Dodałem Ci punkty. Spokojnie możesz pobrać instrukcje gdzie wszystko jest opisane. Powodzenia.
Sprawdź, czy masz "dobrą" masę.
Przednią czy tylną? http://obrazki.elektroda.pl/8933316500_1... Odbezpieczyć druciany zaczep, zdjąć klapę uszczelniającą, wysunąć żarówkę wraz z oprawą do tyłu, wymienić żarówkę, wsunąć oprawkę na swoje miejsce, zamknąć klapę i zabezpieczyć klamrą.
Wymienił już kolega tą żarówkę? Do żarówek z tyłu mamy dostęp z tylnych schowków (to są te światła w nadkolach), do żarówek w tylnej klapie można dostać się tylko ściągając tapicerkę z tejże klapy (wystarczy przekręcić kilka zatrzasków i pociągnąć do siebie).
drugi pin - idzie do pierwszej żarówki od dołu (pozycyjne) Nie znam się , nie chcę pisać błędnych porad ale popatrz na swoje zdjęcie 1263405 Pierwsza żarówka od dołu powinna być 21W . Jak tak to nie wygląda to na pozycyjną . Druga od dołu to tak - 5W To jak tam u Ciebie z tymi lampami ? Jakaś przeróbka ?
Na 30 plus po zapłonie. 85 plus z pozycji. 86 masa. 87a wyjście na dzienne. Albo można i tak: Masa św. dziennych do plusa pozycji, plus dziennych po zapłonie. I przekaźnik nie jest potrzebny. Tego typu podłączenie jest najprostsze ale nie zadziała gdy: - jest kontrola przepalonych żarówek (choć nie zawsze to ma wpływ) - zastosowano żarówki pozycyjne...
https://www.youtube.com/watch?v=KVM401TK... kopałeś
Tak właśnie spróbuj. Stop pod trzeci stop Pozycyjne razem z przeciwmgielnymi (czarny i niebieski) łączymy razem z przewodem w aucie idącym do żarówki przeciwmgielnych/pozycyjnych. Czy brązowy podłączać czy nie to trzeba ustalić eksperymentalnie. W większości modułów jeśli było sterowanie żarówkami pwm, to drugiego przewodu nie podłączało się. Czy lewa...
Podaj dokładnie ten komunikat który wyrzuca Ci samochód. Jeżeli to coś w rodzaju "Bremslicht" to problemem nie są żarówki pozycyjne, tylko coś ze światłami stopu.
Pytałem czy działają światła postojowe, nie pozycyjne oraz czy masz stacyjkę z taką funkcją. Patrząc szybko na internet, to nowe stacyjki posiadają funkcję świateł postojowych. Roczniki 95-99 wtyczka 6 pinów, roczniki 2000-2004 wtyczka 4 piny. Instalacja w każdym motocyklu wygląda tak, że od przełącznika świateł (pozycyjne) idzie przewód do stacyjki,...
R1 = 10kΩ R2 = 10kΩ VR1(potencjometr) = 10kΩ C2 = 100nF C3 = 220µF elektrolit tranzystor IRF610 scalak 4046B przełącznik dwu pozycyjny żarówka 12V do 36W ale powyżej 15W trzeba odprowadzać ciepło z tranzystora
5 Watów ma żarówka świateł pozycyjnych. O czym tu mówić? Z przekształconego prawa Ohma 5W : 12V = 0,42A Zapewne autor artykułu przed opublikowaniem go, nie sprawdził co napisał?
https://obrazki.elektroda.pl/7056195600_... https://obrazki.elektroda.pl/3969451000_... Witam. W jaki sposób podłączyć te przełączniki aby żarówka w przełączniku świeciła się gdy jest przepływ prądu przez odbiornik ? Przełącznik trzy pozycyjny będzie podłączony do 2 osobnych odbiorników.
Cześć. Masz żarówki H4. H4'ka składa się z 2 żarników. Jeden jest od świateł krótkich a drugi od długich. W momencie jak masz przepalony żarnik od świateł krótkich automatycznie włącza się żarówka pozycyjna która świeci słabiej. Zamień żarówki miejscami, jak prawa zacznie świecić słabiej wymień żarówki na nowe i po kłopocie. Daj znać czy pomogło. Pozdrawiam
Masę do masy, plus do plusa, najlepiej do takiego obwodu, gdzie pojawia się napięcie po włączeniu zapłonu, a sterowanie do żarówki pozycyjnej.
Największy sterownik w skrzynce bezpieczników, przy błotniku. To, że świecą, to jeszcze nie wszystko.Sprawdź żarówki pozycyjnych: z przodu MUSZĄ mieć 4W, z tyłu 10W. Tablicę rejestracyjną sprawdzałeś? Czasami przełamują się kable przy zawiasie klapy.
