Wyczyść ślizg w silniku wycieraczek, to on odpowiada za zatrzymanie wycieraczek w odpowiednim miejscu. wymontuj silnik i pod plastikową klapką masz ślizgi.
Możesz zastosować dwa rozwiązania: - silnik umieszczony na rufie zanurzony w wodzie, problem - obudowanie i uszczelnienie silnika (tak są wykonywane fabryczne silniki elektryczne do jachtów) - na rufie umieszczasz starą kolumnę od silnika spalinowego (np. od Saluta), a na niej silnik elektryczny, zalety - masz rozwiązany system mocowania na pawęży,...
Za wszystkie błędy był odpowiedzialny wyciągnięty i przeskoczony rozrząd. Łańcuch był przestawiony o 3 zęby, niewiarygodne ze zaworów nie pogięło. Odpalał ciężko ale jak odpalił chodził cicho. 228 tys od nowości nikt nie zmieniał. Po zmianie wszystkich łańcuchów i ślizgów silnik pracuje bez zarzutów-błędów zero. Rozrząd - części (średnia Półka)1000...
Silnik został zmodyfikowany - napinacz i wydłużony ślizg.
Często się łamie przewód na zwijaczu, lub problem ze ślizgami w samym zwijaczu.
Nie ma tu jednak ciśnienia, które wytworzyłoby film olejowy. A co obraca olej ? Czy tylko grawitacyjnie. Czy nadaje się 5W40? Żadnych syntetyków tylko mineralne. Jak najrzadsze , kiedyś to był lux 10 .
Sprawdź łożyska(czyli ślizgi)Czasem blokują silnik
Regulatorów tego typu jest z 8 rodzaji .Optycznie jest to samo ,elektronika już inna. Dobierz coś pod ten silnik po jego kodzie i załóż. Jeśli są dobre ślizgi wirnika powinno pomóc.
Koledzy ciąg dalszy bramy a rolki itp idzie gdzieś dostać ? Mam superior +42 i rolki po 7 latach pomału umierają :( ślizg dolny linki pękł
Witam, przy wszelkim 'roztaczaniu' - trzeba zastosowac 'minimalnie grubsze' okladziny sprzeglowe, bo widocznie zostaly naklejone / nanitowane zbyt cienkie albo zbyt lekkie, zbyt twarde, itp. ? Dlatego teraz nastepuje poslizg sprzegla na kazdym biegu - bo okladzinom 'brakuje grubosci' / o tyle, ile zostal 'roztoczony' beben sprzegla odsrodkowego, niestety...
Wpust i klin
Chyba, że masz pecha i to krzyżak piasta trzeba zdjąć osłonę.
Dotychczas wydawało mi się, że głowica + nakładki na łożyska wałków rozrządu to nierozłączny komplet. Bo tak jest i nie daj sobie wmówić inaczej.
Rozleciał się rozrząd, popękały ślizgi?, napinacz? Teraz to już nie kombinuj tylko rozbieraj silnik.
Łańcuszek rozrządu ślizgi?
Motodoktor to takie "badziewie" które ma cudownie naprawić silnik w samochodzie, zagęszcza olej i zwiększa lepkość , faktycznie pomaga , do czasu wymiany oleju bo wtedy trzeba robić generalkę ;) (wlewają to na giełdzie, silnik przestaje kopcic i kopa dostaje bo sprężanie rośnie....) Jest tak lepki że jak wylewa się z puszeczki to potrafi zamieniać się...
I co, wypadałoby opisać zasadę działania silnika DC oraz sposoby hamowania takiegoż. Rozbierz silnik i zobacz stan ślizgów.
http://wandysku.dyn.pl/simson/instrukcje...
Ilość pompek zależy od wersji bo były i z jedną i z dwoma. Zatrzymywanie się wycieraczek też wydaje mi się bardziej powiązane ze ślizgami wewnątrz silnika ale dziwny jest brak różnych prędkości w zależności od biegu, kiedyś miałem chyba podobnie w swoim Seicento bo ktoś wstawił nie ten typ silnika, bo też wychodziły bodajże 2 wersje, ale bym musiał...
Jakoś nikt ścigaczy na Dieslu nie robi, dziwne. Inna sprawa, że do wchodzenia w tzw. "ślizg" nie wystarczy silnik, jego moc czy moment obrotowy...
