Przecież immo jest oddzielne wymieniasz tylko ECU, po co Ci kluczyki?
Może to kwestia adaptacji poprzez interfejs diagnostyczny. Skoro nie było podłączone to pewnie także pozostało na ustawieniach do poprzedniego pojazdu.
Jak wyżej. Można też okrężną drogą, ale pin masz niepoprawny. Nie wpuszcza cie do adaptacji.
Po przekręceniu kluczyka słychać pracę przepustnicy?
Dzieki za szybką radę. ok, spróbuje z tym czujnikiem Halla. Mam pytanie jeszcze takie, czy odłączenie i podpięcie obecnej przepustnicy i przeprowadzenie adaptacji cos da? Skoro przepustnica się adoptuje po przekteceniu kluczyka, to po co ją adaptować z komputera i np. Vagu? Jak za bardzo kombinuje to sorki.
To źle cię zrozumiałem. W takim razie bez przeróbki kostki stacyjki się nie obędzie. A skoro ją rozbierałeś i nie wyszło to pewnie się nie da. Ja na oczy rozebranej kostki od Felicji nigdy nie widziałem, więc pojęcia nie mam czy jest to wykonalne. Załóż dodatkowy włącznik na obwód radia/zapalniczki. Najprostsza opcja. Można by też zbudować układ, zakładając...
Czy ktoś mógłby mi udostepnic procedure adaptacji kluczyka w skodzie felicji r.2000 ? ? ? Pliss
(at)chyzio Mam ten sam problem golf diesel 96r i tylko jeden kluczyk Troche siedze takie tematy i to są maje wnioski potrzebuje interfece VAG - w produkcji :) program VWTool 2.0.9 ,Vag com 303.1 ,DeltaScan i poradnik Procedura adaptacji kluczyków (...)wkładamy prawidłowy kluczyk do stacyjki i włączamy zapłon, w programie wybieramy opcję [Immobilizer],...
Liczniki po 2007 roku nie sa juz takie proste. Albo brak adaptacji po podaniu pinu, albo inne problemy. Jak coś to moge Ci dokodować kluczyki (transpodery) , jesli licznik jest od tego auta to wszystko bedzie działac.
Zrób tak: Zbierz wszystkie piloty zdalnego sterowania jakie chcesz zaprogramować. Jeden z kluczyków pojazdu umieść w stacyjce i włącz zapłon w pozycję ON. Korzystając z programu VAG-COM wykonaj następujące czynności: [Wybór] [46 - Moduł komfortu] lub [35 - Centralny zamek] [Adaptacja - 10] Wybierz kanał "01" (w niektórych modelach AUDI może to być kanał...
Witam, (1.9 tdi ASZ 2004 r ) Zakupiłem nowy kluczyk ale nie mogę go dodać. Grot zrobiony, transponder w kluczyku ID48, pin immobilizera znany. W vagu wchodzę 25- immobilizer następnie Loguj ( normalnie wchodzi ) później Adaptacja kanał 01 i tutaj jak chcę dodać nowy kluczyk to wszystko mi zeruje (nawet stary kluczyk wywala). Czytałem w innym wątku,...
Nie widzę żebyś dopisywał ecu do licznika,sam klucz nie pomoże. Problem rozwiązany po wgraniu nowego wsadu wszystko poszło idealnie adaptacja i kodowanie bez problemu. Problemem był wsad licznika. Wrzucam dwa wsady do skody dla potomnych. Dodano po 7 skoda 1U2919034G
a co zrobić gdy nie ma się dzialajacego kluczyka? mam oryginalny komplet kluczy 4 sztuki w tym 2 piloty żaden nie dziala. W obydwu rozladowaly sie baterrie a w aucie akumulator już wymienilem na nowe dioda na kluczykach zaczęła reagować na przycisniecie guzików. w zakladce 046 modul komfortu 010 adaptacja w polu 01 zapisana jest wartosc 1 i moduł nie...
