Rysunek powie chyba wszystko. Różnica to spust osadu. To prawdopodobnie ta dolna mosiężna śróbka na zdjęciu
może mieć za bogatą mieszankę i go zalewa.z uboż ja śrubą przy reduktorze.
Kondensat jest to inaczej mówiąc syf jaki zbiera się w reduktorze. tak jak w chłodnicy, nagrzewnicy itd.Spuszcza się go odkręcając śrubę przy reduktorze albo też można przepłukać wodą pod ciśnieniem.Wyczyszczenie umożliwia lepsze krażenie płynu i podgrzewanie reduktora.
To przełącz auto na LPG obserwuj ciśnienie weź imbus i zacznij kręcić śrubą na reduktorze. Ustaw 1.0 BAR następnie auto kalibracja i zbieranie map.
Witam Zregenerowałem reduktor OMVL Dream... powinien mieć ciśnienie robocze około 1,7 bara niestety zauważyłem coś takiego: - przed przełączeniem na gaz ustawia się na bardzo wysokie ciśnienie około 3 bary... i potem dopiero po przełączeniu spada do okolic 1,6 - 1,8 różnie to bywa. Czy to normalne? Nie za bardzo normalne. U siebie czegoś takiego nie...
Twój link jest nieaktywny. Regulator ten jest z boku, prosopadle do reduktora pomiędzy wejściem i wyjściem cieczy chłodzącej
Przy tym reduktorze nie ma śrub regulacyjnych w miejscu cewki reduktora jest silnik krokowy bocznej śruby regulacyjnej też nie ma jest korek stałe naprężenie dzwigni z zaworem.Regeneracja będzie polegać na wymyciu oraz wymianie sztywnych membran bez konieczności jakichkolwiek regulacji.Drugi silnik krokowy jest na przewodzie gazu do miksera.
Na 99% jak w każdym innym reduktorze. Wkręcając śrubę zwiększasz , wykręcając zmniejszasz.
A nie wystarczy dokręcić śruby?
Witam. Mam instalację Landi LS01 (komputer) z parownikiem Ls98 Instalka ma 3 lata i jakieś 30 000 km. Dziś wymieniłem strasznie zasyfiony filtr gazu. Od pewnego czasu też, na parowniku gromadzi się olej, postanowiłem go wykręcić. Okazało się, że z tyłu jest jakiś otwór bez śruby. Czy tam ma być, czy śruba jakoś wypadała? Przez otwór widać trochę pogiętą...
Wymontuj silnik krokowy dla gazu , w to miejsce na próbę wstaw regulator ręczny maksymalnego wydatku (wers) Na gazie przy 3000 obr wkręcaj śrubę do zauważalnego spadku obrotów, odkręć śrubę o 3/4 obr. Na reduktorze śrubą od regulacji wolnych obrotów ustaw najwyższe stabilne obroty. Jeżeli silnik będzie pracował na gazie poprawnie przyczyny należy szukać...
Instalacja gazowa, zwłaszcza starej generacji, wymaga od czasu do czasu spuszczenia nadmiaru oleju z parownika. To taka duża nakrętka na spodzie. Odkręć i wyleje się z niego olej. To po pierwsze, po drugie wymienia się filterek gazu, a po trzecie , taką fajną śrubą na reduktorze reguluje się tzw. wydatek - wstępne napięcie membrany 2 stopnia, czyli...
Na pewno ustawić takie samo ciśnienie gazu na listwie wtryskowej. Śruba na klucz imbus w korpusie reduktora. A najlepiej to pojechać do gazownika na regulację.
A teraz inna sprawa. Skoro ten mazut dostaje się już do wtryskiwacza - jak wygląda sam parownik? W starych generacjach była śruba do spustu tego. W nowych jeszcze nie widziałem - może nie te widziałem co trzeba? Mogę się wypowiedzieć tylko o tych reduktorach z którymi miałem do czynienia. Faktycznie w reduktorach w instalacjach I, II, a może i III...
