http://www.vag-com.pl/adaptacja-przepust...
jak wtyczka pasuje to podłączaj. A co z adaptacją? :)
Tak, w liczniku jest immobilizer
Przede wszystkim musisz mieć co najmniej vcds-a vag -comem 409.1 nigdy nie robiłem to ci nie pomogę. Druga sprawa ktoś jak rozpiął maglownice krecił pewnie kierownicą zrywając taśme . Musisz kupić co pokazałeś na zdjęciu. Ostatnie, na dole w moim linku jest filmik na you tube jak postepować. Ogladaj go tyle razy aż zrozumiesz. Sterownik który cię interesuje...
Czyli zalogować się i dopiero po tym czasie wejść w adaptację ?
Brak adaptacji
Podłącz starą pompę, wykasuj błędy w immo i ecu i zostaw włączony zapłon na noc.
zrób tak 01 04 04 sterownik będzie skokowo zmieniał kąt wtrysku. poz 2 porządany poz 3 rzeczywisty kąt wtrysku jesli jest róznica to skoryguj ustawienie pompy oczywiscie silnik musi być nagrzany,zwłaszcza pompa-od temp.paliwa zależy kąt wtrysku
Dokładne tłumaczenie: Adaptacja układu regulacji składu mieszanki,(multiplikatywny współczynnik adaptacji)wskazanie zbyt ubogiej mieszanki.
Wczoraj wieczorem podpiąłem pod Vaga i usunąłem wszystkie błędy i błędów ponownie nie było Szkoda że treści mamy się domyślać... Przyczyn kilka np uszkodzona wiązka lub sterownik, może sama przepustnica. Czego mu brakuje jak gaśnie? Sądzę że powietrza i gaśnie bo się zalewa, ale należy to sprawdzić. Do sprawdzenia instalacja, albo spróbuj zrobić adaptację.
Tam nie działał zegar od pokazywania temp godz itp...
Jakie kontrolki świecą ?
Rozwiązano.
Nie jestem pewien czy trzeba wpisywać 0 , czy po prostu: test i zapisz. Procedura vag-tacho jest nadzwyczaj prosta i chyba nie można się pomylić, więc jeśli nadal nie da się dopisać kluczy to może wina jest w wadliwym transponderze?
Jak zakładasz używkę sensor zazwyczaj wywala że jest powyżej albo poniżej granicy adaptacji.
Wydaje mi się, że coś nie halo w samym reflektorze. Robiłeś adaptację poziomowania? może to pomoże, choć wątpię....
Bloki danych, adaptacja to zupełnie co innego. Możesz najpierw wejść w adaptacje - kanał 00, wartość 0, zapisz a potem w bloki danych i tam odpowiedni kanał - 98, przełączyć z prawej strony na USTAWIENIA PIERWOTNE, wtedy przepustnica powinna zacząć się ruszać, odczekać z minutę, przełączyć na BLOKI DANYCH (wcześniej ten sam przycisk miał nazwę USTAW....
Trzeba. Pin nie jest potrzebny. http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php...
jak to adaptujesz? nic nie trzeba zerować automatycznie wywala stare piloty ,sprubuj w adaptacji kanał 1 ,lub 21 ,lub 26
Sterownik hamulca postojowego do wymiany,kodowanie i adaptacja.
Witam. W przypadku immo3 jest potrzebny pin ze starego i nowego licznika. Po adaptacji zostaje pin ze starego licznika.
co to jest adaptacja przepustnicy ?
Nie, połączyć się z silnikiem, wejść w adaptacje, kanał 00, testuj, zapisz. Pojeździć na benzynie.
Sprawdź n108 na początek, druga opcja dolne koło .
w steering assist masz błedy: Number: VAG00003: Control module Error type 1: Electrical error in circuit Error type 2: Intermittent Zrobiłeś wrescie ten update software w steering wheel?? TAk moduł jest zintegrowany i trzeba wymienć razem z maglownicą. Taka głupota ale sprawdziłeś bezpieczniki? Passat ma autoamtyczne parkowanie? Robiłes adaptacje?
(at)majsterek12345 masz 100 % racji, ale skoro autor pyta dlaczego nie mrugają po zamknięciu więc w domyśle musiały mrugać wcześniej. A skoro pyta o takie rzeczy więc podejrzewam że nie ma pojęcia o adaptacjach.
