tp dopisac do szafy?
stary licznik ma IMMO2 nowy 3. odczyt pinu z licznika od passata potem logowanie vagiem i adaptacja kluczyka?:) Pomoże ktoś odczytać?
Łączysz się z immo, wchodzisz w Security Access, podajesz PIN, adaptacja, kanał 001, wpisujesz ilość kluczy, test, save, rozłączasz sie z immo i wtykasz kolejne klucze.
Jak masz jeden to trza VAGiem zakodować pilota. Moduł komfortu, adaptacja, kanał 21.
nie wiem o co chodzi jest w aucie c zamek sterowany pilotem z kluczyka i od pewnego czasu pojwił sie problem na 10 razy zamyka tylko 5 jak mu sie chce raz zamknie a raz nie tak samo jest z otwieraniem, po diagnozie po kazdym nie udanym zamykaniu w module komfortu pojawia sie błąd (KLUCZYK 1 PRZEKROCZENIE WARTOSCI ADAPTACJI) pomocy nie wiem o co chodzi...
Czy Pasata B6 zrobię znajomemu -to może tak, ale kluczykiem już nie za 35PLN, a zakupionym w serwisie z odpowiednio spreparowanym transponderem -samego transpondera spreparowanego w serwisie chyba nie kupie, no i nie mam pinu potem do zakodowania. Jutro podzwonimy i się dowiem. będziesz miał pin to i tak nie dopiszesz kluczyka do Passata B6 bo musisz...
Ze starego licznika immo2 ale to chyba nie jest problemem bo kluczyki dopasowują się do licznika bo kontrolka immo gaśnie. W blokach pomiarowych kluczyki nie są zablokowane.
A zakodowanie kluczyka??? VCDS kodowanie pilota. Moduł komfortu, adaptacja, kanał 21. https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto...
Sam odczyt to odczyt, klocków w passacie już nie wymienisz bez komputera. Podstawowe adaptacje muszą być. Adaptacja przepustnicy, wymiana klocków, kodowanie kluczyka, wymiana oleju czy rest przeglądów, elektroniczny ręczny i wiele innych. Za 200zł bym sobie głowy nie zawracał. Dorzuć kilka groszy i kup V-SCAN VAG5053 ITS .
Witam. Od czasu do czasu mruga kontrolka od immobilizer'a. Po kilku przekręceniu kluczyka przestaje mrugać i silnik działa ok. Czasami jest tak, że przez tydzień dwa jest ok. Czasami jest tak, że po 3, 4 przekręceniu kluczyka dopiero jest ok. Powyższa dolegliwość występuje przy oby dwóch kluczykach. Jeśli ktoś spotkał się z podobnym problemem byłbym...
1. wejdź w 17 - instrumenty 2. wejdź w login - wklep login licznika poprzedzony zerem 3. wejdź w adaptację 10 - wybierz 21 czyli kodowanie kluczyków 4. wpisz liczbę kluczyków które chcesz zakodować i zatwierdź. Jeśli liczba kluczyków jest większa niż 1 to po chwili wyjmujesz ten kluczyk i wkładasz następny i włączasz stacyjkę, po chwili wyjmujesz ten...
jeżeli immo 2 to pin nie potrzebny,a jeżeli byłby potrzebny to ten co masz na zdrapce przy kluczykach.
01 02 05 10 i tam kanał 00 04 i tam 001.060.098 trzeba wybrać 06 wyłączyć zapłon i wyjąć kluczyk, a następnie poczekać ponad 30sekund
Zrób przyuczenie licznika do ecu Dodano po 53 Mam "Polski VAG", ale nie mam dostępu do "ADAPTACJA"
Musisz sprawdzić kodowanie, czy jest prawidłowe pod el szyby. Następnie bloki i adaptacje w kanałach. Tyle na szybko.
No tu już naprawdę przesadzasz. WSC jest liczbowym kodem ASO którym się "podpisuje" tester, zawsze jest umieszczany w pamięci sternika po prodedurach kodowania\adaptacji. Wpisz jakiś np 00001.
Immo po roczniku 99 leci na k-line wiec nie ma problemów z immo jeśli chodzi o zczytanie nawet jeśli nie masz loginu (PIN). Jeśli masz pin to vagiem możesz przeprowadzić adaptację klucza do stacyjki. Instrukcja gdzieś jest na elektrodzie.
