walniety przewód podciśnienia do serwa i tyle
Diagnostyka wykazała tylko te trzy błędy mechanik polecił mi wymienić map sensor to i tak nic nie dało samochód nie równo pracuje pali bardzo dużo ;/ i dlatego pytam czy ktoś miał taki przypadek i może mi coś doradzi żeby nie wydawać bezsensownie tyle pieniędzy bo ja sprawdziłem elektrykę i nie mam pojęcia co to może być Dodano po 26 właśnie teraz czytałem...
Okopcone świece to za dużo paliwa, i nie może przepalić tej dawki. Z czujnikami póki co bym się wstrzymał i wymienił ten uszkodzony element.
A co do tej pory już sprawdziłeś? Wykręcałeś świece - wszystkie tak samo okopcone ? Sprawdzałeś evap , wtryskiwacze , mierzyłeś ciśnienie paliwa itd , itd.?
Tak jak kolega pisał wyżej sprawdz sondę lambda :) Sonda swoją drogą. Do sprawdzenia termostat (czy silnik się dogrzewa)jak będzie ok, to czujnik temperatury bo może oszukiwać komputer i silnik dostaje rozruchową dawkę nawet jak się nagrzeje,a wtedy spalanie będzie dwa razy większe(jak w tym przypadku) a w tym momęcie świece będą okopcone i czarne(do...
Bardzo duże prawdopodobieństwo!!! Nikt Ci nie powie że na 100% bo takie rzeczy to nie na neta. Jeżeli ta cewka kuleje to świece które są przez nią zasilane powinny być albo okopcone albo mieć nadpalone elektrody.
Traktorek John Deere LX178 ma okopcone świece za każdy raz po sieczeniu i z traktorka wydobywa się czarny dym z rury. Traktorek nie ma mocy, żeby zsiec trawę, bo go muli.
W sei nie wymienisz kopułki z tego powodu że jej nie na. 90% takich przypadków robi cewka-zamień je miejscami (są tam dwie)
Po pierwsze zapoznaj się z tematem http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic10... Po drugie poszukaj i poczytaj o emulacji sondy w Monomotronic-ach. Po trzecie sprawdź czy styk biegu jałowego jeszcze działa w nastawniku bo łatwo uszkodzić jego ślizgacze przy składaniu.
Witam. Zna kotoś może przyczynę dlaczego świece są okopcone? Przejechałem na nich może 2 tyś i wygladają strasznie, nie znam przyczyny, a może mógłbym temu zaradzić. Dodam że świece 3-elektrodowe (tak jak w danych katalogowych) VW Golf II 1,3. Jeżeli ktoś wie dlaczego tak się dzieje i jak temu zaradzić to proszę o odpowiedź. Pozdrawiam.
A co z filtrem powitrza? Działa? Powietrze dochodzi?
Skoro nie ma czujnika położenia wałka rozrządu. Kompresja jest (nie są poupadane zawory wydechowe). A problem jest tylko na 1 i 2 cylindrze (przy źle ustawionym rozrządzie byłby na wszystkich). To problem jest w wtryskiwaczach. Zanim rozgrzebiesz rozrząd znowu podmień wtryskiwacze w listwie 1i2 z 3i4. Przejedź się. Sprawdź czy dalej są okopcone świece...
świece wymienione, nie wiem jakie zostały założone, nie wykręcałem nie wiem czy są okopcone
Okopcone świece to zbyt bogata mieszanka paliwa... A spalanie jak wygląda? Nie ma przypadkiem spalania 20l na 100km przy spokojnej jeździe?
Witam wszystkich, witajcie. Prowadząc ożywioną dyskusję ze "zdunvw" i za jego namową, chciałem dorzucić coś od siebie do tego tematu, bo sądzę, że może to pomóc, tym którzy już opadają z sił😉. Ja ze swoim problemem walczyłem od wakacji, aż do teraz. To jakieś 7 miesięcy i bynajmniej po tym okresie stwierdzam, że dobrych fachowców od MB, to szukać...
