Zamień na przewodach zasilających kabel żółty z czerwonym miejscami.
Od połączenia żółtego z czerwonym nie spalisz nic. Radio wtedy gra bez kluczyka tylko
Sprawdź co będzie jak zamienisz żółty z czerwonym.
sprawdż miernikiem lub kontrolką czy na B+ (nad masą masz napięcie.jeśli nie to sprawdż bezpieczmiki .jeśli chcesz ,zeby radio grało bez stacyjki to połącz zółty z czerwonym i daj je do stałego plusa.jeśli nie chcesz ciąć labli to ostrym szpikulcem wyjmij z kostki iso od strony radia żółty i czerwony i włóż żółty nad masę i wepnij w podwójną złączkę...
Szanowny Kolego z zadanego pytania wynika że wszystko jest dobrze,jeżeli jest to Koledze nie wygodne to można połączyć kabelek żółty z czerwonym i radio gra bez obecności kluczyka w stacyjce.Proszę nie sugerować się że fabryczne radio Opla zachowywało się inaczej.Pozdrawiam Kolegę.
wyjmij radio,na oryginalnej wiązce pioneera masz dwa przewody zasilajace czerwony i żółty,w tej chwili po philipsie masz układ zasilań na czerwonym stały plus,na żółtym masz plus po stacyjce,masz tam na kablach takie złaczki do wypinania,zamień je czyli czerwony zepnij z żółtym,a żółty z czerwonym,a,jeżeli chcesz,zeby radio grało niezależnie od stacyjki...
(Niestety nie posiadam miernika by mierzyć...) Albo kupisz albo za wiele nie zrobisz, musisz sprawdzić zasilanie na żółtym i czerwonym kablu do radia.
Witam, u mnie problemem były źle podłączone przewody. W moim przypadku wystarczyło połączyć przewód czerwony z żółtym i żółty z czerwonym w kostce od zasilania. Po takim zabiegu radio zapisywało już ustawienia, a migotanie ustało.
Musisz zamienić przy kostce radia żółty przewód z czerwonym. Żółty jest pamięcią (podtrzymanie) radia i musi mieć zasilanie ciągle aby radio nie gubiło ustawień. Oba te przewody są + ale jeden jest stały drugi od stacyjki- nie piszesz jaki to konkretnie model ale obecnie raczej każde radio (a przynajmniej większą większość) na tych kabelkach ma złączki...
Witam. jeśli chcesz żeby radio grało z włączonym kluczykiem, ale pamiętało ustawienia to żółty z żółtym a czerwony z czerwonym. Jak chcesz niezależnie od kluczyka to czerwony podepnij pod żółty, na żółtym powinno być dodatkowe odejście z konektorem do podłączenia czerwonego. pzdr
Temat powinien być w dziale Radia Samochodowe ... W przejściówce zamień żółty z czerwonym :)
Spróbuj zamienić miejscami przewody żółty i czerwony.
Jeżeli na bezpieczniku radia jest stale +12V, a na żółto czerwonym (pin4), pojawia się +12V po włączeniu zapłonu, to radio będzie uruchamiało się po włączeniu zapłonu i wyłączało po wyjęciu kluczyka ze stacyjki.
Bezpiecznik 42 z boku deski, ma być tam biały bezpiecznik 25A. Włączasz zapłon gdy sprawdzasz radio? Czy na przewodzie czerwonym i żółtym masz napięcie jak włączysz zapłon?
Witam, zamień żółty z czerwonym w przejściówce i sprawdź wtedy.
Zamień miejscami żółty z czerwonym.
Przedstawię wam schemat tej instalacji Plus(żółty) i minus z akumulatora idzie do wiązki radia Pod kierownicą jest podebrane 12v po stacyjce(czerwony) a przy wiązce do radia jest przełącznik który mostkuje żółty z czerwonym co pozwala załączyć radio bez stacyjki
zewrzyj przewód ŻÓŁTY z CZERWONYM na stałe i będzie git.
Fabryczne radio Blaupunkta gra BEZ i ZE "stacyjką" - taki to świetny sprzęt. Jeśli styk na przewód "żółty" (bo to nie jest kolor VW: właściwy to żółto-czerwony) - jest sprawny, radio włącza się kluczykiem lub manualnie na ok. 1 godzinę pracy. Gdy ten styk nie jest czynny/sprawny, radio też pójdzie, lecz jedynie przez godzinę a włącza się TYLKO manualnie....
