Ograniczasz ruch dźwigni gazu. Do tego są tę śrubki. Jedną to bieg jałowy, drugą obroty max.
Nie podałeś jaki typ reduktora,ale -główna śrubka na wężyku -ilość LPG czyli moc,zużyci LPG -na imbus czułość reduktora czyli naciąg sprężyny dla przepony II stopnia -ostatnia śrubka reduktora -bieg jałowy. W sumie regulacja każda śrubką coś zmieni,a np.główna i moc i bieg jałowy poniekąd.Bez analizatora to tylko metodą drogową i prób i błędów możesz...
Można kombinować na różne sposoby, zwiększyć dopływ paliwa śrubką biegu jałowego i puścić jakoś trochę "lewego" powietrza do silnika z pominięciem przepustnicy np przez niewielki wywiercony otwór w krućcu łączącym gaźnik z silnikiem żeby owa iglica nie zaczęła się otwierać (wiercić tak żeby nie nasypać opiłków do środka). Nie wiem jaki to powinien być...
wiec tak trzeba zacząć czy masz nowszy gaźnik czy straszy nowsze były wyposażone w elektrozawór od biegu jałowego (dochodzi do gaźnika kabelek podłączony jest do elektrozaworu) bieg jałowy jest to praca silnika bez gazu czyli jak sobie stoi odpalony i pyrka tzn pracuje silnik a całe ustawianie gaźnika sprowadza sie do dwóch śrubek od biegu jałowego...
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1... Ten bieg jałowy czyli ta mniejsza śrubka tak żeby coś puszczało zawsze gazu nie zależnie od głównej śruby ciśnienia. No i pewnie nie masz opcji podłączenia się pod komputer gazowy i sprawdzenia ustawień? Samo regulowanie na skład spalin dobre tylko to jeszcze jazda wymagana dla pewności.
Proponowałbym wyregulować skład i obroty biegu jałowego. Jedna śrubka regulacyjna ta od obrotów jest widoczna, jak otworzy się maskę po lewej stronie gaźnika (reguluje otwarcie przepustnicy), a od składu tuż przy niej jakby w podstawie wkręcona w środku. Fabrycznie otwór jest zasłonięty plaskikową zaślepką, którą trzeba usunąć.
Tak , dobrze rozumujesz. Dużą śrubą ustawiasz prędkość obrotową na biegu jałowym , natomiast małą śrubką ustawiasz czystość spalin - nie wiem jaką te auto musi spełnić normę czystości na biegu jałowym - ale myślę że tak jak tam piszą 2.5%. Dlatego do regulacji przydał by się obrotomierz i jakiś najprostszy analizator spalin . Natomiast jeśli chodzi...
Jawki nie posiadam. A co do regulacji to nikt ci nie powie ile masz wykręcić śrubkę bo nie na tym regulacja polega, bo nie każdy silnik jest taki sam i nie jest tak samo zużyty. Masz jedną śrubkę od regulacji obrotów na biegu jałowym, to jest ta śrubka która podpiera przepustnicę. I ją regulujesz tak aby twój motorek miał odpowiednie niskie obroty....
Tam regulujesz skład mieszanki. Słyszałem gdzieś, żeby wkręcić do końca i wykręcić 1,5 obrotu, ale najlepiej po prostu to wyczuć. Wkręć ją do końca i wykręcaj tak aby pracował prawidłowo. Drugą śrubką regulujesz niskie obroty na biegu jałowym, ustaw w miarę wolne, żeby mniej palił, ale żeby nie zgasł. Tu znajdziesz więcej: http://www.skuterowo.com/duze-spalanie-s...
Te cewki to mogą być 3 w silniku. Bieg jałowy ustawiasz śrubka. Chyba że już się nie da.
Prawdopodobna przyczyna to źle wyregulowany Korektor biegu jałowego. Są 2 śrubki do regulacji. Na biegu jałowym pokręć śrubką (tą usytuowaną niżej)tak aby zwiększyć obroty np: do 1200, natomiast śrubką (usytuowaną wyżej) ustawiasz obroty ok900. Wykonujesz jazdę testową, jeżeli się nic nie zmieniło to powtarzasz całość do skutku. (być może będzie trzeba...
W P11.144 autoadaptacja zazwyczaj nie pomaga. Po wyczyszczeniu przepustnicy trzeba skorygować ustawienie śrubki ograniczającej domykanie przepustnicy. Wyczyszczona przesłona nie domyka przepływu i stąd podwyższone obroty biegu jałowego.
dysza biegu jałowego Jak sama nazwa wskazuję ustala ona obroty biegu jałowego abyś nie musiał trzymać manetki gazu gdy silnik pracuje na wolnych obrotach. śrubka mieszanki składu biegu jałowego, A ta ustala skład tej mieszanki dopóki nie odkręcisz manetki gazu dodając gazu. Po dodadniu gazu manetką gazu tą funkcję przejmuje dysza główna która "dozuje"...
