Przede wszystkim w liczniku świeci się alarm (ten trójkącik na wyświetlaczu). A czarny trójkącik na wyświetlaczu pod napisem CZO na obudowie oznacza, że była otwierana klapka (czujnik otwarcia obudowy zacisków) Czyli alarm dotyczy nieuprawnionego dostępu do zacisków. Ale plomba wydaje się nienaruszona więc to prawdopodobnie monter który montował nie...
skąd tak szybka zmiana w ilości tych zepsutych sektorów - nie można jednoznacznie powiedzieć, jak szybko tych uszkodzonych sektorów przybywało. Możliwe, że doszło do jakiegoś wstrząsu, kontaktu głowicy z talerzem i w konsekwencji mogło dojść do przyśpieszenia degradacji zarówno powierzchni talerza, jak i samej głowicy, ale też możliwe, że uszkodzonych...
Podrzuciłem część schematu, widać w skrzynce ze sterownikiem silnika pod maską na podszybiu jest bezpiecznik F7 10A który zasila wymienione przez ciebie elementy a właściwie ich obwody. Musisz odkręcić 5 śrub w tym jedna dostępna po wyjęciu zaślepki w podszybiu po ustawieniu wycieraczek w górnej krańcowej pozycji, wymień go i sprawdź czy będzie działać,...
Thanks. I have the same problem. I cleaned the pins on the ECU and now it works.
Błędy kasujesz trzymając te 2 klawisze dopóki nie pokaże E00. Wyjdź z trybu serwisowego wracając pokrętłem na 0. Oby to Twój przypadek nie był podobny: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2...
Konfiguracja komputera
Witam Temat już był, ale wysyłam skana na PW Pozdrawiam
A co mają błędy do wody w filtrze? Sprawdziłeś tą wodę w filtrze? Błędy skasuj i zobacz co zostanie po odpaleniu.
F09 to brak wzrostu temperatury po rozpoczęciu programu. Czyli przerwa w obwodzie grzałki bądź czujnika temperatury.
Witam, samochód nie odpala, oto błędy. https://obrazki.elektroda.pl/6615101500_...
Ja tam widzę tylko jeden ,no może dwa: Vehicle speed sensor (VSS) - circuit malfunction i w AIRBAG Data bus, anti-lock brake system (ABS) control module - no communication A wiarygodność tej diagnozy i "testera" to jak z prognozą pogody.
Śmieszna sprawa, też mam S60 2001 T5 i aktualnie dokładnie ten sam problem co Ty. Podzielę się swoimi spostrzeżeniami z dotychczas to może razem coś wymyślimy. Generalnie zacząłem od wymiany Yaw Rate Sensor 2, czyli tego spod siedzenia pasażera i efekt był następujący: kontrolka DSTC zniknęła, wartość napięcia YRS 2 wynosiła 2.5V (czyli katalogowo)....
A tu masz kody w wersji angielskiej, w polskiej nie mogę znaleźć. Zdjęcie pierwsze też jest z wersji angielskiej. To co widzisz to schowek. Trzeba wziąc poprawkę. Złącze powinno być z prawej strony pod schowkiem.
A jaki tam jest sterownik silnika ?? Który rok??
sprawdzałem miernikiem jest przejście nie ma zwarcia Miernik odłóż na półkę bo jest nieprzydatny dodatkowo wprowadzi Cię w błąd. Zdemontuj tapicerkę i sprawdź czy masz zasilanie na zamkach ale nie miernikiem tylko żarówką min. 21W. Z ciekawości po co zmieniasz kodowanie?
W załączniku masz pełne informacje co trzeba zrobić jak wejść w tryb serwisowy, diagnoza kody błędów itp itd 178 str. lektury i jak z tym sobie nie poradzisz no to chyba już nikt ci nie pomoże :)
Popraw format tych błędów bo wyrzuciło poza stronę :D
Moim skromny zdaniem te układziki są walnięte. Zdarzyło mi się kilka razy robć na nich wzmacniaczyki i spotkałem się dokładnie z takim objawem, były uszkodzone.