Witam. Filtr jest przeważnie koło elektrozaworu przed reduktorem. Zmniejsz ilość podawanego gazu jak za dużo go idzie (śmierdzi) przez wkręcenie śruby regulacyjnej membrany.
Delikatnie podpalony zawór wydechowy. Nie jest jednak przyczyną aż takiego zużycia. Czujnik temperatury silnika dla wtrysku 2 pinowy z niebieską obudową złącza zamontowany w głowicy lub kolektorze ssącym. Algorytm regulacji wstępnaj gazu.Śruba na wężu- regulacja składu dla wysokich obrotów. 3000 obr siniaka wkręcać do spadku mocy i odkręcić o pół obrotu....
Srubka wystajaca ustawia sie przelot przez kanal obejsciowy bez udzialu membran ( wolne obroty ). Srubka na imbus sluzy zas do ustawienia czulosci reduktora (napiecie sprezyny membrany 2 stopnia). W instrukcji do tego reduktora napisali, ze srubka na imbus jest ustawiona fabrycznie, a regulowac nalezy tylko ta wystajaca. Jesli zachodzi koniecznosc regulacji...
Tu masz podobny temat: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic83...
Między kolankami wodnymi reduktora parownika jest plastikowa śruba na klucz 10 do usuwania mazi olejowej.
Psys jest to ciśnienie pracy reduktora (ciśnienie jakie ma utrzymywać reduktor) i jest ustawiane śrubą w reduktorze. Według mnie powinno być ustawione w połowie między par. 6 i 21 i w tym zakresie może oscylować, a w zasadzie przy czystym reduktorze to ono praktycznie się nie zmienia. Nie sprawdzałem tego, ale wydaje mi się, że jak ciśnienie po reduktorze...
w reduktorze tecno są dwie śruby regulacyjne,zgrubną regulację robi się za pomocą sruby na imbus 4 ,a póżniej pokrętłem wystającym dokładniejszą korektę
Na szybko na wydatek reduktora to kręcenie główną śrubą od czułości membrany - powinno coś na teraz pomoć na 100KM/h i wyżej.
Mam typowy reduktor do CO2, ale podczas regulacji ciśnienia nie ucieka mi gaz. Przypuszczam, że w Twoim uszkodzona jest membrana, więc odkręć te 4 śrubki i poznasz prawdę. Reduktor wygląda mi na używany i chyba już swoje przeszedł.
Nie wiedziałem że to automat. Przy tylnym napędzie trzeba odkręcić reduktor bo pod nim jest śruba,ale nie wiem czy też w automacie bo nie robiłem.
po regulacji śrubką na reduktorze nic nie będzie trzeba ustawiać chyba że będzie brakowało mocy to wykręcić trzeba śrubę na gaźnik tą z nakrętką kontrującą.czyli na reduktorze wolne obroty na gaźniku regulujesz moc a dokładniej bogato ubogo
Ciśnienie zadziałania zaworu bezpieczeństwa regulujesz wkręcając tą śrubę pod zawleczką. Pamiętaj, aby pozbyć się wody z komory pod membraną, bo skończy się to korozją śruby regulacyjnej i sprężyny.
Dzień dobry. Reduktor MAGIC 3. Wszystko jest w porządku gdy zbiornik gazu jest pełny. Gdy jest go ok. połowa (lub mniej), to po wciśnięciu pedału gazu do dechy po chwili przełącza się na benzynę. Czy regulacja śrubą ampułową na reduktorze rozwiąże problem ???
Witam Gdzie na reduktorze OMVL Dream jest śruba do regulacji ciśnienia? Pozdrawiam
A co z reduktorem ? Uszczelnieniem wału i śrubą ? Raczej poszukaj tanio elektryczny przyczepny silnik do łodzi, wtedy masz wszystko i przetwornicę step down z tych 60 V na 12. I chyba taniej wyjdzie taki pędnik.