Nie wiem czy ta recepta na ustawianie składu mieszanki biegu jałowego jest właściwy. W samochodach z silnikami gaźnikowymi inaczej się to robiło. Dokładnie już sobie tego nie pamiętam, ale tam przy ustawianiu składu mieszanki na wolnych obrotach używało się na przemian - śrubki składu mieszanki i śrubki regulującej uchylenie przepustnicy. Zakręcenie...
Śrubką nr. 2 ustawia się tzw. czułość reduktora - zmienia charakterystykę reduktora, poprzez wstępne napięcie sprężyny membrany 2 stopnia. Może służyć do regulacji biegu jałowego. A śrubka nr. 1 to tzw. bypass, kalibrowany kanał łączący bezpośrednio 1 i 2 stopień reduktora, w oryginalnym zamiarze właśnie służący do regulacji biegu jałowego.
Witam. Czy ktoś zetknął się kiedyś z w/w typem gaźnika? Interesuje mnie pokrętło do regulacji mieszanki na biegu jałowym? Czy śrubka ta reguluje mieszankę tylko dla biegu jałowego ? Czy jest to coś w rodzaju regulacji mieszanki w gaźnikach rozpylaczowych gdzie reguluję skład mieszanki w całym zakresie obrotów ? Zdjęcie 1 tak wygląda ten gaźnik. http://obrazki.elektroda.pl/9344891000_1...
Witam, w pierwszej kolejności pomiar ciśnienia sprężania. Pod wpływem temperatury traci kompresję. Czy sprawdzałeś świece? Regulowałeś gaźnik śrubką od obrotów biegu jałowego? Jaki gaźnik?
Rozumiem. Mam pytanie. Na co zwrócić szczególną uwagę przy czyszczeniu gaźnika, aby go bardziej nie popsuć? Podejrzewam, że pewne śrubki do biegu jałowego obrotów itp. nie powinienem wykręcać, bo później ich sam nie ustawię. Reasumując czy aby wyczyścić taki gaźnik, muszę go w całości rozłożyć, czy wystarczy np. wykręcić jakąś konkretną dyszę, pływak,...
Potrzebna instrukcja regulacji gaźnika. Opis usterki; po odpaleniu na ssaniu wciskam gaz i na wysokich obrotach pracuje, na wolnych od razu gaśnie, gaźnik wyczyszczony. gdy wykręcałem dyszę od wolnych obrotów niewiele się zmieniało, po prostu gaśnie, śrubka od regulacji biegu jałowego wkręcona na maxa i nic to nie daje Ratunku
Witam Mam dość duży problem mianowicie mój chiński silnik 48ccm w ogóle nie odpala, tak jak już wcześniej wspominałem wymieniłem cewko moduł na ten z chińskiego skuterka, mimo to iskra się pojawia, gaźnik jest nowy, ustawiałem iglice na każdym poziomie i dalej nic, próbowałem także kręcić śrubka od biegu jałowego. Dodam jeszcze że wymieniłem wszystkie...
Witam. Co pokazuje sonda lambda? Może ona dawkuje za duźo paliwa. Nie pamiętam czy w tym silniku jest w przepustnicy taka mała plastikowa śrubka do zmiany obrotów biegu jałowego.
Sprawdź linkę gazu, może się zacina i obroty nie spadają dostatecznie. Jeżeli byłby to problem ze sprężyną, to głowica kręciłaby się od razu po odpaleniu silnika. Możesz spróbować zmniejszyć minimalnie obroty biegu jałowego (śrubka T).
Możesz podać na niego + i posłuchać czy cyka, ale tak da się wykręcić. Gdzie są dysze dokładnie to nie wiem. Może być regulacja mieszanki biegu jałowego na śrubce, ale bywała zaślepiona.
Witam ponownie Wymieniłem w reduktorze wszystkie gumki (regeneracja), ustawiłem ciśnienie na biegu jałowym 1 bar i autko jeździło poprawnie 2 dni aż do momentu gdy zatankowałem gaz do pełna i znowu zaczęło się przełączać na benzynę z błędem niskie ciśnienie gazu (na biegu jałowym wyszło 0,40 bara), chciałem podregulować śrubką na reduktorze na biegu...
Witam Tą śrubą regulacyjną na dźwigni przepustnicy nie dokonuje się żadnych manewrów, jest ona ustawiona fabrycznie. Aby to uniemożliwić użytkownikowi częstokroć ona ma: -gwint pokryty środkiem uniemożliwiającym obrót; bądź też: -gniazdo w łbie służące do użycia narzędzia o takim kształcie, że celowe jest użycie odpowiedniego narzędzia i dodatkowo założoną...