Być może nie spełniony jakiś warunek aby włączyć retarder?
No tak podejrzewałem, że kalibrator jest niezbędny. Co zauważyłem, błędy pojawiają się co raz, to nowe, teraz już przebieg się nie pojawia, nie startuje wyzwalanie, na ekranie nie ma nic prócz menu ! Zasadnicze pytanie przed wykonaniem 'COLD START'u, czy jeśli skasował się zegar pracy oscyloskopu, to wszystkie nastawy kalibracyjne też poszły w las ?...
Właśnie przed chwilką przeprowadziłem test przelewowy wtryskiwaczy. Zmierzyłem: 1wtryskiwacz: 76,5ml 2wtryskiwacz: 89,5ml 3wtryskiwacz: 119ml 4wtryskiwacz: 75ml Test przeprowadzałem przez 10 minut, potem za pomocą szklanej menzurki zmierzyłem dokładną ilość powracającego paliwa z każdego wtryskiwacza. Minimum to; 75ml Więc mnożąc 75ml x 1,4= 105ml -...
Sterownik Mercedesa analogowy diagnoza błędów zegarkiem modułowym najlepiej lub interfejsem mercedesa
Jaki kabel najtańszy do diagnozy błędów do Seata Leon 2 z 2007 roku.
Sam moduł po podaniu napięcia sieciowego bez sterowania i silnika wystawia napięcie na tym kondensatorze . Pozdrawiam maniek475
Jak to dalej diagnozować? Nie diagnozować i wymienić RSXa na 40nm... :D Zgraj jej flash i przeprowadz weryfikacje. To by się znacząco przydało, ale jak na moje, skoro Wymuszenie resetu guzikiem nie działa. Tzn nie ma 2 piknięć jak się przytrzyma power. ...to to by było na tyle i nie ma nawet co zgrywać, bo coś "siedzi" gdzieś wyżej/niżej.
Jaki silnik i rok, tak jak ci koledzy napisali spalanie detonacyjne to zawczesny zapłon. Może to być ustawienie rozrządu, albo koło zmiennych faz rozrządu. Nie czytaj błędów tylko parametry( kąt zapłonu, itd.|) co do podszarpywania na wolnych i gubienia zapłonu to myślę że tu jest problem .BRAK spalania na cylindrze może powodować większe spalanie i...
Czyli nie chodzi o pierwszy lub drugi obwód jak sprawdzić który nie działa z dodatkowych są dwa czujniki w rozdzielaczu plus dodam jeszcze że nie mogę wykonać serwisu osuszacza a świeci się na wyświetlaczu. Gdy próbuje zrobić jaltestem wywala błąd że samochód nie obsługuje tej konfiguracji Podłącz diagnoskop (raczej texa dla mnie lepsza z dwojga złego),...
Witajcie Vin pacjenta WDB9323041K968901 Z dnia na dzień zniknęły biegi, był gość z komputerem i poza tymi które dały się skasować zostało 0162 z GS - błąd komunikacji, które przewody mogę sprawdzić żeby ewentualnie znaleźć fizyczne uszkodzenie przewodu, gdzie one się kończą? 2421 PSM, nie wiem czy to ma związek z powyższym czy już było to wcześniej...
Zrób reset BIOS. Pokaż menadżer urządzeń, screeny. Wstaw logi z FRST. https://www.bleepingcomputer.com/downloa...
Po diagnozie błędów komputerem w Seat pokazuje ze sterownika modułu gateway 5WA907530N, lecz fizycznie zamontowany jest 5WA907530E. Problemem z E jest brak internetu. Jaki ma być aby wszystko wróciło do normy?
Diagnoza to nie odczyt błędów. VCDS i pomiary w czasie rzeczywistym.