Ostatnio w seicento 900 miałem przypadek szarpania przy obciążeniu i falowania obrotów, pisałem o tym na forum, otrzymałem poradę aby sprawdzić przewody podciśnieniowe. Posprawdzałem przewody, znalazłem cienki gumowy zbrojony wężyk wychodzący z tego samego rozdzielacza co plastikowy wężyk podciśnieniowy (ten był chyba ciśnieniowy skoro gumowy) z zaworkiem...
rozrząd jest dobrze zrobiony, w końcu samochód odpala na dotyk. serwo działa dobrze nawet zaślepiałem ten wężyk od podciśnienia do serva ale bez zmian. dolot szczelny na pewno, uszczelki na wtryskach nowe. z rzeczy których zauważyłem jeszcze to świece po wykręceniu są okopcone na czarno. pozdrawiam
Wielkie dzięki za wszystkie wyczerpujące odpowiedzi, naprawde były mi pomocne. Teraz wiem, że na tym forum jest wielu fachowców którzy nie mają zielonego pojęcia o mechanice silnika. Na szczęście sam sobie poradziłem. Wracając do mojego problemu z Fiestą: Problemem okazał się wypiety przewód podciśnienia od pompy hamulcowej, który był mało widoczny....
Przepływka przełożona z sharana z tym samym silnikiem gdzie działała poprawnie. Kable i wężyki nie są w żaden sposób uszkodzone. Podejrzewam że leją 2 wtryski, na 1 i 3 cylindrze świece okopcone a 2 i 4 ok. Po kolei będę sprawdzał resztę. To mój pierwszy diesel w życiu jaki posiadam i próbuje naprawić
Witam, mam problem z toyotą corollą dane jak w temacie.Objawy są takie: 1. wysokie zużycie paliwa 2. okopcone świece 3. na wyższych obrotach rzuca silnikiem (nierówna praca) 4.wolne obroty za niskie ok. 500 5. czuć zapach paliwa Co wymienione: 1. przewody i świece 2. lambda (na Bosch uniwersalna) 3. MAP sensor 4. Czujnik temperatury (trójkątna wtyczka)...
To co dalej z tymi zapłonami ? Co działać ? Dodano po 3 I świece okopcone mocno z delikatnym nagarem - przeczyszczone dziś.
Przeplywke odpinalem, nic nie daje. Temperaturę na kompie widzi taka sama jak na zegarach, po odpieciu czujnika temperatury też się nic nie zmienia. Świece okopcone wszystkie jednakowo. Dodano po 2 Chodzi Ci i ten wężyk co od spodu kolektora jest? Jeśli tak to jest na miejscu i jest szczelny.
Witam serdecznie. mam pewien problem ze swoim autem. Mam astrę 1.6 benzyna + gaz. problem polega na tym że: na benzynie auta nie mogę zapalić chyba że dam gaz do dechy wtedy załapie i odpali. gdy dam gazu wtedy zaczyna strzelać. postanowiłem wymienić świece, kable filtr powietrza i paliwa. na gazie auto chodzi bez problemu. kiedy wykręce świece są one...
Wczoraj pomykam sobie moją bryczką i nagle noja furka strasznie zesłabła i niechciała wejść na obroty. Niewiem co - i do tego tylko odpale i zgasze i mam okopcone świece - pomóżcie może miał ktoś taki problems
Koledzy sprawdzałem dziś katalizator jest dobry. Reszta wydechu jest tego roczna. po npołudniu jadę ponownie na komputer, zostało mi ostanie prawdopodobne rozwiązanie świece i sonda lambda która może nie dawać rady. Sprawdzałem świece wymieniałem je 2 m-ce temu teraz są okopcone jakby było słabe spalanie paliwa.
1994, silnik: C14NZ 1.4i (bez gazu). Czujnik na bank padnięty bo nie włączało, na krótko miałem już chłodnicę zrobioną ale jak opisałem włącznik padł i dziś chciałem zrobić nowy i już nawet na krótko wentylator nie startuje. Odłączyłem akumulator żeby się komputer zrestartował, rano sprawdzę świece jeszcze bo gdzieś czytałem że jak świece okopcone może...
fiat uno 1.0 1998r Nie chce zapalić a gdy zapali to nie wchodzi na obroty Dodam że wymieniłem świece i przewody wn, rownież elektromechanik powiedział że cewka jest sprawna. Po próbie uruchomienia sprawdzam i 2 świece są mocno okopcone. Czy może to być wina elektryki w aucie ? Może pasek rozrządu ? Może któryś z czujników ? Może są zamienione kable...