Odpal autko, przejdź na gaz, pokręć delikatni śrubką i jeżeli bedą sie zmieniać obroty to znaczy ze od składu mieszanki biegu jałowego. Bez żadnego analizatora spalin to możesz jedynie tak wyregulować: aby znaleźć położenie przy których silnik ma najwyższe obroty na biegu jałowym. Jeżeli okaże sie że to regulacja mieszanki pracy to wykręć pare stopni,...
W tych śrubkach nie ma nic dziwnego. L jest od obrotów biegu jałowego H to śrubka od regulacji obrotów roboczych. Jeśli nie masz odpowiedniego klucza to wpisz w google ,, klucz do regulacji gaźnika" i albo kup albo sobie dorób albo poradź jakimiś szczypcami
Sterownik ma wyuczone jakieś tam wartości nastaw dla biegu jałowego, zeskrobałeś brud i nastawy już nie pasują, dlatego kolebie nim na wolnych obrotach. Ten silniczek krokowy otwiera tzw. bypass w przepustnicy i reguluje obroty biegu jałowego. Tej śrubki od przepustnicy nie ruszaj, jest do ustawienia wstępnego. Sam sterownik silnika nie może regulować...
Tam się reguluje śrubką wolne obroty.
Było wcześniej. Rozkręcałeś górną część gaźnika? Tam gdzie jest komora pływakowa jest taka śrubka z dziurką. Dysza biegu jałowego. Wykręć i przedmuchaj. Jeśli nie pomoże to elektrozawór biegu jałowego sprawdź. Pozdrawiam.
Potwierdzam,jedź sobie najpierw na analizator i wyreguluj mieszankę,a później weź mały śrubokręcik i wkręcaj śrubkę od regulacji biegu jałowego do chwili uzyskania odpowiednich obrotów.Moim zdaniem rozbieranie gaźnika w tico to samobójstwo:) Pozdrawiam:)
Masz źle wyregulowany gaźnik. Powinny być 2 śrubki, jedną z nich reguluje się obroty biegu jałowego
Nakrętka w kołnierzu od linki to regulacją naprężenia linki, śruba o kolorze miedzi to regulacja mieszanki lub biegu jałowego, a ta śrubka z boku to podajże od regulacji przepustnicy gdy włączamy ssanie.
Witaj, w gaźniku jest śrubka zakrywająca dysze od biegu jałowego. Lubi się czasem odkręcić i daje takie efekty. Musisz zdemontować gaźnik i go rozłożyć. Bo jakby było z nim wszystko ok to nawet rozregulowany by aż tak nie zalewał.
Przedmuchać kanaliki i w korpusie gaźnika i w samym "deklu", dodatkowo reguluje się bieg jałowy silnika śrubkami - śrubkę składu mieszanki ustawiało się bodaj na 3% CO,
Witam Przytrzmaj samochód na 3 tys. obrotów i śrubą regulacyjną na wężu gazowych wkręcając ją reguluj aż zaczną spadać obroty, wtedy odkręć ją aż obroty wrócą do poziomu wyjściowego, następnie śrubą z boku parownika wkręcając ją wyreguluj obroty biegu jałowego. Pozdrawiam czyli ta śrubka z boku parownika jest od biegu jałowego i nie ma wpływu przy...
witaj na reduktorze masz 2 śrubki do regulacji , biegu jałowego . Jedna to naprężenie membrany a druga to stała dawka gazu nie zależna od podciśnienia .Na wężu gumowym regulujesz registrem moc a zużycie ,najlepiej jak sobie przykręcisz tak jak nie chce jechać i wykręcaj po pół obrotu tak aż będzie jechał normalnie .
Też walczę obecnie z podobnym problemem ale nie mam już siły na ten chiński gaźnik i najprawdopodobniej kupię nowy.Tobie też to radzę, spędziłem przy skuterze sporo czasu-zmieniałem dysze wolnych obrotów,śruby składów mieszanki,kręciłem śrubką 1,5 2,5 0,5 obrotu od max. wkręcenia a on dalej swoje także odradzam.
Ta śruba jest od regulacji obrotów biegu jałowego, ktore dla tej kosy spalinowej wynoszą 2800 obr/min.
Witam. Kosiarkę odpaliłem ale pochodziła trochę i później bardzo nierównomiernie pracowała i gasła, okazało się, że wężyk paliwowy przepalił się trochę na żeberkach cylindra i może stad ta nierówna praca i gaśnięcie, dopiero dziś to zobaczyłem, a wcześniej wymontowałem gaźnik i czyściłem go. Mam pytanie tylko do kogoś zorientowanego w temacie, czy śrubka...