To jest błąd informujący, że jeżeli się nie znasz to nie ruszaj, bo narobisz więcej szkody niż pożytku. W tym wypadku, może być uszkodzony jeden z dwóch lub jeden z trzech modułów, zależy od wersji zmywarki, jak również to co napisał Kenworth_18 . Możliwe również uszkodzenie oprogramowania. Reasumując: moduły się "nie widzą" bo albo któryś jest uszkodzony...
Witam wszystkich! Ostatnio borykam się ze spadkiem mocy w moim Focusie 1,8 TDDi. Sprawdzone zostało juz praktycznie wszysko od pompy przez turbo az po komputer. Wszystko ok po za czujnikiem MAP. Przy diagnozie wyskoczyły błędy czujnia IAT i MAP. IAT wystarczyło przczyścić i pokazuje prawidłowo temperaturę. Pozostaje podejrzny MAP. Jak go sprawdzić?...
Diagnoza błędów, Stan fotokomórek.
Fixlist.txt: CloseProcesses: HKLM-x32\...\Run: [SunJavaUpdateSched] => C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe [711288 2023-01-09] (Oracle America, Inc. -> Oracle Corporation) HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows Defender: Ograniczenia <==== UWAGA HKU\S-1-5-21-799679476-1495894928-218323... [MicrosoftEdgeAutoLaunch_F6AE2B24A79A8C2...
F.28 – podczas prób zapłonu nie wykryto płomienia Czym czyściłeś elektrodę? Czy płomień się choć na krótki okres pojawia czy w ogóle się nie pojawia? Jak się pojawia to oznacza problem z elektrodą. Jak się nie pojawia to oznacza problem z zaworem gazowym.
A możesz napisać nr błędów które pokazuje komputer i czym diagnoza robiona?
Panie Kolego: na 2 i 3 zdjęciu widać, że musiałeś lub ktoś musiał wyciągać elektrodę PCR (ten gumowy wałek pod bębnem optycznym,czego późniejszym efektem było jej złe założenie z powrotem. Te plastikowe ruchome częsci na których osadzona jest elektroda są odwrotnie założone, tj. lewy na prawy i analogicznie. Wyjmij jeszcze raz gumę i obróć o 180 stopni...
Przewód nr 1 czujnika wałka rozrządu idzie oczywiście do sterownika silnika (120) do wtyczki szarej,wyprowadzenie B3. Natomiast element zaznaczony żółtą strzałką to wspólne połączenie (w tym przypadku 10-ciu i jest to masa) przewodów. W Renaultach wygląda to tak , że są to zaostrzone przewody i połączenie jest zalane cyną.
1. Zdjęcie napięcia nie powoduje kasowania błędów 2. Diagnoza i kasowanie błędów, ew. odblokowanie urządzenia Vagiem lub testerem Eberspachera.
Witam. Mam ten sam problem. Ma ktoś na tę bolączkę rozwiązanie?
Ewentualnie sprawdź ręcznie przelewy na wtryskach. Moja dziewczyna miała takie objawy jak lał jej jeden wtryskiwacz.
Komp do auta i jazda obserwować parametry bieżące silnika. Wygląda jakby turbo odcinało, a przyczyn wiele i na odległość to ciężko diagnozę postawić. Napisałeś, że błędów brak, OK, a co z live data? Tam masz podstawę diagnostyki.
Witam. Kupiliśmy do firmy Atego 823 z 2000r. Wyświetla na pulpicie następujące info. MR 19964 , FR 03330 Dodatkowo świeci się na czerwono EDC i ABS . WDB9702271K511133 Proszę o pomoc w diagnozie błędów. Z góry dziękuję.
