A może nie cudować z dodatkowymi światłami dziennymi, tylko zastosować obniżenie mocy za pomocą PWM świateł mijania podczas jazdy w dzień. Tu opis jak to zrobić: https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... Taki sposób ma wiele zalet, łagodny start, lepsza trwałość żarówek, nie trzeba "pilnować" np. przełączenia na światła mijania...
Schemat i jazda.
Chyba właśnie takie rozwiązanie, jakie podał Kolega Andrzej20001 teraz Koledze rysowałem: http://obrazki.elektroda.pl/3744921700_1... Jest bardziej poprawne, prąd dziennych nie obciąża stacyjki - a spełnia wszystkie wymogi. Dioda dowolna, prostownicza - konieczna w razie włączenia pozycyjnych BEZ ZAPŁONU (wówczas przekaźnik także by...
http://obrazki.elektroda.pl/8830871700_1... http://obrazki.elektroda.pl/8830871700_1...
miałem tak samo i wymieniłem przełacznik na inny poprawiło sie. dodam, ze u mnie był taki motyw, ze gdy w momencie włączania długich gasło wszystko a kierunki sie włączały. hehehhe. jazda była ostra.
Nie ważny rozmiar światła muszą mieć znak homologacji a ta listwa to raczej do szafki kuchennej.
Masz kogoś na diagnostyce to podjedź. Ja swoje zakładałem zaraz po poprawce Zarządzenia Ministerstwa Infrastruktury dopuszczającej stosowanie DRL bez tylnych świateł pozycyjnych. Woziłem ze sobą wydruk zarządzenia bo trzeba było nieraz uświadamiać drogówkę, że przepisy się zmieniły. Lepsze to, niż zabranie dowodu rejestracyjnego i wycieczka na diagnostykę....
Jak długo ci się ładuje akumulator na prostowniku? Jakim prądem ładuje prostownik i jakie masz parametry akumulatora? Prawdopodobnie w wyniku awarii regulatora napięcia, akumulator ci po prostu zdechł i nie trzyma prądu. Naładujesz go prostownikiem to wytrzyma chwilę, a że nie jest ładowany, bo układ ładowania powiedział papa, to ci wszystko zdycha....
Witam Kolega już 2 lata na forum i nie zauważył, że trzeba podać jakiś model radia samochodu, przynajmniej zdjęcia tego sprzętu. Pozdrawiam
To nad akumulatorem to nie wiem co to ale reszta jak na obrazku: http://obrazki.elektroda.net/25_12732438...
Kiedyś podłączałem w W210 pod bezpiecznik w skrzynce z napięciem po stacyjce a sterowanie na przewód lampy od pozycji. Resztę już robił automat.
Czy możesz przedstawić co Twój robot robi? ;)) Jakiś film z pracy? Cel działania - np. poszukiwanie źródła światła, jazda wzdłuż czarnej kreski, itp.? Czy jest to tylko pojazd zdalnie sterowany nazwany robotem, "bo wygląda"? Po co aż trzy Arduino i dwa moduły bluetooth?
Czy w takim razie można zastosować tu diody 3-6V? Jak najbardziej. Proponuję jednak wymianę całego kompletu diod. Chodzi o możliwą rozbieżność parametrów między fabrycznymi i dokładanymi LED-ami.
Mam taki przekaźnik ale nie bardzo rozumiem jego zasadę działania. Wg schematu to są dwa przekaźniki w jednej obudowie. Chciałbym podłączyć światła do jazdy dziennej tak aby zgasły po zapaleniu pozycyjnych ale żeby świeciły razem z długimi. Czy na tym przekaźniku mogę to zrobić? Możesz o ile to zwykły przekaźnik podwójny. Jeśli nie to proszę o opis...