że przewód ma gdzieś przebicie do masy. Przez żarówkę przedniego pozycyjnego Co do innych ciekawostek z tego tematu-żaden model Polo w tamtym okresie nie miał CANa
Witam, mam Citroena C5 2006 r. Po wymianie żarówek pozycyjnych palą się cały czas po wyjęciu kluczyka. Czy to normalne?
Witam Wiec tak, po zmianie alternatora dzieje się : - gdy światła pozycyjny są wyłączone a włączy się prawy kierunek to kierunek mryga wraz z pozycyjnymi, - Gdy włączę światła pozycyjne włącza się też prawy kierunek i świeci światłem ciągłym, - po zlikwidowaniu połączenie tych 2 przewodów od podświetlenia nie przepala bezpiecznika od swiatel pozycyjnych,...
Podstawowa sprawa to bezpieczeństwo i nie może być mowy o tym, że wyłączasz jakiś bezpiecznik i wpinasz do gniazda agregat. Powinien być 2 pozycyjny przełącznik na zasilanie z sieci i zasilanie z agregatu. Fakt posiadania zasilania awaryjnego należy bezwzględnie zgłosić do ZE, z powodu podanego przez kol. tzok. A co z zabezpieczeniem przeciwporażeniowym...
Żarówka kontrolna nie ma 5W -taka jest w światłach pozycyjnych. Żarówka kontrolki ma 2W. Założenie żarówki 5W powoduje wytopienie gniazda kontrolki. Poza tym ten schemat dla sześciu diod będzie inny.
instrukcję będę miał możliwość przejrzenia po weekendzie spojrzę czy jest informacja o sedanie, w hatchbacku jest taki dzyndzel, który się odchyla i wychodzi cały element na którym są żarówki
Samochód Mazda MX-5, na schemacie którym dysponuje (dokładny rocznik i dwie wersje skrzyni biegów na schemacie uwzględnione), wskazuje że wyłączniki drzwiowe są podłączone do "instrument cluster". Patrz schemat niżej. Niestety w czasie montowania natrafiłem na moduł regulacji jasności podświetlenia, który miał w sobie zintegrowany buzzer przypominający...
Odkręcasz te dwie śrubki z foto 2 i ciągniesz reflektor do tyłu lub na bok (jest tam taki zaczep).
przecież te lampki ledowe nic nie ciągną... 1...2W... toż to więcej ciągną żarówki od ciśnienia oleju i ładowania które też świecą zanim odpalisz auto... ja ledy dzienne podłączam plus po stacyjce a minus podpinam pod plus żarówki pozycyjnej - wtedy po zapłonie się zaświecają, a jak włącza się normalne światła to gasną (bo mają na jednym i drugim kablu...
Wszystko działa dobrze tylko te gaśnięcie przednich pozycji przy stopie załączonym To wygląda jakby przednie pozycyjne dostawały masę nie bezpośrednio tylko przez włókna żarówek STOP. Tylne pozycyjne też ci gasną razem z przednimi tylko tego nie widzisz bo to dwuwłóknowa żarówka.
Problem rozwiązany. Podłączyłem kolory w ten sposób za pomocą szybkozłączek : Zielony do Czarnego Czarny do Czerwonego Szary do Niebieskiego
Drobna uwaga z mojej strony: Przy zastosowaniu rezystorów, jeżeli spali się jedna żarówka z pary STOP, lub pozycyjne na drugiej wzrośnie napięcie i spali się bardzo szybko. Wynik: nie masz STOPu albo pozycyjnych. Do każdej żarówki z w/w powinien być oddzielny rezystor. pozdrawiam
Trzeba mocno złapać dwoma palcami (bo więcej tam nie wejdzie) przekręcić o 90 stopni i pociągnąć.
Trudnoc Ci to zrozumieć? Zarówka 5W lub 21W Zarówka pozycyjna lub żarówka stopu. Czyli Żarówka pozycyjna o mocy 5W lub żarówka stopu o mocy 21W. Zrozumiałeś teraz?
Przekaźnik sterowany z żarówki świateł pozycyjnych, podający napięcie z + po stacyjce, na przewód odpowiedzialny za wyłączanie świateł dziennych.
Przejście masz bo pewnie żarówkę miałeś włożoną?
Sprawdź po prostu wszystkie żarówki, czy są sprawne i czy włożone takie jak trzeba. Jak dobrze pamiętam pozycyjne tam są podwójne, jedna żarówka 5W i druga 21W która świeci jako stop i jako pozycja niepełną mocą. Albo nawet obie 21W, na oprawkach powinno być napisane jakie mają być.
