Zapraszam, naprawię,
Witam Mam Peugeot 407 1.6HDI 2005r. Ostatnio zauważyłem że auto sobie przykapca na biało szczególnie jak wbijam drugi bieg i pedał gazu do 5 tyś obrotów (temperatura na zewnątrz 0, -1). Zauważam to gdy auto się rozgrzewa i ruszam np. ze świateł w lusterku widać większość ilość białego dymu. Dziwne jest to że komputer nie pokazuje żadnych błędów, silnik...
Mam problem z moją 307-ką 1.6hdi 90km który polega na tym, że auto kopci jak się go depnie powyżej 2,5 tys obrotów. Dodatkowo problemem jest spalanie większe o około 2 l w stosunku do wskazania komputera. Auto miało diagnostykę komputerową która nic nie wykazała, podmienioną przepływkę, mierzoną kompresję, podmieniany egr. Ostatnio nawet wymieniłem...
Ja juz go kupiłem z wyciętym fap nie wiem gdzie był usuwany. no właśnie silnik nie pracuje równo i koło walka rozrządu kolo poduszki są drgania i wibracje aż maska drży a obroty lecą nawet na 750 .auto kopci tak mocno na biało rano ja go odpalam potem już się normuje jak się nagrzeje. Dodano po 2 A rozrząd wymieniany tydzień temu przebieg 280tys
Jak ostatnio miałem w starej Maździe taki traktor, urwał się przewód od zaworu wyprzedzenia wtryski, ale tam chodził na wszystkie cylindry, a u Ciebie ewidentnie kopci jednym, nie chodzącym cylindrem.
Było tak: znajomy kupił po baaaaaaardzo okazyjnej cenie peugeota 406 '98 1,9 TD z padniętą turbiną (rzeka ojeju). Pojechaliśmy po autko, zablokowaliśmy zasilanie i powrót oleju do turbiny, i przywieźliśmy autko. Jest tak: na zimnym silniku samochód pali niemal na dotyk, na ciepłym można rozładować aku a silnik nawet nie kichnie. Silnik gaśnie po osiągnięciu...
Nie wszystkie mają sterowniki i odczytac sie nie da.Można sprawdzic ustawienie rozrządu,lub wtryski jeżeli dymi trochę na biało. Witam kupiłem citroena berlingo ale właśnie z taka przypadłością że jest słaby kopci na biało i nie wchodzi na obroty.gość od którego kupiłem te auto zmieniał w nim głowice pompę na LUCASA i teraz nie wiem co to może być.:cry:
Witam! Dotyczy. Peugeot Partner I 2000r 1.9D DW8 Zimą , w najgorsze mrozy chyba lekko stężał płyn chłodniczy. W te najsilniejsze mrozy akurat nocował pod chmurką. Widocznie płyn chłodniczy nie trzymał parametrów (rozcieńczony zgodnie z zaleceniem wodą zdemineralizowaną). Pojawiło się parę oczek oleju. Powietrza nie było, płyn nie ginął. Nie było też...
komputer pokazał mechanikowi- jak stwierdził, że uwalony jest wtrysk czy przy tych błędach szarpaniu silnikiem i czasem strasznie zakopci na biało to jest możliwe? nie jestem fachowcem z motoryzacji a to auto dopiero co kupiłem i jestem przerażony Auto ma niby 70 tys. i mnie przeraziło Dodano po 2 jeszcze jedno pytanko chciał bym się dowiedzieć jakie...
Witam wszystkich mój peugeot dymi na biało-niebiesko jednak nie zawsze. Na wolnych obrotach nie puści ani grama dymu po wciśnięciu gazu na luzie 2000/3000 obrotów chmura dymu biało-niebieskiego aż szkoda pisać. Jednak przy jeździe dynamicznej i przyśpieszaniu nie dymi ani grama, jednak gdy chcem utrzymać 50km/h na 4tym biegu zaczyna delikatnie szarpać...
Witam. Mam ten sam problem z Peugeotem Partnerem 1.6 HDI. Wtryski zostały sprawdzone, świece grzeją. Zauważyłem, że gdy odłączam czujnik temperatury płynu chłodniczego, wszystko jest w porządku, ale włącza się wentylator. Kupiłem nowy czujnik cieczy i jest to samo. Na komputerze nie ma żadnych błędów. Pomocy!
