Ok. z silnika wyciągnąłem pin. To w takim razie adaptację klucz robie na kanale 25 (immo) czy 17 ( wyświetlacze ) czy może 01 ( silnik )?
Tak, musi być klucz z nowym transponderem ale zalogować to się możesz kluczem dopisanym lub nowym niedopisanym.
Tak,idzie to uporządkować !! Wszedłem do "instrumenty"(wskażniki) potem adaptacja, klucz(key)- wpisałem "10 " a potem Value"150" i i naprawione. Wszystko chodzi-wszystkie zegary powróciły. Kontrolka oleju juz nie miga(gaśnie sobie). Pozdrawiam serdecznie wszystkich zainteresowanych takim problemem! Mirek
Łączymy sie z licznikiem [17] i wybieramy adaptacja [10] wpisujemy nr kanału 00, natępnie [read], [save], [done go back], [close controller]. wyłaczamy zapłon i włączamy za ok pół minuty, nie uruchamiamy silnika. Łączymy się ponownie z licznikiem, logujemy się za pomocą pinu licznika w formie 0XXXX. Wybieramy adaptację [10[, kanał 21, wpisujemy 0 i...
a can commander czyta pin ?? Osobiście używam vag dash Dodano po 59 A od kiedy w ECU jest zapisany klucz??
chodzi o insp? jeśli po lewej stronie wskaźnika jest taki "klucz płaski" namalowany to tylko vag. 17 licznik, 10 adaptacja, blok 10- kilometry (ustawić 150) blok 12 czas w dniach (ustawić 365).
:arrow: 25-immo, :arrow: 11-login, :arrow: 10-adaptacja, :arrow: 01-kanał, :arrow: wpisujesz ilość kluczy 0000x zatwierdasz i każdy klucz conajmniej na 1 s włączyć zapłon. a co z odpowiedzią na moje pytanie o bloki wartości mierzonych?
Witam mam problem z zaprogramowaniem pilota do audi a6 c5 98r . Mam 2 kluczyki "scyzoryk" . KLUCZYK nr 1 niestety został zalany . Po osuszeniu i wymianie baterii nie działa ani 1 klucz ani nr 2 . Przy próbie adaptacji LAUNCH 431 po wejściu w 35(centralny zamek ) ,10 (Adaptacja )na każdym kanale wyskakuje ERROR . A przy próbie połączenia z 46 (moduł...
Błąd nr. 00955. Klucz 1 ; przekroczony limit adaptacji. Czyli z tego wynika, że muszę adoptować klucze z poziomu komputera, by trwale zapisać klucze? Bo jak adaptowałem manualnie to uciekała pamięć.
Rozebrałem drugi kluczyk, element zaznaczony wcześniej przeze mnie żółtym kółkiem też ma przerwę, więc tak być powinno. Zastanawiam się czy problem nie tkwi w module komfortu. W piątek, jak pilot przestał działać, miałem taki błąd: 00955 - Key 1 35-10 - - - Intermittent. Teraz wywaliłem (chyba) oba piloty z modułu komfortu (grupa 00 w adaptacjach),...
Witam, poszukuję procedury adaptacji nowego kluczyka do w/w auta. Znajomy posiada kluczyk zwykły (bez przycisków do zamyka i otwierania centralnego i bagażnika) a chciałby takowy posiadać. Z tego co się orientuję to potrzebować będę nowy klucz. Kod PIN. Wejść w adaptację kluczyka wprowadzić nową wartość na "2" (ilość kluczy) Stestować. I zapisać. Tylko...
A po co ci stary pin? Jedynie co potrzebujesz to kodowanie jakie posiadał stary licznik. Łączymy się z licznikiem [17 - Instruments] i wprowadzamy spisane ze starego licznika kodowanie. Ponownie łączysz się z licznikiem [17 - Instruments] i wybierasz adaptację [10 - Adaptation]. Wpisujemy numer kanału 00, następnie [Read], [Save], [Done, go back], [Close...
W każdym. Jak zostawisz kogoś w aucie i zabierzesz klucz to przecież może sobie włączyć radio czekając na Ciebie.
Panowie czy ktoś podpowie jak można dopisać te klucz?? Procedura (46 adaptacja 21 nie działa:/)...pomocy i jak teraz mogę załączyć to immo??
Też tak myślałem choć wiele razy programowałem kluczyk i zawsze robiłem to zaczynając od klucza oryginalnego ale ważniejsze jest to że w ten sposób jaki proponujesz może wyprogramować mi właśnie klucz oryginalny. Instrukcje informują że każda adaptacja kasuje poprzednie transpondery i umożliwia pracę tylko takiej ich liczbie jaka wpisujemy właśnie w...
