Zamień na przewodach zasilających kabel żółty z czerwonym miejscami.
Od połączenia żółtego z czerwonym nie spalisz nic. Radio wtedy gra bez kluczyka tylko
Sprawdź co będzie jak zamienisz żółty z czerwonym.
sprawdż miernikiem lub kontrolką czy na B+ (nad masą masz napięcie.jeśli nie to sprawdż bezpieczmiki .jeśli chcesz ,zeby radio grało bez stacyjki to połącz zółty z czerwonym i daj je do stałego plusa.jeśli nie chcesz ciąć labli to ostrym szpikulcem wyjmij z kostki iso od strony radia żółty i czerwony i włóż żółty nad masę i wepnij w podwójną złączkę...
Szanowny Kolego z zadanego pytania wynika że wszystko jest dobrze,jeżeli jest to Koledze nie wygodne to można połączyć kabelek żółty z czerwonym i radio gra bez obecności kluczyka w stacyjce.Proszę nie sugerować się że fabryczne radio Opla zachowywało się inaczej.Pozdrawiam Kolegę.
wyjmij radio,na oryginalnej wiązce pioneera masz dwa przewody zasilajace czerwony i żółty,w tej chwili po philipsie masz układ zasilań na czerwonym stały plus,na żółtym masz plus po stacyjce,masz tam na kablach takie złaczki do wypinania,zamień je czyli czerwony zepnij z żółtym,a żółty z czerwonym,a,jeżeli chcesz,zeby radio grało niezależnie od stacyjki...
Witam, u mnie problemem były źle podłączone przewody. W moim przypadku wystarczyło połączyć przewód czerwony z żółtym i żółty z czerwonym w kostce od zasilania. Po takim zabiegu radio zapisywało już ustawienia, a migotanie ustało.
(Niestety nie posiadam miernika by mierzyć...) Albo kupisz albo za wiele nie zrobisz, musisz sprawdzić zasilanie na żółtym i czerwonym kablu do radia.
Musisz zamienić przy kostce radia żółty przewód z czerwonym. Żółty jest pamięcią (podtrzymanie) radia i musi mieć zasilanie ciągle aby radio nie gubiło ustawień. Oba te przewody są + ale jeden jest stały drugi od stacyjki- nie piszesz jaki to konkretnie model ale obecnie raczej każde radio (a przynajmniej większą większość) na tych kabelkach ma złączki...
Witam. jeśli chcesz żeby radio grało z włączonym kluczykiem, ale pamiętało ustawienia to żółty z żółtym a czerwony z czerwonym. Jak chcesz niezależnie od kluczyka to czerwony podepnij pod żółty, na żółtym powinno być dodatkowe odejście z konektorem do podłączenia czerwonego. pzdr
Spróbuj zamienić miejscami przewody żółty i czerwony.
Jeżeli na bezpieczniku radia jest stale +12V, a na żółto czerwonym (pin4), pojawia się +12V po włączeniu zapłonu, to radio będzie uruchamiało się po włączeniu zapłonu i wyłączało po wyjęciu kluczyka ze stacyjki.
Temat powinien być w dziale Radia Samochodowe ... W przejściówce zamień żółty z czerwonym :)
Przedstawię wam schemat tej instalacji Plus(żółty) i minus z akumulatora idzie do wiązki radia Pod kierownicą jest podebrane 12v po stacyjce(czerwony) a przy wiązce do radia jest przełącznik który mostkuje żółty z czerwonym co pozwala załączyć radio bez stacyjki
Witam, zamień żółty z czerwonym w przejściówce i sprawdź wtedy.
Bezpiecznik 42 z boku deski, ma być tam biały bezpiecznik 25A. Włączasz zapłon gdy sprawdzasz radio? Czy na przewodzie czerwonym i żółtym masz napięcie jak włączysz zapłon?
Zamień miejscami żółty z czerwonym.
zewrzyj przewód ŻÓŁTY z CZERWONYM na stałe i będzie git.
Fabryczne radio Blaupunkta gra BEZ i ZE "stacyjką" - taki to świetny sprzęt. Jeśli styk na przewód "żółty" (bo to nie jest kolor VW: właściwy to żółto-czerwony) - jest sprawny, radio włącza się kluczykiem lub manualnie na ok. 1 godzinę pracy. Gdy ten styk nie jest czynny/sprawny, radio też pójdzie, lecz jedynie przez godzinę a włącza się TYLKO manualnie....
