Korek ma utrzymywać ciśnienie żeby woda się nie gotowała.Nie patrz na to ze na wskaźniku nie ma sto stopni,bo to wielki błąd.Stań kiedyś nad garnkiem z wodą jak ma zacząć się gotować,to zobaczysz że bąble lecą od dna ,a woda całą objetością nie wrze. Moąesz mioeć na wskaźniku 80st, a przy tulei albo w kanałach głowicy nawet 120. To już są odpowiednie...
Uszczelka pasuje tak jak pisze z czeskiego 1.4 OHV.Koszci ok 50PLN.Uszczelniacze bez problemu cena ok 25PLN.Sruby moga byc stare .NA katy wychodzi podobnie jak nie wiecej .Dynamometrem etapami wychodzi rownomierniej bo na katy nierzadko sie okazuje ze srodkowe sruby potem sa za slabo.
No to auto warte 5 tys. A mechanik roboty nawałli za 8 tys albo I więcej. A winny będzie mały "du.." czyli dźwigienka plus uszczelka i koszt około 500zl. No ale. Ostatnio brakuje mechaników. Mamy tylko wymieniaczy.. Ale mierzyć sprężanie bez próby olejowej? Czyli wie co jest i liczy na spory zysk tanim kosztem. Pozdrawiam.
Ciężki temat kiedyś też z czymś takim się spotkałem , nie będę wymieniał marki natomiast pojazd został zezłomowany ponieważ każda naprawa zawodziła ... Planowanie głowicy było robione , wymieniana uszczelka itd i mimo napraw nic nie dało .
jeśli iskra jest wtrysk podaje paliwo to jedyną przyczyną nie palenia na ten cylinder jest lewe powietrze na kolektorze ssącym pomiędzy przepustnicą a głowicą - tam jest plastikowy kolektor obejrzyj dokładnie czy gdzie pęknięty nie jest może po tym ogniu się odkształcił i nie trzyma uszczelka przy głowicy
uszczelka jest w kiepskim stanie to na niej też nie ma śladów które w 100% pokazały by że to tam jest coś nie tak Są i to ewidentne. Splanuj głowicę, nowa uszczelka i będzie fruwać. Tulei nie ruszaj, nie ma takiej potrzeby.
Odkręcasz kluczem 29. Uszczelka powinna być miedziana. Na silikon nie możesz dać ze względu na ciśnienie. Jak się rozgrzeje na w korku to wywali cały płyn.
kolego odkreć korek od wlewu płynu chłodzącego niech ktoś kręci silnikiem jezeli woda bedzie bulgotac to znaczy ze uszczelka poszła posprawdzaj wszystkie czujniki temperatury to jest podstawa
wszelkie zdjęcia silników na sprzedaż mają to wycięcie w dół: https://a.allegroimg.com/s1024/0c79eb/55... https://c.allegroimg.com/s1024/0c61ae/9a... https://6.allegroimg.com/s1024/0c039d/f5... zresztą to wygląda na jakiś spływ oleju, ale skoro było wcześniej do góry to pewnie niema...
Koledzy 5D i petre007 może pomoge 00561 - jest błędem będacy wynikiem błędów 00525 i 00533, możliwe przyczyny - Nieszczelności układu dolotowego / lewe powietrze / uszkodzona uszczelka Wypadanie zapłonów (gumki na swiecach) MAP MAF Sonda Lambda Wtryskiwacz/e Auto wtedy muli
Cześć. Jak już wymienileś uszczelkę pod glowizną to powinno pomóc bo w Favorit uszczelka to norma. Tak jak przedmówca pisal sprzedawca prawdy nigdy ni powie,apoza tym wielkość spalania głównie zależy od sposobu eksploatacji .Pozdrawiam.
Kawałek fajnego kartonu np. ostatnia karta boku rysunkowego lepsza.Farfocle z silikonu mogą wpaść do środka. Potem adaptacje kanał 0 i następnie adaptacja przepustnicy. CZęsto padają NTC warto rano podejrzeć ile "widzi" temp.
