Witam,problem rozwiązany.Wymieniony przewód od reduktora,po diagnostyce komputerowej,usterka znikneła.
Potrzebuję schematu Suzuki Grand Vitara 2,5v6 1999r podłączenia przewodu od bezpiecznika do czujnika reduktora do pompki łączącej przedni napęd. Poprawiłem tytuł postu. Mod.
Opisz dokładnie instalacje, i sprawdź czy w momencie samoistnego przełączenia reduktor jest ciepły.
W zeszłym roku, jak GV też nie chciała mi zapalić a nie miałem dostępu do testera diagnostycznego (byłem w trasie 800km od domu). Więc nie mając wyjścia, musiałem odłączyć akumulator na 30 min- i potem zaskoczyła. Ale wtedy też ta kontrolka się świeciła, albo wtedy chyba tylko "mrygała". https://obrazki.elektroda.pl/6230572900_...
Wywal ten drugi katalizator i wspawaj uniwersalny katalizator do układów wydechowych z dwiema sondami (EURO 3 i wyżej) . Ja miałem tak w Jimnym miałem taka górkę do domu że na końcu to wjeżdżał tylko na reduktorze. Po wymianie katalizatora autko śmiga jak nowe.
Podłącz się do komputera gazowego i sprawdź temperaturę reduktora bo może być też sytuacja, że sterownik widzi wyższą i próbuje odpalić za wszelką cenę na gazie.
Ale blokadę dyferencjału znajdę w typowej terenówce prawda? W aucie typu SUV,czy podniesionym kombi z napędem na cztery koła raczej tej opcji nie znajdę? Cyto To już raczej domena terenówek przez duże T. Podobnie jak reduktor.
landirenzo omegaz z wtryskami med to najlepsz lub jedna z najlepszych instalaci z polskich instalaci polecam tylko i wylacznie staga 300 i jego klony.stag to tylko komputer wtryski i reduktor to elementy do samodzielnej konfiguraci przez montera.podsumowujac polecam kumatego gazownika bo nawet najlepsza instalacje mozna spie.....
Też miałem/mam ten sam problem. Tzn auto nie gaśnie ale na przykład podczas podjazdu pod górę na reduktorze zapala się błąd sinika. Auto wchodzi w jakis tryb awaryjny, nie osiąga więcej niz 3 tys obrotów i tylko kasowanie błędów pomaga. Jeden z mechaników stanowczo stwierdził, że to regulator więc wymieniłem na nowy. Historie dalej takie same. Błąd...
Witam, Auto już wyleczone,grzało się z powodu walniętego reduktora od gazu,gaz wchodził do układu chłodzenia a kontrolki od napędów i szarpanie podczas jazdy było wynikiem walniętej cewki,którą sam wymieniałem jakieś trzy miesiące temu oczywiście kupiłem używkę i mam za swoje.Jak części to tylko nowe. Pozdrawiam Marcin
Nie wiem czemu Vitara miałaby się nie nadać. Stały napęd na cztery koła, wiele wersji z reduktorem i kontrolą trakcji. Ten diesel trochę nieszczęśliwy bo z Renault, pali tyle samo co dwulitrowa benzyna (średnio około 10 litrów), a ma więcej rzeczy do popsucia. Targać przyczepę i wspinać się na wzniesienia benzyna też podoła.
Suzuki Grand Vitara może, Subaru Forester też, zresztą nie wiem czemu stały napęd na cztery koła miałby wykluczać jazdę autostradową. Nie powinno się natomiast na twardej równej powierzchni włączać blokady mechanizmu różnicowego ani tym bardziej reduktora.
Zgodzę się co do patrola, landrover "dyskoteka" doskonale nadaje się na dalekie wojaże, ale po prawdziwym terenie (błoto, koleiny, przełomy) te auta radzą sobie dużo gorzej niż cherokee XJ. Wiele ich się nawyciągałem... :-) Ale wydaje mi się, że tak naprawdę autorowi wątku chodzi o posiadanie bulwarowca, który ma wyglądać, budzić szacunek i powodować...
Do Grand Vitary lepszy byłby silnik rzędowy 2.4 lub widlaste 2.7/3.2, ale ze względu na akcyzę 18,6% powyżej pojemności 2.0 mało kto sprowadza takie egzemplarze, a podaż krajowa praktycznie nie istnieje. Poza tym ten model to terenówka z blokadą centralnego mechanizmu różnicowego i reduktorem, co nie każdemu pasuje. Silnik 2.0 jest tu zaledwie wystarczający,...
Miałem przypadek, że dziurawy parownik puszczał gaz do układu chłodzenia i zapowietrzał układ. Ja też miałem taki przypadek. Jeździłem z takim reduktorem trzy lata i nie udało mi się płynu zagotować. Kiedy silnik sie nagrzewa i zaczyna się gotować,dolna rura od chłodnicy i dalej króciec do termostatu jest zimny, a pompa wody gorąca. Czyli albo termostat...
wystarczy reduktor i SUV wjedzie dalej i wyjedzie, niż zwykła osobówka 4x4 na wiskozie. 1. Obecnie w klasie SUV TYLKO Subaru i Suzuki (nie wszystkie wersje) mają reduktor. 2. Obecnie w klasie SUV 90% "jedzie" na wiskozie Powiem tak: konstrukcja podwozia SUV'a za sprawą wysokiego prześwitu i wzmocnionych elementów eksploatacyjnych lepiej sprawdzi się...
A np ergonomią czy prowadzeniem E46 zdecydowanie przewyższa Suzuki. Zgadzam się, nie jeździłem do tej pory samochodem prowadzącym się lepiej niż E46. Ale ergonomiczne i wygodne to ono było głównie dla kierowcy. Pasażerowie z tyłu narzekali na ciasnotę, wsiadało się i wysiadało niewygodnie, sedan jest fajny do momentu, kiedy trzeba zabrać coś więcej...
suzuki grand vitara suzuki vitara grand suzuki grand vitara obroty
kabel taśmowy pomiar zysku anteny przebieg mercedes
czarna lista gitara akustyczna
Mercedes W203 - Przepalający się bezpiecznik fotela Optymalne ciśnienie i temperatura dla pieca Junkers