Witam, u mnie problemem były źle podłączone przewody. W moim przypadku wystarczyło połączyć przewód czerwony z żółtym i żółty z czerwonym w kostce od zasilania. Po takim zabiegu radio zapisywało już ustawienia, a migotanie ustało.
Nie spali - bez obaw. Przewody zasilające w autach mają trzy kolory. Czerwony, Żółty oraz Niebieski. W Twoim przypadku niebieski jest od potrzymania pamięci, czerwony jest zasilający a żółty podświetlanie panelu radia. Nie kiedy trzeba żółty zamienić z czerwonym itd. Nie ma opracowanego jednolitego standardu :) P.S. Trzeba uważać - niekiedy niebieski...
Zamień na przewodach zasilających kabel żółty z czerwonym miejscami.
Witam, zamień żółty z czerwonym w przejściówce i sprawdź wtedy.
Ręce mi opadają. Nie czytasz ze zrozumieniem! Na zdjęciach pokazujesz kostki z instalacji w samochodzie, a ja napisałem o kolorach przewodów w adapterze (przejściówce). Przecież Kenwood kdc-316u, nie ma wbudowanego gniazda ISO. Do połączenia zasilania radia zastosowano przejściówkę, której nie pokazujesz na zdjęciach. W kostce radia powinno być: czarny...
Temat powinien być w dziale Radia Samochodowe ... W przejściówce zamień żółty z czerwonym :)
radio przestało działać A tak bardziej dokładnie. Radio się nie włącza, czy włącza się ale jest cisza? W pierwszym przypadku do sprawdzenia dwa napięcia, na przewodzie czerwonym i żółtym (powinno być na obu 12V) Przewody w powietrzu? Masz na myśli niebieski i ten żółty (który trzymasz w palcach)? Niebieski możesz sobie podarować, on nie ma wpływu.
Po sprawdzeniu miernikiem wtyczki czarnej na + jest prąd 12V, tylko i wyłącznie na tym jednym +. Reszta kabli nie ma prądu. Czy jesteście w stanie mi coś pomóc doradzić? Drugi plus powinien się pojawić po przekręceniu kluczyka na zapłon. Z tego, co widzę, to masz stały plus z akumulatora na czerwonym przewodzie kostki adaptera, a to radio raczej potrzebuje...
Szanowny Kolego z zadanego pytania wynika że wszystko jest dobrze,jeżeli jest to Koledze nie wygodne to można połączyć kabelek żółty z czerwonym i radio gra bez obecności kluczyka w stacyjce.Proszę nie sugerować się że fabryczne radio Opla zachowywało się inaczej.Pozdrawiam Kolegę.
wyjmij radio,na oryginalnej wiązce pioneera masz dwa przewody zasilajace czerwony i żółty,w tej chwili po philipsie masz układ zasilań na czerwonym stały plus,na żółtym masz plus po stacyjce,masz tam na kablach takie złaczki do wypinania,zamień je czyli czerwony zepnij z żółtym,a żółty z czerwonym,a,jeżeli chcesz,zeby radio grało niezależnie od stacyjki...
zewrzyj przewód ŻÓŁTY z CZERWONYM na stałe i będzie git.
Widać od razu , że kostce masz to podłączone po "chińsku". To że radio pochodzi od nich nie znaczy że podłącza się go "na oko". Wyjście sterujące anteną "żółte" podpiąłeś do zasilania , a zasilania razem na naklejce pisze przecież wyraźnie że różowy to stały plus [czyli ma być cały czas] , a czerwony po stacyjce. Power antena "żółty" służy np. do zasilania...
Może to zbyt oczywiste, ale czy radio jest prawidłowo podłączone? Nieraz przekonałem się że zamienione były przewody żółty z czerwonym czyli +15(zasilanie po stacyjce) oraz +30(stałe zasilanie) w wszelkich chińskich wynalazkach.
Nie. Połącz po prostu żółty z czerwonym tak, jak na rysunku. http://fotem.pl/data/mini/male_81585dc3b... Pamiętaj tylko o dobrej izolacji połączenia, to ważne! Dodano po 6 W takiej konfiguracji radio ma na stałe podane +12V (włącza się bez kluczyka). Dodano po 19 Widzę, że twoje radyjko SONY posiada wyjścia RCA, więc, żeby uruchomić...
