jak wtyczka pasuje to podłączaj. A co z adaptacją? :)
http://www.vag-com.pl/adaptacja-przepust...
Czyli zalogować się i dopiero po tym czasie wejść w adaptację ?
Wczoraj wieczorem podpiąłem pod Vaga i usunąłem wszystkie błędy i błędów ponownie nie było Szkoda że treści mamy się domyślać... Przyczyn kilka np uszkodzona wiązka lub sterownik, może sama przepustnica. Czego mu brakuje jak gaśnie? Sądzę że powietrza i gaśnie bo się zalewa, ale należy to sprawdzić. Do sprawdzenia instalacja, albo spróbuj zrobić adaptację.
Tak, w liczniku jest immobilizer
Przede wszystkim musisz mieć co najmniej vcds-a vag -comem 409.1 nigdy nie robiłem to ci nie pomogę. Druga sprawa ktoś jak rozpiął maglownice krecił pewnie kierownicą zrywając taśme . Musisz kupić co pokazałeś na zdjęciu. Ostatnie, na dole w moim linku jest filmik na you tube jak postepować. Ogladaj go tyle razy aż zrozumiesz. Sterownik który cię interesuje...
Brak adaptacji
Tam nie działał zegar od pokazywania temp godz itp...
zrób tak 01 04 04 sterownik będzie skokowo zmieniał kąt wtrysku. poz 2 porządany poz 3 rzeczywisty kąt wtrysku jesli jest róznica to skoryguj ustawienie pompy oczywiscie silnik musi być nagrzany,zwłaszcza pompa-od temp.paliwa zależy kąt wtrysku
(at)majsterek12345 masz 100 % racji, ale skoro autor pyta dlaczego nie mrugają po zamknięciu więc w domyśle musiały mrugać wcześniej. A skoro pyta o takie rzeczy więc podejrzewam że nie ma pojęcia o adaptacjach.
Dokładne tłumaczenie: Adaptacja układu regulacji składu mieszanki,(multiplikatywny współczynnik adaptacji)wskazanie zbyt ubogiej mieszanki.
Bloki danych, adaptacja to zupełnie co innego. Możesz najpierw wejść w adaptacje - kanał 00, wartość 0, zapisz a potem w bloki danych i tam odpowiedni kanał - 98, przełączyć z prawej strony na USTAWIENIA PIERWOTNE, wtedy przepustnica powinna zacząć się ruszać, odczekać z minutę, przełączyć na BLOKI DANYCH (wcześniej ten sam przycisk miał nazwę USTAW....
Gratuluje kolego :-D Możesz mi powiedzieć o jaką żółtą kropkę chodzi i czy zwykłym vag4.9 pl da się zrobić adaptację ?
co do resetu to nie, bo za dużo do stracenia A może właśnie te mody powodują takie zachowanie ręcznego? Auto Hold z fabryki czy też MOD? Może od niego zacznij i wyłącz go w Kodowaniu i Adaptacjach.
Sterownik hamulca postojowego do wymiany,kodowanie i adaptacja.
Jakie kontrolki świecą ?
na adako masz trochę na temat adaptacji.
chyba najpierw musisz zrobić adaptację
co to jest adaptacja przepustnicy ?
W sterowniku hamulca. Zrób adaptację
w steering assist masz błedy: Number: VAG00003: Control module Error type 1: Electrical error in circuit Error type 2: Intermittent Zrobiłeś wrescie ten update software w steering wheel?? TAk moduł jest zintegrowany i trzeba wymienć razem z maglownicą. Taka głupota ale sprawdziłeś bezpieczniki? Passat ma autoamtyczne parkowanie? Robiłes adaptacje?
A raczy kolega podać błędy ? Przyczynę wymiany nie żadnej pompy tylko silnika jak już hamulca postojowego lewego ? Czym robisz diagnozę ? Czy robiłeś adaptację ?
sprawdz, czy są wtyczki podpięte, moze trzeba zrobić adaptację
Jak zakładasz używkę sensor zazwyczaj wywala że jest powyżej albo poniżej granicy adaptacji.
Sprawdź czujnik położenia przepustnicy. Nie sprawdz tylko wyczyść i przeprowadz adaptacje...
