Oznacza to, że coś w instalacji elektrycznej powoduje zwarcie lub przeciążenie. Oto kilka możliwych przyczyn: 1. Uszkodzona żarówka lub oprawka Czasami uszkodzona żarówka lub jej oprawka może powodować zwarcie, przez co bezpiecznik przepala się. Warto sprawdzić, czy żarówka nie jest uszkodzona i czy w oprawce nie ma śladów korozji lub spalenia. 2. Zwarcie...
Mam problem ze światłami w moim Passacie B6 2006r o kodzie silnika BKP. Przestała świecić lewa lampa i lewy kierunkowskaz, świeci się tylko żarówka postojowa. Żarówka sprawna. Po odłączeniu wtyczki od lampy brak zasilania do świateł mijania/drogowych, zasilanie jest tylko na pinie nr 1. Masa jest na pinach 5 i 7. Zasilanie na bezpiecznikach 40A świateł...
VW Passat 2017. Auto było bez radia i bez kostki, ale przewody były opisane fabrycznie, kostkę odcięto bo radio zrobiło zwarcie i stopiła się kostka. Co było powodem nie wiem, ale załatwiłem takie radyjko z nawigacją i chciał bym je podłączyć żeby zagrało.
Auto miało zapchane kanały do odpływu wody ze ścianki grodziowej. Przez co woda przedostawała się do wnętrza i wywołała zwarcie niszcząc odcinek przewodów . Po wymianie wszystko działa . Pozdrawiam i zamykam temat
Witam ,panowie odniosłem sukces w sprawie działania prawidłowo klimatronika z tego pinu wtyczka [T12 pin 10] rzeczywiście wychodził kabelek czarno/fioletowy i był gdzieś wlutowany w wiązkę przewodów i robił zwarcie wypiąłem ten pin i pięknie climatronik zaczął pracować po teście klimatronika pod kodem [1] pokazuje temperaturę z wewnętrznego czujnika...
Włączyć grzanie NA ODPIĘTYCH świecach, trzymając końcówkę przewodów do listwy "w powietrzu". Pewnie zwarcie na instalacji. Zamiast bezpiecznika, w piny jego gniazda można włączyć szeregowo kontrolkę (żarówkę 12V). Po włączeniu się układu i przy odpiętym przewodzie listwy -NIE MA prawa świecić. Świecenie to zwarcie.
01242 Końcówki wyjścia w komputerze sterującym. Przerwa lub zwarcie z potencjałem plus. Możliwe przyczyny usterki: Wszystkie włączane elementy podczas wykonywania sprawdzania działania elementów wykonawczych. Sposób usunięcia usterki: – przeprowadzić sprawdzanie działania elementów wykonawczych, – sprawdzić połączenia przewodów z elementami...
Passat 3C 2,0TDi 140KM BKP 2006r. Na silniku vag wykrywa następujące błedy: VIN : WVWZZZ3CZ6 Numer Sterownika : 03G906018A Nazwa : R4 2.0l PPD1.1 G Kodowanie : 03 78 SW : 39373233 DTC : 4071:66 P0113 Czujnik temperatury zasysanego powietrza - G42 za duża wartość sygnału Zwarcie do plusa Lamp OFF DTC : 40EE:66 P0238 Czujnik ciśnienia doładowania sygnał...
po czyszczeniu dalej 1100 tylko nie stukało obroty zostały więc udałem się do pompiarza który po podłączeniu auta do komputera powiedział że błędów się nie da usunąć i najprawdopodobniej uszkodzony komputer a pompa jest dobrze ustawiona błędy poniżej 553 przepływomierz masowy powietrza- g70 zwarcie do b+ 539 czujnik temperatury paliwa g81 otwarty lub...
Witam. Czy ktoś by mi pomógł w aktywowaniu airbagów. Miałem totalne zwarcie w moim samochodzie ,jest to VW Passat B3/92.Spaliła się wiązka przewodów pod filtrem powietrza, przetarła się. Po naprawie instalacji nie aktywują się poduchy.Vag-comem usunąłem błąd ale to nic nie dało.