Gdy odkręcasz(wkładasz śrubokręt i kręcisz odwrotnie do ruchu wskazówek zegara) śrubkę zaznaczoną niebieską strzałką to wzbogacasz mieszankę wolnych obrotów. Stoisz normalnie oparty o zderzak i jesteś skierowany do przedniej szyby. Wkręcasz to zubożasz. Razem z tą operacją musisz korygować obroty śrubką zaznaczoną czerwoną strzałką. Gdy silnik jest...
Witam. Mam starą kosę Stihl i nie mogę znaleźć gdzie są śrubki od regulowania obrotów kosy. Normalnie w nowym Stihl-u mam 3, niskie obroty, wysokie i od biegu jałowego. W starej natomiast widzę tylko jedną śrubkę, a druga to chyba od linki, ale nie jej regulacji, a mocowania chyba. Na zdjęciu jak to wygląda. Możliwe, że tylko 1 śrubka jest do regulacji?...
tylko że u mnie ta śrubka do regulacji składu mieszanki biegu jałowego jest plastikowa i niebieska... i nie mogę jej odkręcić....a na zdjęciu jest mosiężna.... to nią mam kręcić żeby łatwiej odpalał na samym gazie i żeby obroty były stabilne? kurde a ja regulowałem tą od regulacji czułości membrany:( tą koło elektrozaworu....
Jest taki problem z Yariską kolegi - w tych samochodach silnik ma bardzo niskie wolne obroty (sam nawet kiedyś pytałem na forum tylko o wersję 1.0). Właściciel chciał sobie je podnieść regulując mechanicznie przepustnicę (jak się dobrze orientuję śrubką od regulacji położenia początkowego). Efektem jest rozregulowanie biegu jałowego w taki sposób, że...
Zaleca się wymianę membran co 2 lata.. Póki co wystarczy regulacja ilości gazu na "biegu jałowym".. Śrubka na parowniku.. trochę wkręcić lub wykręcić. Reguluje się to na rozgrzanym silniku.. należy uzyskać jak najwyższe obroty bez zakłócen w pracy silnika..
Ja mam przy wkręconej śrubce tak aby był mały luz 10,2%.
Witam! Jest jak było, nic nie zrobiłem z braku czasu. A teraz po kolei. thomas__1: Bez ssania za cholere nie zapale. Iglica wisi na 2 ząbku od dołu. wueska: Wszystkie uszczelniacze w silnku są nowe. haker305: Sprawdze kranik, chciaż kiedyś go czyściłem :D . Czytając inne wątki zauważyłem jak ważny jest wydech. Wszystko drożne i przeczyszczone. Inkwizycja:...
Witam! Ostatnio dałęm wyregulować instalkę gazu i okazało się że autko zaczeło palić 2 lity więcej gazu. Wychodzi na to że regulacji trzeba poddać regulacji, bo gazownik podkręcił ilość gazu. Czy ktoś może mi powiedzieć jak dokonać regulacji ilości gazu? Wiem że są 2 śrubki. Jedna od biegu jałowego a druga od ilości gazu. Zamontowane są tak że jak patrzę...
Nie, cokolwiek nie zrobisz sterownik będzie próbował ustalić zadane obroty jednocześnie utrzymując zadany skład spalin. Jak mu się nie uda - wyświetli chceck engine, odłączy część czujników, rozjedzie korekty. Mógłbyś oszukać czujnik położenia wału (ale nie opornikiem, bo on wysterowuje impulsami a nie prądem), jednocześnie wyeliminować czujnik położenia...
Rycho T usunął moją wypowiedź. Może nie wyraziłem się zbyt precyzyjnie. Więc jeszcze raz śrubka oznaczona literką L (LOW) odpowiada za mieszankę wolnych obrotów. Jak sama nazwa wskazuje regulujemy ją na biegu jałowym tak aż uzyskamy najwyższe obroty a następnie odkręcamy jeszcze 1/4. Druga śruba oznaczona literą H (HIGH) odpowiada za mieszankę wysokich...
Cytat z http://www.pilarz.net.pl/index.php?topic... Użytkownik Orange pisze: "Oznaczenia śrubek: H(high)- Skład mieszanki przy prędkości maksymalnej silnika. L(low)- Skład mieszanki na obrotach jałowych. T(throtle)- Położenie przepustnicy głównej na biegu jałowym. W stihlu śrubka T ma oznaczenie LA. Aby wyregulować maszynę nalezy: Wykręcić obie...
Spróbuj lekko podnieść obroty biegu jałowego tą śrubką na przepustnicy, być może przestanie falować :). Działanie sprawdza się tak iż na zimnym silniku jak zaciśniesz przewód elastyczny idący od tego zaworu do dolotu powietrza obroty powinny zmaleć, na ciepłym silniku powinny być bez zmian.