To rzeczywiście ceny z kosmosu, w drogim rejonie mieszkasz. Regeneracja sprzęgła 650 zł. Wymiana sprzęgła + olej i filtr oleju 550 zł. Masz łącznie 1200 zł. ale nie 1900 zł. Kwota 4800 zł. to chyba za naprawę dwóch skrzyń mocno wyeksploatowanych. Są trzy rodzaje AG4: 01M (przedni napęd poprzeczny, sprzęgło ma na sobie przyspawany wieniec rozrusznika,...
Adaptacja zrobiona?
Jakie masz teraz kodowanie? Dodano po 2 Poczekaj u Ciebie tego nie ma w kodowaniu tylko w adaptacjach. http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php...
na adako masz trochę na temat adaptacji.
Sprawdź linie CAN i zasilanie lepiej. Jak ok to pewnie siedzi sam moduł.
chyba najpierw musisz zrobić adaptację
Witam. Czy mógłby mi ktoś pomóc z adaptacją czujnika kąta skrętu w passacie b5fl? Albo ktoś ma może tą rozpiskę i powie jak to rozczytać
co do resetu to nie, bo za dużo do stracenia A może właśnie te mody powodują takie zachowanie ręcznego? Auto Hold z fabryki czy też MOD? Może od niego zacznij i wyłącz go w Kodowaniu i Adaptacjach.
Gratuluje kolego :-D Możesz mi powiedzieć o jaką żółtą kropkę chodzi i czy zwykłym vag4.9 pl da się zrobić adaptację ?
Diagnostyka , czyszczenie przepustnicy , adaptacja przepustnicy.
stary licznik ma IMMO2 nowy 3. odczyt pinu z licznika od passata potem logowanie vagiem i adaptacja kluczyka?:) Pomoże ktoś odczytać?
W sterowniku hamulca. Zrób adaptację
dopisz nowe transpondery ,jak nie da rady to nic z tego,chyba że jest możliwość w adaptacjach jakiś zmian.
Witam! Czy możliwa jest adaptacja systemu ASR do VW Passat`a B5 z końcówki 1996 r., do standardowego systemu ABS? Pozdrawiam. Marcin
Immo vcdsem w sterowniku silnika, zegary mają źle cofnięty przebieg. nie mam mozliwosci sprawdzenia tego VCDS-em w sterowniku ,Nie mam takiej opcji w adaptacjach nie stety
Przepustnica czysta? Adaptacja zrobiona?
Przecież jest napisane w błędach co mu dolega. Ktoś wyłączył VAGiem poduszkę pasażera a nie odłączył wtyczki od poduszki przez co sterownik widzi że rezystancja jest zbyt mała. Odłącz wtyczkę poduszki lub włącz poduszkę w adaptacjach. Kanał 01, ma być 0 jeżeli poduszka ma działać, 1 jak ma być wyłączona. Po wyłączeniu poduszki w adaptacjach trzeba odłączyć...
czyli nowe transpondery załatwią sprawę ? "czytałem na wielu forach ze imo I i imo II są kompatybilne i można je ze sobą łączyć i kodować "
sprawdz, czy są wtyczki podpięte, moze trzeba zrobić adaptację
Widzisz kolego miałem faktycznie tandeta podróbek kabla i programu a podpowiedzi programu jednak nie było. Czyli jednak warto pytać na forum bo znalazłem odpowiedź na mój problem właśnie tu mimo złośliwych komentarzy na temat mojej niewiedzy. Zamykam temat
Zacznij od mierzenia przepływki , a co do falujących obrotów to wyczyszczenie i adaptacja przepustnicy.
01 02 05 10 i tam kanał 00 04 i tam 001.060.098 trzeba wybrać 06 wyłączyć zapłon i wyjąć kluczyk, a następnie poczekać ponad 30sekund
Przy jakiej temperaturze silnika? Pokusił się ktoś na wykonanie adaptacji?
Witam serdecznie! Kolega posiada Passata B5 97r i chciałem zaprogramować mu kluczyk zdalnego otwierania bo jego się po prostu popsuł. Podłączyłem VAG, zwykły kabel KKL ( ponieważ drugiego kabla Hex nie obsługuje ) no i po odpaleniu VCDS-Lite 1.2 łączy się z silnikiem, z modułem komfortu, można kasować błędy no i wygląda jakby działał ale we wejściu...