Obwód jeżeli nie jest zamknięty to dodatnie zasilanie z przekaźnika 8k2 zasilające jeden z pinów sprzęgła przechodzi na pin 2 sterownika 8A4.Podaj na ten pin masę np. przez żarówkę reflektorową i zobacz czy załącza sprzęgło.Dziwne że masz tylko jeden błąd?Jak wejdziesz w diagnozę błędów użyj przycisku + żeby zobaczyć co jest w innych adresach 8 ,A,E...
Dokładnie jak kolega wyżej - następuje przeładowanie mimo próby zbicia podciśnienia przez elektrozawór N75, wskazania MAF w logu statycznym wskazują na zaślepiony EGR, wskazania przepływomierza są OK. Sprawdź jak pracuje dźwignia zmiennej geometrii na turbosprężarce. Poza tym postaraj się robić logi ww. grup osobno i kręć do 4200 RPM lub do osiągnięcia...
Nie podajesz kodów błędów jak się wyświetla silniczek także , powtarzam po kimś , diagnoza błędów , testy systemów silnika , ktoś kto robi w tych nieszczęsnych Manach( mam kilkanaście sztuk i lubię je bo wiem jak działają ale nie nawidzę e6 za awaryjność systemu z powodu braku czujników w kilku kluczowych miejsach) niech sam sprawdzi wszystko z swojego...
o ile mi wiadomo Clio II nie mają takiej opcji jak kasowanie inspekcji olejowej. Jeśli zapala się "OIL" to znaczy że w silniku niebezpiecznie niski poziom oleju. Po uzupełnieniu gaśnie. Jeśli zapala się "SERV" problem leży po stronie elektryki, elektroniki, lub immo. Zgasić się da ale po diagnozie komputerowej, usunięciu błędów i usunięciu samej przyczyny...
Jeśli w diagnozie nie ma błędów zapisanych np. 1608,to jet to typowy objaw uszkodzonego rozdzielacza w maglownicy.
A jak wyglada sprawa z diagnozą błędów w laskomexie?
Witam podepnę się pod temat. Mam iveco daily 2.8 130kM niestety problem jest taki jak u wszystkich miga kontrolka wtrysku auto w trybie awaryjnym pedał w podłogę a on 80 max. Teraz moje spostrzeżenia po wciśnięciu na luzie gazu pod czerwone pole na obrotomierzu gaśnie spowodowane jest to zbyt wysokim ciśnieniem paliwa pompa na górnej sekcji przepuści...
Do DJ_Qla Robiłem zawory ze 2 miesiące temu kosztowały 120 szt i roboty na kilka godzin. Zacznij od diagnozy błędów to tam się dowiesz co dolega Jak na razie po wymianie wszystko smiga. Jakiś cienki przebieg na te lata, moje kangoo 2007 ma 120kkm trochę mniej miał 2 lata temu jeszcze we francji a mam wszystkie karteczki z wymian oleju i nie były fabrykowane...
Spróbować z innym ekranem? 7mki mają problem z pękającymi ścieżkami laminatu od upadków. Odtwórz soft, jak wejdzie bez błędów to potwierdzisz diagnozę.
Diagnoza nie wykazuje żadnych błędów, na wyświetlaczu tylko lakoniczny komunikat "usterka silnika". Jakim urządzeniem była robiona diagnoza?
Zrób pełną diagnostykę silnika z jazdą na obciążeniu. Odczytanie kodów błędów to dopiero początek diagnozy.
W załączniku opis błędu E54-1 wraz z czynnościami które trzeba wykonać do diagnozy.
Nie ma błędów to nie koniec diagnozy. Obroty silnika widziane przez ecu, ciśnienie paliwa na rampie. To podstawa podstaw tylko tego fejsikiem nie zrobi
Problem po stronie zasilania, sygnał dźwiękowy=większy pobór prądu=spadek napięcia, potwierdzenie diagnoza błędów i naprawa instalacji.