Czy jest sens fizycznego mierzenia napięć, skoro mam dane z tego co widzi ECU? Śrubką przy TPS na biegu jałowym ustwawiłem wstępne wychylenie na 0% z odłączonym sterownikiem LPG. Po podłączeniu sterownika, schodzi na -1,5%. Błędów nie ma. Ostatnio wyskoczył mi tylko immobilajzer, ale domyślam się dlaczego - nie chce odpalać, kiedy mam połączony niezasilany...
Witam. Mam problem z powyższą kosą i byłbym mea wdzieczny gdyby mi ktoś pomógł. Mianowicie kupiłem tą kose rok temu i same problemy mam z nią. Na początku ustawiłem na śrubce obroty biegu jałowego bo były za niskie i gasła. Następnie ustawiłem regulacje dawki powietrza bo był duzy luz na przycisku i nie miała swojej mocy. Tzn w gaźniku nie pamiętam...
Do pompki paliwowej w baku nikt nie zagladał przy filtrze i analogicznie dalej jest dobrze. Sama pompka paliwo podaje dość obficie jak odkręciłem śrubkę odpowierzajacą. Pompa vacum daje na biegu jałowy ciśnienie w okolicy 3bar A przy obrotach 2500 około 9bar.
Witam Odpal samochód, przełącz go na gaz i zostaw na luzie, następnie na parowniku jest śruba regulacyjna (oznaczona naklejką "idle minimo" ) odkręcasz tą śrubkę o 1 2 obroty, i sprawdzasz obroty silnika na biegu jałowym powinny wzrosnąć tak do około 900, ( jak dasz za mało albo za dużo to silnik będzie się dławił), U mnie pomogło odkręcenie śrubki...
Witam, mam za małe obroty silnika i chcę je zwiększyć tylko gdzie jest ta śrubka w gaźniku. A ile powinno być obrotów na biegu jałowym.
Nie są wcale takie same. Takie same względem zasady działania i efektów "kolorystycznych" na świecy. Dla uściślenia. Oczywiście szczegóły różnią się niewiele, ale jednak różnią. Gaźników BING, gdy się zajmowałem ETZ było jeszcze bardzo mało, więc ich nie pamiętam, ale I tak na kolor świecy przy sprawnym silniku oczywiście ma tylko położenie iglicy....
Głowica nie powinna się obracać na biegu jałowym. Masz za wysokie obroty, można je zmniejszyć śrubką zderzakową przepustnicy.
J.W. dostrojenie regulatora biegu jałowego w starszych modelach. Tylko na przyrządach.
O jakie śrubkę L chodzi Ci dokłądniej Rycho T ?? Gaźnik można regulowac tylko jedną srubką( regulacja obrotów na biegu jałowym) który jest ustawiony tak by kosa nie gasła w trakcie pracy. Dysze paliwowe są na sztywno przykręcone.
Witam Miałem te same problemy oprócz czekania na odpalenie. Konieczna jest regulacja gaźnika zwiększając dawkę paliwa śrubką. Oraz ustawienie obrotów biegu jałowego do ok 2400. Problemy powinny zniknąć. A czy czasem nie masz go jeszcze na dotarciu? Często tak się dzieje i nawet odpowiednia regulacja nie przynosi wymaganego efektu. Akurat u mnie to minęło....
odkręć śrubkę obok sondy Lambda i jesli sie poprawi to sprawa wydechu....czy regulacja biegu jałowego działa???
Heh. Widze ze wywolalem prawdziwa burze na temat mechanikow. Jest takie jedno przyslowie na ten temat: "chcesz miec cos dobrze zrobione zrob to sam". Co do odpowiedzi uzytkownika "janvsz" to istotnie ja mam tylko dwie diody w tym jedna dwukolorowa. Ale czy przy moim typie instalacji mozna zamontowac taki wskaznik ?. Widzialem u znajomego w Golfie mial....
Poszukaj w tej kosie śrubek z podpisem L,H i LT i nimi regulujesz gaźnik. Śrubka L jest od niskich obrotów i jeśli zalewa ją na po 30 sek. to czyli musisz nią pokręcić później jeśli będzie przygasała lub szybko się kręciła nie biegu jałowym to wedle uznania przykręcasz/ odkręcasz śrubkę LT PS. Wkręcając zmniejszasz dawkę, logicznie wykręcając zwiększasz.
No właśnie nie wiem po co to komu i na co. To jest tylko podgląd tej mieszanki i może ktoś sobie ustawi jak może, ale mój silnik jest praktycznie bezobsługowy (FORD PROBE 2,2 Turbo benzyna) nawet nie ma śrubki do regulacji biegu jałowego. Mam coś niby od składu mieszanki. Dlatego gdy zwiększę ciśnienie doładowania turbiną to komp sam to wychwyci przepływką...
Zła regulacja pompy. Tam są śrubki. Albo problem z dźwignią gaszenia. Pękniętej sprężyny też nie wykluczam.
