Wymontuj silnik krokowy dla gazu , w to miejsce na próbę wstaw regulator ręczny maksymalnego wydatku (wers) Na gazie przy 3000 obr wkręcaj śrubę do zauważalnego spadku obrotów, odkręć śrubę o 3/4 obr. Na reduktorze śrubą od regulacji wolnych obrotów ustaw najwyższe stabilne obroty. Jeżeli silnik będzie pracował na gazie poprawnie przyczyny należy szukać...
w reduktorze tecno są dwie śruby regulacyjne,zgrubną regulację robi się za pomocą sruby na imbus 4 ,a póżniej pokrętłem wystającym dokładniejszą korektę
Witam Gdzie na reduktorze OMVL Dream jest śruba do regulacji ciśnienia? Pozdrawiam
Wyciągnąłem silnik krokowy i wstawiłem w to miejsce regulator na śrubkę, silnik po regulacji chodzi ok (na śrubce) a silnik krokowy reguluje i wydaje się że stara się robić to dobrze, przy zmniejszeniu ilości gazu on chowa się czyli otwiera a kiedy zwiększałem wysuwał się żeby przytkać. Po zamontowaniu nadal to samo. Sprawdziłem że tłoczek przesuwa...
Dzień dobry. Reduktor MAGIC 3. Wszystko jest w porządku gdy zbiornik gazu jest pełny. Gdy jest go ok. połowa (lub mniej), to po wciśnięciu pedału gazu do dechy po chwili przełącza się na benzynę. Czy regulacja śrubą ampułową na reduktorze rozwiąże problem ???
Poproszę o tą instrukcje wraz z obrazkami,chyba sam ją opracowałeś skoro twierdzisz że śruba na imbus służy do regulacji wolnych obrotów,albo masz problemy ze zrozumieniem tego co czytasz dziatku.:!:
No jednak to nie Stag ;). Mapy nie ruszaj. Śruba do regulacji ciśnienia będzie gdzieś pośrodku reduktora. Co do kontrolki to podłącz pod komputer. Masz tylko PcmScan? Przydał by się choćby VagCom.
Witam. Można spróbować zwiększyć ciśnienie w reduktorze, lub jeżeli posiadasz reduktor z dwoma regulacjami , to ta druga jest do regulacji dodatkowego wzbogacenia mieszanki na biegu jałowym bez udziału membran reduktora. trzeba troszkę odkręcić śrubę i powinno pomóc. Pozdrawiam :)
na reduktorze masz 2 śrruby regulacyjne: górna służy do regulacji stałej dawki gazu a dolna do dawki gazu na wolnych obrotach. Poza tym jeżeli twój wóz (napisz co to za wóz) ma sondę lambda to powinieneś mieć komputer sterujący dawką gazu za pomocą silnika krokowego znajdującego się na rurze łączącej reduktor z mikserem. Jeżeli nie ma tam silnika krokowego...
1. Sprawdź filtr powietrza (jak stary najlepiej wymień) 2. Reduktor - ile masz śrub do regulacji. 3. Jakiej średnicy mikser. 4. Czy próbowałeś regulować registrem(śruba na wężu do gaźnika).
Na pewno ustawić takie samo ciśnienie gazu na listwie wtryskowej. Śruba na klucz imbus w korpusie reduktora. A najlepiej to pojechać do gazownika na regulację.
Witam Zregenerowałem reduktor OMVL Dream... powinien mieć ciśnienie robocze około 1,7 bara niestety zauważyłem coś takiego: - przed przełączeniem na gaz ustawia się na bardzo wysokie ciśnienie około 3 bary... i potem dopiero po przełączeniu spada do okolic 1,6 - 1,8 różnie to bywa. Czy to normalne? Nie za bardzo normalne. U siebie czegoś takiego nie...
Instrukcji niestety nie mam, gdybym miał to bym nie pytał. Czyli mogę podłączyć do butli i będzie działało. Rozumiem że to duże czerwone z manometrem to chyba reduktor. Jest na nim śruba i można nią kręcić, czyli chyba do regulacji. Czy jest tak jak myślę? Skorygowany post powyżej zawiera dołączony link do brakująej instrukcji.... Jeżeli którychś ang....
Delikatnie podpalony zawór wydechowy. Nie jest jednak przyczyną aż takiego zużycia. Czujnik temperatury silnika dla wtrysku 2 pinowy z niebieską obudową złącza zamontowany w głowicy lub kolektorze ssącym. Algorytm regulacji wstępnaj gazu.Śruba na wężu- regulacja składu dla wysokich obrotów. 3000 obr siniaka wkręcać do spadku mocy i odkręcić o pół obrotu....
