No to masz wymiennik (nagrzewnicę) biwalentną czyli Miedziany wymiennik ciepła c.o. i c.w.u. Jeżeli miałbyś zapchany filtr na zimnej wodzie to odkręcając ciepłą wodę w kranie (obojętnie czy piec chodzi czy nie) w ogóle by nie leciała lub bardzo słabym strumieniem. Obstawiam na czujnik przepływu. Otwórz sobie link z instrukcją który załączyłeś i zerknij...
Ciężki temat.. Wymaga dużo wprawy.. Ekspres kładziesz do góry nogami.. Zalewasz WD40.. Dopasowanym bitem do śrubki uderzasz.. Kilka mocnych puknięć i próbujesz odkręcić i zakręcić.. Znów pukanie i znów próba ruszenia.. Cały czas śruba musi pływać w WD40.. Wkońcu drnie.. Lecz gdy juz choćby milimetr się zacznie ruszać nie odkręcasz dalej , bo może się...
Żabka da radę, ale wcześniej w wewnętrzny otwór wbij dobrze/ciasno pasującą tulejkę/rurkę, klucz nasadowy, by plasticzany korpus nie "uciekał" pod szczękami żabki. Nowy zawór wkręcaj wyłącznie kluczem koronkowym/oczkowym lub nasadowym, w pełni obejmującym sześciokąt korpusu. V.
Miałem podobny problem, ale poradziłem sobie za pomocą zwykłej 1/2’’ gazrurki, dł. ok. 0,5m i ciężkiego młota. Odkręciłem nakrętkę na dł. ok. 5mm (większe rozkręcenie mogłoby spowodować skrzywienie śruby) i po przyłożeniu rurki do nakrętki waliłem w nią młotem, aż puściło. Następnie znów odkręciłem nakrętkę o kilka obrotów i ponownie brutalna...
Tej śróby się nie wykręca, na 100% jest zapieczona(śróba-tulejka).Spryskaj jakimś środkiem penetrującym np. WD40, odczekaj trochę i "młot w rękę"Jak nie pójdzie to "pacjent pod nóż" utnij śróbę z dwóch stron(na równo z wieszakiem)jeżeli jest na tyle miejsca aby rozwiercić, wiertło o takiej samej średnicy co śróba i nawierć z każdej strony na grubość...
Użycie WD 40 bez sensu bowiem nijak nie prowadzisz tego medium na gwint wkręta. Śruba wkręcona w aluminium i poddana zmianom temperatur. Ano trzeba będzie zastosować metodę udarową. Czyli napinamy nasadkę klucza i uderzamy w nią młotkiem z umiarem a nawet trochę mocniej.
jednak śruba jest tak silnie zakręcona, że nie idzie jej odkręcić.. Grzać, grzać, grzać i porządny klucz T40.
Na prośbę autora, wątek otwieram.
Może użyj najpierw jakichś preparatów do luzowania zapieczonych śrub, np. Loctite 8040.
Witam, grzeje sie palnikiem sama szpilke i 'psika na nia WD', tylko najlepiej przez 'slomke' - zawsze pomaga, bo szybko ochlodzona szpilka 'kurczy' sie, a material dookola niej jest jeszcze rozgrzany mocno. Pozdrawiam.
Które styki od złącza odpowiadają za zasilanie silnika? Jak wypnę centralę, to mogę podpiąć się pod gniazdo, tylko nie wiem które to piny. Nie mogę zdjąć obudowy z silnika - śruby zapieczone na amen. Kondensatory wyglądają OK.
Nie da się spawać, to czym będziesz wiercił w M4 10.8 ? To nie rada, tylko wyjaśnienie- kolego chodzi o twardość, bo spawanie czasem też zawodzi, jak i myślenie niektórych.. Śruba zapieczona-wykręci się na kleju.. Wiercenie otworu 4mm wiertłem 10,8.. Bo ja wiem?