Kupiłem Peugeota 508, strasznie kopci zaraz po odpaleniu, wydaje mi się że to biały dym, jaka może być tego przyczyna? Dodam, że to silnik 1.6 o mocy 156 KM.
witam mam peugeot 407 1.6 hdi auto zaczeło kopcić na biało ale nie straciło mocy i przy gazowaniu wydobywa się więcej białego dymu i z rury wydechowej wyrzuca olej co może być przyczyną
1. nie 2. musisz to naprawić 3. wytrzyj bagnet, włóż, wyjmij i odczytaj stan 4. sprawdź uszczelkę pod głowicą, węże chłodnicy 5. nie znam tego pojazdu i tego silnika więc nie pomoge kopcenie na biało po odpaleniu to nic innego jak parowanie wody skondensowanej w tłumiku, spadek obrotów w trakcie nagrzewania to też norma ps:mam nadzieję, że pomogłem...
A czy jak tak "pyrka" to kopci na biało? Jeśli nie kopci to kłopot może mieć przyczynę w spadku ciśnienia paliwa. Sprawdziłbym szczelność układu zasilania, połączenia przewodów paliwowych, zamocowanie filtra, zaworek zwrotny itp.
Możliwe, że to uszczelniacze zaworowe. Własnie przy nich zazwyczaj samochód "kopci" a jest to najlepiej widoczne chwilę po odpaleniu. Ubytki oleju mogą być po prostu niezauważalne. Druga opcja, a właściwie pomysł ponieważ tak przez internet to ciężko cokolwiek stwierdzić to po prostu odma, była już wymieniana?
Powiem krótko - błądzisz waść, aż miło. Po pierwsze - kąt wtrysku ustawia się nie na oko, tylko przy użyciu np. czujnika zegarowego. Wiadomo czego wtedy się czepić, oczywiście pod warunkiem że reszta rozrządu ustawiona jest poprawnie. Skoro pracuje twardo, to pewnie ów kąt jest zbyt wczesny - ale jak to stwierdzić na oko, skoro nie wiadomo czy wcześniej...
czy to normalne że diesle tak dymia Raczej nie. A na przyszłość, zanim zadasz pytanie najpierw poszukaj na forum [url=http://poszukaj.elektroda.pl/szukaj... znajdziesz na 100% :idea:
Cześć. Moja C5 identyczna jak Twoja *(HDI 180 KM) padła praktycznie w tym samym momencie tj. przy przebiegu ok 55 tys. km. Objaw - biała chmura za samochodem ;) W serwisie wymieniono wtryskiwacz mocznika bo podobno "lał" na potęgę. Po około 4 tys. powtórka z rozrywki, tym razem ponoć winna podkładka wtryskiwacza. Wymiana, kasowanie błędów. Dziś, po...
Odnośnie układu hamulcowego układ jest dobrze odpowietrzony a wycieków żadnych nie zaobserwowałem wszędzie sucho. Na korku od wlewu oleju nie ma żadnych białych osadów wszystko ok dzisiaj kupiłem uszczelniacz do układu chłodzenia zobaczymy co będzie a odnośnie spalania oleju auto nie kopci a barwa spalin jest biała.
Jutro sprawdzę dokładnie olej. Turbina nie była sprawdzana, była wymieniona dwa lata temu. Płyn chłodniczy ani wtryski tez nie były sprawdzone. Wyskoczyły dwa błędy, ale niestety nie podał mi ich. Zapisał je jedynie, żeby sprawdzić i cisza. Zaczęło się nagle, jak ruszam to kopci, podczas jazdy czasami, najmocniej gdy zatrzymuję się na światłach i ruszam....
zauważyłem, że jak się dzieją takie obiawy to pracuje WENTYLATOR i zaczyna kopcić na biało i nieraz taka czarna chmurka też poleci, Przejzyj wiazke i wtyczki komputera potrafia czasami zgnic . Mam tylko błąd regulator ciśnienia paliwa Filtr paliwa zmieniany ? Mój maluch też miał podobnie, karburator się zapchał. A u mnie w maluchu z takimi objawami...