Jak poprawnie podłączysz żółty z czerwonym pod samochód , to po wyjęciu kluczyka radio same wysunie windę abyś mógł wyjąc panel (manual str 9) .
Czy to aż taka wielka filozofia podpiąć 2 przewody z radia? Czerwony przewód to stały plus wpinasz go do tego plusa z tamtego starego radia jeśli nie chcesz się bawić w szukania plusa po zapłonie wepnij z radia żółty przewód razem z tym czerwonym przewód niebieski z radia z kostki wyprowadź do bagażnika i podlacz we wzmacniaczu do rem reszta przewodów...
Przewód ze słonkiem to podświetlenie (pomarańczowy).Podłącz żółty z czerwonym do plusa i jak wszystko z radiem ok to będzie grać.
sprawdż miernikiem lub kontrolką czy na B+ (nad masą masz napięcie.jeśli nie to sprawdż bezpieczmiki .jeśli chcesz ,zeby radio grało bez stacyjki to połącz zółty z czerwonym i daj je do stałego plusa.jeśli nie chcesz ciąć labli to ostrym szpikulcem wyjmij z kostki iso od strony radia żółty i czerwony i włóż żółty nad masę i wepnij w podwójną złączkę...
Widocznie masz radio podłączone do 12V które zanika podczas przekręcania kluczyka poszukaj stałego 12V na wyjętym kluczyku i podłącz radio.Co do pierwszej opcji to żółty zamieniasz z czerwonym miejscami.żółty ma być podpięty pod stałe 12V a czerwony pod 12V które znika po wyłączeniu stacyjki albo odwrotnie ,to już zależy od producenta radyjka
Witam ppdlaczam pod prostownik Nie wiem co to za prostownik, ale możesz uszkodzić radio. Podłącz pod właściwy zasilacz. Na wstępie, by go uruchomić to radio połącz przewód żółty z czerwonym razem do plusa a czarny do minusa. Reszty przewodów na razie nie podłączaj, tylko zaizoluj by nie nastąpiło zwarcie. Głośnik tak jak w opisie złącza. Pin 9-11, 13-15,...
Musisz zamienić żółty + z czerwonym + miejscami. Jeżeli jest to radio SONY to powinno mieć łączki na tych przewodach, wystarczy je podłączyć na krzyż i będzie OK. Radio jest zasilane 2 plusami , jeden stały na pamięć, a drugi po stacyjce na uruchomienie radia, instalacje samochodowe mają różne warianty z tąd wielu producentów dodaje dodatkowe złączki...
żółty kabel jest od pamięci. Jeżeli chcesz aby radio grało bez zapłonu to podłącz go do czerwonego. A jeśli chcesz aby wyłączało i włączało się kluczykiem i nie traciło ustawień zamień żółty z czerwonym tylko że wtedy nie włączysz go jeśli nie przekręcisz kluczyka.
Jeśli to radio z androidem jest dedykowane do Audi, to na przejściówce przyłączeniowej powinno być pudełko w którym znajduje się moduł CAN z którego wyprowadzony przewód czerwony jest połączony z czerwonym (ACC) w kostce radia i to on poprzez CAN uruchamia radio ze stacyjki. Z dwóch (grubych) przewodów na których jest stale +12V należy wykorzystać tylko...
Przewód remote potrzebuje plusa z radia, na czerwonym będzie plus po przekręceniu kluczyka. Żółty odpada bo tam plus jest cały czas. Nie wiem co ten biały oznacza. Masz kontrolkę na 12V? Trzeba sprawdzić czy na białym pojawia się plus po włączeniu radia. Mówię o kostce z boku tej pierwszej. Radio ma zmieniarkę płyt lub jakiś seryjny subwoofer.
Proponuję Ci połączyć kable tak jak było wszystko oryginalnie, i tylko zmostkować żółty z czerwonym na kostce ISO, czyli podać napięcie +12v na oba te kable. W takim układzie będziesz miał pamięć radia a tylne głośniki muszą działać, po to zakłada się phonocar aby bez przeróbek działały też tylne głośniki. Wzmak z tyłu automatycznie się będzie załączał...