Reduktor mam całkiem nowy, Chodzi mi raczek jak mam poprawnie wyregulować instalację gazową. Wiem jak wyregulować w programie amon wiem że ta wystająca śruba na reduktorze jest od wolnych obrotów ale ma też wpływ na pracę silnika na wysokich, i jak to wyregulować w połączeniu z siliczkiem krokowym
śrubą na reduktorze i analizator spalin
Jak masz gaz na wtrysku, to nie czytaj co napisałem. ;-) Sam miałem tak: Reduktor pełny szlamu. Pod spodem jest śruba spustowa. Miałem tak kilka razy, ale czasem nie wystarczy śruba spustowa, trzeba rozebrać, wymyć benzyną i wyregulować. Sama regulacja przy brudnym reduktorze zdaje egzamin tylko na jakiś czas (kilka dni). Masz możliwości regulacji(przykład...
W trasie przy muleniu 80-90 km/h spalił 9,7 i to było rekordowo niski wynik. Wtedy odłączyłem silnik krokowy i jechałem jak na śrubie.. Reduktor wygląda na nowy. Jaki jest orientacyjny koszt analizy spalin?
Wymieniłem świece, filtry gazowe, sprawdziłem cewki, przepływkę, rury ssące od strony filtra, wymieniłem podciśnienia gazowe, wyczyściłem przepustnice, sprawdziłem odmy. Mam wrażenie,że to falowanie które pojawia się na lpg może wynikać z jakiejś lewizny w kolektorze ssącym - TYLKO SKĄD ? Miałem już nadzieję, że to wtrysk ale wyniki pokazują, że pracują...
No jednak to nie Stag ;). Mapy nie ruszaj. Śruba do regulacji ciśnienia będzie gdzieś pośrodku reduktora. Co do kontrolki to podłącz pod komputer. Masz tylko PcmScan? Przydał by się choćby VagCom.
slodky dziękuje Ci za pomoc zrobiłem tak jak mówiłeś i poprawa jest niesamowita. Mam jeszcze pytanie tam gdzie są te suwaki jest zakładka zaawansowane, i podaje tam wartość ciśnienia według wzoru P=P1-MAP Kręcą śrubą reduktora ustawiłem że wynosi ona około 1270 mbar. Czy taka wartość jest poprawna?
Jaka jest instalacja ,jest na wężu gazowym przed mikserem śruba czy silniczek krokowy,jest jakaś centralka sterująca jak sie nazywa. Parownik to inaczej reduktor są tam śruby którymi reguluje się wypływ gazu ,jakiej jest firmy ten reduktor ,może zrób zdjęcie będzie łatwiej.
Wie może ktoś do czego jest ta śruba regulacyjna ( na zdjęciu ) ?
Panowie,gwintowany otwór z tyłu reduktora ma być niezaślepiony,wykorzystuje się go do kompensacji przy systemach K-Jetronik.L-Jetronik.Osad spuszcza się śrubą na imbus z czoła reduktora na dole,taką samą jak na zdjęciu pod cewką,tylko na dole.Zakładając w miejsce silnika krokowego przelotkę ze śrubą nie odpinając go z przewodów elektrycznych sprawdzisz...
Mam prośbę o opisanie do czego służą te 3 zawory przy reduktorze. Na drugim zdjęciu zaznaczyłem strzałą śrubę którą zamyka się wypływ gazu z butli. Proszę o potwierdzenie :) Zgadza się tu zamykasz dopływ gazu do reduktora .
Tylko wcześniej kolega musi zrozumieć ile i do czego jest śrub na reduktorze.
