Obroty biegu jałowego w tych motocyklach reguluje napięcie sprężyny w suwaku manetki gazu oraz naciąg linki gazu. Normalny układ regulacji obrotów biegu jałowego, tj. śrubą podpierającą przepustnicę wprowadzono w gaźnikach N2 w TS250 i dopiero w ETZ 125/150. Te gaźniki miały jeszcze jedną wadę, polegającą na zmianie reakcji na otwieranie/zamykanie przepustnicy...
Przepustnica czyściutka ma być, zwolnij przepustnicę śrubą tak aby nie "haczyła" (pisałeś, że ktoś bawił się śrubą ). Możesz odpiąć stabilizator biegu jałowego i sam spróbuj czy przepustnicą dasz radę utrzymać niskie obroty w miarę stabilne....coś będziesz wiedział... W pokrywie masz dwa węże na odpowietrzanie, ten cienki ma "zasysać" sprawdź króciec...
Wyreguluj obroty śrubą przepustnicy mieszczącą się zaraz za dźwignią przepustnicy :) Tam jest nakrętka 7 oraz imbus 2.5... Jednym słowem zmęczenie materiału. Jak będziesz ustawiał to parę razy przepustnicą dodaj gazu i popuść. Najlepiej sprawdzaj do takiego momentu, żeby nie było martwego punktu tzn jak przekręcisz przepustnicę to ma od razu nastąpić...
Pod czarną śrubą przepustnicy jest wciskana dysza, wyjmij i przeczyść ją.
4 śruby i przepustnica odkręcona i wtedy nie musisz nic od niej odpinać,podnosisz sam kolektor.
u kolegi było to samo też 60 km 1,4 - rozkręciliśmy obudowę wtryskiwacza 2 śruby krzyżak wyczyściliśmy przepustnicę i pomierzyliśmy omomierzem sam wtryskiwacz rezystancja powinna wynosić od 1,4 do 2,0 ohm i napięcie między czarnym przewodem a masą (chodzi o wtyczkę) - powinno się rownać przy włączonym zapłonie napięciu akumulatora u nas okazał się walnięty...
Spróbuj podciągnąć trochę obroty na śrubie przepustnicy i nalej świeżego paliwa.
Tu jest przykład poprawnej kolejności montażu membran i uszczelek http://obrazki.elektroda.pl/2244082600_1... Od strony pokrywy ze śrubą centralną membrana z zaworkami przylega bezpośrednio do głównego korpusu gaźnika (tego elementu z przepustnicami i śrubami regulacyjnymi). Od strony pompki membrana pompująca (ta z aluminiowym elementem)...
Na łączeniach gaźnik kolektor , kolektor cylinder jest jakaś nieszczelność, sprawdź to. Co do ssania , na zimno bez ssania nie powinien odpalić, tylko na ssaniu i lekkim gazie. Regulacją śrubką u mnie też nie była taka jak piszą w instrukcji. Wymyj filtr powietrza przy okazji. Od samego początku masz takie problemy z silnikiem czy to się stało dopiero...
L - regulacja składu mieszanki na wolnych obrotach H -regulacja składu mieszanki na wysokich obrotach Chodzi o to, że wewnątrz gaźnika znajdują się dwie przepustnice: rozruchowa (tzw. ssanie) i główna, służąca do sterowania prędkością obrotową silnika. Tymi śrubami H i L regulujesz stosunek paliwo/powietrze odpowiednio dla każdej przepustnicy. A do...
Na pierwszym zdjęciu widać czarną zaślepkę w mosiężnej śrubie przepustnicy. Pod nią jest maleńka śrubka do regulacji iglicy. Uruchom silnik dodaj gazu i minimalnie spróbuj odkręcić śrubkę, ale bez szaleństw.
Tak jak widać na następnym zdjęciu uszczelka stara była twarda i po odkształceniu nie wracała do dawnego kształtu. Po mocniejszym naciśnięciu pękła. Obok zdeformowanej starej uszczelki na zdjęciu leży nowa ( grubsza i idealnie okrągła). Dodatkowo umieściłem schemat układu dolotowego: 1. Przepustnica 2 .Gruba uszczelka od obudowy filtra 3. Wymieniona...
A śrubki gaźnika ustaw tak: Śruba L 1 obrót czyli wkrec do oporu i wykręć 1 obrót Śruba H 1,25 obrotu robisz tak samo. Śruba od przepustnicy powinna lekko uchylać przepustnicę.