To skoro masz na przewodach przy radiu napięcie na żółtym i czerwonym radio ma grać, jak nie radio uszkodzone lub wybity bezpiecznik w radiu ten czerwony 10A.
Pewnie chodziło o możliwość zamiany przewodu żółtego z czerwonym.
żółty kabel jest od pamięci. Jeżeli chcesz aby radio grało bez zapłonu to podłącz go do czerwonego. A jeśli chcesz aby wyłączało i włączało się kluczykiem i nie traciło ustawień zamień żółty z czerwonym tylko że wtedy nie włączysz go jeśli nie przekręcisz kluczyka.
Sprawdziłeś bezpieczniki ? Napięcia na przewodach do radia - żółtym i czerwonym ?
Przewód ze słonkiem to podświetlenie (pomarańczowy).Podłącz żółty z czerwonym do plusa i jak wszystko z radiem ok to będzie grać.
Kolego te coś w przezroczystych koszulkach gumowych - to są złączki które możesz przepiąć zależnie od zapotrzebowania. Możesz do czerwonego przewodu od strony ISO (samochodu) przypiąć przewód żółty i czerwony razem. Możesz czerwony z żółtym zamienić, czyli: czerwony-żółty, żółty-czerwony. Możesz zrobić że radio będzie grało bez kluczyka (domyślnie w...
Już jest OK. Trzeba było zlutować żółty kabelek z czerwonym.
Nie spali - bez obaw. Przewody zasilające w autach mają trzy kolory. Czerwony, Żółty oraz Niebieski. W Twoim przypadku niebieski jest od potrzymania pamięci, czerwony jest zasilający a żółty podświetlanie panelu radia. Nie kiedy trzeba żółty zamienić z czerwonym itd. Nie ma opracowanego jednolitego standardu :) P.S. Trzeba uważać - niekiedy niebieski...
W poprzednim wpisie podałem Żółty (do plusa +) Czerwony (do plusa +) - jak przekręcisz stacyjkę Czarny (masa) czyli (-) Żółty i czerwony możesz zewrzeć i do plusa - ale wówczas radio nie wyłączy się po wyjęciu kluczyka.
Odpowiednio podłączyć stały plus i plus pojawiający się po przekręceniu kluczyka w poz 1. W radiu nieoryginalnym najczęściej przewody żółty i czerwony, jak nie będzie radio pamiętało ustawień podłącz plusy odwrotnie. Żółty i czerwony nie mogą być razem podpięte do jednego plusa.
brązowy do czarnego czerwonobiały do żółtego brązowoczerwony do czerwonego będzie działało po lekkim przekręceniu kluczyka bez kluczyka- bialoczerwony do żółtego i czerwonego razem ale nie polecam
Jak poprawnie podłączysz żółty z czerwonym pod samochód , to po wyjęciu kluczyka radio same wysunie windę abyś mógł wyjąc panel (manual str 9) .
Zamieniałem już przewody żółty z czerwonym i to nic nie dało Radio oryginalne, czy jakiś android, lub podobne NIEFABRYCZNE? Pomoże ktoś? Sprawdź zwykłą żarówką 12 V jak podczas przekręcania stacyjki i uruchamiania silnika wygląda stan napięć na przewodach "żółtym i czerwonym"?
Zamienić kabelki żółty z czerwonym.
Po wyjęciu bezpiecznika brak napięcia na czerwonym i żółtym
Zielony z zasilacza łączysz z którymś z czarnych, następnie kolejny czarny z zasilacza łączysz z czarnym z radia, żółty z zasilacza łączysz z żółtym i czerwonym z radia ... :)
Auto to vectra b 97 rocznik, radio jak w temacie. Pomogła zamiana miejscami przewodu żółtego z czerwonym.
Standardowo radio jest zasilane 2 napięciami, oba 12V, ale: jedno podłączone przez cały czas, służy do podtrzymywania pamięci a drugie to właściwe zasilanie, które może być podłączone bezpośrednio do instalacji lub przez stacyjkę. Kable to żółty i czerwony
Zasilanie to żółty i czerwony(+) oraz czarny - masa.