Co znaczy mam ten sam problem opisz go. A przede wszystkim rok kod silnika model. Diagnozowałes auto jakie usterki wykrył i czym była diagnoza.Czy rozpoznaje klucz po włozeniu i puszcza rygiel czy auto kreci i odpala czy nie za mało danych jak na oczekiwanie odpowiedzi zadajac pytanie "...mam ten sam problem..."
Witam! Wreszcie znalazłem chwilę czasu aby zajrzeć do tego klucza. Jak wziąłem go do reki to już wiedziałem jaka będzie usterka ponieważ (grzechotka). Po otwarciu cewka wyleciała. Wyprowadzenia cewki uwalone ale rdzeń ferrytowy cały więc jak tylko znajdę więcej wolnego czasu to porzeźbię z tym coś. Jako ciekawostka cena w salonie to 600zl netto za klucz...
Witam wszystkich, Od kilku dni nam do dyspozycji program VCDS, więc postanowiłem usunąć wszelkie usterki, które ciągną się za moim Leonem 1p. Jedną z nich jest niedziałający pilot centralnego zamka. Przestał on działać po wizycie u znajomego mechanika, który wymieniał sprzęgło. Myślałem, że to bateria, ale po wymianie nadal brak reakcji. Próbowałem...
25- odczyt błędów 02-kssowanie05-adaptacja10-kanał000-ok
Dzięki za odpowiedzi. A co to jest ten dealer key? O co w nim chodzi dokładnie . Czyli nie wystarczy kupić czysty klucz i dopisać go vcds po uzyskaniu pin.?
Wchodzisz w licznik - logowanie - wpisujesz 0xxxx (xxxx-pin) - ok - adaptacja - kanał 21 - wpisujesz liczbę kodowanych kluczy - test - zapisz - ok - wkładasz następny kluczyk do stacyjki - włączasz zapłon - następny klucz - itd. Łączysz się z licznikiem, wchodzi adaptacje - kanał 00 - test - zapisz - ok. Przydało by się podać nr licznika by się nie...
Po podlaczeniu wyskoczyly bledy 00928 - Blokujący Moduł dla Centralnego Zamykania; Przedni Kierowca Strona ( F220) 00928 - Blokujący Moduł dla Centralnego Zamykania; Przedni Kierowca Strona ( F220): Nieprawdopodobny Sygnał 929 Siłownik zamka centralnego prawy przód-F221 nieprawidłowy sygnał - BŁĄD SPORADYCZNY 931 (siłownik zamka centralnego prawy tył...
Dopasuj ECU do Immo. Czyli: Włóż stary klucz :arrow: 17 Zegary :arrow: 10 Adaptacja :arrow: Kanał 00 :arrow: Zatwierdź :arrow: Jeśli pyta o wartość to wpisz 0 :arrow: Zatwierdź. Przy następnym włączeniu zapłonu sterowniki dopsowują się. Potem dopasuj klucze.
Kluczyk rozebralem do gołego. Chyba że drugi klucz który był 3 metry od auta mógł coś pomóc. Adaptację przeprowadzalem bo mrugal immo na liczniku jak włożylem nowy sterownik .A co można myśleć o tym że błąd pojawił się po kilku miesiącach?
Kolezanko Fabryczny czy używany musi być o tych samych numerach. Wytłumaczę to najprościej jak potrafię w kluczyku jest transponder takie cos co mówi do twojego sterownika ja sie nazywam tak a sterownik sprawdza czy mu sie to zgadza. Jak mu sie zgadza to autko odpala. Używany sterownik będzie miał informacje o transponderze z kluczyka z którym wcześniej...
Nie bój się, 20 razy go tam zakodujesz. Potrzebny Ci pin. Jest zapisany w pamięci licznika lub był na przywieszce do klucza pod zdrapką. Potrzebny VAG, licznik, adaptacje, kanał 21, ilość kluczy, ok, wkładasz kolejny klucz do stacyjki i włączasz zaplon na 5sek.
Da się zaadaptować stary kluczyk bez wymiany transpondera. Po prostu procedura kodowania zawsze koduje aktualnie dostępne klucze, a te, których nie ma, to kasuje.
Dopasuj ECU do Immo. Czyli: Włóż stary klucz 17 Zegary 10 Adaptacja Kanał 00 Zatwierdź Jeśli pyta o wartość to wpisz 0 Zatwierdź. Przy następnym włączeniu zapłonu sterowniki dopsowują się. Potem dopasuj klucze.
