L - regulacja składu mieszanki na wolnych obrotach H -regulacja składu mieszanki na wysokich obrotach Chodzi o to, że wewnątrz gaźnika znajdują się dwie przepustnice: rozruchowa (tzw. ssanie) i główna, służąca do sterowania prędkością obrotową silnika. Tymi śrubami H i L regulujesz stosunek paliwo/powietrze odpowiednio dla każdej przepustnicy. A do...
Gaźnik oryginał czy nowy
Widać na zdjęciu literę L ,z angielskiego(low) czyli regulacja składu mieszanki wolnych obrotów, po drugiej stronie jest H,(high) czyli wysokich obrotów. Resztę musisz poszukać, jakie są nastawy fabryczne oraz korekty, dla tego gaźnika,dla tego modelu makity, Albo znaleźć kogoś doświadczonego w takich sprawach. Tylko mogę dodać że część z nich była...
Obroty biegu jałowego w tych motocyklach reguluje napięcie sprężyny w suwaku manetki gazu oraz naciąg linki gazu. Normalny układ regulacji obrotów biegu jałowego, tj. śrubą podpierającą przepustnicę wprowadzono w gaźnikach N2 w TS250 i dopiero w ETZ 125/150. Te gaźniki miały jeszcze jedną wadę, polegającą na zmianie reakcji na otwieranie/zamykanie przepustnicy...
Jeśli na gaźniku występuje śruba regulacji to można spróbować pokręcić, ale zasadniczo przyczyną jest osad w gaźniku, przede wszystkim w dyszy głównej. Jeśli czyszczenie nie poskutkuje, sprawdź to co pisałem.
Na drugim zdjęciu masz śrubę która może zrobić tylko drobny ruch okół 3stopni. To śrubą składu mieszanki. Wyczyść gaźnik i łapacz iskier. Dopiero po tym możesz bawić się ta śrubą.
Nie ma. Jedyna śruba na gaźniku to śruba do regulacji wolnych obrotów.
Może nie błedem ale generalnie luz zaworowy ustawia sie w OT tłoka przed suwem pracy-gdy zawory są zamkniete.W tym tez celu producenci znakuja na wirniku alternatora lub nadajniku impulsatora wlasnie znak T. W praktyce jesli mamy wgląd na połozenie krzywek wałka rozrzadu to lepiej jest ustawiać w miejscu gdzie krzywka wałka jest po przeciwnej stronie...
Gaźnik jest fabrycznie regulowany na silniku (indywidualnie). Gdyby było jakieś jedno optymalne ustawienie, to nie było by potrzeby stosowania śruby do regulacji.
Witam !!! Temat regulacji ssania w tico forumowicze mniej wiecej ci opisali jak chcesz to mam zdjęcie gaźnika z opisem śrub regulacyjnych Daewoo Tico regulacja gaźnika !!! Pzdr.
Witam, mam takie pytanie dotyczące chińskiego gaźnika . Ostatnio kupilem nowy gaznik do loncina 125 , i ustawiłem wmiare obroty ale głowie sie nad śrubką od mieszanki , sprawa jest taka ze po dodaniu gazu i zaraz puszczeniu manetki wkręca sie po czym obroty mu spadaja , gdy sie tak wkreca brzmi jak kosiarka . Pytanie mam jedno , czy jak odkrece jeszcze...
Wsparcie techniczne. A co do kapiącego paliwa; To sprawdź czy ta śruba do spuszczania paliwa z gaźnika jest dokręcona. Nie jest to śruba od regulacji.
Możesz wrzucić foto gaźnika, jakie masz śruby do regulacji? Gaźnik membranowy powinien mieć śruby składu mieszanki niskich i wysokich obrotów. Wrzuć foto tych membran i iglicy.
Ogólnie regulacja wygląda jak w większości gaźników 2T. Tu masz przykładową instrukcję https://sklep.lasogrod.pl/jak-wyregulowa... Część regulacji jest opisana w instrukcji producenta gaźnika 1246383 Pokrótce jest też opis w instrukcji od piły....
skoro nie ma żadnej śruby to tylko iglicą i pływakiem
Linka musi mieć luz. Gdy ściągniesz filtr powietrza zobacz, czy przepustnica całkowicie zamyka się (opada na dół) przy wykręcaniu śruby regulacji obrotów. Wyczyść gaźnik. Ze śrubami w Hondach i jego licencjach (Peugeot, Kymco, Sym) że są to śruby wygniatające gwint o przekroju trójkątnym, po ich ponownym dokręcaniu następuje zrywanie gwintów i już nie...