Poproszę o tą instrukcje wraz z obrazkami,chyba sam ją opracowałeś skoro twierdzisz że śruba na imbus służy do regulacji wolnych obrotów,albo masz problemy ze zrozumieniem tego co czytasz dziatku.:!:
WITAJ ! Faktycznie dokładnie nie wyjaśniłem ci o tę śrubę imbusową 4mm od czułości reduktora znajduje się ona obok śruby biegu jałowego (mosiężna radełkowana) służy ona do prawidłowego przejścia reduktora z biegu jałowego na główny układ zasilania czyli na membranę. Sprawdzasz to w następujący sposób samochód na prostej i równej drodze pracuje na gazie...
Witam. Można spróbować zwiększyć ciśnienie w reduktorze, lub jeżeli posiadasz reduktor z dwoma regulacjami , to ta druga jest do regulacji dodatkowego wzbogacenia mieszanki na biegu jałowym bez udziału membran reduktora. trzeba troszkę odkręcić śrubę i powinno pomóc. Pozdrawiam :)
Ciśnienie zmniejsza się fizycznie, śrubą przy reduktorze. AKME niewiele mówi, podaj konkretne graty jakie masz pod maską.
Instrukcji niestety nie mam, gdybym miał to bym nie pytał. Czyli mogę podłączyć do butli i będzie działało. Rozumiem że to duże czerwone z manometrem to chyba reduktor. Jest na nim śruba i można nią kręcić, czyli chyba do regulacji. Czy jest tak jak myślę? Skorygowany post powyżej zawiera dołączony link do brakująej instrukcji.... Jeżeli którychś ang....
Multimetr starczy. A jaki reduktor ? Jak gaśnie przy hamowaniu to albo trzeba dolot skierować do silnika albo podbić ćiśnienie na reduktorze - powinna być śruba na reduktorze to ją odkreć o jeden obrót żeby zwiększyč ilošć gazu. A to 1 czy 2 generacja?
raterro wolne obroty regulujesz śrubą na reduktorze a nie registrem
A reduktor jak masz ałożony? Jest równolegle do osi samochodu czy prostopadle, prawidłowy montaż to śruba mocująca reduktor jest skierowana w stronę jednego z kół.
A która to śruba? Mam reduktor BRC, tam są dwie śruby. Jedna jest wystaje na zewnątrz i można ją regulować ręcznie, a druga jest schowana i trzeba mięć imbusa. Którą mam ruszyć??
(at)m2606 problem w tym, że tam nie ma jak spodziewać się blokady wałka, bo taka blokada (segger np.) musiałaby być zapięta przy dostępnym końcu wałka silnika, a tutaj to jest niemożliwe, bo rozpołowienie korpusu reduktora możliwe jest wyłącznie po zdjęciu silnika, czy raczej jego kryzy/tarczy łożyskowej- niektóre śruby skręcające korpus reduktora są...
Regulowałem tą śrubę na reduktorze, która jest od wolnych obrotów i odkręciłem ją trochę bo miałem strasznie niskie obroty. Może to przez tą śrubę ?. Jest ona za bardzo rozkręcona i gaz z reduktora przechodzi do komory silnika i go zalewa ?.
Kolego, u mnie na kręcenie śrubą na dolocie wolne obroty nie reagowały. Nie znam tej instalacji, ale u mnie ta śruba była prawie całkowicie wykręcona. U ciebie chyba tą śrubę masz prawie całkowicie wkręconą i ona dławi przepływ. Nie wiem jak ustawiałeś wstępne położenie (wkręcenie) śruby wolnych obrotów. Ja po zamontowaniu parownika do instalacji i...
Najlepiej by było uprościć sobie sprawę i kupić register z dwoma wyjściami gazu (trójnik) i pojedynczą śrubą. Kosztuje to grosze a prościej się to ustawia. Śrubą (śrubami) na wężach ustawiasz maksymalną dawkę gazu w następujący sposób: odkręcasz ok3 obrotów, dajesz ponad 3000 obrotów i skręcasz śubę do momentu aż obroty spadną, wracasz do takiej pozycji...