Może po prostu masz problem z przepustnicą.Po co sięgać po próby podniesienia obrotów,co w tym silniku może być trudne a wręcz niemożliwe.A może spróbuj umyć przepustnice i zrobić adaptacje.???
Dziekuje za pomoc, w końcu przyszedł szklak, adaptacja i autko pojechało. Mam pytanie czy jak teraz będę chciał dopisać drugi klucz to ten pierwszy się wymarzę. A że zapis Megamos_Crypto_48 jest jednorazowy, i żeby mieć dwa klucze trzeba zaprogramować dwa nowe szklaki.
Nie masz dostępu do kanału 50 ponieważ posiadasz immo 2 -procedura adaptacji :Łączymy sie z licznikiem [17] i wprowadzamy ze starego licznika kodowanie. Ponownie łączymy sie z licznikiem [17] i wybieramy adaptacja [10] wpisujemy nr kanału 00, natępnie [read], [save], [done go back], [close controller]. wyłaczamy zapłon i włączamy za ok pół minuty, nie...
Próbowałeś zaadoptować najpierw licznik do ecu? Bo z tego co piszesz to pewnie posiadasz pin i do kompa i do licznika? Jakie są numery sterownika? odezwij się na pw to postaram się pomóc Tak zawsze w bloku 50 adaptacji pisze mi klucz nie ok. nie dopiszesz licznika do ecu bez dopisanych kluczy najpierw kluczy później synchro Właśnie nie wiem dlaczego...
zapytaj o taki klucz u człowieka od dorabiania kluczy,jeśli bateria padnie to sie pilot roz programuje i potrzebna adaptacja.
Robisz tak :46 komfort, 10 dopasowanie, kanał 1 albo 21
Po odczytaniu błędów CDIF'em I Vag'iem 4.09 mam następujący błąd w silniku: 17978-moduł zablokowany.Odpinałem + od akumulatora bo kiedyś miałem taki przypadek w A4 (ta sama treść błędu a inny nr a te same objawy-pomogła adaptacja immo) i w immobilajzerze mam błędy o nr:1176- klucz za mały, 1176-klucz nieprawidłowy-błąd sporadyczny).Co sie z nim dzieje?...
Zalogować się PINem w liczniku, wybrać adaptacje, kanał 21, wpisać ile ma być kluczy, zastosuj, ok, wyjąć klucz ze stacyjki. Włożyć kolejny klucz do stacyjki, włączyć zapłon na 5sek.
Na początek sprawdź czy klucz za każdym razem nadaje . A czy nie masz ustawionego selektywnego otwierania ?????
Mam problem z zaprogramowaniem nowego klucza. Do immo bez problemu się dopisał, auto odpala. Natomiast za nic nie chce się doprogramować, wg procedury, stary klucz do stacyjki, a nowy w zamek drzwi, nie idzie. Również przez próbę dopisania w adaptacjach modułu komfortu, nie da rady, cały czas widnieje jeden klucz, nie przyjmuje innej wartości. Czy potrzebny...
Kolego jeśli masz wymieniony zegar i ecu to stare piny na nic się nie przydadzą. Musisz mieć aktualne piny z ecu i licznika. Najpierw robisz imo on potem logujesz się do ecu jego pinem następnie adaptacja kanał 50 i wpisujesz pin z licznika klikasz test save i ecu z licznikiem powinno być zgrane. Wyłączasz zapłon na ok minuty , następnie wchodzisz w...
Przy wyłączonym immo w ECU najprawdopodobniej nie da rady dopisać kluczy poprzez adaptacje. Albo dopisanie do wsadu albo najpierw odczyt pinu z zegarów, wgranie do ecu wsadu ze znanym pinem i adaptacja ECU do zegarów a na koniec prekodowanie nowej pastylki i adaptacja kluczy. Obawiam się, że ktoś kto twierdzi że dokoduje pastylkę z innego auta sobie...
Nie widzę żebyś dopisywał ecu do licznika,sam klucz nie pomoże. Problem rozwiązany po wgraniu nowego wsadu wszystko poszło idealnie adaptacja i kodowanie bez problemu. Problemem był wsad licznika. Wrzucam dwa wsady do skody dla potomnych. Dodano po 7 skoda 1U2919034G
Tak, normalnie zakodować klucze. Tam nie ma kanału 50 dostępnego. Spróbuję w takim razie jeszcze dzisiaj zakodować klucz bez tej adaptacji, ale wg [url=http://wiki.ross-tech.com/wiki/inde... ross-tech'a ten kanał powinien być dostępny. Chyba że źle założyłem że jest to immobilizer...