Dowiedziałem się, że w tych silnikach nie montowali łożysk tylko ślizgi. Czyli trzeba to "dojechać", a silniki podobno niedostępne chyba, że ktoś pomoże w znalezieniu tego silnika razem a pompą.
Jak pozycja wózka powoduje pojawienie się i zniknięcie usterki, to szukaj przyczyny w mechanizmie przesuwającym. Może ma syf w śrubie? Może śruba jest wyrobiona? Może ślizgi? Często również wyrobione łożyska silnika spindle
Z takimi momentami obrotowymi, jakie osiągają dziś silniki Diesla, nieraz ciężko jest zastosować koło sztywne. Kit 4P od VALEO to niezły pomysł, ale wtedy drgania i wibracje przenoszą się na układ napędowy, więc jeżeli chcesz tym autem pojeździć trochę, nie ma sensu narażać pozostałe peryferia skrzyni i półosi na takie obciążenia. Nie rozumiem tylko,...
Nie pal tego silnika bo prawdopodobnie uszkodzony jest napinacz i łyżwa. Są dwa rodzaje napinaczy i ślizgów do górnego łańcucha. Nie zakładaj ślizgu z cienkiej blachy pokrytej plastikiem i napinacza bez sprężyny. http://obrazki.elektroda.net/35_12733438...
po 1. Regulacja linki, smarowanie i czyszczenie sie oplaca. luz na klamce ok 3-4mm to standart po 2. Sprzęglo wielotarczowe zawsze bedzie troche "ciągnąć". Skoro na dziurze sie slizga to pewnie linka jest napięta za mocno. Powinno "łapać" podczas ruszania przy koncu puszczania klamki. Ale musi zostawac te 3-4 mm luzu. Klamka jesli lekko chodzi powinna...
Witam, ja mam problem z Seicentem 900 z gazem. Wczoraj jechałem normalnie, było kawałek suchej nawierzchni i nagle śniegu(lodu) złapało i wszedł na obroty, coś stuknęło i nagle stracił moc zgasł, po chwili odpaliłem wszedł na obroty, gaz się załączył samochód zgasł, przełączyłem na BP chodził przez chwilę, normalnie ruszył po paru sekundach znowu zgasł...
Oryginalny się rozciągnął dlatego będzie się ślizgał, ten od CD jest za mały tym paskiem hamujesz tylko silnik, pozostanie tylko zakupić oryginalny lub dopasować zamiennik.
Witam, auto po wymianie kompletnego zestawu łańucha rorządu(ślizgi napinaacz, koła(w tym na wale) łanuch. Złożony na blokadach. Zapala jezdzi bedz problemu, żadnych błędów w ECU. Wymieniony olej na 5w30 vw 502 norma i po rozgrzaniu silnika wydaje taki dziwny odgłos jakby z dołu silnika (panewka?) czasem troche na biegu jałowym potem znika i znowu "puka...
No z tymi ołówkami to trochę nie tak gdyż jak się obraca to pisze na ścieżce oporowej co powoduje zmianę oporności, lepsze szczotka z silnika komutatorowego.
Witam, Chciałbym się podzielić informacją, jak poradzić sobie z "rzępoląca" skrzynią biegów Fiata Pandy 2 a potem ze ślizgającym się sprzęgłem (w moim przypadku najpierw było „rzępolenie” skrzyni a potem ślizganie się sprzęgła). Przyczyną „rzępolenia” skrzyni biegów było uszkodzone łożysko wałka atakującego, które posiada 7 kulek....
Wymontuj go i zobacz czy ślizgi się nie wyrobiły. W jednym przypadku zastąpiłem je bushingiem i działa już ponad rok :D ! Objaw był identyczny C.
Skoro już masz silniczek, to nie zadawaj głupich pytań, tylko łaskawie zerknij do specyfikacji producenta silniczka. Tam jest dokładnie napisane z jakimi śmigłami i w jakich warunkach pracuje. Tu się nic nie dobiera "na oko" czy "może być". Obawiam się, że padłeś ofiarą niezrozumienia. Jeżeli jesteś początkujący i nie miałeś doświadczeń z takim napędem,...