A drugi problem to brak śruby od regulacji na reduktorze, w czym to może przeszkadzać ? Zależy która śruba bo jedna jest od regulacji składu mieszanki na biegu jałowym a druga od regulacji czułości membrany. Co do regulacji to zapraszam na priv. Pozdrawiam Józef
po regulacji śrubką na reduktorze nic nie będzie trzeba ustawiać chyba że będzie brakowało mocy to wykręcić trzeba śrubę na gaźnik tą z nakrętką kontrującą.czyli na reduktorze wolne obroty na gaźniku regulujesz moc a dokładniej bogato ubogo
Jak masz gaz na wtrysku, to nie czytaj co napisałem. ;-) Sam miałem tak: Reduktor pełny szlamu. Pod spodem jest śruba spustowa. Miałem tak kilka razy, ale czasem nie wystarczy śruba spustowa, trzeba rozebrać, wymyć benzyną i wyregulować. Sama regulacja przy brudnym reduktorze zdaje egzamin tylko na jakiś czas (kilka dni). Masz możliwości regulacji(przykład...
Generalnie - po założeniu gazu - jak jest to dobrze zrobione, auto musi jeździć ba bęzynie bez zastrzeżeń. Podejżewan że masz właśnie źle dobrany mikser, lub złą regulacje reduktora. Niestety wielu gazowników nie wie do czego są tam śruby regulacyjne
W reduktorze kme silver jest śruba imbusowa do regulacji ciśnienia w zakresie 0,9 - 1,7 bar. Czy wartość ciśnienia w tym reduktorze regulowana jest za pomocą wychylenia membrany, czy za pomocą wychylenia gumki w głowicy reduktora ?
Na próbę ja bym założył zawór, jeżeli będzie działało ok. będziesz miał pewność, że to atuattor albo elektronika od niego. Może wystarczyłaby regulacja elektroniki, ale tu polecam skorzystanie z dobrego gazownika. Jeżeli przesłoniłeś dolot i obroty się ustabilizowały, świadczy to o zbyt ubogiej dawce lpg na wolnych obrotach (przesłaniając dolot wzbogacasz...
no tylko nie bardzo mam pomysł jak, bo mój reduktor nie ma regulacji wolnych (tylko jedna śruba) zrób zdjęcie reduktora podpowiemy którą śrubą ustawić skład mieszanki na biegu jałowym
Przy wymianie membrany reduktora wystarczy nie kręcić śruba regulacji ciśnienia znajdującą się w centralnej części pokrywy- ciśnienie pozostanie takie jak przed wymianą membrany. W razie wątpliwości podłączyć pod kompa i sprawdzić w programie deltaP prawidłową wartość jest podana w instrukcji serwisowej instalki LPG
Witam Jeśli dobrze zregenerowałeś reduktor to jest szansa. Oczywiście 1 generacje powinno sie regulować przy użyciu analizatora spalin, ale wstępną regulacje można przeprowadzić samemu. Trzymając wysokie obroty (ok 3000) regulujesz króćcem (śruba na wężu) obroty na słuch by były jak najwyższe nie przesadzając w żadną stronę. Tak samo na wolnych obrotach...
cze na reduktorze masz śrubę do regulacji mieszanki gazu spróbuj ja odrobinę wykręcić obroty powinny podnieść sie do góry. regulacja tą śrubą na pewno przyniesie żądane efekty. zobacz też czy masz sprawne wszystkie podciśnienia czy nie łapie lewego powietrza bo to też ma wpływ na nierówną pracę silnika.
rychslaw ma dobry sposób ale ja to robię w warunkach drogowych.Pomijajac już regulację na reduktorze można jeszcze kręcić śrubami na przewodzie.Musza być tak ustawione żeby osiągi na benzynie były podobne do tych na gazie.
Membrany są wewnątrz reduktora a ich wymiana to doraźny sposób i niekoniecznie rozwiąże to twój problem. Jeśli reduktor ma ponad 100000 przebiegu to polecałbym jego wymianę (w warsztacie ok 350zl jesli zrobisz to samemu to nowy reduktor dostaniesz poniżej 200zl). Napisz czy instalacja LPG ma komputer (możesz to poznać po tym co siedzi na gumowej rurze...
To jest instalacja koltec i reduktor koltec VG 392 i tam jest regulacja 2 śruby jedna ciśnienie reduktora droga rozdzielacza a ja chce wiedzieć czy na odpalonym silniku itd?
