel DRL sie uszkodzil. Sprawdz najpierw czy do przekaznika lub modulu dociera +12 z zarowki pozycyjnej. Trzym przykladowe schematy https://www.google.com/imgres?imgurl=htt...
Uszkodzony może być włącznik świateł, ten koło bezpieczników. Można zmostkować na próbę te dwa przewody idące do niego. Jeśli to nie pomoże, to uszkodzony może być przekaźnik świateł dziennych. Znajduje się na płycie przekaźników pod deską rozdzielczą za włącznikiem świateł mijania. Jest to przekaźnik z oznaczeniem 484. Częsta usterka (zimne luty).
Zleć to komuś kto to ogarnie bo sam zrobisz więcej szkody niż pożytku. Robisz pomiary w bezpiecznikach miernikiem ustawionym na ciągłość obwodu. Zaraz coś spalisz i tyle z tego wyjdzie.
Może i da się, ale przecież to jest zaleta. Chyba właściwiej będzie ustalić przyczyny spadku napięcia, czyli m. in. miejsce przyłączenia sterownika. Chyba nie chcesz powiedzieć, że na instalacji podczas pracy silnika nie występuje 13, 8 V? Wprawdzie chyba nie wiemy jaki samochód. Jeśli sterownik nie jest w postacji plamki podobnej do kupki muchy naniesionej...
Witam. Trzeba zmienić typ tranzystorów (N-MOS-y zastąpić P-MOS-ami). Regulacja PWM będzie wtedy oczywiście "odwrotnie działać". Pozdrawiam.
Musi być coś z zielonym przewodem podającym sygnał z pozycyjnych.
Oporniki zaznaczone kwadracikami po to, żeby spolaryzować diodę Zenera. Dioda zaznaczona kółkiem po to żeby gasić przepięcia z cewki przekaźnika powstające przy jego wyłączaniu i aby ochronić tyrystor.
No tak, gasi przekaźnik
Swiatła dzienne dostaja masę poprzez żarówki postojówek.
A czy na tych bezpiecznikach było napięcie? Sprawdzałeś wszystkie bezpieczniki, czy tylko te opisane jako światła? Nie działa cała prawa strona, czyli ewidentnie wygląda na bezpiecznik. Jeszcze może być problem w tzw. przełączniku zespolonym, tym, którym włączasz światła. Na początek znajdź bezpieczniki odpowiadające za postojówki — prawą i lewą stronę,...
Światła dzienne mają pełnić funkcje przeciwmgielnych, czy przeciwmgielne mają pełnić funkcję dziennych?
Kontrolka się zapala bo jest podłączona równolegle ze światłami drogowymi za włącznikiem a napięcie z modułu zasila te część instalacji przez co zaświeca kontrolkę. Moduł nie ma nic do tego. Może w tamtych autach było sterowanie przez przekaźniku przez to brak problemu. VAG nie stosował przekaźników do świateł. Pierwszym rozwiązaniem może być zasilanie...
Jak sie uprzesz podłącz plus zamiast do aku to pod +15. Właśnie po kluczyku ma oznaczenie 15 pisałem wcześniej Zobacz sobie wyłącznik czasowy ewz-10 z poloneza i z nim po kombinuj jak się tak upierasz na to doświetlanie abo poszukaj gdzieś plusa który pojawia się po włączeniu webasto i podłącz go pod ten kabel co idzie od modułu dziennych do świateł...
Skoro dalej zostajesz przy swoim to sprawdź najpierw czy możesz wymienić żarówki w kierunkach na LED. Jeśli nawet nie masz układu sprawdzania przepalenia żarówek to kierunki mają własny detektor i mrugać będą 2x szybciej pomimo że wszystkie się palą. A to przecież widać bez zaglądania do klosza. Wtedy w komplecie muszą być rezystory do równoległego...