Tylko wiertło i wiertarka. Setki prodiży naprawiłem i w większości musiałem rozwiercać zapieczone śruby. Daj sobie spokój z wszelkim odkręcaniem.
Jeżeli łeb śruby nie jest zniszczony, należy zaopatrzyć się w odpowiednio dostosowany wkrętak, dobrej jakości. Śruby te są niewielkich wymiarów, więc odkręcenie ich przy dobrze dobranym wkrętaku nie będzie żadnym problemem. Dobry zestaw wkrętaków od PH000 do PH0, rozwiąże problem, chyba, że chodzi tu o inny rodzaj łba śruby ;)
Jeżdżenie z niesprawnym układem wydechowym to proste proszenie się o zatrucie spalinami z silnika. Śruby jak zapieczone to grzać punktowo palnikiem i odkręcać po trochu oczywiście pierw je dobrze wyczyścić z rdzy. Można też nafta/ropą nasączyć i zostawić na noc.
Oryginalne nasadki Honiton są bardzo chwalone ale ja ich nie posiadam. Mam zestaw nasadek Neo tools i jestem zadowolony, dają radę przy zapieczonych śrubach w samochodzie i wygodnie się pracuje na grzechotkach 72zębnych.
Mam niewielkie doświadczenie, ale czasem coś tam sobie pokręcę przy aucie. Mam właśnie do wymiany dolne sworznie wahacza Honda Honda Civic VI - toż to trzeba rozkręcić w drobny mak całą okolicę z zapieczonymi śrubami ;/ [url=http://www.youtube.com/watch?v=tiwu... akurat Accord, ale nawet jak to oglądam, krzywię się z bólu przed tym, co mnie...
Tak. Jest taka możliwość, warunkiem jest czy śruby regulacyjne są zapieczone czy nie.
jak bedziesz wymieniał sonde to lepiej jechac do tłumikarza bo bedzie ja ciezko odkrecić Dostęp jest wręcz idealny, nie ma nic trudnego w jej odkręceniu, w najgorszym razie wystarczy drewniany młotek do puknięcia w klucz... próbowałem odkręcić u siebie i poddałem się śruba jest zapieczona więc przydałoby się podgrzać palnikiem :|
A sprawdź w tej drugiej którą kupiłeś na części jak wygląda to miejsce które chcesz odkręcić, spróbuj tam. Może się okazać że w tej maszynce którą chcesz naprawić śruba jest zapieczona na amen. Lub w tej na części dostrzeżesz coś czego nie widać w twojej.
Dremelkiem naciąć nowy rowek pod śrubokręt. Zastosować szeroki śrubokręt. Uprzednio potraktować śrubę wd 40. Jeszcze jeden sposób. Nawiercić dwa otwory takie żeby weszły szczypce do zdejmowania zabezpieczeń(segerów). I próbować odkręcić. Albo zniszczyć śrubę i w zakładzie serwisującym elektronarzędzia z pewnością taką dostaniesz.
Witam WD-40 potrzebuje czasu na penetrację zapieczonej śruby. Więc trzeba polać preparatem odczekać co najmniej 1-2 godziny a najlepiej dobę i dopiero próbować. Można też użyć wkrętaków z trzonkiem do uderzania młotkiem. Wtedy przed próbą odkręcenia stukamy kilka razy -chodzi o to żeby rozruszać zapieczone/ skorodowane połączenia. Jeśli jest taka możliwość...
Pierwszy komplet jest słabej jakości taki właśnie leży u mnie i nie wytrzymał dużo ani długo :D Już problem powstał przy lekko zapieczonych śrubach przedłużki wykręcone a nasadki pęknięte. Więc bym się zastanowił nad kupnem bo ja tego błędu już nie zrobię. :D
U mnie wykrętaki nie dały rady. Śruba była zabardzo zapieczona. Więc rozwierciłem całkowicie. Teraz czekam na gwintowniki m8.
