Witam, mój kolega ma Passata B5 z 99r i zgubił kluczyk a drugiego nie ma. Kupił drugi komputer i stacyjkę bez konsultacji ...ale okazało się ze kostki nie pasują, hehe. Ten kolega jest kierowca ciężarówki i samochód jest w Belgji za tydzień wraca do Polski i jest problem. Pracuje w warsztacie i mam Texa TXT truck, jest tam VW dostawcze i inne niesprecyzowane...
Masz rację źle sprecyzowałem.Posiadam jeden kluczyk którym otwieram zamykam samochód i odpalam, chcę dorobić drugi kluczyk którego już posiadam pastylka nowa, wyfrezowałem, zakodowałem pilot otwiera zamyka ale nie odpala tylko na 1s. muszę go jeszcze zakodować do immo, posiadam Pin.Wyżej opisałem jaki mam problem wchodząc w 10 adaptacja kanał 21 wybieram...
VAG -46-bloki pomiarowe - blok 013 jak pamiętam, nacisnąć pilota czy widzi go. Jak widzi - adaptacja kanał 01 - wartość 1 test i save - nacisnać i przytrzymać przycisk
rozdzielasz kluczyk pilot osobno jest a scyzoryk osobno ,testerem musisz wejsc w adaptacje kanal 1 albo 26 i bedziesz widzial jak naciskasz pilota czy rozpoznaje czy nie Dodano po 1 znaczy rozdzielac nie musisz do adaptacji pilota tak napisalem moze myslisz ze pilot i klucz to jedna czesc Dodano po 1 bezposrednio modul czyta ma antene Dodano po 39 a...
No wlasnie z tego co sie doczytalem na forach to adaptacja zaczyna sie od: 17 instruments 11 logowanie itd ale ja wlasnie staje na tym zalogowaniu bo musze podac tutaj pin do nowego licznika. I podaje go poprzedzony 0 ale wywala ze pin odrzucony przez sterownik... Wiec nie moge przeprowadzic adaptacji :/ Probowalem tez 17 licznik 10 adaptacja kanal...
Łączysz się z immo, wchodzisz w Security Access, podajesz PIN, adaptacja, kanał 001, wpisujesz ilość kluczy, test, save, rozłączasz sie z immo i wtykasz kolejne klucze.
Witam, kupiłem moduł komfortu z Kessy przekopiowałem eeprom ze zwykłego, zrobiłem flash odisem na ten z kessy i teraz jak włoże kluczyk na zegarach wywala napis brak kluczyka. Wiem że kessy ma inny transponder tylko teraz pytanie czy jak kupie klucz z kessy czy dam rade taki klucz sam adoptować np. Vcds? Kod pin znam. Czy taki sposób mi pomoże jak zmostkować...
stary licznik ma IMMO2 nowy 3. odczyt pinu z licznika od passata potem logowanie vagiem i adaptacja kluczyka?:) Pomoże ktoś odczytać?
Jak masz jeden to trza VAGiem zakodować pilota. Moduł komfortu, adaptacja, kanał 21.
Czy Pasata B6 zrobię znajomemu -to może tak, ale kluczykiem już nie za 35PLN, a zakupionym w serwisie z odpowiednio spreparowanym transponderem -samego transpondera spreparowanego w serwisie chyba nie kupie, no i nie mam pinu potem do zakodowania. Jutro podzwonimy i się dowiem. będziesz miał pin to i tak nie dopiszesz kluczyka do Passata B6 bo musisz...
Ze starego licznika immo2 ale to chyba nie jest problemem bo kluczyki dopasowują się do licznika bo kontrolka immo gaśnie. W blokach pomiarowych kluczyki nie są zablokowane.
Sam odczyt to odczyt, klocków w passacie już nie wymienisz bez komputera. Podstawowe adaptacje muszą być. Adaptacja przepustnicy, wymiana klocków, kodowanie kluczyka, wymiana oleju czy rest przeglądów, elektroniczny ręczny i wiele innych. Za 200zł bym sobie głowy nie zawracał. Dorzuć kilka groszy i kup V-SCAN VAG5053 ITS .
A zakodowanie kluczyka??? VCDS kodowanie pilota. Moduł komfortu, adaptacja, kanał 21. https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto...