Nie. To nie jest normalne. Prawdopodobnie nie działają diody LED od podświetlania wyświetlacza.
zrobisz to bez problemu Tech-2 potrzebny kod bezpieczeństwa. powodzenia
http://obrazki.elektroda.pl/6434886400_1... Hej! Zapewne większość czytelników Elektrody słyszała o Pipku Dręczycielu. Jakiś czas temu postanowiłem popełnić projekt o podobnej koncepcji, ale ulepszonym działaniu. Rzecz jasna zarówno oryginał, jak i moja wersja są czymś w rodzaju żartu i należy je traktować z przymrużeniem oka ;). Jeśli...
Kolego jak podłączysz czerwony kabel do klemy przy aku to ledy będą świeciły cały czas. Musisz próbówką znaleźć miejsce gdzie pojawia się +12 po przekręceniu kluczyka w pozycje zapłonu. Tą samą próbówką znajdź we wtyczce od lampy kabel na którym pojawia się +12v po włączeniu świateł postojowych i właśnie do niego polutuj ten trzeci kabel od ledów.
Są też z oznaczeniami. 1.2.3.4.5 lub innymi. Ale te co podałeś dam. 85 do altka 86 do masy aku. 87do świateł dziennych i 30 do plusa z aku.
Włączasz światła dzienne czy mijania? Bo światła dzienne nie maja z tyłu postojowych tylko przód.
http://obrazki.elektroda.pl/9795817100_1... Ośmielam się zaprezentować swój projekt. Projekt zapewne wydawać się może na mocno przekombinowany. Jest tak z wielu powodów, głów nym jest to, że całość powstawała wieloetapowo, ewoluując począwszy od zwykłego oświetlenie rowerowego, zasilanego z akumulatora i włączanego zwykłym włącznikiem....
Ostatnia edycja wyścigów samochodów napędzanych energią słoneczną ujawniła kilka wad zarówno organizacyjnych, jak i technicznych. Nic więc dziwnego, że dany event w zeszłym roku się nie odbył. Sam organizator jednak miał wyciągnąć stosowne wnioski względem spraw operacyjnych, tak samo jak uczestnicy wobec swoich konstrukcji. W efekcie pojawiły się nowe...
Po stacyjce plus bo inaczej to te LEDy będą się świecić zawsze chyba że mają opcje załączania od odpowiedniego napięcia.
Jeden i drugi schemat to to samo i poprawnie. Sprawdź przekaźnik czy klika podłączając 85 i 86 do + - akumulatora.Postojówka do której sie podłaczyłeś rozumiem że świeci.
swiatla dzienne w dlugich Czy klosze twoich reflektorów są odpowiedni przystosowane do takich świateł? Mają wybite na kloszach DRL? Jeśli nie, to możesz ten system zdemontować.
Witam żeby włączyć światła dzienne należy przyciągnąć dźwignię kierunkowskazów do siebie i włączyć prawy kierunkowskaz i tak trzymając włączyć zapłon. Po kilku sekundach światła powinny się włączyć. Aby wyłączyć światła ta sama procedura tylko kierunkowskaz w lewo. Nie w każdej Octavii to działa. Pozdrawiam
wywal org modul i podepnij zwykły przekaźnik przełączny: 85 masa 86 postojowka + 30 +po zapłonie 87a +na swiatła dzienne lub jeśli masz moduł zabudowany w światła 85 masa 86 postojówka + 30 + po zapłonie 87 kabel idący do świateł dziennych opisany w instrukcji jako "do postojówki" :) Oryginalne moduły nie radzą sobie z obciętym napięciem na postojówkach......
Prawa strona komory silnika (po stronie pasażera), pod fitrem.
Wczoraj spotkałem gościa z identycznym telefonem i ku mojemu zdziwieniu normalnie wyświetla się wyświetlacz przy świetle dziennym. Powiedział, że tak ma od początku, ale nie jest 1-szym właścicielem. Czyżby zatem była taka możliwość? Może jakiś zamiennik wyświetlacz... Ale oryginalnie telefon zachowywał się tak jak pisaliśmy wcześniej :) Dodano po...
Pacjent: Opel Astra J 2011 1.4 Turbo. Problem z prawym bixenonem skrętnym. Po odpaleniu pojazdu oba światła świecą (również kiedy w nocy otworzę auto z kluczyka). Podczas jazdy, na początku po około 15 minutach, gaśnie prawe światło mijania (jednocześnie nie działają już światła długie) i pojawia się komunikat "sprawdź układ reflektorów adaptacyjnych"....