Witajcie. Mam passata B5 1.9 tdi 90km 97r. Mam centralny z kluczyka. Moje pytanie brzmi, czy jak kupie pilot na złomie do passata b5 to uda mi się go zakodować vagiem tak żeby działał pod moją centralkę? (at) Edit Zakupiłem kluczyk i próbowałem kodować go vcdsem lecz w adaptacji vcds nic nie wykrywa jest not avalible czy jakoś tak ;d
z tego co sprawdzalem nie moglem wejsc w blok 22, Bo pewnie wchodzisz w adaptacjach a nie w blokach pomiarowych. Jeżeli w blokach pomiarowych nie masz dostępu do 22 to pewnie wina programu.
Ustaw w adaptacjach ustawienia fabryczne jak się da.Nie znam tego programu i nie wiem co on robi ze sterownikiem.A błędy jakies zlapał?
Zalogować się PINem w liczniku, wybrać adaptacje, kanał 21, wpisać ile ma być kluczy, zastosuj, ok, wyjąć klucz ze stacyjki. Włożyć kolejny klucz do stacyjki, włączyć zapłon na 5sek.
Witam posiadam passata B5 z licznikiem bez can czyli 919 zakupiłem licznik pół fis z can 920 . Zauważyłem że mój ecu posiada wyjście can po podciągnięciu kabelków do licznika can gateway działa lecz nie mogę zakodować licznika . Miał ktoś podobnie i rozwiązał problem . Z góry dziękuję za każdą podpowiedź. Wchodzac w grupę 50 adaptacji licznika wyskakuje...
Dodatkowo brak komunikacji z kierowcą (błąd czujnika kąta skrętu), brak możliwości adaptacji czujnika G251 (kanał nie dostępny), podmieniony moduł komfortu, stacyjka, gateway, żadnej różnicy....
VAG -46-bloki pomiarowe - blok 013 jak pamiętam, nacisnąć pilota czy widzi go. Jak widzi - adaptacja kanał 01 - wartość 1 test i save - nacisnać i przytrzymać przycisk
Możesz wszystkie odłączyć i odpali a kluczyk to musisz przeprowadzić adaptację kobinując pilotem i stacyjką kiedy s wiedziaem jak to się dokładnie robi ale zapomniałem bo dawno nie robiłem!
Passat 2002 r 1.9 tdi Zgubiony kluczyk - pin posiadam ,pestki nowe.Procedura adaptacji -17 licznik -login-dopasowanie kanał 21 -wpisuje 0 test i wyświetla się w oknie po prawej error(robione vagiem 311-409-512-704.Także wag tacho-vak k+can)Co jest nie tak.Robione w aucie i na stole.Nie chce skasować starych kluczy.Coś zle robię?Pomóżcie proszę.
pamietasz moze jaka to byla pocedura kodowania? jak nie to pogrzebie w necie Dodano po 2 "grala1 Tak, możesz. Tylko pilot z tą samą częstotliwością - 433MHz. Najlepiej te same nr." ok pilot juz mamwszystko , grot tez, tylko muszego jeszcze obsadzic i zakodowac a immo dam rade w tym passacie czy musze nowe transpordery kupić ? Dodano po 1 Do tego potrzebujesz...
Dobra a jak na kluczyku obojętnie którym wyglądają bloki 23 i 25 22 też Dodano po 6 [Adaptacja - 10] Wprowadź 21 w polu „Numer kanału”. [Odczyt] „Wartość zapisana” to liczba kluczy, które są obecnie dopasowane. Wprowadź „nową wartość” odpowiadającą łącznej liczbie kluczy, które mają zostać dopasowane, w tym wszelkich istniejących kluczy. Wszystkie stare...
Pewnie masz usunięty immobilizer, bo błąd oznacza brak komunikacji/synchronizacji. Hmm, chyba masz rację, bo niedawno kupiłem Passat 2001r. 1.9TDI-PD i to własnie w nim mam taki błąd, a jeśli chodzi o immo to jest tak, że dostałem drugi kluczyk-scyzoryk(nieorginalny) i jak odpalę auto na nim to mryga mi kontrolka od immo, ale auto normalnie jeździ...
Witam Panowie mam problem z adaptacją zegarów, posiadam passata 1.9 97’ zielone podświetlenie z uszkodzonym licznikiem imo 1 licznik 3B0919860D(pin zczytany) mam drugie zegary od anglika niebieskie podświetlenie imo 2 3B0919860C ( pin zczytany) adaptacje wykonałem wedle tego przepisu: 17- instrumenty Login (11) - wpisany pin nowego licznika Adaptacja...