Jak ma homologację i da sie zamontować zgodnie z przepisami, to nie ma problemu, montuj. Do sprawdzenia zostaje wysokość zamontowania, minimum 25cm od podłoża, ale diagnostów bardziej interesuje papier, policję też, więc woź xsero homologacji ze sobą. Jak świecą pmgielne z pozycyjnymi, to masz raczej przytopione krzywki we włączniku świateł.
Napiecie po zapłonie masz w w UEC'u, przecież to dziecinnie proste. Ja zawsze z tego miejsca biorę, czy to w zafirze b czy w astrze h. Ten co pisze o stacyjce to jest ciekawy gość, chłopie, to zafira b i nie ma tam dostępu do stacyjki bo ta jest w CIM! Na czarnym kablu wtyczki CIM jest plus po przekręceniu klucza.
Plus po stacyjce daj z jakiegoś grubszgo kabla,przypuszczam źe i nie gaśnięcie po włączeniu pozycyjnego ma z tym związek. Sprawdż bezpiecznik F 48 kabel czerwony. Były dwie skrzynki bezpieczników w tych autach . W jednej był nornalny plus po stacyjcea w drugiej gasnące po paru sekundach.
mi chodzi tylko o to że brakuje mi te 6-7 cm co na jedna stronę daje 3 cm więc myślę że to nie jest aż tak dużo by samochód w dzień stał się nagle niewidzialny dla innych uczestników ruchu... Wygląda, że sam przed sobą próbujesz usprawiedliwić naginanie przepisów, a to nie o to chodzi. Jeździj i się nie przejmuj, bo prawdopodobieństwo, że ktoś się...
Witam nie chce zakładać kolejnego postu mam ten sam wózek i podobny problem wózek nie jeździ na prądnicy wózka jest wytwarzany prąd Podejrzewam że coś ze sterowaniem ponieważ przyciski żółw, zając, F1, F2, nic nie reagują nie zapala diod. Po za tym inne przyciski (kierunki, światła, jazda tył przód) gdy przycisnę diody się świeca ale na (kierunki, światła,)...
W ofercie brakuje magicznego słowa "homologacja" ktora powinien mieć klosz lampy i a nie żarówka, montaż tego badziewia jest niezgodny z Polskimi przepisami, to taki sam przypadek jak montaż palników ksenonowych w zwykle lampy.
Mam wózek elektryczny wyposażony w kierunkowskazy, światła stop, światła przednie i awaryjne. Jeżdżę po ulicach prawą stroną, ponieważ chodniki się nagle kończą i są bardzo wysokie krawężniki. Jazda lewą stroną jezdni jest bardzo niebezpieczna.
Zmierz napięcie w momencie ruszania.
Poszukaj takich Fristom FT-300 LED cenowo dobre mają 3 kable i nie zakłócają radia
Jestem za jazdą na światłach mijania a nie do jazdy dziennej. Połowie osób mających światła do jazdy dziennej powinno się zabrać dowody rejestracyjne. Nie za montaż tylko za strumień świetlny tych świecidełek. Jazda na światłach pomaga zauważyć samochód jak jedziesz pod słońce oczywiście to tylko moje zdanie.
Dobrze, że pojawiły się modele z homologacją.... :) , ale ta barwa świecenia, zbliżona do światła dziennego, jest podyktowana chyba tylko i wyłącznie modą. W słoneczny dzień światła o takiej barwie są mniej kontrastowe w przeciwieństwie do tradycyjnych, jakie emitują żarówki. Niech ktoś mi wytłumaczy jaki jest sens, poza modą oczywiście, montowania...
[url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... jest podobny temat. Ten "control box" to pewnie zwykły przekaźnik za 2 złote, ale "przekaźnik" brzmi mniej profesjonalnie :>
Prosze bardzo o narysowanie schematu jak to podłaczyc. Chodzi tez o to zeby światła jazdy dziennej gasły po właczeniu świateł postojowych. Po włączeniu świateł przeciwmgłowych tez paliły sie światła jazdy dziennej Dioda D1 nie wiem czy jest potrzebna, ale na pewno nie zaszkodzi. Nie wiem jak mocne te światła, diodę dobierz z zapasem i to dużym. Przekaźnik...