Wkręt regulacyjny wolnych obrotów L - 1 obrót Wkręt regulacyjnych wysokich obrotów H - 1 obrót Śruba przepustnicy LA - ustawić tak, żeby pilarka nie gasła na wolnych obrotach. Od takich ustawień trzeba zacząć i dodawać paliwa (wykręcając wkręt regulacyjnych) lub zmniejszając dawkę paliwa przez wkręcanie śrub. https://obrazki.elektroda.pl/8464455300_...
Tak jak masz tą "prowizorkę" zrobioną to nigdy nie odpalisz, a jak odpalisz to nie zdążysz dodać gazu bo czym? Nowy kompletny rozrusznik - 30 zł, umocuj silnik w imadle i dopiero odpalaj, śrubę T wkręć na max żeby przepustnica była uchylona jak najwięcej, i załóż osłonę sprzęgła bo jak się odkręci to się połamie.
A podlej jej paliwa bezpośrednio przez świece albo do gardzieli gaźnika. Jak zalapie od razu to będziesz wiedział że to coś z układem paliwowym. Weź jeszcze trochę bardziej uchyl śruba T przepustnicę. Czsem jak jest za bardzo skręcona to nie chce odpalić.
Witam, Problem rozwiązany. Seryjny gaźnik miał na maksa dokręconą śrubę przez co przepustnica do końca nie dochodziła. Czy ktoś ma jakieś doświadczenia z innymi gaźnikami ? Mniejsze spalanie czy większa moc ? Teraz pojawił mi się inny problem. Ostatnio po przejechaniu mam pochlapane buty benzyną. Wydaje mi się że na łączeniu silnik tłumik jakby wychlapuje...
Podszybie dobrze ściągnąć, obudowa na 2 śruby pionowo, nasadka E8 (torx wewnętrzny), przepustnica na 2 śruby na klucz nasadowy 10mm od tyłu, po zdjęciu obudowy.
Sprawdź czy nie masz pękniętej obudowy filtra powietrza, lub luzu na śrubach mocujących przepustnicę. Może być tak że powstała droga dla lewego powietrza. Następnie ścięgna, jeżeli piszesz że nie spadły to zobacz czy któreś z nich nie zostało nadmiernie rozciągnięte od uderzenia.
Regulacja jak w maluchu. Śrubką mieszanki ustawiasz najwyższe obroty (wykręcasz do osiągnięcia najwyższych obrotów, potem powoli wkręcasz, aż silnik zacznie przygasać i lekko wykręcasz), a śrubą obrotów (tą od przepustnicy ustawiasz obroty na 850. Przepustnicę rozruchową ustawiasz na znaki. Luzując trzy śrubki. Ważne jest, ąby siłownik pull-down pracował...
Bez schematu się nie obejdzie. Czy powodem ponownej przeróbki jest tylko fakt że skuter źle pracuje? Może ktoś po prostu za mocno wkręcił śrubę od regulacji położenia przepustnicy i tyle XD. Jak wkręcisz tę śrubę na maks, to przepustnica będzie uchylona na około 30%, to tak jakbyś dał po prostu gazu. Wtedy też będzie pracował na najwyższych obrotach...
To podkręć śrubą zderzaka przepustnicy, jest pod zaślepką. Albo kombinerkami podegnij zderzak.
Zgadza się, a czy regulowanie tą śruba podpierającą przepustnice ma jakiś sens? da się coś osiągnąć zwiększając o kilka stopni kąt otwarcia przepustnicy?
Ustawić iglicę na środkową pozycję, śrubę składu mieszanki wkręcić do końca i wykręcić o około 0.5- 1 obrót, śrubę podpierającą przepustnicę wkręcić do połowy. Próbować odpalić, jeśli się nie uda to podlać paliwa pod świece i kiedy odpali nie dopuścić manetką do zgaśnięcia. Wyregulować obroty biegu jałowego i po rozgrzaniu silnika i wyłączeniu ssania,...
a dawką powietrza reguluje się obroty (w 16n1 śruba podnosi przepustnicę czyli zwiększa dawkę powietrza a co za tym idzie prędkość obrotową silnika)
Ta dolna część kolektora jest tylko na 3 śruby?
Gaźnik trzeba rozkręcić na części pierwsze i dokładnie przeczyścić, potem zobaczymy. Zaworek, pływaka, nie zacina się przypadkiem? Pod tą czarną plastikową śrubą przepustnicy jest wciskana dysza, wyjąć i przedmuchać. Jeżeli są oringi na tej dyszy to muszą być szczelne. http://obrazki.elektroda.pl/3799154300_1...
Wkręć minimalnie śrubę przepustnicy, oznaczoną T lub LA.