Raczej nie jest prawdziwa. Duże ubytki płynu byłyby zauważalne. Olej z płynem dałby jasną emulsję widoczną na bagnecie i na korku wlewu oleju - wyraźnie. A i kolor oleju nieznacznie by się zmienił. Silnik ma pewnie swój przebieg i większe przedmuchy ze skrzyni korbowej. Albo chłodnica oleju- jak wcześniej sugerował verksted - minimalnie przepuszcza....
Kupiłem uszczelkę i czekam na dostawę. 4zł zapłaciłem:) Pozdraiwam
Koła w porządku, Świce dobre, termostat nowy i działa poprawnie. A o jakich czujnikach mówisz?? Sonda lambda jest 4 przewodowa. Właśnie czytałem o tym że trzeba wpiąć się między czarny a szary i powinno być tam napięcie między 0,1-0,9V na niskich obrotach i rozgrzanym silniku.. A i mam odrazu zapytańca- czy to prawda że w tym samochodzie wentylator...
sprawdz czy któryś z przewodów wodnych za silnikiem co idą nie jest uszkodzony, gdy pojawia się wysoka temperatura i ciśnienie może ciec w trakcie jazdy a tego nie zauważasz. Mi przewód przetarł się o wydech z silnika bo gazownicy go źle przymocowali. Ile masz przejechane? może to być i uszczelka pod głowicą. Ale może to też być uszczelka w termostacie,...
Jeśli nie "poszła" uszczelka, to płyn może uciekać jak wyżej podali koledzy. Ja (niezwłocznie) po dłuższej i forsownej jeździe sprawdziłbym stan węży, czy nie są mokre oraz w jakim stanie jest korek zbiorniczka płynu. Widziałem takie przypadki, że pod ciśnieniem płyn wydobywał się poprzez nieszczelny i niedokręcony korek zbiorniczka.
Uszczelka pod głowicą przepuszczała. Po wymianie jak na razie wszystkie usterki ustąpiły
witam,przyczyna tego wszystkiego byla uszczelka pod glowica
Wiesio może mieć rację - w Fabii na lewej podłużnicy pod maską leży wiązka kabli i ona lubi sobie pięknie franca zgnić. Zerknij: https://www.youtube.com/watch?v=Ct5_eASx... https://www.youtube.com/watch?v=KvpiNKnh... Trochę OFFTOP ale może się komuś przyda. Generalnie w Fabii kilka rzeczy trzeba przypilnować: 1. Ma być czysto na podszybiu bo woda z...
Kolego na starcie do wymiany uszczelki (pierścienie uszczelniające) miejsce styku dolotu z głowicą. To newralgiczny punkt jednostek 1.6 8V Ogólnie lewe powietrze jest sprawcą wielu cyrków Kolego dziękuję za poradę trafiłeś w 10. Owszem jak opisywałem wcześniej w moim poście rozkręcałem cały dolot razem z kolektorem. Te uszczelnienia kolektora o których...
Nie lepiej poszukać 407 z pancernym 2.0HDI? Nie będzie korozji, silnik o niebo lepszy. Taki właśnie mam, z 2004, sprowadzony z Austrii, 136KM. Nigdy więcej, tylko ciągle dokładam, same błędy, pali od groma + niewygodnie się jeździ i zegary jakieś przedpotopowe. Wymieniłem świece żarowe + rozrusznik bo padł + zaślepiłem EGR + wyrzuciłem fizycznie DPF...
Znajoma miała te same objawy, przy przebiegu 40.000km uszczelka pod głowicą do wymiany, przed uszczelką wymieniała sam zbiornik wyrównawczy 2 razy, z tym że u niej jeszcze pokazywały się śladowe ilości zemulgowanego oleju w zbiorniczku wyrównawczym. Podobno w tych silnikach (1,4 8v 60km) to norma, z uszczelką pod głowicą.
Dziś spotkała mnie nietypowa sytuacja, odebrałem autko Skoda Oktavia 1 1,6 1999 r od mechanika. Zgłosiłem problem ciężko odpala po dłuższym postoju, dopiero po nagrzaniu silnika pracuje stabilnie. Odebrałem autko, wymienione świece, przewody i uszczelka pod kolektorem ssącym. I tu wszystko OK, jednak pojechałem z żoną do domu i po 4 kilometrach zobaczyłem...