Witam , pacjent to passat b5 1.9tdi 2000r. Problem to świecąca się kontrolka abs, esp i kontrolka hamulca ręcznego pojawiająca sie po każdym przekręceniu kluczyka z potrójnym piknięciem( dzwięk), robiłem adaptacje abs'u, i czujnika g85, czujnik g85 sie adaptuje lecz po zakodowaniu pompy abs, wyskakuje błąd, czy to wskazuje na to że pompa jest uszkodzona...
rozdzielasz kluczyk pilot osobno jest a scyzoryk osobno ,testerem musisz wejsc w adaptacje kanal 1 albo 26 i bedziesz widzial jak naciskasz pilota czy rozpoznaje czy nie Dodano po 1 znaczy rozdzielac nie musisz do adaptacji pilota tak napisalem moze myslisz ze pilot i klucz to jedna czesc Dodano po 1 bezposrednio modul czyta ma antene Dodano po 39 a...
Witam, szukam rozwiązania problemu mojego komfortu w passacie b5fl 2001 (korby z tyłu) Chodzi o to że po odłączeniu akumulatora moduł "pada" i wstaje dopiero po podgrzaniu procka MC68HC908AZ60. Do tego w Vagu wykrywa mi go nie z końcówką 799A (taki mam napewno bo ma trzy wtyczki) tylko 799B. Czy ktoś wie dlaczego procesor wstaje dopiero po podgrzaniu...
Witam. Co do kluczyka to mozna zaadoptowac nowy klucz ktory posiada im.. Za pomoca VAGa mozna zwiekszyc liczbe kluczykow do adaptacji. A do samej adaptacji juz VAG jest nie potrzebny(czyt. procedura adaptacji). Ostatnio kupilem dziewczynie alarm do VW GolfaIV 2002 z kluczykiem scyzoryk. Sam grot dorobilem w zwylkym punkcie dorabiania kluczy a immo......
To jest komplet zmieniłem tylko vin w jwdnym a w drugim nie zdążyłem i niezauważyłem że wziąłem nie zmieniony. Przekładałem licznik z kompem z innego auta do którego nie miałem kluczy i oto cała historia. Ale dręczy mnie pytanie czy jest możliwość wpisania klucza ze znanym kdem do licznika? Gdzieś informacja o numerze klucza musi się znajdować trzeba...
Pilota programuje sie poprzez wlozenie kluczyka do stacyjki, uruchamiasz zaplon, zamykasz drzwi, wkladasz do benenka i przekrecasz w prawo. Wtedy naciskasz zamykanie na pilocie. Chyba tak to bylo. A immo przez vcds, ale musisz pogooglowac jak.
Proszę o pomoc https://obrazki.elektroda.pl/9261566700_... VW Passat B6 2.0 FSI BVY. Komponent: ESP 440 C2 H015 0003 Ręczny hamulec działa, ale czasem po włożeniu kluczyka zapala się kontrolka P. Po wyjęciu i włożeniu ponownie kluczyka do stacyjki kontrolka gaśnie. Skan podczas zapalonej kontrolki - błąd niezrozumiały sygnał. Zrobione...
Tylko jeśli nie chcesz robić adaptacji przepustnicy (chyba że masz vag a ) to rozłącz Klemens od aku i jak zmienisz przepustnice to przekręć kluczyk na ok 1 min to przepustnica sama się adaptuje zrub tak 2 x a jeśli nie będzie ci czymasz obrotów równych to znaczy ze przepustnica uszkodzona
błąd 00 194 usunięty jak na razie .Jest to błąd el.stacyjki ,są dwa rodzaje do automatycznej skrzyni i do manuala .Automat ma dodatkową cewkę ,podejrzewam jest to blokada aby nie wyjąć klucza w innej pozycji niż d . Wiązki ok ,najprawdopodobniej jest uszkodzony moduł el.kierownicy . Zmieniłem kod na manuala ,o dziwo silnik blokady zaczął pracować normalnie...
Nowy czy stary EGR cały czas wyrzuca przerwaną adaptacje numer bledu daj. wyjmij kluczyk, poczekaj 2 minuty, odepnij wtyczke z EGR, odpal auto , dodaj gazu, zgas, zaplon, odczytaj i podaj bledy z ta odpieta wtyczka.