Dziękuję wszystkim za pomoc - problem rozwiązany, poluzowały się śruby mocujące przepustnice. Wciąż jest jednak problem na biegu jałowym po przełączeniu na lpg. Co prawda silnik nie gaśnie, ale brzmi jakbym miał zaraz zgasnąć. Co to może być? Świece i kable sprawdzałem, dają iskrę.
To "full choke" jest właśnie ssaniem, a nie odwrotnie, jak napisałeś. To że gaśnie na ssaniu to, normalny objaw. Do regulacji, tych śrub, potrzebny jest specjalny kluczyk. Przymknij trochę przepustnicę śrubą zderzakową.
Witam. Od pewnego czasu jestem szczęśliwym posiadaczem Opla Corsy 1.2 16v 1999. Przebieg około 120 000 km. Od momentu zakupienia samochodu jest problem z obrotami I spadkiem mocy. Silnik zapala bez problemu, jednak kiedy podczas postoju gwałtownie dodam gazu dławi się, obroty spadają bardzo nisko. Wydaje się, że zaraz zgaśnie. Mimo to nie gaśnie i po...
Witam. Od pewnego czasu jestem szczęśliwym posiadaczem Opla Corsy 1.2 16v 1999. Przebieg około 120 000 km. Od momentu zakupienia samochodu jest problem z obrotami i spadkiem mocy. Silnik zapala bez problemu, jednak kiedy podczas postoju gwałtownie dodam gazu dławi się, obroty spadają bardzo nisko. Wydaje się, że zaraz zgaśnie. Mimo to nie gaśnie i po...
To się ustawia na granicy maksymalnego zamknięcia, najprościej pod światło. Jeśli była za mocno cofnięta to może być teraz mechanicznie uszkodzona przepustnica.
Żeby odkręcić tą śrubę to trzeba porządny dobrze dopasowany do śruby wkrętak. Tą przepustnicą powinien sterować regulator prędkości. Tu zamiast niego jest chyba tylko opaska...
Skoro kompletnie nie wiesz jak masz wyregulowany gaźnik, to najpierw trzeba zacząć od ustawienia poziomu paliwa w komorze pływakowej. Na schemacie masz rozrysowane jak to zrobić. Niby to nie jest dokładnie od tego silnika, ale wszystkie motocykle tej pojemności mają bardzo podobne gaźniki https://obrazki.elektroda.pl/3436190400_... ....
U mnie w podobnym silniku 110ccm mieściło się ok. 0,7l oleju. Regulacja składu mieszanki (dopuszczanie dodatkowego powietrza) śruba 2 na dolocie gaźnika. Śrubka 3 podnosi przepustnicę - regulacja wolnych obrotów. Jedynka służy do spuszczania paliwa z komory pływakowej - przydaje się do określenia poziomu paliwa w tej komorze i drożności układu paliwowego....
Witam MAM ROZWIĄZANIE, miałem podobny problem i myślałem nad wymianą świec, przewodów zapłonowych szukałem problemów w instalacji LPG itp., auto gasło zawsze i wszędzie, czasami szarpało silnikiem jak by nie palił na kilka cylindrów. Przyszedł znajomy uśmiechnął się i mówi, „ jak chcesz wydawać kasę na kable, świece to ja cię nie powstrzymam,...
Mam jeszcze banalne pytanie o działanie gaźnika. Chodzi o te dwie śruby do regulacji: Jak rozumiem śruba "do regulacji obrotów biegu jałowego" reguluje wąski otwór w gaźniku, przez który przedostaje się powietrze na biegu jałowym? Bo z tego co widzę to ta śruba po prostu podnosi przepustnicę. Druga śruba to "od mieszanki" dozuje ilość paliwa która się...
witam wszystkich niedawno miałem podobne objawy cały wymieniłem rezonator wraz z mechanikiem sprawdziliśmy rozrząd i nic wszystkie przewody no po prostu wszystko ale doszliśmy do przyczyny owej nierównomiernej pracy na wolnych , przyczyną były wyrwane śruby mocujące przepustnice do kolektora. Teraz hula jak ta lala :D:D:D:D:D:D:D:D:D
zdzichra: co za głupoty wypisujesz? śruba na parowniku jest najważniejsza bo to skład mieszanki, nie kręci się nia na pałę, bo bardzo ciężko trafić potem na zakres na którym da się odpalić. śruba na wężu to ogranicznik gazu i ją możesz wykręcić i kilka obrotów, to się ustawia później ogólnie jak teraz nie odpala to próbuj odpalać na gazie, trzymając...