Śruba mniejsza to spust płynu chłodniczego a druga regulacji paliwo-powietrze
Proponuje regulacje gaźnika, silnika i zapłonu. Do przejrzenia gaźnik, aparat zapłonowy, silnik. Czy przy próbie przepchnięcia autka jest duży opór? A może uszkodzony jest gwint w śrubie regulacji gaźnika (mieszanki).
Gaźnik wyregulowany. Okazało się że w tym modelu gaźnika jest jedna śruba do regulacji mieszanki. Silnik pracuje równo i wkręca się na obroty.
Przedmuchałem. Teraz się zorientowałem. Mam trzy śruby do regulacji gaźnika. Możesz mi podpowiedzieć jak je wyregulować?
kolega miał podobnie okazało się że uszkodzony jest gwint w śrubie regulacji gaźnika (mieszanki), czasem śruba sama się odkręcała troche czasem dokręcała . Kolejnym czynnikiem na pozór ważnym jest wąż odmy od wlewu oleju do filtra powietrza, po jego zdjęciu silnik wydaje się troche mocniejszy ale więcej pali.
A filtr powietrza ?
Nie gazować mu. Jeśli psikniesz w miejsce zaciągania lewego powietrza to obroty powinny spaść. Ja już widziałem nie raz, jak silniki pracowały normalnie kiedy w gaźniku brakowało śrub od regulacji mieszanki, były połamane lub poprzewiercane, a króćce od dolotu niezaślepione. Śruba mieszanki biegu jałowego zwyczajowo jest wykręcona gdzieś w granicach...
Ewidentnie jest problem z niskimi obrotami. Nie wiem, jaki masz gaźnik, ale na początek dobrze byłoby sprawdzić czy śruba regulacji położenia przepustnicy nie wykręciła się lub w ogóle nie wypadła. Mile widziane zdjęcia gaźnika bez pokrywy filtra powietrza.
U mnie w podobnym silniku 110ccm mieściło się ok. 0,7l oleju. Regulacja składu mieszanki (dopuszczanie dodatkowego powietrza) śruba 2 na dolocie gaźnika. Śrubka 3 podnosi przepustnicę - regulacja wolnych obrotów. Jedynka służy do spuszczania paliwa z komory pływakowej - przydaje się do określenia poziomu paliwa w tej komorze i drożności układu paliwowego....
Mam kosiarke z tym samym silnikiem i po czyszczeniu gaźnika były takie objawy jak u Ciebie. Przyczyną była za uboga mieszanka, wystarczyło odkręcić o pół obrotu śrubę regulacji na gaźniku i pali za 1-2 pociągnięciem sznurka
Zapomniałem napisać że jest jeszcze 19mm i on bedzie najlepszy. Ale zauważ że pokazałeś gaźniki PHBG oraz PHVA i nie mam 100% pewności który masz mieć ale obstawiam PHVA bo PHBG chyba nie ma podciśnienia i nie podłączyłbyś kranika. Masz silnik Minarelli więc patrz z której strony masz śruby regulacji gaźnika. Dellorto to najlepszy wybór tylko nie kup...
Napewno brakuje tam zaślepki. Brak regulacji nie posiada śruby składu mieszanki wolnych obrotów. A poniżej co można z tym zrobić. https://youtu.be/Sf7Ld2Yd2VI
Przy każdej zmianie dolotu powietrza należało by wyregulować gaźnik. Czy w Twoim gaźniku nie ma śrub do precyzyjnej regulacji mieszanki?
Witam. Mam podkaszarkę MTD - 700, na gaźniku są 2 śruby do regulacji (pewnie obrotów). Proszę o informacje do czego służą te śruby?
