Wał jest połączony z tarczą sprzęgła.. Kompresor masz uszkodzony i nie ma opcji naprawy bez demontażu.
jak ten element sie nazywa i czy da sie go wymienic, czy naprawa wogóle sie opłaca , Jak nie jak tak :D . Element ten to krzyżak bębna , dostępny w każdym poważnym sklepie z częściami AGD , naprawa jak najbardziej możliwa i opłacalna . http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic78... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic11...
Jak zwiększyć przyczepność paska gumowego na wałku silnika w turboszczotce odkurzacza? Oczyszczanie, środki zwiększające tarcie, wymiana paska - skuteczne rozwiązania.
Oryginalny się rozciągnął dlatego będzie się ślizgał, ten od CD jest za mały tym paskiem hamujesz tylko silnik, pozostanie tylko zakupić oryginalny lub dopasować zamiennik.
strasznie tłucze bęben czy to może być powodem że się pasek ślizga?? Tak prosiłbym również o poradę w sprawię tłuczenia bębna przy wirowaniu co to by mogło być do wymiany łożyska.
Brzmi jak ślizgający się pasek. Sprawdź przy okazji czy łożyska nie mają luzów.
1. Poprawić pisownię. 2. Zapiąć go ciaśniej.
czy przyczyną przewywania pracy może być ślizgający się pasek silnik-bęben? Spróbuj bez obciążenia.
Jestem po oględzinach traktorka . Po wymianie paska jest trochę lepiej. Jednak jeszcze nie jest idealnie. Czuć poślizgu paska głównego.jak wygląda regulacja napięcia paska napędowego od wału.
Zawsze gdy alternator przeładowuje winny jest tylko regulator. Gdy nie doładowuje lub nie ładuje w ogóle wina może leżeć po stronie mostka, stojana, wirnika, regulatora, napędu (ślizgający się pasek). Wymień regulator i wszystko wróci do normy.
Tak, ona w taki sposób rozkłada pranie w bębnie, monitorując prąd pobierany przez silnik. Dopóki pranie nie jest równomiernie rozłożone prąd nie jest powiedzmy stały, tylko są skoki prądu i pralka nie wejdzie na duże obroty. Powodem mogą być np. zdarte lub zacinające się od pyłu szczotki (jeżeli silnik szczotkowy) lub uszkodzony sam silnik, czy też...
Obroty spadają, bo wzrasta obciążenie alternatora po uruchomieniu świateł, który pobiera większą moc z silnika. To normalne, ale sterownik silnika powinien podnieść obroty. Problem w tym przypadku dotyczy prawdopodobnie układu regulacji prędkości biegu jałowego. W tym aucie obroty są regulowane silnikiem krokowym. Zacząć należy od odczytania błędów...
Tam nie powinna podnosić się część z laserem po wjechaniu tacki albo nie ma analogicznego mechanizmu? To w tym miejscu trzeba szukać, wygląda na ślizgający się pasek. Możesz zamieścić zdjęcie zrobione "z góry"?
W pralce ślizga się pasek po kole pasowym przez co czasem pralka nie umie zrobi obrotu bębna. Nie dawno dziadek powiedział mi że trzeba wyregulować silnik, niestety dziadek mieszka daleko od mojego domu więc nie mógł pokazać jak to zrobić. Proszę napiszcie jak to zrobić.
Powiedz jeszcze konkretnie czy to piszczy "alternator" czy ślizgający pasek wielorowkowy . Da się to rozróżnić.
Jedynym powodem w tym wypadku jest w/g mnie ślizgający się pasek napędzający sprzęgło. Sam pisałeś, że usterka wystąpiła po "podciągnięciu" w/wym, sprzęgła...? W momencie zatrzymania się talerzyka zwijającego taśmę sprzęgło musi się kręcić (od strony napędzanej paskiem) a zatrzymuje się jego druga część powodująca zwijanie taśmy, i zadziałanie AUTO-STOP'u....
Ok,dzięki za wskazówki.Po pracy posprawdzam na spokojnie.