Winna była przepustnica. Nie wiem jakim cudem ale krzywo zamontowana. Takie miałem wrażenie. A krzywo było bo śruby nie dokręcone i jednej brak. Rozwalony gwint w podstawie przewierciłem na wylot a później przepustnicę skręciłem dłuższą śrubą z nakrętką od góry. Teraz nic nie syczy.
Witaj, Ostatnio robiłem remont silnika Kadeta, ale miał nieco inny gaźnik. Niemniej zasada jest podobna: Wkręcasz 1 do oporu i wykręcasz ok 1 obrotu, odpalasz motor trzymając manetkę gazu aby nie zgasł. Drugą śrubę dokręcasz aż oprze się o przepustnicę - poznasz po tym, że podwyższą się obroty a pomimo puszczenia ręką manetki nie będą maleć. Teraz wykręcasz...
Zmieniałem już położenie osi dzwigni. Udało mi się przesunąć oś o około 1mm tak jak Piszesz. Nie Więcej nie mogłem bu był wyczuwalny opór. Tak jak pisałem wcześniej ramię regulatora jest połączone drutem z przepustnicą i moim zdaniem przepustnica jest otwarta już maxymalnie. " Wykręć śrubę przepustnicy, podważ wkrętakiem plastikową zaślepkę z dysza,...
Ja to ciekaw jestem jak wygląda ten wymieniony tłok i korbowód --- poprosimy o zdjęcia Bo to jest niemożliwe, żeby się wygiął od przestawionego rozrządu... pewnie temu "mechanikowi" wpadła jakaś śruba w przepustnicę przy pracującym silniku, bo ciężko mi znaleźć inne wytłumaczenie... Zdejmowałeś tą głowicę, to było obejrzeć dokładnie gładzie każdego...
Popuść śrubę regulatora, dźwignię trzymaj tak aby przepustnica była całkowicie otwarta, przekręć oś regulatora przeciwnie do ruchu wskazówek zegara, do oporu i dokręć śrubę. Napisz o efektach.
Wystarczy przykręcić w odpowiedniej pozycji, najlepiej w takiej, jak zapamiętałeś lub zaznaczyłeś. Dodano po 8 Pożartowali. Na przepustnicy odbija się zazwyczaj śrubka którą wykręciłeś, z drugiej strony odbija się ośka i już jesteśmy w "domu". Wkręcasz śrubkę zgonie z jej odbiciem na przepustnicy, tej blaszce. Nie dokręcasz jej, zostawiasz luz następnie...
Przepustnica ssania ma być otwarta całkowicie. Ewidentnie coś z zasilaniem w paliwo, jeżeli silnik stal z paliwem w zbiorniku, to samo przedmuchanie gaźnika może nie wystarczyć. Tak jak było pisane, sprawdź dokładnie wszystkie dysze, oś przepustnicy i śruby regulacyjne.
Wkręć śrubę do lekkiego oporu, następnie wykręć o 1.5 obrotu. Rozgrzej silnik przez około 5 minut otwierając przepustnicę do połowy. Ustaw obroty na około 1700 obr/min, wkręcaj śrubę, do momentu aż silnik zacznie się dławić, następnie wykręcaj ją do chwili dławienia się silnika. Ustaw śrubę pomiędzy tymi skrajnymi połażeniami, jeżeli masz ogranicznik...
No to po pierwsze sprawdź linkę- przepustnica po odpuszczeniu gazu ma się opierać na śrubie od regulacji wolnych obrotów.
To, że gaśnie po wkręceniu śruby składu mieszanki to bardzo dobrze. Jeżeli masz dalej za wysokie to reguluj śrubą położenia przepustnicy ( trzeba ją wykręcać aby obroty spadały ). Jeżeli nie będzie reakcji do sprawdź czy linka gazu gdzieś się nie zacina, zdarza się też że pedał gazu się zacina, albo brak sprężyny powrotu przepustnicy.
Żadnych regulacji nie ruszałem.Czy samo rozebranie i złożenie tak by zmieniło dawkę? Samo skręcenie śruby podpierającej "przepustnicę" obniżyło obroty ,ale na krótko, bo po kilku sekundach powoli wracają do 1800. Zastanawiam się czy to nie wina któregoś z czujników lub precyzyjnego ustawienia rozdzielacza względem korpusu pompy,bo sam kołek ustalający...
Linka musi mieć luz. Gdy ściągniesz filtr powietrza zobacz, czy przepustnica całkowicie zamyka się (opada na dół) przy wykręcaniu śruby regulacji obrotów. Wyczyść gaźnik. Ze śrubami w Hondach i jego licencjach (Peugeot, Kymco, Sym) że są to śruby wygniatające gwint o przekroju trójkątnym, po ich ponownym dokręcaniu następuje zrywanie gwintów i już nie...