Jaki kolor ma świecą? Kreciles śrubami gaźnika? Jak dla mnie to ponowne czyszczenie gaźnika i może wymiana membran jeżeli są zurzyte. Następnie regulacja gaźnika. Świecę wymieniłem na wiosnę, od tego czasu za dużo piły nie używałem. Ale w weekend sprawdzę kolor jak znajdę chwilę. Śrub od regulacji gaźnika nie ruszałem. Zakupiłem nowe membrany/uszczelki,...
To dosyć pracochłonna sprawa jeżeli śruba jest mosiężna to będzie prościej bo jest miększa od stalowej,musisz zdemontować gaźnik i nawiercić w tej śrubie otwór na środku najlepiej na wiertarce stołowej później używając wykrętaka próbować wykręcić wykrętak to taka śruba z lewym gwintem storzkowym, ale samo wywiercenie otworu w tej śrubie bez uszkodzenia...
Witam wszystkich!!! Mam pytanie dla posiadaczy Escorta 1.3CL.Mianowicie przy gaźniku jest kilka 'śrub' do regulacji ..."czegoś". Czy moglibyście pomóc w wyjaśnieniu do czego one służą?
Witam forumowiczów, mam problem z kosą FS 80e, nie chce zapalic na zimnym silniku, dopiero jak odkręcę śrubę L o 4 obroty wtedy zapala.Problem polega za tym ze niemożna jej poradnie ostawić, albo odpala na zimnym i dostanie wysokich obrotów, albo zagada i zgaśnie. Może ktoś ma ja i mógłby mi pomóc w jej naprawie. Bardzo będę wdzięczny za pomoc. POZDRAWIAM
Ale nie masz śruby do regulacji czy nie ma reakcji na regulacje śrubami? To czytałaś: https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto...
Śrubka ta powinna mieć na sobie "O-ring" i osłania/uszczelnia dyszę wolnych obrotów. Ma być dokręcona do lekkiego oporu (bo można zerwać gwint!).
Pierwszy raz się spotkałem z taka inwencja twórcza chińskich konstruktorów tak to jest śrubka regulacji składu mieszanki i trzeba mieć specjalny kluczyk do niej :) "ale polak potrafi" proponuje wywiercić w śrubie 6 otworek i zacisnąć jedna stronę i problem z regulacja gaźnika rozwiązany
Na pierwszym zdjęciu widać czarną zaślepkę w mosiężnej śrubie przepustnicy. http://obrazki.elektroda.pl/5054047100_1... Pod tą gumą, w środku tej większej śruby, jest regulacja iglicy.
Trzeba śrubę od przepustnicy ( ta ze stożkiem ) lekko wykręcić. Regulacja gaźnika, wkręć śrubę oznaczoną L do lekkiego oporu, następnie odkręć o jeden obrót. Uruchom silnik i dodaj gazu, jeżeli silnik nie będzie lekko wchodził na wysokie obroty to odkręć śrubę L o 1/4 obrotu i znowu dodaj gazu. Postępuj tak aż do skutku, następnie wyreguluj obroty śrubą...
Ogólne zasady regulacji gaźnika w pilarkach i kosach spalinowych są identyczne. Wkręć obydwie śruby (L i H) do lekkiego oporu, następnie wykręć je o 1 obrót, uruchom silnik, poczekaj aż się rozgrzeje, następnie wciskaj i zwalniaj dźwignię gazu, wprowadzając pilarkę na wysokie obroty. Obserwuj czy płynnie przechodzi z niskich obrotów do wysokich, jeśli...
Śruba od mieszanki powietrzo-paliwowej
Musisz koło dokręcić do oporu, widocznie są już jakieś defekty na wale i stożku koła, spiłowałeś je? Koło można dokręcić przytrzymując za śrubę od kół pasowych i kręcąc tę od koła zamachowego. Gaźnik reguluje się na 3000 - 3200 obr max i 1900- 2200 obr jałowych. Regulacja powinna znajdować się przy regulatorze za gaźnikiem, śrubami na regulatorze można...
Na gaźniku powinny być 3 śruby. Jedna od regulacji wolnych obrotów (obok miejsca gdzie idzie linka gazu) oraz dwie śruby od regulacji dawki paliwa niskich i wysokich obrotów o ile dobrze pamiętam. Podaj model kosiarki albo chociaż zdjęcie będzie nam łatwiej pomóc.
quad smc 170
Według instrukcji ta pilarka ma gaźnik Walbro WT-780D (nie podałeś jak jest w rzeczywistości). Gaźniki Walbro serii WT mają wstępne nastawy po 1 1/4 (jeden i jedna czwarta) obrotu na każdej ze śrub (H i L). Oczywiście te nastawy mogą być w praktyce nieco inne ze względu na stan gaźnika lub stopień zużycia silnika. Moja stała sugestia: regulacja gaźnika...