Zbierz wszystkie piloty zdalnego sterowania jakie chcesz zaprogramować. Jeden z kluczyków pojazdu umieść w stacyjce i włącz zapłon w pozycję ON. Korzystając z programu VAG-COM wykonaj następujące czynności: [Wybór] [46 - Moduł komfortu] lub [35 - Centralny zamek] [Adaptacja - 10] Wybierz kanał "01" (w niektórych modelach AUDI może to być kanał "21")...
Obecnie nie mam laptopa, próbowałem też zrobić przez vag, też się nie dało, był zaadaptowany 1 kluczyk, potem zresetowałem, zapisałem adaptacja i nic. ----------------------------------------... Przed chwilą chciałem zaadaptować pilot z innego Leona i nic. Tak samo ten niesprawny w tamtym i tez...
przeprowadzam adaptacje pompy w silniku 2.5 V6 TDI samochodu z rocznika 2005 Skody SUPERB. Używam do tego najnowszego oryginalnego VAG CAN Profesional. oraz DELPHI , wywala mi błąd podczas adaptacji. Moje pytanie: posiadam PIN na zdrapce przy kluczyku 1749, czy login to pin ? w czym moze byc problem podczas adaptacji pompy jeśli ktoś kiedyś zmienił...
Alarmu fabrycznie w aucie nie było. Był tylko centralny zamek z kluczyka. W zestawie do silnika BZG był komplet kluczyków (centralny zamek na pilota), stacyjka, licznik, sterownik silnika i sterownik centralnego zamka. Wszystko jest przełożone z tego zestawu poza licznikiem który został oryginalny z auta. Jak wykodować ten alarm?? W podpowiedziach mam...
vag i adaptacja kluczyków w systmie komfortu- mam do skody Octavi procedure bez vaga
Witam !!! Do sprzedania mam interfejs do wszystkich samochodów z grupy VAG. Wykasuje błędy, dopisze kluczyk, sprawdzi przebieg, zrobi adaptacje itd. Obsługuje samochody starsze z magistralą K jak i te najnowsze z CAN. Porobiłem wszystko co chciałem i sprzedaję dalej. Cena 200zł - przesyłka free. Kontakt PRV
Witam Mam problem z brakiem napięcia na zaworze n109.( auto nie odpala jeśli nie podam 12v bezpośrednio na zawór z aku ) Przekaźnik w skrzynce działa. Po przekręceniu kluczyka lampka od świec żarowych mignie. Nastawnik pompy dokonuje adaptacji. Mogę także połączyć się ze sterownikiem silnika. Moja prośba to opis połączenia pomiędzy przekaźnikiem - komputerem...
Aha bo sie zastanawiałem dlaczego nie przyjmuje mi pinu odczytanego zarówno commanderem jak i tym urządzeniem w starego typu zegarze. Ale może to przez to że kluczyk mam ze starym transponderem bo przy adaptacji licznika wyskakuje mi klucz nieprawidłowy. Załatwie nowe transpondery i zobaczę czy sie podniesie. W każdym razie jakiego pinu bym nie wpisałe...
Witam. Kupiłem nowy licznik oraz kabel vag tacho Odczytałem PIN i problem polegał na tym że podczas dodawania kluczyków nie zapamiętywało ich ani zmienionego przebiegu, to samo było podczas adaptacji w vag-com w kanale 21 Podczas kolejnych prób wywaliło program Vag-tacho. Teraz nie mogę się połączyć kablem z licznikiem(vag-tacho oraz vag-com go nie...