Motor to 1,8 bez turbo, 125 Kg Symbol to ADR Kanały sprawdzam Vag-iem, wspomniałem o tym wyżej ADR z 1998 roku, to adaptacja musi! być na kanale 098.
Zrób przyuczenie licznika do ecu Dodano po 53 Mam "Polski VAG", ale nie mam dostępu do "ADAPTACJA"
nie wiem o co chodzi jest w aucie c zamek sterowany pilotem z kluczyka i od pewnego czasu pojwił sie problem na 10 razy zamyka tylko 5 jak mu sie chce raz zamknie a raz nie tak samo jest z otwieraniem, po diagnozie po kazdym nie udanym zamykaniu w module komfortu pojawia sie błąd (KLUCZYK 1 PRZEKROCZENIE WARTOSCI ADAPTACJI) pomocy nie wiem o co chodzi...
1. wejdź w 17 - instrumenty 2. wejdź w login - wklep login licznika poprzedzony zerem 3. wejdź w adaptację 10 - wybierz 21 czyli kodowanie kluczyków 4. wpisz liczbę kluczyków które chcesz zakodować i zatwierdź. Jeśli liczba kluczyków jest większa niż 1 to po chwili wyjmujesz ten kluczyk i wkładasz następny i włączasz stacyjkę, po chwili wyjmujesz ten...
z tego co sprawdzalem nie moglem wejsc w blok 22, Bo pewnie wchodzisz w adaptacjach a nie w blokach pomiarowych. Jeżeli w blokach pomiarowych nie masz dostępu do 22 to pewnie wina programu.
Passat B5 FL 2000 sedan 2.0 benzyna AZM Kupiłem niedawno pasacika i mam jeden problem — niedziałający pilot kluczyka. Próbowałem wszystkie metody mechaniczne, później podpiąłem się VCDS 25.6 i próbowałem wejść w 46 i adaptację, ale w 46 nie wykrywa mi żadnych ID modułu, same puste pola. Po wejściu w adaptację nie mam możliwości sprawdzenia jakiejkolwiek...
01 02 05 10 i tam kanał 00 04 i tam 001.060.098 trzeba wybrać 06 wyłączyć zapłon i wyjąć kluczyk, a następnie poczekać ponad 30sekund
Dobra a jak na kluczyku obojętnie którym wyglądają bloki 23 i 25 22 też Dodano po 6 [Adaptacja - 10] Wprowadź 21 w polu „Numer kanału”. [Odczyt] „Wartość zapisana” to liczba kluczy, które są obecnie dopasowane. Wprowadź „nową wartość” odpowiadającą łącznej liczbie kluczy, które mają zostać dopasowane, w tym wszelkich istniejących kluczy. Wszystkie stare...
jeżeli immo 2 to pin nie potrzebny,a jeżeli byłby potrzebny to ten co masz na zdrapce przy kluczykach.
Ustaw w adaptacjach ustawienia fabryczne jak się da.Nie znam tego programu i nie wiem co on robi ze sterownikiem.A błędy jakies zlapał?
Witam. Od czasu do czasu mruga kontrolka od immobilizer'a. Po kilku przekręceniu kluczyka przestaje mrugać i silnik działa ok. Czasami jest tak, że przez tydzień dwa jest ok. Czasami jest tak, że po 3, 4 przekręceniu kluczyka dopiero jest ok. Powyższa dolegliwość występuje przy oby dwóch kluczykach. Jeśli ktoś spotkał się z podobnym problemem byłbym...
Musisz sprawdzić kodowanie, czy jest prawidłowe pod el szyby. Następnie bloki i adaptacje w kanałach. Tyle na szybko.
Jak wchodze w adaptacje to zero zczytuje a dalej jak chce szczytac 1 lub 2 to wyswietla not avalible. Mam tylko jeden kluczyk i sam pilot ktory chce zaprogramowac wiec druga opcja odpada.
No tu już naprawdę przesadzasz. WSC jest liczbowym kodem ASO którym się "podpisuje" tester, zawsze jest umieszczany w pamięci sternika po prodedurach kodowania\adaptacji. Wpisz jakiś np 00001.