Co do przednich wahaczy to niema problemu,na upartego to i bez prasy da radę ale oczywiście proponuje prasę.Problemem jest czasem zapieczona śruba przednia wahacza.Co do tyłu to bez odpowiednich narzędzi nawet się nie zabieraj. Wszystko najlepiej robić na kanale Najlepiej to się robi na podnośniku. :D
Witam Mam zapieczoną śrubę w aluminium i jest problem z jej odkręceniem . Na znanym portalu aukcyjnym są nagrzewnice indukcyjne, pytanie czy taką nagrzewnicą można grzać śrubę zapieczoną w aluminium . Czy są skuteczniejsze metody odkręcania zapieczonych śrub w aluminium ? Z góry dzięki za podpowiedzi . Pzdr
Czy macie sposób na zapieczone śruby mocujące pokrywę palnika.Przy próbie odkręcenie urwałem końcówkę klucza.Żadna śruba nie drgnęła.
Witam, mam problem ze zdjęciem zacisku hamulcowego z tarczy hamulcowej. Te dwie śruby z tyłu co trzymają zacisk odkręciłem zacisk chodził góra dół ale nie chciał zejść. Jakieś porady ? Próbowałem odkręcić te śruby dwie aby wymienić klocki hamulcowe ale niestety chyba się zapiekły,będę musiał się trochę pomęczyć.
Można spróbować umyć, ale NA PEWNO NIE WD40. Od tego jest stosowny preparat; Kontakt PR. Rozcieńczalnik ekstrakcyjny służy do rozcieńczania farb, a WD-40 do umożliwienia odkręcenia zapieczonych/zardzewiałych śrub.
Rozwierć łeb śruby.
Tak troszkę przeczysz sam sobie. Albo praktyczny, albo na 230 V. Przy zapieczonych śrubach, to często pomaga tylko palnik, lub gumówka, także nie spodziewaj się cudów. Mam w pracy Milwaukee (czy jak tam się to pisze) ponad 2 tys Nm i niejednokrotnie lepsza była rura na grzechotce. Kupisz pierwszy klucz, nawet jeśli będzie to zły wybór, to będziesz wiedział...
Taa, WD40 to co najwyżej te fadery dobije. To jest smar-penetrator do zapieczonych śrub i zatartych łożysk, fadery się psika Kontaktem PR lub Cleanserem PR. Jeden gość na forum.deck.pl pisał, jak nalał oleju kujawskiego w crossfader i jak zaczął pięknie działać. Ręce opadają
Witam, mam problem z zapieczoną śrubą w tulejce metalowej. Potrzebuje ją odkręcić a mam dostęp do niej tylko z góry. Jest to śruba wkręcona od spodu klapy bagażnika do tulejki spoilera. Nie rozkręcane od 18 lat. Podgrzać to czymś i wtedy puści?
Yato nadaje się do rowerów. Ciężko nimi cokolwiek odkręcić. Zapieczona śruba koła to poważne wyzwanie, Czyli bierzemy przykładowo 13 klucz oczkowy Yato i za żadne skarby nie możemy odkręcić zapieczonej śruby. Teraz bierzemy do ręki klucz 13 oczkowy firmy (lepsiejszej wg autora postu) i już leciutko odkręcamy tę zapieczoną śrubę. Rewelacja, rewelacja...
Nie wiem czy można ale najlepiej chyba jak śruby zapieczone itp. czyli podgrzać opalarką.
Niestety przynajmniej lewarek jest potrzebny i kobyłka podporowa żeby zabezpieczyć jakoś,po to żeby nam auto na głowę nie spadło jak będziemy tam grzebać, musisz przecież koło podnieść żeby je zdjąć i żeby wachacz wymontować bo jak inaczej, nie da rady, widziałem takich co uniesli lewarem o potem jakieś cegły podkładali ale stanowczo odradzam, jak cegła...
