Witam. Do autora, nie napisałeś jakie są efekty Twojej pracy ??? i czy otrzymana od nas pomoc, odniosła skutek. Pozdr.
prawidłowo ustawiony kat wtrysku w AFN powinien być 049-054 ale 060 też będzie dobrze. interesuje Cie tylko grupa 2 wartość nr 9 to temp. paliwa Z takim kątem wtrysku jaki masz teraz auto będzie palić i jeździć. W zimie może trochę dużej palić. Ale nie jest źle.
Na pompie koło łańcuchowe jest podwójne, w autodacie masz instrukcje, potem korekta faz rozrządu i "włala"
zna ktos moze link do pewnego schematu impulsatora z sterowaniem czestotliwoscia impulsow? http://obrazki.elektroda.net/17_12550271... Z czujnikiem ciśnienia to nie jest dobry pomysł ale nie chce mi się opisywać dlaczego. Już lepiej podpiąć się pod kontrolkę ładowania.
gdy obracam kołem zamachowym to wtrysk powinien być gdzie?, bo teraz jest jakieś 2 cm od znaku pt1800 w stronę znaku GMP Przecież Ci napisałem wyżej. 30 stopni przed GMP dla prędkości 1200-1800 obr/min oraz 33 stopnie dla prędkości obrotowej 1200-2200 obr/min. Na kole masz znaki, GMP a następnie 1800 i następnie 2200. Zależnie od prędkości obrotowej...
Prawidłowo kąt wtrysku powinien zostać ustawiony kątomierzem na stole probierczym. Po czym powinna zostać nacięta nowa kreska na obudowie pompy. Wtedy kreska w kreskę. Inaczej to masz zaślepkę od strony koła zamachowego (gumowa) po ściągnięciu jej i kręceniu wałem zgodni z obrotami silnika zobaczysz wybite na kole stopnie. I najprostszy sposób to na...
nie wiem na pewno ale ja próbowałem kiedyś vagiem 4.9 i nie mogłem znaleźć kąta wtrysku.Podobno vag com 311-2 w pełnej wersji pokaże te wartości w kanale 00
Nie dziwię się, że jak ustawiasz na 0 to nie chce zapalić. Wg numeru nadwozia siedzi tam silnik D0826LFL03 czyli 220km Euro2. W takim układzie ustaw wał korbowy na 5° przed GMP a pompę wtryskową na 1mm i musi zagadać. Pierwszego wtrysku raczej nie masz co wyciągać. 0° to na pewno jest GMP dla pierwszego cylindra. Pokrywę oczywiście warto zdjąć by być...
Tak zrobiłem , użyłem rurki własnej roboty, tylko ustawiłem pierwszą krople na 23st i mówisz że to za wczesny wtrysk , dlatego zapytałem czy wiesz przy ilu powinna spadać żeby trafić w czas ? Ustawiasz początek wtrysku , czyli w momencie kiedy sekcja ZACZYNA podawać paliwo powinno być 23 st.
Witam Ten czujnik właśnie po to jest aby sterownik widział początek wtrysku, bez niego się nie da.
najlepiej chodzi jak ustawisz na 54 w drugim okienku
Ta pompa ma kąt wtrysku ma ustawiony na stole i tylko ją blokujesz. Masz najpewniej za mocno napiętą linkę gazu, musisz mieć na niej minimalny luz.
Prostokątne z boku.
W zalaczniku tabelka do przeliczania.
Dobrze ustawiłeś.
jest jakiś znak na korpusie pompy i jej wsporniku o którym nie wiem. Powinieneś go widzieć: http://obrazki.elektroda.pl/7644897300_1...
Pompe ustawiałem za pomocą instrukcji z TIS-a: [url=http://translate.googleusercontent.... Jak ustawiłem i wstawiłem pompe, podłączyłem jeszcze komputer z DIS-em to po uruchomieniu...
właśnie jak to naprawić jeśli ktoś wie to niech otpowie
hej pracuje w szkole jako nauczyciel praktycznej nauki zawodu koledzy z diagnostyki biorą za 1. podłączenie i wywalenie błędów od 60 do 100 zł 2. wymiana klocków 40 zł elementów zawieszenia przedniego chodzi o elementy stalowo gumowe 50 zł za wyminę tulei w tylnej belce też 50 jak byś chciał wyminieć amortyzatory przy okazi 30 zł więcej tu dochodzi...