Wlałem nafte, bez zmian nadal drga silnik, cylinder 4 i 6 z lewej strony koło siebie świece okopcone z lekkim olejem. Ściągnąłem dwa kable od cewek z tych świec, odpaliłem i chodził silnik tak samo jakby nie miał iskry. Dodano po 2 Na to wychodzi, że to wina pinów, nie daje prądu na cewki. Jak sprawdzić czy w pinach jest prąd? Byłem jeszcze u elektryka...
Mam problem z Laguną I 1.8 16V 2000r B + LPG. Uszkodzona była sonda lambda, napięcie na wejściu ECU 0.4V mierzone bez sondy lub z sondą identyczne. Na samej sondzie 0V. Po wymianie sonda reaguje gdy np przytykam dolot , jest 0.1V do 0,9V, jednak na biegu jałowym napięcie stoi na 0.7V i nie ma oscylacji. Temperatura powietrza 58 - 60 stopni, ciśnienie...
Witam, autko z silnikiem c3j przebieg 200kkm poj. 1,4 wtrysk 1 punktowy-jazda na benzynie. Problem polega na tym, że świece oraz końcówka rury wydechowej są okopcone. Rozruch silnika przebiega bezproblemowo zimą oraz teraz i zauważylem że po nagrzaniu się silnika traci on wyraznie moc. Ciśnienie w cylindrach bylo sprawdzane i jest w normie. Spalanie...
Witam wszystkich ! Mój samochód jest na jednopunktowym wtrysku z instalacja zakładana w holandi. Problem jest taki że po przełączeniu na gaz(przełącznik ręczny)przez pewien czas jedzie dobrze (ok 1-5 km)nastepnie szarpnie ze dwa razy i gaśnie.Pozatym na gazie robia sie okopcone świece(czarny suchy nalot) na benzynie tego nie ma,a świece orginalne NGR...
Witam mam taki jeszcze jeden problem w moim drugim Lupo 1.4 16v 2002 rok. Chodzi mi o błąd P0303 jest to cylinder nr. 3 wykryte wypadanie zapłonów. Auto jeździ dobrze, tylko trzepie nim mocno na biegu jałowym czasami aż gaśnie, w aucie wymieniłem już świece, kable, cewkę na nowe nawet przekładałem z 1 Lupo gdzie tam auto chodzi dobrze. Zamieniałem też...
Witam. Mam takie coś z takim problemem. Ciśnienie na wolnych jest wymagane 30, aktualne około 10bar. Silnik chodzi w trybie awaryjnym, kręci się tylko do 1500 obrotów. Przy 1500 ma ponad 30 bar. Ktoś już wymienił pompę w baku i szklankę na pompie wysokiego Ciśnienia. Ja poszedłem w wtryskiwacze, podmienilem 1 i 3 bo były mocno okopcone świece i po wyjęciu...
Mechanik miał podłączony analizator spalin i podobno wszystko było w porządku. Czy to że wszystkie świece są okopcone znaczy że mieszanka jest za uboga czy odwrotnie.
No dokładnie mam LPG i samochód jeżdził na krótkich dystansach po 5 Km czasem się też wypuszczam dalej. Ale ciekawy jest fakt dlaczego tylko dwie świece są okopcone - 1 i 4 a dwie środkowe są czyste
Rezystancję mierzyłem i mieszczą się w zakresie ,zauważyłem że na zamienniku świece były okopcone na czarno ,a nawet na oryginalnej cewce na której silnik nierówno pracuje świece były ładne czyściutkie. Mam nadzieję że to już koniec męk z odpalaniem . pozdrawiam
patrzyłem pod pokrywe i wałek jest w porządku. Sprawdzę tę kompresję, macie jeszcze jakieś pomysły co mógłbym sprawdzić? Dodano po 2 właśnie wykręciłem świece z 1i2 są okopcone i suche a z 3i4 są okopcone i zalane benzyną. ps. kompresje zmierzę pod wieczór bo narazie nie mam manometru
Witam Kupiłem rozbitego golfa 4(bardzo okazyjnie) Po złożeniu całego okazało się że ciężko pali tzn. długo trzeba go kręcić choć nie zawszę , czasami pięknie na szczała pali. Gdy zapali na"szczała" silnik pracuje ładnie wkręca się na obroty i jedzie ładnie. Lecz jednak gdy kręci dłużej to jest znaczy spadek mocy, nie wkręca się w obroty odzywa się czujnik...
Jak masz czarne okopcone świece to coś z mieszanką, Chyba za bogata. Trzeba wyregulować.