Witam, czy jest coś godnego polecenia do takich pieniędzy ? Chodzi mi o diagnozę błędów i kasację, odczyt podzespołów np. napięcia na przepustnicy , sondach lambda, przepływomierzu i podobnych podzespołach, nie chcę wgrywać oprogramowania . Czy coś możecie polecić ?
Była diagnoza zero błędów pisałem problem z odpaleniem na zimnym i ciepłym silniku jedynie z plakiem da rade odpalić
Diagnoza komputerem nie wykazała żadnych błędów A co sterownik "widzi" podczas kręcenia rozrusznikiem?? Diagnoza to nie tylko błędy ,to przede wszystkim "parametry". 1.Sprawdzić czy sterownik otrzymuje info. o obrotach silnika (sygnał z czujnika wału). 2.Jeżeli "widzi" obroty to czy steruje (kluczuje) cewkami.
Od tego zacznij
Zupełny brak wskazań oznacza że do zegarów przychodzą błędne komunikaty po CAN-ie. Pierwsze słyszę żeby jakaś usterka mechaniczna miała mieć coś z tym wspólnego. Został wymieniony moduł trybu pracy skrzyni, bo miał on błąd w sobie. To teraz pytanie czy główne napięcia zasilania i CAN-ów są prawidłowe. Potrzebne są kody błędów wszystkiego co tam jest.
A mam pytanie do kursu czy wogule obejmuje jak tak czy dobrze są wyjaśnione zagadnienia z tematyki diagnostyki: konfiguracja połączenia problemy z komunikacją, diagnoza błędów sterownika, połączenia sieciowe, czy tego szukać w innych kursach
często i gęsto podczas startu zapala mi sie lampka "service" i u góry lampka "check injection"jak tak sie dzieje Diagnoza Clip-em - spisanie błędów i parametrów odbiegających od normy, wykasowanie błędów. Jazda testowa i ponowny odczyt. Porównanie z pierwszym odczytem. To elementarz- błyśnij przed "Irlandzkimi mechanikami" i udziel im korepetycji
Dokładnie pierwszym krokiem w dzisiejszych autach to podpięcie kompa i diagnoza błędów a czasem w złożonych przypadkach potrzebny tez ktoś kumaty i nieco czasu. Takie już mamy czasy
Diagnoza czy odczyt błędów bo to jest różnica. Odczyt błędów 80,00 zł.
Witam mam problem z silnikiem w mojej toyocie rav4 silnik d4d ciężko zapala po zapaleniu pracuje równo bez zastrzeżeń jednak po 2-3 minutach zaczyna przerywać głośniej pracuje i nie wchodzi na obr i w końcu zgaśnie proszę o pomoc .po diagnozie brak błędów
Jeśli znajdzie ktoś czas na diagnozę błędów i problemów, żeby przywrócić sprawność w moim aucie, będę wdzięczny. 1. Wspomaganie - tak jakby działa, ale ciężej, kontrolka na czerwono 2. Dogrzewanie - nie działa 3. Turbina - zacina się, tryb awaryjny 4. Tempomat - znikł 5. Czujnik oleju - zerwany przewód Będę wdzięczny za pomoc. Mam 5 dzieci i nie bardzo...
Jakieś sugestie? Mam ten sam dylemat, i w tym samym aucie.... Obstawiam czujnik Hall'a, choć przy diagnozie błędów brak...
1)Diagnoza zegarem modułowym Eberspacher - Instrukcja oraz kody błędów [PL] 2)Tester zegarowy do Eberspacher ( z literkami "L L") - Instrukcja oraz kody błędów [PL] 3)Instrukcja programowania tygodniowego zegara Scani - [PL] 4)Elementy sterujące Eberspacher - Instrukcje obsługi zegarków [PL] 5)Edith - Diagnoza do Eberpsacher [DE] 6)KD200 - [PL]
Tutaj potrzebna jest diagnoza ,raz układu paliwowego (pomiar ciśnień na wstępnej i na vacum )a dwa diagnoza nie tylko błędów ale parametrów. Niestety nieznajomość zasady działania pojazdów (nie tylko)wpływa negatywnie na rozumowanie . Dlatego każda odpowiedź będzie zła. Nie trudźcie się.