Wydaje mi się że powinieneś zrobić adaptację nowego przepływomierza Przepływomierz nie ma mozliwosci adaptacji.
kolego jak moc i pojemność ta sama to powinno pasować kwestia teraz czy sterownik wykryje ten zacisk czy trzeba robić jakąś adaptacje
Wydaje mi się, że coś nie halo w samym reflektorze. Robiłeś adaptację poziomowania? może to pomoże, choć wątpię....
B6 spryski xenonów działają odrazu po dotknięciu manetki. Czy jest opcja opóźnienia ich i kilka sekund? Aby najpierw pryskał na szybę a po 2sec na reflektory. Jak wygląda taka adaptacja.
Diagnostyka , czyszczenie przepustnicy , adaptacja przepustnicy.
Adaptacja zrobiona?
jak to adaptujesz? nic nie trzeba zerować automatycznie wywala stare piloty ,sprubuj w adaptacji kanał 1 ,lub 21 ,lub 26
Podłącz starą pompę, wykasuj błędy w immo i ecu i zostaw włączony zapłon na noc.
Witam. W przypadku immo3 jest potrzebny pin ze starego i nowego licznika. Po adaptacji zostaje pin ze starego licznika.
Witam założyłem nowy czujnik poziomowania xenonów passat b5 fl wykasowalem błąd i niewiem co dalej wyskakuje mi teraz błąd 1539 pomocy Dodano po 5 Czy musze go jakiś na nowo wgrać czy jakoś adaptacja
Zrób przyuczenie licznika do ecu Dodano po 53 Mam "Polski VAG", ale nie mam dostępu do "ADAPTACJA"
Nie, połączyć się z silnikiem, wejść w adaptacje, kanał 00, testuj, zapisz. Pojeździć na benzynie.
Zacznij od mierzenia przepływki , a co do falujących obrotów to wyczyszczenie i adaptacja przepustnicy.
Sprawdź linie CAN i zasilanie lepiej. Jak ok to pewnie siedzi sam moduł.
Przy jakiej temperaturze silnika? Pokusił się ktoś na wykonanie adaptacji?
Immo vcdsem w sterowniku silnika, zegary mają źle cofnięty przebieg. nie mam mozliwosci sprawdzenia tego VCDS-em w sterowniku ,Nie mam takiej opcji w adaptacjach nie stety
czyli nowe transpondery załatwią sprawę ? "czytałem na wielu forach ze imo I i imo II są kompatybilne i można je ze sobą łączyć i kodować "
Wsc to kod serwisu. Ty chcesz wejść w sterownik silnika w adaptacje?
Piny napewna sa ok,ale juz zmeczylem sie tematem.Zrobilem klona z nastepnego paska jaki sie trafil,zmiana zawrtosci epromu sterownika silnika i zegara nowe fiolki do kluczy i jest ok.Na 100%jest ograniczenie czasowe to juz wiem,tylko jeszcze nie wiem w ktorym miejscu.Nastepny pasek nastepne doswiadczenie.Ten miz zabral tydzien z zycia,uruchomilem go...
Czy Pasata B6 zrobię znajomemu -to może tak, ale kluczykiem już nie za 35PLN, a zakupionym w serwisie z odpowiednio spreparowanym transponderem -samego transpondera spreparowanego w serwisie chyba nie kupie, no i nie mam pinu potem do zakodowania. Jutro podzwonimy i się dowiem. będziesz miał pin to i tak nie dopiszesz kluczyka do Passata B6 bo musisz...
Przepustnica czysta? Adaptacja zrobiona?
Kupiłem kabelek na Ali taki: Kabel diagnostyczny OBD2 VAG COM V20.4.1 angielski STM32F415VGT6 ARM + 9241A + TJA10S7 + STM 415 OBD2 1:1 SMT obsługuje MQB,MSB,MLB i też niby łączy się z audi ale w zasadzie nic nim nie mogę zrobić, zero adaptacji w passacie b6 już coś można pobawić się też angielska wersja, ale to akurat nie przeszkadza
dopisz nowe transpondery ,jak nie da rady to nic z tego,chyba że jest możliwość w adaptacjach jakiś zmian.
Rurka moze byc zabita nagarem Te metalowe rurki w które wchodzą węże od czujnika ciśnienia? Adaptacja zrobiona
Mam problem z vw jesli chodzi o kanaly. Przy adaptacjach wchodzi sie w odpowiednie kanaly(channel) i tu problem Gdzie moge znalesc opisy ktory kanal za co odpowiada? Hamulce w pasacie to 006 i 007 to tyle co wiem. Pozdrawiam.