Tu masz schemat. Pkt.6 to czujnik http://obrazki.elektroda.pl/9278194200_1... A powiedz mi, co ten czujnik położenia wału robił by w połowie wysokości słupka silnika? To napinacz ślizgu. Saly, patrz od strony koła zamachowego, z tyłu bloku, jak golfy czwórki mają. Dodano po 3 Saly, dwójka w kwadracie. Zwróć uwagę na linię przerywaną,...
Mam nadzieję, że chodzi Ci o silnik do przestawiania głowicy, a nie do napędu płyty. Poniżej schemat regulatora napięcia o wydajności prądowej do 0,5A i dane katalogowe LM317. Jednak przy niskim napięciu silnik może nie mieć wystarczającego momentu obrotowego (może być za słaby do obrócenia steru). W takim przypadku lepiej jest dać przekładnię z kółek...
Rzeczywiście rozebranie suszarki nie jest proste. W mojej suszarce miałem wrażenie że zaciera się ślizg / łożysko w silniku wentylatora. Naprawić się nie udało gdyż dostanie się do silnika wiązało by się to z uszkodzeniem monolitu obudowy w której znajdują się spirale grzejne z wentylatorem. Górna śrubka trzyma z tyłu obudowy trzyma srebrną górną maskownicę....
Ok, dziekuje za pomoc, silnik na stole , skrzynia pod:D.łancuch, koła i ślizgi juz w drodze.temat do zamkniecia, pozdrawiam:D
Nie myl sprzęgła hydrokinetycznego ze sprzęgłem "A". Błąd P0811 wyraźnie wskazuje na usterkę kosza A, który zapina się od 1 do 4 biegu. Wymień filtr oleju i olej, to na początek, o ile już nie "spaliłeś" kosz A. Poznasz to po zapachu spuszczonego oleju, zapach spalenizny. Ps. powinieneś mieć pięciobiegową skrzynię ZF5HP19FL o ile silnik jest 130KM.
Witam. Różnica predkości walka wejściowego a silnika powoduje że GS zwraca taki bąd. Jeżeli nie ma w silniku usterki MR X 03XXa to pozostaje tylko sprzęglo
Jeszcze nie miałem przypadku by był uszkodzony simering od strony koła zamachowego i żeby przez to ślizgało się sprzęgło. Tam jest dość znaczną odległość od sprzęgła do simeringu. Gdyby on puścił to kapał by olej pomiędzy skrzynia a silnikiem. Będzie to widać po zdjęciu osłony silnika od spodu. Może kolega lubi jeździć z nogą na pedale sprzęgła bądź...
W T25 napęd jest rozwiązany inaczej, jeśli chcesz mieć koło pasowe to potrzebujesz przystawki, zerknij sobie do zestawów wspomagania kierownicy do C330, tam jest ta pompa ze stosownym wspornikiem. Do tego masz chyba źle dobraną szerokość paska klinowego. Prosty silnik elektryczny nie napędzi Ci takiej pompy.
To ja dodom że tym chevroletem ludzie jeżdżą jak wyścigówką z racji dużego silnika , 1500 to nie pojemność silnika jak by sie wydawało :) a potem są skutki , skrzyni rozsypki. Daj namiary na gościa co ci tę skrzynkę remontował.
Łańcuch ślizgi i napinacz koszt nie jest duży Części bierz tylko i wyłącznie z serwisu nie jakieś tam zamienniki. Zmiennych faz tam nie ma .
A który rok auta lub jaki silnik
Będę próbował mam nadzieję że będzie tak samo bo pomysłów już brak ;)
Hm sam nie wiem co myśleć, cały rozrząd.... Jak dobrze trafiłem z silnikiem, to absolutnie cały. Ślizgi, napinacze, koła, łańcuch i wszystko w okół.
Bardzo prosta robota. -odkręcasz ramiona -demontujesz podszybie (jest warga na wcisk przy szybie) -wyjmujesz mechanizm wycieraczek -zdejmujesz tylną klapkę na silniku -wewnątrz są blaszki które kontaktują do ślizgów -ślizgi umieszczone na tej plastikowej klapce. Może też być brak masy na silniczku. Wtedy od brązowego kabelka dajesz dodatkowo masę na...