Witam posiadam passata B5 z licznikiem bez can czyli 919 zakupiłem licznik pół fis z can 920 . Zauważyłem że mój ecu posiada wyjście can po podciągnięciu kabelków do licznika can gateway działa lecz nie mogę zakodować licznika . Miał ktoś podobnie i rozwiązał problem . Z góry dziękuję za każdą podpowiedź. Wchodzac w grupę 50 adaptacji licznika wyskakuje...
Zalogować się PINem w liczniku, wybrać adaptacje, kanał 21, wpisać ile ma być kluczy, zastosuj, ok, wyjąć klucz ze stacyjki. Włożyć kolejny klucz do stacyjki, włączyć zapłon na 5sek.
Witam Panowie mam problem z adaptacją zegarów, posiadam passata 1.9 97’ zielone podświetlenie z uszkodzonym licznikiem imo 1 licznik 3B0919860D(pin zczytany) mam drugie zegary od anglika niebieskie podświetlenie imo 2 3B0919860C ( pin zczytany) adaptacje wykonałem wedle tego przepisu: 17- instrumenty Login (11) - wpisany pin nowego licznika Adaptacja...
Dodatkowo brak komunikacji z kierowcą (błąd czujnika kąta skrętu), brak możliwości adaptacji czujnika G251 (kanał nie dostępny), podmieniony moduł komfortu, stacyjka, gateway, żadnej różnicy....
Możesz wszystkie odłączyć i odpali a kluczyk to musisz przeprowadzić adaptację kobinując pilotem i stacyjką kiedy s wiedziaem jak to się dokładnie robi ale zapomniałem bo dawno nie robiłem!
Masz pin do nowych blatów? 17 -> 07 wpisujesz kodowanie starych blatów do it! Jak masz CAN`a to dodatkowo 19 -> 07 potem 17 -> 10 zostawiasz na kanale 00 dajesz read -> save -> done -> close wyłączasz na minute zapłon, po minucie włączasz zapłon i teraz , 17 -> 11 wpisujesz pin -> do it -> 10 -> kanał 21 -> read , wprowadzasz ile kluczy chcesz wprogramować...
pamietasz moze jaka to byla pocedura kodowania? jak nie to pogrzebie w necie Dodano po 2 "grala1 Tak, możesz. Tylko pilot z tą samą częstotliwością - 433MHz. Najlepiej te same nr." ok pilot juz mamwszystko , grot tez, tylko muszego jeszcze obsadzic i zakodowac a immo dam rade w tym passacie czy musze nowe transpordery kupić ? Dodano po 1 Do tego potrzebujesz...
Passat 2002 r 1.9 tdi Zgubiony kluczyk - pin posiadam ,pestki nowe.Procedura adaptacji -17 licznik -login-dopasowanie kanał 21 -wpisuje 0 test i wyświetla się w oknie po prawej error(robione vagiem 311-409-512-704.Także wag tacho-vak k+can)Co jest nie tak.Robione w aucie i na stole.Nie chce skasować starych kluczy.Coś zle robię?Pomóżcie proszę.
Proszę o pomoc https://obrazki.elektroda.pl/9261566700_... VW Passat B6 2.0 FSI BVY. Komponent: ESP 440 C2 H015 0003 Ręczny hamulec działa, ale czasem po włożeniu kluczyka zapala się kontrolka P. Po wyjęciu i włożeniu ponownie kluczyka do stacyjki kontrolka gaśnie. Skan podczas zapalonej kontrolki - błąd niezrozumiały sygnał. Zrobione...
Pilota programuje sie poprzez wlozenie kluczyka do stacyjki, uruchamiasz zaplon, zamykasz drzwi, wkladasz do benenka i przekrecasz w prawo. Wtedy naciskasz zamykanie na pilocie. Chyba tak to bylo. A immo przez vcds, ale musisz pogooglowac jak.
Witam. Co do kluczyka to mozna zaadoptowac nowy klucz ktory posiada im.. Za pomoca VAGa mozna zwiekszyc liczbe kluczykow do adaptacji. A do samej adaptacji juz VAG jest nie potrzebny(czyt. procedura adaptacji). Ostatnio kupilem dziewczynie alarm do VW GolfaIV 2002 z kluczykiem scyzoryk. Sam grot dorobilem w zwylkym punkcie dorabiania kluczy a immo......
