sprawdzilem dzisiaj napiecie i mase do komputera. Masa jest idealna ale brak napiecia na stykach M2 i E3. Robic na krotko pod bezpiecznik czy szukac dalej? Dodano po 31 uderzeniowy dziala bez zarzutu- wchodzi 12V wychodzi 12V
Dla wersji podstawowej 12V 36Ah, dla wersji z bogatszym wyposażeniem 12V 43Ah. P
Te radio dostanie 12v ale wyświetlacz potrzebuje sterowania z 24v a dostanie z 12v.
Jesteś pewien, że 12V? W oryginale spotykałem radia tylko 24 voltowe. Po 2008r są już 12v.
Na 1 - podajesz +12V, 2- masa, styki 3,4 - NC, 3,5 NO. Bez zasilania 3,4 zwarte, po podaniu 12V - 3,5 zwarte.
1 pomarańczowy do pinu ECU G2 wtyczka B 2 pomarańczowy do pinu ECU E2 wtyczka B 3 fioletowy (cienki) do pinu B4 wtyczka B 4 fioletowy (gruby) zasilanie po bezpiecznik f15 12v 5 biały do pinu G1 wtyczka B 6 czarny masa stała 12v
Nie napisałeś z którego roku masz auto, ale teraz kupujesz nowe świece 7V (nie ma już 12V) a sterownik podaje pewnie 12V.
Fakt na pinie 66 powinno być +12V po przekręceniu stacyjki, ta linia jest poprzez bezpiecznik i przekaźnik i dopiero trafia na pin 66. +12V powinien być także na pin30 i pin29, a masy na pin3,28,33,67.
No to taki sam. Powinien śmigać. PIN1 - leci do modułu bezpieczników i przekaźników wewnątrz auta na przekaźnik PIN C5 PIN2 - GND PIN3 - sterownik sieci pokładowej UCH kostka40pin PIN38 (biały przewód, na instalacji pomiędzy jest jakaś złączka i tam dochodzi do zmiany koloru z różowego na biały, przez nią idą wszystkie przewody od klaksonu, miejsce...
Problemem , nie są akumulatory tylko auto. Jedź niech zmierzą ładowanie , prąd jałowy i wtedy popiszemy ku rozwiązaniu problemu. Zobacz też czy jakiś idiota nie podłączył czegoś na 12V z jednego akumulatora.
Podaj mu 12V kabelkami, zmieniając bieguny. Powinien chodzić. jak nie, to do wymiany. Możesz też zamiast siłownika w aucie podłączyć żarówkę 12V. Przy zamykaniu /otwieraniu powinna zaświecić na moment.
Zasilania na UPC-grube czerwone 12V stałe, grube żółte 12V po zapłonie, grube czarne to masy
Cześć koledzy, potrzebuję porady kogoś z doświadczeniem. Padł mi przekaźnik w Renault Clio 2 odpowiedzialny za rozruch (taki mały wąski 4 pinowy 12V 20A) i szukam nowego. Pytanie brzmi czy dowolny przekaźnik z parametrami 12V i 20A (oczywiście zgodne rozmiary i rozmieszczenie pinów) będzie pasował? Znalazłem jeden w sklepie ale jest do innych modeli...
Musisz określić czy to 12V ma być cały czas czy po przekręceniu stacyjki.
Policzmy że auto potrzebuje1,78 litra gazu na h. Czyli 1kg gazu na 1h czyli potrzebujemy 420 000 J dzieląc tę wartość przez 3600 otrzymamy 117 J/s czyli 117 Watt. To jest idealna mała wartość potrzebna do odparowania ilości gazu jaką potrzebuję silnik na wolnych obrotach. Realnie pewnie z 2x tyle.
Tak tylko dorzucę machodem bo widzę napięcie się pojawia to żarówki samochodowe są robione napięcie 13,8V. Chyba że producent określił to inaczej. Oczywiście mam na myśli 12V instalację.
Wypnij kostkę tam masz 4 piny 2 to zasilanie stałe 2 to sterowanie i podłącz diodę LED ma 12V zakręć rozrusznikiem i widzisz co się dzieje
Powinno być : -zasilanie po stacyjce +12V -masa -impuls 12V kolejność napisałem przypadkowo.
szukasz i masz jak coś jeszcze to pisz na gg
Poszukaj na aukcjach "przetwornica 24V 12V" lub "reduktor napięcia 24V 12V". Urządzenie wraz z przesyłką zamknie się w granicy 50zł.