Sprawdzała napięcia? Zacznij od tego, o ile to nie problem, następnie dołącz radio i sprawdź jeszcze raz i porównaj wyniki, przyjrzyj się dokładnie czy wszystkie ledy świecą, może to problem z lampami, masa może słaba...
Oczyścić połączenia masowe (akumulator-nadwozie i nadwozie-silnik), klemy oraz sprawdzić alternator (mogą kończyć się szczotki).
Jeśli podajesz napięcie na przewód off i nie reagują to coś jest uszkodzone w lampach. Rozwiązaniem jest zastosowanie przerywacza rozwiernego.
Nawet potrafią zredukować moc alternatora by jak najdłużej jechać bez podawania paliwa na wtryskiwacze. To tu się spotkałem z inną teorią, są auta gdzie alternator jest sterowany (elektronika związana ze start-stopem) i pełne ładowanie występuje właśnie podczas hamowania silnikiem (takie trochę hamowanie odzyskowe), podczas stania na obrotach jałowych...
Gdyby w pozycyjnych była żarówka 55W światła by działały. Ale nie jest... Dodano po 1 Wstaw na przewód żółty zwykłą diodę, powinno być ok.
Tam światła do jazdy dziennej są realizowane przez styk TFL we włączniku świateł.
Koledze pewno chodzi o załącznik w lewej dźwigience, można na krótko (jak przytrzymujesz palcem) a można i na "stałe" aż do wyłączenia tą samą dźwigienką. Sądzę że uszkodzona jest dźwigienka załączająca, nie wiem jak to jest zrobione, nie rozbierałem. Poza tym każde auto ma nieco inaczej.
Peugeot 107. Światła przód. Swiecą dwa żarniki, H4. Dokładnie, pewnie wczoraj były obok siebie i stąd ta jazda, więc jednak jestem normalny :)
Adolf popełniłeś błąd kupując ten zestaw, możesz to naprawić podłącząjąc bezpośrednio pod alternator. W masterach zawsze montuje dzienne załączane napięciem stacyjki w lewym nadkolu jest skrzynka bezpiecznikowa tam wystarczy się podpiąć i bez problemu wszystko działa , a gratis masz odprowadzane do domu światłąmi dziennymi w nocy bo przekaźnik systemowy...
Witam Światła LED do jazdy dziennej podłączyłem poprzez sterownik, gdzie po przekręceniu zapłonu już się świecą ( zgodnie z przepisami), wcześniej w tym celu znalazłem "+ po zapłonie". Problem jest taki że uruchamiając auto, wiadomo, występują przez moment skoki napięcia i lampki wtedy migają co pewnie przy dłuższym takim użytkowaniu skróci ich żywot....
Zapnij woltomierz na przednią postojówkę, nie włączaj świateł i wciśnij hamulec. To wiele wyjaśni...
Nic nie powinno się stać. Znajdujesz "światła jazdy dziennej" zmieniasz z NIE na TAK i po sprawie. Nie chciałbym strzelać podając konkretne formatki ale nic nie powinno się stać. Nie kojarzę w tym momencie czy jest to programowanie czy funkcje dodatkowe w BCM.
A co radzisz w pierwszej kolejnosci sprawdzic? Od czego jest ten bezpiecznik w/g opisu w skrzynce lub instrukcji i jaką ma mieć wartosć, byc może jest od wszystkich świateł postojowych również, a ktoś tam na szewski sposób podłączył jeszcze światła jazdy dziennej...
Prosta rada - wstaw WŁAŚCIWE źródło światła w postojówki, to problem zniknie.
Możesz bo to będzie traktowane jak Swiatło do jazdy dziennej bo takie wolno montować .
Kilowolty na tym paździerzu to jazda bez trzymanki...
Może coś takiego: http://sklep.wesem.pl/7/6663/lampy_jazdy...