Witam, Pracuję nad stanowiskiem "badawczym" tzn. licznik na stole. Mam ogromny problem z dokodowaniem kluczyków (licznik jak w temacie Skoda Octavia I MFA 1U0 920 841B). Mam odczytany EEPROM i znaleziony PIN, mogę poprawnie zalogować się do licznika. Bloki pomiarowe 22,23,24 podają, że mogę zakodować nowe kluczyki. Niestety kiedy przechodzę do adaptacji...
witam Zgubiłem kluczyk do samochodu (Skoda Felicia 1.3 MPI rok 1999 komputer silnika SIMOS). Pozostał mi zapasowy z blaszką na której jest numer umożliwiający dorobienie kopii drugiego kluczyka oraz PIN. Z dorobieniem frezowaniem kluczyka nie ma problemu. Kluczyk nie posiada wbudowanego pilota. Jest problem z adaptacją immo-transpondera zawartego w...
ok dzięki za pomoc, jutro biore się za to. Dodano po 18 Udało mi się tylko jeden z kluczyków zaprogramować i to ten dodatkowy, którego nie używałem ale dobre i to, że jeden działa. Próbowałem też wpisac w Moduł komfortu 46 - Adaptacja 10 - wybrać kanał 00 - tak doczytałem w jednym miejscu, że kanał 00 to reset- wciskając póżniej - testuj - zapisz, a...
Mam podobny problem. Uzywam do Vaga 3.11 tachopro II i po diagnozie zapaliła się lampka wspomagania. Ogolnie chodziło o dopisanie nowych zegarów i kluczyków do immo. Problem polega na tym ze po wymianie wskaźników w fabii trzeba zegary dopisać do sterownika. Odpalam Vaga 3.11 (po drodze zapala się wspomaganie!) ide do Instruments, loguje się kodem na...
Nie wiem czy temat tu powinien być czy bardziej w początkujących, jak coś proszę przenieść. Mój problem z samochodem (skoda fabia 1, silnik azq 1.2 12v). Stał miesiąc po zakupie (przed zakupem było wszystko ok) po czym gdy go odpaliłem po miesiącu wyskoczyła kontrolka EPC i Check engine. I w tym momencie przestał działać potencjometr gazu. Błędy dotyczyły...
Witam serdecznie. Od razu przepraszam że odgrzewam kotleta ale mam inny przypadek niż opisane. Od dwóch dni przy zamykaniu auta pilotem w kluczyku nie sygnalizuje mrugnięciem kierunków. Przy otwieraniu normalnie mruga 2 razy. Do tej pory wszystko było dobrze. Dodam jeszcze że po zamknięciu dioda w drzwiach normalnie mruga. Wszystkie drzwi po otwarciu...
Rok temu po ulewie po przekręceniu kluczyka nie włączał się sterownik silnika. Serwis wymienił przekaźnik 458. Z pozoru było ok, ale od tamtej pory co jakiś czas wyskakiwał błąd sporadyczny: 1 Fault Found: 19528 - Voltage Supply Relay P3072 - 000 - Electrical Malfunction Freeze Frame: Voltage: 0.00 V (no units): 15.0 Bin. Bits: 00000000 Hex Value: 0x0004...
No i tu będzie mały problem, ponieważ nie znam się bardzo na VAGU, a w dodatku laptop z którego korzystam ma WIN 7 i nie wszystkie wersje Vaga mi się uruchamiają. Dziala mi chyba tylko wersja VagCom 4,9 PL z tego co pamiętam, bo jakieś nowsze, albo VCDS różne wersje nie chciały się uruchomić na tym laptopie. Takie tam proste rzeczy jak wejść i sprawdzić...
Witam,potrzebuje pomocy w adaptacji sterownika silnika.Po sczytaniu błędów VAG-iem wysypało się immo. Zawiozłem licznik i ecu do fachowca,wgrał nowe wsady i oznajmił,że po zamontowaniu będzie ok.Zamontowałem i okazało się,że....padło ecu,przekaznik pompy paliwa tyka 2-3/sek. i nie ma komunikacji ze sterownikiem silnika (od tamtej pory fachowiec nie...