Kolejny temat pod serwis to Audi A8 3.3 TDI i demontaż alternatora. Wymiana bezpieczników od oświetlenia zewnętrznego auta wypasu basenu morza śródziemnego marki Renault Kangoo 1,5 DCI 2009r (Pozycyjne, mijania, drogowe) oraz paru innych gadżetów. (demontaż akumulatora, sterownika silnika, podstawy akumulatora, demontaż jednej skrzynki bezpiecznikowej,...
Witam mój problem polega na tym,ze zaczął hałasować łańcuszek rozrządu i kilka popychaczy hydraulicznych po rozebraniu okazało się,że ślizgi łańcuszka były do wymiany.Po wymianie ślizgów napinacza i popychaczy silnik odpalił pracuje,ale lewa fałka pracuje może na 30-40%. Brakuje jej mocy czuć niespalone paliwo i ogólnie bardzo dużo pali.Elektryk stwierdził,że...
Z tego co mi wiadomo, to w tym silniku w razie kolizji zazwyczaj pękają dźwigienki zaworowe. Jeśli więc są całe i nie powyginane to jest szansa, że silnik będzie żył. Do ustawienia rozrządu jest zestaw blokad (jak już wspomniano). Przy wymianie łańcucha do wymiany są też ślizgi i napinacz. Inna nazwa tego silnika to Multijet (to silnik FIATa) i pod...
W piekarniku masz pokrywę na układzie termoobiegu odkręć i sprawdź czy wentylator lekko się obraca. Silnik pracuje na ślizgach , doraźnie możesz oczyścić ślizgi (nie smaruj wysoka temperatura). Rozwiązanie długoterminowe to wymiana na nowy.
Silnik stary VW z lat 90 Panewki oporowe(ślizgi zamontowane auto jeździ ) Co za uważyłem od strony sprzęgła idzie za duży na cisk więc raczej to bedzie to. Ale dodam też, że przy ciśnieniu oleju tez majstrowałem, inne napędy :) Może komuś temat się przyda, ja uważam za rozwiązany :) Pozdrawiam
Witam ! Odpowiadając na pytanie wprost:regulacja jest. Jednak jeśli pasek przeskakuje na zębatce silnika, świadczyć to może o zbyt dużym obciążeniu paska. Należy: dokładnie wyczyścić zębatki paska, wyczyścić ślizgi łoża głowicy, wyczyścić i dokładnie sprawdzić mechanizm napędu taśmy oraz samą taśme (czy się nie blokuje). Pozdrawiam.
Sprawdź czy dźwięk nie pochodzi z okolic tyłu silnika, dokładnie z okolic przestawiacza faz rozrządu, jeśli brzęczy przy schodzeniu z obrotów to prawdopodobnie łańcuch na wałkach i ślizgi.
Przecie tam w większości przypadków wystarczy zmienić napinacz/ślizg Zostawiałbyś łańcuch rozrządu w tym silniku z przebiegiem 175k a wymieniły tylko napinacz i ślizgi? Koszt robocizny w warsztacie za to będzie taki sam jak za wymianę całego kompletu.
Skoro rozrząd przeskoczył, to pogięło zawory. Wina tylko i wyłącznie użytkownika - przy przebiegu w okolicach 150 tys. km zawczasu należy wymienić kpl. rozrząd - łańcuch, zębatki, ślizgi i napinacz.
Czujnik paliwa możesz wymontować i sprawdzić.Może być ślizg starty i wystarczy go dogiąć. Gorzej gdy płytka z nawiniętym drutem oporowym będzie przerwana.Co do napędu licznika wymontuj i sprawdź czy przekazywany jest napęd z silnika na płetwę. Jeżeli wszystko OK, to można umiejętnie rozciąć napęd i sprawdzić co jest uszkodzone.
Ten Asiantool A4HV chwalą się że w środku jest płynny metal na stykach co ma być lepsze niż zwykłe ślizgi. No cóż, praktyka zweryfikuje.
Wałek powinien pracować stabilnie pod obciązeniem. Takie jak opisane efekty dake krzywy wałek, uszkodzone/wybite łożysko porowate, niewyważone koło zamachowe. Myślę, że koła były wyważane fabrycznie w sposób co najmniej dostateczny. Stawiam na uszkodzone łożysko wałka plus ewentualnie nieco skrzywiony wałek (nota bene w tym modelu o dość pokaźnej średnicy)...