Są sposoby sprawdzenia tej komunikacji bez użycia jakiś oscyloskopów i konieczności podmiany sterownika. Bedzie to linia immo p 19 ECU <> p 5 zegary, po której idzie również diagnoza z silnikiem. Bardzo możliwa wilgoć we wiązce, korozja złączy, nie wyłączając zimnych lutów jak i w dalszym ciągu "ukrytego" emulatora. Samemu możesz co najwyżej na...
Wiązki są w różnych cenach,co do uszkodzenia instalacji to kolega ma racje znajdż przyczynę,jeśli chodzi o silniki TD,TDI to uszkodzenie takiej instalacji(w tym miejscu) następuje poprzez zwarcie którejś świecy żarowej miałem taki trzy przypadki gdzie w identyczny sposób uszkodziła się instalacja,i ja wymieniałem na nowa ;-)
Jeżeli straciłeś prąd po podpięciu tylnej zapalniczki to są 2 opcje Nie działała bo robiła zwarcie i ktoś ją odpiął bo nie wiedział jak usunąć usterkę Upalila się instalacja Teraz nie masz w ogóle prądu w gnieździe zapalniczki? Jak nadmieniłem wczesniej w aucie są 2wa plusy 1. Stały (jest zawsze) 2. Po stacyjce (pojawia się po przekręceniu zapłonu)...
Podpiąłeś miernik do czujnika czy do przewodów od czujnika w instalacji auta? Jeżeli to pierwsze to czujnik uszkodzony, ma być przerwa w obwodzie i zwarcie czyli ok 1 Ohm. Przewody powinny iść do sterownika nadwozia - Bordnetz. Musisz podłączyć się do auta i zobaczyć w bloki pomiarowe, tam będzie widać czy drzwi są otwarte/zamknięte i czy reagują na...
dzięki za szybkie odpowiedzi. elektryk dzisiaj podpinał się pod niego jakimś pomarańczowym małym skanerkiem z wymiennymi płytkami, ale z modułem komfortu połączyć się nie mógł. Miał tam zamiast mod. komf. opcję centralny zamek i i tak nic nie udało mu się zrobić. Powiedział, że korzysta z wersji zgodnej z VAG 1,5,1. Ja mam do dyspozycji kabel i Polski...
Moduł nie jest z angola ponieważ dla pewności podstawiłem od innego autka gdzie wszystko jest dobrze . W blokach pomiarowych widzi drzwi prawidłowo . Zastanawiam się czy jakieś zwarcie nie poszło od zalanego modułu komfortu na licznik . Brzęczyk od świateł też działa prawidłowo bo po otwarciu drzwi kierowcy się włącza. Kodowanie sterownika komfortu...
Witam, Na początku chciałbym zaznaczyć że nie znalazłem na forum mojego problemu. A mianowicie mam problem z modułem komfortu gdy jechałem spalił mi się bezpiecznik i musiało to się stać podczas jazdy. moduł komfortu robi zwarcie po podłączeniu wtyczki z zasilaniem. gdy odłącze moduł i włoże bezpiecznik mam zasilanie 12V. Sam moduł sprawdziłem i nie...
Na tablicy wskaźników masz stabilizator 10V, który zasila m.in. wskaźniki. Nie jest on chyba lutowany a jedynie włożony w coś w rodzaju podstawki - może tam połączenie zaśniedziało ? Nie pamiętam teraz typu tego stabilizatora ale ew. mogę to sprawdzić. Może ten objaw mieś jeszcze inna przyczynę - jakieś zwarcie w wiązce przewodów ale na początek sprawdź...
Witam. Zaczęło się od wariowania z obrotami silnika. Wymieniony komputer, sprawdzone przewody od świec oraz same świece, wymieniony kołnierz pod gaźnikiem ponieważ miał parę pęknięć, wąż doprowadzający powietrze również sprawdzony pod względem pęknięć. I nadal to samo. Zacznijmy od pierwszego błędu czyli G62 czujnik temperatury: przewody do czujnika...
Po opisie kodu usterki, wskazywało by, że jednak problem leży w czujniku: P0112 Czujnik IAT – Temp. wysoka – obwód niski – G42 Obwód czujnika (wiązka) ok. skoro czyta, jednak może któraś z wtyków nie kontaktuje ;) Posprawdzasz i zobaczymy co dalej. Wtyki sprawdzone, przeczyszczone kontaktem w spray'u. Przy wskazaniu 143 st. wskazuje...