W tym samochodzie nie robi sie adaptacji przepustnicy.
Piny napewna sa ok,ale juz zmeczylem sie tematem.Zrobilem klona z nastepnego paska jaki sie trafil,zmiana zawrtosci epromu sterownika silnika i zegara nowe fiolki do kluczy i jest ok.Na 100%jest ograniczenie czasowe to juz wiem,tylko jeszcze nie wiem w ktorym miejscu.Nastepny pasek nastepne doswiadczenie.Ten miz zabral tydzien z zycia,uruchomilem go...
Sprawdź czujnik położenia przepustnicy. Nie sprawdz tylko wyczyść i przeprowadz adaptacje...
A raczy kolega podać błędy ? Przyczynę wymiany nie żadnej pompy tylko silnika jak już hamulca postojowego lewego ? Czym robisz diagnozę ? Czy robiłeś adaptację ?
Łączysz się z immo, wchodzisz w Security Access, podajesz PIN, adaptacja, kanał 001, wpisujesz ilość kluczy, test, save, rozłączasz sie z immo i wtykasz kolejne klucze.
kolego jak moc i pojemność ta sama to powinno pasować kwestia teraz czy sterownik wykryje ten zacisk czy trzeba robić jakąś adaptacje
Silnik się grzeje tak jakby przesłona była zamknięta dlatego istotne jest dla mnie czy nie trzeba zrobić jakiejś adaptacji komputerem
Wydaje mi się że powinieneś zrobić adaptację nowego przepływomierza Przepływomierz nie ma mozliwosci adaptacji.
dobrze by było zrobić po prostu adaptacje vagiem. Pin licznika UK 9443. Pin licznika eu 1126 alternatywnie zrobiłem dwie opcje: 1. wsad o nazwie "anglik przerobiony na eu" wgrywasz do licznika angielskiego i zmieniasz w nim tarcze na eu. Zdarza się, że po zmianie wartości odpowiadających za wychylenie wskazówki prędkościomierza na wyświetlaczu pokazuje...
Mam problem z vw jesli chodzi o kanaly. Przy adaptacjach wchodzi sie w odpowiednie kanaly(channel) i tu problem Gdzie moge znalesc opisy ktory kanal za co odpowiada? Hamulce w pasacie to 006 i 007 to tyle co wiem. Pozdrawiam.
Wsc to kod serwisu. Ty chcesz wejść w sterownik silnika w adaptacje?
Dzięki za podpowiedź ale to nie to. Pisałem, że siłownik jest ok. Zębatki całe. Problem rozwiązałem. Winą są luzy (wyrobienia) powstałe na samym cięgnie od dźwigni klap jak i na samych klapach, co ciekawe wcale nie duże, łącznie około 1,5mm. Układ się rozkalibrowuje i sterownik głupieje bo mu nie pasuje zerowe położenie dźwigni. Zrobiłem mały patent...
Jeśli bład w ECU trzeba zmienić w nim oprogramowanie.
A jaki ma kolega transponder w kluczu ?
B6 spryski xenonów działają odrazu po dotknięciu manetki. Czy jest opcja opóźnienia ich i kilka sekund? Aby najpierw pryskał na szybę a po 2sec na reflektory. Jak wygląda taka adaptacja.
Teoretycznie tak ale bywają przypadki że błędy są właśnie ze względu na brak adaptacji i po adaptacji błędy znikają.
Witam po wymianie zaworu egr wywala blad potencjometru recyrkylacji spalin czy powinienem przeprowadzić adaptację? Passat b6 bmp
Moduł komfortu,adaptacja ,kanał 1
A kodowania jakich sterowników pozmieniałeś ?? czy robiłeś adaptacje przepustnicy ??
Wartość 0 nie jest brakiem adaptacji.(tak mi się wydaje).Poruszaj autem-wartośc musi się zmieniać.
Rurka moze byc zabita nagarem Te metalowe rurki w które wchodzą węże od czujnika ciśnienia? Adaptacja zrobiona
Adaptacja, lewe powietrze.
Witam wczoraj byłem u gazownika,chciał zrobić adaptacje i powiedział że wogólę się nie da.Silnik odrazu gaśnie jak wciskał adaptacja
Oraz kilka procedur typu adaptacja g85, g201 itp.