Jaka pompa tam siedzi ? Były też wersje na boschu MOTORPAL
Więc nie ma co szukać konta wtrysku jak nie gada na placu w dalszym ciągu rozrząd nie jest ogarnięty a skoro się poprzestawiał to kto wie czy jeszcze są zawory na miejscu i nie popękane tłoki. To że twój kuzyn zna się lepiej od ciebie to nie znaczy że się w ogóle zna bo z tego niestety wynika że nie dajcie co komuś kto to ogarnie. Chociaż skończy się...
A próbowałeś ustawić wtrysk na pt1500 ???
Może ktoś źle pompę wtryskową ustawił skoro podaje do wtrysków a nie pali ( źle ustawiony kąt wtrysku?) bo zakładam że jest tam mechaniczna albo może coś z komputerem jeżeli ma wtryski elektryczne.
Czyli chodzi o poprawną wymianę paska rozrządu ... Potrzebne są blokady jak na foto ...
Dla D0826LF13 191 kW 1000Nm EURO2: od 0 do 1 stopnia przed OT
Do tych sprzętów bez problemu można znaleźć pełne oficjalne instrukcje serwisowe w necie za darmo. Tylko trzeba znać dokładny model, bo 400kg to za mało.
Za wcześnie ustawiony kąt wtrysku daje takie rezultaty, możesz też mieć niesprawny, lejący jeden wtryskiwacz.
ustawienie kąta wtrysku to blok 000 poz 2,basic settig ma być 49-54,ustawiasz to mechanicznie na kole pompy wtr.
https://www.youtube.com/watch?v=TZp8EaZ6... to palenie słabe na ciepłym to 2 razy u pompiarza byłem 200 zł zapłaciłem jakis czas temu i pali lepiej od benzyny a ustawienie kąta wtrysku powyżej link.
Masz schemat to sprawdź dokładnie rozrząd. Blokady albo sobie dorób albo kup. Do pompy jest potrzebny trzpień średnicy 16 mm, wałek kawałek płaskownika i go przerobić żeby pasował tak jak na zdjęciu. Będziesz miał wtedy pewność co do ustawienia. Na końcu jeszcze ustawienie kąta wtrysku.
Proszę bardzo. http://obrazki.elektroda.pl/4155872400_1...
kąt wtrysku ustawia się grubością podkładek pod pompą wtryskową ale skoro ładnie pali i jak nie dymi jakoś bardzo to ja bym nie ruszał miałeś w ogóle do czynienia z tymi esami? one mają tak ogromne i ciężkie koło zamachowe, że to całkowicie normalne, że się wolno wkręcają na obroty ale za to mają ogromny zapas momentu, to są stacjonarne silniki do napędu...
Sprawdź ten wtryskiwacz miernikiem. Od 80 do 120ohm ma mieć. Jak ma szukaj w wiązce urwanego kabla. Tej w okolicach rozrusznika co idzie w okolice lewej podłużnicy. Z tym błędem nie do ustawienia z testera. W opcjach delphi ma ustawienie kąta wtrysku czy sprawdzenie kąta wtrysku. Wtedy sterownik blokuje regulację i na wykresie ładnie widać ustawienie.
Witam.Koledzy może ktoś opisać krok po kroku jak ustawia się kąt wyprzedzenia wtrysku czujnikiem zegarowym w astrze 17 dtl 95r.Jeszcze nie ustawialem katu na czujnik i nie chciał by czegoś skopać w moim asterixe.Z góry dziękuje.
Tak jak napisal kolega kata w TDCI sie nie ustawia (wtryski tym zarzadzaja). Czy jak miales walki zblokowane to czy wal byl tez w zblokowanej w odpowiedniej pozycji? Jak pamietam na 2 obroty walu jest 1 obrot walka i na pewno mozna zamontowac pompe ustawiona o 180 odwrotnie. NIe powinno miec to znaczenia. Czy wszystko poprawnie podlaczyles po zlozeniu?
Musisz zmienić ustawienie kąta wtrysku w gr 000, 2 kolumna w BS ustaw okolice 50-60 jednostek. Jak dawka paliwa na ciepłym silniku gr 001, 2 kolumna.
Poszukaj musi gdzieś być.
Źle ustawione wtryskiwacze
Da się to ustawić w oparciu o znak GMP na kole pasowym. Osobiście ustawiam początek tłoczenia paliwa w ciągnikach lampą stroboskopową z czujnikiem wykrywającym ciśnienie w przewodach wysokiego ciśnienia. Lampa ma pokrętło ze zmianą wyprzedzenia wtrysku. Robię to tak, że podpinam czujnik do 1 rurki 1 cylindra, na pracującym silniku świecę lampą na znaki...