Masz pin do nowych blatów? 17 -> 07 wpisujesz kodowanie starych blatów do it! Jak masz CAN`a to dodatkowo 19 -> 07 potem 17 -> 10 zostawiasz na kanale 00 dajesz read -> save -> done -> close wyłączasz na minute zapłon, po minucie włączasz zapłon i teraz , 17 -> 11 wpisujesz pin -> do it -> 10 -> kanał 21 -> read , wprowadzasz ile kluczy chcesz wprogramować...
Aha bo sie zastanawiałem dlaczego nie przyjmuje mi pinu odczytanego zarówno commanderem jak i tym urządzeniem w starego typu zegarze. Ale może to przez to że kluczyk mam ze starym transponderem bo przy adaptacji licznika wyskakuje mi klucz nieprawidłowy. Załatwie nowe transpondery i zobaczę czy sie podniesie. W każdym razie jakiego pinu bym nie wpisałe...
ja to robiłem w ten sposób 46 adaptacja i teraz nie pamietam kanału wiec probuj albo 1 albo 21 albo 26 ,nie wpisywalem ilosci kluczy to jest potrzebne do immo jak kodujesz klucz nie do pilotow ,wiec w ktoryms z wymienionych kanalow ustaw 1 nacisnij pilota i trzymajac zatwierdz i przejmij ,v vasie pisze podczas nacisniecia ze rozpoznano ,to samo z nastepnym...
rozdzielasz kluczyk pilot osobno jest a scyzoryk osobno ,testerem musisz wejsc w adaptacje kanal 1 albo 26 i bedziesz widzial jak naciskasz pilota czy rozpoznaje czy nie Dodano po 1 znaczy rozdzielac nie musisz do adaptacji pilota tak napisalem moze myslisz ze pilot i klucz to jedna czesc Dodano po 1 bezposrednio modul czyta ma antene Dodano po 39 a...
W tym aucie niema nic nadzwyczajnego. Można robić zwykłym KKLem. Ostatnio robiłem Fabię z 2008r kklem i poradził sobie, gdzie KTS nie ogarnął :D Twoja procedura wyglądać będzie tak (robiłem tak wielokrotnie - działa) - wybrać Pozdrawiam
Dobra a jak na kluczyku obojętnie którym wyglądają bloki 23 i 25 22 też Dodano po 6 [Adaptacja - 10] Wprowadź 21 w polu „Numer kanału”. [Odczyt] „Wartość zapisana” to liczba kluczy, które są obecnie dopasowane. Wprowadź „nową wartość” odpowiadającą łącznej liczbie kluczy, które mają zostać dopasowane, w tym wszelkich istniejących kluczy. Wszystkie stare...
Witam wszystkich, proszę o podanie procedury kodowania , adaptacji nowego klucza z czystym transponderem do audi a8 d3 2003r 3.7 benzyna, dodam, że posiadam pin oraz nowy klucz wyfrezowany z czystym transponderem id 46 na pcf7946 , 433mghz
Wszystko po kodowane .Niestety tylko jeden klucz udało się do kodować . Wiele kombinacji ale się udało .Dziękuję za pomoc
Witam. Udało mi się dziwnym trafem zgasić migającą kontrolkę immo. Zmieniłem w adaptacjach liczbę kluczy z 2 na 1, teraz nawet licznik przyjmuje login wyliczony wczesniej jak i przez kolegę z forum. Dopisałem normalnie 2 klucz i wszystko jest już w porządku. Dziękuję wszystkim za zainteresowanie.
Łączysz się z immo, wchodzisz w Security Access, podajesz PIN, adaptacja, kanał 001, wpisujesz ilość kluczy, test, save, rozłączasz sie z immo i wtykasz kolejne klucze.
To źle cię zrozumiałem. W takim razie bez przeróbki kostki stacyjki się nie obędzie. A skoro ją rozbierałeś i nie wyszło to pewnie się nie da. Ja na oczy rozebranej kostki od Felicji nigdy nie widziałem, więc pojęcia nie mam czy jest to wykonalne. Załóż dodatkowy włącznik na obwód radia/zapalniczki. Najprostsza opcja. Można by też zbudować układ, zakładając...