Na początek regulacja obrotów w gaźniku śrubą H. Jak nie pomoże to czyszczenie gaźnika i regulacja + świeża mieszanka. Jeżeli to nie pomoże, to czyszczenie zapłonu, ustawienie przerwy, sprawdzenie świecy.
Na pierwszym zdjęciu masz śrubę regulacji mieszanki wolnych obrotów. Na drugim śrubę prędkości wolnych obrotów. Regulacja na zasadach ogólnych dla gaźników.
Te 3 litry prędzej wylały się z gaźnika niż ten silnik je przepalił, pogięty pływak nie ma nic do rzeczy jeśli nie tonie w komorze pływakowej, możliwe że dysze ktoś udrażniał szpilką, przez co zostały rozkalibrowane. Śruba od regulacji składu mieszanki to ta wkręcona z prawej strony gaźnika prostopadle, nie ta po skosie u dołu.
Witam, Czy dokupię gdzieś w internecie śrubę do regulacji składu mieszanki paliwa dla gaźnika kosy spalinowej NAC lub LIDER ??
Nie mam pojęcia ile lat może mieć pilarka, bo wziąłem ją od wujka, a nie ma etykiet. Wiem tyle, że jest Sthila i na pewno paręnaście lat ma. Dzięki, w takim razie zacznę od membran.
Witam mam taki problem w ogarze 200 jawa , 50 silnik silnik ciepły gaźnik wyregulowany 3 bieg odkręcam manetkę na maxa i zaczyna go mulic tak jakby miał zgasnąć i w ogóle się nie rozpędza wtedy co sprawdzic regulacja śruby gaźnika nic nie daje wszystko w gaźniku czyste może lewe powietrze bo uszczelki stare AI: Czy sprawdzałeś stan świecy zapłonowej?...
W gaźniku są 2 śruby przeznaczone do regulacji, podejrzewam, że bez wymiany membran gaźnika nic nie zdziałasz.
Tylko, że ta kosa może mieć gaźnik z jedną śrubą regulacyjną i żadnej regulacji (prócz obrotów) nie zrobisz. Wówczas należy wyczyścić gaźnik. Napisz ile gaźnik posiada śrub regulacyjnych?
Pomogła regulacja śrubą. Temat zamykam.
Podstawa to, dobra świeca. Silnik reaguje na regulację śrubami w gaźniku? To jest wersja z podciśnieniową pompką paliwa czy bez? Zawory też wypadałoby sprawdzić. Tak na marginesie, silnik jest z 91 roku.
Jeżeli myjka nie pomaga wtedy tylko nowy gaźnik czy ingerujesz w pokrywki kanałów dyszowych, zdjęcie sitka itd ..?? Ps.podałbyś nazwę płynu do gaźników którego używacie u siebie..??
Na pierwszy rzut oka wygląda na brak paliwa. Wypala to co ma w gaźniku a później gaśnie. Być może przytkany jest filtr paliwa. Trzeba sprawdzić czy paliwo płynie swobodnie do gaźnika. Można odkręcić śrubę od spodu gaźnika (tą pod skosem) i otworzyć kranik. Paliwo powinno swobodnie płynąć.
Maszyna to Ventzki deluxe 53S SL Problem polega na tym, że kosiarki nie da się odpalić w normalnych warunkach. Po przytkaniu wlotu powietrza daje się odpalić. Gaźnik jest membranowy, jego czyszczenie nic nie dało, membrana wygląda na nieuszkodzoną. Kręcenie śrubą do regulacji gaźnika też nie daje żadnych efektów. Jaka może być przyczyna?
Prawdopodobnie popełniłeś jakiś błąd przy składaniu zaworka iglicowego, membrany i regulacji zaworka. Silnik się zalewa. Nie demontowałeś i nie zamieniłeś śrub regulacyjnych? Nowego gaźnika podróbki bym nie polecał. W tej Husqvarnie nie ma wężyka przelewowego do zbiornika.