Kąt wtrysku ma bardzo duży wpływ na prace silnika, spalanie,moment obrotowy oraz jego osiągi. Z Twojego opisu wynika, że prawidłowo wykonujesz regulacje wyprzedzenia wtrysku. I teraz tak : Pompa która leżała bardzo długo , może być odpowiedzialna za prace silnika. Przed montażem mogłeś ja sprawdzić na stole probierczym. Być może jest z nią coś nie tak....
Ludzie zakładają zwykłe pompy na linke zamiast elektronicznych np w Renówkach i Fiatach do tych nowych "cienkich" wtrysków które pewnie też mają inne ciśnienia i nikt się tym nie przejmuje bo działa :) Oczywiście trzeba dobrze ustawić kąt wtrysku i dawkę śrubką na starej pompie, może zmniejszyć trochę? może nieco przekręcić pompę? ale ja tam bym i tak...
Nie musisz zdejmować paska rozrządu by wyregulować kąt zapłonu. Pompę blokujesz bolcem, luzujesz śruby na kole pasowym pompy obracasz wałem korbowym, najlepiej robić w dwie osoby . Te silniki trzeba dobrze ustawić, jeżeli grzebałeś coś przy rozrządzie to zimne dni weryfikują poprawne ustawienie kąta wtrysku. Ale sprawdź najpierw kompresję czy tam coś...
No właśnie tak ustawiłem, wydawało mi się to najbardziej logicznym rozwiązaniem. Odpaliłem traktor, trochę kręcił, ale przyczyną mogło być zapowietrzenie układu paliwowego bo odkręcałem nadmiar przewody od wtryskiwaczy więc pokrecil żeby nabić paliwo w układ to moja teoria. Jutro jak traktor będzie zimny zobaczę rezultaty i dam znać, ciekawi mnie tylko...
witam. chciałbym za pomoca lampy stroboskopowie ustawić w moim silniku(1.6td) kąt wtrysku. ciągle grzebie i coś przy nim robie(inna turbina, zawór upustowy, różne mody i cos takiego jak przyrząd do ustawiania kąta wtrysku by sie przydał. jak go zrobic(widzialem cene czujnika piezoelektrycznego i zwala z nóg ok.260zł)...
a co jeśli na obudowie rozrządu nie ma znaku(prawdopodobnie wymieniona na nową), jest jakiś inny sposób?
nie nie wyjmowałem .Auto nie odpalało na zimnym i podejzewałem że to lekko przestawiony kąt, bede musiał zajrzeć do rozrządu . myślałem że regulacja na fasolkach pomoże ale dupa. Jak zapłon maksymalnie przyśpiesze(na fasolkach) to odpala,ale dymi na siwo/niebieskawo tak jakby jeszcze trzeba było go przyśpieszyć .I teraz się zastanawiam czy może ktoś...
Witam. Chciałem ustawić kąt wtrysku w Mercedesie e290, pompa Bosch, tylko nie bardzo wiem jak? Przybliżył by mi ktoś, jak ustawić kąt wtrysku w tym modelu? Z góry dziękuję. :)
Dzięki wielkie spróbuje
Witam. Mam problem z ustawieniem kąta wtrysku w VW Passat B5 2.5 V6 TDI. Czy jest ktoś w stanie opisać mi krok po kroku jak ustawić kąt wtrysku? Z góry wielkie dzięki.
Jak ustawić kąt wtrysku w pompie lucas, silnik dw8 peugeot citroen?
silnik sprawdzałem kod acv ,czapkę ściągałem przy wymianie rozrządu i kompletnie zrobiona , gdyż podejrzewałem że może zawory stukają albo coś w głowicy, zawory, szklanki, prowadnice i uszczelniacze. wszystko zmienione i sprawdzone.Poza tym jak go przestawiłem vagiem na 0,55 to statyczny zegar pokazuje 0,37do 0,39. Gdy zegarem go ustawię na 0,55 to...
niech mi ktos powie jak sie ustawia kat wtrysku w passacie 1.9 tdi z 94r (1z) :?: :?: :?: :?: pozdrawiam http://sunburn.no-ip.org/kat.jpg
ustawienie wtrysku passat ustawienie wtrysku ustawienie konta wtrysku
oporność głośnik nagłośnienie najlepsze firmy drabina jacoba schemat
Cewka zapłonowa VW AG 036905715 - podłączenie i iskra Tworzenie numerboxa w BeamNG.drive - poradnik