Może bazowe jest za niskie i nie nadaża się otwierać jakby miał aż tyle iśc. Zawsze zostaje śruba na reduktorze czułości membrany.
jeśli jest to auto z wtryskiem i ma sprawną lambde to podłacz dobry miernik do sondy przy pracy na lpg przy rozgrzanym silniku i reguluj dla 3000tyś obr. śruba na zaworze napięcie na 0,5-0,6v a dla jałowego śrubą na reduktorze na napiecie j/w.
Trzeba odnależć,śrubę jeżeli taka jest, niektóre reduktory są niej pozbawione... W tych układach jest czujnik ciśnienia gazu za reduktorem,bez połączenia z programem diagnostycznym sie nie obędzie... Wartość cisnienia nie powinna byc mniejsza niż 800mbar... Jesli regulacja elektroniki nie pomaga,pozostaje tylko sprawdzenie ciśnienia w czasie powstawania...
Problem w tym, że wolne obroty są regulowane przez komp. motoru. Nie można ich wyregulować śrubą dawki podstawowej na reduktorze, bo reduktor będzie działał nieliniowo. Ta wystająca śruba przy reduktorze powinna być prawie całkiem zakręcona. Spalanie jest spowodowane złą regulacją reduktora lub jeśli masz komputer dla LPG trzeba porządnie ustawić komp...
Tak jak pisałem ja bym podbił ciśnienie śrubą na reduktorze - po troszku i testował czy się będzie poprawiać. No chyba że masz dostęp do programu żeby zmienić mnożnik i ogólnie podejrzeć co tam widać?
No ogólnie, najlepiej krok po kroku jak wyregulować tą instalkę tj. co się reguluje i jak dużą śrubą na reduktorze a co małą, co powinno pojawićsię na ekranie.
Prawdopodobnie zalewa Ci silnik gazem, zbyt bogata mieszanka tzw. wolnych obrotów ustawiana śrubą na reduktorze.
Witam. Kolego gomes przede wszystkim regulację trzeba zacząć od porządnego ustawienia gażnika i zapłonu dopiero póżniej należy prawidłowo ustawić gaz.Ty masz reduktor zintegrowany firmy tomasetto i tam masz tylko dwie śruby regulacyjne. Pierwsza to ta mała śrubka w tej tulejce o której pisałeś i ona powinna być zakręcona na maxa natomiast reguluje się...
Napisze tak ,jeżeli przydławiłeś dolot i silnik się wkręca na obroty a wykręcona śruba reduktora nic nie zmienia ,to wymień filtr gazu masz go obok reduktora to taki mały metalowy podejrzewam że jest zatkany i reduktor nie reaguje ma zbyt mały dopływ gazu, przed jego wymianą musisz zakręcić zawór dopływu gazu z butli.- nie zapomnij później odkręcić...
Oczywiście "a świstak zawija". Każdy lubi coś miłego usłyszeć na dobranoc. A na poważnie , jeżeli na przewodzie między reduktorem a mikserem nasz śrubę (jeżeli niemasz to zamontuj) z manualną regulacją maksymalnego wydatku gazu to zrób tak: ustaw na ciepłym silniku 3000 obr. zacznij dokręcać śróbę aż usłyszysz że silnik zaczyna tracić moc wtedy odkręć...
użyj autokalibracji. potem sprawdź odczyty sondy i ewentualnie podreguluj śrubą w reduktorze tak aby pracowała w pełnym zakresie.
A gdzie ta śruba zabezpieczająca powinna być? U mnie nie widzę nigdzie tego zabezpieczenia w postaci śruby. U mnie był mniejszy piec (15 kW) i z tego co widzę, był inny reduktor, śruba M5 była zabezpieczeniem, które ścinało się przy przeciążeniu i trzeba było ją wymieniać - zdarzyło się to 3 razy w ciągu 8 lat. Okienko o które pytasz ułatwia opróżnianie...