Witam radio masz dobrze podłączone,jeśli chcesz żeby uruchamiało się bez kluczyka należy żółty przewód złączyć z czerwonym i podpiąć pod przewód który idzie od akumulatora do kostki.
Żółty to właśnie podtrzymanie pamięci i jest on na stałe.Czerwony to zasilanie po kluczyku jak znika napięcie to radio się wyłączy.Jak nie znika na czerwonym po wyłączeniu kluczyka to podłącz go w takim miejscu żeby znikało.Nie znam instalacji Matiza w szczegółach ale podałem ogólne zasady.Akumulator kupiłeś nie w pełni naładowany.Jeżeli masz prostownik...
To pytanie elektronicznego przedszkolaka ale zlituję się i odpowiem, czytaj uważnie. Albo masz nieoryginalną instalację w aucie albo bardzo ubogie auto (cienias, cienkuś, puntuś...) Sprawdż czy napewno na czarnym masz masę a na czerwonym plusa bo jak podłączysz odwrotnie to spalisz radio. Dwa zasilania masz opisane na kostce, czerwny to główne zasilanie...
żółty to pewnie + po stacyjce i tez 12V
Dobrze rozumiesz, tylko że w takim przypadku czerwony i żółty przewód należy podłączyć do żółtego z auta, gdzie jest tzw. podtrzymanie, czyli napięcie bezpośrednio z akumulatora, gdyż w przewodzie czerwonym jest napięcie "po stacyjce", czyli pojawia się po przekręceniu kluczyka. Oczywiście radio też będzie działać po podłączeniu czerwonego i żółtego...
Wieczorem wstawię zdjęcie Kostka jest przyłączeniowa pod panelem klimatyzacji Występuje trzy wiozki Do radia które są przypina ne w tym miejscu Jeżeli czerwony jest stały pin 11 Żółty z czerwonym paskiem pin 1 ACC 1 pozycja Niebieski z czerwonym paskiem Pin 12 podświetlenie Przewody na pinach 1i 12 wystepują w kostce od strony instalacji auta a nie...
Przedstawię wam schemat tej instalacji Plus(żółty) i minus z akumulatora idzie do wiązki radia Pod kierownicą jest podebrane 12v po stacyjce(czerwony) a przy wiązce do radia jest przełącznik który mostkuje żółty z czerwonym co pozwala załączyć radio bez stacyjki
oczywiście , żółty z czerwonym do plusa czarny do minusa
Kostka pomogła. Trzeba połączyć ŻÓŁTY Z CZERWONYM i po wyjeciu kluczyka pamięć zostaje w radiu. Jest możliwość żeby to radio włączyło się samo po przekręceniu kluczyka ? Miałem tak w poprzednim radiu.
Zamieniałem już przewody żółty z czerwonym i to nic nie dało Radio oryginalne, czy jakiś android, lub podobne NIEFABRYCZNE? Pomoże ktoś? Sprawdź zwykłą żarówką 12 V jak podczas przekręcania stacyjki i uruchamiania silnika wygląda stan napięć na przewodach "żółtym i czerwonym"?
Dzień dobry widziałem na wielu forach, że ten temat był poruszany, aczkolwiek jest on dla mnie nadal nieco niejasny, ponieważ udało mi się uruchomić „nowe” radio, lecz włącza się ono tylko, gdy mam przekręcony zapłon i włączone światła inaczej nie działa i zamiana kablami żółtego z czerwonym też nic nie zmienia, plus radio nie trzyma pamięci stacji...
(at)ElektrodaBot Witam jak mogę podłączyć to radio Jvc do zasilacza 12V 5A Na radiu jest schemat ale nie wiadomo co na nim pokazano Mam kostki iso i czy możecie mi powiedzieć który + i - https://obrazki.elektroda.pl/2198280300_... https://obrazki.elektroda.pl/9975850900_... https://obrazki.elektroda.pl/1186672900_...
Witam, tak jak w temacie posiadam radio z androidem, chcę je podłączyć w audi a4 b6 z systemem bose, ale nie ogarniam wiązki radia, jeśli chodzi o canbus dekoder, mam tam jak na fotce 3 dwu pinowe kostki, i nie mam pojęcia która z którą ma być tak naprawdę połączona, jeśli chodzi o główne połączenia + 12v stałe zasilanie żółty kabelek - gnd czarny jak...