No, taki leon z włączonymi halogenami jest szybszy Ja prdle, jaki tu się chlew zrobił
Dodam że niektóre modele R posiadają światła do jazdy dziennej zamiast p.mgielnych i też nie opisałeś tej informacji. Przewód od świateł dolnych drogowych to właśnie filoletowy w wiązce lewej strony kabiny biegnący bezpośrednio z Visa to nim zasterujesz przekaźnik.
poszukaj masy na tylnej lampie
Można spróbować przejść na wysokosprawne wykorzystanie energii. Samochód spalinowy ma silnik o niskiej sprawności, a jest duże zapotrzebowanie na prąd przez niego wytwarzany np. światła zaświecone w dzień. Chodzenie pieszo, jazda rowerem i komunikacja zbiorowa to sposób na oszczędności. Gdyby udało się zmagazynować ciepło wytwarzane przez silniki, to...
Masz w nim ksenony lub światła do jazdy dziennej, oraz dokładny miesiąc produkcji i jaki silnik bo schematy się różnią.
Za zasilanie obd odpowiada bezpiecznik nr 15 . a bezpiecznik 29 Wielofunkcyjna jednostka sterująca – funkcje: system antykradzieżowy, centralny zamek, światła do jazdy dziennej, elektryczne szyby, światła awaryjne, reflektory, podgrzewana szyba tylna, podgrzewana szyba przednia, oświetlenie wnętrza, monitorowanie pasów bezpieczeństwa, przekaźnik...
Cewka przekaźnika równolegle do żarówki.
Nie wiem czy jest taki przepis, ale jazda z "czerwoną przyczepą" co najmniej denerwuje. Nie znalazłem przepisu nakazującego lub zakazującego wyłączenie światła przeciwmgielnego w samochodzie gdy świeci w przyczepie. Miałem kiedyś Poloneza i przyczepkę i wiem co to znaczy jazda z takim światłem (w samochodzie czerwono).
Podłącz go do zasilania cewki zapłonowej. Sprawdź miernikiem na którym masz + po zapłonie. Zgodnie z przepisami powinny one gasnąć automatycznie po załączeniu świateł mijania. Chyba ten biały do plusa świateł mijania podłączasz. Lub zasilasz je przez przekaźnik.
ten model nie ma sterownika swiatel bo to model C5 , wyciagnij wlacznik swiatel i musisz wyjac jeden z wymienionych kabelkow zalezne od wersji auta TLF lub B lub 56D jeden z nich
To jakieś światła jazdy dziennej itp. nic fabrycznego
Spróbuj na początek odłączyć włącznik świateł awaryjnych, żeby wykluczyć jego awarię.
włączają się żarówki od świateł długich, ale na 20 procent mocy Z tego co mi wiadomo to za takie coś możesz dostać mandat za stwarzanie zagrożenia (czy coś podobnego), w dzień nie jeździ się na światłach długich i policji nie będzie obchodzić co masz za instalacje w samochodzie. A samo autko może nie przejść badania technicznego z takimi instalacjami/przeróbkami....
ktoś zamontował w nim lampy przednie z oringami, niestety są one tylko i wyłącznie jako światła postojowe, i teraz, chciał bym zrobić z nich także światła do jazdy dziennej A one mają homologację jako światła jazdy dziennej? Czy jest to możliwe? A nie starczy ci po prostu wyłączyć świateł mijania (zakładam że homologacja DLR jest)?
Wiele firm (np. Ford, Nissan, Volvo) stosuje taki "ersatz" - po odpaleniu silnika włókna żarówek przednich świateł są połączone szeregowo (czyli na każdej z nich jest połowa napięcia) natomiast w nocy włączamy sobie wyłącznikiem światła i mamy pełną moc na każdej z żarówek. Problem jest troszeczkę inny: włókno żarówki H4 wymaga odpowiedniej temperatury...