Trzeba wyjąć cały mechanizm razem z linkami. Czasem zerwie się linka z mocowania w plastikowym ślizgu i poopląta oraz pozagina tak że ruch zablokowany na amen. Możesz wyjąć sam silnik podłączyć i sprawdzić czy będzie chodził bez mechanizmu linek.
Obawiam się silnika z palety ze może być jak u mnie. Upg, głowica pęknięta, pierścienie czy coś :( za części do mini remontu czyli: Ślizgi napinacza. Pasek rozrządu. Śruby głowicy. Zestaw uszczelek silnika z uszczelniaczami zawodowymi. Olej dam max 700zl tylko czy jest sens się łudzić ze taki mini remont coś da a w czerwcu bym zrobił remont generalny...
Miałem podobny objaw. Wymiana świec i cewki nie pomogła. Okazał się przestawiony rozrząd. Rozciągnął się łańcuch. Po wymianie kompletnego rozrządu (kół wałków, ślizgi, napinacz, łańcuch) problem już nie wystąpił
czy wirnik silnika, pracuje cały czas całkowicie zanurzony w wodzie? Tak, bo woda pełni rolę "smarującą" tulejki ślizgowe.
Tu nie ma co nagrywać tylko wymieniać kompletny rozrząd.Jest on na łańcuszku,a nowy jest juz poprawiony i nie przeskakuje (inne ślizgi).
Wyrabiają, ale nie przy 160kkm. Wymiana kompletu w K11 dopiero przy 300kkm. Najpierw padają napinacze - ciężko określić stan łańcucha "na palec". Na zimnym silniku może trochę hałasować, ale może to być objaw rozciągniętego łańcucha jak i wyrobionych napinaczy/ślizgów. Góra zazwyczaj przy 150-200kkm, dół ~300kkm, ale to nie jest reguła. Podsumowując...
Z łancuszkiem to inna sprawa i nie napędza pompy więc nie trzeba zmieniać. Niektóre silniki nie mają limitu wymiany a jak się za mocno rozciągnie to wyłapie to komputer albo po prostu hałasuje. Sprawdzę i dam znać co zaleca producent w twoim silniku. Sprawdzałem i Renault nie ma limitu wymiany więc możesz jezdzić ale na pewno nie milion km ;-) Zalewaj...
Ostatnio kupiłem taki klucz używany i dzisiaj go rozbierałem, żeby cały mechanizm przesmarować. Co do schematu, to samemu szukałem, ale też nigdzie nie znalazłem. Jest tylko z wersji mogę się mylić , ale ja bym powiedział, że to nie wina samego mechanizmu udarowego. Bardziej obstawiałbym obroty silnika (słabsza bateria) - im większa prędkość, tym z...
Może być luźny pasek, który napędza bęben. Silnik się obraca a pasek ślizg.
Ślizgi do sprawdzenia.
Producent nie podaje interwałów czasowych/przebiegowych wymiany łańcucha rozrządu, ale to nie oznacza, że jest on wieczny. Jak pojawi się poranny grzechot po odpaleniu silnika, czy zacznie wyskakiwać kontrolka check silnika i błąd synchronizacji rozrządu, to należy go wraz z resztą podzespołów (ślizgi, napinacz, koła etc.) wymienić
Też przerabiałem. Odprężnik automatyczny. Składa się z trzech elementów. Dwa ciężarki i ślizg odpręznika. Do tego dwie podkładki i zabezpieczenia. Silnik musisz rozebrać- zdjąć cały bok po uprzednim zdjęciu głowicy /wcześniej oczywiście osłony/. Po odkręceniu pokrywy pompy oleju i odrobinie myślenia i sprytu wyciągniesz koło rozrządu /największa zębatka...
Witam, wymieniłem w silniku 1.8 APT napinacz łańcuszka rozrządu bo urwał się dolny ślizg i silnik klekotał na wolnych obrotach i słychać było smyranie łańcucha, teraz mam kłopot bo po wymianie silnik faluje na wolnych obrotach i przy dodaniu gazu słychać dziwny dźwięk jakby brzęk blachy o blachę, na starym napinaczu mimo urwanego ślizgu nic takiego...
