Witam serdecznie, Jestem nowy na forum, jeśli gdzieś popełnię błąd - z góry przepraszam, nie chciałem. Starałem się robić searching i przekopałem sporą ilość tematu... Nadal nie mogę znaleźć odpowiedzi. Sytuacja wygląda następująco: Ok. 3 lata temu zakupiłem w częściach motorower 50ccm od znajomego, poskładałem odpaliłem, śmigał. Rozebrałem ponownie...
Z silnika wychodzi wiązka przewodów, musisz znaleźć biały i żółty kabel i zmierzyć rezystancję między nimi i masą pojazdu. Powinna wynosić maksymalnie kilka omów dla każdego z przewodów, jeżeli na którymś przewodzie jest wyraźna różnica to cewki magneta do wymiany. Jeżeli rezystancja jest porównywalna to regulator napięcia leży.
A jakie powinno być w ogóle ładowanie na niskich obrotach? Tzw. mam na myśli na mierniku.
Cześć. Jako iż przekopałem się przez tysiąc wątków- bezskutecznie, postanowiłem założyć wątek. W mojej maszynie brakuje mi ładowania, po kilku dniach od naładowania prostownikiem akumulator jest rozładowany. Napięcie akumulatora w zależności od stanu naładowania wynosi od ok 12V do 12,5V po przygazowaniu. Regulator napięcia wymieniony - bez zmian. Napięcie...
Popatrzę pomierzę :) mam u siebie motorek w sypialni także nie będzie problemu. Jutro Ci odpiszę co i jak. Mam chiński biegowy motorek "Barton Sprint" na silniku 139fmb, cewek zdaje się 6, wszystkie na ładowanie, cała elektryka stałoprądowa, i regulator identyczny jak Twój, 5 przewodów te same kolory. Działa to całkiem sprawnie, daje radę ładować aku...
No tak, takie schematy i więcej opisów modułów znajdziesz na forum. Pozostaje dopasować moduł do posiadanego magneta i zapłon załatwiony. W sumie nie powinno być trudno. Więcej zabawy będziesz mieć z oświetleniem i ładowanie, bo to jest inaczej zorganizowane w charcie i w chińskich motorowerach/skuterach.
Kolego może lepiej było przezwoić "stare" cewki świetlne. Czy zakupiona nowa "elektrownia" jest na 12 V i czy zakupiłeś ją z kołem magnesowym, może ma mniejszą średnicę. Może za duża jest odległość pomiędzy cewkami a kołem magnesowym, co ma wpływ na indukowane napięcie. Zorganizuj sobie schemat elektryki pojazdu, sprawdź styki elektryczne oraz starannie...
Niestety-nic to nie da, skoro zasilanie idzie z odczepu między regulatorem a cewką. Próbowałem podmianki gdy miałem problem z ładowaniem.
Witam, posiadam motorek Zipp VZ50. Zmieniłem w nim silnik ze 125 cm³ 154FMI na silnik 170 cm³ 1P62FMKI. Po zmianie mam problem z ładowaniem, tylko świeci lampa z przodu i to bardzo słabo. Całe oświetlenie jest zasilane z akumulatora. Po przekręceniu stacyjki światło się zapala. Cewki na statorze nie mają przebicia, sprawdzałem. Ładowanie dochodziło...
Witam forumowiczów! Nie mam pojęcia o co chodzi ale po krótce opiszę mój motorower oraz problem by dostarczyć wam jak najwięcej ifnormacji Motorower to Junak 901 Sport Silnik przerobiony z 50cc na 125cc Jednostka 139FMB Wcześniej nie było z nim problemów Mianowicie problemem jest to że silnik łapie niżej tzw. odcinkę oraz przerywa podczas jazdy po rozgrzaniu...
Witam, Borykam się z problemem ładowania w zipp pro gt 50. Sprawa wygląda tak, że motorze posiada dwie h4 w lampach. Jak go zakupiłem miał zamontowane zwykłe h4 z samochodu 55/60W. Pomyślałem, że przez to rozładowuje akumulator (za słabe ładowanie). Zamontowałem 30/30W było ciut lepiej ale dalej brakowało mocy ładowania. Zacząłem sprawdzać magneto,...