Czwartek,05,PaŸdziernik,2023,12:12:55:00... VCDS -- Emulator VAG/VAS pracuj¹cy w œrodowisku Windows, uruchomiony na Windows XP x86 Wersja VCDS: AKP 20.4.2.1 Wersja danych: 20201103 DS317.0 www.vcds.pl VIN: Numer rejestracyjny: PASS Przebieg: 242760km Numer naprawy: scan2 Typ podwozia: 3C-VW46 (7N0) Skanowanie: 01 03 08 09 10 15 16 17 19 25 2E 37 42...
A zrób dopasowanie licznika.zegary, adaptacja, kanał 00, odczytaj, zapisz, stacyjka off ok 5 sekund, stacyjka on, czekasz 2 min. (w praktyce mniej) klucz na zegarach gaśnie palisz auto
jak podlacze stary licznik to idzie ok.. wiec cewka odpada... adaptacja jest ok bo wszystko ok chodzi.. jest problem z imo :) Moze na GG klikniesz 42 98 67 ?
Witam dostałem wiadomość żeby opisać rozwiązanie więc piszę sorki że tak późno ale może się komuś przydać - z Licznika magnetti marelli w B5 PIN możemy wyciągnąć tylko programatorem (żadnym Super Vagiem ani innym wynalazkiem nie da się) w liczniku MM4 na motce podpinamy programator jak na rysunku i wyciągamy wsad http://obrazki.elektroda.pl/6348034700_1...
Dokładnie! chcę dopisać 2 klucz i nie idzie się zalogować a bez tego brak możliwości dopisania - ani adaptacją ani blokami. Jeszcze raz sprawdzam i sam już nie wiem czy to oby na pewno te cyfry bo już i inne kombinacje zaczynają mi pasować?
Odczytaj pin z BSI (możesz go udostępnić) i dodaj MES'em. NEC w trybie nauki? Co ty zmieniłeś UPĄ w eepromie? Tryb adaptacji? Czym dopisujesz immo do wsadu? Pin i dopisz klucz po obd (możesz mieć problem z pilotem jak przy PCF7946/47) lub dodaj immo do wsadu za pomocą odpowiednich narzędzi (TANGO lub effi na zed-bull). Mniemam, że raczej nie posiadasz...
Dodam jeszcze że próbowałem również ręcznie przeprowadzić procedurę adaptacji kluczy metodą jeden klucz w stacyjce przekręcony na zapłon drugi klucz w drzwiach kierowcy przekręcany w prawo razem z wciśniętym przyciskiem unlock (otwierania) na pilocie i procedura mieszana z programem vcds Dodano po 5 Może padł, tylko jak to sprawdzić skoro sygnał wysyłany...
Witam wszystkich serdecznie , mam problem z moim audi a4 1.6 95 rok autko odpala na 2 sekundy i gaśnie .po odczytaniu błędów wyszło że klucz daje za słaby sygnał . prosze o pomoc co z tym zrobić Dodano po 5 1176- klucz sygnał za mały 17978-Moduł sterujący zablokowany Dodano po 2 wyczytałem ze moze wystarczyc adaptacja ale nie wiiem jak to zrobić ? mam...
Comanderem czytaj PIN, później użyj vaga, jest prościej. Który rok auta. Wchodzisz w licznik 17 później login 11 podać kod (login) porzedzić 0xxxx 10 ADAPTACJA kanał 21 wpisać nr klucza ( np. 1 lub 2, 3 ) enter (na wsadzenie następnego klucza masz 30sek Klucz przy immo 3 można zapisać jeszcze raz ale tylko w tym aucie. Transponder IMMO3 zmiennokodowy...
Trzeba kompa odczyt błędów i bloków pomiarowych. Powinno się wyjaśnić. Na piechotę nie zdziałasz dużo. Podlaczylem kompa ponizej bledy, ktore dostalem: 1176 Klucz - sygnal za maly / Signal too low 1176 Klucz nieprawidlowy / Not valid 955 Kluczyk 1 Przekroczona wartosc adaptacji Trzeba zgrac kluczyk z immo? Bedzie potrzebny pin do licznika czy sa inne...
Witam. Co do kluczyka to mozna zaadoptowac nowy klucz ktory posiada im.. Za pomoca VAGa mozna zwiekszyc liczbe kluczykow do adaptacji. A do samej adaptacji juz VAG jest nie potrzebny(czyt. procedura adaptacji). Ostatnio kupilem dziewczynie alarm do VW GolfaIV 2002 z kluczykiem scyzoryk. Sam grot dorobilem w zwylkym punkcie dorabiania kluczy a immo......
oraz adaptacji kluczyka kasowaniu poduszek czy możecie polecić coś do 400zł Jest tego pełno i są super tanie, coś do 20. Na pewno łączy się ze wszystkimi modułami i robi klucze. Ma jeszcze możliwości oscyloskopu, woltomierza, omomierza itp. Dostępne u oficjalnego przedstawiciela firmy, masz roczną gwarancję i serwis (mnie jak na razie tylko pękł jeden...