Witam Problem rozwiązany. Moje przypuszczenia zostały potwierdzone. Okazało się, że problem tkwił w przewodach od czarnego czujnika stopu. Jakimś cudem te dwa przewody zostały przegrzane (chyba jak ostatnio była podłączana przyczepa), a sam bezpiecznik nie przepalił się (?). Rezultatem tego izolacje przewodów się stopiły w jedność i na nich poszło zwarcie...
witam, opowiem od poczatku: moj passat słabo palił jak temperatura spadała poniżej -10stopni. sprawdziłem swiece dwie były spalone. wczoraj kupiłem komplet boscha i dzisiaj chciałem je założyc. nie jastem laikiem w tych sprawach bo juz nie jedne swiece zakładałem. chciałem je najpierw sprawdzic bo jak wiadomo nawet nowa swieca moze byc wadliwa. i tak...
Brak odpowiedniej masy w tym reflektorze. Najszybciej i najprościej dołączyć dodatkową masę do przewodu brązowego we wtyczce.
Tak jak pisze przedmówca pomiar oscyloskopem na samym czujniku odpietym od wiązki. Zmierz też multimetrem piny sygnałowe na zwarcie do masy i między przewodami - wtyczka strona auta i ecu.
Więc podłącz szary do sterownika silnika, wtyczki podłącz pod pompę i już. Przy zwartych przewodach koloru niebieskiego masz "serię" a przy rozwartych działa "box".
Witam. Jeśli masz odwagę zmostkuj bezpiecznik i szukaj dymu. Może nie tak .Zamiast bezpiecznika podłącz żarówkę reflektorową dwoma przewodami,jak zwarcie ,to świeci mocno,gdy OK zgaśnie.
Zwarcie było w przednim reflektorze (wykruszona izolacja przewodów)
Sprawdź ciągłość przewodów dochodzących do sterownika abs ,bezpiecznik,szukaj zwarcia między przewodami.
Tam nie ma cudów. Zasilanie na żarówkę idzie z włącznika świateł lub z przełącznika kierunkowskazów. Jeżeli po wyłączeniu zapłonu przełączysz włącznik kierunkowskazu tak jak do skrętu w lewo to bez kluczyka w stacyjce załączy sie lewa strona świateł. Skoro włączniki świateł podmieniane to zostaje przełącznik kierunkowskazów lub zwarcie przewodów. Zdejmij...
Przewód który zasila radio po stacyjce nie jest zabezpieczony żadnym bezpiecznikiem, na 100% przewody potopione. Już 3 takie robiłem T4, Passat B3 i Golf 3. Oby nigdy więcej mi się taki nie trafił. :D
Włącznik awaryjnych z wbudowanym przerywaczem nie ma nic do tego. Przy zamykaniu/otwieraniu sygnał na kierunki idzie z modułu komfortu. Uszkodzony moduł lub brak jednego z plusów na zasilaniu. Zobacz czy masz plusa na wtyczce 15 pinowej, pin 12 - przewód czerwono-żółty, pin 15 - przewód czerwono-czarny i na pinie 3 - przewód żółto-czerwony wtyczki 23...
Skoro już byłeś w jego okolicy to może wyciągnij ten moduł i sprawdź na stole czy się połączy, podłączając zasilanie i linie komunikacyjne do interface... tu wystarczyłbym najprostrzy interface VAG K+CAN, a może i nawet VAG KKL... obstawiam problem/śniedź w przewodch instalacji do tego modułu... Prawdopodobnie w tym roczniku komunikacja do złącza OBDII...
W drzwiach będziesz miał uszkodzone przewody czeka cię rozbieranie, jak to w starszych samochodach przewody dochodzące do drzwi i klapy bagażnika ulegają uszkodzeniu po latach używania i trzeba będzie je powymieniać, ja we wszystkich drzwiach i klapie wycinałem uszkodzone przewody i wstawiałem nowe, stare prowadziły do zwarcia ale to co piszesz to dziwna...