Chyba musisz lepiej wyczyścić ten gaźnik. Próbowałeś regulacji, tą śrubą ze sprężynką?
Wiesz, gdyby się zagłębiać, to śrub regulacyjnych może być mniej (np gaźnik jawki 50 mustang miał jedną), a może być ich więcej, zwłaszcza przy gaźnikach wielocylindrowych. Znowu też są gaźniki gdzie regulacji składu mieszanki w praktyce nie ma, taki gaźnik to 14MC od rometa. Niby śruba regulacji składu była, ale równie dobrze mogłeś ją wkręcić na maks,...
Witam. Przy regulacji gaźnika występuje dziwny problem, nie mogę ustawić obrotów, raz są za wysokie a raz za niskie. Problem występuje też ze śrubą T, gdy ja wykręcam silnik powinien zwalniać a on nic nie reaguje. Pojawiają się takie objawy, gdy wkręcam śrubę T, to silnik zaczyna zwalniać.
Sprawdź czy nie masz wyciągniętego łańcucha rozrządu. Łapiesz za koło pasowe wału korbowego i robisz ruch prawo lewo jeżeli jest wyczuwalny luz kwalifikuje łańcuch do wymiany. Regulacja wstępna gaźnika śruba od składu mieszanki wykręcona 1,5 obrotu, i dalej podstawowa regulacja. Pozdrawiam.
Regulacja gaźnika (silnika) w serwisie to 10 zł. Lepiej wydać 10zł niż kupować drugą kose.
Dzień dobry Muszę podjąć się regulacji gaźnika w kosie spalinowej firmy Stihl model F5 220 w gaźniku są trzy śruby służące do regulacji z oznaczeniami H,L, LA . Czy ktoś jest w stanie podesłać mi instrukcję . Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi.
Chyba odwrotnie, najpierw reguluje się śrubą L, żeby dobrze odpalała, chodzila na wolnych obrotach i wkręcała się na obroty po otwarciu przepustnicy, a po tym regulujesz obroty maksymalne śrubą H.
Witam. Mam pewien problem z wyżej wymienioną piłą. Odpala normalnie lecz po niewielkim dodaniu gazu gaśnie jakby coś ją dławiło. Podejrzewam, iż rozwiązaniem może być regulacja śrub gaźnika (L, H) lecz nie mam o tym pojęcia w jaki sposób dokonuje się tej regulacji i którą z tych śrubek? Proszę o pomoc
Zrobię zdjęcie ale nie wydaje mi się żebym coś tam powyginał. A która śruba odpowiada za regulację ?
Gaźnik z jedną sruba do regulacji LD Prawdopodobnie oprócz tej, że śrubki znajduje się tam coś takiego jak ssanie. I może tam tkwi przyczyna. Bo właśnie gdy ssanie włączymy na ciepłym silniku, to silnik nam zgaśnie.
Witam, na gaźniku masz śrubę do regulacji obrotów, odpal kosiarkę i pokręć tę śrubę śrubokrętem.
Witam Wkręty ktòre zaznaczyłeś na zdjęciu; W czerwonym to śruba regulacyjna składu mieszanki wolnych obrotòw. A w zielonym to śruba regulacyjna otwarcia przepustnicy.
kiedyś zachowywał się tak silnik podobnie, ale wtedy gdy kończyło się paliwo, dostawał większych obrotów i gasł po jakimś czasie. Wszystko działa pięknie do powiedzmy 15 minut. Co się nagle stało ? Co robić ? Dodano po 2 Dlaczego śruba do regulacji gaźnika, nie reaguje ? wkręcam i wykręcam nie widzę różnicy, nic się nie zmienia
To kręć/wykręć śrubke L po trochu,wkrec trochę śrubę przepustnicy.
po regulacji śrubką na reduktorze nic nie będzie trzeba ustawiać chyba że będzie brakowało mocy to wykręcić trzeba śrubę na gaźnik tą z nakrętką kontrującą.czyli na reduktorze wolne obroty na gaźniku regulujesz moc a dokładniej bogato ubogo
Sprawdź gumowy łącznik gaźnika z cylindrem, szczelność misy korbowej (dokręć śruby) no i uszczelniacze wału. Oczywiście prawidłowa regulacja gaźnika.