Pralka wiruje b. krótko (ok. 30s). Podczas cyklu dystrybucji przed wirowaniem słychać czasami pasek ślizgający się po kole pasowym w momencie kiedy silnik zaczyna się obracać. Obroty silnika na praniu są trochę nierównomierne, daje się zauważyć delikatne szarpanie. Przeczyściłem szczotki i komutator ale bez efektu. Proszę o pomoc, co to może być?
A może po prostu wymień paski, nr wg KOENIG 7623 (4 szt).
Witam Mam następujący problem: po włączeniu drukarki kręci się pasek z ząbkami, który porusza karetką ale wygląda jakby się ślizgał lub coś podobnego. Po chwili zaczynają migać diody "cover open" i "pause". Jakieś sugestie?? Z góry dzięki za info
Witam, czy ktoś komu dobrze ciągnie ten traktorek mógłby zrobić zdjęcie obrazujące jak jest usytuowana ta sprężyna między tym łańcuchem jak na tym zdjęciu. https://obrazki.elektroda.pl/6667052800_... To jest jedna z rzeczy z którymi kombinowałem i teraz mam problem ze ślizgającymi paskami. Pasek wchodzi zamiast na stożek to całkiem...
Ja zacząłbym od najbardziej podstawowej sprawy - ślizgający się pasek odpowiedzialny za otwieranie szuflady.
Bzdura jak diabli z tym paskiem, zresztą ślizgający pasek to przy okazji taki skowyt jaki wydaje gwałcona dziwka gdzieś ma Marsie. Nie ma szczotek i przy okazji pierścieni ślizgowych, co normalne w alternatorach Valeo.
Cześć. Zrzuciłem silnik i dałem do piaskowania i malowania oblachowanie silnika oraz kółka prądnicy. Po złożeniu wszystkiego do kupy nie ma ładowania. Na jałowych obrotach, jak zwykle go brak, później jak delikatnie podnoszę obroty, kontrolka gaśnie, ale napięcie na akumulatorze się nie zmienia, brak ładowania, albo mój miernik tego nie łapie. Jak podniosę...
Zapytam jeszcze jak napięty jest pasek? Czy napinacz dobrze pracuje? Ślizgający się pasek może dawać podobne objawy.
Ślizgający się pasek -pisk gumy .
To może brak masy alternatora albo ślizgający się pasek, a podłączenia kabli na alternatorze odkręcałeś sprawdzić w ostateczności sprawdzić szczotki.
Te 500 mV to wartość skrajna jak napisałem- przy zupełnie rozładowanym akumulatorze. Zgadzam się z <sq3evp>. Z prozaicznych rzeczy pozostaje jeszcze ślizgający się pasek- pewnie jest wielorowkowy- powinien piszczeć, chyba że zaolejony.
Ślizgający się pasek.
Stawiałbym na ślizgający się pasek alternatora. Na zimnym ma ciężej bo ładowanie akumulatora a przy skręcie walczy dodatkowo ze wspomaganiem.
Właśnie ten ślizgający się pasek, naciągnij pasek a usterka zniknie.
Ja stawiam na przekładnie( przerabiałem taki temat kiedys ) a pisk to ślizgający sie pasek po kole pompy wspomagania ( przy maksymalnym skręcie koło sie zatrzymuje blokuje (...)
Zacierał się w nich wałek rozrządu, piszczał jak ślizgający się pasek.
Póki co autor chyba poczuł się urażony kpinami związanymi z tematyką uszkodzenia rozrusznika w skutek braku ładowania i się nie odzywa:) Albo pora nieodpowiednia. Ślizgający się pasek oczywiście wchodzi w grę, ale chyba, do stu piorunów wymieniając alternator auto go naciągnął?
Oczywiście , że nie wyrabia .Przyczyną może być łysy ,ślizgający się pasek , co należy wyeliminować,
Kolego to wygląda na ślizgający się pasek, wyrobione koło pasowe lub coś z silnikiem, ewentualnie problem z przekaźnikami silnika. Musisz zdjąć osłonę koła pasowego i dokładnie zweryfikować sytuację. Ewentualnie zrób jeszcze film po demontażu tylnej ścianki pralki.