Nie będzie to typowy magazyn energii ale kilkugodzinne wsparcie na wypadek braku prądu w okresie grzewczym. Dzisiaj bez prądu piec nie ruszy. Instalacje c.o. mają pompki obiegowe i sterowanie elektryczne. Dawne kotły gazowe miały świeczkę, która zapalała główny palnik przy spadku temperatury w zładzie. Zapewne przetwornica samochodowa DC/DC 12V ZOE...
Zrób sobie układ pomiarowy z miernika i żarówki 12V 21W. Czasem pomiar napięcia bez obciążenia jest ok ale już pod obciążeniem siada. Wygląda na słaby styk lub przerwany przewód.
Różowy zasilanie grzałki +12V po bezpieczniku. Biały masa grzałki ze sterownika silnika. Siwy i brązowy czujnik sondy ze sterownika. Podałem dane w aucie a teraz trzeba poszukać jaka to sonda i dopasować kable kolorami.
Schemat nie pokazuje(ten mój) co jest na konkretnych pinach. Tylko połączenia z panelem przełączników. Ale patrząc na inne przełączniki prawdopodobnie sterowanie masą. Najbezpieczniej będzie jak podasz minus przez małą probówkę 12v.
Renault Megane,clio II Siemens Sirius 32 M,N 2000R pin 3,33,28 masa (czarny) pin 24 CKP sensor (zielony) pin 32 cewka zaplonowa cylindra 1 i 4 (brązowy) pin 52 nic pin 43 slizgacz potencjometru przepustnicy (brązowy\biały) pin 37 nic pin 58 linia immo pin 30 +12V pin 29 +12V po właczeniu zapłonu to co mam tylko do tego sterownika moze cos ci pomoze...
To te trzy pozostale to napewno prad i masa i moze do obrotomierza. Jezeli modul ma zasilanie 12v To podlaczajac kontrolke do pradu 12v i do wyjscia na cewke zaplonowa lub bezposrednio na cewce mozna sprawdzic czy modul podaje mase do cewki.Nalezy to zrobic obracajac walem .Kontrolka powinna mrugac.
To na pewno jest dioda. Katoda (oznaczona kreską) podłączona do +12V stałego zasilania radia, anoda do masy. Nie wiem czym i jak to mierzyłeś? Jeśli wykazuje przerwę, to ją wymień.
Zasilanie bierzesz z kostki zasilajacej radio 12V i GND niebieska kostka 7pin=12v 8pin=GND zeby dzialaly USB oczywiscie musisz wpiąć również mini usb do modulu reszta przewodów - dokładnie 4 szt. to AUX czyli jack 2.5 . Do samego ładowania USB nie muszą byc podpięte przewody OD AUX. https://obrazki.elektroda.pl/5803792000_...
12V,to 2M2 i 2E3. Minus to;2L3,2L4 i 2M4.
5W sa krótsze niz 7W.
ten sam 3.0 V6 12V, skrzynie są takie same AD8.
witam, poszukuje schematu do tej wlasnie przetwronicy, montowanej w autach renault laguna (i innych), firmy valeo (LAD5GL8903047118/09/02 12V) 35W do zarówek D2R/D1R
Bez wyświetlacza nie wstanie (nie wiem czy bez UCH wstanie). Po podłączeniu podaj 12V przez probówkę na pin6-sygnał aktywacji multimedia, w ten sposób miałem diagnozę radia na stole https://obrazki.elektroda.pl/2747939300_...
witam.prosze a właściwie błagam o schemat jak powyżej , to auto mnie kiedyś wykończy 2.2 12v B 93r:cry:pozdro.
przy tej sprezarce mozesz sprawdzic. sprawdzic czy masz +12V na kostce od cewki sprzegla, oraz opornosc tejze cewki. kostka z lewej ta blizej kola pasowego
Żółty do podtrzymania pamięci powinno być na nim 12V sprawdź. A do anteny zazwyczaj niebieski\fioletowy.
Pomyśl jak jest realizowane zasilanie tych foteli. Bo może sie okazać ze potrxeba tylko +12v i masa i fotele dzialaja. Chyba że są z pamiecią i sparowane z kartą kluczykiem to wtedy potrzeba komunikacji z modułem komfortu.