Kiedyś ściągnąłem ibizę tdi 2002 z Francji Jeździł jak mół i kopcił na siwo-biało Po wszsytkich zabiegach podobnych do Twoich (typu turbo egr) Mechanior rozkręcił silnik i okazało się że jeden korbowót był lekko ugięty Niesamowite ale prawdziwe. Co mówi u Ciebie diagnostyka
Witam wszystkich, mam problem z ubywającym płynem chłodniczym w Peugeot 207, 2007, 1.4 KFU 88 KM. Płynu ucieka całkiem sporo, ok. 150 ml na 100 km. Uszczelka pod głowicą była robiona ok. 7000 km temu z powodu cieknięcia oleju z rogu bloku. Robiłem test CO2 na UPG i nic nie wykazał. Wlałem dodatek UV oraz przepatrzyłem cały układ z zewnątrz i nic nie...
Witam. Posiadam peżocika 206 2000r 2.0 hdi 90km na systemie bosch i ostatnio mam dość dziwny objaw tzn. załóżmy wracam z pracy i zatrzymuje się przed przejazdem kolejowym, czekam aż podniosą się rogatki a we wstecznym lusterku widzę chmarę dymu biało-niebieskiego. Kopcenie mija, zaraz po ruszeniu, załóżmy przyśpieszam i na trzecim biegu już dymka nie...
Witam Mam problem z odpaleniem gdy silnik jest zimny...bardzo dlugo kreci a gdy juz odpali chodzi bardzo nie rowno szarpie.a gdy juz uda mi sie ruszyc po przejechaniu kilku metrow silnik gasie na kazdym skrzyzowaniu jakim sie zatrzymuje silnik gasnie i jest bardzo slaby bardzo przy tym kopci...gdy sie juz nagrzeje tak po przejechaniu 20km wszystko wraca...
Wczoraj odłączyłem katalizator i sprawdzałem ciśnienie doładowania na odłączonych tłumikach - nic się nie zmieniło, dalej max 1,3 bara. Problem w tym, że silnik wkręca się max 3000 obr/min - pytanie czy ktoś wie jakie ciśnienie powinien mieć przy takich obrotach? Podejrzewam że turbina dając słabe ciśnienie uniemożliwia uzyskanie większych obrotów silnika....
Cześć (fotke dodam później). Dolewałem wczoraj płyn do spryskiwaczy i w oczy rzuciła mi się dość spora ilość "czarnej mazi" - po wyglądzie obstawiam że troche czasu już tak kapie, bo sporo brudu się przykleiło - niemniej jednak wyglądała na mokrą. "Plama" występuje (patrząc od maski w kierunku bagażnika) występuje z lewej strony silnika, obok rozrządu...
Pompa została przestawiona. Silnik dalej szarpie po odpaleniu i kopci na biało. Świece mam nowego typu , cieńsze na końcu. Znalazłem na necie coś takiego : "Mechanikiem nie jestem, ale z tego co wiem: - kąt statyczny odpowiada za odpalanie silnika - kąt dynamiczny odpowiada za pracę silnika Można wnioskować z tego, że jeżeli dynamiczny będzie ustawiony...
Teorie masz dwie, albo masz wyciek w układu chłodzenia i tyle płynu pożera. Albo masz wydmuchana uszczelkę pod głowicą (tutaj płyn nie koniecznie musi być brunatny). Kopci z rury albo pluje nadmiernie wodą ? przy takiej ilości było by to zauważalne. Normalnie żeby pozbyć sie mazi która jest zjawiskiem poniekąd normalnym w zimie to trzeba autko gdzieś...
Witam. Jestem szczęśliwym posiadaczem Peugeota 308 1.6 vti, niestety już brakuje mi na niego pomysłów. Po odpaleniu silnik pracuje idealnie, osiągnie na blacie 70 stopni i z automatu załącza na maxa wentylator chłodnicy, wywala błąd P11AA, błąd czujnika ciśnienie w kolektorze dolotowym zgodność i w tym samym momencie zmienia mieszankę i kopci na biało....
Witam! Mam problem z Peugeotem 406 break 110KM, który kupiony został 4 dni temu :/ . Czytałem adnotacje na forum na temat silników HDI i dają mnie one pewne typy jednak prosiłbym o opinie. Mianowicie we czwartek będąc na stacji Statoil postanowiłem zatankować DieselGold. Następnego dnia rano żona pojechała do pracy (odległość ok. 2km) pamiętając oczywiście...