Sprawdź szczelność pomiędzy gaźnikiem a cylindrem może łapać lewego powietrza Dodano po 1 Iglica na którym rowku? Powinna być na środku. Sprawdź też śrubę położenia przepustnicy. Dodano po 45 Był czyściutki ale umyłeś go ponownie? Czy rozkręciłeś i zostawiłeś twierdząc że czysty? Dysze wykrecales?
Jak nie będzie za dużych różnic w synchronizacji to może nie wykryć, ale według mnie też szukał bym powodu w dwumasie, tym bardziej że z tego co piszesz to PARTACZE ! no niestety... wybierak przykręcony na 1 zamiast 3 śrub, uszkodzona przepustnica, pozrywane wężyki podciśnienia i nie wiadomo co jeszcze.. a to wszystko co było w okolicy skrzyni biegów......
Gdybyż zrobił kilka zdjęć byłoby o wiele prościej. Jeżeli gaźnik jest zbudowany jak większość choćby w motorowerach czy innych motorach ;-) to przepustnica ma z jednej strony wyfrezowany wzdłuż kanalik w którym musi przesuwać się koniec śruby do regulacji obrotów i to cała tajemnica.
Sporo GS500 już widziałem, ale z serwem przy przepustnicy żadnej... Masz 2 linki od rolgazu i tyle. Śruba od synchronizacji pomiędzy osiami przepustnic. Poszukaj dobrego manuala, ja mam Haynesa, tylko za duży żeby wrzucić na forum.
Każda sprężarka,śrubowa czy tłokowa,posiada tzw. PRESOSTAT, zadaniem którego jest wyłączenie silnika (tutaj spalinowego-poprzez odcięcie dopływu paliwa) po osiągnięciu w zbiorniku powietrza odpowiedniego ciśnienia Akurat g...o prawda, bo takie agregaty śrubowe nie posiadają tak naprawdę zbiornika powietrza, nie potrzebują go ze względu na ogromną wydajność....
Witam. W jaki sposób wyregulować gaźnik w agregacie prądotwórczym? Jest to silnik dwusuwowy. Gaźnik wygląda tak: http://obrazki.elektroda.pl/4253006400_1... Gaźnik posiada śrubkę ze sprężynką, która nie pozwala przepustnicy zamknąć się do końca, obrót w prawo zwiększa szczelinę i zwiększa obroty silnika. Jest też druga krótsza śrubka...
Witajcie, Jakiś czas temu jako totalny laik i de facto naiwniak kupiłem "okazyjnie" za cenę prawie złomową kosiarkę Castel Garden NG464 - jak się później okazało w stanie opłakanym... Kosiarka początkowo pracowała tylko poprzez ręczne podawanie paliwa pompką na gaźniku i zapewniano mnie, że to tylko kwestia gaźnika. Rozebrałem gaźnik, wyczyściłem, wymieniłem...
Lewe powietrze musi dostawać się poniżej przepustnicy. Nie ma tam za wiele możliwości. Praktycznie jedna uszczelka pomiędzy przepustnicą i kanałem dolotowym na głowicy. Miałem już kilka przypadków, że po kilku latach następowało jej rozmiękczenie przez paliwo i zaczynała puszczać lewe powietrze. Jest to dość popularna usterka w modelach w których zakładany...
Ad 1/ Najlepszą procedurą ustawiania obrotów jest procedura, polegająca na wykorzystaniu obrotomierza i regulacji wg jego wskazań. Jakikolwiek inny sposób ustawiania obrotów na słuch lub "oko" jest bardzo ryzykowny i wymaga tzw. ucha skrzypka i sporego doświadczenia. Przykład: każdy muzyk wie, że strojenie instrumentów rozpoczyna się od dźwięku A, który...
Jest to drut regulatora odśrodkowego, dzięki niemu kosiarka utrzymuje równe obroty pod obciążeniem w trawie. Jeśli jest w twoim silniku ustawiony tak jak tu, to nic nie powinno dzwonić. Może najpierw sprawdź czy nie jest luźny nóż. Dodano po 9 Czy to powinno się jakoś wyregulować? Da się, trzeba zdjąć obudowę rozrusznika, poluzować na dźwigni regulatora...