Częste są przypadki, że goście na stacjach diagnostycznych prubują ustawić skład mieszanki na wolnych obrotach śrubą od regulacji czyłości przepony reduktora,miast śrubą od wolnych obrotów. Na wolnych mieszanka ok. ale mocy ni h....
Coś mi się nie chce wierzyć żeby nowy reduktor tak robił. Ile ma ten reduktor? Podciśnienie masz podłączone obok śruby do regulacji ciśnienia czy jest pomiędzy króćcami od wody?
Witam, mam taki właśnie reduktor, mam pytanie czy jest możliwosc zeby tą srubą od regulacji stałej dawki gazu uciekał gaz dlatego bo została za mocno odkrecona? Pozdrawiam.
Dobrze by było podjechać i sprawdzić ciśnienie i ewentualnie ustawić choć z drugiej strony jak nie będziesz ruszał śruby od regulacji i poskręcasz wszystko, to za dużo nie powinno się zmienić, ale i tak warto podjechać i sprawdzić.
1 Wolne RPM. Najczęściej jest wkręcona na maxa czyli zamknięty dopływ LPG. Wyjdzie podczas regulacji. 2. Skład mieszanki w całym zakresie. Ustawia się ją różnie i dla 3000 RPM jak i ja dla samego ruszania by nie było ubogo i nie wybuchał. A samą górę ustawiam registrem lub silniczkiem krokowym
Przede wszystkim sprawdzić szczelność instalacji,szczególnie zwróć uwagę na okolice reduktora, może coś źle poskładałeś, albo pokręciłeś śruby od regulacji składu mieszanki.
Samochód Hyundai Pony 1.5 na wtrysku i instalacja gazowana II generacji na sterowniku Bingo S-4 reduktor Tomashetto 100HP. Przy pracy na gazie na ciepłym silniku raz wole obroty spadają aż samochód potrafi zgasnąć, a raz jest dobrze. Regulacja reduktora dwoma śrubami na maksymalne obroty przynosi chwilowe rozwiązanie problemu, a po pewnym czasie użytkowania...
OK - to są regulacje blosa. A jak ma być ustawiony reduktor, który ma też dwie śruby regulacji (czułości membrany i biegu jałowego)? Mam BRC 90AT Eco 140kW i wyszłóby, że razem już są cztery śruby do regulacji właściwej lambdy. Pozdrawiam Ondraszek Poznań Volvo 850 2,5 20V LPG 1993 sedan
Serwo odpada bo ma zamały kąt obrotu. Zawór dławiąco zwrotny to taki mini reduktor ciśnienia silnik krokowy przekręci śrubę regulacji . Co do kątu max i min obrotu zaworu to można dać krańcówki . PS. Sory za Cecyliusze tak mi komp. przełączył :D
jeśli jest to auto z wtryskiem i ma sprawną lambde to podłacz dobry miernik do sondy przy pracy na lpg przy rozgrzanym silniku i reguluj dla 3000tyś obr. śruba na zaworze napięcie na 0,5-0,6v a dla jałowego śrubą na reduktorze na napiecie j/w.
Oczywiście "a świstak zawija". Każdy lubi coś miłego usłyszeć na dobranoc. A na poważnie , jeżeli na przewodzie między reduktorem a mikserem nasz śrubę (jeżeli niemasz to zamontuj) z manualną regulacją maksymalnego wydatku gazu to zrób tak: ustaw na ciepłym silniku 3000 obr. zacznij dokręcać śróbę aż usłyszysz że silnik zaczyna tracić moc wtedy odkręć...
Mam problem.Fiat 1.6 16v z reduktorem brc 100kw po regeneracji.Po otwarciu elektrozaworów auto gaśnie. Są dwie śruby do regulacji nie wiem która do czego.Z góry dzięki
Przypnij go na opaskę lub wkręć zamiast jednej ze śrub lub przymocuj do metalu reduktora w dowolnie fantazyjny inny sposób :)
1. Twój reduktor ma jedyną śrubę służącą do regulacji obrotów jałowych. 2. 7,5-8,5, o ile na mieście to jest w sam raz, a nawet za mało, jak na ten silnik. 3. Reduktor może już padać. 4. Instalacja przełącza paliwo na gaz jak się silnik zagrzeje, czy od razu?
Filtry na początek. Ile przejechane na instalacji? Na reduktorze jest tylko jedna śruba od regulacji ciśnienia i jest ona z tył (po innej stronie niż węże od płynu) ale nie kręcił bym nią bez wglądu w program poprzez interfejs. Reduktor na 99% do wymiany. Regeneracja się nie opłaca bo jeśli pomaga to na chwilę.