Do otwarcia zaworu potrzebne jest 12V, więc jeśli podane jest 8,25V to w życiu go nie otworzy Witam serdecznie. Jesteś pewny co do sterowania napięciem 12v? Clip mówi że zawór powinien być sterowany napięciem 5v? Dziękuję Wg specyfikacji napięcie wynosi 12V jak choćby podane jest na stronach sklepów wraz z informacją w jakich pojazdach jest wykorzystywany....
Tak samo masz w Renault Master. Musisz mieć +12V (jeżeli po stacyjce to prawdopodobnie żółty), masę (czarny) , +podświetlenie i 2 wyjścia na silnik. Ja będziesz ręcznie załączał przekaźniki to szyba powinna chodzić.
12V na górze odnalezione ....... lodówka paliła bezpiecznik odłączam lodówkę mam 12v na górze. Teraz inny problem dlaczego lodówka robi zwarcie czy miał ktoś taki problem?
+ do przetwornika musi być po zapłonie. Masa będzie na stałe. Dodano po 10 Z tego co znalazłem dla Laguny to: Czarny - masa Brązowy - sygnał Zółto-zielony - + 12V po zapłonie.
Problem z renault masterem 3 jest brak komunikacji z ABS.rok 2015 silnik 2,3.Na zlaczu od ABS sa dwa plusy grube na stale i dwa minusy grube .Brakuje mu prawdopodobnie plus po zaplonie.Kiedy podaje 12v na pin 28 bodajże pojawia sie komunikacja z ABS.Ten kabelek leci chyba do UCH na 4pin zlacze p203.Tak jakby UCH nie podawalo plus 12v na sterownik ABS.Ktos...
+12V - gruby czerwony przewód +15 - cienki żółty przewód Oba do znalezienia w złączach przewodów za skrzynką bezpieczników. Odcięcie - np. różowy w czarnym złączu przycisku rozruchu
włączyć przy przekręconej stacyjce lub na stole podłączone dwa razy +12V i czekać cierpliwie :D aż pojawi się upragniony napis
Jeśli to przewód od zapłonu to możesz go podpiąć gdziekolwiek pojawia się +12v po załączeniu stacyjki. Dość często te przewody są podłączane pod wiązkę idącą do wtryskiwaczy benzyny.
Oj, decybel91 . Poszedłeś po bandzie. :D Już prostszego układu spryskiwaczy jak megane to nie można sobie wyobrazić . :D Do zespołu przełączników dochodzi +12v i masa . W przełączniku styki zwierają się odpowiednio w zależności który spryskiwacz załączasz . Z przełącznika wychodzą dwa przewody na których jest zamiennie +12v i masa . Leci to przecz jedno...
Na te duże piny 1 i 2 podaj napięcie 12v. Nie pamiętam biegunów musisz to rozpracować.
Nie spotkałem się z takim rozwiązaniem, że przełącznik blokuje również przyciski kierowcy. Jeżeli ten przełącznik był by aktywny to pasażerowie oczywiście nie mogą sterować szybami, ale z panelu kierowcy powinna być możliwość sterowania. Od panelu kierowcy wychodzi pomarańczowy przewód który idzie do drzwi pasażera i tylnych drzwi. Na tym przewodzie...
Witam. Prawdopodobnie padł w moim aucie przekaźnik świeć żarowych, mam inny przekaźnik tylko nie wiem czy on będzie pasował i chciałem się dowiedzieć czy on będzie pasował. Są na nim takie numery NAGARES BDL/ 7-12V. 12V 9640469680 Ma ktoś możliwość sprawdzenia tego??
Zapłonęło jak zamoczony włącznik regulacji lusterek w Renault. Niby 12V a reakcja na wodę wybuchowa.
Witam.Przypadkiem zrobiłem spięcie w gniazdku 12V (zapalniczka) przestało działać radio i dmuchawa.Gdzie szukać bezpiecznika? Jedno miejsce już sprawdzone.
Podejrzany czujnik położenia wału. Możesz zmierzyć napięcie na nim, powinno być na rozruszniku ok 2V AC. Zobacz wiązkę i posprawdzaj zasilania i masy na sterownik, Wtrysk działa, podaje paliwo? Moduł zapłonowy dostaje zasilanie i wysterowanie? To banalnie proste auto.... Witam ponownie, Wczoraj nie miałem dostępu do miernika - dziś podpiąłem sprawny...
ddt4all nie używałem ale możliwe że tak , z tego co pamiętam stare sterowniki dawały się konfigurować dowolną ilość razy jak jest z nowymi nie wiem robił to wiele różnych testerów np Autel . Odpalanie napięciem zmiennym to rodzaj zabezpieczenia przed odpaleniem poduszek w przypadku uszkodzenia instalacji i podania 12V DC . Już wieki temu taki system...