Witam prosze o pomoc w analizie błedów: VAG-COM Version: Release 311.2-N Chassis Type: 1U - Skoda Octavia Scan: 01,02,03,08,15,17,19,35,46,56 Address 01 ----------------------------------------... Controller: 06A 906 018 DJ Component: 1,8l R4/5V MOTR HS V01 Coding: 04000 Shop #: WSC 35110 3 Faults Found: 17967 - Throttle Valve Control part...
Witam Ponaprawiałem w aucie co mogłem, no i zostały mi 3 błędy w komputerze: 1) 19-CAN Gateway -- Status: Malfunction 0010 37-Navigation -- Status: Not registered 0001 7D-Aux. Heat -- Status: Not registered 0011 2) Address 7D: Aux. Heat Control Module Part Number: 1K0 963 235 E HW: 1K0 963 235 E Component and/or Version: PTC-Element 0404 Software Coding:...
Przypuszczam, że można by było przeprowadzić adaptację i wyłączyć alarm (jeżeli jest w module komfortu). W Skodzie u klienta niedawno wyłączałem auto zamykanie się samochodu. Miał problem z tym bo był przyzwyczajony do zostawiania kluczyków w stacyjce. Ale nie wiem czy w audi jest identycznie bo nie miałem okazji tego robić.
Kolego to masz szczęście ze PIN posiadasz. Opcje sa 2 Tachol namieszał ci we wsadzie wiec na początek to trzeba odblokować immo potrzebny Interfejs VAG i procedura adaptacji kluczy znajdziesz opis na elektrodzie. Jak juz odpalisz autko to przejedz sie nim i zobacz czy wszystko ci działa na zegarach bo tak mi sie zdaje ze nie tylko PIN sie wywalił :)
Witam Skoda Fabia 2002 rok. Mam problem z zakodowaniem pilotów tzn. po wejściu w moduł komfortu 46--- adaptacja 10------ kanał 1 nie można podać żadnego parametru. Jedyne co jest aktywne to możliwość zamykania i otwierania zamka po przekroczeniu prędkości 15km/h. W blokach pomiarowych nie można podejrzeć żadnego parametru. Co ciekawe mam do tego samochodu...
Nie wiem co mi sie dzieje z autem, wstalem rano do pracy i mruga mi kontrolka imobilajzera na liczniku i nie moge odpalic auta Posiadam 2 klucze na zadnym nie dziala (klucza z kodem nie bylo jak kupilem auto) Szukam czegos co mi zczyta pin code i bede mogl zrobic adaptacje Moze ktos juz mial taki problem i mi pomoze z gory dziekuje
Przedstawię tu wnętrze i naprawę bardzo prostego "skanera diagnostycznego" 24DIAG Vag Lite. V-Tooltech Mini-VAG Dostałem ten tester od znajomego, który dwa lata temu temu zamienił samochód grupy VAG na nową Koreańską KIA Sportage. Po podłączeniu "skanera diagnostycznego" do samochodu VW Polo 6R, urządzenie nie potrafiło nawiązać komunikacji ze sterownikami....
Zaświeciła mi się żółta kontrolka od silnika, więc przyszła pora na odczyt błędów. Mam taką check list: Motronic ME7: P1140 - Sonda lambda (rząd 2, czujnik 2) - za duża rezystancja P1122 - Obwód grz. sondy lambda (rząd 2, czujnik 2) - przerwa P1136 - Addytywna adaptacja mieszanki powietrze (rząd 1) - układ za ubogi P1138 - Addytywna adaptacja mieszanki...
adaptacja kluczyka skoda adaptacja zrobić adaptacja kluczyka
samsung opóźniony z18xe wymiana silnika dioda selenowa
stable diffusion somfy napęd bramy
Schemat elektryczny układu rozruchowego sprężarki hermetycznej: kluczowe elementy i działanie Zwiększenie mocy silnika 3-fazowego asynchronicznego: metody i ograniczenia