Kolego wygląda na to że reduktor wymaga regulacji ale najpierw czy kiedykolwiek spuszczałeś resztki gazowe w postaci oleju z reduktora. Jeśli spuszczałeś, to na reduktorze masz największą śrubę regulacyjną służy do regulacji wolnych obrotów wkręcaj bądź wykręcaj aż do najwyższych obrotów resztę zrobi silnik krokowy. Ale nie ruszaj tej na wężu jeśli...
1. Najpierw dajesz Bingo w tryb nauki i uczy się analizując parametry pracy na benzynie jak będzie pracował na gazie. Głównie chodzi o to aby Bingo przeszło na gaz. 2. Wymuszasz programem wartość attuatora na 110 kroków i regulujesz reduktor na WOLNYCH OBROTACH a) zakręcasz dawkę podstawową na reduktorze (pokrętło duże, wolnych obrotów) b) regulujesz...
Witam . Wywal tą śrubę i wszystko co ona poruszała . Zostanie ci obudowa zaworu . Otwór po śrubie zaślep i zaślep otwór po manometrze wyjściowym . Zostaw sobie manometr wskazujący ciśnienie w zbiorniku . Do obudowy zaworu dopasuj króciec i dalej reduktor a najlepiej filtro-reduktor i gotowe .
Tak teraz masz za ubogo .Bez kalibracji tej centralki to szkoda silnika , te wskazania masz na biegu jałowym czy na wyższych obrotach jest to samo. Dodano po 13 Jeśli fundusze nie pozwalają na kupno nowej centralki , to próbuj jeszcze tą jakoś reanimować , może zmiana prędkości portu com coś pomoże ,jakby ci się udało połączyć to może po kalibracji...
witam. wykręć śrubę ( dodajesz gazu) na górze na śrubokręt. jeśli na wysokich obrotach, będzie za słaby a regulacja blosem nie pomorze, wykręć śrubę boczną to zwiększy dawkę gazu na wysokich obrotach.
Mam typowy reduktor do CO2, ale podczas regulacji ciśnienia nie ucieka mi gaz. Przypuszczam, że w Twoim uszkodzona jest membrana, więc odkręć te 4 śrubki i poznasz prawdę. Reduktor wygląda mi na używany i chyba już swoje przeszedł.
Popularne valteki po 30 tys zaczynają głupieć, leją gaz, niewłaściwy skład mieszanki, nierówna praca...To samo z reduktorami, które zmieniają swoje parametry. Stara instalacja "na śrubie" do regulacji chodziła nawet po 60-100 tys. - zależnie od klasy reduktora i warunków jazdy ( długie trasy, bez jazdy na zimnym silniku-gazie)- w sekwencji trzeba zaglądać...
Witam Reduktor jest ustawiony fabrycznie na jakieś ciśnienie,problem może być w jego zabrudzeniu,lub rozregulowaniu.Pod spodem reduktora powinna być śruba regulacyjna z nakrętką kontrującą.Możesz spróbować dokonać regulacji na odkręconych kranach.Po zakręceniu wody jest możliwe że reduktor pokaże powiedzmy te 3,5,to normalne.Ważne by utrzymywał odpowiednie...
filtr powietrza jest nowy, filtr lpg sprawdzalem i jest "pomarczony" wymienic go? Dodano po 4 filtr LPG nowy i delikatna regulacja śruby na reduktorze pomogło, samochód sprawuje się dobrze.
Tak regulowałem dawkę na biegu jałowym przy 100 krokach... działa pięknie ale tylko w zakresie wolnych obrotów... powyżej krokowiec leci na 170-180 kroków (programowo zezwoliłem na +-100) i trzyma pięknie stechiometrię... Aby utrzymać mieszankę na wysokich obrotach musiałbym rozkręcić reduktor na maxa (aż po granicę obu śrub regulacyjnych) - taką próbę...
A czy normalna jest taka czułość reduktora właściwie to nawet nie jest ćwierć obrotu każdy ruch śruby powoduje że skład skacze ze skarajności w skrajność
Używam samochód Hyundai Lantra 1.5, 12V-wielopunktowy wtrysk paliwa, 60kW, z niestety instalacją Lovato Autogas II generacji na centralce sterującej Lov "ECO" cod. 783040 z mikserem, reduktorem - parownikiem - Landi LE (R.E. Italy, DGM37785 GPL, TPVD7029, E3 67R, 051729), silniczkiem krokowym Lovato, emulatorem wtryskiwaczy BRC EMU-4 i przełącznikiem...