Czwartek,05,PaŸdziernik,2023,12:12:55:00... VCDS -- Emulator VAG/VAS pracuj¹cy w œrodowisku Windows, uruchomiony na Windows XP x86 Wersja VCDS: AKP 20.4.2.1 Wersja danych: 20201103 DS317.0 www.vcds.pl VIN: Numer rejestracyjny: PASS Przebieg: 242760km Numer naprawy: scan2 Typ podwozia: 3C-VW46 (7N0) Skanowanie: 01 03 08 09 10 15 16 17 19 25 2E 37 42...
Tylko jeśli nie chcesz robić adaptacji przepustnicy (chyba że masz vag a ) to rozłącz Klemens od aku i jak zmienisz przepustnice to przekręć kluczyk na ok 1 min to przepustnica sama się adaptuje zrub tak 2 x a jeśli nie będzie ci czymasz obrotów równych to znaczy ze przepustnica uszkodzona
Witam wszystkich . Samochód to VW Passat b5 po lift 2004r 1.9tdi AVB sedan,radio oryginalne.Problem jest taki że przestało działać pewnego dnia od tak zamykanie-otwieranie z pilota w kluczyku (kluczyk mam tylko jeden scyzoryk. A ogólnie centralny zamek gdy zamykam mechanicznie normalnie przez przekręcenie kluczyka w wkładce to wszystko działa ,tylko...
Witam , pacjent to passat b5 1.9tdi 2000r. Problem to świecąca się kontrolka abs, esp i kontrolka hamulca ręcznego pojawiająca sie po każdym przekręceniu kluczyka z potrójnym piknięciem( dzwięk), robiłem adaptacje abs'u, i czujnika g85, czujnik g85 sie adaptuje lecz po zakodowaniu pompy abs, wyskakuje błąd, czy to wskazuje na to że pompa jest uszkodzona...
Witam, szukam rozwiązania problemu mojego komfortu w passacie b5fl 2001 (korby z tyłu) Chodzi o to że po odłączeniu akumulatora moduł "pada" i wstaje dopiero po podgrzaniu procka MC68HC908AZ60. Do tego w Vagu wykrywa mi go nie z końcówką 799A (taki mam napewno bo ma trzy wtyczki) tylko 799B. Czy ktoś wie dlaczego procesor wstaje dopiero po podgrzaniu...
Odpalam vaga ( aktywowanego itd ) wchodzę moduł komfortu, adaptacja, kanał 000 i seve i resetuje piloty. Kanał 001 niżej 1 i seve i w ciągu 15 s muszę nacisnac przycisk od otwierania. Oczywiście inny kluczyk na zapłonie i okna pozamykane. Wszystko w google jest opisane i robię tak i nic
Pewnie masz usunięty immobilizer, bo błąd oznacza brak komunikacji/synchronizacji. Hmm, chyba masz rację, bo niedawno kupiłem Passat 2001r. 1.9TDI-PD i to własnie w nim mam taki błąd, a jeśli chodzi o immo to jest tak, że dostałem drugi kluczyk-scyzoryk(nieorginalny) i jak odpalę auto na nim to mryga mi kontrolka od immo, ale auto normalnie jeździ...
Nowy czy stary EGR cały czas wyrzuca przerwaną adaptacje numer bledu daj. wyjmij kluczyk, poczekaj 2 minuty, odepnij wtyczke z EGR, odpal auto , dodaj gazu, zgas, zaplon, odczytaj i podaj bledy z ta odpieta wtyczka.
Pierwsze pytanie to to czy wprowadzali prawodłowy PIN jeżeli tak to samochodzik na liczniku powinien przestać migać. Jeżeli przestaje migać a mimo to nie przechodzi procedura adaptacji (oczywiście trzeba mieć lepszą wersję vag) to może kluczyk nie jest dziewicą rzeczywiście lub mimałem taki przypadek że ten plastik wkoło stacyjki który jest antenką...
Witam . Ktoś pamięta czy w Module komfortu ( 46) przez adaptacje (10 ) i któryś kanał - można wyłączyć funkcję automatycznego zamykania drzwi po wyłączeniu auta . Chodzi o to by sam się samochód nie ryglował w czasie gdy wychodzę "po gazetę " a zostawię kluczyki w aucie ..Ktoś ma pomysł jak tę funkcję wyłączyć w przypadku Passata b5 oraz Skody Octavia...