Witam temat do zamkniecia dzisiaj rozwiazalem juz problem. W miejscu popiecia masy musialem zewrzec przewod ktory wczesniej pominolem
Spróbuj odłączac po jednej świecy po kolei,może któraś ma za duży pobór prądu no i ta co jest niewymieniona jest pod znakiem zapytania.Zawsze wymienia się wszystkie.Szkoda że niemasz czym pomierzyć bo to by wiele rozwiązało.Jeżeli przewody się grzeją to napewno pobór prądu jest za duży i za długi a o zwarciu niema mowy bo,by spaliło bezpiecznik.Spradzenie...
zostaw w spokoju te pomiary bo jeszcze coś spaskudzisz alternator badaj bo tak powiedzmy 70st to jeszcze może być ale skoro ślina się gotuje to przesada możesz jeszcze zrobić próbę z odłączonym przewodem B+ od altka (ten gruby plusowy) - wtedy nie powinien się grzać a jeśli zrobi się gorący to altek kaput
Może jednak cz. temp w obudowie są 2 czujniki mają dwie pary styków, ale jeśli sprawdzony to pozostaje brak styku na drodze wskażników, lub uszkodzone lub brak styku w samych wskażnikach. Dodano po 22 Może jednak cz. temp w obudowie są 2 czujniki mają dwie pary styków, ale jeśli sprawdzony to pozostaje brak styku na drodze wskażników, lub uszkodzone...
Te zwarcia powodowane sa zalaniem wlasnie moze sa jakeis przewody mokre jeszcze i robia zwarcie.
Tyle że tak zrobiłem z początku dwa przewody na elektromagnesie i robiło się zwarcie, jak podłączyłem akumulator.
Prześledz przewody, pewno wibracje powodują zwarcie.
Znaczy się do plusa do którego podłączyłem radio? Nie zrobię jakiegoś zwarcia?
Pewnie moduł pływa.
Wygląda jakby któraś żarówka świeciła może w schowku lub w bagażniku. Może przełamane przewody w klapie bagażnika robią zwarcie.
Sprawdź czy nie zwarły się gdzieś przewody podświetlania,za radiem na przykład.
Przewody po tej stronie nie były czasem na zwarcie? Bezpiecznika nie ma w tym obwodzie. Przewody lecą bezpośrednio z EBS Może być uszkodzony mosfet w EBS. Sprawdź ciągłość przewodów od EBS do zacisku ale nie odpinaj EBS!!!
lub zwarły się przewody w przelotce do bagażnika
właśnie rozwiązałem ten problem u siebie....po prostu wywaliło bezpiecznik 10A (oświetenie drzwi robiło zwarcie-wysunął się przewód z konektora)
Masz zwarcie na mase przewodu kontrolki lub uszkodzony licznik
Czyli należałoby przejrzeć te przewody. Ewentualnie po podłączeniu fabrycznego radia VAG powinien wypluć błąd zwarcia którejś z anten? Skoro nie dochodzi prąd przewodem do wzmacniacza. Jak najłatwiej bez demontażu tych przewodów sprawdzić czy nie ma zwarcia?
A prościej to sprawdz które 2 przewody od immo są podłączone pod przecięty przewód w aucie i zewrzyj to
Zastanawiające jest też to dlaczego bezpiecznik nie zadziałał w takiej sytuacji? Bo to VAG. Wypruwaj całą wiązkę, przewód od podświetlenia roztopił się na całej długości i posklejał z innymi. Nie raz to robiłem w Golfach i Passatach po tym jak ktoś bezmyślny przy radiu grzebał.
Ja w passacie miałem pęknięta przewód robiło to zwarcie i bagażnik otwierał się samoczynnie Też częstą usterka są styki w samej klamce warto tam zajrzeć
Podmienilem modul na inny i nic nie pomoglo. Sprawdzam przewody wlasnie i sa czarne w srodku, ale nie moge sie polapac w nich tak troche. Wie ktos moze jak sprawdzic drzwi kierowcy ? Ktore kabelki zewrzec?
Już w pierwszym poście winneś podać że radio nie fabryczne... To jednak wygląda na delikatne gdzieś zwarcie...przewodów...może i do masy... A grało to normalnie ? Na tym radiu ? I nagle problem ? Bo może i "china" padła na tym kanale... Podłącz głośnik przy radiu, minąc instalacje.