Używam samochód Hyundai Lantra 1.5, 12V-wielopunktowy wtrysk paliwa, 60kW, z niestety instalacją Lovato Autogas II generacji na centralce sterującej Lov "ECO" cod. 783040 z mikserem, reduktorem - parownikiem - Landi LE (R.E. Italy, DGM37785 GPL, TPVD7029, E3 67R, 051729), silniczkiem krokowym Lovato, emulatorem wtryskiwaczy BRC EMU-4 i przełącznikiem...
Panowie reduktor BRC ma dwie śruby regulacji składu mieszanki jedna z nich karbowana na zewnątrz pozwala na regulację składu mieszanki na wolnych obrotach. Druga obok schowana na klucz imbusowy. Ta pozwala na zmianę składu mieszanki na średnich i wysokich obrotach. Ale UWAGA ważne jest zaprogramowanie sterownika i ustalenie ilości kroków w silniku krokowym...
Witam. Mój Matiz z reduktorem jak w temacie nie reaguje na kręcenie śrubą wolnych obrotów. Może ktoś podpowie co z tym zrobić - od czego zacząć. Instalacja nie ma silnika krokowego tylko śrubę. Żonie kilka razy samochód zgasł na światłach na skrzyżowaniu. Zgasł na wolnych obrotach i nie udało się go uruchomić. Ponoć strasznie śmierdziało gazem. Próbowałem...
Jesli ubywa wody w ukł chłodzenia, wpierw trzeba posprawdzać połączenia węży gumowych, do chłodnicy, nagrzewnicy i reduktora. Na wodzie za bardzo nie widać wycieków, za to jeśli w układzie chłodzenia jest płyn to na łączeniach widać będzie charakterystyczny narost. Co do wymiany reduktora - warto poradzić się w doświadczonych warsztatach montujących...
Pytanie do Sławka J: Czy przy silniczku krokowym (na wężu od reduktora do miksera) jest dodatkowo śruba do regulacji? W jaki sposób gazownik regulował? Komputerowo raczej nie bo ten Lov U2 nie jest układem programowalnym. Pozdrawiam
Tak to jest ta czarna plastikowa śruba regulująca docisk sprężyny na membrane czyli czułość. zakładam ze zawór główny To zapewne chodzi o register (śrube na wężu idącym juz po reduktorze do silnika). Przy 2 generacji masz oczywiście nie śrube a krokowca. Oczywiście jak się chce wg tego robić no chyba że sam sobie będziesz trzymał obroty pod maską i...
Witam serdecznie. Mam problem z reduktorem. Mianowicie. Na reduktorze zrobione 180000 km. Zaczął bardzo "pływać" na wolnych obrotach i "śmierdziało" gazem. Więc wymiana membran. Membrany wymienione, czas na regulację. Niestety nie mogę wyregulować reduktora. Śruba obiegu jałowego skręcona na max, ale sonda lambda pokazuje 0,9V. więc nadal mieszanka...
a nie warto zacząć od regulacji w warsztacie?zawartość CO na biegu jałowym.Z tego co piszesz masz najprostszą instalację.Sonda lambda nie ma tu znaczenia choć też warto ją sprawdzić.A na benzynie jak jeździ? Myślę, że trzeba poddać regulacji reduktor i śrubę najpierw na biegu jałowym a potem na ok 3000 obr.No i jeszcze zadać sobie pytanie o właściwy...
Kiedyś miałem taką instalację. I z tego co się orientuję to: 1. Faktycznie spust czarnej mazi (zanieczyszczeń) 2. Regulacja mieszanki, w prawo (zgodnie ze wskazówkami zegara) mieszanka bogata, oraz w lewo (przeciwnie do wkazówek zegara) mieszanka uboga. Zwykle regulowałem to tak, że na jałowym biegu kręciłem tą śrubą w prawo póki silnik nie zacznie...
Jeżeli gaz z butli to może być wina reduktora , jeżeli nie to czyszczenie dyszy gazowej palnika powinno pomóc . Dysza może być co najmniej zafajdana, co nie ma wpływu na problem Autora. Może ma, ale płomień wówczas jest nieregularny (najczęściej), bądź za mały. Płomień oszczędny reguluje się w zaworze gazowym. Nigdzie indziej. Reduktor wymienia się...
Problem w tym, że wolne obroty są regulowane przez komp. motoru. Nie można ich wyregulować śrubą dawki podstawowej na reduktorze, bo reduktor będzie działał nieliniowo. Ta wystająca śruba przy reduktorze powinna być prawie całkiem zakręcona. Spalanie jest spowodowane złą regulacją reduktora lub jeśli masz komputer dla LPG trzeba porządnie ustawić komp...