Najwyraźniej masz źle podłączone radio. Odpowiedzialny jest za to przewód podtrzymania pamięci ustawień dźwięku i stacji radiowych. https://images.app.goo.gl/if8PGg6mx9bAqT... Żółty przewód musi mieć zasilanie cały czas, czerwony po stacyjce. Jak chcesz aby radio grało z wyciągniętym kluczykiem ze stacyjki, to żółty z czerwonym podłączasz pod stałe...
+ musisz podłączyć jednocześnie pod czerwony i żółty, - pod czarny. Wtedy radio powinno się uruchomić.
oczywiście , żółty z czerwonym do plusa czarny do minusa
Zamień przewody w wiązce od radia Pioneer czerwony z żółtym i będzie działać.
Jaka masz kostkę do radia? Jeśli ISO to zmierz napięcie na przewodzie czerwonym i żółtym powinno być ok. 12V względem czarnego (masa). Oczywiście z "przekręconym" kluczykiem.
Widać od razu , że kostce masz to podłączone po "chińsku". To że radio pochodzi od nich nie znaczy że podłącza się go "na oko". Wyjście sterujące anteną "żółte" podpiąłeś do zasilania , a zasilania razem na naklejce pisze przecież wyraźnie że różowy to stały plus [czyli ma być cały czas] , a czerwony po stacyjce. Power antena "żółty" służy np. do zasilania...
Kupiłem nowe radio, ale ono też nie działa. Przy zmianie radia pasowała kostka wbudowana w radiu? Gdzie leci ten czerwony kabel między kostką w radiu a kostką ISO? Chyba masz zmostkowane przewód żółty z czerwonym?
Przełącz przewody. Najczęściej żółty i czerwony.
W tym opelku należy podłączyć kable: czarny, czerwony i żółty, ale jest jedno ale... kable żółty i czerwony trzeba zamienić miejscami tzn. radio żółty->auto czerwony, radio czerwony->auto żółty.
Witam. Są dwa sposoby na rozwiązanie twojego problemu: 1. Połączyć razem przewody żółty i czerwony. 2. Zamienić przewody żółty i czerwony (przeciąć owe przewody a następnie połączyć). Powodzenia.
Witam! 1/ Opel tak ma 2/ Wystarczy w radio zamienić miejscami kabel czerwony z żółtym- opcja z kluczykiem, lub od strony radia połączyć kabel czerwony z żółtym i podłączyć do pinu gdzie jest zasilanie 12V non-stop w aucie. Pozdrawiam.
Musisz zamienić żółty + z czerwonym + miejscami. Jeżeli jest to radio SONY to powinno mieć łączki na tych przewodach, wystarczy je podłączyć na krzyż i będzie OK. Radio jest zasilane 2 plusami , jeden stały na pamięć, a drugi po stacyjce na uruchomienie radia, instalacje samochodowe mają różne warianty z tąd wielu producentów dodaje dodatkowe złączki...
Pytanie jak do wróżki. Skąd wiedzieć co to za radio "2 din" ??? Z kostki BMW pin 9 (+BAT) połącz z żółtym radia, a pin 5 (+ACC) z czerwonym radia. Pin 15 (GND) z czarnym. Może to będzie pomocne: https://pinoutguide.com/Car-Stereo-Audi-...
Podłącz przewód oznaczony ACC do przewodu "memory". Przeważnie memory jest koloru żółtego a ACC czerwonego.
Witam, Radio Zasilanie - żółty: +12V Permanent -> biało-czerwony: +12 - czerwony: +12V Power V -> niebiesko-żółty: ACC (+12V) Ignition W tym układzie radio zadziała po włączeniu stacyjki (może jest położenie RADIO). Po wyłączeniu stacyjki odbiornik można załączyć. Jeżeli odbiornik ma działać niezależnie od stacyjki, należy od strony złącza odbiornika...
W kostce czarnej powinny być dwa plusy. Z radia żółty to plus stały,czerwony to stacyjka i czarny to masa. Każdy musi mieć odpowienik w kostce auta. Spinasz czerwony z żółtym od strony radia i wpinasz je pod jeden (albo czerwony albo żółty). Będzie grać bez kluczyka.