Najprędzej to będą przewody, ale jeśli będą okopcone świece to one mają przebicie. Niestety części robią teraz do bani.:D
Użytkuję renie 1,6 od 6-lat wymieniałem rozrząd dwa razy (w tym czasie skręciłem 70 tys km) - objawy uszkodzonego kzf to po dłuższym postoju auto odpala jak diesel zaterkota i zgaśnie, za drugim razem odpala i chodzi normalnie. W Twoim przypadku objawy wskazują na padniętą jedną z cewek (przy padniętej cewce obroty falują silnik nie równo pracuje, brak...
Powiem tak ciśnienie paliwa sprawdzili że niby jest ok czas wtrysku nic takiego chyba nie robili a przynajmniej nie mówili czujniki niby ok ale sugerują się tym że nie ma błędu na kompie korektor ssący dwa razy ściągali nie wiem co z katalizatorem rurek tez chyba nie sprawdzali najgorsze jest to że jak nowe świece albo się wyczyścić to potrafi być ok...
Witam po świętach. Dziś zajrzałem pod maskę i tak- świece w porządku, lekko okopcone ale prześwit ok. Cewka 3 ori i 1 bosch. Zauważyłem że po ciężkim odpaleniu lekko ale w szybkim tempie falują obroty. Napięcie na aku 12,4V, przy uruchomionym silniku blisko 14V. Filtr powietrza ok, po zdjeciu rury z przepustnicy wydaje się być ona czysta, za klapą lekki...
Kwarantanna trochę przeszkodziła mi w naprawie auta, ale udało mi się w końcu powtórzyć testy i prosiłbym jeszcze o konsultację. Błędów na sterowniku brak. Wizualnie i słuchowo nigdzie nie znalazłem nieszczelności, silnik pracuje równo. Brak wypadania zapłonu, kompresja ok, świece wizualnie wyglądają podobnie. Na wolnych obrotach (670-680rpm i rozgrzanym...
mój problem wygląda następująco przy dopalaniu cc często nie chce odpalić i jednak gdy odpali często chodzi na jeden tłok lecz po przejechaniu paru kilometrów całkowicie gaśnie i nie odpala. Świece sa okopcone czarnym nalotem Podczas rozruchu silnika rozruch zatrzymuje się na ok 1s po czym dalej kreci Po wyciągnięciu jednej świecy silnik odpala i chodzi...
Wykręć świece i zobacz, które są okopcone to się dowiesz również, która cewka robi bałagan.
...na szczęście oleju jeszcze nie bierze , jaki typ świecy podam wkrótce ...w sklepie gościu zapewniał że do Tico , świece po wyjęciu wyglądają normalnie nie ma na nich nagaru nie są okopcone ani zaolejone ...co do reszty jeszcze posprawdzam...co się da
Witam ponownie. Niestety wymieniłem czujnik temeratury do kompa i bez zmian. dalej wyskakuje kod 44. Sprawdziłem świece ,były bardzo okopcone tak samo też końcówka wydechu jest okopcona strasznie a przy dodawaniu gazu kopci na biało. Prosze o pomoc bo ja już niewiem co mam robić:( Może to jednak ta uniwersalna sonda padła? Pozdrawiam i czekam na podpowiedzi.
jeżeli zaczoł palić nagle baaardzo dużo,świeci się lampka od sondy,a świece są czarne okopcone na 90% padła uszczelka pod głowicą,odepnij czujnik temp silnika dla ecu-powinny obroty zmaleć, czy ubywa płynu chłodzącego?
Na jaki kolor dymi? Zimny chodzi ok, ciepły jest słaby i kopci - jeśli kopci na czarno to pasowałby do uszkodzonego czujnika temperatury i zalewania silnika, ale wtedy oleju by przybywało, a nie ubywało. Świece są po prostu okopcone na czarno czy jest na nich jakiś nagar? Tak na marginesie... jak Ci pali 30zł na 30km to zacznij jeździć na benzynie zamiast...
okopcone styki wiece okopcone czarno okopcone
termistor drukarka filtr bezpiecznik pralka zmiana numeru seryjnego drukarki
mikrokomputer cobra1 mikrokomputer cobra1
Jak ustawić głowy estradowe, aby świeciły poziomo? Wyprowadzenia układu ICL7106 - szczegóły i funkcje