Chciałbym się dowiedzieć do regulacji czego służy ta śruba w środku.Dziękuje za podpowiedż.
Ten reduktor? http://www.autogaz-market.pl/home/1594-R... Zdjęcia filtra mile widziane. Śruba pewnie od regulacji wolnych obrotów tudzież puszczania gazu "zawsze".
Masz jakiś problem z att lub reduktorem lub mikserem lub szczelnoscia dolotu lub po prostu instalacja wymaga ponownej regulacji reduktora. Kilka opisów jak to zrobić pisalem. Zaopatrz się w register by łatwiej ocenić sprawność i poprawną regulację reduktora. Check nie jest związany ze zła regulacją. Obwód otwarty ma plus, ecu pb przejdzie w tryb awaryjny,...
Muszę sprostować, że obecnie śruba mosiężna uchylona na około 3/4 obrotu. po takim uchyleniu regulowali analizatorem następni fachowcy, ale regulację robili tylko registrem i śrubą plastikową na reduktorze. Gimak - jesteś pewien, że wolne obroty zależa tylko od śruby mosiężnej?
Kup nowy i proponuje coś porządniejszego. Dołożysz 2-30zł a będziesz bardziej zadowolony. Uważam że Alaska to największy syf z reduktorów. Tam jest tylko jedna śruba od regulacji naprężenia membrany, którą te regulujesz ciśnienie na listwie wtryskowej. 2 śrubki do regulacji były w starszej generacji LPG. Ten ma trzymać stałe ciśnienie w całym przedziale...
Jeśli chodzi o śrubke nr 2 (czarna szesciokątna) służy ona do regulacji składu mieszanki gazu na wolnych obrotach (moge sie mylić ;p) Mam natomiast inne pytanie dot. reduktora Tomasetto AT07, mianowicie czy parownik ten posiada śrubkę do spuszczania tzw mazutu (zanieczyszczeń i pozostałości po gazie)? Jeśli tak to gdzie??? mój angielski w wersji dla...
Trzeba odnależć,śrubę jeżeli taka jest, niektóre reduktory są niej pozbawione... W tych układach jest czujnik ciśnienia gazu za reduktorem,bez połączenia z programem diagnostycznym sie nie obędzie... Wartość cisnienia nie powinna byc mniejsza niż 800mbar... Jesli regulacja elektroniki nie pomaga,pozostaje tylko sprawdzenie ciśnienia w czasie powstawania...
Kolego ten reduktor to ma sie rozumiec lovato elektronik tak?a mosiezna srubka na srubokret to wkrec sobie ja do konca.Potem reguluj ta plastikowa od boku dotad az uzyskasz prawidłowy bieg jałowy. Napewno bedzie ci sie objawialo w ten sposob ze zacznie ci silnikiem telepac to wyposrodkuj sobie tym pokretłem az sie ustabilizuje.Nastepnie dobrze by było...
Witam... Mam prośbę do osób które samodzielnie regulowały instalację gazową w swoich samochodach... Mam Autronica AL-700 i parownik ( reduktor ) Landi Renzo SE81. Zmontowałem interfejs do centralki i bawiłem się trochę ustawieniami... Udało mi się nieznacznie zmniejszyć spalanie poprzez uaktywnienie Cut-off i regulację "na oko" składu mieszanki i otwarcia...
No ogólnie, najlepiej krok po kroku jak wyregulować tą instalkę tj. co się reguluje i jak dużą śrubą na reduktorze a co małą, co powinno pojawićsię na ekranie.
Najlepiej by było uprościć sobie sprawę i kupić register z dwoma wyjściami gazu (trójnik) i pojedynczą śrubą. Kosztuje to grosze a prościej się to ustawia. Śrubą (śrubami) na wężach ustawiasz maksymalną dawkę gazu w następujący sposób: odkręcasz ok3 obrotów, dajesz ponad 3000 obrotów i skręcasz śubę do momentu aż obroty spadną, wracasz do takiej pozycji...
Wystające pokrętlo z nafrezowaniami sluży do regulacji obrotów biegu jałowego natomiast obrotty podwyższone (3000) reguluje się śrubą schowaną imbusową. Jednak wszelkie regulacje należy wykonywać po podłączeniu pojazdu do analizatora spalin bo z całym szacunkiem ale 1,5 obtota nic nie znaczy i może pomóc ale nie musi.