Ja ponieważ z dawnych czasów miałem jakieś komplety polskiej produkcji już niestety mocno zdekompletowane i zdecydowałem się pouzupełniać i powiększyć zakres rozmiarów pojedynczymi kluczami z "Kuźni". Nie używam ich zbyt intensywnie, ale widzę, że trzymają wymiary i nie obrabiają nakrętek przy odkręcaniu zapieczonych śrub. Oglądałem wcześniej te testy....
Lepiej usunąć łeb śruby przez wiercenie i jeśli nie puści gwint, wtedy usunąć pozostałość śruby przez dokładne wiercenie.
Witam, Czy ma ktoś jakiś niezawodny sposób na zapieczoną śrubę w kolbie lutownicy? Mam Wellera WHS40D i zapiekła mi się malutka śruba trzymająca grot, teraz nie mogę jej odkręcić. :(
Szybkie sprostowanie tematu - klucz jest jak najbardziej okej. Problem był po prostu w zapieczonych śrubach, dokręconych kiedyś rurą do tych aluminiowych felg, które są nieporozumieniem w dzisiejszych czasach. Śruby w nich tak się zaciskają, że to masakra. Nawet jeśli nasmarujesz je smarem, olejem, zakręcisz nawet kluczem dynamometrycznym, to po kilku...
Klucza, śruby się zapiekły na 3 nóżkach. Sąsiedzi dopiero się wprowadzają ;).Ogarnę metodą prób i blędów (pralka waży chyba ponad 100kg).
Kolego nie jest dobrym pomysłem otwieranie na siłę dysku z którego chcemy odzyskać dane. Może nie jest problem w mechanice a tylko np w elektronice zewnętrznej dysku? Proszę opisać jak sie zachowuje dysk.
Podstawa przy mechanice to wiedza Po pierwsze jak byś chciał tym kluczem kręcić musi on być dosyć długi. Po drugie śruba musi być w idealnym stanie i dokręcona odpowiednim momentem. Czy on pomaga przy tego rodzaju śrubach ? Tak ,zdecydowanie. Ale zapomnij że odkręcisz tym śrubę zapieczoną albo już skatowaną przez jakiegoś śpeca. Jeszcze się nigdy nie...
Tępym przecinakiem też pójdzie.
Spróbuj przykleić nakrętkę klejem typu kropelka, a gdy klej wyschnie jeszcze raz pśiknij tam wd i spróbuj odkręcać
Takie śruby odkręcałem zwykłym płaskim wkrętakiem o stosownym rozmiarze, jedyne co musi spełniać to nie mieć kształtu klina zaostrzonego na ostro jak nóż, tylko prostopadłościanu. Drugi wymóg to docisk do łba śruby. Jeżeli śruba zapieczona to wiertarka rozwiązuje problem.
Pozostaje jeszcze pewna kwestia; zdrowo zapieczona śruba przewodu/odpowietrznik czasem się urwie, zamiast odkręcić - prawidłowo "opracowana" przed próbą odkręcenia, daje się za to odkręcić byle czym.
Mogło się zapiec. Wkręć śrubę ale nie do końca, zostaw z centymetr niedokręcony i w tą śrubę przywal. Ze trzy razy. Bezwładność koła powinna pomóc mu zejść. Nie wal za dużo żeby gwintu nie zniszczyć. Przywal ze trzy cztery razy tylko tak fest. Młotek półkilowy. Potem próbuj jak na filmie. Albo rower do jakiego* warsztatu. Obojętnie. Może nawet tam gdzie...
Witam Tematów podobnych sporo, jednak co zrobić gdy śruba jest zapieczona lub zmasakrowana przez poprzedniego właściciela? Tak było u mnie, dowiedziałem się o tym, gdy nowy uchwyt czekał obok na wymianę. http://obrazki.elektroda.pl/7326039600_1... Zrobiłem dwa podejścia, natomiast trzeciego dnia "poniesło" mnie!!! Do gry wkroczył Myster...