Z racji tego że w dalszym ciągu nie poradziłem sobie z usterką, to odświeżę temat. Sprawdzałem na 3 innych regulatorach i wszędzie jest to samo, czyli podejrzewam że problem leży gdzieś wcześniej. (Chociaż regulator kolegi działał poprawnie, więc do końca nie wiem). Po odpięciu całkiem regulatora, prąd na aku w końcu nie przekraczał 14,5v bodajże, z...
Skoro nie znasz się na mechanice, to powiem tak. Tłok i cylinder to jak soczewka i oprawka przy okularach. Jedno musi do drugiego pasować. W pojazdach są pewne elementy które wymienia się "zestawami". Np łańcuch i zębatki. Jak wymienisz sam łańcuch i zostawisz stare zębatki, to zębatki zniszczą nowy łańcuch, a jak założysz stały łańcuch na nowe zębatki,...
Witam. Mam pytanie do tych bardziej obeznanych w elektronice niż ja. Znalazłem kiedyś prosty schemat jak dorobić odcięcie zapłonu do silnika 139FMB: http://obrazki.elektroda.pl/3115100700_1... Taki zrobiłem tylko na potencjometrze zwykłym, nie wielu-obrotowym. W efekcie, regulacja obrotów w zasadzie nie działała. Albo odcięcie zapłonu...
Jeśli chodzi o kierunki to zapewne nawalił Ci Przerywacz kierunkowskazów, tania sprawa do 30zł. Zobacz jeszcze jakie masz ładowanie na akumulatorze, przepatrz czy kable nie są zaśniedziałe. Co do ciężkiego odpalania na zimnym silniku, czy dzieje się tak jak odpalasz motocykl codziennie? Może gaźnik jest źle wyregulowany i podaje zbyt małą dawkę paliwa?...
Witam mój problem polega na słabym ładowaniu akumulatora zmieniłem regulator napięcia dalej nic Na manometrze skacze między 13 a 0 nie wiem co może być przyczyną instalacja tez przejzana
jak potencjometr wraz z kondensatorem zmasowanym potrafi jakimś cudem zareagować na zwiększające się napięcie z impulsatora (pod wpływem zwiekszania sie obrotów silnika) i odciąć przepływ prądu na moduł CDI tym samym odcinając zapłon w komorze spalinowej? Najprawdopodobniej jest to realizowane w prosty sposób; Na kondensator dochodzą impulsy (obrobione...
No więc znalazłem trochę czasu i weny na ogarnięcie tematu. Więc w sprawie modułu. Jak można by było go ulepszyć? O co chodzi z tym filtrem? Jak miałby spełniać swoje zadanie? Co on robi z sygnałem wyzwalającym? Dodano po 1 Filtr to układ rezystora z kondensatorem, w zasadzie filtr górnoprzepustowy który eliminuje zakłócenia o wolnym narastaniu napięcia...
Czyli rozumiem, że temat nie rozwiązany...pomysłów brak, lub niekompletne dane, ale cóż, ja nie wiem, co miałbym jeszcze tutaj podać... Zauważyłem swoją drogą, siedząc i śledząc google, że większość ludzi, którzy zapragnęli mieć oświetlenie nocą zamiast przysłowiowej świeczki i zdecydowało się wstawić nieco mocniejszą żarówę, ma we współczesnych chińczykach...
Wiatam Stałem sie posiadaczem takiego oto ''autka'' Ligier Optima z 1991r http://obrazki.elektroda.pl/8777739200_1... Jest w nim obecnie wstawiony nowy silnik z quada (139FMB) problem polega na tym że w autku orginalnie był taki oto regulator napięcia firmy MOTOPLAT http://obrazki.elektroda.pl/1215762100_1... ma on wyjscie...
gaźnik 139fmb 139fmb moduł zapłon 139fmb
piła krajzegi alhambra zamek felgi malowanie
pilot manta kaisai pompa ciepła
Błąd F81 w kotle Brotje PWHC24 - przyczyny i diagnostyka Zmywarka Hisense - problemy z działaniem i naprawa