żółty kabel jest od pamięci. Jeżeli chcesz aby radio grało bez zapłonu to podłącz go do czerwonego. A jeśli chcesz aby wyłączało i włączało się kluczykiem i nie traciło ustawień zamień żółty z czerwonym tylko że wtedy nie włączysz go jeśli nie przekręcisz kluczyka.
Przewód ze słonkiem to podświetlenie (pomarańczowy).Podłącz żółty z czerwonym do plusa i jak wszystko z radiem ok to będzie grać.
To skoro masz na przewodach przy radiu napięcie na żółtym i czerwonym radio ma grać, jak nie radio uszkodzone lub wybity bezpiecznik w radiu ten czerwony 10A.
Pewnie chodziło o możliwość zamiany przewodu żółtego z czerwonym.
Kolego te coś w przezroczystych koszulkach gumowych - to są złączki które możesz przepiąć zależnie od zapotrzebowania. Możesz do czerwonego przewodu od strony ISO (samochodu) przypiąć przewód żółty i czerwony razem. Możesz czerwony z żółtym zamienić, czyli: czerwony-żółty, żółty-czerwony. Możesz zrobić że radio będzie grało bez kluczyka (domyślnie w...
Sprawdziłeś bezpieczniki ? Napięcia na przewodach do radia - żółtym i czerwonym ?
Już jest OK. Trzeba było zlutować żółty kabelek z czerwonym.
Nie spali - bez obaw. Przewody zasilające w autach mają trzy kolory. Czerwony, Żółty oraz Niebieski. W Twoim przypadku niebieski jest od potrzymania pamięci, czerwony jest zasilający a żółty podświetlanie panelu radia. Nie kiedy trzeba żółty zamienić z czerwonym itd. Nie ma opracowanego jednolitego standardu :) P.S. Trzeba uważać - niekiedy niebieski...
Odpowiednio podłączyć stały plus i plus pojawiający się po przekręceniu kluczyka w poz 1. W radiu nieoryginalnym najczęściej przewody żółty i czerwony, jak nie będzie radio pamiętało ustawień podłącz plusy odwrotnie. Żółty i czerwony nie mogą być razem podpięte do jednego plusa.
brązowy do czarnego czerwonobiały do żółtego brązowoczerwony do czerwonego będzie działało po lekkim przekręceniu kluczyka bez kluczyka- bialoczerwony do żółtego i czerwonego razem ale nie polecam
W poprzednim wpisie podałem Żółty (do plusa +) Czerwony (do plusa +) - jak przekręcisz stacyjkę Czarny (masa) czyli (-) Żółty i czerwony możesz zewrzeć i do plusa - ale wówczas radio nie wyłączy się po wyjęciu kluczyka.
Czerwony +12V po stacyjce, żółty bezpośrednio do +12V.
Jak poprawnie podłączysz żółty z czerwonym pod samochód , to po wyjęciu kluczyka radio same wysunie windę abyś mógł wyjąc panel (manual str 9) .
Zamienić kabelki żółty z czerwonym.
Zielony z zasilacza łączysz z którymś z czarnych, następnie kolejny czarny z zasilacza łączysz z czarnym z radia, żółty z zasilacza łączysz z żółtym i czerwonym z radia ... :)
Po wyjęciu bezpiecznika brak napięcia na czerwonym i żółtym
Auto to vectra b 97 rocznik, radio jak w temacie. Pomogła zamiana miejscami przewodu żółtego z czerwonym.
Zamieniałem już przewody żółty z czerwonym i to nic nie dało Radio oryginalne, czy jakiś android, lub podobne NIEFABRYCZNE? Pomoże ktoś? Sprawdź zwykłą żarówką 12 V jak podczas przekręcania stacyjki i uruchamiania silnika wygląda stan napięć na przewodach "żółtym i czerwonym"?