Co do tego które,to Philipsy zakładam i nie narzekam. Jeżeli założysz zgodnie z wymiarami ,oraz schematem, to nie powinni się o to czepiać.
na zachodzie to normalne , powinna zostać ustawa raz na zawsze by światła były włączone przez cały rok
Jest to jazda po mieście. Korki, światła itp. Chodzi o to że na zegarach wskazowka dochodzi do pierwszej kreski za 90 i to mnie niepokoi.
Kia Rio 2014r.Niezapalaja się światła do jazdy dziennej CV o może być?
Zależy jeszcze jakie to 20 minut - czy co chwile stop i światła czy intensywna jazda. Jak pewnie wiesz diesel nie łapie tak temperatury samoistnie jak benzyna dopiero podczas pracy nagrzewa się. Jednocześnie odbierasz mu z nagrzewnicy wewnętrznej i też czas nagrzania się silnika wydłuża. W wersji od 2011 były żaluzję zakrywające wlot powietrza na chłodnice/silnik...
witam u mnie jest następująca sytuacja, akum VARTA 53Ah black, zakupiony w lutym 2010, wszystko śmigało elegancko, do dzisiejszego ranka, w sobotę wieczorem wstawione do garażu, niedziela nie palone, dopiero poniedziałek rano... rozczarowanie, po przekręceniu kluczyka nawet kontrolki się nie zaświeciły, samochód to BMW 316 compact lpg, radio mało używam,...
Witam mam ten sam problem , czy go rozwiązałes ?
ponieważ wtedy załącza się to opóźnione wyłaczanie tak, ale nie przy załączonym kluczyku na ON
Styk, czy płytkę? Masz na niej napisane AVT moduł 82.
Najpierw włącznik cofania do sprawdzenia, prawdopodobnie to łon.
Witam prosze o pomoc w podlaczeniu swiatel do jazdy dziennej. Schemat w zalaczniku. Samochod renault trafic 2004 Renault Trafic - Światła do jazdy dziennej Czego nie rozumiesz na tym rysunku ? Prościej być nie może :)
W drzwiach kierowcy jest zamek z przekaźnikiem. Podłączyłem drugi siłownik i centrale.
Może masz nie tę opcję sterowania, np TOYOTA ma sterowanie od strony masy.
Już zmierzyłeś i jest uszkodzony na 100%. No może tak jest ale... od wczoraj jeżdżę i jest wszystko dobrze. Wczoraj włożyłem aku po ładowaniu. Jazda tylko po mieście. Jest wilgotno nawiew światła klima wciąz włączone. Jazda krótkimi odcinkami. Dużo startów.... dla tego piszę że jeszcze poczekam parę dni. Jak sytuacja wróci do tej że ładowanie spada...
Jest to skrzynka w której znajduje się sterownik silnika, a bezpieczniki które się tam znajdują są tylko do zabezpieczenia układu napędowego. Jak napisałem wcześniej w E70 nie ma bezpiczników od oświetlenia zewnętrznego, zarządza tym moduł świateł (FRM). Rozumiem że żarówkę sprawdziłeś i jest OK, jeżeli tak to zostaje ci tylko diagnostyka komputerowa....
Dziękuję za pouczenie, link usunąłem. Podam te informacje mechanikowi niech spróbuje, może się uda. Dodano po 1 Aha - czy Kolega może napisać jaki to ma być filtr?
Światła do jazdy dziennej w halogenach. Na różnych filmikach w internecie widzę, że niektórzy w 9 bit 3 Mają światła do jazdy dziennej aktywne (skandynawia), bit 4 światła do jazdy dziennej (ameryka północna) u mnie nie ma tych opcji. Chciałem uzyskać taki efekt jak na tym zdjęciu poniżej: (jako świateł dziennych) https://obrazki.elektroda.pl/3846681300_...