W wolnej chwili wymontuje wszystkie przewody i je obejrzę.Szczelność przewodów sprawdzałem za pomocą mydlin to znaczy spryskiwałem nimi przewody i szukałem pęcherzy powietrza.Przewody od turbo i intercoolera wszystkie są suche nigdzie nie widać oleju.Dziwną rzeczą jest też to że auto nic nie kopci;jedyni rano po odpaleniu gdy pochodzi chwilę no wolnych...
No zgadzam się. Ale popatrz u nas teraz takie mrozy z - 13 w nocy przychodzę rano 2 razy święcę zagrzeje i na strzała pali i bez dymu nic. Wiadomo tylko biały ale to zderzeni temperatur. Zostawiam go na 10 min niech sobie pochodzi zanim olej dojdzie do turbiny. No ale czemu mi tak 2 razy takie buchy dymu puścił?? możesz odpowiedzieć? czy nie wiesz??...
Witam :) Niestety niecały miesiąc cieszyłam się sprawnym autem i po raz kolejny mnie zawiodło. Po ostatniej naprawie (wymiana filtrów, świec żarowych, uszczelnienie pompy wtryskowej) przez 3 tygodnie było wszystko ok, wczoraj auto zaczęło szarpać na niskich obrotach i zapalila się kontrolka check engine. Szarpanie występuję tylko przy 1tys> obrotów,...
auto stało u zaufanego mechanika dwa dni sprawdzali pod względem wycieku z węży, chłodnicy, korka, pompy wody, obudowy termostatu - brak widocznych wycieków, auto stało całą sobotę i niedzielę żeby obciekło ze śniegu, następnie wjechało na podnośnik pod samochodem została umyta podłoga było to w poniedziałek samochód został odpalony chodził prawie godzinę...
Dzień dobry. Proszę o pomoc, bo problem trwa już za długo. Sprawa wygląda tak. Peugeot 207 SW AKT 1.4 benzyna 16V VTI 70 kW. Kupiony w kwietniu br. Ma wgniecione oba progi zaraz pod przednimi drzwiami (jakby zjechał mocno z krawężnika, lub najechał na coś i się zawiesił. Spalanie średnio 7,5/100km Z historii w fv poprzedniego właściciela sprowadzony...
Jak juz wspomniałem zniknęło napięcie na 1E, ale już podprowadziłem. Iskra wróciła pompka pracuje ale nie odpala a podczas kręcenia rozrusznikiem zaczęły się kopcić dwa kabelki których nie ma schemacie są połączone z przekaźnikiem którego na schematach tez nie ma. Wymieniłem stopione kable ale nie wiem teraz jak podłączyć pod przekaźnik to: http://obrazki.elektroda.pl/3961475000_1...
Niestety turba nie mogłem zostawić w spokoju, bo wirnik strony zimnej miał ukruszoną łopatkę i pare powyginanych, co powodowało wibracje i wiadomo jaki mógł być skutek końcowy... Poza tym po cichu liczyłem, że może jednak turbo też się przyczyniało do dymienia i po robocie problem zniknie. Niestety nie zniknął. Turbinka zregenerowana, nieszczelności...
W sobotę jadąc autostradą padł mi samochód PEUGEOT 407 2.0 HDI 2007 rok.Stracił moc,nie mogłem przyśpieszać i zwalniałem aż w końcu silnik się wyłączył.Odpaliłem go znowu i pracował normalnie jak mu nie dodawałem gazu a kiedy spróbowałem to zgasł.Było tak po odpaleniu też że jak przekroczyłem 2000 obrotów to pracował normalnie a tylko w zakresie od...
Witam wszystkich. Mam problem z ustawieniem rozrządu w samochodzie fiat ducato 1.9d. Jest to wersja z francuskim silnikiem DJY montowany również w citroen jumper i peugeot boxer. Otóż kupiłem silnik bez osprzętu , ponieważ w moim zerwał się pasek rozrządu i rozwaliło głowicę i całą resztę, a remontu nie opłacało się robić. Po zakupie nowego silnika...
kopci biało biało kopci kopci silnik biało
tweetery kondensator radiotechnik oscyloskop schemat ideowy wzmacniacz audio
automatyczne dzienne dobot czujnik
Amica Optimum 800 - pulsująca dioda i płukanie Żółta kontrolka oleju w Audi B4 po uzupełnieniu oleju