Można to zrobić "tnąc" przewody biały i zielony i "podając" +12V. http://obrazki.elektroda.pl/2408091800_1...
To sprawdź na stole. Zasilacz 12V o wydajności 0,5A spokojnie starczy na testy. Podepnij jakiś głośnik by było wiadomo co się dzieje. Kod 'safe' - zabezpieczenie fabryczne radia przed kradzieżą; sprawdź w swojej instrukcji obsługi radia lub obsługi samochodu ten kod.
Wszystko się da pin 1 - 12V pin 2 - GND pin 29 - CAN L pin 30 - CAN H https://obrazki.elektroda.pl/4441116200_...
Witam. Szukałem Informacji o podłączeniu licznika na stole ale do Laguny 3 i nie znalazłem żadnych informacji a mam następujący problem. Posiadam Renault Lagune 3 w moim liczniku padło podświetlenie części zegarów. Zakupiłem nowy licznik i zanim wsadzę go do samochodu chciałbym sprawdzić jaki przebieg jest zapisany w nowym liczniku żeby nie okazało...
Zwykłe sprzęgło elektromagnetyczne na 12V, czyli-podajesz to działa, zabierasz 12V to rozłącza napęd.
pozatym podobno z napiecia 12V ( takiego jak jest w samochodzie ) nie da się uzyskac duzych mocy Bezpośrednio NIE, ale stosując przetwornice napięcia TAK (np. z 12V na +/-35V). a moje radyjko ma 4x50W czy nie będzie za mocne do tych głośniczków? Pioneer ma 50W max. / 27W RMS. (z tego co pamiętam) Tylem nie przejmuj się za bardzo. Daj coś taniego pasującego...
Dzięki wielkie za pomoc. Kupiłem 500W - choć mogłem więcej w razie jak by nie było prądu coś już by można było zasilić w domu. Alternator ma napięcie 12V tak? Czyli na biegu jałowym mamy moc 12V*25A=300W tak?
czy mój problem da rade obejść wstawiając w ten obwód 6v żarówke np 5 lub 10W pomiędzy + po włączeniu zapłonu a stykiem + we wskaźniku - tym środkowym ze schematu? - jak na zasadzie "awaryjnego" ładowania akumulatora 6v prostownikiem 12v?
Nie jestem elektrykiem i proszę o przystępne terminy Jedyne określenie, które może być dla Ciebie obce, to podanie "na krótko" Oznacza bezpośrednie podanie napięcia +12V np. z akumulatora za pośrednictwem dodatkowego przewodu z pominięciem innych modułów pojazdu. Jeżeli temat nadal jest dla Ciebie "obcy", proponuję warsztat elektroniki samochodowej...
styk oznaczony jako + łaczysz z kablem zakońconym kabeloczkiem.Podpinasz to do plusa zasilacza regulowanego.Masę zasilacza podpinasz do masy regulatora (tam gdzie się go przykręca).Na szczotki dajesz zaróweczkę 12V.Ustawiasz zasilacz na około 12V .Zarówka się swieci.Podkręcasz,i przy około 14-15 V zarówka gaśnie. Natomiast sprawdzić ten przerzutnik...
Tam nie zanika żadne 12v na kompresorze, 12v na cewkę i zawór jest po zapłonie, masa na cewkę sprzęgła i pwm na zawór leci z panelu klimy i to może zanikać
Witam, padł nawiew w Renault Laguna 2 rok 2004 benzyna 2.0 16V. Sterownik dostaje 12V i jest sprawny. Nie dostaje pozwolenia (12V lub masę-nie wiem na który, pin szara kostka). Potrzebuję schemat elektryczny do tego nawiewu.
witam Sam elektrozawór po podłączeniu bezpośrednio pod akumulator 12V (dokładnie było 11.5V) nie daje żadnej reakcji - nie "pyka", nie zamyka się, a to chyba nie jest normalne? Czy mimo pozornie poprawnej rezystancji 24ohm elektrozawór może być uszkodzony ? dziękuje z góry za pomoc pozdrawiam Jeżeli nie pyka to coś z nim nie tak, może być zapieczony,...