Na foto śruba na imbus wkręcana w element hamulca rowerowego Tektro. Śruba nie może być uszkodzona gdyż od środka jest zespolona z dociskiem klocka hamulcowego. Element z foto ma 2x2x4cm. W jaki odrdzewiacz mogę włożyć cały ten element aby umożliwić pełniejszą penetrację gwintu? coca cola? nafta? albo inna ciecz? A mogę podgrzać nad palnikiem kuchennym?...
Witam problem rozwiązany wymiennik od środka komory spalania był zanieczyszczony sadzą (bardzo trudno było to rozebrać śruby zapieczone i blaszki mocujące zaginane ,wygląda to jak jednorazówka) po wyczyszczeniu go kocioł grzeje jak nowy:D
Oglądając zdjęcie, odnoszę wrażenie, że kolega próbuje odkręcić głowicę. Tymczasem w treści mowa o wymianie baterii. Natomiast nie widzę śladów działania na nakrętkę złącza. Ustalmy więc, do czego zmierzamy. Czy ta opisana śruba to wrzeciono głowicy? W jakim celu walczysz z głowicą, skoro całość wyrzucisz na złom? Mam nadzieję, że podejmowane działania...
Jeszcze torx bezpieczny? Próbuj odkręcić na rozgrzanym silniku, wówczas alu się rozszerza i puszcza. Może śruba zabezpieczona loctite - wówczas odkręcenie wyłącznie na rozgrzanym silniku. Znając życie to śruba pewnie się ukręci.
Zgłupiałem, może to jakaś nieznana, Gierkowska technologia? Nie ma tu żadnych cudów. Po prostu śruba zapiekła się z głowicą ( na zdjęciu wyżej). Śruba generalnie się obkręca, ale jak już mówiłem - skutkuje to jedynie zakręceniem-odkręceniem-zakręceniem zaworu. Kręcimy w kierunku przeciwnym do ruchu wskazówek zegara. W momencie kiedy zawór się otworzy...
Karta na USB ma slabszy zasieg moim zdaniem.
Dzięki, miałeś rację, nowa sonda pomogła. Dwóch mechaników proponowało mi emulatory, ale i tak trzeba było wymienić całą sondę - stara się uszkodziła przy karkołomnych próbach odkręcenia zapieczonej, zardzewiałej śruby.
Czy w Doblo 1.6 2002 przy wymianie kolektora wydechowego można napotkać po drodze na jakieś problematyczne do demontażu elementy ( nie licząc zapieczonych śrub) . Mam popękany . Górę pospawsałby bez demontażu ale od spodu też rysa.
Mam kolejny problem.Sruba przy zbiorniczku od sprzegla hydraulicznego jest zapieczona,Jak ja odkrecic,zeby nie zjechac gwintu na srubie?
Rozwiercić łebek, wyjąć kartę, resztki śrub kombinerkami wykręcić
Użyć klucza dobrej jakości, a przed odkręcaniem pomóc sobie WD-40.:D
Tez jestem za plaskimi szczypcami. Srubki w elektronice owszem , są delikatne wiec sila z jaka sa dokrecane nie jest duza. To nie zapieczona sruba w aucie gdzie prawie zawsze sie ukreci. ps. nie mam polskich znakow
Kiedyś trochę robiłem/uczyłem trochę w niemczech w serwisie......jak trzeba było odkręcić zapieczoną śrubę, to tylko kluczem dynamometrycznym ODKRĘCIĆ, jak nie da rady to telefon do klienta czy sie zgadza użyć większej siły....bo niby kto jest odpowiedzialny za to że śruba się zapiekła...nikt ale klient za to ma płacić to jego auto i jego problem, więc...
Oczywiście, że można. Jedyny problem jaki możesz napotkać to rozebranie alternatora. Często są zapieczone długie śruby skręcające obudowę (trzeba je zruszyć). No i oczywiście zdjęcie łożysk - jak masz ściągacze to 10 minut roboty, a jak nie to jest trochę zabawy. Nie kupuj tylko łożysk przed rozebraniem alternatora, ponieważ w różnych wersjach były...