Baotian 50cm3 chiński skuter z silnikiem 139QMB ma gaźnik w którym znajdują się dwie śrubki - od linki gazu (steruje obrotami na biegu jałowym) i ta w śrubka w gaźniku z lewej strony boku komory z pływakiem od składu mieszanki która mnie interesuje. Czy wkręcając śrubkę od składu mieszanki dodajemy, powiększamy mieszankę paliwa (płynie więcej benzyny)...
Witaj. Zdjęcie słabe ale wygląda to na parownik tomasetto. Kup komplet membran i uszczelek(ok 50zł oryginał). Wyczyść dokładnie powstały nagar w parowniku (najlepiej będzie po piaskowaniu). Złóż i wyreguluj. Parownik będzie jak nowy. Gwarantuję. Śruba na wężu ustawia dawkę gazu na obciążeniu, Dwie śrubki na parowniku.Jedna -obroty biegu jałowego Druga...
Co drga- silnik czy obroty? Jak silnik to iskry nie ma regularnej. A ta śrubka to może jest od regulacji bypasu biegu jałowego. Auto Ci dobrze chodzi na biegu jalowym? Jak pogazujesz, to tez telepie, czy tylko podczas jazdy? Na zimnym silniku na początku też są objawy? Sprawdzałeś regularność iskry? W nocy czy nie przeskakuje? Kable od modułu/ czujników...
Samochód przyjechał już rozregulowany przez poprzednie próby naprawy, w korpusie zespołu wtryskowego widziałem jakąś śrubę na klucz torx. Dziękuję i pozdrawiam. Ta śrubka jest ustawiona fabrycznie i tam się nie grzebie. Bo pewnie chodzi ci o położenie przepustnicy. Powyżej (chyba) 0.8v wyłącza program biegu jałowego i dzieją sie cuda. Rozwiązanie?...
Kanały zaklejone to otwory technologiczne. Wierci się kanał gdzieś we wnętrzu gaźnika a "wyjście na świat" zatyka. Nie ma innej możliwości wykonana "pozakręcanego" kanału w wnętrzu gaźnika. Zmiana składu mieszanki paliwowo-powietrznej następuje w rózny sposób dla różnych otwarć przepustnicy: 1. Prawie zamknięta (lub całkowicie zamknięta jak na "twoim...
Sprawdź czy nie popuściła się śrubka, którą jest przykręcona przepustnica do osi. Wtedy przepustnica się obraca i klinuje, nie domykając się czasmi.
Witam. Mam problem Z moim Fiatem Cinquecento 700 na gaźniku od Fiata 126p. Kiedy przyśpieszam samochód szarpie, nie ma wcale wolnych obrotów, pracuje tylko na ssaniu. Ustawiałem obroty biegu jałowego, ale nawet kiedy ustawię śrubkę na maksimum samochód zgaśnie. Czym może być to spowodowane? Pozdrawiam
Wystające pokrętlo z nafrezowaniami sluży do regulacji obrotów biegu jałowego natomiast obrotty podwyższone (3000) reguluje się śrubą schowaną imbusową. Jednak wszelkie regulacje należy wykonywać po podłączeniu pojazdu do analizatora spalin bo z całym szacunkiem ale 1,5 obtota nic nie znaczy i może pomóc ale nie musi.
Witam, dziękuję za zainteresowanie tematem. Filterek zmieniłem zanim założyłem temat, odkręciłem czarną śrubkę regulacyjną o około 1,5 obr. i sonda zaczęła właściwie oscylować na biegu jałowym. Zatankowałem do pełna, zobaczymy czy "regulacja" przełoży się negatywnie na spalanie. Na parowniku zrobiłem 65 tys. kilometrów, filtr wymieniany regularnie,...
Witam Pytam bo nie wiem. Z tego co koleś, który wymieniał mi membrany mówił wiem, że po przejechaniu ok 1000km membrany się ułożą czy cóś i trzeba wyregulować bieg jałowy. Byłem zmuszony podkręcić śrubkę na parowniku jakiś czas temu bo gasł (na wolnych obrotach oczywiście). Pytanie czy nie ma to również wpływu na całokształt. Mam wrażenie, że pali mi...
Jeżeli kopci i zarazem zapewne dławi się wchodząc na obroty - zbyt bogata mieszanka za dużo paliwa, do regulacji służy śrubka ze sprężynką. Wielokrotnie ustawiałem - żadna filozofia, biorę wkrętak i idę kosić odpalam próbuję kosić następnie metodą prób: jeśli kopci przykręcam powiedzmy 1/8 obrotu i próba koszenia, jeśli wydaje się słaba i nie wchodzi...