00894 Klucz do włączania podgrzewanych lusterek zewnętrznych-E231 00778 Czujnik kąta skrętu G85 - Statycznie 02546 Położenie krańcowe układu kierowniczego Brak lub nieprawidłowe Nastawy podstawowe / adaptacja - Statycznie Błędy nie wskazują jednoznacznie na przyczynę "szalejącej elektroniki" był rozładowany akumulator Pozamykaj samochód i sprawdź (zwykły...
Do wymiany sterownika nie potrzeba pinu. Odpal vaga zegary, adaptacja, kanał 00, odczytaj, zapisz, stacyjka off ok 5 sekund, stacyjka on, czekasz 2 min. (w praktyce mniej) klucz na zegarach gaśnie palisz auto
a kolego jak zgram galletto plik obrobie go przy pomocy np Immo Universal Decoder 3 i wgram, to klucz sam sie dopisze ( przy sirius 35 nie ma total, tylko częściowe ) ?
Witam. Autko po wpięciu programem POLSKI VAG 4.9 oraz VAG-com 409 w "SILNIK" wykazało następujące błędy : 01366 otwarcie po sygnale zderzenie 01374 załączenie alarmu przed włączeniem zapłonu 01370 załączenie alarmu przez czujnik ruchu wewnątrz pojazdu 01368 załączenie alarmu przez czujnik otwarcia bagażnika 01565 światełko pojemnika bagażowego W3 00956...
Witam serdecznie piszę bo już mi ręce opadają. Mój samochodzik to Seat Leon 2001 r. Dokupiłem sobie klucz bo dostałem tylko jeden i tu zaczęły się moje problemy. Posiadam pełną aktywną wersje vag com 311.2-N i kabelek Vag KKL potrafi z czytać błędy i je usunąć, mam port ustawiony poprawnie, jest komunikacja pomiędzy laptopem a modułem. Problem zaczyna...
Do wymiany sterownika nie potrzeba pinu. Odpal vaga zegary, adaptacja, kanał 00, odczytaj, zapisz, stacyjka off ok 5 sekund, stacyjka on, czekasz 2 min. (w praktyce mniej) klucz na zegarach gaśnie palisz auto na pewno jest to do znalezienia poprzez szukaj :)
Witam! Mój oryginalny pilot z guzikami nie działał dłuższy okres czasu, po wymianie baterii mimo świecącej diody nie dało się to zakodować do samochodu ani VCDS ani tradycyjnymi metodami. Zakupiłem nowy klucz scyzoryk do tego samochodu i po prostu ciężko jest mi go zakodować oto co robię: Samochód to Seat Toledo 2 z 2004r Częstotliwość starego klucza:...
Witam, W aucie zapala się kontrolka po przejechaniu 1-2 km w ecu błąd P0068 nie prawidłowa pozycją przepustnicy, przepustnica wyczyszczona zrobiona adaptacja, czujnik ciśnienia w kolektorze wymieniony, przepływki ten model nie posiada. Przerabiał ktoś podobny temat? Mam podejrzenie samej przepustnicy ale używki nie mogę nigdzie namierzyć w okolicy na...
dzieki juz wiem jak sie odczytuje nie wiedziałem ze lgin to pin heh.ale i tak nie moge zakodować tego klucza.jak biore za pomocą commandera 1.4 key learning podaje pin mam jeden klucz wkładam go do stacyjki do adaptacji daje jako jeden (1) klikam kodowanie czost tam sie dzieje kontrolka om immo na 2 sek znika po czym zapala sie ponownie a w commander...
Sprawdź w radiu (zakres UKF) czy pilot nadaje. Trzeba grot przyłożyć do anteny, ustawić częstotliwość taką aby częstotliwośc pilota zdudniała sie częstotliwością stacji i słychać wtedy ładnie piszczenie. Poza tym sprawdź czy nie ma cały czas napięcia na syku S, czyli bordnetz wykrywa, że klucz ze stacyjki został wyjęty.