Ale ta górna śruba zazwyczaj jest zapieczona na amen, chyba ,że to moje szczęście.
Jeśli śruby nie zapieczone to robocizna w granicach 30 zł plus uszczelka
Klient chce, to klient ma 8-) Wkrętarką nie da rady odkręcić zapieczonych śrub po sezonie, stąd taka konieczność. A przy 20 śrubach jakaś tam oszczędność czasu i wygoda jest, ale najważniejsze, że można usprawiedliwić zakup wkrętarki - jest potrzebna 8-)
Spokojnie panowie śruby juz wykręcone bez żadnego wiercenia wystarczyło dobry śrubokret do pobijania przywalić w śrubę Wyszło na moje. Warto by było to zauważyć. Przecież: #10 25 Sty 2022 17:05 Warto wcześniej przez śrubokręt cały metalowy lub inne narzędzie metalowe popukać 🔨 w zapieczoną śrubę. Nawet dość silnie. Czasami pomaga. No i użyć...
Ukręcasz śrube, następnie ją atakujesz innym narzędziem. Aleś doradził. Tak jak przy odpowietrznikach - nakładasz klucz i delikatnie młoteczkiem, nigdy ręką bo urwiesz śrubę.
Grubsza sprawa z tym sterownikiem, nawet jak zdemontuje to i tak co ja tam zrobie w tym sterowniku chyba że tylko wizulanie czy wygląda to dobrze i nie jest zalane czy przypalone coś itp. Z turbiną to będzie ciężko bo patrzyliśmy z braciakiem i te śruby zapieczone na maksa, poza tym z góry na turbinie jest taki okrągły element i on ani rusz a chyba...
Jeżeli zrobi to jakiś kaziu to może za 1000 się uda. Wystarczy, że śruby będą zapieczone... i już lecisz cena w górę... Rozebranie wszystkiego i złożenie jak bozia przykazała to śmiało 2000 netto.
Zgoda Jurek, ja to dobrze wiem. Tak się powinno robić i się robi. Z tym, że jak bit jest naprawdę dobry a śruba zapieczona, to albo pęknie bit albo obrobi środek. Nie piszę tego z głowy, żeby sobie tu popisać. Możesz mi wierzyć. Udarowe zaczynają się od 3/4 a tak na serio od 1 cala. Tam jest w co bić, jest odpowiednia powierzchnia do bicia.
ja raz piec rozebrałem bez sciagania węży i do świecy dostałem sie bez spuszczania płynu, Tyle że podstawa to nie zapieczone śruby. Zreszta łatwiej jest wyjąć piec na stanowisko a płynu nie ucieknie duzo jak to w miare sprawnie zrobisz
W mojej kuchence Gorenje jest podobny problem. Śruby zapieczone przewierciłem i dałem blachowkręty. Przełożyłem elektrozawór z innego palinka i zadziałało. Tylko gdzie to kupić. Termopara jest do kupienia, zawór bez elektrozaworu też ale sam elektrozawór (taki mały bolec przykręcony do zaworu nakrętką mosiężną , z grzybkiem z jednej strony a drugiej...
Trochę "prototypowy" ten ściągacz zrobiłeś. Konkretne płaskowniki na kant (nie na płasko), przedłużona nakrętka 2,5 cm - np. nakrętka koła od Żuka + śruba 10.8 drobnozwojowa M 14 x 1,5. 10.8 to oczywiście twardość śruby bo niekoniecznie wszyscy muszą to wiedzieć. Uwaga - nie kupować w markecie, normalnym sklepie bo tam twardość śrub to 5,8 czyli trochę...