Standardowo radio jest zasilane 2 napięciami, oba 12V, ale: jedno podłączone przez cały czas, służy do podtrzymywania pamięci a drugie to właściwe zasilanie, które może być podłączone bezpośrednio do instalacji lub przez stacyjkę. Kable to żółty i czerwony
Zasilanie to żółty i czerwony(+) oraz czarny - masa.
Jaka masz kostkę do radia? Jeśli ISO to zmierz napięcie na przewodzie czerwonym i żółtym powinno być ok. 12V względem czarnego (masa). Oczywiście z "przekręconym" kluczykiem.
+ musisz podłączyć jednocześnie pod czerwony i żółty, - pod czarny. Wtedy radio powinno się uruchomić.
Najwyraźniej masz źle podłączone radio. Odpowiedzialny jest za to przewód podtrzymania pamięci ustawień dźwięku i stacji radiowych. https://images.app.goo.gl/if8PGg6mx9bAqT... Żółty przewód musi mieć zasilanie cały czas, czerwony po stacyjce. Jak chcesz aby radio grało z wyciągniętym kluczykiem ze stacyjki, to żółty z czerwonym podłączasz pod stałe...
Widać od razu , że kostce masz to podłączone po "chińsku". To że radio pochodzi od nich nie znaczy że podłącza się go "na oko". Wyjście sterujące anteną "żółte" podpiąłeś do zasilania , a zasilania razem na naklejce pisze przecież wyraźnie że różowy to stały plus [czyli ma być cały czas] , a czerwony po stacyjce. Power antena "żółty" służy np. do zasilania...
Zamień przewody w wiązce od radia Pioneer czerwony z żółtym i będzie działać.
Pytanie jak do wróżki. Skąd wiedzieć co to za radio "2 din" ??? Z kostki BMW pin 9 (+BAT) połącz z żółtym radia, a pin 5 (+ACC) z czerwonym radia. Pin 15 (GND) z czarnym. Może to będzie pomocne: https://pinoutguide.com/Car-Stereo-Audi-...
Kupiłem nowe radio, ale ono też nie działa. Przy zmianie radia pasowała kostka wbudowana w radiu? Gdzie leci ten czerwony kabel między kostką w radiu a kostką ISO? Chyba masz zmostkowane przewód żółty z czerwonym?
Witam. Są dwa sposoby na rozwiązanie twojego problemu: 1. Połączyć razem przewody żółty i czerwony. 2. Zamienić przewody żółty i czerwony (przeciąć owe przewody a następnie połączyć). Powodzenia.
W tym opelku należy podłączyć kable: czarny, czerwony i żółty, ale jest jedno ale... kable żółty i czerwony trzeba zamienić miejscami tzn. radio żółty->auto czerwony, radio czerwony->auto żółty.
Witam! 1/ Opel tak ma 2/ Wystarczy w radio zamienić miejscami kabel czerwony z żółtym- opcja z kluczykiem, lub od strony radia połączyć kabel czerwony z żółtym i podłączyć do pinu gdzie jest zasilanie 12V non-stop w aucie. Pozdrawiam.
Musisz zamienić żółty + z czerwonym + miejscami. Jeżeli jest to radio SONY to powinno mieć łączki na tych przewodach, wystarczy je podłączyć na krzyż i będzie OK. Radio jest zasilane 2 plusami , jeden stały na pamięć, a drugi po stacyjce na uruchomienie radia, instalacje samochodowe mają różne warianty z tąd wielu producentów dodaje dodatkowe złączki...
oczywiście , żółty z czerwonym do plusa czarny do minusa
Podłącz przewód oznaczony ACC do przewodu "memory". Przeważnie memory jest koloru żółtego a ACC czerwonego.
Witam, Radio Zasilanie - żółty: +12V Permanent -> biało-czerwony: +12 - czerwony: +12V Power V -> niebiesko-żółty: ACC (+12V) Ignition W tym układzie radio zadziała po włączeniu stacyjki (może jest położenie RADIO). Po wyłączeniu stacyjki odbiornik można załączyć. Jeżeli odbiornik ma działać niezależnie od stacyjki, należy od strony złącza odbiornika...
W kostce czarnej powinny być dwa plusy. Z radia żółty to plus stały,czerwony to stacyjka i czarny to masa. Każdy musi mieć odpowienik w kostce auta. Spinasz czerwony z żółtym od strony radia i wpinasz je pod jeden (albo czerwony albo żółty). Będzie grać bez kluczyka.
Przełącz przewody. Najczęściej żółty i czerwony.
Witam ppdlaczam pod prostownik Nie wiem co to za prostownik, ale możesz uszkodzić radio. Podłącz pod właściwy zasilacz. Na wstępie, by go uruchomić to radio połącz przewód żółty z czerwonym razem do plusa a czarny do minusa. Reszty przewodów na razie nie podłączaj, tylko zaizoluj by nie nastąpiło zwarcie. Głośnik tak jak w opisie złącza. Pin 9-11, 13-15,...
Instalacja fabryczna opla, nie widzę żadnych przeróbek Na żółtym powinno być stałe zasilanie, a na czerwonym po stacyjce. Jest to nowe radio? Wcześniej działało prawidłowo?
Tak jak napisał basf_wrocław, ale z opisu wynika, że propozycja padła na przeróbkę zasilania przed kostką ISO od strony samochodu. "Nigdy nie jest tak, aby nie mogło być lepiej" :D Proponuję zrobić zmianę w złączu między radiem a kostką ISO bez ingerencji w oryginalne okablowanie auta. Przecinasz przewód żółty i łączysz go z czerwonym. Przewód żółty...
Sprawdź kable zasilania może masz połaczony żółty kabalek z czerwonym??
No to jak na żółtym i czerwonym przy radiu są +12v to znaczy że radio zimne ;)
radio przestało działać A tak bardziej dokładnie. Radio się nie włącza, czy włącza się ale jest cisza? W pierwszym przypadku do sprawdzenia dwa napięcia, na przewodzie czerwonym i żółtym (powinno być na obu 12V) Przewody w powietrzu? Masz na myśli niebieski i ten żółty (który trzymasz w palcach)? Niebieski możesz sobie podarować, on nie ma wpływu.
Po sprawdzeniu miernikiem wtyczki czarnej na + jest prąd 12V, tylko i wyłącznie na tym jednym +. Reszta kabli nie ma prądu. Czy jesteście w stanie mi coś pomóc doradzić? Drugi plus powinien się pojawić po przekręceniu kluczyka na zapłon. Z tego, co widzę, to masz stały plus z akumulatora na czerwonym przewodzie kostki adaptera, a to radio raczej potrzebuje...
Widocznie masz radio podłączone do 12V które zanika podczas przekręcania kluczyka poszukaj stałego 12V na wyjętym kluczyku i podłącz radio.Co do pierwszej opcji to żółty zamieniasz z czerwonym miejscami.żółty ma być podpięty pod stałe 12V a czerwony pod 12V które znika po wyłączeniu stacyjki albo odwrotnie ,to już zależy od producenta radyjka
Trzeba wyciągnąć radio i sprawdzić napięcia czy dochodzą powinny być w 2 miejscach 12v. Czarny masa a na żółtym i czerwonym powinno być napięcie opis dotyczy kostki iso. Jeśli napięcie będzie na obu i nie działa to należy sprawdzić napięcie ładowania.
Musisz przełożyć żółty z czerwonym we wiązce zasilającej radia.
1.Radio jest źle podłączone. 2.Nie da się. Masz czerwony i żółty razem a czerwony powinien być po stacyjce - tak po chłopsku. Przy takim podłączeniu jakie masz radio rozładuje akumulator w 3-4dni. Przy codziennej jeździe nie zauważysz ale akumulator strasznie dostaje po dupie.
Zepnij na stałe żółty kabel z czerwonym i podepnij to pod + a czarny do masy -(minus) i tyle.Brakuje zasilania na 1 z tych kabelków(żółty lub czerwony)
Podaj model oryginalnego radia, producent, numer części. Pokaż pinout z naklejki tego radia. Na pewno na tym przewodzie złącza dodatkowego nie ma + po stacyjce. Nie mogę odnaleźć pinoutu dla radia z takim obsadzeniem pinów w złączach dodatkowych, przypuszczalnie mógł tam być sygnał SPD — zwiększenie głośności radia podczas jazdy lub sygnał PWM prędkości...
Do radia idą dwa kable z zasilaniem, jeden ze stałym plusem drugi po kluczyku, sprawdź czy masz zasilanie na kablach żółtym i czerwonym w złączu ISO
A moim skromnym zdaniem, albo jest nie podpięty stały plus, albo trzeba zamienić: żółty z czerwonym. Pozdrowionka
Czy podłączono dwa plusy? Standardowe kolory kabli zasilania żółty i czerwony muszą otrzymać +12V.
Witam Połącz żółty z czerwonym (te od radia). Żółty to podtrzymanie pamięci, czerwony to zasilanie. Pozdrawiam
Witam, potrzebuję pomocy z tym okablowaniem, na początku myślałem, że może to radio jest uszkodzone i wymieniłem na inne, ale z tym nowszym dzieje się to samo, więc teraz jestem prawie pewien, że to problem z tym jak mam podłączam przewody. Jeśli ktoś może mi pomóc, byłoby świetnie. Na razie myślę, że może przyczyną problemów są żółte i czerwone przewody?...
Tak na czerwonym i żółtym.
Dodam, że na kostce głównej w samochodzie, na wyłączonym zapłonie, jest prąd na żółtym i czerwonym kablu 12 V, na czarnym jest -.
Może to zbyt oczywiste, ale czy radio jest prawidłowo podłączone? Nieraz przekonałem się że zamienione były przewody żółty z czerwonym czyli +15(zasilanie po stacyjce) oraz +30(stałe zasilanie) w wszelkich chińskich wynalazkach.
Czy na żółtym i czerwonym przewodzie we wtyczce występuje +12V ? Radio potrzebuje ACC +12V (czerwony) po stacyjce i MEMORY stałe +12V (żółty).
Witam. Posiadam Seata Ibizę z 2001 roku. I dzisiaj kupiłem sobie nowe radio (wcześniej było oryginalne), dostałem kostki w zestawie z radiem. (od razu mówię, że nie wiem jak grało stare radio, bo wcale nie działało, dlatego kupiłem nowe). Podłączyłem wszystko jak powinno być żółty z czerwonym na kostce od strony radia (by włączało się po zapłonie)....
Polecam stronkę www.studio24.prv.pl później kablomania, panelowe i znajdziesz opis złącza JVC oraz wiele ciekawych informacji. Najlepiej wykorzystać próbówkę i sprawdzić na których przewodach w kosce od auta jest stałe 12V (zapewne pin4) oraz na którym pojawia się 12V po przekręceniu kluczyka w stacyjce(zapewne pin3). Mając takie informacje dokonujemy...
Włącza się tylko po przekręceniu stacyjki Zamień żółty i czerwony...
Witam. W kostce od radia masz 2 kabelki od zasilania żółty i czerwony. Żółty to stałoprądowy, czerwony to stacyjka. Jeśli chcesz żeby radio grało niezależnie od stacyjki to połącz żółty z czerwonym i podepnij do stałego 12V. Wszystkie ustawienia będą zachowane. pzdr
Jak radio się zachowa jak połączysz razem przewód żółty i czerwony?
Na Twoim zdjęciu nr1 masz kostkę zasilającą radio,są tam wszystkie potrzebne Tobie przewody do prawidłowego podłączenia radia.Tak jak kilka postów wyżej na żółtym przewodzie masz niezależne zasilanie +12v a na czerwonym zależne od stacyjki,czarny minus,niebieski podświetlenie(opcja).W radiu trzeba sprawdzić czy piny w ISO są prawidłowo rozlokowane.
czarny do masy (minus) a żółty i czerwony do plusa, i jak radio jest sprawne to musi zadziałać. czerwony do impulsu przy zapłonie. nie impulsu tylko do +12V które pojawia się po przekręceniu kluczyka i które zasila większość urządzeń w aucie. Jak dałeś do tego impulsu do zapłonu to zależnie od auta mogło radyjko nie przeżyć
Żółty 'pamięć'-do plusa stałego.Czerwony pod kluczyk ACC-po przekręceniu na zapłon ma się pojawić na czerwonym nzpięcie.Możesz czerwony połączyć z żółtym,ale radio nie wyłączy się po wyęciu kluczyka ze stacjki.