Uszkodzony któryś z kabelków idących z cewki do wyłącznika lub sama cewka zapłonowa. Zdejmij kabel od cewki (ten z konektorem) i sprawdź czy po wciśnięciu wyłącznika zapłonu jest na nim zwarcie do masy. Silnik powinien zapalić bez wciskania przepustnicy, wkręć troszkę śrubę zderzakową aby uchylić przepustnicę. Ta dźwignia ze zdjęcia to jest przecież...
A więc problemem była przepustnica, odkręciłem 4 śruby mocujące ( uważajcie żeby nie zakręcać mocno bo można zerwać gwint) umyłem zabrudzoną przepustnicę specjalnym preparatem do czyszczenia tego typu urządzeń, skontrolowałem przewody w tym z przepustnicy do EGR, przedmuchałem założyłem, zaadaptowałem i narazie bez problemu trzyma obroty i troszkę jakby...
Masz dwie śruby. Jedną od uchylenia przepustnicy, a drugą od składu mieszanki na wolnych obrotach
A może po prostu lekko wykręć śrubę od obrotów na przepustnicy? :P . Albo po prostu wisi ci na lince przepustnica i trzeba linkę popuścić.
miałem tki przypadek ,przyczyną były regulacje śrubką przy przepustnicy ktoś wykręcił śrubę tak ,że przepustnica się nie domykała i wywalało błąd potencjometr przepustnicy sygnał poza zasięgiem był to chyba błąd 518 . Właściciel auta okazał się pomocny bo przyznał ,że ktoś przeprowadzał regulacje bo autko miało problem z biegiem jałowym .[za niskie...
W sumie nie wiem jaki gaźnik, ale jedna przepustnica, dysza w śrubie mocującej zbiornik komory pływakowej, bez regulacji obrotów
Mam taką samą astrę więc może pomogę. W pierwszej kolejności wymienia się wszystkie przewody podciśnieniowe z fajkami. Czasem pomaga. Jeśli zabieg nic nie daje sprawdzamy silnik krokowy. W moim przypadku się wiesza i utrzymuje 2.5 tyś obrotów. Przy wymianie tej części należy zwrócić uwagę na odległość między kołnierzem a końcówką silniczka. O dziwo...
Jakaś nieszczelność, połączenie gaźnika z cylindrem lub uszczelniacze wału. Co masz na myśli pisząc, że odma jest ok, w dwusuwach nie ma czegoś takiego. Jak ustawiłeś dźwigienkę zaworka iglicowego? Zmniejszałeś obroty śrubą przepustnicy? http://obrazki.elektroda.pl/4501360600_1...
Pierwsza sprawa to, masz źle założone cięgno przepustnicy (nie ten otwór), powinno być tak: http://obrazki.elektroda.net/26_12732936... Śruba regulatora ma lewy gwint (w większości silników), musi być dokręcona mocno (zakręca się w lewo) Przy wyłączonym silniku, regulator musi być tak ustawiony aby przepustnica była całkowicie otwarta. Twoje...
Odgrzebię temat bo po półtora roku stania pod plandeką Fonero, ktory przyjechal na kolach, teraz odpalałal i samistnie gasł po ok.10 sekundach, raz po razie, wielokrotnie. Wykreciłem całkowicie śrubę zderzaka przepustnicy i teraz pali na stałe i pracuje do wyłączenia kluczykiem. Ale jakiekolwiek ruszenie manetką czy recznie dzwignią przepustnicy powoduje...
Trzeba śrubę od przepustnicy ( ta ze stożkiem ) lekko wykręcić. Regulacja gaźnika, wkręć śrubę oznaczoną L do lekkiego oporu, następnie odkręć o jeden obrót. Uruchom silnik i dodaj gazu, jeżeli silnik nie będzie lekko wchodził na wysokie obroty to odkręć śrubę L o 1/4 obrotu i znowu dodaj gazu. Postępuj tak aż do skutku, następnie wyreguluj obroty śrubą...
Ewidentnie jest problem z niskimi obrotami. Nie wiem, jaki masz gaźnik, ale na początek dobrze byłoby sprawdzić czy śruba regulacji położenia przepustnicy nie wykręciła się lub w ogóle nie wypadła. Mile widziane zdjęcia gaźnika bez pokrywy filtra powietrza.
Witam, GS 350 gaźnik H142A-42C nastawy jakie podaje producent L=1+3/8 obrotu, H=1. Sprawdź jeszcze czy cięgło od gazu jest włożone we właściwy otwór na gaźniku, bo jest tam kilka otworów, można tam się łatwo pomylić. Oraz czy przepustnica jest cofnięta do końca podczas pracy na wolnych obrotach i czy jej ramię swobodnie spoczywa (oparte jest) na śrubie...