Tak ciesze sie yupi... Chodzi o to iz myslalem ze musi byc immo odpowiednio naprogramowane, ze czysty erase nie wystarczy by potem odpalic samochod. Interesuje mnie tez jaki sprzet tzreba posiadac do takiej operacji (programator?) , gdyz sporo ludzi z samochodami pogwarancyjnymi z problematycznym immo. jest swiecei przekonana ze tylko wizyta u dealera...
Był temat licznika teraz pora na kluczyki.. Posiadam w passku jeden kluczyk, a chcialbym mieć 2, oczywiście aby odpalić samochod bez aktywacji immo i jednym i drugim kluczykiem. Czy do tego zabiegu, kluczyk który chce dodać moze być używany z innego passka? Czy potrzebuje do tego nowy transponder crypto48? Na stronie ross-tech jest opis adaptacji vag'iem...
Witam serdecznie, ze względu na luz "mechaniczny" w przekładni kier. oddałem ją do regeneracji do znanego zakładu w Sopocie. Wspomaganie elektryczne dotychczas działało bez zarzutu, nigdy nie było awarii oraz błędów. Po montażu do samochodu przekładni, ustawieniu geometrii żadna próba adaptacji wg. instrukcji z strony "Ross-tech" nie aktywowało wspomagania....
Po długiej walce zakończyłem wymianę licznika bez FIS na full FIS w Passacie 3BG (zarówno stary jak i nowy licznik miały IMMO3). Właściwie podstawowy problem polegał na adaptacji nowych zegarów. Przy IMMO3 da się za pomocą VAG-COM w sekcji 17-Instrument dokonać adaptacji na kanale 50 ale trzeba wpisać kod SKC. Kod ten można dostać tylko w serwisie VW...
błąd 00 194 usunięty jak na razie .Jest to błąd el.stacyjki ,są dwa rodzaje do automatycznej skrzyni i do manuala .Automat ma dodatkową cewkę ,podejrzewam jest to blokada aby nie wyjąć klucza w innej pozycji niż d . Wiązki ok ,najprawdopodobniej jest uszkodzony moduł el.kierownicy . Zmieniłem kod na manuala ,o dziwo silnik blokady zaczął pracować normalnie...
W nowym liczniku jest wpisany inny pin i nr immo. Dziwne że odpalisz auto ( ktoś w sterowniku silnika zrobił immo off). Tu jest film o adaptacji licznika musisz miec oba piny stary (czyli zgodny z pinem ECU) i nowy (nowego licznika). [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=...
Próbowałeś zaadoptować najpierw licznik do ecu? Bo z tego co piszesz to pewnie posiadasz pin i do kompa i do licznika? Jakie są numery sterownika? odezwij się na pw to postaram się pomóc Tak zawsze w bloku 50 adaptacji pisze mi klucz nie ok. nie dopiszesz licznika do ecu bez dopisanych kluczy najpierw kluczy później synchro Właśnie nie wiem dlaczego...
Witam dostałem wiadomość żeby opisać rozwiązanie więc piszę sorki że tak późno ale może się komuś przydać - z Licznika magnetti marelli w B5 PIN możemy wyciągnąć tylko programatorem (żadnym Super Vagiem ani innym wynalazkiem nie da się) w liczniku MM4 na motce podpinamy programator jak na rysunku i wyciągamy wsad http://obrazki.elektroda.pl/6348034700_1...
Po podlaczeniu wyskoczyly bledy 00928 - Blokujący Moduł dla Centralnego Zamykania; Przedni Kierowca Strona ( F220) 00928 - Blokujący Moduł dla Centralnego Zamykania; Przedni Kierowca Strona ( F220): Nieprawdopodobny Sygnał 929 Siłownik zamka centralnego prawy przód-F221 nieprawidłowy sygnał - BŁĄD SPORADYCZNY 931 (siłownik zamka centralnego prawy tył...
Immo działa i nawet blokuje inne ECU (miga), a plastikowy kluczyk serwisowy też nie odpala auta. Mam pin odczytany z VAG Commandera: wybór kombi i k-line, potem instrument/immobilizer, potem read i pokazuje się w polu login: 1200. Czy to jest PIN do ECU? PIN z nowego ECU: odczytany z VAG Commandera: wybór motor i Engine Control Unit, potem, potem read...