Czasem jest tak, że gniazdo silnika krokowego w przepustnicy jest tak uwalone, że po odłączeniu akumulatora silniczek (nawet po zaprogramowania "obrotów biegu jałowego") może się nie ułożyć poprawnie. Warta przed programowaniem go wykręcić (2 śrubki gwiazdki) i dokładnie wyczyścić czopek silniczka i gniazdo w przepustnicy - najlepiej benzyną ekstrakcyjną....
Witam wszystkich dostałem piłe spalinową Husqvarna J3816 poprzedni właściciel powiedział mi że sporo leżała, a ostatni problem to był miała wysokie obroty, poczytałem w ciemno stawiałem na gaźnik, a nawet na uszczelnienie wału zanim ją odpaliłem to zmieniłem paliwo, przeczyściłem gaźnik piła odpaliła, gasła mi, wyczytałem, że dolna śrubka jest od biegu...
Jak już połączysz się vagiem z pompą to odczytaj parametry chyba w pierwszym bloku(temp.silnika,obroty,i wartość napięcia tego mikroswitcha sterującego egr-em i gruszką od tzw.ssania).Jaką masz tam wartość?Jeżeli jest mniejsza niż 0,50v na jałowym to ssania nie będzie.Wtedy musisz poluzować dwie śrubki mocujące go(są z plombą)i delikatnie go ruszyć...
Witam, Fiat Palio 1.2 8V 2000r. Na biegu jałowym silnik ma ok 1100 obr./min natomiast zadane są 950. Na biegu jałowym przepustnica pokazuje ok 8,5 stopnia otwarcia, nie za dużo ? jak wyjmę tps-a to spada do ok 1,5 stopnia. Niepotrzebnie kręciłem śrubką od przepustnicy i teraz mam problem z samochodem...
wiesiek3d i jannaszek widzę że obydwaj nie macie pojęcia jak działa gaźnik? http://obrazki.elektroda.pl/6718584900_1... Otóż mistrzowie, śrubą 6 ustawia się obroty 850 +- 50, potem wkrętem 5 reguluje się do wyrównania obrotów ( nie podniesienia!), z zapiętym analizatorem spalin w starych "kaszlach" ustawiało się do wyrównania obrotów i mniej...
JEŻELI TAK SIĘ DZIEJE NA BĘZYNIE I NA GAZIE TO WYCZYŚĆ PRZEPUSTNCE I SPRAWDŹ CZY LEWEGO POWIETRZA NIE SSIE , A JAK TYLKO NA GAZIE TO SILNIK KROKOWY USZKODZONY ALBO ZŁY SKŁAD MIESZANKI GAZ- POW. Dodano po 4 WYCZYŚĆ JESZCZE SILNICZEK BIEGU JAŁOWEGO (BĘZYNA) PRZYKRĘCONY NA DWIE ŚRUBKI DO PRZEPUSTNICY
Regulację obrotów biegu jałowego możesz zrobić poprzez wkręcanie lub wykręcanie śrubki w gaźniku (chodzi o śrubkę oznaczoną numerem 21, ale u ciebie może być inny model gaźnika). Pamiętaj, aby też linka gazu nie była luźna. Naciąg linki reguluję się śrubką (w miejscu gdzie przechodzi linka przez półokrągły plastik koło gaźnika).
Gaźnik trzeba porządnie wyregulować! Żadne wykręcanie śrubki (której?) na ponad 1000 st (????). Poszukaj na Elektrodzie. Na pewno było to opisane. Jak będziesz miał wątpliwości to pytaj. Podpowiem, że regulujemy/sprawdzamy: 1. Ustawienie pływaka, a przez to poziomu paliwa. 27 mm. 2. Ustawienie zapinki iglicy - 4 rowek od góry. 3. Ustawienie śruby składu...
Na początku się na szarpałem się z 15 min ale jak wyczyściłem świece i podlałem benzyny to zapaliła. Potem już paliła ale miała wysokie obroty na biegu jałowym więc wyregulowałem śrubką L żeby miała niskie obroty no i wchodziła dobrze na obroty. Ale po jakimś czasie cięcia gasła na jałowym więc podkręciłem trochę i nie gasła, ale za jakiś czas znowu...
Ciśnienie 10 barów to już prawie granica poprawnej pracy. Na który cylinder konkretnie nie pali? Czy losowo kuleje? A nawet na pewno losowo utyka, więc źle ustawiona mieszanka "biegu jałowego" czyli napięcie membrany reduktora śrubką. I nie ma tam żadnego silnika krokowego!
Mam identyczne cudo powie mi ktoś która śrubka jest od regulacji dawki, pompę mam identyczną jak na wcześniejszych zdjęciach, miło by było jakby ktoś wyjaśnił i inne śrubki na pewno wielu osobom się przyda..