Kolego pociągnij nową instalację i będzie szybciej i prościej . Zasilanie po zapłonie znajdziesz pod maską choćby z alternatora lub innego odwodu po zapłonie , masę gdziekolwiek a pozycję to przy lampie wyłapiesz by gasiła ledy po włączeniu świateł . Robota łatwa i prosta , nie trzeba ciągnąć przewodów do środka .
Złożoność układu będzie zależała od maksymalnej mierzonej średnicy. W najprostszym przypadku wystarczy detektor ze zwykłego skanera, będziesz miał wtedy wyskalowane w rozmiarach pojedynczego fotodetektora wchodzącego w skład "linijki". Wiązka skanująca, przy założeniu że znamy odległość badanego obiektu od źródła lub detektora, też nie musi być równoległa....
Sprawdzone bezpieczniki? Miernik w łapkę i pomiar napięcia przy siłownikach oraz sterowniku klimy.
Masę do masy, plus do plusa, najlepiej do takiego obwodu, gdzie pojawia się napięcie po włączeniu zapłonu, a sterowanie do żarówki pozycyjnej.
No to trzeba sprawdzić podłączając do akumulatora. Jak zadziałają poprawnie, to szukać błędu w podłączeniu. Jak nie, to reklamować.
Nic nie powinno się stać. Znajdujesz "światła jazdy dziennej" zmieniasz z NIE na TAK i po sprawie. Nie chciałbym strzelać podając konkretne formatki ale nic nie powinno się stać. Nie kojarzę w tym momencie czy jest to programowanie czy funkcje dodatkowe w BCM.
Mówiąc, że nie potrzebna jest sztuczna masa masz na myśli taką aplikację? Tak. Ogólnie to nie wiem czy ta polaryzacja plusa jest konieczna aż na 2,5V. Konieczna nie jest, a bez niej jest prościej. Tak się zastanawiam, że skoro mamy stały prąd od tej fotodiody, a ja przy zasilaniu niesymetrycznym podłącze + do masy. To i tak powinienem odebrać cały...
... Moim pomysłem jest sterowanie oświetleniem w salach lekcyjnych. Gdy mamy dużo światła słonecznego i do tego zapalone jest światło sztuczne z świetlówek to ,aby zmniejszyć zużycie energii elektrycznej wyłączana by była część lub całość świetlówek ,aby oszczędzić jak najwięcej energii elektrycznej. .... To proste. należy zastosować się do ogólnie...
Witam, Podczas jazdy nie powinny gasnąć (i koniec). Wydaje się, że jest jakieś uszkodzenie, lub instalacja wykonana nie należycie (coś łączy, ale niestabilnie). po przeczytaniu tego: http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... można powiedzieć, że pojawiały się jakieś "trefne" egzemplarze. Ja kupiłem takie lampy pewnie 3 lata temu...
Chyba właśnie takie rozwiązanie, jakie podał Kolega Andrzej20001 teraz Koledze rysowałem: http://obrazki.elektroda.pl/3744921700_1... Jest bardziej poprawne, prąd dziennych nie obciąża stacyjki - a spełnia wszystkie wymogi. Dioda dowolna, prostownicza - konieczna w razie włączenia pozycyjnych BEZ ZAPŁONU (wówczas przekaźnik także by...
Cześć, możecie podpowiedzieć co zrobić, gdy w kostce nie mam pinów B i TFL? VW T5 2008. Gdzie mogę podpiąć pozycje, żeby świeciły się cały czas po przekręceniu stacyjki? Dzięki
światła dzienny czujnik światła migać światła dzienny światła jazda dzienny
użycie procesor reset smartfon radio delta energy
czyszczenie ekspresu czyszczenie ekspresu
Sumator napięć na triodach ECC82 (12AU7) – schemat, parametry, audio DIY Zanussi piekarnik błąd C40 – wentylator, czujnik temperatury, diagnostyka