Wskaźniki temp.i pracują przeważnie na mniej niż 12V więc muszą mieć oryginalny układ zasilania wzięty z tablicy zegarów. Można kupić też gotowe zestawy: http://moto.allegro.pl/show_item.php?ite... http://moto.allegro.pl/show_item.php?ite...
Jeden z tych przewodów to masa ( do sprawdzenia miernikiem) Następny to masa z wyłącznika wew. zamka do swiatełek ( do sprawdzenia miernikiem pozamknięciu zamka czy jest masa). następny przewód to info. z wyłącznika w klapie ( do sprawdzenia miernikiem czy pojawia się masa po naciśnięciu wyłącznika) i ostatni który został to +12V któreg podobno ci brakuje....
Wtyczki nie będą pasować. Zazwyczaj tego typu sterowniki wpina się w oryginalne wiązki samochodu wlutowując przewody. Podłączasz się tylko czterema przewodami: zasilanie +12V, masa, impuls otwieranie, impuls zamykanie. Jak już kupisz sterownik radiowy, to napisz - pomogę podłączyć do samochodu.
Podłączając radio do zasilacza dostaję informację o 1v i 3.3A obciążeniu. Czyli radio dławi zasilacz. Zacząć od usunięcia zwarcia - w obwodach wejściowych zasilania - np. dioda zabezpieczająca, kondensator na wejściu 12V, końcówka mocy (jednak ją byłoby "czuć") itp. Powinien wystarczyć omomierz. A dalej to zagadka - 10V na module zamiast 3V3 przy 1V...
Przede wszystkim musi być nie uszkodzony . Po drugie nie ma różnicy jaki solar gdyż jest tak wiele ich dostępnych że każdy jest dobry . Polecam kupić solar w zestawie z regulatorem i kablami , najbardziej się opłaca . Ostatnio kupiłem taki https://allegro.pl/oferta/panel-solarny-... , wystarczy w zupełności...
Witam występuje tylko jedno zasilanie . 1-12V 3-,,-" masa złącze 2 1i8 can Drugie podłączenie 12-12V 15-,,-" masa 7i8can
Szukaj modułu EMM T4 oznaczonego tak samo jak twój - czyli wersja wyposażenia ( oznaczenie od L1 do L3) i numer referencyjny podany po wyrazie RENAULT a jest dużą szansa że nie będzie żadnych problemów . Idealnie było by gdyby ktoś przepisał ci zawartośc ze starego modułu. w/g wikipedii magistrala LIN jest 12 V Potencjał sygnału jest 12v a sygnał jest...
A może poprowadzić przewód z komory silnikowej np. od alternatora ? Zacisk 30 ma zawsze +. Radzę stosować bezpieczniki kasetowe, gniazda przelotowe mozna kupić w sklepach motoryzacyjnych lub elektronicznych (bezpiecznik jak najbliżej alternatora). Jeżeli potrzebujesz niewielką moc, to w niektórych samochodach jest zawsze +12V na czujniku STOP przy pedale.
Ponieważ ten temat zamknięty https://obrazki.elektroda.pl/1717261300_... Ogrzewanie wnętrza włączone. Czujniki ciśnienia powietrza w kołach są nadzwyczaj czujne i już się do tego przyzwyczaiłem. A to zużycie wakacyjne, jazda spokojna przez wioski i drogi pomiędzy nimi. Zamiast klimatyzacji otwarte okno. Jak we Fiacie 125p. https://obrazki.elektroda.pl/3716324600_...
A jak nie mam takich przyrządów do mierzenia czy jest zasilenie jak to mogę sprawdzić ? Żarówką 12V To w takim razie co muszę zrobić żeby to znów działało? Palcem, śrubokrętem i żarówką nie naprawisz tej usterki. Proponuję jechać samochodem do warsztatu. Ostrzegam, że ten temat "ociera się o kosz"
Jeśli to delphi dcm 1.2 to +12V pin G1 , -12V pin H1 , K-line pin B4 , wszystko w wtyczce T3.