Star Diagnoza nie pomogła błędów brak. A co niby miała ci dać ta star diagnoza? Może rozwiń co to znaczy przestał jechać?
To tak nie działa. Nie da się z błędów powiedzieć że uszkodzone jest to i to. Czasami można na podstawie doświadczenia i odczytu błędów powiedzieć że w tym aucie ten błąd to będzie to i to. U ciebie pierwszy błąd dotyczy zaworu EGR. Tutaj dość często , przynajmniej w moich przypadkach kończył się na wymianie zaworu. Może być to również wina instalacji...
„Kompa” to może sobie podłączać i dalej wróżyć, kwestia interpretacji błędów i oczywiście sprzętu. Diagnoza nieskuteczna, a i koszty rosną i tak będzie do póty, dopóki nie zostanie poprawnie zdiagnozowana usterka.
Bulgotanie to normalny odgłos więc tego się nie czepiaj. Zacznij od diagnozy i odczytu błędów to wiele podpowie
byłem u znajomego , który posiada komputer do diagnozy błędów w samochodzie .ten "komputer nie mógł połączyć się z ABS-em czyli tak jakby wcale go nie było. Sterownik pompy abs do roboty.
Po pierwsze zmień mechanika bo kasowanie błędów NIE NAPRAWIA SAMOCHODU! Diagnoza to podstawa. Jaki błąd się zapisał?
Chodzi o diagnozę i kasowanie błędów i czy jest coś w ogóle wart ( do potrzeb własnych )
Po wymianie komputera (sterownika silnika) gdy próbuję odczytać błędy Vagem z silnika nie mogę się połączyć . Natomiast pod inne układy:poduszki, ABS, itp nie ma problemu ! Czy komputer sterujący silnikiem jest zepsuty ? Dodam że przed wymianą nie było problemu z diagnozą błędów silnika ?
No to wyjeździj cały gaz i po kłopocie. Albo odłącz i zaślep przewód od listwy wtrysków gazu. Jak pachnie benzyną to musisz dokładnie obejrzeć przewody: od listwy wtryskowej do zbiornika paliwa a szczególnie okolice filtra paliwa. Poruszaj delikatnie przewodami paliwowymi podczas pracy silnika - tą usterkę musisz znaleźć dla własnego bezpieczeństwa....
Potrzebne mi to miedzy innymi do diagnozy błędów, odczytania kodu immobilizera, i sprawdzenia przepustnicy która coś mi szwankuje. Panowie na forach w tematach diagnozy usterki polecali tego typu kabelki, niby działały. Mój laptop po usb bez problemu wydala prądowo. 1A wg dokumentacji dla 5V. Jaki model napisze jak będę w domu.
dalej o diagnozie opla
Zrób dokładną diagnozę komputerem i podaj kody błędów. Po właściwej diagnozie będzie wiadomo który zawór niema zasilania i dopiero będzie można pomóc tobię szczegółowo .
Witam, chciałbym odświeżyć post. Mam bardzo podobny problem - Kuga MK2, sterownik DCM 3.5. Brak reakcji rozrusznika na przycisk power. Po diagnozie brak błędów. Zastanawia mnie parametr położenia sprzęgła przy pełnym wciśnięciu - 75%. Nie mam jak tego porównać z bliźniaczym modelem. Może ktoś pomóc? Wiązka sprawdzona, po wysterowaniu przekaźnika auto...
Diagnoza interfejsem i analiza błędów. Silnik odczyta byle gówienko za kilkanaście/kilkadziesiąt zł.