No i jak go wyczyścić? Najpierw sprawdź omomierzem czy faktycznie tego wymaga. Jeżeli oporność będzie stała i mała (bardzo bliska zeru i niezmienna w zależności od położenia tego "szpindla" - po zwarciu powinno być do końca ruchu szpindla zero omów). Jeśli nie ma zera, a po zwarciu w momencie dalszego wychylenia szpindla oporność skacze/zmienia się...
Tego jeszcze nie wymieniłem :D Piszczenie bardziej brzmi jak ślizgający się pasek. Sprawdzę kolektory bo nic innego nie mogę wymyślić.
Wył. silnik / Wył. stacyjka B+ - 12,5 Pozostałe - 0v Wył. silnik / Wł. stacyjka B+ - 12,5 15 - 2,5v 67 - 1,2v Wł. Silnik / Wł. stacyjka B + - 12,58 15 - 12,58v 67 - 0,12 v To by wskazywało na regulator napięcia lub ślizgający pasek, napnij pasek jak barania torba i wtedy mierz.
Ślizgająca się rolka napędowa szpulki - wyczyścić i lekko rozciągnąć sprężynkę. Ślizgający się pasek napędowy rolki szpulki - wymienić.
Co jast najlepsze na taki ślizgający się pasek??? Mam ten sam problem. Bęzyna ekstrakcyjna pomoże??? Z góry dzięki!!!
Kontrolka świadczy o braku ładowania akumulatora, więc może to być ślizgający się pasek alternatora z powodu zużycia, uszkodzenia alternatora, uszkodzenie regulatora napięcia
Zapewne powodem jest ślizgający się pasek napędowy od silniczka. Jedyna rada to wymienić go na nowy (ok. 1zł). Do tego warto byłoby przeczyścić cały mechanizm.
Witam. Pierwsza rzecz jaką czuć spalenizną, to silnik. W drugiej kolejności -ślizgający się pasek klinowy ( rzadko), lub nadpalające się przewody. Czy po zmianie fartucha nic nie cieknie? Czasem spływająca woda, leci na silnik, lub przewody i gotowe. Przy takim zapachu trzeba uważać, czy nie ma przebicia!! Jeśli instalacja nie jest uziemiona, a tak...
Wygląda na to coś ci się przesunęło w bok i kosi pasek. Te śmieci to ewidentnie "brakujące fragmenty". Ewentualnie coś mogło się przekrzywić. Nie kombinuj z błędnie założonym paskiem tylko popatrz co się przemieściło. Piszczeć może ślizgający się pasek.
Musisz przyjrzeć się dokładniej mechanizmowi od góry i od spodu i znaleźć, gdzie się blokuje. Nikt tak na odległość nie da trafnej diagnozy nie widząc jak pracuje ten mechanizm. Obstawiam ślizgający się jakiś pasek gumowy lub rolkę. Guma z czasem parcieje.
Sprawdź sobie po kolei: źle napięty, ślizgający się pasek, a potem połączenia, a jak to nie pomoże to zostają tylko szczotki i dalej regulator napięcia. Osobiście stawiałbym na pasek, a później szczotki...
Ślizgający sie pasek słychać, piszczy po wjechaniu w kałużę. zalezy czy kółko napędowe toczone (żeliwne) czy z wytłoczek blaszanych.
Wewnątrz napęd jest realizowany przez kółka cierne napinające taśmę w kasecie.Mogą to też być ślizgające się gumowe paski ( pasek)napędowe.Rozbierz a zaraz znajdziesz powód.