Aby podłączyć tak jak chcesz aby żarówki świeciły po 1 przycisk -1 żarówka; 2 przycisk - 2 żarówki; 1i2 przycisk -3 żarówki musisz rozpiąć tą grupę kabelków od żarówek i połączyć tak jak narysowałeś. Wystarczy tylko kabelek brązowy rozpiąć. Postaraj się aby kabelki z sufitu było dokładnie wpięte w kostkę a nie tak jak na próbie bo to co zrobiłeś zakrawa...
Przewód szaroczarny. Zasilanie żarówki bezpośrednio z modułu. Zobacz masy w lampie.
Z lewej strony pod światłem stop/pozycyjne żarówka 21W
Nie ma możliwości w Actrosie żeby na jedną tylko żarówkę przychodziło napięcie większe niż na pozostałe żarówki. Bo niby skąd? Z Piątnicy? Może żarówki 12v zakładasz? To nie jest naigrawanie się, bo już na tyle długo siedzę na różnych forach że nawet najbardziej bezsensowne teorie czasami się sprawdzają i jest ubaw po pachy :)
Sprawdź jeszcze raz na zakresie miernika DC 2V/2000mV SPADEK NAPIĘCIA między klemą - karoserią - włączonym odbiornikiem; w twoim wypadku jest to minus żarówki pozycyjnej (żarówka zapalona). Szukaj zmian w odczycie i dojdziesz do sedna. Dodano po 15 Trochę wolno pisałem poprzedni post. Problem masz rozwiązany, praktycznie "w zasięgu ręki". Sprawdź po...
Witam jeśli masz jedną żarówkę na światła pozycyjne i stop to źle zostały włożone.
Zasilania nie ma w oprawce W5W. A w złączu lampy? Może problem jest w samej lampie. I zasilanie sprawdź taką samą żarówką, bo woltomierz może mieć za duży opór i sterownik nie poda napięcia, bo będzie traktował miernik jak przepaloną żarówkę.
Wg tego co widać na obrazku to pozycyjne i przeciwmgielne (lub pozycja i stop) jest na żarówce 2-włóknowej, czyli muszą być oddzielne przewody zasilające.
Za 40zł wyrwałem w tamtym roku reflektor w stanie idealnym, oryginał więc zastanów się kolego czy warto rozklejać reflektory. Poza tym czy wciśniesz wtedy oprawkę z żarówką światła pozycyjnego? I co z regulacją takiego reflektora?
tylna żarówka pozycyjna jest zasilana prosto z prądnicy (tak wychodziło z fabryki) skutkuje to że na obrotach jałowych żarówka ledwo się tli. Gratez kondensator i przetwornica.
Teoretycznie komputer zgłasza usterkę prawej żarówki światła postojowego/pozycyjnego. Na zdjęciu wygląda jednak jakby świecił się lewy kierunkowskaz (ale może się mylę i to właśnie jest postojówka). Może być też problem (korozja, przegrzanie) z kostką połączeniową lampy.
Za pomocą dwóch wkretaków obrócisz oprawkę. Da się cierpliwości i spokoju życze
Genek, ale żarówki pozycyjnych wymienisz bezstresowo, wystarczy wyciągnąć te kratki w pasie przednim.
nie ma
A co te żarówki mają po 1000w? Skoro topi cyne to znaczy że nie ma poprawnego styku,w końcu to tylko 21w. Podegnij blaszki,wyczyść je i ma być. Chyba ze masz jakąś wilgoć w środku. -zapomnij. Podginamy, skrobiemy i smaży się ponownie u wszystkich znajomych z tym autem. Jakiś dziadowski materiał styku. Wilgoci nie mam.
Kolego w tej chwili nie pamiętam jak jest w Audi, ale czy ostatnio nie zmieniałeś żarówki w tylnej lampie. Jeśli światła "stopu" masz z tej samej żarówki, co pozycyjne to może przez nieuważne założenie żarówki oba włókna świecą naraz i stąd ten problem. Sprawdź kolejno światła w tylnych lampach tj. włącz postojowe a później hamowania i m.in. po "mocy"...
To akurat jest proste. Brak dobrej masy na wejściu do lampy oznacza dodatkowy opór w obwodzie. Jeżeli ten opór będzie większy niż opór żarówki pozycyjnej to prąd popłynie przez żarówkę pozycyjną i masz wówczas przypadek połączenia żarówek szeregowo. Krótko mówiąc dodatkowy opór na masie powoduje, że na żarówce nie masz 12v tylko mniej. [/film]
biała żarówka pozycyjny żarówka światła pozycyjny wymiana żarówka światła pozycyjny
gasną światła skoda fabia mixer przedwzmacniacz centralny vento
interfejs diagbox electrolux mruga start
Schemat instalacji elektrycznej szyb Volkswagen Golf 6 1.4 TSI Jak wyjąć zablokowany przycisk z deski rozdzielczej?