Reduktor ma wejście i wyjście obiegu płynu. Trzeba sprawdzić czy jest przez niego dobry przepływ. Po nagrzaniu silnika obie rury powinny mieć niemal identyczną temperaturę płynu. Pomiar temp. reduktora można w przybliżeniu wykonać poprzez przyłożenie termometru do rury wyjścia z reduktora. Owinąć czujnik/termometr wraz z rurą kilkakrotnie szmatą by...
mam w astrze 1.6 bingo-m + reduktor tomasetto pływały mi wolne obroty, więc pokręciłem troszkę górną śrubą przy reduktorze i to wyregulowałem natomiast gdyby obroty pływały też na benzynie to warto wyczyścić silnik krokowy i gniazdo w którym on jest zamontowany
Witam muszę wyjac na chwile butle lpg 40l przy prawej ścianie bagażnika poniewaz chciałbym wyprac wykładzinę i wymienić zbiorniczek na płyn do spryskiwacza tylnej szyby czy wystarczy że odepnę przewody idące do elektrozaworu i odepnę przewody gazowe oraz wkręcę śrubę w reduktorze i mogę ja wtedy wyjąć czy musze coś jeszcze zrobić?
na reduktorze masz 2 śrruby regulacyjne: górna służy do regulacji stałej dawki gazu a dolna do dawki gazu na wolnych obrotach. Poza tym jeżeli twój wóz (napisz co to za wóz) ma sondę lambda to powinieneś mieć komputer sterujący dawką gazu za pomocą silnika krokowego znajdującego się na rurze łączącej reduktor z mikserem. Jeżeli nie ma tam silnika krokowego...
Wlot powietrza się odwraca od kierunku jazdy jak ci przygasa przy hamowaniu czyli na luzie wtedy jest mniejsze ciśnienie. Ale pewnie masz inny reduktor lub jakieś ustawienia i ci nie przygasa. Mnie za to przygasa ale mam zawyżoną dawkę na jałowych (śruba na reduktorze) i mi nie przygasa tyle że sonda wtedy na 1V jest.
To zapytam jeszcze w jakich okolicznościach powstało uszkodzenie? Samo z siebie, po dłuższym nieużywaniu, po wymianie butli, po przemieszczeniu ogrzewacza? Reduktor ma śrubę regulacyjną ciśnienia?
Witam Wszystkich. Pytanie moje kieruję do znawców gazownictwa samochodowego. Problem, który mi niezwykle doskwierał polegał na tym, że silnik gasł po wysprzęgleniu, podczas jazdy przy próbie utrzymania stałej prędkości szarpał czy też podczas hamowania silnikiem. Odłączyłem silniczek krokowy z instalacji w jego miejsce zamontowałem przelotkę z zaworkiem...
Muszę sprostować, że obecnie śruba mosiężna uchylona na około 3/4 obrotu. po takim uchyleniu regulowali analizatorem następni fachowcy, ale regulację robili tylko registrem i śrubą plastikową na reduktorze. Gimak - jesteś pewien, że wolne obroty zależa tylko od śruby mosiężnej?
Żle masz wyregulowaną instalacje, zarówno przy wysokich obrotach i obrotach jałowych sonda powinna zmieniać się od 0-9. Możesz albo zrobić jeszcze raz kalibracje lub delikatnie odkręcić śrubę na reduktorze.
ok dzięki wielkie. to się przyda na pewno. a ta druga śruba na reduktorze do czego służy? jakaś czułość czy coś takiego? I jeszcze jedno: Czy opłaca się (czy jest sens) zmieniać tego staga na sterownik z interfejsem? jakiś stag-100 albo al-700 np.?
Czytałem że niby reduktory wytrzymują kilka lat. Zanim zdecyduję się na wymianę chciałbym sprawdzić co się da. Jak mam wydać pieniądze to na coś co wymaga wymiany bo bez sensu jest wymieniać dobre na dobre. Czy odkręcanie śruby przy reduktorze wpływa na obroty?