Witam kupilem ciagniczek murray do koszenia trawy model 40903x65a.po zakupie orginalnego paska jezdnego i wymianie rozpoczalem koszenie po okolo 10 minutach ciagniczek nie ma sily jezdzic a na kolach pasowych zbiera sie maz syf i chyba pasek zaczyna sie slizgac dlatego nie ma sily jechac.co robic
Co się tyczy długiego czasu nabijania ciśnienia do 8 atm. to może przyczyną być ślizgający się pasek klinowy, za małe obroty sprężarki lub zużyty kompresor ( pierścienie lub zawory), albo zwykła nieszczelność.
Termostat działa raczej niezależnie od czujnika temperatury - więc nie sądzę, żeby przyczyną była wymiana czujnika. Jeśli obwód nie jest zapowietrzony (ani nie ma tam zamarzniętej wody) zostaje ci pompka płynu chłodniczego (albo ślizgający się pasek klinowy osprzętu) :(
Zamiast przeróbki fabrycznej konstrukcji bardziej wskazane jest znalezienie przyczyny przegrzewania silnika np: pompa olejowa(złe smarowanie, nie odbiera ciepła), ślizgający się pasek klinowy napędzający pompy oleju i chłodziwa, zapchane żeberka chłodnicy itp. Leczenie objawów, a nie przyczyny jest ryzykowne. -
Jak sprawdzę kondensator, dam znać czy pomogło. Co do szczotek wydaje mi się że jeszcze są ok. Ale po obejrzeniu zdjęć nowych szczotek gdzie tego węgla wystaje na oko 3-4cm mam wątpliwości ponieważ z moich zdjętych szczotek wystaje 1-1,5cm węgla. Zastanawiam się czy może ślizgający się pasek dawać podobne objawy?
Podobny dźwięk wydawała moja pralka (Candy). Zaglądałem wszędzie gdzie się dało i nic. Pracowała tak dalej aż stanęła, ślizgał się pasek. Okazało się że padło łożysko wewnętrzne bębna i bęben ocierał o obudowę.
Ten pisk to raczej ślizgający się pasek klinowy. Ociążony elektrycznie alternator stawia większy opór dla silnika. Trzeba mocniej naprężyć pasek lub wymienić gdy jest zużyty. Jesli obroty silnika Ci spadają to pewnie masz gaźnik - na zimę dobrze jest podnieść wolne o 100 czy 200 obr.
Albo masz mało czynnika albo za duże ciśnienie na układzie.Wszystko się okaże jak podepniesz zegary na HP i LP.Tak w skrócie,to albo rozłącza układ z braku czynnika albo z powodu zbyt dużego ciśnienia.Tak czy inaczej,należy udać się do warsztatu w celu obadania ciśnienia. Ślizgający sie pasek nie zawsze oznacza zę sprężarka ma "ciężko".
Zapomniałeś się pochwalić wiekiem auta. Przyczyn może być wiele. Ja miałem w Citroenie uszkodzony alternator. Ale to autko z 2002, mało co robione, więc dopadają mnie teraz wszystkie "plagi egipskie". Ślizgający się pasek pewnie byś zauważył.. Jak wspomniał "złowrogi kocur" warto sprawdzic masę po myciu..
, po włączeniu klimy piszczy Powodem może być ślizgający się pasek napędu osprzętu. https://www.youtube.com/watch?v=QXUfTEDZ... Rozumiem że chodzi o koszty ale koniecznie trzeba przed podróżą zlokalizować miejsce wycieku. Jak z silnika, to pół biedy bo w trasie można dolać, ale jak ze skrzyni biegów, to w trasie będzie z tym problem a jazda z suchą...
Witam. Ta sprężarka powinna dobić do 10 barów. Luźny pasek może być przyczyną, że bije tylko 3 bary. Zwiększ ciśnienie, zobaczysz, czy będzie chodzić czy będzie się ślizgać pasek. Może silnik pracuje dobrze, tylko się pasek ślizga. Ale co za problem przesunąć silnik i naciągnąć pasek?
Pękał czasem zaczep od sprężyny na dużej zębatce windy+ślizgające się paski.