Kolega jacekratownik nadał ci kierunek jak znalezc kabelki od sterowania c,zamkiem ''podłaczasz kabelek pod mase i szukasz ''wszystko ok, gorzej jak trafisz na +12V bedzie wtedy wielkie bum,proponuje znalezc dwa kawałki kabelka po ok.40cm i podłaczyc zaróweczke 12V ok.15A i do tego wpiac bezpiecznik 10A dla bezpieczenstwa wówczas nic ci sie niestanie...
Witam. Na 3 przewodzie czujnika (rys. 1) ma się pojawić +12V poprzez zespół sterowania układu zasilania 106 (rys. 3). Wszystko zgodnie ze schematem -czujnik położenia na wale 40 (rys.2). https://obrazki.elektroda.pl/4059737900_... https://obrazki.elektroda.pl/7991647900_... https://obrazki.elektroda.pl/1312352500_...
Czyli w domowych warunkach żeby go poprawnie wysterować pozostaje tylko generator sinus na wyjściu o amplitudzie 12V? Wyjście W z alternatora a jeśli nie posiada to wyprowadzenie jednego z uzwojeń przed mostkiem prostowniczym? Tak,przed prostownikiem. Możesz też znaleźć sinus w sterowniku silnika.Ostatnio podłączałem obrotomierz do sterownika toyoty,klient...
Zastanawiam się czy nie powinienem wzmacniacza wpiąć odrazu przy radiu Teoretycznie bez różnicy gdzie . Musisz przyjąć do wiadomości że wzmacniasz sygnał który jest dużo słabszy w porównaniu do zwykłej anteny z powodu osłabienia go przez układ wzmacniający wbudowany do anteny. Powiem tak . Ja zastosowałem taki wzmacniacz na kablu bo taki sobie klient...
Czekam na monitor jak wszystko dojedzie dam znać czy działa.
Hmmm, przekaźnika nie słychać. Na dwóch pinach (1 i 3) jest zasilanie 12V czy wycieraczki włączone czy nie (tzn. końcówki multimetra podpięte są do pinu 1 i 3 i wtedy wskazuje 12V). Do których pinów w silniku podłączyć 12V (o ile to wystarczy), żeby silnik ruszył?
Podpiąłem drugi elektrozawór. Dałem dodatkowy +12v. Dałem osobny +12v. Problem pozostał. Odpiąłem wtyk to błąd wyskakiwał i dodatkowo otwarty obwód. https://obrazki.elektroda.pl/9762085900_...
Jeśli masz możliwość wykręć świecę i sprawdź. Jeśli nie masz, spróbuj użyć kontrolki. Chyba że to świece na napięcie niższe od 12V to pomiar pobieranego przez nie prądu powinien dać obraz czy jest OK czy nie. Według internetów świeca powinna mieć do 8ohm rezystancję. W sumie to nawet logiczne bo gdyby miała 1M ohm to jej moc grzewcza byłaby mała według...
witam ,skąd pobierany jest sygnał dla obrotomierza w safrane 2.2 12v 93r ,wydaje mi sie że z ECU tylko z którego pinu ???????? pomocy pozdrawiam
ale po kilkudziesięciu minutach z miernikiem i kawałkiem przewodu doszedłem do wniosku że wszystkie cztery są sterowane masą (po zapłonie powinny mieć stały plus) Dokładnie tak jest. Brakuje ci zasilania 12V na te żarówki. Nie wiem jak sprawdzić kontrolkę temperatury. Działa na tej samej zasadzie, co kontrolka ciśnienia oleju. Tam ciśnienie rozłącza...
a gdzie to jest w samochodzie ?? Fajny schemat ale bez legendy co jest co i gdzie :( Wypnij wtyczkę z pompy ustaw miernik na woltomierz, i końcówki miernika przyłóż do pinów 7 i 4. Na schemacie masz to dokładnie pokazane że na pin 7 idzie 12V z przekaźnika a 4 pin jest sterowany masą ze sterownika silnika. Tylko sprawdzaj odpowiednią wtyczkę...
Można, zbudować jakiś mały wzmacniacz np. TDA1554, TDA8563, TDA1562 - wszystkie zawierają po kilka elementów do budowy i poprawnego działania i wszystkie można z tych kości zasilić +12V które już właściwie mamy. Można zrobić wyjście na 2 kan. Wszystkie te konstrukcje można zrobić właściwie bez płytek, tylko kawałek radiatorka. Wystarczy zanleźć note...