Wogóle nie przepisuje mi numerów immo i vin do licznika, a robiłem to już z innym też z immo3 i bez problemu. Miałem transpondery jakieś kupiłem na giełdzie ale nie pasowały (szklane), ale potem znalazłem jakieś inne kluczyki już kodowane i je zakodowałem ;\ więc nie do końca jkest tak że w immo 3 sie nie da zakodować jużraz zakodowanego. JAk pisałem...
Witam Panowie nabawiłem się problemu a mianowicie w autku Passat 2003r kasowałem błędy związane z centralnym zamkiem padły krańcówki zamki powymieniane ale błędy pozostały. Tak więc po kasowaniu pozostawał błąd 1131 - Wysterowanie kierunkowskazów no więc po wejściu w adaptację zostały ustawione kanały 08 i 09 oraz kanał 07 aby sygnał był podczas otwarcia...
witam , mam podobny problem ( zielone zegary) ustrojstwo , nie można zczytac pinu immo------ tylko przez programator , choler...... zakupiłem licznik z niebieskim podświetlaniem 919( bez can) i podczas adaptacji ( znalazłem na tym forum ) nie zapisuje mi kluczy - poprzednie skasowałem a nowych nie chce zapisac skubany w bloku 21 mimo że daję 1 wyświetla...
Poczytałem no i doczytałem, że błąd 00533 - Idle Speed Regulation między innymi odpowiada za lewe powietrze i/lub brak adaptacji przepustnicy po jej wcześniejszym odłączeniu (gdy wymieniałem cewkę zapłonową i kable do świec, odłączyłem przepustnicę). Tutaj PROCEDURA ADAPTACJI PRZEPUSTNICY W POJAZDACH Z TRADYCYJNĄ LINKĄ GAZU (ale bez zaworu regulacji...
Witam! Jestem po przekładce silnika w A6 C5 2000r. I dawca (AJK) i biorca (AZA) byli z tego samego roku, silniki takie same, różniły się jedynie oznaczeniami. Transponder w kluczyku oraz sterownik silnika zostały przełożone do mojego auta, zostały jedynie zegary, które po prostu "przekodowałem" ( wrzuciłem wsad z dawcy ). Jako że dawca był anglikiem,...
witam problem EGR rozwiązany, drut z którego zrobiona była sprężyna powrotna na tyle się wysunął, że blokował obrót półksiężyca został skrócony o 2 mm , niestety nie obyło się bez demontażu całej chłodnicy, bo jakichś inżynier uparł się aby, śruby mocujące sam nastawnik, były od strony komory silnika. Co do problemy z multifunkcją, moduł który kupiłem...
Niestety pogoda w ostatnim tygodniu nie dopisywała więc rozbieranie auta w celu ustalenia przyczyny musiałam odłożyć. Poniżej przedstawiam szczegółowe zachowanie centralnego zamka w moim aucie na którego podstawie uda się jednoznacznie ustalić przyczynę awarii: 1. Zamykając drzwi z kluczyka zamykając się wszystkie drzwi. 2. Zamykając drzwi z pilota...
Witam :) Czy ktoś sie spotkał z takim bledem : nieprawidłowy klucz programowalny ? lub za słaby sygnał z klucza? wsadziliśmy nowa deske z duzym fisem, deska jest bez cana, rocznikowo tak samo, rok produkcji na niej to 97, na mojej starej tez, rok namalowany markerem z jakiego było wyciagniete auta to 99, świeci cudownie.. wszystko jak by ok... ale immo...
VW PASSAT B5 1,6 benzyna 1998 rok (kod silnika AHL ? chyba ) Po przekręceniu kluczyka wtrysk benzynowy numer 1 ( stojąc przed autem, 1szy od rozrządu ) lał paliwo cały czas. Wymieniona listwa wtryskowa na drugą , bez zmian. Sprawdzona instalacja elektryczna od wtrysków do komputer a, rozpruta i przemierzona omomierzem, bez zmian. 1211336 Rozebrany...