U mnie kostka od pompy sobie wisi w przedziale silnika,pompę mam na linke wobec czego trzeba było zamontować ją do pedału gazy(koleś mi mówił że nic nie trzeba przerabiac w pedale,dał jakąś zawleczkę a do niej przymocował linkę). Co do kontrolki to oczywiście świeci się ale jakoś na razie nie chciało mi się rozbierać licznika żeby wyjąć żarówkę.Ale...
komora podciśnieniowa na aparacie zapłonowym do wymiany bo jest dziurawa Podkręć wolne obroty na 1000 (śrubka w dołku w korpusie przepustnic) - prawdopodobnie tu jest problem Sprawdź jeszcze przełącznik biegu jałowego/pełnego otwarcia przepustnicy (jest na przepustnicach)
Witam, mam problem w instalacji gazowe LOVATO (golf 3 1.6 ) Na benzynie jest ok. Na gazie na jałowych biegach mam obroty do 2000 - na ciepłym silniku. Gdy jest zimny - obroty są normalne.. Załączam zdjęcia - urządzenia gazowego które mam - na nim są śrubki (większa i mniejsza-niebieska) i stąd pytanie, czy ja mogę skręcić np. o pół obrotu którąś z śrubek...
Witam! Czy teoja maszyna , z wolnych obrotów dośc płynnie wchodzi na obr.wyszsze?Oczywiscie na biegu jałowym. A brak reakcji przyśpieszania? To to sie dzieje na każdym biegu?,czy tylko,na 4?.Ta śrubka o której była mowa,między kolektorkiem a gaznikiem to ma być do dna i wykręcona 2.5 obrotu do góry.{tylko zapytam? Czy sa wycieki z gażnika podczas normalnej...
A jak ten nastawnik się sprawdza? Jest u mnie taka śrubka z zaokrągloną główką tak jak by to? Spręzyna dociska przpustnicę do tej śrubki, jak się podniesie przepustnice to widać i czuć, ze ta śrubka jest jakby na jakiejś sprężynce, bo się wsuwa i wysuwa. Dodano po 2 Jeszcze w zimie było ok. a teraz coś nie tak..... Czy sam nastawnik (mam na myśli tą...
styk jałowego biegu/pełnego otwarcia przepustnicy czujnik temperatury (niebieski) wymyć przepustnice sprawdzić przepływomierz wyregulować obroty na 950-1050 (śrubka w dołku po prawj stronie patrząc z przodu samochodu) NIE REGULOWAĆ NA PRZEPUSTNICACH !!! wyregulować przepływomierz do właściwego sygnału z lambdy korygując jednocześnie wolne obroty. Regulację...
Może ktoś mi pomoże w ustawieniu gaźnika kosy spalinowej Dolmar Sachs wersja amerykańska. Na gaźniku są trzy śrubki i nie wiem czy wszystkie służą do regulacji. Kosa ma za wysokie obroty na biegu jałowym. Może ktoś orientuje się która śrubka co reguluje w gaźniku ? http://obrazki.elektroda.pl/7634704600_1... http://obrazki.elektroda.pl/3052204000_1...
Z tego co pamiętam to ten gaźnik ma tam 4 śrubki regulacyjne. 1-Skład mieszanki. 2-obroty na ssaniu. 3- długość czasu na ssaniu. 4-regulacja obrotów biegu jałowego i pewnie tu bym spróbował pokręcić skoro po zakończeniu ssania gaśnie.
Rozumiem, że jak włączysz bieg bez gazu to ci gaśnie. Jeśli tak to podnieś tylne koło włącz bieg i zobacz czy ono się obraca na wciśniętym sprzęgle. Obracające się koło oznacza, że należy wyregulować sprzęgło, o ile dobrze pamiętam bedziesz potrzebował klucza 10 rurkowego i wkrętaka. W miejscu gdzie łaczy się linka przy karterze z dzwignią znajduje...
Dyszy biegu jałowego się w tym gaźniku nie wykręca. Jest wykonana w materiale gaźnika, z przelotem regulowanym śrubką z boku. To mosiężne to dysza robocza wraz z rozpylaczem.
Witam Czy mógłby ktoś wrzucić zdjęcia z góry gaźnika jak podłączone są poszczególne przewody/rurki, niestety wujek google daje zdjęcia średniej jakości albo zakryte filtrem powietrza. Drugie pytanie ale ważne: Jak wyregulować gaźnik, a dokładniej na jaką długość przykręcić daną śrubkę, wiem tylko za co dana śrubka odpowiada[http://www.elektroda.pl/rtvfor...
biegu jałowego renault sterownik biegu jałowego biegu jałowego octavia
sterowanie hydrauliczne koparki schemat miernik uniwersalny zegary renault master
samsung dziwne kolory samsung dziwne kolory
Różnice między wałkiem rozrządu w silnikach z pompą wtryskową a pompowtryskiwaczami Urządzenia do odbijania i pochłaniania fal dźwiękowych