A kodowania jakich sterowników pozmieniałeś ?? czy robiłeś adaptacje przepustnicy ??
odłącz akumulator na kilka godzin , następnie nagrzej auto i potrzymaj na 3-4tys obrotów przez 3 sekundy (z 3-4 próby) oczywiście na benzynie , jeżeli nie pomoże przeczyść przepustnicę i silnik krokowy , chyba że masz kabel diagnostyczny to zrób od nowa adaptacje
A jaki ma kolega transponder w kluczu ?
W tym samochodzie nie robi sie adaptacji przepustnicy.
Silnik się grzeje tak jakby przesłona była zamknięta dlatego istotne jest dla mnie czy nie trzeba zrobić jakiejś adaptacji komputerem
Witam. Czy mógłby mi ktoś pomóc z adaptacją czujnika kąta skrętu w passacie b5fl? Albo ktoś ma może tą rozpiskę i powie jak to rozczytać
witam dzieki za pomoc ale nie moge znalesc w vcds w bolkach pomiarowych kanalu do sprawdzenia pilota w b5, natomiast w passacie b6 jest na kanale 10, adaptacja pilota na 01 i dupa nie przyjmuje wartosci podczas adaptacji passat b6 jest na filmie moze dlatego ze jest blad alarmu, nie wiem, nie mam dostepu teraz do passata b5 ale to w nim nie moge znalesc...
dobrze by było zrobić po prostu adaptacje vagiem. Pin licznika UK 9443. Pin licznika eu 1126 alternatywnie zrobiłem dwie opcje: 1. wsad o nazwie "anglik przerobiony na eu" wgrywasz do licznika angielskiego i zmieniasz w nim tarcze na eu. Zdarza się, że po zmianie wartości odpowiadających za wychylenie wskazówki prędkościomierza na wyświetlaczu pokazuje...
Witam wczoraj byłem u gazownika,chciał zrobić adaptacje i powiedział że wogólę się nie da.Silnik odrazu gaśnie jak wciskał adaptacja
Jakie masz teraz kodowanie? Dodano po 2 Poczekaj u Ciebie tego nie ma w kodowaniu tylko w adaptacjach. http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php...
umuj przepustnice i zrób jej adaptacje Pozdrawiam
Rozwiązano.
Oczywiście nieszczelność może być, ale nie zapomnij i profilaktycznym czyszczeniu i adaptacji przepustnicy.
Spróbuj wyczyścić przepustnicę i następnie zrób adaptację przepustnicy.
Witam! Czy możliwa jest adaptacja systemu ASR do VW Passat`a B5 z końcówki 1996 r., do standardowego systemu ABS? Pozdrawiam. Marcin
Pasują bez problemu, tylko musisz mieć pin z nowego licznika i robisz adaptacje kluczy.
Teoretycznie tak ale bywają przypadki że błędy są właśnie ze względu na brak adaptacji i po adaptacji błędy znikają.
Nie jestem pewien czy trzeba wpisywać 0 , czy po prostu: test i zapisz. Procedura vag-tacho jest nadzwyczaj prosta i chyba nie można się pomylić, więc jeśli nadal nie da się dopisać kluczy to może wina jest w wadliwym transponderze?
Trzeba. Pin nie jest potrzebny. http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php...
Moduł komfortu,adaptacja ,kanał 1
Cares nie da rady wykryć tej usterki potrzeba na przykład program VCDS zobaczyć w kodzie źródłowym sterowników pokaże w 80 % namiar na usterek. a jeśli jest brak komunikacji to - Brak lub nieprawidłowe ustawienie podstawowe / adaptacja
Adaptacja, lewe powietrze.
Sprawdź n108 na początek, druga opcja dolne koło .
wysuszenie kompa i adaptacja przepustnicy pomogły
Witam po wymianie zaworu egr wywala blad potencjometru recyrkylacji spalin czy powinienem przeprowadzić adaptację? Passat b6 bmp
Jedyny sposób na sprawdzenie ciśnienia to manometr wpięty w przewód zasilający listwę w paliwo i nie wiem czy dobrze pamiętam ale przy tym sterowniku chyba nie ma możliwości skasowania adaptacji.