Witam ppdlaczam pod prostownik Nie wiem co to za prostownik, ale możesz uszkodzić radio. Podłącz pod właściwy zasilacz. Na wstępie, by go uruchomić to radio połącz przewód żółty z czerwonym razem do plusa a czarny do minusa. Reszty przewodów na razie nie podłączaj, tylko zaizoluj by nie nastąpiło zwarcie. Głośnik tak jak w opisie złącza. Pin 9-11, 13-15,...
Instalacja fabryczna opla, nie widzę żadnych przeróbek Na żółtym powinno być stałe zasilanie, a na czerwonym po stacyjce. Jest to nowe radio? Wcześniej działało prawidłowo?
No to jak na żółtym i czerwonym przy radiu są +12v to znaczy że radio zimne ;)
Tak jak napisał basf_wrocław, ale z opisu wynika, że propozycja padła na przeróbkę zasilania przed kostką ISO od strony samochodu. "Nigdy nie jest tak, aby nie mogło być lepiej" :D Proponuję zrobić zmianę w złączu między radiem a kostką ISO bez ingerencji w oryginalne okablowanie auta. Przecinasz przewód żółty i łączysz go z czerwonym. Przewód żółty...
Sprawdź kable zasilania może masz połaczony żółty kabalek z czerwonym??
radio przestało działać A tak bardziej dokładnie. Radio się nie włącza, czy włącza się ale jest cisza? W pierwszym przypadku do sprawdzenia dwa napięcia, na przewodzie czerwonym i żółtym (powinno być na obu 12V) Przewody w powietrzu? Masz na myśli niebieski i ten żółty (który trzymasz w palcach)? Niebieski możesz sobie podarować, on nie ma wpływu.
Po sprawdzeniu miernikiem wtyczki czarnej na + jest prąd 12V, tylko i wyłącznie na tym jednym +. Reszta kabli nie ma prądu. Czy jesteście w stanie mi coś pomóc doradzić? Drugi plus powinien się pojawić po przekręceniu kluczyka na zapłon. Z tego, co widzę, to masz stały plus z akumulatora na czerwonym przewodzie kostki adaptera, a to radio raczej potrzebuje...
Do radia idą dwa kable z zasilaniem, jeden ze stałym plusem drugi po kluczyku, sprawdź czy masz zasilanie na kablach żółtym i czerwonym w złączu ISO
Witam, potrzebuję pomocy z tym okablowaniem, na początku myślałem, że może to radio jest uszkodzone i wymieniłem na inne, ale z tym nowszym dzieje się to samo, więc teraz jestem prawie pewien, że to problem z tym jak mam podłączam przewody. Jeśli ktoś może mi pomóc, byłoby świetnie. Na razie myślę, że może przyczyną problemów są żółte i czerwone przewody?...
Podaj model oryginalnego radia, producent, numer części. Pokaż pinout z naklejki tego radia. Na pewno na tym przewodzie złącza dodatkowego nie ma + po stacyjce. Nie mogę odnaleźć pinoutu dla radia z takim obsadzeniem pinów w złączach dodatkowych, przypuszczalnie mógł tam być sygnał SPD — zwiększenie głośności radia podczas jazdy lub sygnał PWM prędkości...
Widocznie masz radio podłączone do 12V które zanika podczas przekręcania kluczyka poszukaj stałego 12V na wyjętym kluczyku i podłącz radio.Co do pierwszej opcji to żółty zamieniasz z czerwonym miejscami.żółty ma być podpięty pod stałe 12V a czerwony pod 12V które znika po wyłączeniu stacyjki albo odwrotnie ,to już zależy od producenta radyjka
Trzeba wyciągnąć radio i sprawdzić napięcia czy dochodzą powinny być w 2 miejscach 12v. Czarny masa a na żółtym i czerwonym powinno być napięcie opis dotyczy kostki iso. Jeśli napięcie będzie na obu i nie działa to należy sprawdzić napięcie ładowania.
Dodam, że na kostce głównej w samochodzie, na wyłączonym zapłonie, jest prąd na żółtym i czerwonym kablu 12 V, na czarnym jest -.
Musisz przełożyć żółty z czerwonym we wiązce zasilającej radia.