Zielony z zasilacza łączysz z którymś z czarnych, następnie kolejny czarny z zasilacza łączysz z czarnym z radia, żółty z zasilacza łączysz z żółtym i czerwonym z radia ... :)
Najwyraźniej masz źle podłączone radio. Odpowiedzialny jest za to przewód podtrzymania pamięci ustawień dźwięku i stacji radiowych. https://images.app.goo.gl/if8PGg6mx9bAqT... Żółty przewód musi mieć zasilanie cały czas, czerwony po stacyjce. Jak chcesz aby radio grało z wyciągniętym kluczykiem ze stacyjki, to żółty z czerwonym podłączasz pod stałe...
Złączyłem żółty plus z czerwonym plusem od kabli Pioneera i złączyłem je z żółtym plusem w aucie.
W starym radiu jest tylko czerwony w którym jest napięcie a brązowy masa bo brak ale są tylko dwa kable nie ma pomarańczowego jak w innych radiach a w nowej kostce jest żółty i czarny więc pewnie muszę skądś pociągnąć tylko skąd ? https://obrazki.elektroda.pl/6361085700_... https://obrazki.elektroda.pl/6250112800_...
Glosnikow odlaczac nie musisz, wpinasz sie w kable pod jeden glosnik ( u mnie tylny) i jezeli bass bedzie Ci za mocno lupal to radiem zmniejszasz moc grania tylnych glosnikow . ja kupilem kobwerter za 35 zl i dziala. Dodano po 4 W moim przypadku (Bose model GJ5A 66 960) przyłącze wyglądało następująco Czarny przechodzący w Czarny -12V Niebieski z czerwonym...
Tak. Wczoraj dzięki pomocy jednego z użytkowników grup Toyoty na FB udało mi się podłączyć oryginalną kamerę cofania do radia Junsen. Problem leży po stronie firmy Junsen, mianowicie brązowy kabel oznaczony etykietą "Revers" trzeba podłączyć do 28 pinowej kostki po stronie radia by ta po podłączeniu do męskiej kostki po stronie samochodu tworzyła połączenie...
A może nam powiesz jakie radio (marka, model) podłączasz do tego Lupo? Jak chcesz pomocy, to określaj wszystko dokładnie. Prawdopodobnie instalujesz jakieś nieoryginalne radio. Podejrzewam, że musisz zamienić miejscami przewody zasilania (czerwony z białym paskiem (+B) i brązowy z czerwonym paskiem (ACC). Żółty w kostce wtykowej odłącz i podłącz do...
Podziałało zamienienie kabelków Żółty z czerwonym na czerwony z żółtym
Musisz przełożyć żółty z czerwonym we wiązce zasilającej radia.
Te radio musisz podłączyć pod stacyjkę kablem czerwonym żółty stały plus i wszystko działa nie załączając czerwonego z żółtym bo to nie będzie działać.
Dobra, zaraz polecę do garażu i zrobię tą antenę i zobaczymy, ale zanim to mam jeszcze jedno pytanie. Mianowicie na schemacie szarotki widzę tylko jeden kondensator elektrolityczny 25uF, a w radiu są 2. Jeden z nich wymieniłem już te parę lat temu na nowszy bo był walnięty, ale nie ma go na schemacie. Wlutowałem go w miejsce c11 te parę lat temu no...
Sprawdź próbówką w złączu od strony auta na którym pinie masz stałe +12V oraz po stacyjce +12V. Żółty na stałe +12V, czerwony +12V po stacyjce. Możesz zewrzeć żółty z czerwonym tylko będziesz musiał pamiętać o wyłączaniu radia.
kenwood żółty czerwonym żółty czerwonym radiu kabel żółty czerwonym
wymiana grzałki falownik eurodrive wymiar litraż
bateria hilti lampki choinkowe migające
Manta dekoder DVB-T2 nie uruchamia się, wyświetla tylko "boot" – firmware, zasilanie, naprawa Na którym kanale znajduje się TV Trwam?