Winna była urwana śruba od przepustnicy
Zdejmij filtr powietrza (chyba 4 śruby musisz odkręcić aby zdjąć całość - chodzi o ten spory kawałek plastiku mniej więcej na środku) - pod spodem będziesz mieć przepustnicę. Zobacz, czy przypadkiem nie blokuje Ci się linka od gazu i nie trzyma otwartej przepustnicy. Zrobiło się wilgotno, nieco rdzy się dostało i mogła się zacząć zacinać. Sterownik...
Jeżeli nie możesz sobie poradzić z tym gaźnikiem, to podmień na inny. Wstępne nastawy gaźnika: - śrubę regulacji składu mieszanki należy wkręcić do końca, a następnie wykręcić około 1.5 do 2 obrotów - śrubę otwarcia przepustnicy tak wkręcić aby przepustnica była lekko otwarta A jak ustawiałeś poziom paliwa na pływaku ? Na ile milimetrów ?
To wychodzi że jest błąd w adaptacji pierwszego potencjometru. Sprawdź czy przepustnica otwiera się prawidłowo (linka się nie zacina), oraz czy ktoś nie grzebał z kalibracją śruby ogranicznika przepustnicy (na śrubie i kontrnakrętce nie może być śladu uszkodzenia lakieru-plomby). Wykonaj autotuning TPSu. Sprawdź czy nadal pojawia się błąd, jeśli tak...
Jeszcze sprawdź czy linka od przepustnicy nie jest za bardzo napięta i czy nikt nie grzebał przy śrubie zderzaka przepustnicy. Kąt uchylenia przepustnicy w programie powinien być chyba około 9-12 stopni. Może też zasysać uszkodzonym przewodem lub zaworem pochłaniacza oparów paliwa - tego z niebieskiej rurki do przepustnicy . Dobrze jest podpięty? Można...
przydały by mi się dodatkowe informacje od osób tak kompetentnych jak "helena33" Nie pisz tak, bo mi później gg zasypują pytaniami.... hehehe :) Gaźnik jest podobny jak w Stihlu, do dysz niekoniecznie można się dobrać, ale po wykręceniu śrub regulacyjnych L i H można psiknąć np. WD-40 w otwory po tych śrubach, i patrząc w komorę mieszania (czyli tam...
Zdemontować pasek i uruchomić silnik. Wyeliminuje się alternator, pompę wspomagania i kompresor. Obejrzeć układ ssący i wydechowy pod względem szczelności. Szczególnie ssanie przed przepustnicą. Obroty biegu jałowego można w niej regulować śrubami na przepustnicy. Najkorzystniej jest wcześniej ją zdemontować i wyczyścić-nie wymaga adaptacji.
Jak idzie w obroty to musi dostać powietrze, nie ma cudów. Proszę sprawdzić czy przepustnica jest zamknięta. Gdzieś to powietrze dostaje. Często jest śruba regulacyjna spoczynku przepustnicy wkręcona i tędy dostaje. Chętnie też bierze z serwo.
Mam trochę inny problem z tym modelem. W moim wózku jest niby wszystko dobrze ale z wydechu wydala żrący smród jakby nie przepalał. Myślę że przyczyną może być duża dawka gazu. Może ktoś poradzi jak to wyregulować? Regulacja raczej nic nie pomoże. Problemem jest zuzycie mechanizmu mieszalnika. Jak podejdziesz do tematu zdrowo to będzie OK, jak podejdziesz...
A czym najlepiej wyczyścić egr? Na razie śruby stawiają duży opór więc je podlewam jak nie to sprubuje zaslepić pod przepustnica może tam lepiej pójdzie choć dostęp jest dużo gorszy
Witam, jeśli ktoś miał objawy falujących obrotów w Toyocie avenis 1.8 vvti to proponuję zacząć od czyszczenia przepustnicy Poniżej prezentuję kilka zdjęć z tego zabiegu :) czas pracy ok 20 min. Potrzebny sprzęt: -klucz roz. 10, śrubokręt krzyżak, środek do czyszczenia przepustnicy. Okręcamy opaskę z i ściągamy gumową rurę z przepustnicy Następnie odkręcamy...
nie rób tego czasem śrubą przy przepustnicy - dlaczego nie wiem ale nie wolno
Tak, przepustnica otwiera się do końca. W nowym gazniku, mimo że to ten sam model trochę inaczej były otwory od mocowania cięgna ale przepustnica otwiera się na maksa. Zdjąłem ograniczniki ze śrub regulacyjnych i próbowałem regulować ale nie ma szans na przekroczenie 11000 obrotów.
Witam ostatnie pytanko takie troche na wyrost bo moge sam sprawdzic w jaka strone zmiejsza się dawke paliwa zgodnie z ruchem wskazówek zegara ??? U mnie w posiadanej myjce wkręcając śrubę zwiększało się ciśnienie paliwa. Jeśli się zmniejszyło zbytnio ciśnienie to ... płomień gasł lub był "rwany". Poza tym masz zapewne "przepustnicę" powietrza w celu...
To są prawie identyczne gaźniki, różnią się tylko dźwigniami na osi przepustnicy i położeniem śrub regulacyjnych.
Czyli wystarczy normalnie dokręcić śruby przepustnicy. Mam jeszcze pytanko czym najlepiej rozwiercić otwór w gaźniku na nadwymiarową (8,5) ośkę przepustnicy.
Honda Accord Aerodeck 2.0 ES 136 km Wymieniłem: Cewke zapłonową, kable bosch i swiece ngk, EGR zaślepiony, przepustnica wyczyszczona, nowy olej, filtr paliwa i powietrza wymieniony, zawory wyregulowane, śruba plastikowa pod przepustnicą wyregulowana. Silnik powyżej 2500 tys/obr przestaje sarpać a tak to obroty trzyma tak około 600-650 obroty na postoju...
W civic nie ma przepływomierza jest TPS dzięki niemu komputer oblicza masę objętościową zasysanego powietrza. Tak jak obiecywałem zamieniałem cały osprzęt w przepustnicy i każdą część po kolei i wreszcie znalazłem przyczynę spadających obrotów! Przyczyną jest nie wyregulowana przepustnica oraz MAP sensor. Ale po kolei: Podmieniając po kolei każdą część...
Dzięki. Sruba w korpusie przepustnic służy do regulacji biegu jałowego, sprawdziłem, obroty rosły przy obrocie w lewo. Jeszcze raz dzięki.
sruba regulacji CO jest pod okrągłą zaślepką którą się wydłubuje. Przy przepustnicy jest tylko sruba regulacji biegu jałowgo. Trzeba zobaczyć też przy nie przesącza wtryskiwacz rozruchowy
Będe dobroduszny i opisze na gorąco bo właśnie to złożyłem. Ściągasz rure ssącą do filtra, wentylator, rurę idącą przez silnik od turbawki do ic, zdejmujesz rure między przepustnicą a ic. Od dołu przepustnicy masz 4 śruby na klucz 10, jak nie wymacasz to możesz sobie pomóc lusterkiem. Wyciąg i wymyj i módl się by pomogło. A jak nie to tylko fachowiec,...
Moim zdaniem silnik dostaje za mało paliwa. mogę kosić na pozycji Start, czyli z ssaniem Trudno się odnieść do zakresu i jakości prac w stwierdzeniu: Wziąłem wyczyściłem wszystko co można ale sugerowałbym ponowne przeczyszczenie układu paliwowego. 1/ zdjąć wężyk paliwa przed kranikiem i obserwować wygląd strumienia paliwa; 2/ rozebrać kranik paliwa...
jak to nie ma różnicy ? musi się zmienić wartość na i silnik musi zacząć się rozpędzać jak zaczniesz kręcić na tym gaźniku. Który nie reaguje gaźnik na zmianę? i głupie pytanie ale czy czasem nie kręcisz śrubami od składu mieszanki zamiast od przepustnic ?
gardziel nie jest porysowana , a przepustnica nie ma żadnych luzów, to tak wygląda jakby silnik miał przerwy w dostawie paliwa , ale w przewodzie łączącym pompkę z gaźnikiem nie ma bąbelków powietrza, silnik po prostu "żyje własnym życiem" raz przyspiesza a raz zwalnia, zamówiłem już podstawkę pod gaźnik. mam jeszcze takie przemyślenia: - jak ustawiam...
No to teraz odkręć/ zdejmij filtr powietrza i doreguluj śrubą od ustawienia wolnych obrotów tak żebyś widział poprzez otwór w gaźniku lekko uchyloną przepustnicę, spróbuj odpalić. Sprawdź jeszcze czy nie założyłeś przewodów paliwowych odwrotnie.
śruba napinacza junkers śruba moment śruba
silnik zamiast przyspieszać zwalnia rezystor opornik wentylatora pompa głębinowa uszkodzona
philips fc690 prostownik ideal
Opel Astra - Problemy z rozruchem ciepłego silnika Wolna elekcja w XVII wieku a kryzys Rzeczpospolitej