Po długiej walce zakończyłem wymianę licznika bez FIS na full FIS w Passacie 3BG (zarówno stary jak i nowy licznik miały IMMO3). Właściwie podstawowy problem polegał na adaptacji nowych zegarów. Przy IMMO3 da się za pomocą VAG-COM w sekcji 17-Instrument dokonać adaptacji na kanale 50 ale trzeba wpisać kod SKC. Kod ten można dostać tylko w serwisie VW...
Czyli najpierw: 17 licznik 10 adaptacja kanal 00 zatwierdz wartosc 0 ?? Wg jednego z opisow jakie znalazlem na elektrodzie to po tym powinno adoptowac sie kluczyki. Tak tez robilem i wsjo niby ok az do momentu logowania w nowym liczniku :) Staje w momencie wpisywania pinu z nowego licznika.
Masz pin do nowych blatów? 17 -> 07 wpisujesz kodowanie starych blatów do it! Jak masz CAN`a to dodatkowo 19 -> 07 potem 17 -> 10 zostawiasz na kanale 00 dajesz read -> save -> done -> close wyłączasz na minute zapłon, po minucie włączasz zapłon i teraz , 17 -> 11 wpisujesz pin -> do it -> 10 -> kanał 21 -> read , wprowadzasz ile kluczy chcesz wprogramować...
Witam serdecznie, ze względu na luz "mechaniczny" w przekładni kier. oddałem ją do regeneracji do znanego zakładu w Sopocie. Wspomaganie elektryczne dotychczas działało bez zarzutu, nigdy nie było awarii oraz błędów. Po montażu do samochodu przekładni, ustawieniu geometrii żadna próba adaptacji wg. instrukcji z strony "Ross-tech" nie aktywowało wspomagania....
Witam . Ktoś pamięta czy w Module komfortu ( 46) przez adaptacje (10 ) i któryś kanał - można wyłączyć funkcję automatycznego zamykania drzwi po wyłączeniu auta . Chodzi o to by sam się samochód nie ryglował w czasie gdy wychodzę "po gazetę " a zostawię kluczyki w aucie ..Ktoś ma pomysł jak tę funkcję wyłączyć w przypadku Passata b5 oraz Skody Octavia...
Odpalam vaga ( aktywowanego itd ) wchodzę moduł komfortu, adaptacja, kanał 000 i seve i resetuje piloty. Kanał 001 niżej 1 i seve i w ciągu 15 s muszę nacisnac przycisk od otwierania. Oczywiście inny kluczyk na zapłonie i okna pozamykane. Wszystko w google jest opisane i robię tak i nic
Był temat licznika teraz pora na kluczyki.. Posiadam w passku jeden kluczyk, a chcialbym mieć 2, oczywiście aby odpalić samochod bez aktywacji immo i jednym i drugim kluczykiem. Czy do tego zabiegu, kluczyk który chce dodać moze być używany z innego passka? Czy potrzebuje do tego nowy transponder crypto48? Na stronie ross-tech jest opis adaptacji vag'iem...
Próbowałeś zaadoptować najpierw licznik do ecu? Bo z tego co piszesz to pewnie posiadasz pin i do kompa i do licznika? Jakie są numery sterownika? odezwij się na pw to postaram się pomóc Tak zawsze w bloku 50 adaptacji pisze mi klucz nie ok. nie dopiszesz licznika do ecu bez dopisanych kluczy najpierw kluczy później synchro Właśnie nie wiem dlaczego...
W nowym liczniku jest wpisany inny pin i nr immo. Dziwne że odpalisz auto ( ktoś w sterowniku silnika zrobił immo off). Tu jest film o adaptacji licznika musisz miec oba piny stary (czyli zgodny z pinem ECU) i nowy (nowego licznika). [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=...
Tak ciesze sie yupi... Chodzi o to iz myslalem ze musi byc immo odpowiednio naprogramowane, ze czysty erase nie wystarczy by potem odpalic samochod. Interesuje mnie tez jaki sprzet tzreba posiadac do takiej operacji (programator?) , gdyz sporo ludzi z samochodami pogwarancyjnymi z problematycznym immo. jest swiecei przekonana ze tylko wizyta u dealera...