Zwiększałeś ciśnienie na reduktorze kręcą śrubą przy sprężynie membrany? To samo tzn co?
witam . mam pytanko w którą stronę przekręcić delikatnie śruby na reduktorze(zavoli) i registrze przed krokowym aby zmniejszyć mieszankę (reduktor) oraz dopływ gazu (register ) .rozum nakazuje w prawo :-) ale nie znam się natym więc pytam.....dzięki z góry
Ja odkręcam tę śrubę na dole reduktora (imbus). Parownik musi być gorący żeby spłynęła maź.
śrubą regulacyjną na reduktorze wyreguluj skład mieszanki gaz - powietrze wolnych obrotów.
Witam. Zauważyłem, że mój reduktor daje duże ciśnienie na przewód. Po chwili jak przestanę spawać, w przewodzie ciśnienie wzrasta, co za tym idzie, ciężko jest uszczelnić połączenia a zaworek (wiem, ze to badziew) w rękojeści puszcza. Dołożenie elektrozaworu pomogło ale nie rozwiązało moich problemów - pojawiły się nowe - pierwsza sekunda spawu idzie...
Elektrozawór i śruba regulacyjna na środku reduktora służą do podawania gazu niezależnie od pracy membran. Ze środka reduktora wyprowadzona jest taka cienka plastikowa rurka która wchodzi bezpośrednio do węża podciśnieniowego, kiedyś miałem ją zapchaną i były problemy.
Reduktor sprawdziłem przed zmiana miksera, reagował prawidłowo na kręcenie śruba czułości. Reduktor ma nie więcej jak dwa lata i 30tys. km. Bardziej mi chodzi jaki konkretnie model wybrać, bo ten co mam U mnie on chodził ale miał zbyt małą "pojemność gazową tak bym to nazwał" Innemu przeciekał że śmierdziało gazem w kabinie.
Mam pytanie do czego służy śruba regulacyjna tzw obiegu jałowego? Posiadam reduktor BRC TECNO 100 kv i zastanawiam się czy tą śrubkę też należy regulować a jeśli tak to w jaki sposób? Dodano po 22 Znalazłem Zamykam temat A ja mam jeszcze jedną śrubkę w reduktorze ! Niektóre Reduktory mają jeszcze regulację tzw. obiegu jałowego. Po prostu regulacja dyszy...
czyli śrubą na reduktorze mam podkręcić ciśnienie i wtedy auto kalibracja , jak mnożnik spadnie znaczy że jest ok jak nie dalej zwiększyć? a jak ma ustawić ciśnienie w programie?tzn na ile ciśnienie robocze?
filtr powietrza jest nowy, filtr lpg sprawdzalem i jest "pomarczony" wymienic go? Dodano po 4 filtr LPG nowy i delikatna regulacja śruby na reduktorze pomogło, samochód sprawuje się dobrze.
To jest instalacja koltec i reduktor koltec VG 392 i tam jest regulacja 2 śruby jedna ciśnienie reduktora droga rozdzielacza a ja chce wiedzieć czy na odpalonym silniku itd?
Ja mogę podać jak ja to robiłem w poldku - instalacja I generacji (reduktor chyba lavato) na "śrubę". - Śruba na wężu wykręcona na max. - Zdejmowałem wąż z miksera i wkładałem do naczynia z wodą, wąż zanurzałem w wodzie tylko tyle aby jego wylot był pod wodą. - Na elektrozawory podawałem napięcie 12V bezpośrednio z akumulatora. - Śrubą na reduktorze...
