Spalanie jest podawane ze sterownika silnika. Licznik masz od tego silnika, kodowanie poprawne. Jaka wartość masz w liczniku w adaptacjach w kanale 3?
chodzi o insp? jeśli po lewej stronie wskaźnika jest taki "klucz płaski" namalowany to tylko vag. 17 licznik, 10 adaptacja, blok 10- kilometry (ustawić 150) blok 12 czas w dniach (ustawić 365).
Włożyć wtyczkę ,uruchomić program ,wybrać odpowiedni moduł który odpowiada w tym aucie za centralny zamek ,adaptacje i odznaczyć automatyczne zamykanie ,oraz automatyczne otwieranie. Pewnie można to zmienić w menu na liczniku przyciskami na kierownicy.
W liczniku w adaptacjach jest możliwość małej korekcji wskaźnika paliwa. Potrzebny do tego interfejs diagnostyczny. O ile się nie mylę to kanał 30 w adaptacjach.
Wejdź w licznik, logowanie, wpisz PIN, ok, adaptacja, kanał 00, czytaj, zapisz, ok. Chyba że masz immo w osobnej puszcze to wtedy zamiast wejść w licznik wchodzisz w immo.
17 -licznik 10-adaptacja 00-kanał i wsio pozdro.:D
Mam taki problem w Roomster Praktik (licznik jest taki sam jak w Fabii 2) , po odpaleniu gasną wszystkie kontrolki i obrotomierz opada na 0, zmierzylem miernikiem i dzieje sie tak jak napiecie w ukladzie przekracza 14V, napiecie ladowania po odpaleniu jest stabilne 14.4 wiec w normie(ale dla licznika o 0,4 V za dużo i gasnie). Do uzycia miernika sklonil...
vag-iem 17 licznik, 10 adaptacja, blok 10- kilometry (ustawić 150) blok 12 czas w dniach (ustawić 365).
Nie widzę żebyś dopisywał ecu do licznika,sam klucz nie pomoże. Problem rozwiązany po wgraniu nowego wsadu wszystko poszło idealnie adaptacja i kodowanie bez problemu. Problemem był wsad licznika. Wrzucam dwa wsady do skody dla potomnych. Dodano po 7 skoda 1U2919034G
Temat rozwiązany jest to odpowiedź na moje pytanie. Podłączamy vaga. Licznik, adaptacja, kanał 10. Pokazuje ile km przejechał po wymianie oleju u mnie jeszcze 2600 km. Zajęło mi to trochę czasu,ale to wszystko. Pozdrawiam.
Auto straciło kodowanie przy wymianie licznika na maxidot a nie mam zrobionego auto scanu by powrócić do adaptacji dlatego napisałem post z prośba o przeliczenie
Liczniki po 2007 roku nie sa juz takie proste. Albo brak adaptacji po podaniu pinu, albo inne problemy. Jak coś to moge Ci dokodować kluczyki (transpodery) , jesli licznik jest od tego auta to wszystko bedzie działac.
Miałem podobny problem z vw caddy identyczny motor. U mnie pomogła wymiana włącznika hamulca świrował epc stary właściciel wyjął żarówkę z licznika od epc by jak zacytuję go nie wku.....o. Nowa żarówa , adaptacja przepustnicy i śmiga aż miło spalanie na trasie około 7,5 l
przeprowadzam adaptacje pompy w silniku 2.5 V6 TDI samochodu z rocznika 2005 Skody SUPERB. Używam do tego najnowszego oryginalnego VAG CAN Profesional. oraz DELPHI , wywala mi błąd podczas adaptacji. Moje pytanie: posiadam PIN na zdrapce przy kluczyku 1749, czy login to pin ? w czym moze byc problem podczas adaptacji pompy jeśli ktoś kiedyś zmienił...
02978 Vagiem to robisz? Pin czytałem VAG Commanderm i VAG Tacho (oba ryżowe). Oba liczą pin tak samo 02978. Adaptację robię VCP+K originał albo CDIF3 oryginał. Pin nowego sterownika przyjmuje. Pinu immo nie
dzięki za odp.! akurat skaner zakupiłem dzisiaj i jest wgrane oprogramowanie 8.6, rozumiem że to jest najnowsze? a skąd pobiera się aktualizacje jeżeli się pojawią? z urządzeniem była instrukcja w której opisane jest jak kasować inspekcje natomiast w urządzeniu jest nieco inaczej: tj. 17 - Zest. wskaźników / adaptacja - 10 itd. natomiast po podłączeniu...
Musisz połączyć się z licznikiem [17]. Potem, wchodzisz w adaptacje [10]. Wybierasz kanał nr 2. W oknie Stored Value - Zapisana wartość powinno pokazać się 1. Jako New Value - Nowa wartość, wpisujesz 0. Następnie naciskasz Test i na końcu Save - Zapisz. