Jeżeli element jest zamontowany dokładnie tak jak na schemacie to jest to bez wątpienia warystor użyty do tłumienia iskrzenia i tym samym ochrony styków. W starym katalogu Philips General Catalogue 1981/82 znalazłem warystory dyskowe znakowane kolorami i wyglądające bardzo podobnie, zwłaszcza jeżeli chodzi o doprowadzenia. Ten na zdjęciu nie musi być...
Kabel do prawego mijania wychodzi z modułu SAM usytuowanego na prawej, bocznej ścianie pod deską rozdzielczą, przez prawymi przednimi drzwiami. Wtyczka B1, pin nr 1. Po drodze do reflektora nie ma żadnych dodatkowych wtyczek - kabel idzie bezpośrednio. https://obrazki.elektroda.pl/2866042800_...
Witam Jak to są diody prod. CEMI to tu jest podany system kodowania i ich parametry: http://www.iele.polsl.pl/elenota/CEMI/di... Z powodzeniem możesz zastosować diody 1N4007 najbardziej popularne 1A/1000V Pozdrawiam. Tak za wszystkie trzy możesz wstawić 1N4007. Sprawdź sobie napięcia w karcie katalogowej i będziesz wszystko wiedział http://www.iele.polsl.pl/elenota/Fairchi...
żółto szary i zielono czerwony w wiązce wkładki na drzwiach
Tak, usterka jest w obrębie kostki przy lampie. Przydałby się schemat. Masz próbnik napięcia, taki zwykły, z żarówką 12V? Żółto-szary to plus idący z modułu GEM (z przodu samochodu) tylko do 3-ciego światła stop. Czarno-biały to masa (wspólna dla lamp i 3-ciego stopu). Plus dla głównego stopu to fioletowo-brązowy. Podłącz próbnik z żarówką między żółto-szary...
Bosch ma takie kolory: czarny, szary, biały, czerwony, żółty. Grzałka: szary (+), biały (-).
ecu<->sonda żółty - szary (masa sondy) biały - czarny (sygnał sondy) brązowo-czarny - biały (grzałka) czerwono-biały - biały (grzałka)
Jeżeli mnie pamięć nie myli to chyba szaro-żółte Szaro-zielony
zamek centralny działa tam na dwóch przewodach żółto-szary podanie masy zamyka,czerwono-szary chwilowe rozwarcie przekaznikiem tego przewodu otwiera.Ale trzeba to jeszcze zweryfikować w samochodzie,łapiesz je w wiązce wychodzącej z drzwi.
Patrząc na wtyczkę od strony kabli: Od prawej żółty/niebieski i żółty/szary impulsator na środku czarny/żółty masa. Niebieski/fioletowy cewka WN z lewej czerwony/szary +12V, zasilanie modułu Na schemacie występuje jeszcze kabel niebieski - masa Teraz uniwersalny moduł DC-CDI https://obrazki.elektroda.pl/6531413600_...
zielony-szary żółty-czarny niebieski-biały biały(szary)-biały
brązowy - słuchawka żółty - mikrofon szary - wywołanie biały - masa zielony i niebieski - elektrozaczep Pozdrawiam
Potrzebuje kolory przewodów sterujących przy module za schowkiem Niebiesko/szary i żółto/szary zamykają, niebieski i fioletowo/brązowy otwierają - wszystkie w czarnym złączu C3. Niebiesko/szare i niebieskie są tam zdublowane. Krańcówki: LP-pin1 biały, PP-pin14 zielono/fioletowy, PT-pin8 żółty, BG-pin13 żółto/pomarańczowy, wszystkie też w tym czarnym...
Odseparować diodami: 18-pinowe złącze "B" Szaro/zielony Szaro/żółty 16-pinowe złącze "C" Szaro/czarny Szaro/czerwony
To zewrzyj na krótko żółty z szarym. Stary unifon otwierał ? Sprawdzałeś czy otwieranie działa u sąsiadów ? pozdrawiam
Witam ! Jest to silnik prawdopodobnie od pralki POLAR. A właściwie są to dwa silniki w jednej obudowie: 1. silnik wysokoobrotowy ( około 2700obr/min) czarny-szary-9,5 om - uzwojenie główne żółty-szary-18 om - uzwojenie pomocnicze żółty-czarny-26 om - suma oporności obu uzwojeń 2. silnik wolnoobrotowy, około 400obr/min Ten silnik miał trzy uzwojenia...
To tak jak napisałem. Kable szary ,żółty ,czarny
biały ,żółty,zielony,szary wejścia sygnału.Kable są ekranowane ,czyli na zewnątrz masa w środku żyła gorąca. czerwony + po załączeniu radia uruchamiający wzmacniacz np + na automatyczną antenę. + i - masz opisane pozdrowienia
220nF na 400V
Otóż postanowiłem wymienić stary domofon Tesla na nowy Cyfral Smart 5P. 6-żyłowy Podłączenie unifonu Cyfral Smart 5p: MASA - żółty RING - szary SPK - brązowy MIC - zielony SW1- niebieski Zwory: ZW1 i ZW2 - wyjęte ZW3 - założona
Witam.Żółty to wyjście video,czerwony to plus zasilania.Granatowy to minus a szary to masa sygnału video.Pozdrawiam Waldec.
Nowa kostka- samochód Czerwony - żółty Żółty. - Pomarańczowy. Niebieski - zaizolować. Czarny. -. Czarny . Kostka głośnikowa,kolory i skróty. Brązowo-zielony--- + FL Szary. - FL Zielono-szary. + FR Zielono-czarny -. FR Brązowy. + RL Żółty. -RL Niebieski. + RR Niebiesko-szary - RR
Gruby czarny Gruby żółto-zielony Cieniutki zielony Cieniutki szary Czarny to masa. Żółto-zielony to uziemienie. Zielony i szary są od podnoszenia i opuszczania szyby. Więc żeby sprawdzić na krótko podepnij masę do czarnego i plus do zielonego lub do szarego w zależności czy szyba ma się opuścić czy podnieść.
Witam. Awięc tak : Skuter------------------------ moduł zielony------------------------czarny (masa) czarno/czerwony-------------czarno/czerw... ( zasilanie) czarno/żółty-------------------szary ( wyj.na cewkę zapł.) biało/czerwony-----------------niebieski ( impulsator) czarno/biały---------------------czarno/... (gaszenie przez zwarcie do masy)...
Różnicami kolorów zbytnio się nie przejmuj, to francuz.
Do szyfratora potrzebujesz zasilacz 12V DC, bo w zasilaczu domofonowym masz tylko AC. Zasilanie podłączasz pod czerwony i niebieski. Styki NO (żółty) i C (szary) podłączasz pod Z i ~0
a czy jest jakaś różnica pomiędzy żółtą i szarą HD 5/15C?
Postaram opisać Ci ułożenie klawiszy rzędami od góry: I rząd > biały, biały, czerwony II i III rząd > wszystkie białe IV rząd > biały, szary, biały V i VI > wszystkie szare VII rząd > czerwony, zielony, żółty, niebieski, szary VIII rząd > wszystkie szare IX rząd > biały, szary, szary X rząd > wszystkie szare XI rząd > szary, szary, szary, biały.
Odpowiedź na drugie pytanie jest prosta, to jest typowe liczenie kalbli stacyjnych, czyli: biały-niebieski biały-pomarańcz biały-zielony biały-brązowy biały-szary czerwony-niebieski czerwony... czarny-niebieski czarny... żółty-niebieski żółty... biało-niebieski (w niebieskie paski)-niebieski biało-niebieski... Są też kable tzw. czwórkowe, przeważnie...
NL (szaro żółty) ps. kliknij pomógł.
1-czerwono-żółty 2-zielono-szary 3-brązowo-czarny
Sprawdź wiązkę do wtryskiwacza nr 4 i 6 . Wtyczka 2 na głowicy. Sprawdź przewody żółto/fioletowy i Szaro/brązowy.
Tam do regulatora dochodzą dwa kable-żółty i szary (bodaj taki).Na zółtym ma być plus po właczeniu kluczyka,na szarym wisi kontrolka.Jeżeli jest plus na zółtym,to wszystko powinno w instalacji być ok,wygląda na padnięty regulator. W załaczniku przydatne info jak sprawdzić.
przygotuj sobie miernik odraz głośnik 0,5 W- 8 omów Dlaczego akurat 8 omów? Przecież w każdym unifonie jest wkładka słuchawkowa lub głośnik ale o oporności rzędu 50 omów. Prościej zdobyć wkładkę od starego telefonu, np. W66 i za jej pomocą odnaleźć dane kabelki. Głośnik 8 omów będzie niepotrzebnie obciążał linię.
Rozrusznik czarno-żółty, po stacyjce zielony, centralny dwa plusy w boczku kierowcy biało-czerwono-żółty i niebiesko-czerwono{lub brązowo}-żółty, krańcówki pod siedzeniem na brązowo-szaro-żółtym, brązowo-niebiesko-żółtym, brązowo-fioletowo-żółtym{tył}.
nie na temat moze powiem , ale dodam ze monitor carin 520 ma z boky wejscie tv in tzn mozna do niego podlaczyc dvd lub tuner tv i normalnie ogladac filmy czy programy , albo dac kamere cofania
Witam...Posiadam część videofonu która znajduje się przed drzwiami...Chciałem zapytać (o ile to możliwe) jak podłączyć tą kamerę pod zwykły tv...Po rozebraniu do płytki z kamerą podłączone są 4 kable koloru czarny, niebieski, żółty i szary...Pozdrawiam
Szaro żółty na module pod schowkiem, są 2 jeden od zwalniacza klapy (-) drugi krańcówka
Odwrotna kolejność. Ma być: Żółty, fioletowy, srebrny = 470 nH
Silnik pompy jest kontrolowany przez sterownik na dwa sposoby: 1. Rezystancja cewki silnika ma wynosić ok. 23Ω (mierzone pomiędzy przewodami białym i niebieskim) 2. Rezystancja cewki tachoprądnicy ma wartość ok.220Ω (przewody żółty i szary) Błąd 03 to w istocie kłopoty z pompą.
Farby modelarskie marki Tamiya lub Mr.Hobby - transparentne tzw. clear , ja używam kolorów: żółty, czerwony, pomarańcz, szary tzw. smoke, jest też zielony, niebieski. Rozcieńczasz dedykowanym rozcieńczalnikiem.
Zielone kabelki to czujnik temperatury, szary i żółty zasilanie grzałki. Ten wynik pomiaru to czego się tyczy? Grzałki czy czujnika?
Podłączenie unifonu Cyfral Smart 5p: MASA - zielony RING - biały SPK - szary MIC - żółty SW1 - niebieski Zwory: ZW1 i ZW2 - wyjęte ZW3 - założona
4 - szary , 5 żółty .
Gdy silnik pracuje cały czas to napięcie podawane jest na przewód szary czy szaro-żółty? Co jest na przewodzie zielonym gdy silnik pracuje? Sprawdzałeś ciągłość przewodu zielonego pomiędzy silnikiem a przełącznikiem?
Dodano po 16 Witam to tak górny rząd od prawej Niebiesko biały Fioletowy Przerwa Czarny Pod nimi Szary Żółto szary Czarny Zielono brązowy Brązowy Dodano po 13 Prawa lampa od prawej Brązowo żółty Zielono biały Żółto bialy Czarny Dolny rzad od prawej Czarny Żółty Czerwono szary Zielono szary
Dwa żółte i dwa szare to jeszcze nie wszystko w temacie prawdopodobnie "pstrykanej" blokady :/ . Podaj PNC pralki ew. szukaj schematu do EWM2100
Rozrusznik czarno-żółty, po stacyjce zielony, centralny dwa plusy w boczku kierowcy biało-czerwono-żółty i niebiesko-brązowo-żółty, krańcówki pod siedzeniem na brązowo-szaro-żółtym, brązowo-niebiesko-żółtym, brązowo-fioletowo-żółtym{tył}, ewentualnie lampka jest na żółto-niebieskim. Kierunki niebiesko-zielony i niebiesko-brązowy.
https://obrazki.elektroda.pl/7908413400_... Jeśli to element A to dioda nie koniecznie zenera bo miała by oznaczenie ZD. czerwony-żółty-szary kolor zdekoduj parametry. Jeśli to element B to nie dioda.
Więc sprawdź w innym gnieździe. W Menadzerze urządzeń karta nie jest z żółtym trójkątem i kodem błędu 43?
Geolodzy opisali grunt następująco: od 0,2 do 1,6 metra: piasek średni, żółto-szary 1,6 do 1,9 metra: glina piaszczysta warstwowana pyłem oraz piaskiem średnim, jasnobrązowa, 1,9 do 2,9 metra: pył szary. Głębokość zwierciadła wody: 0,9 do 1,1 (zależnie od odwiertu) zwierciadło swobodne. 8 stopni to miałem ostatnio pod koniec listopada, na najgłębiej...
Grappens: sprawdź czy zgadza się kolejność barwowa z naszym YTKSY 5x2x05 Z tego co widze to francuski kabel instalacyjny (lub robiony wg francuskich norm) w któryc dwubarwnoąśc pary jest wzdłużna a nie poprzeczna. Niezbyt dokłądnie to widać ale takie jest moje zdanie. Pierwsza dziesiątka zaczyna się biały/niebieski, ostatni jest karmin/szary, druga...
czarno-czerwony - pin 1 -> plus po stacyjce, brązowy - pin 2 -> masa, szaro-żółty - pin 3 -> zegary.
pomiędzy 470 kiloom ( 470k, paski zółty-granatowy-zółty) a 1 megaom. Najczęsciej był 820k ( szary-czerwony-żółty). Opornik minimum 0,25W
Zastanawia mnie kolorystyka kabla - 2 szare jeden zółty. Dwa szare to faza i neutralny a żółty to ochronny do styku ochronnego. A najlepiej to rozebrać zasilacz, może są opisy do tych dwóch szarych, który jest N i L. Ale, zdaje się że jest to obojętne w tym zasilaczu.
1 - brązowo - zielony 2 - żółto - szary 3 - czerwono - fioletowy Skoro nie chciało ci się podać bliższych danych to wziąłem schemat pierwszy z brzegu Wtyczka czujnika wałka rozrządu (obudowa) ma numer A2035453028
Tak niejako przy okazji dorzucę fajny artykuł KTR o sprawdzaniu różnych alternatorów, również tych z DFM :) V. EDIT: Tak mnie "tkło" :) - mam zapasowy BSM w szpargałach- to, według schematów żółte złącze, na oko jest szare, choć na module też opisane "jaune-żółte", dopiero jak się je wyciągnie to prawda wyłazi na jaw :D - no żółte, tylko osłonka szara......
Szary z żółtym/czerwonym/czarnym paskiem to podświetlenie /pozycyjne ,brązowe masa -klasyka grupy vw.
brązowy pin 1 szary pin 2 żółty 3 biały 4
I post 4 wcale nie wyjaśnia bo schemat jest na trzy kable a nie na cztery. No to liczymy: 1.Zielono-żółty 2.Niebieski(szary) 3.Czarny 4.Brązowy
to wtym wypadku który to będzie podłączanydo żółtego? fioletowy czy szary?? http://obrazki.elektroda.net/37_12582194... fioletowy
Z wtyczki wyciąć upaloną część. Żółte pozostawić. Szare obciąć tuż przy wtyczce ( parę centymetrów więcej up... i już nie założysz na blokadę - tak są obliczone) i zarobić nowymi konektorami i to porządnie zacisnąć - lutuje się wrednie bo przewód to linka stalowa. Konektory zaizolować rurka termokurczliwą bo będzie bum! ;) . Nie pomylić się z szarymi...
wiele: pompa paliwa szaro-żółty w progu,plusa po stacyjce powinien być na zielono-żółtym lub zielono-czerwonym[najlepiej sprawdz probówką,ma być niegasnący],rozrusznik na szaro-pomarańczowym[grubszy]-obydwa w wiązce stacyjki[a kolory weryfikuj,bo możesz mieć model'98 lub już '00,a były tam pewne różnice.
MASA - zielony RING - czerwony SPK - niebieski MIC - żółty SW1 - szary SW2- biały Zwory ZW1 i ZW2 - wyjęte. Pozdrawiam
Witam. Mam również problem montażem unifon wekta. Ze wcześniejszych wskazówek skorzystałem i nic...stykalem wszystkie przewody, ze sobą na brazowy(zamek) odpowiadał żółty, zielony i szary. Jak podpinalem pod 2(masa) szary a pod 3 żółty lub zielony to słuchawka działała, również jak pod 2 był żółty a 3 szary, 4 zielony działa słuchawka i mikrofon, ale...
w lampie jest szary, brązowy, żółty, sufit: czarny, brąz, niebieski, żółty. czarnego w lampie brak Na zdjęciu widać brązowy, niebieski i żółty. Mój błąd, tam gdzie pisałem czarny z lampy powinno być brązowy! Skąd teraz szary z lampy?
całkiem możliwe że Nowy Elektronik pakuje dla obciecia kosztów zwykłe LCDki bez lumiscencji . Ja składałem ten układ sam i kupiłem to co wydawało mi się najlepsze m.i.n LCD z zielony, podświetlaniem za 24 zł. Tak apropos zielono-żółty i szary kosztują odpowiednio 34 i 42 zł. Co do 2x16 nie da rady bez przeróbek softu , temat był juz poruszany na forum....
A4 (rok 94-99) Otwieranie masą i zamykanie masą. Wepnij się między drzwiami kierowcy i centralką centralnego zamka przy 6 pinowej wtyczce pod deską rozdzielczą. Kolory w zależności od rocznika. Otwieranie- szaro-biały lub żółto niebieski, zamykanie - brązowo-szary lub czerwono- niebieski. Rocznik 94-96 ma zamek pneumatyczny sterowany naprzemiennie+-....
czerwony i żółty do + czarny do - fioletowy , szary , biały i zielony głośniki
Sprecyzuj silnik. Kolory często się nie zgadzają ale podam jak mam w danych dla najpopularniejszego 1.9 TDI. Na wtyczce powinny być numery pinów. Pin 1, kolor czarno-czerwony zasilanie 12V. Pin 2 brązowy, masa. Pin 3 szaro-żółty, wyjście sygnału do tablicy.
z prawej biały mijania, zółty drogowe, szary postojowe, kierunkowskaz czarno-zielony, silniczek brązowo-niebieski, brązowo biały i żółto biały. Z lewej kierunkowskaz czarno-biały, silniczek żółto-czarny, brązowo-niebieski i brązowo biały, masa wiadomo brązowy.
Dobrze odczytałeś opornik ma 4,7GΩ 5% Pozdrawiam Według jakiej tabeli to odczytałeś bo te co mam jako trzeci pasek można wstawić tylko do niebieskiego.
Z tego schematu wynika, że sterowanie jest na przewodach czerwono szarym i żółto szarym, sterowanie masą . W tyczka 6 polowa to wtyk do alarmu , nie ma znaczenia.
Numer wtyku Kolor przewodu Podzespół Numer wtyku Kolor przewodu A 1 Brązowy A3 Solenoid regulujący ciśnienie paliwa 2 Brązowy A 1 Brązowy E8 Jednostka sterująca świecami żarowymi 7 Brązowy A 1 Brązowy M8 Pompa cieczy chłodzącej 1 Brązowy A 1 Brązowy O8 Punkt uziemienia 640 Brązowy A 1 Brązowy S1 Przełącznik pedału hamulca 2 Brązowy A 13 Zielony/Fioletowy...
https://obrazki.elektroda.pl/9020141200_... Witam . Zdjęcie przedstawia moją zastępczą kostkę damsko męską (z przewodami nie pokrywającymi się kolorystycznie) , podłączyłem (dolutowałem) się do niej za istniejącą kostką w zderzaku do przewodów. Czujniki PDC (4szt.) działają poprawnie, żaluzje w dolnej kratce zderzaka, nie wykazują...
Witam serdecznie. Mam problem bo wyciągałem piny z wtyczki przepływomierza w BMW E38 735i M62 3.5 v8 z 97r. Zrobiłem wcześniej zdjecie jak są włożone lecz przez przypadek usunąłem dzieci i teraz mam problem bo nie wiem który gdzie był (4piny okrągła kostka ) proszę o jakiś schemat albo jaki kolor w którą dziurkę. Pozdrawiam serdecznie brązowy -> pin...
Mierząc przejścia przy gnieździe, jeśli wszystko jest w silniku połączone jak było oryginalnie, przy włączonym termiku jest tylko 6 połączeń między nimi. Sprawdzałem każdy z każdym. CZARNY-ŻÓŁTY: 4,3 Ω CZARNY-SZARY: 0,1 Ω CZERWONY-NIEBIESKI (GÓRA): 4,3 Ω CZERWONY-NIEBIESKI (DÓŁ): 4,3 Ω ŻÓŁTY-SZARY: 4,3 Ω NIEBIESKI (GÓRA)-NIEBIESKI (DÓŁ): 0,1 Ω Jeśli...
Nie trzeba montować siłownika do drzwi kierowcy.Sterownik centralnego jest w tunelu środkowym w okolicy tylnej popielniczki.Sterowanie masą,jeśli dobrze pamiętam to szary otwieranie,żółty zamykanie.
jak powinienem podłączyć unifon analogowy Cyfral Smart na miejsce starego unifonu? MASA - zielony RING - niebieski SPK - szary MIC - żółty SW1 - brązowy SW2 - biały Zwory: wszystkie wyjęte.
Wycieraczki przed demolką działały. Czy regulator działał nie wiem... Kolory jak w pierwszym poście: Regulator obrotów: Biały - ? Czerwony - ? Żółty - ? Szary - ?
Kostka do silnika ma 4-ry piny ,dochodzą do niej ; -zielony -żółty -szary -dwa niebieskie czy tak jest? Luźne konektory to ; -dwa niebieskie -zielony -żółty -brązowy -szary Podaj (+) na żółty ,następnie na zielony ,zobacz co się dzieje. Powinny być wolne i szybkie obroty silnika (tak myślę). Sprawdź co jest na brązowym przewodzie,czy przypadkiem nie...
Masz standard kolorków do BMW: wersja 1: czerwony/biały = +12V batt biały - sterowanie załączeniem brązowy - masa niebieski/fiolet - prawy tylny woofer + niebieski/szary - prawy tylny woofer - niebieski/biały - lewy tylny woofer + niebieski/brąz - lewy tylny woofer - niebieski/czerwony - prawy tylny woofer + niebieski/brąz - prawy tylny woofer - żółty/szary...
Moja centralka ma trzy rzędy A,B,C od jednego do ośmiu... A1-12Vakumulator 2-szary impuls z cewki 3-brąz 12V po zapłonie 4-niebieski silnik krokowy 1 5-biały silnik krokowy 3 6-żółty 7-szary 8-biały reset pamięci B1-białofioletowy TPS 2-żółty 3-czerwony silnik krokowy 4 4-żółty sonda 5-brązowy 6-niebieski 7-czerwony 8-białopomarańczowy reset pamięci...
Czyli wychodzi na to że pod żółty. Żółty to zasilanie +12v i jak po wyjęciu wtyczki żółty mostkuje z pozostałymi np żółty + szary to drugi bieg itd. I pod ten żółty daje +12 z przekaźnika od ogrzewania.
i ja się dołączam t4 caravelle 1991 problem z halogenami. Mam brak prądu na bezpieczniku do halogenów. Od tego miejsca dalej wszystko jest OK. Z wtyczki skrzynki bezpiecznikowej wychodzi żółto szary na wyłącznik, gdy tam podam prąd halogeny i przeciwmgielne tylne świeci. Podejrzewam uwaloną ścieżkę w skrzynce, ale nie wiem jaki przewód doprowadza prąd...
Brązowy-masa, czarny z żółtym paskiem-stały plus, szary z jakimś paskiem-plus po wyłączniku, 4 kabel-plus przy wł spryskiwaczu Jak nie masz napięcia na żadnym kablu to do sprawdzenia przelotka klapy i bezpieczniki
Biały i biało-czarny do masy Żółty zamknij pojawia się masa Żółto-czarny otwórz pojawia się masa Zworka 0,8 sek wystarczy Szary do żółtego poda masę na przewód żółty-zamknij. Kupując powinieneś wiedzieć że to nie jest dedykowany sterownik tylko uniwersalny i musi być przygotowany do różnych opcji sterowania, a jeśli nie dajesz rady to lepiej podjedz...
Witam wszystkich. widzę ę dawno tu już nic nie pisał ale może pomożecie mi w temacie grzałki sondy z pięcioma przewodami w VW POLO 1.4 benzyna oznaczenie silnika AUD. Otóż komputer wyrzuca mi błąd P0141 Podgrzewana sonda lambda 2, rząd cylindrów1-niesprawność obwodu grzejnego. Szukałem coś na ten temat ale spotkałem się z dwoma wersjami które przewody...
Witam, ciężko będzie coś dopasować, bez dokładnego zagłębienia się w układ. Z takich prostych rozwiązań, to najlepiej ściągnąć sposób podłączenia z innego takiego samego egzemplarza, bo będzie Ci bardzo ciężko znaleść gotowy fabryczny schemat, gdyż producenci takich rzeczy po prostu nie udostępniają. Można kupić drugi taki czujnik i z niego ściągnąć...