Rozrząd przeskoczył o 1 ząb, nic sięnie stało, nowy ślizg jest trochę większy. Pozdrawiam
może masz zwarcie na ślizgu kierownicy
W Golfach III były 6-kąty, to i w pierwszych Octaviach możliwe. I przed i poliftowe mają to samo. W drzwiach jako takich, to róznica jest chyba tylko w elektrycznych podnośnikach szyby - inna rolka/silnik i ślizgi. Zresztą śrubka to śrubka - jak lekko dokręcona, to zamiennie bez problemu wciśnie torxa zamiast imbusa i na odwrót. Ma wielki łeb, a małą...
Linka się nie urywa. Linka się strzępi ze wzgledu na sposób nawijania. Zresztą w tym mechaniźmie (golf 4) odłamują się też ślizgi prowadnic.
No to jest typowy objaw skończonego sprzęgła. Tarcza pewnie zrobiła się za chuda i docisk nie jest wstanie jej ścisnąć z normalną siłą i wytworzyć tym samym tarcia statycznego o odpowiedniej sile. Nie napisałeś czy benzyna czy diesel. Ale po tym że ślizga powyżej 2500RPM sądzę że benzyna ,bo wtedy właśnie silnik uzyskują największy moment obrotowy (3000-4000...
Mam taki sam silnik w starym adapterze (walczyłem dość długo). Minimalne przesunięcie tych ślizgów na dole i u góry powoduje blokowanie silnika. Można z tym walczyć, lecz jest to mozolna praca. Trzeba to po prostu prosto ustawić. Pozdro, Artur. Dodano po 1 Jak najbardziej do naprawienia.
Temat jest mi znany ze swojego podwórka. Pralka Beko podczas prania stawała dęba i czekała nie wiadomo na co. Uchem wychwyciłem burczenie pochodzące z pompki. Po pogmeraniu paluchem w filtrze pralka zaczęła chodzić, jak się okazało nie na długo. Po rozebraniu pompy widać było że wirnik z powodu uszkodzenia uszczelnień pracował w wodzie, ślizgi pozdzierane...
Bierz do ręki omomierz i sprawdzaj na gnieździe przepustnicy(powinno być 8 styków oznaczonych od A do G) , pomiędzy stykami FE - jest silnik; pomiędzy AGC jeden potencjometr i BDH drugi potencjometr. G i D na potencjometrach to ślizg środkowy. Poruszając klapą przepustnicy oporność płynnie ma się zmieniać(nie dotyczy silniczka).
Pewnie ślizg mu się urwał.
Najpierw nawijasz linkę na kółko z silnika, później naciągasz na narożny ślizg bądź kółko.
Witam W tym silniku kawałek białego tworzywa na 99% pochodzi z napinaczy albo ślizgów rozrządu. W takim przypadku warto byłoby zajrzeć do rozrządu i sprawdzić jego stan. Jest jeszcze osłona napędu pompy oleju ale ona jest wykonana z czarnego tworzywa a poza tymi dwoma elementami nie przypominam sobie więcej osłon/ślizgów z których mogło by coś się oderwać....
Żeby zakończyć temat napisze co było przyczyną klekotania. Oczywiście łańcuch rozrządu, były połamane ślizgi i uszkodzony napinacz. Po wymianie silnik był cichutki. Także ciśnienie 2 bary na wolnych było w porządku. Teraz to auto już jest konserwą albo inną częścią metalową, gdyż z powodu korozji poszło na złom w zeszłym roku.[/quote]
Sprawdź ślizgi skanera i delikatnie przesmaruj jego tor . Podobny przypadek z nieregularnym kodem miałem w Aficio 1018 i to rozwiązało problem. C.
Mogę spytać z jakim przebiegiem takie niespodzianki występują. Zapewne nie jest realny ale zawsze to jakieś pole odniesienia. Ten sam silnik znajdziemy skodzie ale tam już chyba miał poprawione ślizgi. Obecnie łańcuszki nie są jednoznaczne z trwałością silnika. Słyszałem, że kultowe 1,9 TDI obecnie dostało jakieś usprawnienie żeby te silniki szybciej...
Witam. Nie ma nic prostszego od pierścieni ślizgowych i szczotek. Należy zastosować szczotki od alternatora i przy takich obrotach mamy żywotność około 20 lat. Pzdr.