A nie jest to przypadkiem ten gaźnik w którym śruba regulacji składu mieszanki znajduje się w dnie komory pływakowej i wygląda jak do spuszczania syfu?
Wykręć kilka obrotów przy śrubie regulacji powietrza na dole gaźnika, jeśli gaśnie na jałowo.
Witam problem polega na tym że faluja obroty na jałowy(pod czas jazdy nie ) aż gaśnie ale nie zawsze czyżby lewe powietrze ? Ale gdzie i jak sprawdzić ?? Silnik jest nowy gaźnik też i nowe wężyki paliwa i filtr wężyki założone na ciasno więc tu raczej wszystko ok regulacja śrubami przy gaźnik nic nie daje w czym może być problem ???
Wyjątkowe podziękowania dla Rycha T Można na Nim polegać jak na Zawiszy.Jak zwykle niezawodny. No ale dość słodzenia. Po wyregulowaniu według porad Rycha T silnik bardzo ładnie pracuje w całym zakresie obrotowym, ale jest pewne ale. Po wyłączeniu silnika (mocno rozgrzanego, gdyż jest w traktorku stosowanym do odśnieżania)następuje detonacja w tłumik....
zimna to odpali pochodzi i jak chce dodać gazu to dostaje muła i gaśnie. 1. Ustawienie kranika 2. Regulacja mieszanki śrubą przy gaźniku.
Możliwe że zawiesił się zawór w gaźniku, może wystarczy tylko regulacja gaźnika. Śruby L i H dokręć do lekkiego oporu, następnie odkręć o jeden obrót. Te chińskie piły są dość trudne do ustawienia, czasami śrubę L trzeba odkręcić nawet o trzy obroty, aby silnik jako tako działał.
Czyszczenie i regulacja gaźnika. Najpierw, spróbuj lekko odkręcić śrubę L w gaźniku. Filtr powietrza czysty?
Dysze masz dwie, od powietrza i od paliwa. Z boku gaźnika. Zdaje się ze po lewej paliwa po prawej powietrze. Powinny się wykręcać srubokrętem płaskim. Pomiędzy nimi masz śrubę regulacji obrotów. Bardziej chodziło mi dyszę wewnątrz gaźnika ,tą w której chodzi iglica. Ale patrząc na zestawy naprawcze ,wygląda na to że ta dysza jest nie wyjmowalna.
Witam, właśnie stałem się posiadaczem piły spalinowej Husqvarna 55 i mam kilka pytań: 1 - czytając fora już zgłupiałem dlatego jak poznać czy mam oryginalną husqvarnę czy chińską podróbę, bo bez tej wiedzy na nic mi posty dotyczące nie tej piły co trzeba? 2 - regulacja gaźnika? Silnik rozgrzany: śruba T - regulacja przepustnicy - dobieram na wyczucie,...
Wymieniłem świecę i kosa odpaliła za pierwszym razem dzięki bardzo za pomoc, Jeszcze jedna prośba , jak wcześniej wspomniałem przy gaźniku znajduje się jedna śruba do regulacji , a druga do ustawienia przepustnicy. Tą pierwszą jak najlepiej ustawić?
W tym modelu stihla, gaźnik ma tylko śrubę, do regulacji wolnych obrotów, maksymalne są ustawione na stałe i niema możliwości ich regulacji.
gaźnik wyczyszczony. + to dużo za bogata mieszanka Czyli wyregulować gaźnik śrubą do regulacji mieszanki. Sprawdzić iglicę oraz jej położenie. Świeca nowa? Jeżeli stara to warto sprawdzić odstęp elektrody. W gaźniku od kosiarki jest możliwość regulacji mieszanki ?? Świeca nowa
Typ gaźnika to: Large One-piece Flo-jet Carb Najpierw oczywiście porządne czyszczenie gaźnika.. Tu masz wszystko opisane: http://outdoorpowerinfo.com/repairs/brig... Tak wygląda gaźnik w przekroju. 1- regulacja obrotów jałowych 4- regulacja obrotów wysokich. Ustaw śruby na jeden - półtora obrotu, rozgrzej silnik i wykręcaj...