Yellowscreen mam podobnie że mój wyświetlac po pewnym czasie czasani pasu sekundach czasami nawet kilkunastu minutach jakby wszytskie kolory bledly robiły się żółte/szare mniej nasycone. Próbowałem wszystkich możliwych opcji ktoś podpowie w czym moze być problem, software czy wymjana wyświetlacza?
Dzięki koledze zlym udało się ustalić procedurkę dla tego alarmu. Wpis pilota wygląda następująco: 1. Załączyć zapłon (żółty przewód) i nacisnąć przycisk serwisowy. Alarm wejdzie w tryb serwisowy (potwierdzi to syreną, dioda LED zaświeci na stałe) 2. Wyłączyć zapłon (żółty przewód) 3. W ciągu 5 sek. 4 razy podać +12V na przewód szary (zapłon ACC) i...
Ten stary to Laskomex LF-1. Od góry ma kolejno: wywołanie słuchawka mikrofon masa zamek zamek Podłącz zatem wszystko zgodnie z przeznaczeniem do nowego. Jak masz wątpliwości to ci podpowiem. Podaję kolory z instalacji (podwójne kabelki). Od lewej mają być: czarne, fioletowe, niebieskie, żółte, brązowe i szare.
a może can poprostu puścić z boku i zobaczyć czy coś pomoże te przewody od can do ECU to zielony i żółty ? Tu trzeba zwracać uwagę na identyczną długość przewodów jak w oryginalnej wiązce. Odepnij też kostkę od SCR bo może robić swoje, w poście #4 masz z grubsza połączenia CAN z najważniejszymi komponentami.
Sprawdz niebieskie złącze 60 Pin po kierownicą po lewej stronie brązowy pin 27 CAN H żółty pin 29 CAN L i jeszcze jest tam CAN - żółty i szary z brązowym paskiem
Jesli chodzi o wtryski gazu to masz zasilanie i wyjsćia na poszczególne wtryski. Zasilanie niebiesko czerwony, i kolory sterowania takie jak w gazowych czyli szaro żółty szaro zielony...... itd.
Kolory wkładek bezpiecznikowych dla twojego przypadku: czerwony - 10A szary - 16A niebieski - 20A żółty - 25A czarny - 35A biały - 50A miedziany - 63A Najprawdopodobniej będzie to 16A czyli kolor szary. Dopuszczam też w kilku % kolor biały czyli 50A. Rzuć więc okiem raz jeszcze wiedząc jakiego koloru szukać.
Witam potrzebuje opis kabli czarnej wtyczki z BMW od czujnika cofania.Mam tam piec kabli i niewiem co gdzie podlaczyc. brazowo-czarny Niebiesko-szary Niebiesko-zolty Zielono-bialy Bialo-czerwono-zolty Dzieki za odpowiedzi. Brązowo-Czarny – masa. Niebiesko-Szary – Gong (Piszczyk). Niebiesko-Żółty – sygnał wstecznego. Zielono-Biały...
Jest pewnie szary zamiast niebieskiego. Czarny i brązowy to przewody gdzie dopinasz kondensator. Żółto-zielony to ochrona (PE). Zostaje ostatni, zapewne szary, który jest wspólnym.
Po prawej masz zaznaczony na żółto zawór bezpieczeństwa(szare pokrętło 3 bar) tak jak kolega wcześniej pisał. Teraz płaski śrubokręt w rękę i musisz trafisz nim tutaj - pomiędzy zaworami wodnymi (czerwonymi) na górze zdjęcia masz takie wgłębienie. Tam powinien być zawór dopustowy. W instrukcji na górze na stronie 9 jest to pokazane na rys., tylko tam...
A10 z kabelkiem biało-szarym, przechodzącym w żółty przy czujniku. Dla identyfikacji, pin A9 ma kabelek brązowy, a A11 - zielono-niebieski.
żółty zielony szary czarny brązowy sonda biały żółty czerwony szary żółty szary czarny biały lambda
przykładowe programy atmega poczt komputera amplituner instrukcja
samsung le40a536t1f samsung le40a536t1f
Wpływ niskiego ciśnienia na kocioł Termet Ecocondens Crystal Termet EcoCondens Crystal - wysokie zużycie gazu