Zauważyłem że po wciśnięciu pedału hamulca bezpiecznik się pali. Jakieś sugestie? Zwarcie, ale gdzie, oprawka którejś lampy, lub przetarta izolacja przewodu.
Zobacz przełącznik wyboru lusterka wygląda na to , że na prawą stronę jest zawsze zwarty niebiesko/biały i niebiesko/czarny przewód
witam ponownie, odkręć przewód od alternatora o oznaczeniu D+ jeżeli lampka ładowania zgaśnie przy załączonej stacyjce, a po ponownym dołączeniu się zaświeci to winien jest alternator , jak nie zgaśnie po odłączeniu to przewód ma zwarcie do masypozdrawiam
Kolego, winy szukaj we wtyczce, kablu. Prawdopodobnie masz zwarcie.
Dwa grube styki w przekaźniku są to styki od pompy. Jak je zewrzesz przewodem to pompa powinna się odezwać.
Proponowałbym jeszcze podpiąć się jednym kablem od miernika pod przewód od czujnika przy kole i drugim kablem ze szpilką nakuwać kabelki w progu i sprawdzić czy jest przejście. Jeżeli jest przejście to problem jest z połączeniem od wiązki do sterownika (prawdopodobnie gdzies w komorze silnika). Następnie podobnie zrobić na odcinku sterownik wiązka w...
Zamykasz kluczykiem czy pilotem?? Bo jeśli pilotem to może nawala sterowanie w drzwiach. Spróbuj zamknąc go z kluczyka (prawe i lewe drzwi) i zobaczysz czy coś się zmienia. Jeśli tak to wina w sterowaniu w drzwiach . Jeśli nadal jest źle odepnij kostkę sterującą w pompce pozostaw tylko zasilanie i podaj mu na chwilkę sygnał zamykania bezpośrednio na...
po prostu weż mały młoteczek i dopukaj je. Po prostu sie poluzował. . Ten mały młoteczek to chyba do pukania się po głowie , bo chyba nie miałeś kontaktu wzrokowego z czujnikiem w VW . Najczęściej tak jest gdy wymieniasz koło, lub wahacz, czasami od pukania młotem aby wyjąć wahacz przeniosią sie drgania i poluzni sie z uchwyty czujnik abs przy kołach....
Witam. Wg mojej mądrej książeczki to: 2232 - potencjometr przepływomierza powietrza - uszkodzony potencjometr; przerwanie w przewodzie lub zwarcie między urządzeniem sterującym i potencjometrem - sprawdzić potencjometr; sprawdzić przewody. Powodzenia.
1. Prawdopodobnie jeden z kabli zwiera do masy samochodu. Sprawdź miejsca przelotu kabli przez karoserie (często się przeciera izolacja i żyła zwiera do masy). Sprawdź złączki - czasem zwierają się żyły sąsiednich przewodów. 2. Odłącz moduł klimatronik i sprawdź czy zwarcie ustąpiło
Przewody w progu do sprawdzenia,może już były przegnite i je rozłączyło od zwarcia.
W wiązce zamka ,na jednym przewodzie zwarcie probówką do masy da jedna funkcję, zwarcie probówką przez opornik 1kOm da druga funkcje ,kolorów nie pamiętam ,ale to tylko kilka przewodów. Sterowanie z parametrem nie w Passacie B5 Reg. 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które wprowadzają w błąd.
Jak masz możliwość, to wepnij amperomierz-coś czuję,że jakieś ustrojstwo się załącza i ciągnie Ci prąd,albo może nawet jakieś mikro zwarcie na przewodach zasilających tylne lampy.
Miernik w łapę i do dzieła! I kontrolka. Na początek znajdziesz bez trudu zasilanie stałe i zasilanie po stacyjce i masę. Potem załącz awaryjne i sprawdź na których przewodach ci miga kontrolka i masz kierunkowskazy. Wejścia czujników krańcowych znajdziesz po odpięciu alarmu i otwieraniu na próbę drzwi. miernik na zwarcie i jedna sonda do masy pojazdu,...