Makita ma kiepskie opinie ( na ceneo ): delikatny silnik, ślizgający się pasek- koło pasowe z tworzywa. Stiga 48ES cena samej przekładni napędu ponad 400 zł. Nie wykluczone, że szwedzi też bazują na chińskich podzespołach. Pytanie do HenryK3- masz ją może, jak się sprawuje? Dodano po 22 a jeśli bez napędu to AL-KO 46cm znalazłem że silnik tylko 1600W...
Procesor w tym magnetowidzie analizuje w którym miejscu jest taśma, czy na początku, czy w środku, czy na końcu. Informacja o położeniu taśmy pobierana jest z sprzęgieł. Po przez transoptory trafia do procesora i teraz: jeżeli są to błędne informacje, to procesor musi zatrzymać proces przewijania, bo nie wie w którym miejscu jest taśma. Jak by była...
Jest Tam jakiś pasek może go wymienię tylko daj mi pewność że naprawi to problem ze zwalniającym przewijaniem i wciąganiem, wypluwaniem kaset i wyłączaniem się Udzielamy tu pomocy zdalnie, i ja tego sprzętu nie mam na stole, żeby sobie obejrzeć te paski w jakim są stanie, czy mają właściwy naciąg, itp, więc nie zagwarantuję, że wymiana pasków pomoże....
Rolkę napinacza sprawdź i alternator bo pompa zazwyczaj daje znać o sobie podczas skrętu albo napinacz nie napina i pasek ślizga płyn w normie?
Ile lat ma pasek? Był wymieniany kiedykolwiek? Według mnie pasek już ma mikropęknięcia i w komplecie powinien zostać wymieniony z rolką napinacza. W linku film jak powinien działać napęd alternatora w drugim zaś problem ze ślizgającym się paskiem. https://www.youtube.com/watch?v=lDS2K0jP... https://www.youtube.com/watch?v=N-Q2fHMv...
Witam. O poprawności działania układu napędowego decyduje: 1.Napięcie zasilania modułu musi być pewne tzn 220 lub 230V. 2.Sprawny moduł (wymieniony - nowy) 3.Sprawny silnik (szczotki - nie wytarte,komutator - nie zniszczony oraz prądnica tachometryczna - musi dawac odpowiednie napięcie). Zakładam,że styki programatora są OK (dają pewne połączenia)....
Paski wymienione? Jak masz problem po złożeniu napędu to możliwe, że coś pręży i tworzą się większe opory - co przy ślizgających się paskach daje efekt jak opisujesz.
widze że masz ten sam skuterek jak ja tylko że w troche lepszym stanie a co do pytań nie bój sie korek jest od wlewu oleju a gdy odkręcasz śrubkę to ci się wylewa ten sam olej który wlewasz przez koreczek odkręcaj śmiało (ja tak robiłem i skuterek normalnie jeździ) aha jeszcze cię zaskoczy jedna żecz w środku prawdopodobnie nie znajdziesz paska tylko...
Radio Blaupunkt Kiel CD42 (słuszne 12 lat). Po włożeniu płyty CD czasem ją zakręci i śmiga super (zmienia ścieżki jest ogólnie w porządku, bez skoków). Po wyjęciu płyty i ponownym włożeniu nie robi nic. Poleży trochę i po włożeniu płyty próbuje kręcić ale za chwile słychać świst jakby ślizgający się pasek - taki dźwięk wydaje śilnik napędu płyty - czyli...
Jak chodzi o zdjęcie obudowy, to oprócz śrub widocznych na pierwszy rzut oka są jeszcze ukryte pod dolnym elementem żebrowanym boku obudowy (najczęściej w innym kolorze niż reszta obudowy). Element ten jest osadzony na zatrzaskach i należy go zsunąć w dół (pomocny jest płaski śrubokręt). Co do nie otwierania się zmieniarki CD, to najczęściej przyczyną...
Ale możesz powiedzieć co znaczy "bez zmian" - Dalej się ślizga pasek, silnik nie startuje, nie ma mocy (można sprawdzić nawet ręką)?