Albo po staremu, pokrętło młotkiem, śrubę uciąć i po kłopocie :D
Reduktor ma jakies 2 lata, a dlatego pytam o to, bo po przeczyszczeniu przepustnicy auto zaczeło mniec dziure na gazie podczas ruszania i moze byc źle wyregulowane ponieważ była mała nieszczelność i ją uszczelniłem. Podsumowująs jeden obrót max moge wykonać akle bardzo delikatnie. Dowiedziałm sie ze troretycznie to ta śruba powinna być wkręcona do końca...
Trzeba to dobrze wyregulować czyli znależć optymalne ustawienia. Wykręć śrubę registra na około 1/4-1/3 i wtedy ustaw bieg jałowy na reduktorze i ozbacz co się będzie dizało. jak za dużo to wkręć troszeczkę register nie iwęcej jak pół obrotu (zalecane po 1/4) i ewentualnie skoryguj reduktor. na reduktorze regulacja zachowuje się w ten sposób że jest...
Czasami te zamienniki tak mają , lepiej zregenerować oryginał niż kupić zamiennik. Buczenie może być spowodowanie pracą wbudowanego w zaworze reduktora . Objawy które opisujesz mogą być spowodowane złym wyregulowaniem zaworu . Ciebie interesuje śruba regulacyjna układu 24, bo ona odpowiada za sprzęgło - fotel - kabine... Wykręcając tą regulacje zwiększysz...
Wstaw zdjęcie chociaż przełącznika gazu, sterownika pod maską , co masz na wężu do przepustnicy (tego grubego z reduktora) silniczek krokowy czy śrubę do regulacji? Bo mniemam że masz II generację. Jeśli dioda miga od gazu to może być tzw oczekiwanie na warunki przełączenia tzn osiągnięcie odpowiedniej temperatury i/lub obrotów silnika. jeśli masz uszkodzony...
Jest jedna śruba regulacyjna i to wszystko ale sam reduktor od poprzedniego wygląda na bardzej rozbudowany jakby miał dwie komory.
Rozumiem. W silnikach spalinowych np honda gl 1800 taki reduktor ciśnienia oleju jest skonstruowany tak że obudowa jego jest to część pokrywy/kartera więc trudno będzie znaleźć coś co można by zaadoptować, budowa takiego zaworu to obudowa, sprężyna i kulka , względnie śruba dociskająca sprężynę. Zawór C.O.? odradzam - nie jest olejoodporny. musisz coś...
... Część reduktorów posiada dysze obiegu wewnątrz i nie podlega regulacji. (i tak jest najlepiej) Jest najlepiej pod warunkiem że silnik potrzebuje tyle gazu ile przewidział konstruktor parownika. Gdy silnik jest np dużo mniejszy od ,,modelu teoretycznego" to albo robią się jaja z regulacją alb przepala więcej gazu, szczególnie w warunkach miejskich.
Objawem zaklejonych, brudnych wtryskiwaczy jest to, że pierwsze przełączenie na zimnym silniku jest szarpanie, przerywanie, po chwili się stabilizuje. Na ciepłym silniku ten objaw nie występuje. To że ciśnienie spadło o 0,5 bara oznacza że coś nie trzyma gazu, najprawdopodobniej reduktor. Więc wyjmij go, rozbierz, dokładnie wymyj, wyczyść iglicę, dropsa,...
zamiast krokowego wrzuć śrubę, wyreguluj i sprawdź czy się zmieni, możliwe, że padł krokowy- cały czas otwarty, lub regulacja parownika została zj..bana przez gaziarza. załącz na postoju elektrozawory,+ z aku na+ z elektrozaworu, odłącz przewód gumowy od miksera, lub jak nie masz to tak żebyś krokowy miał na wężu, koniec węża włóż do jakiegoś pojemnika...
Witaj Jeżeli pali po podaniu kilku kropel benzyny to masz zbyt ubogą mieszankę na biegu jałowym{śruba na reduktorze}. Duże zużycie gazu świadczy o bogatej mieszance w czasie pracy (śruba lub silnik krokowy na przewodzie gazowym). Po pewnym czasie palenia na gazie na zimno zanieczyszcza się drugi stopień rozprężania gazu i to daje kłopoty ze stabilnością...
Witam, wynieniłem zestaw naprawczy w reduktorze bigas 84 el. Lpg drugiej generacji ze sterownikiem bingo s4. Muszę teraz wyregulować sprzęt i mam wątpliwości.Na reduktorze jest pokrętło radełkowane regulujące membranę ,tak przynajmniej wynika z konstrukcji.Jest jeszcze śruba z łbem sześciokątnym na niej są dwa oringi, śruba jest zakończona iglicą.Czy...