Witam , Zbyszek już dwa razy tłumaczyłeś o co chodzi i nic daj sobie spokój skoro ktoś wie lepiej to szkoda Twojej klawiatury. Krzysiek masz przeciek na zającu tak jak pisze Zbigniew aby Ci to udowodnić zrób tak:wykręć nieco śrubę naciągu taśmy [z ukosu wkręcona powyżej cylinderka luzowania taśmy] przełącz wajche wzmacniacza w pozycje w której WOM nie...
Dzieki wszystkim za pomoc, okazalo się ze wystarczylo spuscic brudy tą śrubą na dole reduktora :)
Witam, padł mi reduktor BRC Genius 1200, wymieniłem w nim cały zestaw naprawczy , wydaje mi się, że wszystko jest OK, ale nie bardzo wiem jakie ustawić ciśnienie śrubą na reduktorze wg wskazań oprogramowania BRC GAS Equipment v.3.0 , są tam okienka z Pressure1,Delta i Pressure2 , prośba o info jakie prawidłowe wartości mają się tam być. Silnik Renault...
Witam ponownie Sprawa wygląda następująco byłem u gazownika, skasował dość sporo poustawiał wszystko(tak sądził) i dalej jest takie spalanie. Moje pytanie może to pomoże, mianowicie jeżeli ktoś wie mający też w vectrze reduktor tomasetto At07 to niech napisze jak ma ustawione śruby od reduktora chodzi mi o ile ma je wykręcone. Moje śruby teraz mają...
Pokręć śrubą na reduktorze tak żeby odczyt sondy oscylował od bogatej do ubogiej, mieszanka wahała się w pobliżu środka skali. Żeby mieszanka ci zeszła z bogatej powinieneś też pokręcić też śrubą od napięcia membrany na reduktorze, bo jak membrane masz rozkręconą to kręcenie śrubą od tz. wolnych nic nie da ( z tym że lepiej jak śruba wolnych obrotów...
Zrób obslugę instalacji , wymień filrt i odkręć w reduktorze śrubę aby spuścić zanieczyszczenia.
Do wyregulowania reduktor - śruba regulacyjna wstępnego napięcia membrany, ponadto do sprawdzenia szczelność układu dolotu. Żaden komputer tu nie jest potrzebny.
Witam Jeśli dobrze zregenerowałeś reduktor to jest szansa. Oczywiście 1 generacje powinno sie regulować przy użyciu analizatora spalin, ale wstępną regulacje można przeprowadzić samemu. Trzymając wysokie obroty (ok 3000) regulujesz króćcem (śruba na wężu) obroty na słuch by były jak najwyższe nie przesadzając w żadną stronę. Tak samo na wolnych obrotach...
Witam Ustawienia wyglądają na poprawne, tylko mieszanka na lpg wygłada na bogatą (ze zdjęcia nie zobaczy jak jest ustawiona) , powinieneś tak pokręcić śrubą na reduktorze od składu mieszanki aby sonda skakała od ubogiej do bogatej.
A drugi problem to brak śruby od regulacji na reduktorze, w czym to może przeszkadzać ? Zależy która śruba bo jedna jest od regulacji składu mieszanki na biegu jałowym a druga od regulacji czułości membrany. Co do regulacji to zapraszam na priv. Pozdrawiam Józef
Przy ciśnieniu 3.5 bara do przełączenia nie dojdzie, No to ok, może to o to chodzi. Nie wiem jak rozumieć "skręciłem śrubę na max docisku". śruba którą się reguluje ciśnienie gazu na reduktorze przez 'talerzyk' ściska sprężynę, jak jest skręcona w lewo (czyli przeciwnie jak się zakręca śruby patrząc z przodu na reduktor) to wtedy jest max ściśnięta...
reduktor śruba regulacja reduktor obrotow reduktor reduktor obrót reduktor
pilot zmiennym kodem mitsumi m35sp zasilanie manipulatorów integra
peugeot check engine peugeot check engine
Briggs & Stratton 15,5HP odpala, ale nie jedzie Tuner FM gubi fale - przyczyny i rozwiązania