Jak blokuje się koło pompy i staje pasek to musi śię ślizgać na wale albo pasek albo jest tam na dole koło "z wkładką "z gumy.
Chyba, że masz pecha i to krzyżak piasta trzeba zdjąć osłonę.
Oczywiście nawet nie zechciałeś sprawdzić, czy nie ślizga pasek, czy nie pękł alternator.
Panie kolego; wyobrażam sobie, że elektronika jest w znakomitym lub choć niezłym stanie. Musisz skoncentrować się póki co na samych mechanizmach. W tym przypadku (tego sprzętu), będą to ślizgające się paski. Sprawdź to.
Mechanizm chodzi lekko bez odgłosów w końcowej fazie, zabieraki zaczynają się natychmiast cofać 1cm przed końcem suwu. Wiem o co Ci chodzi bodzio64, ale tu jest konstrukcja na oddzielnym silniku eject, który przenosi obroty poprzez ślimak, nie pasek. Pasek od silnika zmiany funkcji zmieniłem na nowy, bez efektu. Objaw faktycznie jak przy ślizgających...
Jest dokładnie tak jak pisze kolega powyżej. Osobiście o kilku moich klientów celowo nie napinam mocno paska, bo to są tacy agenci, że gną wsporniki siłownika, a nawet przednią oś. A tak jest pewne zabezpieczenie przed taką sytuacją. Tam orbitrol jest ustawiony bodajże na 140 bar, a powinien być na 80 bar. Wtedy najpierw powinien otworzyć się zawór...
Zmieniacz Onkyo model C-M716 potrafił się zaciąć przy powrocie tacki z czytnika do zasobnika. Chciałem ustalić co jest przyczyną i obserwowałem pracę mechanizmu kiedy taka sytuacja następuje. Wyglądało na to, że mechanizm czasem nie jest w stanie przełamać oporu przesuwania tacki ale słychać pracę silnika. Wskazywało to na ślizgający się pasek. W pewnym...
Zastosowany w tym modelu mechanizm HSD nie posiada przełącznika funkcyjnego. Jego funkcję pełni mechaniczny impulsator i to on "informuje" procesor o aktualnym położeniu mechanizmu. Często się zdarza, że ta informacja jest błędna i procesor wydaje niewłaściwe polecenia. Najczęstszym powodem przekłamania impulsatora jest ślizgający się (rozciągnięty)...
A może ślizga pasek klimy, on tez strasznie piszczy.
niebawem wymiana na CC, oby te kilka poślizgów nie zaszkodziło przyszlemu wlasicielowi paska:)
Zmierz napięcie jak niby ładuje pod obciążeniem. Tam nie ma gumy jest metal do metalu, albo tu się ślizga albo pasek.
Sprawdź paski w magnetofonie. Fakt - umknęło mi to, że po "odpaleniu" musiała się najpierw "zresetować" możliwe jest, że (przy wyciągniętych/ślizgających się paskach) nie ma możliwości ustawić się w pozycji wyjściowej. Zmylił mnie jednak ten nieszczęsny EJECT - tego nie pamiętam, ale chyba problem z kasetami sygnalizował w inny sposób?
tak, to napewno kondensator ale radziłbym sprawdzić jeszcze naciąg paska klinowego, jak pasek się ślizga są te same objawy
Był u naprawy i nadal sprzęgło mocno ciągnie ale na razie nie miażdży taśmy, co myślicie czy można to przerobić żeby nie było później problemów, żeby był delikatny naciąg, obserwowałem też przewijanie i jak już dokończy przewijanie to widać jak się ślizga pasek, jak tak dalej pójdzie to nie zarobię na paski, myślę że tam musi być sprzęgło, tylko nie...
Możesz podać symbol elementu pod radiatorem. Jest to pewnie moduł z sześcioma tranzystorami IGBT
piszę o kółku zębatym, tym z drugiej strony. Dodano po 5 sprawdź jeszcze czy ten pasek się nie ślizga
Prawdopodobnie ślizga się pasek (wał silniczka nie ciągnie paska) tak to wygląda: http://obrazki.elektroda.net/76_12527046... Albo pasek obluzowany i jest do wymiany, albo najpierw zdejmij go, wyczyść jakimś środkiem który usuwa tłuszcz, wyczyść również oba kółeczka na których jest założony.