Witam. Czy w samochodzie Skoda Octavia 3 RS 2017 rok 2.0 TDI "prostokątna" pokrywka bezpieczników pod maską po stronie kierowcy powinna mieć uszczelkę? U mnie nie ma i jest pewien luz po jej założeniu. Czy tak to jest fabrycznie?
Wszystko wskazuje na rozrząd. Skoro pas cały i nie przestawiony to szukany dalej. No chyba, że przegrzany i to tak solidnie i uszczelka poszła na wszystkich cylindrach.
Okazało się że uszczelka pod głowicą
Witam Na początku opisze przebieg zdarzeń do momentu wystąpienia problemu. Otóż po pół godzinnej jeździe, ruszając z świateł, auto zaczęło wydawać dziwny metaliczny dźwięk z lewej strony maski. Stanąłem i próbowałem ruszyć dalej lecz bez skutecznie… Przesunąłem auto na pobocze. Auto nie rusza w ogóle na biegu( nie wbija obrotów), jedynie na luzie,...
Tylko że teraz na złożonym ciężko wlać w przestrzeń między tłok a cylinder. A wlanie w to miejsce da tylko efekt. Wlanie w zagłębienie komory spalania nic nie da a tam najczęściej trafia olej po wlaniu przez otwór świec żarowych czy po wtryskiwaczu. PS Kompresji może być słaba bo ECU blokuje odpalenie z racji rozjazdu odczytów z czujników wałka i wału....
Przyczyną była uszczelka pod głowicą... Temat do zamknięcia.
Witam. Mam Skodę Fabię 1.4MPi 68km z 2002 roku ma przejechane 83tyś km i wymienione zostały: uszczelki pod tulejami i uszczelka pod głowicą. W zbiorniczku wyrównawczym od płynu chłodzącego zbiera się osad coś takie lepkie. Czy to znowu początek uszczelek pod tulejami. Pozdrawiam.
Przyczyny i pobierania oleju Uszkodzone pierścieni i wtarta powierzchnia cylindrach Uszkodzone uszczelnienia wału korbowego Uszczelniacze zaworowe Ewentualnie odma skrzyni korbowej lub zawór podciśnienia skrzynki rozrządu Ubytek oleju moez być też przez inne niesczelności poza w/w Nieszelne mocowanie miski mikropęknięcia miski uszczelka miski i skrzyni...
Ostatnio wymieniany był króciec wody bo mi uciekał płyn z chłodnicy. Byłem przy tym jak mechanik go zdejmował i faktycznie mocno był już zużyty. Na zewnętrznej stronie widać było zacieki uciekającego płynu i pęknięcia. Po wymianie płyn nie uciekał już, ale przez w sumie przypadek zauważyłem że na włączonym silniku po odkręceniu korka wylewała się gotujący...
Nie odpowiedziales jaki to silnik? Czeski OHV Skody? Uszczelka pod glowica to miedzy blokiem a glowica, a tu chodzi miedzy kolektorem ssacym a glowica. Jesli tak to ori sa zastosowane pewnie takie uszczelki : https://allegro.pl/oferta/uszczelka-kole... A ja Ci polecam taka: https://allegro.pl/oferta/uszczelka-kole...
Witaj Czy to jest prawidlowo zamontowana uszczelka Chlodniczki oleju ? Jest dobrze założona zakładaj i będzie ok.
Witam. Możesz spróbować zrobić analizę spalin....Coś takiego przerabiałem parę lat temu ...winna była uszczelka pomiędzy kolektorem dolotowym a głowicą.....
Witam. Miałem kiedyś podobny problem pływania silnika na wolnych obrotach i gaśnięcia, przyczyną była wydmuchana uszczelka pod kolektorem ssącym.
Dane samochodu: Skoda Octavia II Combi 1Z5 RS Motor: 2.0 FSI 147kw 200km Kod silnika na podstawie VIN: BWA Przebieg: 260tyś Instalacja LPG - BRAK Witam wszystkich, mam problem z moim autem i poszukuję jakiejś wskazówki lub kroków, które mogę podjąć w celu wyeliminowania błędu. Samochód przy odpaleniu na zimnym silniku, trzyma przez 10-15 sekund obroty...