Witam dostałem wiadomość żeby opisać rozwiązanie więc piszę sorki że tak późno ale może się komuś przydać - z Licznika magnetti marelli w B5 PIN możemy wyciągnąć tylko programatorem (żadnym Super Vagiem ani innym wynalazkiem nie da się) w liczniku MM4 na motce podpinamy programator jak na rysunku i wyciągamy wsad http://obrazki.elektroda.pl/6348034700_1...
Wogóle nie przepisuje mi numerów immo i vin do licznika, a robiłem to już z innym też z immo3 i bez problemu. Miałem transpondery jakieś kupiłem na giełdzie ale nie pasowały (szklane), ale potem znalazłem jakieś inne kluczyki już kodowane i je zakodowałem ;\ więc nie do końca jkest tak że w immo 3 sie nie da zakodować jużraz zakodowanego. JAk pisałem...
Immo działa i nawet blokuje inne ECU (miga), a plastikowy kluczyk serwisowy też nie odpala auta. Mam pin odczytany z VAG Commandera: wybór kombi i k-line, potem instrument/immobilizer, potem read i pokazuje się w polu login: 1200. Czy to jest PIN do ECU? PIN z nowego ECU: odczytany z VAG Commandera: wybór motor i Engine Control Unit, potem, potem read...
Witam Panowie nabawiłem się problemu a mianowicie w autku Passat 2003r kasowałem błędy związane z centralnym zamkiem padły krańcówki zamki powymieniane ale błędy pozostały. Tak więc po kasowaniu pozostawał błąd 1131 - Wysterowanie kierunkowskazów no więc po wejściu w adaptację zostały ustawione kanały 08 i 09 oraz kanał 07 aby sygnał był podczas otwarcia...
witam , mam podobny problem ( zielone zegary) ustrojstwo , nie można zczytac pinu immo------ tylko przez programator , choler...... zakupiłem licznik z niebieskim podświetlaniem 919( bez can) i podczas adaptacji ( znalazłem na tym forum ) nie zapisuje mi kluczy - poprzednie skasowałem a nowych nie chce zapisac skubany w bloku 21 mimo że daję 1 wyświetla...
Witam! Jestem po przekładce silnika w A6 C5 2000r. I dawca (AJK) i biorca (AZA) byli z tego samego roku, silniki takie same, różniły się jedynie oznaczeniami. Transponder w kluczyku oraz sterownik silnika zostały przełożone do mojego auta, zostały jedynie zegary, które po prostu "przekodowałem" ( wrzuciłem wsad z dawcy ). Jako że dawca był anglikiem,...
Po podlaczeniu wyskoczyly bledy 00928 - Blokujący Moduł dla Centralnego Zamykania; Przedni Kierowca Strona ( F220) 00928 - Blokujący Moduł dla Centralnego Zamykania; Przedni Kierowca Strona ( F220): Nieprawdopodobny Sygnał 929 Siłownik zamka centralnego prawy przód-F221 nieprawidłowy sygnał - BŁĄD SPORADYCZNY 931 (siłownik zamka centralnego prawy tył...
Poczytałem no i doczytałem, że błąd 00533 - Idle Speed Regulation między innymi odpowiada za lewe powietrze i/lub brak adaptacji przepustnicy po jej wcześniejszym odłączeniu (gdy wymieniałem cewkę zapłonową i kable do świec, odłączyłem przepustnicę). Tutaj PROCEDURA ADAPTACJI PRZEPUSTNICY W POJAZDACH Z TRADYCYJNĄ LINKĄ GAZU (ale bez zaworu regulacji...
Witam, kupiłem moduł komfortu z Kessy przekopiowałem eeprom ze zwykłego, zrobiłem flash odisem na ten z kessy i teraz jak włoże kluczyk na zegarach wywala napis brak kluczyka. Wiem że kessy ma inny transponder tylko teraz pytanie czy jak kupie klucz z kessy czy dam rade taki klucz sam adoptować np. Vcds? Kod pin znam. Czy taki sposób mi pomoże jak zmostkować...
witam problem EGR rozwiązany, drut z którego zrobiona była sprężyna powrotna na tyle się wysunął, że blokował obrót półksiężyca został skrócony o 2 mm , niestety nie obyło się bez demontażu całej chłodnicy, bo jakichś inżynier uparł się aby, śruby mocujące sam nastawnik, były od strony komory silnika. Co do problemy z multifunkcją, moduł który kupiłem...