1.Radio jest źle podłączone. 2.Nie da się. Masz czerwony i żółty razem a czerwony powinien być po stacyjce - tak po chłopsku. Przy takim podłączeniu jakie masz radio rozładuje akumulator w 3-4dni. Przy codziennej jeździe nie zauważysz ale akumulator strasznie dostaje po dupie.
Tak na czerwonym i żółtym.
Zepnij na stałe żółty kabel z czerwonym i podepnij to pod + a czarny do masy -(minus) i tyle.Brakuje zasilania na 1 z tych kabelków(żółty lub czerwony)
Czy podłączono dwa plusy? Standardowe kolory kabli zasilania żółty i czerwony muszą otrzymać +12V.
Włącza się tylko po przekręceniu stacyjki Zamień żółty i czerwony...
A moim skromnym zdaniem, albo jest nie podpięty stały plus, albo trzeba zamienić: żółty z czerwonym. Pozdrowionka
Witam Połącz żółty z czerwonym (te od radia). Żółty to podtrzymanie pamięci, czerwony to zasilanie. Pozdrawiam
Polecam stronkę www.studio24.prv.pl później kablomania, panelowe i znajdziesz opis złącza JVC oraz wiele ciekawych informacji. Najlepiej wykorzystać próbówkę i sprawdzić na których przewodach w kosce od auta jest stałe 12V (zapewne pin4) oraz na którym pojawia się 12V po przekręceniu kluczyka w stacyjce(zapewne pin3). Mając takie informacje dokonujemy...
Może to zbyt oczywiste, ale czy radio jest prawidłowo podłączone? Nieraz przekonałem się że zamienione były przewody żółty z czerwonym czyli +15(zasilanie po stacyjce) oraz +30(stałe zasilanie) w wszelkich chińskich wynalazkach.
Czerwony +12V po stacyjce, żółty bezpośrednio do +12V.
Zamień czerwony z żółtym i sprawdź.
Witam. Posiadam Seata Ibizę z 2001 roku. I dzisiaj kupiłem sobie nowe radio (wcześniej było oryginalne), dostałem kostki w zestawie z radiem. (od razu mówię, że nie wiem jak grało stare radio, bo wcale nie działało, dlatego kupiłem nowe). Podłączyłem wszystko jak powinno być żółty z czerwonym na kostce od strony radia (by włączało się po zapłonie)....
Czy na żółtym i czerwonym przewodzie we wtyczce występuje +12V ? Radio potrzebuje ACC +12V (czerwony) po stacyjce i MEMORY stałe +12V (żółty).
Jak radio się zachowa jak połączysz razem przewód żółty i czerwony?
Hej, mam problem z radiem Pioneer DEH-P4100SD. Nie trzyma pamięci (robiłem zamianę żółtego kabla z czerwonym), lecz dalej nic. Co może być przyczyną?
Witam. W kostce od radia masz 2 kabelki od zasilania żółty i czerwony. Żółty to stałoprądowy, czerwony to stacyjka. Jeśli chcesz żeby radio grało niezależnie od stacyjki to połącz żółty z czerwonym i podepnij do stałego 12V. Wszystkie ustawienia będą zachowane. pzdr
Wystarczy, że wyjmiesz kompletnie radio z deski rozdzielczej i połączysz żółty kabel z czerwonym, a czerwony z żółtym. Wtedy masz radio w konfiguracji 'ze stacyjki'. Jak chcesz mieć spowrotem na guzik off to łączysz czerwony i żółty (od str. radia) z żółtym (od strony akumulatora) a czerowny pozotawiasz luzem.
Na Twoim zdjęciu nr1 masz kostkę zasilającą radio,są tam wszystkie potrzebne Tobie przewody do prawidłowego podłączenia radia.Tak jak kilka postów wyżej na żółtym przewodzie masz niezależne zasilanie +12v a na czerwonym zależne od stacyjki,czarny minus,niebieski podświetlenie(opcja).W radiu trzeba sprawdzić czy piny w ISO są prawidłowo rozlokowane.
czarny do masy (minus) a żółty i czerwony do plusa, i jak radio jest sprawne to musi zadziałać. czerwony do impulsu przy zapłonie. nie impulsu tylko do +12V które pojawia się po przekręceniu kluczyka i które zasila większość urządzeń w aucie. Jak dałeś do tego impulsu do zapłonu to zależnie od auta mogło radyjko nie przeżyć
Żółty 'pamięć'-do plusa stałego.Czerwony pod kluczyk ACC-po przekręceniu na zapłon ma się pojawić na czerwonym nzpięcie.Możesz czerwony połączyć z żółtym,ale radio nie wyłączy się po wyęciu kluczyka ze stacjki.