Zrób adaptację tylko w abs. Powinno pomóc. Musisz podać login 40168 w Security akces jak dobrze pamiętam😉
tp dopisac do szafy?
Wymieniłem czujnik kąta skrętu G85 i potrzebuje wykonać adaptację pomoże ktoś? Posiadam vcds, Pasek B5 rocznik 2000, wspomaganie hydrauliczne.
umuj przepustnice i zrób jej adaptacje Pozdrawiam
wysuszenie kompa i adaptacja przepustnicy pomogły
to bardzo skąplikowany zestaw(można podłaczyć sam silnik) ale raczej martwiłym się mechaniką
Co prawda błędy trochę inne ,ale może coś pomoże ;-) Poczytaj http://forum.vw-passat.pl/threads/85317-...
Kupiłem kabelek na Ali taki: Kabel diagnostyczny OBD2 VAG COM V20.4.1 angielski STM32F415VGT6 ARM + 9241A + TJA10S7 + STM 415 OBD2 1:1 SMT obsługuje MQB,MSB,MLB i też niby łączy się z audi ale w zasadzie nic nim nie mogę zrobić, zero adaptacji w passacie b6 już coś można pobawić się też angielska wersja, ale to akurat nie przeszkadza
Oczywiście nieszczelność może być, ale nie zapomnij i profilaktycznym czyszczeniu i adaptacji przepustnicy.
Spróbuj wyczyścić przepustnicę i następnie zrób adaptację przepustnicy.
Kolego bez urazy, ale jeżeli nie wiesz gdzie znaleźć kodowanie licznika posiadając VAGA to ja nie podejmuję się wytłumaczyć ci co sprawdzić i co zrobić żeby było dobrze. Znajdź kogoś kumatego z VAGIEM, lub zapraszam do siebie.
Zrób przyuczenie licznika do ecu Dodano po 53 Mam "Polski VAG", ale nie mam dostępu do "ADAPTACJA"
Witam założyłem nowy czujnik poziomowania xenonów passat b5 fl wykasowalem błąd i niewiem co dalej wyskakuje mi teraz błąd 1539 pomocy Dodano po 5 Czy musze go jakiś na nowo wgrać czy jakoś adaptacja
Nie wyciągałeś przepusticy ? czasami jak się kończy silik krokowy w przepustnicy to może się tak dziać . Spróbuj zrobić adaptacje przepusticy wagiem.
Może czyszczenie i adaptacja przepustnicy wystarczy.
Wyczyść przepustnicę i silnik krokowy. Dokonaj adaptacji VAG-iem.
Potrzebujesz pin że swojego auta,możesz to poczytać z zegarów lub ecu silnika. Potrzebny też pin z nowego (używanego) ecu. Procedurę adaptacji znajdziesz tu http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php... Pozdrawiam
Sonda lambda, adaptacja przepustnicy, szczelność dolotu.
Pasują bez problemu, tylko musisz mieć pin z nowego licznika i robisz adaptacje kluczy.
witam dzieki za pomoc ale nie moge znalesc w vcds w bolkach pomiarowych kanalu do sprawdzenia pilota w b5, natomiast w passacie b6 jest na kanale 10, adaptacja pilota na 01 i dupa nie przyjmuje wartosci podczas adaptacji passat b6 jest na filmie moze dlatego ze jest blad alarmu, nie wiem, nie mam dostepu teraz do passata b5 ale to w nim nie moge znalesc...
Nastawnikiem.
Przede wszystkim adaptacje w bcm-ie.
Adaptacja obowiązkowa po czyszczeniu przepustnicy
No tak może być . Tylko tutaj się nie podaje danych auta, więc równie dobrze może być BLS z elektrycznym.
Czytałem tamten wątek. To było stare auto. Kupować wiele tych czujników nie ma sensu, bo w ASO w Niemczech kosztują po 60 eur, więc kupisz 5 używek w kraju i na to samo wychodzi. Fabrycznie są przynitowane do blach w drzwiach, więc używki jest kłopot próbować. Ma ktoś patent na zmianę kodowania?
TO nie renault żeby adaptację szyb robić.
adaptacja passat adaptacja hamulca passat adaptacja skrzyni passat
wieje gorące powietrze czujnik klimatyzacji vectra skrzynia automatyczna dodge
Brak pracy pilarki elektrycznej Makita - przyczyny Gdzie znajdę diodę SS34? Zastosowania i urządzenia