Witam Miałem podobny problem , z wymiana akumulatora. Zabrałem drugi klucz nie używany. Pojechałem do mechanika na adaptacje przepustnicy. Skasowałem inspekcje serwisową ponieważ się zapaliła, Wskoczyłem w trasę 60 km i gaz do dech , przyśpieszałem po matulku. Po powrocie do domu auto pracowało jeszcze do zagrzania walczył się wentylator. Przejechałem...
potrzebne są obydwa kody Tylko oświeć mnie proszę który do czego. Tak przy okazji to odczytałem właśnie pamięć 93C86 i czy mógłby mi ktoś odczytać z niej kod do immo? I czy na pewno siedzi w tej pamięci od licznika czy może wystarczy ten kod który został przysłany razem z komputerem? BTW. Nie chcę nikomu zabierać chleba jakby oto chodziło. Byle głupek...
Może teraz ktoś ma dla mnie jakąś koncepcje co jest nie tak ??? Kupiłem drogie zegary ponieważ na tym liczniku którego nie mogę zgrać z immo powoli zanikają linie na fisie . Zegary wyjęte z audi a6 c5 2003 1.9tdi kombi. Pierwsza próba dopisania licznika do Ecu i komunikat key not ok. Wiec próbowałem jeszcze kilka razy lecz nadal to samo key not ok....
No to problem rozwiazany, przyajmniej narazie. Klucz został wkodowany do modułu komfortu. Przeprowadzilem adaptacje klucza i zadziałało. Tylko musialem sie troche nagimnastykowac, bo wszelkie opisy sa tak skapo skonstruowane ze czasami trzeba troche poprobowac i zobaczyc czy dziala. Ja porownalem chyba 3 opisy procedur adaptacji i tylko jedna pasowala...
Witam Seat Leon 1.6 2004r Czy moze ktos z kolegow,podac procedure adaptacji nowych pilotow. Wedlud Autodaty jezeli klucz jest dodany lub wymieniony,nalezy zaprogramowac wylacznie za pomoca urzadzenia diagnostycznego. Interesuje mnie ktory kanal w module konfortu odpowiada za klucze. Dziekuje i Pozdrawiam
Cholera...wiem że ten kod to uszkodzone gniazdo....ale co to znaczy jeżeli przejście między gniazdem a immo jest i między immo a ECM też jest. Przemek a co to znaczy.."Czy petla na stacyjce dobrze odczytuje klucz"?? . Co jeszcze podłączyłem ADP 186 i mogę zrobić adaptacje między immo a ECM ( tak jakbym wymieniał immo) i ADP stwierdza że wykonano adaptacje...
Mam zwykły diagnostyczny od VCDS-a , łączy się też z programem VAG EEPROM Programmer ,tak jak na drugim zdjęciu zgrałem już wsad ze starych zegarów , za bardzo się na tak zaawansowanych rzeczach nie znam ,ale jeśli się nie mylę to PIN licznika jest 4869 ? (Kierownica już taka była jak go kupiłem :) ) ktoś założył z R32 wraz z pakietem nakładek na pedały...
jak rozumie to robisz to 11,10 i pozniej 21 to dziwne ze tak ci sie robi bo juz kilka razy kodowałem same klucze bez sterownika [11] - Logowanie przez PIN [10] - Adaptacja -> 21 kanał Czy dobrze zrozumiałem? Jeżeli tak, to dokładnie tak to robię. Nie wiem dlaczego nie mogę wpisać nowej ilości kluczy. Podane jest, że zaprogramowanych jest 1.
jak to co jest? Normalka, zassało się z sieci vacoma i tyle. Teraz wyślij kod i dostaniesz klucz do odblokowania softu. Oczywiście operacja płatna. I nie pisz, że wolisz sobie skraczyć soft, bo piractwa tu nie tolerujemy.
(at)bmwmajster Zaloguj się na vwgolf.pl ,znajdź zakładkę "spoty" napisz do kolegi z Twojego regionu posiadającego Tacho. Na spocie wypijesz piwo ,pogadasz i pin uzyskasz. Z adaptacją nowego klucza sobie poradzisz. Ps.I nie wierz w pierdoły że wszystko co z chin to złe i powoduje usterki ,bo to NIE PRAWDA!
Czyli raczej sam nie zrobie...
Witam! Mam dziwny przypadek, wpisuję pin w aucie są dwa dokodowane klucze, mam jeden oryginalny i jeden świeży. Robię adaptację wszystko przechodzi jak trzeba ale po odświeżeniu brak zmian. Dziwna sprawa, bo nawet jak zrobię na jeden klucz albo na zero kluczy to niby wszytko przechodzi jak trzeba ale dalej widnieją dwa klucze. Tak jakby wcale nie edytowało...