No to jak pali przewód, to zawór na zwarciu i do wymiany.
Sprawdź sondę raz jeszcze, czy nie zwarte przewody lub n ie pozamieniane. Przebieg sondy podglądałeś?
Chodzi o przedni czujnik dlatego że fizycznie go mostkowałem i nic Ty chyba nie rozumiesz zasady działania takiego czujnika. Lampka się zapali wtedy kiedy klocek się zużyje czyli fizycznie odsłoni się zatopiony w okładzinie styk który dotknie to metalowej tarczy. Wtedy zapala się lampka. Wyjaśnij więc co ty mostkujesz i po co to robisz skoro ten przewód...
Przewody od czujnika sprawdzone? Miałem przypadek, że tam były zwarte.
Jeśli dwa przewody to nie ma problemu. Albo zwarte, albo nie.
W passacie B6 nie działa dmuchawa - diagnoza komp. wykazuje błąd 01273 stały (przerwa w obwodzie lub zwarcie do plusa). Na przewodach zasilających brak napięcia (ok 1V). Po podłączeniu "na krótko" wentylator pracuje. Ma ktoś schemat klimatronika do B6?
Sprawdż na zwarcie /omomierzem/, po odpięciu z czujnki poziomu płynu,przewody do kontrolki.
Wzmacniacz jest zabudowany w podstawie anteny. Zasilany jest "phantomem" poprzez przewód anteny. Warto sprawdzić czy sam przewód nie jest uszkodzony - przełamany, zwarty czy zawilgocony.
Mnie to wygląda na przerwany przewód i zwarcie do masy na karoserii. Najprawdopodobniej przewody od alarmu idą podłogą i dostały wilgoci. Miałem tak 2 rzazy. Oryginalny alarm w samochodzie i po porannej rosie lub lekkim deszczu zaczynał wyć alarm. Po wyjęciu całej tapicerki i dostaniu się do kabli, okazało się, że kabel puścił na łączeniu i zwierał...
Sprawdź czy masz stały prąd na alternatorze 30 lub przerwany przewód od kontrolki lub zwarcie na nim, może regulator .
Przeważnie postojówki, podświetlenie tablicy i zegarów są pod jednym bezpiecznikiem, dlatego najpierw trzeba sprawdzić bezpieczniki. Nawet jeśli są osobno postojówki z podświetleniem tablicy a podśwetleniem zegarów to nie jest powiedziane, że się dwa nie spaliły. Skoro u Ciebie postojówki są, a nie ma podświetlenia zegarów i tablicy to może któryś przewód...
Myślę że zrobiło się zwarcie na stopnionym przekaźniku i być może na przewodach idących od alternatora. Warto to sprawdzić.
Gdyby zamienił kolejność przewodów bardzo by mu szarpał wiec raczej tego nie zrobił, jeżeli na PB ci nie szarpie i nie strzela to gaz do ustawienia. Dalej proponuję kupić kabla i samemu poobserwować co się dzieje z autem na gazie. Może komputer trza ponownie zaadaptować ,a jak sprawuje się na benzynie niema problemów? Jeżeli są to znaczy że trza zaadaptować...
Witam ponownie, usterka usunięta, problem leżał w gumowym przegubie tylnej klapy gdzie było zwarcie na przewodach. Dzięki za pomoc. Pozdtrawiam. Nie wiem tylko o co chodziło momik12 z tym poprawieniem tematu...?
Chodzi mi o to, czy w ogóle jest zasilanie na czujnik poziomu oleju. Trzeba sprawdzić tą wiązkę od czujnika czy gdzieś nie widać przetacia. Najlepiej każdy przewód sprawdzić na przwodzenie, jak i na zwarcie do masy. Czasem przecierają się zwieraja między sobą, więc pod tym kątem też warto sprawdzić.
sprawdziłbym jeszcze raz bezpieczniki, może bezpieczniki przy klemie akumulatora?, ewentualnie dodać przewód z bezpiecznikiem prosto od aku?
Witam Wszystkich, Tak jak w temacie, nie działa wskaźnik paliwa, w blokach pomiarowych pokazuje 510 omów oporu i 0 litrów paliwa. Kod błędu wg VCDS Lite - 771 zwarcie do plusa. Sprawdzałem ciągłość przewodów od czujnika do licznika i jest okej. Licznik w drugim samochodzie pokazuje paliwo. Podłączyłem licznik z Golfa do Passata B5 i pokazał stan paliwa....