Witam ja mam podłączone światła jazdy dziennej do przewodu z alternatora, światła z automatem, czerwony przewód z bezpiecznikiem wpięty w przewód do ładowania akumulatora, a czarny do minusa akumulatora ,z chwilą uruchomienia silnika światła się palą , jak włączę postojowe albo drogowe światła jazdy dziennej gasną,nie ma żadnych problemów na przeglądzie...
Musisz zastosować dodatkowy przekaźnik, tak aby światła postojowe sterowały tym przekaźnikiem.
Cewki tam nie ma. Stabilizator, parę tranzystorów, parę rezystorów, diod, jakiś układ scalony, zobacz co jest napisane na nim, podejrzewam mikrokontroler
Niestety nie wiem, czy oryginał, czy dokładane – były w samochodzie, kiedy go kupiłem z drugiej (w zasadzie z trzeciej) ręki. Nie znalazłem podobnych nigdzie na zdjęciach w Internecie, ale to o niczym nie świadczy. Do samych świateł wchodzą dwa przewody, biały i czarny – potem idą peszlem do większej wiązki, a dalej nie udało mi się już prześledzić....
Temat stary, ale odpowiedź może się przydać innym. Być może te światła mają funkcję załączania przez wykrycie ładowania w instalacji. Z tego co wiem od kolegi zajmującego się tym, te progi napięcia załączenia w takich światłach sa dość wysokie i przy mocnym obciążeniu instalacji, gdy ładowanie się obniża, mogą światła się wyłączać. Pasowałoby to do...
Ja w instrukcji mam zaznaczoną A na górze a C na dole. B nie widzę. Oczywiście obie sekcje znajdują się po lewej stronie od kierownicy pod małym schowkiem.
Lampy nawet zasilane z zewnętrznego akumulatora i nie przykręcone do auta (w pudełku) są nadajnikami zakłóceń. Radia i CB nie dało się używać. Pomogłoby może jakieś pełne ekranowanie. Rozwiązanie : Wyrzuciłem ten szmelc i zamontowałem 2x28 LED bez żadnych przetwornic....
Miernik ustawiłem na 20A i wyskoczył mi pomiar 0.07.Radio nic nie pobiera (podpięte pod stacyjkę) jedyne co w passacie mam nie oryginalne to centralny zamek z pilota i jakieś chińskie światła jazdy dziennej Ale one też się zaświecają po włączeniu zapłonu. Więc nie wiem co może być przyczyną.
witam mam mały problem w skuterze a mianowicie gdy odpalam skutera z rana to ma problem z otpaleniem a kiedy silnik jest ciepły to pali na dotyk zaznaczam że świece mam nową czy może mi ktoś pomóc?
Samoistne miganie LED może oznaczać również jej uszkodzenie jak wiesz ( vide mrugające światła jazdy dziennej na coniektórych autach). Kiepska konstrukcja całości powoduje po jakimś czasie zniszczenie LED. Sprawdzałeś sam element świetlny jak pracuje?
Witam.Temat się rozwinął.Interesuję się,tylko od poniedziałku do piątku pracuję:cry: Odpowiadam.Ponieważ lampy są z homologacją na 12v,producent nie podaje jaki jest pobór prądu.LED jest w jednej lampie 11,świecą intensywnie,chyba są to FLUX.Mandacik nie grozi:D Montaż zgodny z przepisami pod nadzorem STK(czeski odpowiednik polskiej stacji kontroli...
Światła do jazdy dziennej NIE mogą siecią razem z pozycyjnymi. Nawet więcej, wieczorem one OŚLEPIAJĄ. Światła dzienne powinny się wyłączać kiedy się świecą pozycyjne i jakiekolwiek i ne światła razem z pozycyjnymi. Wyjątek - mogą się świecić razem z drogowymi podczas tzw „mignięcia”. Do do lampek ze zdjęcia - jeśli nie mają homologacji jako...
Tak pokrótce to stabilizator napięcia też będzie oddawał jakieś ciepło, możesz próbować, możesz też skierować swe zainteresowanie na przetwornice impulsowe, ale trudno mi tu coś doradzić. Szczególnie, że chcesz to montować w lampie samochodowej (światła do jazdy dziennej?).