Witam Gdzie zrobiłeś ten pomiar ,alternator czy akumulator ,czy jest różnica w napięciach . Jeżeli tak ,to sprawdź masę przewód zasilający,zobacz czy pasek nie ślizga.
Witam. Winy upatruję w luźnym pasku silnika ładowania, kiedy to wspomniany pasek ślizga się po rolce. Proszę spróbować wspomóc palcem pracę rolki naciągowej w chwili włączenia funkcji PLAY, powinno zadziałać. Druga sprawa zużyty ( często brudny ) przełącznik funkcji powoduje podobne problemy jakie kolega opisał.
Jeżdżę Voyagerem 95' ma 400tyś. przehulane z czego 300 po naszych "drogach" maglownica chodzi jedyny problem ze wspomaganiem to ślizgający się pasek na pompie ale podciągnąłem go trochę i działa. Wątpię żeby tu tkwił problem. Przyjrzyj się dokładnie oponom czy któraś nie jest ścięta bądź mocniej zużyta. Podciągnij na lewarku przód i poruszaj kołem w...
1.Pasek do wymiany- górna część magnetowidu, prawy górny róg mechanizmu - silniczek load i ślizgający się pasek. Nie ustawia mechanizmu dokładnie w położenie play, dlatego się wyłącza.Musisz go wymienić i powinno być ok. (Odkręcasz 3 śróbki, zapamiętaj ustawienie metalowego elementu mechanizmu load - często wypada - współpracuje ze sprężynką i plastikowego...
Sprawdz napięcie ładowania pod obciążeniem. Może ślizgać pasek. Jednak najlepiej było by to usłyszeć. Pozdrawiam.
Sprawdź czy silniczek się kręci,jeśli tak to może ślizga pasek. Jeśli silnik nie kręci sìę to zmierzyć czy dochodzi do niego napięcie , jeśli jest to do wymiany silniczek.
Wydaje mi się, że jakby się ślizgał pasek to by był pisk nie?
pasek napędu tacy - ślizga się / wyciągnięty, nie ma siły podnieść trawersu. Podmień pasek lub stary spróbuj wytrzeć spirytusem, tak samo koła pasowe na których pracuje. Sprawdź czy mechanizm podnoszenia trawersu pracuje bez większych oporów, ew przesmaruj.
A jeszcze jedna sprawa tak się dzieje jeśli jest nie prawidłowy naciąg paska bądź się ślizga pasek.
Może ci się czasem ślizgać pasek napędu alternatora albo możesz mieć uszkodzony akumulator pozdrawiam :)
Nic nie wspominsz czy są sprawne napędy. Brak zwijania taśmy do kasety może świadczyć o usterce napędu CAPSTAN a to skutecznie zablokuje procedurę ładowania. Czasem prozaiczną usterką jest rozciągniety pasek, który ślizgając się (duże opory podczas ładowania taśmy na dysk) powoduje, że impulsator wysyła błędne informacje do procesora.
Witam Mam od niedawna Pajero 2.8 TD , samochód kupiłem z defektem ( pisk przy ok 1500 obr/min - 2500obr/min ) , który na początku wyglądał na ślizgający sie pasek alternatora. Pisk ustaje po przekroczeniu ok 3000 obr/min i już bardzo rzadko powraca. Po skontrolowaniu wyszło na przycierające sie Turbo. Ponieważ posiadam silnik od w/w samochodu w zapasie....
ślizgający pasek wspomagania sterownik pasek pasek thomson pasek pasek
tranzystor a1266 slican admin amica wymiana pompy
philips fc690 prostownik ideal
Radio Manta RS5501 Toronto - samoczynne włączanie Jak przerobić cyfrę 1 na 3 w różnych kontekstach