Powodem może być też zła regulacja gaźnika, spróbuj troszkę wkręcić śrubę L. Pilarka odpala bez problemu, czy trzeba trochę poszarpać za sznurek?
Widziałeś obrazki ale, chyba nie czytałeś co tam jest napisane. Jest tam napisane, że w gaźniku z kołpakami, regulacja śruby H jest tylko w bardzo niewielkim zakresie. Ewentualne jego zdjęcie też jest opisane. Jakie zmiany chciałeś odczuwać, po to jest to zabezpieczenie aby, obroty maksymalne, nie zostały podniesione ponad 14000 obr/min, dla pilarki...
Regulacja i porządne czyszczenie gaźnika. Odkręć minimalnie śrubę regulacyjną L w gaźniku.
1. W którymś z postów przeczytałem taką procedurę ustawienia biegu jałowego. Ustawić z grubsza 1700 obrot, następnie zmniejszać obroty aż silnik zacznie przerywać ( zanotować jak to wartość ), następnie zwiększać obroty aż też silnik zacznie przerywać ( zanotować jak to wartość ). Optymalne obroty to średnia wartość między max a min.Wydaje się to rozsądne...
Witam. - ustawiam wstępnie śrubę L -wykręcona o 1 obrót, - odpalam i silnik ma wysokie obroty, - wykręcam śrubę T do końca i brak reakcji silnika ,jak chodziła tak chodzi, - wkręcam śrubę T i dopiero 2 obroty przed wkręceniem do oporu obroty się zwiększają ale tylko trochę. Praktycznie silnik nie reaguje na regulacje śrubą T. Obroty można zmniejszyć...
Do regulacji wysokich obrotów służy śruba H, jeżeli jej niema to są one ustawione za pomocą dyszy i nie można ich regulować. Jeżeli po czyszczeniu gaźnika silnik reaguje dopiero przy dwóch obrotach to zacznij od tego ustawienia. Postępuj tak jest napisane w linku. Świeca i membrana w gaźniku do sprawdzenia. Odległość cewki od koła magnesowego 0,2 mm....
Witam, Chciałbym się dowiedzieć jak ustawić gaźnik mianowicie śrubę L i H.Jak by ktoś wiedział jak ustawione były fabrycznie.
Hej, mam pytanie w sprawie regulacji składu mieszanki w gaźniku Aisan silnik Vanguard 16 HP. Czy śruba od regulacji mieszanki po odkręceniu zwiększa ilość powietrza czy paliwa? - w moim przypadku jest odkręcona 4 obroty. Silnik normalnie zapala i wchodzi na obroty, ale świece po krótkim czasie robią się czarne i wydaje mi się, że mieszanka jest za bogata....
Jeżeli czujesz nieodpartą potrzebę panowania nad gaźnikiem, znasz się na regulacji, masz obrotomierz lub ucho skrzypka i sporo doświadczenia - wybierz Walbro i ew. spróbuj wywiercić w obudowie dwa dodatkowe otwory na śrubokręt na wysokości dodatkowych śrub regulacyjnych- może da się to zrobić w Twojej pilarce.. Przeważnie jednak w amatorskim użytkowaniu...
Ustawienia początkowe to tylko do odpalenia i rozgrzania silnika, potem trzeba każdą pilarkę indywidualnie regulować, nie ma uniwersalnego położenia śrub.
Dzięki za odpowiedź. Też myślę że najlepszym rozwiązaniem będzie kapitalny remont. Jeśli chodzi o regulację biegu jałowego to ten gaźnik nie posiada śrub L i H. Ma tylko jedną LD. Stawiam na uszczelniacze ale czy to możliwe że zero reakcji na regulację biegu jałowego?
Poskładałem i bez zmian po odpaleniu na ssaniu pochodzi troche i gaśnie pomaga regulacja śruby L w gaźniku tyle że za duże obroty ma troche. Wymienie jeszcze przewód impulsowy bo nie jest w dobrym stanie.
regulacja gaźnika śruba regulacji gaźnika pilarki regulacji gaźnika stihl
pompa kulka zwarcie kontrolki ładowania duża dawka paliwa
Buderus kod błędu H08: Analiza i Rozwiązanie Denon AVR-1200: Ograniczenie głośności do 81