Niestety pogoda w ostatnim tygodniu nie dopisywała więc rozbieranie auta w celu ustalenia przyczyny musiałam odłożyć. Poniżej przedstawiam szczegółowe zachowanie centralnego zamka w moim aucie na którego podstawie uda się jednoznacznie ustalić przyczynę awarii: 1. Zamykając drzwi z kluczyka zamykając się wszystkie drzwi. 2. Zamykając drzwi z pilota...
Witam :) Czy ktoś sie spotkał z takim bledem : nieprawidłowy klucz programowalny ? lub za słaby sygnał z klucza? wsadziliśmy nowa deske z duzym fisem, deska jest bez cana, rocznikowo tak samo, rok produkcji na niej to 97, na mojej starej tez, rok namalowany markerem z jakiego było wyciagniete auta to 99, świeci cudownie.. wszystko jak by ok... ale immo...
jak to adaptujesz? nic nie trzeba zerować automatycznie wywala stare piloty ,sprubuj w adaptacji kanał 1 ,lub 21 ,lub 26
VW PASSAT B5 1,6 benzyna 1998 rok (kod silnika AHL ? chyba ) Po przekręceniu kluczyka wtrysk benzynowy numer 1 ( stojąc przed autem, 1szy od rozrządu ) lał paliwo cały czas. Wymieniona listwa wtryskowa na drugą , bez zmian. Sprawdzona instalacja elektryczna od wtrysków do komputer a, rozpruta i przemierzona omomierzem, bez zmian. 1211336 Rozebrany...
Motor to 1,8 bez turbo, 125 Kg Symbol to ADR Kanały sprawdzam Vag-iem, wspomniałem o tym wyżej ADR z 1998 roku, to adaptacja musi! być na kanale 098.
Dobry wieczór. Trzeci dzień walczę z problemem. Pacjent to Volkswagen Passat B5 przed liftingiem, rocznik 1996 silnik AFN. Jeden z pierwszych modeli, więc wyposażony fabrycznie w zielone zegary magnetti marelli z którymi nie radzą sobie zbyt dobrze proste interfejsy. Numer części 3B0 919 860 D. Oczywiste, że brak w nim linii CAN. Przymierzyłem angielskie...
Zacznij od dopisania kluczy, czyli zaloguj sie PINem, adaptacja, kanal 21, wpisujesz liczbe kluczy, ok, zapisz, wychodzisz z adaptacji, pozniej jak masz dopisane klucze to dopisujesz licznik do ECU podajac PIN w kanale 50.
Nie napisałeś czy masz jakiegoś lapka... Jeżeli masz ,i jest to vista i dalej to odpuść temat... Jeżeli nie masz ,to najlepszy będzie jak zakupisz najprostszy (wystarczy pIII). Jeżeli masz zamiar kupić laptopa specjalnie dla diagnostyki Twojego samochodu , to co napisałem wyżej będzie odpowiednie i najlepiej żebyś miał COM. I wtedy szukaj VAG-a na COM...
Wiesz, dopiero zaczynam zabawę z programowaniem kluczy, zegarów, ECU.. Każda informacja w tym zakresie na wagę złota. Jeśli chodzi o klucze, to sprawę mi pięknie wytłumaczyłeś, dziękuję. Możesz mi powiedzieć jaka jest procedura przy wymianie zegarów? Wystarczy pin nowych (używanych) zegarów, adaptacja zegarów i adaptacja nowych kluczy bez zmiany pinu?
Pasują bez problemu, tylko musisz mieć pin z nowego licznika i robisz adaptacje kluczy.
NA ALLEGRO NAJTANSZY VAG .WYBRAC INSTRUMENT LOGIN WPISAC 5CYFR Z PRZYWIESZKI ADAPTACJA 21 KANAŁ ODCZYT ZAPIS I GOTOWE ..SPRAWDZONE OBIŁEM WIELE RAZY
Jakby ktoś szukał rozwiązania to wystarczy vag commanderem z czytac pin i zrobić adaptacje kluczy ponownie (rowniez commanderem czy innym softem). Dzieki Janusz za zyczenie powodzenia i Wasze rady.
Dokładnie Ci nie powiem ale radził bym jechać do jakiegoś elektronika i tak prawdopodobnie nie poradzisz sobie ze wsadem licznika i adaptacją kluczy.
Jak w temacie B5 2001R nie działają piloty. W module komfortu nie ma żadnych błędów. Adaptacia pilotów nic nie daje. Z kluczyka zamyka wszystkie drzwi ale nie mruga dioda w drzwiach kierowcy. Modół konfortu jest suchy wiązka cała.