Wystarczy, że wyjmiesz kompletnie radio z deski rozdzielczej i połączysz żółty kabel z czerwonym, a czerwony z żółtym. Wtedy masz radio w konfiguracji 'ze stacyjki'. Jak chcesz mieć spowrotem na guzik off to łączysz czerwony i żółty (od str. radia) z żółtym (od strony akumulatora) a czerowny pozotawiasz luzem.
Czerwony i czarny-zasilanie(czerwony+,czarny-) Żółty i czarny-głośnik(żółty+,czarny-)
Zamień czerwony z żółtym i sprawdź.
Zapewne musisz zamienić przewód zasilania stałego z zasilaniem po przekręceniu stacyjki miejscami. Najczęściej żółty z czerwonym.
Zamienić żółty kabelek z czerwonym miejscami.
Opis kabli kostki ISO Zasilająca: Czerwony - zasilanie po stacyjce. Żółty - stałe zasilanie pamięć radia Czarny - masa Niebieski - wzmacniacz antenowy prąd po włączeniu radia. Pomarańczowy - Przewód do regulacji jasności podświetlenia przycisków radia Jeżeli chcemy aby radio można włączyć bez przekręcania kluczyka, należy przewód czerwony (+12V Power)...
Hej, mam problem z radiem Pioneer DEH-P4100SD. Nie trzyma pamięci (robiłem zamianę żółtego kabla z czerwonym), lecz dalej nic. Co może być przyczyną?
Czyli muszę mieć dwa zasilacze? Teraz mam tak, że napięcie jest podawane na radio w momencie zapalenia światła w garażu. Żółty mam spięty razem z czerwonym, bo jak nie było na żółtym napięcia to radio nie grało. Sam nie wiem co dalej. Edit, a jakby tak na żółty faktycznie podać cały czas napięcie a na czerwony podawać przez np przekażnik napięcie? Muszę...
Co do USB to się nie wypowiem choć mógł byś spróbować włożyć inny pendrive. Nie pamiętanie stacji jest spowodowane błędnym podłączeniem plusów {czerwony i żółty}. Trzeba je zamienić miejscami.
Na żółty może być 15A chociaż i 10A by wystarczyło, na czerwony max 1A a nawet możesz dać mniej np 500mA.
Na foto widać niezbyt wyraźnie, że kabel od podtrzymania pamięci leci na pomarańczowy (podświetlenie panelu) w kostce ISO-A. Z kolei czajna-tajwan polish na naklejce podaje, że jest to BEZ EFEKTU (nie wykorzystany chyba jest) i trzeba by przerzucić żółty+czerwony na kabel od podtrzymania - tak wynika z foto, że czerwony+żółty są skręcone do kupy (radio...
Może radio słabo odporne jest na zakłócenia, mierzyłeś napięcie na przewodzie żółtym i czerwonym? Masa na złączu iso jest dobra?
Dla mnie to bez sensu wyłączać co chwile radio a potem wszystko od nowa ustawiać, to lepiej radio zmienić. Dodano po 1 Ja mam podpięte żółty z czerwonym , włączam radio kiedy chce nawet bez wkładanie kluczyka do stacyjki, mogę zostawić auto na miesiąc, a i tak nie będzie problemu z aku, bez względu na porę roku.
Witam radio masz dobrze podłączone,jeśli chcesz żeby uruchamiało się bez kluczyka należy żółty przewód złączyć z czerwonym i podpiąć pod przewód który idzie od akumulatora do kostki.
Witam. Mam problem z radiem a właściwie z jego wymianą. Oryginalne radio Philips Car 400 (3 kostki ) działa bez problemu. Po podłączeniu jakiegokolwiek innego ( 2 kostki) zero reakcji. Po zmianie na kostce kabli od zasilania (żółty z czerwonym) radio pozwala jedynie wciągnąć i wysunąć płytę. Radio oczywiście sprawne-sprawdzane. Jakieś pomysły ? Z góry...
kenwood żółty czerwonym żółty czerwonym radiu kabel żółty czerwonym
scania osuszacz powietrza kodowanie radia zamontować aparat zapłonowy
Migająca czarna ikonka na sterowniku - co oznacza? Schemat zasilacza i układu sterowania kineskopem CRT Sony, Philips, Thomson – identyfikacja chassis