Na tym przewodzie który powinien być masą pojawia się +12v mierzone miernikiem czy pojawia się napięcie które potrafi zapalić żarówkę 21W . :?: Ja bym sobie określił przy pomocy żarówki 21W podłączonej do masy na którym przewodzie na pewno pojawia się prąd służący do zapięcia sprzęgła. Na drugim przewodzie w takim razie musi być masa . :D Jeśli żarówka...
Na 100% sprawdziłeś wszystkie bezpieczniki? Masz 12V na gnieździe obd2?
Czyli przekażniki nie działają sprawdz je może mają cewki spalone lub styki wypalone .Ściąg obudowę przekażników i zobacz czy łapią .Jeszcze można zmostkować styki robocze . Mówimy o sterowniku świec żarowych ( elektronicznym). Tam nie ma styków i cewek. Do modułu na środku złącza wchodzi gruby czerwony - jest tam stałe zasilanie 12V? W złączu są dwa...
W lampkach wewnętrznych z reguły jest zasilanie trzyprzwododowe: masa stała, masa sterowana bezpośrednio przez wyłącznik drzwiowy lub moduł oraz stałe +12V (to ostatnie z wyjątkiem niektórych modeli pojazdów, kiedy +12V jest odcinane przy zamknięciu samochodu pilotem - np modele Renault). Wyłącznik na lampce zmienia podłączenie ujemnego bieguna na lampce:...
Chodzi mi o opis bezpieczników gdzie i który od czego odpowiada Dodano po 57 Chodzi mi o opis bezpieczników gdzie i który od czego odpowiada Dodano po 4 Wiem tylko tyle że któryś przekaźnik ma zwarte i 50 A Idzie ale wymieniłem wszystkie i to samo a jak można sprawdzić przekaźnik mój przekaźniki to Cartier 12v 50 A 03525 12v 200 pani GfK 12 20/10 PA...
No ja bym to zrobił tak żeby układ wyłączał się jak się światła zapala. Wystarczy wyprowadzić ze styku włącznika świateł 12V które pojawia się podczas włączania świateł i dać to na cewkę przekaźnika. Reszta to już pestka. Wiadomo że potrzeba jest ta dioda jak nikogo nie ma w pojeździe. Na światłach się nie zostawia auta. To samo jak się jedzie teraz...
bezpiecznik - oczywiście wymieniałem, proszę o aplikacje odpalenia na stole - oczywiście głowne zasilanie 12V to piny 1 i 2 - ale reszta do uruchomienia ?
u ciebie jest najprawdopodobniej licznik od kilometrów podświetlany diodami SMD mogła się kturaś uszkodzić lub padł opornik dopasowujący do napięcia 12V rozbież licznik i zobacz co siedzieje w środku jak masz diody SMD to sprawdz omomieżem jak go pogłączysz to dioda kturą sprawdzasz powinna zaświecic tylko rub ro bardzo krudko bo jest mo zliwość jej...
Kable w kostce z lewej strony to sterowanie centralem. Czerwony +12V Czarny Masa Fiolety z tego co pamiętam odcięcie zapłonu To wystarczy by stwierdzić co z resztą. Podłącz zasilanie, włącz alarm rusz czujnikami znajdziesz na którym kablu jest wyjście na syrene. Ten sam motyw z wyjściem na kierunkowskazy. Możesz też uzbroić alarm i przez jakis opornik...
Znajomość regulaminu forum się kłania, nie można podawać linków krótkotrwałych. Sam sobie robisz pod górkę, podjedź do pierwszego lepszego sklepu motoryzacyjnego i poproś o żarówkę bezcokołową 1,2W 12V (dokładnie ten model nazywa się tak jak wspomniałem W1W), nie ma sensu zamawiać z allegro czegoś co kosztuje 50 gr. w porywach do 1 zł. za sztukę. Jeżeli...
A była próba aby włożyć inny akumulator bo aktualny może robić piki napięciowe, nie wiem czy tam czujki ciśnienia na listwie nie jest zasilany 12v i jak czujnik dostanie przebicie i 12v trafi na linie 5v sterownika to go uszkadza co może powodować wariactwo widmo
diagnostyka renault renault renault renault modus diagnostyk renault renault
onkyo bezpiecznik zmywarka bosch stabilizator szerokosc sciezek
silnik odkurzacza naprawa silnik odkurzacza naprawa
Tuleja zamykająca VW T5 - objawy zużycia i wymiana Liczba magnesów na wirniku prądnicy z 12 cewkami