Zapieczone śruby zerwiesz w każdej klasie. W zawieszeniu stosuje się najczęściej 10,9. Gdzie nie gdzie 12,9. Tak to prawda że im bardziej twarde tym bardziej kruche. Tyle że śruby utwardza się powieszchniowo. Rdzeń jest miękki. Więc z pękaniem problemu nie ma. Na starych ukręconych masz nabita na łepkach klasę twardości. Twardsze drosze.
Nie ciężki ale po pierwsze dużo zabawy z myciem, po drugie zanim kupisz zestaw naprawczy rozkręć reduktor bo może się okazać, że śruby się zapiekły i się urwą. Wtedy tylko wymiana na nowy.
Da się go jakoś sprawdzić? Czy po prostu trzeba kupić i wtedy po założeniu nowego będe pewny? Sprawdzić się da, są mierniki pojemności. Można też podmienić na drugi, jednak w związku z tym: Niestety ułamałem też jeden uchwyt na śrubę bo tak była zapieczona, że musiałem rozwiercać i poszło :/ Jeżeli pomimo mojej izolacji - jeszcze nie wiem czym - tam...
A jaką moc powinny posiadać żeby odkręcić np. koło w samochodzie czy jakąś bardziej zapieczoną śrubę?
dzięki za podpowiedź ze sprawdzeniem pompy, "śruba" była zapieczona, piec się uruchomił, c.w.u jest, ale piec nie grzeje wody do kaloryferów,nagrzewa tylko troszke wody i się wyłącza, co trzeba ustawić, aby włączyć c.o
Jak dla mnie pomysł dość średni, przy doraźnym stosowaniu do odkręcania zapieczonych śrub można spróbować, ale wygodnej użyć do tego małego palnika gazowego ołówkowego. Przy doraźnym gięciu blach i innych elementów metalowych najlepiej sprawdzi się palnik gazowy. Natomiast jeśli w grę wchodzi użytkowanie profesjonalne to zainteresowałbym się nagrzewnicą...
Filtr paliwa wywalasz i sam wylatuje górą. 20 min. po całości jak śruby nie zapieczone.
Niestety śruby są zapieczone i jest problem z ich ruszeniem. Drugą śrubę (po przekątnej odkręciłem dużym płaskim śrubokrętem po wcześniejszym nacięciu łba kontówką. Niestety do tej pod krućcem żadnym narzędziem nie umiem dojść.
Witam, zabrałem się własnie za demontaż termoobiegu w kuchence Amica no i trafiłem na trudność związaną z demontażem śmigła. Jak to przytrzymać żeby się nie obracało bo śruba dość zapieczona?? jak zablokowac dobrze silnik bo zapewne jest jakiś sprytny sposób a mnie już trafia:D
Tak, a grzechotek nie używaj do luzowania zapieczonych śrub bo do tego są inne narzędzia, to wtedy grzechotki będą służyć bardzo długo :-)
Śruba ma 8 mm średnicy i jest długa na około 12 cm. Gwint w bloku prawdopodobnie trochę naruszyłem, ale chyba nie na tyle żeby nie był nieużywalny, szpilki jeszcze tam nie włożę ze względu na resztki gwintu który za chwilę obrobię dremelem. Obawiam się, że skoro śruba zapiekła się, to dłubanina będzie ciężka. https://obrazki.elektroda.pl/5629968800_...
Ktoś zna domofon WL-03NL? Bo potrzebuję znać wartość kondensatora C38 obok U8 AI: Czy masz dostęp do schematu lub instrukcji serwisowej dla domofonu WL-03NL? Schemat nie jest potrzebny, jeśli poznam wartość kondensatora. AI: Dlaczego potrzebujesz wartości tego kondensatora? Czy chodzi o naprawę, wymianę czy coś innego? Kondensator został uszkodzony...
Spróbuj wymienić gumy(poduszki) drążka stabilizatora przód. Prawdopodobnie to będzie to.Miałem już ten przypadek. Natomiast chciałem zapytać co zrobić z zapieczonymi śrubami w zwrotnicach przy górnych wahaczach. Jest to Audi A4 i na zawieszeniu jest przejechane 180000 od nowości i nic nie wymieniane. Śruby ani drgną (mrożone, rozgrzewane, "delikatnie"...