Czerwony i czarny-zasilanie(czerwony+,czarny-) Żółty i czarny-głośnik(żółty+,czarny-)
Opis kabli kostki ISO Zasilająca: Czerwony - zasilanie po stacyjce. Żółty - stałe zasilanie pamięć radia Czarny - masa Niebieski - wzmacniacz antenowy prąd po włączeniu radia. Pomarańczowy - Przewód do regulacji jasności podświetlenia przycisków radia Jeżeli chcemy aby radio można włączyć bez przekręcania kluczyka, należy przewód czerwony (+12V Power)...
Zapewne musisz zamienić przewód zasilania stałego z zasilaniem po przekręceniu stacyjki miejscami. Najczęściej żółty z czerwonym.
Zamienić żółty kabelek z czerwonym miejscami.
Czyli muszę mieć dwa zasilacze? Teraz mam tak, że napięcie jest podawane na radio w momencie zapalenia światła w garażu. Żółty mam spięty razem z czerwonym, bo jak nie było na żółtym napięcia to radio nie grało. Sam nie wiem co dalej. Edit, a jakby tak na żółty faktycznie podać cały czas napięcie a na czerwony podawać przez np przekażnik napięcie? Muszę...
Skoda Octavia I. Po wymianie radia na radioodtwarzacz akcesoryjny NCS RS-212 nie działa tempomat przy włączonym urządzeniu. Po wyłączeniu radia (radio przechodzi w stan czuwania) tempomat działa bez zarzutu. I odwrotnie - włączenie radia powoduje wyłączenie tempomatu. Jedyne co zrobiłem podczas wymiany „grajków”, to zamieniłem miejscami kable zasilania...
Co do USB to się nie wypowiem choć mógł byś spróbować włożyć inny pendrive. Nie pamiętanie stacji jest spowodowane błędnym podłączeniem plusów {czerwony i żółty}. Trzeba je zamienić miejscami.
Na żółty może być 15A chociaż i 10A by wystarczyło, na czerwony max 1A a nawet możesz dać mniej np 500mA.
Dla mnie to bez sensu wyłączać co chwile radio a potem wszystko od nowa ustawiać, to lepiej radio zmienić. Dodano po 1 Ja mam podpięte żółty z czerwonym , włączam radio kiedy chce nawet bez wkładanie kluczyka do stacyjki, mogę zostawić auto na miesiąc, a i tak nie będzie problemu z aku, bez względu na porę roku.
Na foto widać niezbyt wyraźnie, że kabel od podtrzymania pamięci leci na pomarańczowy (podświetlenie panelu) w kostce ISO-A. Z kolei czajna-tajwan polish na naklejce podaje, że jest to BEZ EFEKTU (nie wykorzystany chyba jest) i trzeba by przerzucić żółty+czerwony na kabel od podtrzymania - tak wynika z foto, że czerwony+żółty są skręcone do kupy (radio...
Witam. Mam problem z radiem a właściwie z jego wymianą. Oryginalne radio Philips Car 400 (3 kostki ) działa bez problemu. Po podłączeniu jakiegokolwiek innego ( 2 kostki) zero reakcji. Po zmianie na kostce kabli od zasilania (żółty z czerwonym) radio pozwala jedynie wciągnąć i wysunąć płytę. Radio oczywiście sprawne-sprawdzane. Jakieś pomysły ? Z góry...
Nowego radia już nie wiem co robić mam 2 czerwone kable 2 czarne jeden żółty. Czerwony jest spięty z niebieskim a drugi czerwony spięty z zoltym
żółty czerwonym radiu kabel żółty czerwonym pioneer żółty czerwonym
dht22 raspberry koszt wymiany licznika źródło stałoprądowe
hulajnoga elektryczna dolny wysiew
Odbijanie białych świateł w telewizorze - jak zminimalizować refleksy? Zamiana lampy ksenonowej na halogenową: instrukcja