Dzień dobry. Kupiłem jakiś czas temu fabię 1 z silnikiem 1.4 mpi 8v. Był problem z olejem w układzie chłodzenia, więc wymieniona została uszczelka pod głowicą, a z nią przy okazji rozrząd, panewki, uszczelki kolektorów, i kilka węży układu chłodzenia. Oczywiście głowica została splanowania i sprawdzona szczelność (według pana który to robił była ona...
Witam. Mam dosyć dziwny temat układu chłodzenia. Znika płyn chłodniczy tj. ok 1 litr na 400 km. Test co2. Zrobiony i negatywny. Korek zbiornika nowy . Rozrząd z pompą wody zmieniony. Węże po rozgrzaniu twarde ale płynu nie wywala że zbiorniczka. Wycieku nigdzie nie widać. W aucie nie czuć płynu. Po otwarciu zbiornika poziom płynu podnosi się do stanu...
Witam jakie objawy powoduje uszkodzona uszczelka pod kolektorem ssącym??? (skoda FABIA 1,4 mpi 68 KM)
nowe, wieści... po dokładnym obejrzeniu silnika przy jego pracy zauważyłem spory wyciek płynu tak jakby spod głowicy, tuż pod kolektorem i pod termostatem, nad czwartym tłokiem licząc od lewej... zdjąłem głowice i uszczelka wygląda dość solidnie...czy to jednak będzie uszczelka?
Ja wysmarowałbym uszczelkę jakąś kolorową kredą i trzasnął drzwiami, żeby uszczelka "odbiła" swój ślad na drzwiach, w ten sposób będziesz wiedział, czy ona wszędzie dolega. Drugi pomysł, to jeden leje wodę z węża ogrodowego* w szczeliny drzwi z zewnątrz :D , drugi siedzi w środku i patrzy, czy cieknie...
Witam.Głowica zdjęta obstawiam na uszczelkę pod głowice (elring) stara uszczelka miała więcej tego uszczelniacza na sobie niż ta nowa ale mam 2 głowicę i ta zostanie założona tyle że na oryginalnej uszczelce ze skody macie może wiedzę co do siły dokręcania wałka rozrządu i napedu pompek bo ja dokręcałem na 20nm
Temat nie na to forum-walnięta uszczelka pod głowicą, lub "osiadły" tuleje
Już dużo wiadomo. Rozrząd nie jest przestawiony. Trochę luźny łańcuch ale nie ma tragedii. Jest nowy i zostanie zamontowany. Problemem natomiast jest woda w misce olejowej... ... z trzygodzinnej naprawy, zrobiło się ... - konieczny demontaż głowicy, przynajmniej planowanie, uszczelka a może i cała głowica do regeneracji. Rachunek ekonomiczny nie wróży...
Jeszcze wracając do tego sznurka , bo wolę się upewnić niż później z wyjętą szybą siedzieć i ''moknąć'' :) Owijam do o koła szyby sznurek na uszczelce tak aby ta uszczelka w wineła się w środek i jak już przyłożę szybę do krawędzi nadwozia to ściągam sznurek tak , aby uszczelka wskoczyła w krawędzie. Dobrze to rozumuje?
kolego a moze uszczelka pod głowicą
Ale i chyba też nie przyczyniło się do "zmiany żeliwa w smar" bo na tulei jeszcze widać ślady obróbki... Jedyne co to tylko jakiś osad z przypuszczalnej mieszaniny... No właśnie te ślady obróbki schodzą jak zdrapka, to jest warstwa ok niecałego 1mm. Czekam aż ktoś się zgłosi, napisze i podeprze, że te tuleje były czymś takim pokrywane. Jeśli nie to...
Uszczelka pod głowicą...
nie powinno dochodzic do 110 najprawdopodobniej uszkodzona uszczelka glowicy
uszczelka skoda octavia uszczelka skoda felicia skoda fabia uszczelka
brama force miniwieża wyświetlacz monowtrysk wielopunkt
RTX-133 230V Schneider – wartość rezystora R1, typ, zamienniki, objawy uszkodzenia Czy licznik Norax 3 obsługuje zdalny odczyt?