Panowi u mnie jest ten sam problem jednak wystąpił on po nieudanej probie dodania drugiego klucza i teraz ciągle ten błąd i migająca kontrolka chciałem ponownie zrobić adaptacje kluczy ale gdy podaje w VAG wartość 2 to wyskakuje error co robić??
Dobra, czyli zamawiam komputer z tym samym numerem, podpinam go i co dalej? montujesz odpalasz sprzęt ,klik enter i auto pali. Immo 2 to pewnie bez żadnych kodów pójdzie. Jedynie pin musi znać aby do licznika się zalogować, potem login, adaptacje, kanał 20, ilość kluczy, enter i save i ma palić. Nic więcej. Pin zegarów wyrwie Vag eeprom programmerem,...
Wydzielono z tematu archiwalnego: https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... Witam. Mam podobny problem. Z uwagi na fanaberie zachciało mi się licznika z fis w passacie b5 99’ 1.9tdi AHH. Kupiłem licznik xxx 920 847E. Jest to licznik z passata b5 fl. Po długich mękach z kodowaniem i adaptacja żeby to grało z przedliftem...
psilos1, marfur30 Mam problem z sczytaniem wsadu ze starego licznika golfa 4. Korzystałem z eeprom'a 1.19 i kabel VAG KKL. (tak wiem bieda kabel) Zegar golf 4: 1J0 920 805 E. Natomiast podłączając Zegar passat b5 fl: 3B0 920 929 A sczytałem bez problemu. Próby sczytania wsad z golfa 4 eproom https://obrazki.elektroda.pl/6041528100_...
dzieki juz wiem jak sie odczytuje nie wiedziałem ze lgin to pin heh.ale i tak nie moge zakodować tego klucza.jak biore za pomocą commandera 1.4 key learning podaje pin mam jeden klucz wkładam go do stacyjki do adaptacji daje jako jeden (1) klikam kodowanie czost tam sie dzieje kontrolka om immo na 2 sek znika po czym zapala sie ponownie a w commander...
wiatm Mam problem z wymiana zegarów w passacie b6 1999 r. 1.8 adr Otoz w oryginalnych zegarach ( 3B0 919 880 A) padlo immo wiec wymienilem zeagry na drugie (3B1 919 880 ) do ktorych posiadam login Po zalożeniu zegarow podpielem VAGa wszedlem w 17-instrumenty login wklepalem pin, pozniej adaptacja kanal 21 ilosc kluczy 1 ( posiadam tylko 1) Wedlug mojej...
Mam problem z zaprogramowaniem nowego klucza. Do immo bez problemu się dopisał, auto odpala. Natomiast za nic nie chce się doprogramować, wg procedury, stary klucz do stacyjki, a nowy w zamek drzwi, nie idzie. Również przez próbę dopisania w adaptacjach modułu komfortu, nie da rady, cały czas widnieje jeden klucz, nie przyjmuje innej wartości. Czy potrzebny...
W zegarach jest immo i nie każde zegary pasują do danego modelu, po zmianie licznika trzeba adoptować immo bo nie rozpozna kluczy i nie będzie współpracował z ECU, do adaptacji immo potrzebny jest kod PIN lub kabelek VAG-Tacho, którym można robić cuda z licznikami od VW. pozdrowionka! Dodano po 3 A co do tych nieszczęsnych zamków w B5 to zobaczcie przewody...
VOLKSVAGEN / AUDI PRZEGLĄD USTEREK DIAGNOSTYCZNYCH (DTC) Przegląd usterek diagnostycznych (DTC) jest dostosowany do kodów VAG i SAE (OBD-II) Zasady włączania MIL A=MIL zaistniały pierwszy raz B=MIL zaistniały drugi raz C=Usterka związana z brakiem emisji – tylko lampka serwisowa D=Usterka braku emisji – brak lampki serwisowej DTC (VAG)DTC...
adaptacja kluczyka adaptacja passat passat adaptacja
sprawozdanie prawa kirchhoffa czułość tda7294 czujniki leuze
roomster schemat elektrozawór zmywarki ariston
MTD 130 hydrostatyczna skrzynia – nie jedzie po dodaniu gazu, odpala normalnie Redukcja szumu w przetwornikach gitarowych Fender, DiMarzio, Fishman – ekranowanie, noiseless, humbucker