Napięcie ładowania, mierzone na zaciskach akumulatora, powinno wynosić 14,0 V - 14,4 V przy + 25 stopniach C i ok 2500 obrotów biegu jałowego - tyle wg. Centry, ja osobiście przez cały rok (no prawie) raz w miesiącu doładowuję akumulator na zewnątrz z dwóch powodów cały czas załączone światła i jazda na krótkich odcinkach. Kiedyś ktoś próbował policzyć...
Zasilanie kabla czerwonego pod bezpiecznik F23 kabel biały pod światła pozycyjne .Czarny pod masę.Światła działają .Temat uważam za zamknięty .
Światła do jazdy dziennej oprócz wiadomej homologacji i odległości w jakich muszą być zamontowane muszą się włączać po przekreceniu zapłonu Nie. i wyłączać po włączeniu świateł mijania? Pozycyjnych a nie mijania.
Witam .Alternator już naprawiony napięcie jest na zapalonym 14.4V bez obciążenia? Światła do jazdy dziennej masz na Ledach dodatkowe? To najprawdopodobniej przepalone ,może być uszkodzony sterownik centralnego zamka. I tak jak kolega (at)mihal2002 napisał sprawdzić sterownik klimatyzacji .
Ten dławik jest elementem przetwornicy zasilającej diody. I to nie tyle on jest źródłem zakłuceń, a cała przetwornica. Wymiana zapewne nic nie wniesie. Trzeba by było od nowa zaprojektować cały układ. Ewentualnie dorobić liniowy driver do LED, ale wtedy straty mocy będą znaczne.
PRzetłumacz to: "Widze ze takie światła nie mozna używać je podczas normalnych warunków atmosferycznych w czasie jazdy ze światłami mijania czy drogowymi" bo kilku rzeczytaniach nie ma pojęcia o co ci chodzi. Jak już wiesz są dostępne specjalne światła z zarówkami 21W/12V przeznaczone do jazdy dziennej. Podłącza się je tak, by działąły dopiero po włączeniu...
Na razie nic nie robiłem, ale trzeba się za to zabrać. Wg mnie brudne są lampy i odblysniki. W miarę możliwości zmierzę napięcie, ale skupie się bardziej na rozklejeniu o ile trzeba reflektorów i wyczyszczeniu środka. Jazda przy takim oświetleniu przypomina jazdę na postojówkach a światła są ustawione dobrze.
Philips DRL,Magneti Marelli DRL.
dlatego przy xenonie używana jest soczewka aby ta wiązka była skupiona w jednym punkcie a nie rozproszona jak w zwykłej lampie halogenowej ...... Wiązka światła skupiona w PUNKCIE ?????????? - to nie jest temat o policyjnych szperaczach. Wracając do głównego pytania, najważniejsze jest odcięcie światła z prawej strony. Halogenowe reflektory soczewkowe...
problem jest z lewym własnie kierunkowskazem,Z tyłu miga bardzo szybko,zaś z przodu świeci non stop razem ze światłami do jazdy dziennej.Dodam, że potem zmieniłem z powrotem na tę stłuczoną ,żeby sprawdzić czy to lampa,czy coś w samochodzie...no i działa normalnie. Skoro wszystkie kable w zakupionej lampie są jak nówki, to co może byc przyczyną tego...
Światła do jazdy dziennej.led. Do jazdy po polu tak? Bo na drogę z tym wyjechać nie możesz.
jazda światła światła mrugać jazda światła jazda dzienny
kabel monitor 120hz cienki blacha spawać mazda diagnostyczny
pralka elektrolux pralka elektrolux
Zapach plastiku w nawiewie na nogi pasażera – rezystor dmuchawy, PTC, diagnostyka HVAC Configure Tuya Button as Push Button Event Generator: Scene Mode, DP, Home Assistant, Zigbee