Dobry wieczór. Trzeci dzień walczę z problemem. Pacjent to Volkswagen Passat B5 przed liftingiem, rocznik 1996 silnik AFN. Jeden z pierwszych modeli, więc wyposażony fabrycznie w zielone zegary magnetti marelli z którymi nie radzą sobie zbyt dobrze proste interfejsy. Numer części 3B0 919 860 D. Oczywiste, że brak w nim linii CAN. Przymierzyłem angielskie...
ja to robiłem w ten sposób 46 adaptacja i teraz nie pamietam kanału wiec probuj albo 1 albo 21 albo 26 ,nie wpisywalem ilosci kluczy to jest potrzebne do immo jak kodujesz klucz nie do pilotow ,wiec w ktoryms z wymienionych kanalow ustaw 1 nacisnij pilota i trzymajac zatwierdz i przejmij ,v vasie pisze podczas nacisniecia ze rozpoznano ,to samo z nastepnym...
Kolego zrób tak wrzuć nowe zegary -> VAg-com -> zegary-> login wpisz pin nowych zegarów-> adaptacje kanał 00 testuj i save-> zakoduj kluczę na kanale 21 i powinno być po problemie.
Mam problem z zaprogramowaniem nowego klucza. Do immo bez problemu się dopisał, auto odpala. Natomiast za nic nie chce się doprogramować, wg procedury, stary klucz do stacyjki, a nowy w zamek drzwi, nie idzie. Również przez próbę dopisania w adaptacjach modułu komfortu, nie da rady, cały czas widnieje jeden klucz, nie przyjmuje innej wartości. Czy potrzebny...
Dopasuj ECU do Immo. Czyli: Włóż stary klucz 17 Zegary 10 Adaptacja Kanał 00 Zatwierdź Jeśli pyta o wartość to wpisz 0 Zatwierdź. Przy następnym włączeniu zapłonu sterowniki dopsowują się. Potem dopasuj klucze.
Jak w temacie B5 2001R nie działają piloty. W module komfortu nie ma żadnych błędów. Adaptacia pilotów nic nie daje. Z kluczyka zamyka wszystkie drzwi ale nie mruga dioda w drzwiach kierowcy. Modół konfortu jest suchy wiązka cała.
dzieki juz wiem jak sie odczytuje nie wiedziałem ze lgin to pin heh.ale i tak nie moge zakodować tego klucza.jak biore za pomocą commandera 1.4 key learning podaje pin mam jeden klucz wkładam go do stacyjki do adaptacji daje jako jeden (1) klikam kodowanie czost tam sie dzieje kontrolka om immo na 2 sek znika po czym zapala sie ponownie a w commander...
No to problem rozwiazany, przyajmniej narazie. Klucz został wkodowany do modułu komfortu. Przeprowadzilem adaptacje klucza i zadziałało. Tylko musialem sie troche nagimnastykowac, bo wszelkie opisy sa tak skapo skonstruowane ze czasami trzeba troche poprobowac i zobaczyc czy dziala. Ja porownalem chyba 3 opisy procedur adaptacji i tylko jedna pasowala...
jeżeli licznik od awt jest tak samo wyskalowany jak azm to bym zostawił stary i nie podmieniałbym transponderów, a wymienił tylko ecu do którego nie potrzebujesz pinu. Odpal vaga zegary, adaptacja, kanał 00, odczytaj, zapisz, stacyjka off ok 5 sekund, stacyjka on, czekasz 2 min. (w praktyce mniej) klucz na zegarach gaśnie palisz auto zrób tak gdy poukładasz...
Procredura adaptacji pilota wg ross-tech (jeśli masz oczywiście dostep do kabla na obd i laptopa): Włączyć zapłon [46 - Cent. Conv.] lub [35 - Cent. Locking] (zależy od samochodu, ale u ciebie bedzie raczej 46) [Adaptation - 10] Kanał "01" (może być "21" w niektorych modelach). [Read] pokaże ilość zapisanych pilotów w polu "Stored Value". wpisz ilość...
adaptacja kluczyk passat adaptacja adaptacja passat
alarm master podłączyć zasilanie zmywarka silnika pompy msata mpcie
wózek widłowy gaśnie canon mg3650
Jak rozebrać suszarkę Philips HP8232 ThermoProtect? Audi MMI 3G – przerwane wgrywanie map, brak możliwości aktualizacji, naprawa FIX