Idzie bez problemu przez złącze (TEXą) to zrobić w niecałą minute ;). Jak auto będzie przejeżdżać przez Bydgoszcz niech wpadnie do mnie tylko wcześniej daj znać. Autocomem zapomnij to sprzęt do kasowania błędów a nie do diagnozy ;) Ludzie co wy macie z tym autocomem ....... ;):)
zamieniłem fazy miejscami i zaczeła działac
Akurat diagnozę i kasowanie błędów mam opanowane. Dziękuję za pomoc.
Przebieg jest widoczny na pinach komputera A co widzi sterownik? jakaś diagnoza?,błędy?,parametry?
Dlaczego takie stwierdzenie? Nie da się nawet połączyć by tylko sczytać błędy i je skasować? Generic OBD-2 daje dostęp tylko do części błędów związanych z emisją zanieczyszczeń i kilka parametrów Live Data. Ciężko w oparciu o te dane stawiać diagnozę. Kasowanie błędów to żadna naprawa, a lista parametrów jest tak skromna, że ciężko postawić właściwą...
Czy ktoś mógłby mi pomóc w zdiagnozowaniu kodów błedów z EMS: 8430 i 5854 w Scanii r450 2013 r.?
Czesc, Z tego co sam zrozumialem szukajac informacji na ten temat, to to ze przepustnica to w rzeczywistosci zwykly potencjometr sprzegniety z pedalem gazu. Jesli napiecie w jego obwodzie z jakiegos powodu przekracza ok 5 V, to kontrolka sie zapala. Tak było 20 lat temu. Teraz to potencjometr przy pedale gazu daje info do komputera ,a komputer steruje...
Bardziej bym stawiał na to że jakiś "tuner sebastian " grzebał w sofcie. Wtedy mogły by byc takie akcje. Ale w to nie wierze ,zrób porządna diagnozę ,jak nie ma błędów w ECM to mogą siedzieć w BSI albo FACM.
Diagnoza komp. -> kasowanie błędów i jeśli wszystko OK to ruszy.
Brak poprawnego ciśnienia na szynie np przez uszkodzony wtrysk, albo zły odczyt z czujników wał/ wałek. Nie musi być błędów. Potrzebna jest diagnoza nie wróżby.
Witam.Mam problem z Fordem Mondeo MKIII 2,0 TDCI 2002 r,130KM.Niedawno w moim aucie wystąpił problem z mrugająca kontrolką -sprężynką.Auto nie miało problemów z zapłonem,nie dymiło nadmiernie,natomiast silnik na wolnych obrotach chodził nierównomiernie,a w czasie ruszania rzęził jak "stary diesel" . Podczas ruszania z opóźnieniem reagował na pedał gazu,szarpał.Pojechałam...
To brzmi jak przekleństwo Fiata. Nie mogę tylko zrozumieć, jak to się dzieje, że wciąż zgłasza błąd centralki przekładni (C1103), która została zaadoptowana, a przy diagnozie nie wykazuje błędów montażu, nie wymaga osiowania proxy... Ostatnio sprawdziłem wszystkie kable, złącza. I nic, tam też wszystko w porządku. Chyba rzeczywiście pozostaje tylko...
BULBA to spalona żarówka, niestety musi się udać na zewnątrz i posprawdzać światełka, Stopu sam nie sprawdzi bo nie zdąży dobiec. 202 zależy z jaką ikoną , jeśli ABS to pierwsza sprawa bezpieczniki następnie diagnoza komputerem.
diagnoza była, błędów brak, wtryski ok,przepływomierz ok,temperatury ok, nie wiem jeszcze na co zwrócić uwagę ,
mercedes diagnoza błędów haier błędów tester błędów
climatronic regulacja automapa głosy sprawdzić tętnienia oscyloskopem
windows server briggs stratton nierówna praca
Canon MG7750 kod błędu 5C00 – usterka purge unit, absorber tuszu, reset licznika Niszczarka Fellowes zablokowana baterią CR – jak bezpiecznie usunąć płaską baterię?