Radzę sprawdzić wiązkę przewodów przy progu z lewej strony kierowcy, często tam są zwarcia powodujące rozładowanie akumulatora, jak i przerwy w połączeniach, wilgoć, śniedż itp..
Dziękuje za podpowiedzi. Co do wskaźnika poziomu paliwa to ten działa poprawnie i nie mam z nim problemu. Czerwono - żółtego, to czy mam wyciągnąć wtyczke i wtedy go zewrzeć, czy też mam przeciąć przewód i go zewrzeć do masy, a reszta ma być na czujniku?
Zrobiłeś potężne zwarcie tym przewodem. Możliwe, że ubiłeś alternator, akumulator bądź elektronikę w samochodzie. Włóż sprawny akumulator i spróbuj odpalić.
proponuję po prostu zewrzeć przewody blokady zapłonu w alarmie i zobaczyć czy nadal będą sie działy cuda wianki.
Witam Zewrzyj przewody na czujniku temp. zegar powinien pokazać max, jeżeli nie pokaże sprawdź wiązkę pod akumulatorem. Pozdrawiam
Wstrzymaj się z opornikiem. Możesz zrobić zworkę we wtyczce. Jeżeli opis błędu zmieni się na zwarcie to wina poduszki, jak nie to masz gdzieś przerwę w przewodach.
Może być uszkodzony czujnik temperatury płynu chłodzącego, bezpiecznik, zwarcie, przetarte przewody, słabe łączenie wtyczki ..............................??? Coś posprawdzaj, żeby nie brnąć za "głęboko".
519 Czujnik ciśn. w przewodzie dolotowym G71 - przerwa lub zwarcie do masy . 575 Ciśnienie w przewodzie dolotowym różnica doregulowania Panowie, czytać ze zrozumieniem a pisać z sensem!
Witam - sorki że dopiero odpowiadam. Problem został rozwiązany były poprostu przerwane przewody i robiło się zwarcie. Polutowałem, zaizolowałem i działa. Dzięki za poradz i pomoc.
Zobacz czy przewód od sondy nie ma zwarcia do masy, i czy w ogóle sprawdziłeś czy działa sonda może sama sonda zwarta do masy
Zewrzeć przekaźnik pompy paliwa, i pod maską dodatkowym przewodem do bańki. Koniecznie wymień filtr paliwa i po takim zabiegu zbiornik do pełna.
Nie do końca problem rozwiązany ale zdiagnozowana przyczyna przepalania bezpiecznika. Przewód który robi zwarcie to zaznaczony na zdjęciu czarny z białym paskiem pod bezpiecznikami. Ten przewód wchodzi do zielonej kostki. Na tą chwilę nie wiem gdzie ten przewód idzie w samochód.
Za pomocą miernika znajdź przerwę i możesz w dowolny sposób połączyć przerwę, przewodem, drutem miedzianym tylko pamiętaj zaizoluj (zabezpiecz) przed zwarciem. Taśmę poszukaj na jakimś złomie z uszkodzonego licznika.
Nie do końca, kiedyś miałem przypadek taki w moim aucie Passat B6, ukruszył się przewód od czujnika, bieg jałowym ok, przekroczenie 1500obr i kontrolka. Zewrzyj ten przewód do masy i zobacz czy się zapala, nie powinna.
wlasnie teraz znalazlem pod maska jakies wtyczki na 2 wejscia chyba to bedzie to ale inny kolor niz z tylna wiazka biore multimetr i ide sprawdzac a jeszczw jedno wtyczki przy leflektorach w dolnym rogu 4kostka z 4 przewodami do czego to??? pozdrawiam Krzysztof
passat przewodów passat zwarcie zwarcie przewodów ścianie
blokowa video kondensator mniejszy zasilacz kokpit kierownica
manta projektor manta projektorp
Brak dźwięku dzwonka w domofonie Eura - przyczyny Sprężynka wypadła podczas czyszczenia bloku zaparzającego w ekspresie