Czyli w krzyżak wbić łożyska, potem zimering, nałożyć na ośkę, przykręcić koło pasowe i ojciec prać? :) ponadto kołnierz gumowy był cały od smaru, nasmarować go tak samo? a co z silnikiem, póki jest na wierzchu. Simmering nasmaruj między krawędziami uszczelniającymi, kołnierza nie trzeba. A silnik hałasuje?
Łańcuch, ślizgi itd. Żeby to zrobić dobrze trzeba wyjąć silnik.
A elektrozawór vanos'a to może być przetarty przez łańcuch jeśli ślizg jest pęknięty ? Bo na niskich obrotach silnik ładnie pracuje a po dodaniu gazu strzela najprawdopodobniej w kolektor ssący. Po zmianie elektrozaworów z BMW E46 316Ti Compact N42 patrząc na nie to ten dolny został obtarty a nie było na nim żadnych uszkodzeń
Witam jak w temacie pisze musze zrobić remont silnika w moim grizzly i nie potrafię znaleźć jednej części tzn ślizgi do łańcuszka rozrządu prosił bym o pomoc z góry dziekuje
Sugeruję kupić nową pompę i mieć na jakiś czas spokój.
Musisz mieć dwa napięcia 12 V. Jedno stałe po stacyjce, drugie to impuls lub stałe z przełącznika. Montaż niebieskiego kółka dowolny. Zobacz czy nie masz urwanego ślizgu.
Czy macie jakiś patent na mój problem? Czy zastosowanie paska 13mm lub paska 17 ale ząbkowanego rozwiązałoby problem? Czy robił ktoś z was może pompę bezpośrednio na wale w c330? Jednym paskiem nie rozwiążesz problemu. Zabkowanym też nie. Bezpośredni napęd z wału dał by radę. Oczywiście po zastosowaniu redukcji z wejściem na wałek pompy. Moim zdaniem...
Witam. Zatarł mi się silnik nawiewu. Miał prawo. Udało mi się go wymontować, wyczyścić tuleje ślizgowe i ponownie go uruchomić. Problem jeest taki, że najprowdopodobniej na skutek luzów na łożyskach ślizgowych ( wirnik obracał się razem z tulejami) silnik głośno pracuje, wpada w wibracje. Podejrzewam, że ślizgów nie da się kupić. Pozostaje szrot. Pytanie...
Witam. Mam Nissana Juka z 2012r 1,6 B. Kupie w rozsądnej cenie, najlepiej od jednego dawcy: - Zderzak przód kompletny (z grillem, znaczkiem i ślizgami) - maskę tzn. pokrywę silnika - chłodnice klimy + chłodnice wody + zbiorniczek wyrównawczy + wiatrak, potrzebne też przewody łączące chłodnice klimy z resztą układu. - lampa prawa - Air bag + napinacze...
Znany temat w tych silnikach - przeskakujący rozrząd z powodu zbyt krótkich ślizgów. Poprawiono przedłużając ślizgi.
[quote="Neptun"]Łańcuch rozrządu jest nowy. A koła, napinacz i ślizgi? Zacznij od sprawdzenia p-py wtryskowej.
Ślizgi, szczotko trzymacz. Zawieź alternator do fachowców. Sprawdź masę łączącą silnik z nadwoziem i przeczyść. Może faktycznie alternator się kończy. Chyba najlepiej poszukać używki za kilkadziesiąt złociszy.
Silnik odpalił bez problemów, tylko musiał zassać paliwo ... chodzi równo ... tylko jeszcze muszę sprawdzić górny łańcuch i ślizgi bo jest zbyt głośny dźwięk z tej strony silnika ... zapomniałem wkręcić 3 śrub łączących głowicę z aluminiową obudową... i prawdopodobnie to powoduje nie właściwe napięcie łańcucha... gdy się spostrzegłem było już za późno...
Przewody mogą się uszkadzać przy montażu.Nie jest łatwo je wymienić.W pierwszych silnikach montowano wadliwy napinacz i ślizg gornego łańcucha.Przy remoncie należy te części wymienić na ślizg cały z plastiku a napinacz ze sprężyną.
automat ślizg ślizg bieżni ślizg łańcuch
domofon dodatkowy unifon szybkość tranzystora robot ciasto
Dlaczego bęben pralki się rysuje? Przyczyny i rozwiązania Niskie ciśnienie wody po odkręceniu kranu - przyczyny i rozwiązania