4.Znajdź kogoś ze spawarką - to najszybsza i najbardziej skuteczna metoda na zapieczone śruby.
Wracając do tematu 1. Ciśnienie różnicowe podczas jazdy dochodzi do max 150 2. FAP obejrzany z zawnątrz brak jakiejkolwiek ingerencji (śruby zapieczone, nie ma dziur itp) 3. Tu ciekawostka, zbiorniczek na dodatek jest pełny, na bank 3-4 litry 0g podanych do filtra wskazywało by na martwą pompkę dodatku - nie zdążyłem dziś sprawdzić DB Na jakiej podstawie...
Zabrakło jednej informacji, jakiej wielkości jest ta śruba, wszystkie wymienione sposoby są dobre dla dużych zapieczonych śrub. Jeżeli to jest jakaś mała śrubka, dodatkowo wkręcona w plastik, czasem wystarczy "wiercenie" wiertarką na przeciwnych obrotach, gdy już trochę się wysunie, wystarczy wykręcić kombinerkami.
Bo nie miałem pod ręką, a jakość WD40 też jest średnia. Czy taki odrdzewiacz do zapieczonych śrub może coś zniszczyć? W sumie to może być bardzo podobne do wd40.
To was oświece, jw nic nie dalo . Nasadka na śrube i napierd....e 5 kg mlotem. Tak sie to odkręca. Nigdy nie zostawiajcie auta z zapieczonymi śrubami sam na sam z mekanokami !
Acha, czyli na zapieczone śruby wkrętak udarowy, a komplety tanie to Coval, dobre to Wera.
Na śruby to takie nożyce nadają się, ale na nakrętki już nie. Z zapieczonymi/zgrzanymi nakrętkami radzę sobie korzystając z przyrządu do rozłupywania nakrętek. http://www.uni-max.com.pl/zestaw-do-zdej...
znam ale to naprawdę mocno zapieczona śruba, mam ich dwie i póki co połamałem kilka "kluczy" a nie ruszyłem.
A na przyszłość do takich rzeczy używać imbusów markowych. Skoro się urwał a nie obrobił na okrągło to taki zły nie był. Problemem jest zapieczona śruba.
A ten yato 1350 nm odkręci zapieczone śruby kół w w VW lt 35 oraz śruby wałów w osobówkach ?
A na USB normalnie działa bo mam podłączoną ale to był laptop nowy kupiony w Media Expert ale teraz go jak sprawdzałem to tak jak by był używany bo jak odkrecałem śruby to nie były zapieczone
Rura jest 60/100 , jak zdejmę kolano łączące rurę i piec to widzę obie rury od środka. Do trójnika włożyłem wykałaczkę ale tylko zaostrzony koniec, nic na siłę ponieważ widziałem, że ten otworek wygląda ładnie, równo i nie jest przypadkowy. Śrubka od rurki pitota zapieczona i ukręciła się, sama rurka siedzi także zapieczona, więc nie ruszam, podejrzewam,...
Śrubę odkręca się w tą stronę, w którą podczas pracy urządzenia kręci się nóż kosiarki. Z doświadczenia wiem, że często takie śruby bardzo trudno odkręcić przy pomocy zwykłych kluczy ręcznych, bo są silnie zapieczone. Natomiast sprawę rozwiązuje klucz udarowy, taki jak ma każdy mechanik w punkcie wymiany opon. W wielu przypadkach odkręcenie takiej śruby...
zapieczona śruba zapieczona nakrętka zapieczona geometria
creative inspire p5800 subwoofer podłączyć miernik samochodzie zastosować warystor silnik
kuchenka amica 53gg5 43zptgn zebra linux
Instrukcja obsługi Connex BT-936 - gdzie znaleźć? Programowanie ATtiny24 za pomocą CH341A Pro