To jedną usterkę wyeliminowałeś. Problemu bym szukał w zbyt małej ilości podawanego gazu na wolnych obrotach. Do tego jest regulacja na reduktorze, ale nie ta duża śruba ze sprężyną, tylko mała. Jak nie wiesz jak się za to zabrać to lepiej nie kręć sam tylko przejedź się do gazownika. Pamiętasz kiedy ostatni raz wymieniałeś filtr od gazu?
Akumulator nie był odłączany. Dzisiaj wsiadłem za kółko by sprawdzić ten czujnik i okablowanie a że miejsce do którego jechałem jest dosyć daleko wiec reduktor się rozgrzał i przełączyło na gaz. Lecz gdy wyłączyłem silnik i odpaliłem ponownie ten sam problem znów nie chce przełączyć na gaz. Sprawdziłem masę przy akumulatorze wszystko gra. Czujnik w...
Przeczytaj opis z tej aukcji: http://moto.allegro.pl/item454503979_omv... i jeszcze z tej: http://moto.allegro.pl/item455850780_omv... Wygląda na to, że regulacja nie jest płynna tylko 3-stopniowa. To nowe reduktory. O moim z 2004 r. gazownik zapewniał , że nie ma regulacji...
Nowy reduktor Zavoli - max. 3000 km - zupełnie nie reaguje na kręcenie śrubą regulacji ciśnienia. Mam 0,97 bar i potrzebuję podnieść na ok. 1,1 ale niezależnie od położenia śruby ciśnienie jest stałe j.w. Może jakiś pomysł na ten problem?
LOVATO z którymi miałem doczynienia do tej pory zawsze miały na mosiężnej wydatek a na plastikowej wolne obr. Chyba na jamajce :-). Od zawsze Lovato miało na mosiężnej śrubie regulację tzw. układu obejściowego czyli wypływu gazu z reduktora bez udziału podciśnienia z przewodu ssącego czyli tzw. wolne obroty a na plastikowej wydatek reduktora czyli...
Grzesiek , może to być wina przewodów lub świec. Może to być też wina zasilania paliwem. Zauważ, ze na benzynie auto pracuje dobrze, przy zużytych świecach lub przewodach, na gazie będzie pracował troszeczkę gorzej ale bez takich wariacji. Ja bym obstawił parownik. Parownik nie dostarcza odpowiedniej ilości gazu i silnik zachowuje się jak się zachowuje....
pól roku temu był u nich regenerowany prosze o jakies rady dzięki I co gwarancji żadnej nie dali? Podejrzewam, że membrana w reduktorze jest oklejona parafiną i dlatego, kiedy już nagrzejesz autko porządnie, to odkręć w reduktorze w jego dolnej części taką mosiężną śrubkę, która służy właśnie do spuszczania parafiny wydzielającej się z gazu... Jeśli...
jezeli podasz 12v na elektrozawory to gaz bedzie napieprzał oporowo to niejest instalacja podcisnieniowa a i opis regulacji reduktora jest nieprawidłowy ,słyszałes ze dzwonia ale niewiesz w ktorym kosciele
jak uwaznie bedziesz rozbieral reduktor to bez problemu go zlozysz zadna filozofia po powtornym zamontowaniu moze sie zmienic cisnienie gazu podawanego na wtryski jak bedzie za male autko nie pojedzie na gazie ale mozna troszke podregulowac bez kompa a jak bedzie chodzil to biegusiem na regulacje do gazownika A ile czasu może mi zająć taka naprawa?...
Witam Mam Scenica z 97r 1,6 b+g , obecnie mam do wymiany reduktor(parownik) jak na razie jest za montowany reduktor firmy "tartarini " czy coś takiego obecnie już nie produkowany .Proszę o poradę jaki reduktor do tego silnika wybrać ? Dodam , że elektronika nie chodzi (silniczek krokowy zastąpiony śrubą do regulacji) , instalacje posiadam od 2007r....
Daj go na serwis to ci naprawią za niewielkie pieniądze. Można zluzować śrubę od regulacji ciśnienia i odkręcić obudowę w której jest umieszczone pokrętło i zobaczyć czy membrana jest cała.Kilka reduktorów jest wystawionych na Faceboku.
śruba reduktor reduktor regulacja śruba regulacja
prętów zbrojeniowych instrukcji miele panda elektryczne
lodówka oblodzona turbina wiatrowa
Brak obrazu z kamery Coolcam - diagnostyka i rozwiązania Schemat hydrostatu w pralkach i zmywarkach