Dokładnie Ci nie powiem ale radził bym jechać do jakiegoś elektronika i tak prawdopodobnie nie poradzisz sobie ze wsadem licznika i adaptacją kluczy.
Wyczyść przepustnicę i silnik krokowy. Dokonaj adaptacji VAG-iem.
Nie ma potrzeby wykręcać przepustnicy. Trochę rozpuszczalnika, ściereczka, wyczyścić. Jak będą zbyt wysokie obroty jechać do warsztatu, który przeprowadzi adaptację.
Może czyszczenie i adaptacja przepustnicy wystarczy.
Nie wyciągałeś przepusticy ? czasami jak się kończy silik krokowy w przepustnicy to może się tak dziać . Spróbuj zrobić adaptacje przepusticy wagiem.
tp dopisac do szafy?
Witam mam silniczki od szyb z passata i chciałem je zaadoptować do felicji czy potrzeba jakiś sterowników komfortu czy raczej jest możliwość podłączenia bez nich ,dodam że nie zależy mi na domykaniu Dodano po 21 Rozebrałem ten silnik i znalazłem tam płytke Czy ta płytka odpowiada za domykanie Kostka jest na 18 pinów(16 mniejszych i 2 większe)
Przecież jest napisane w błędach co mu dolega. Ktoś wyłączył VAGiem poduszkę pasażera a nie odłączył wtyczki od poduszki przez co sterownik widzi że rezystancja jest zbyt mała. Odłącz wtyczkę poduszki lub włącz poduszkę w adaptacjach. Kanał 01, ma być 0 jeżeli poduszka ma działać, 1 jak ma być wyłączona. Po wyłączeniu poduszki w adaptacjach trzeba odłączyć...
TO nie renault żeby adaptację szyb robić.
Mysle ze pompa coś nie hallo Tu nie musisz wykonywac adaptacji pompy
Oraz kilka procedur typu adaptacja g85, g201 itp.
Tak wpisuję nowy login. A tak na marginesie przeczytałem wszystkie posty na elektrodzie w tym temacie i żaden nie udzielił mi odpowiedzi na ten problem.
Sonda lambda, adaptacja przepustnicy, szczelność dolotu.
stary licznik ma IMMO2 nowy 3. odczyt pinu z licznika od passata potem logowanie vagiem i adaptacja kluczyka?:) Pomoże ktoś odczytać?
Łączysz się z immo, wchodzisz w Security Access, podajesz PIN, adaptacja, kanał 001, wpisujesz ilość kluczy, test, save, rozłączasz sie z immo i wtykasz kolejne klucze.
Kolego bez urazy, ale jeżeli nie wiesz gdzie znaleźć kodowanie licznika posiadając VAGA to ja nie podejmuję się wytłumaczyć ci co sprawdzić i co zrobić żeby było dobrze. Znajdź kogoś kumatego z VAGIEM, lub zapraszam do siebie.
U0415 - Nieważne dane z modułu sterującego układu ABS. Ten drugi tyczy się tego samego... Da się to wykasować? Powraca? Napisz coś więcej.
Przede wszystkim adaptacje w bcm-ie.
Witam, szukam rozwiązania problemu mojego komfortu w passacie b5fl 2001 (korby z tyłu) Chodzi o to że po odłączeniu akumulatora moduł "pada" i wstaje dopiero po podgrzaniu procka MC68HC908AZ60. Do tego w Vagu wykrywa mi go nie z końcówką 799A (taki mam napewno bo ma trzy wtyczki) tylko 799B. Czy ktoś wie dlaczego procesor wstaje dopiero po podgrzaniu...
Problem rozwiązany. Adaptacja przez moduł ABS. według procedury.
Adaptacja obowiązkowa po czyszczeniu przepustnicy
Nastawnikiem.
Nie mylisz się, w ZF5HP19FL adaptacji nie wykonuje się.
wiem o tym kolego:) proszę jednak o schemat wiązki a nie o informacje co trzeba wymienić, pozdrawiam
passat adaptacja adaptacja hamulca passat adaptacja skrzyni passat
protect radio kenwood internet zawiesza spawarka normy
polerowanie plexi programator cp2102
Kody do pilota uniwersalnego dla TV Manta Zwarcie w akumulatorze żelowym: skutki i zagrożenia