Jeśli jeszcze jest potrzebna pomoć mogę coś poradzić. Najtaniej jest kupić wkładki i przekodować je do twoich kluczy. Co tu się dzieje z tymi kodowaniami i adaptacjami, wkładki zamków i stacyjek już się nawet koduje?
błędy w liczniku były takie 01039 colant temperature G2 bład sporadyczny 01128 immobilaizer reading coil bład sporadyczny 01176 kej bład sporadyczny sygnał za niski
Ludzie z całym szacunkiem, ale niektóre wpisy to nie jest chęć niesienia potrzebującym pomocy, tylko "głupie " wpisy nie wnoszące nic konkretnego tylko jak śmiem twierdzić chęć zdobycia paru punktów. No cóż gdzie jest MODERATOR. A teraz do Kucyk71 i innych mających problem ze skrzynią DP0. Zapalenie się kontrolki ASB to przejście skrzyni w tryb awaryjny...
I tak chyba zrobię, tylko gdzieś wieczorkiem. Dam znać o rezultatach. Dodano po 1 Przepraszam, że post pod postem, ale niestety klucz nie chce się zaprogramować. Stary się programuje tak jak trzeba, a nowy? Na początku niby ok, dodaje się, nawet kontrolka immo przestaje migać, ale po chwili znowu miga a adaptacja niby zakończona pomyślnie. Czyżby uszkodzony...
Wejdz na stronę Ross - Tech.
Wystarczy mieć pin z licznika i dopisujesz klucze i odpalasz autko, sterownika nie musicie wymieniać.
Przekopiowanie zawartości lub zrobienie na virgin i dopisanie wszystkiego diagbox i musisz mieć pin immo.
Witam Zakupiłem niedawno autko jak w temacie z niedziałającym centralnym zamkiem z pilotów,sprzedający zapewnił iż wystarczy tylko zaprogramować piloty. Ale niestety. Z kluczyka wszystko działa natomiast żaden z pilotów nie reaguje. Po zapoznaniu się z tematem na forach sprawdzone zostały piloty (dają sygnał metoda z telewizorem), próby zaprogramowania...
W vag tacho mam dostęp do pinu ale co dalej. W vagu jest opcja logowania. Aby zaadoptować trzeba się zalogować w immo vaga czy jak ? Tak jak powiedziałem nie robiłem tego jeszcze a muszę przywrócić auto do stanu wcześniejszego. Bardzo proszę o podpowiedź co i jak zrobić. Teraz mi się przypomniało że zapaliłem i od razu włączyłem światła, a on ma ksenony...
Nie brakuje. Nie umiesz czytać. Ta funkkcja nie występuje w kodowaniu tylko w adaptacjach i nazywa się auto lock.
Zacznij od sprawdzenia połączenia złącza pętli anteny immobilizera - "pierścienia" dookoła stacyjki. Wyczyść, "psiknij kontakt spray'em", ewentualnie zlutuj na stałe. Następnie uruchom Vag-com (lub inny podobny program np. vwtool) i usuń błędy ze sterownika ECU silnika i immobilizera . Przywróć synchronizację Immo - ECU: - włącz zapłon, - podłącz diagnoskop...
Od kilku dni nie mogę sobie poradzić z zaprogramowaniem pilota Mam jeden oryg. pilot,(nie wiem od kiedy nie działa bo auto ściągnięte z zagranicy) bateria wymieniona, metodami opisywanymi na forach bez interfejsu nie dałem rady. Ani z interfejsem wg procedury ross-techa nie pomogło. Tu nie rozpoznaje mi kluczyka Po wejściu w kanał 021 w module w adaptacjach...
Hitem teraz są tzw SecurityGateWay (SGW). Centralka poprzez interfejs łączy się online z serwerami by uzyskać klucz dostępu. Czyli interfejs musi być oryginalny, i wykupiony abonament danej marki. Jeśli fejs nie jest oryginalny, lub nawet i oryginalny bez wykupionego abo, albo nie masz aktua;lnie internetu to dupa :D Możliwe jest tylko odczytanie błędów...
adaptacja klucz stacyjka procedura adaptacja klucz sprzeda klucz klucz
spawarka castolin mieszanka paliwo rezystor objętościowy
kemppi mastertig 3500w kemppi mastertig 3500w
Zabezpieczenie przed kradzieżą Mazda CX-3: Odcięcie zapłonu Wzmacniacz UNITRA WS 432: Potencjometr z odczepem czy bez?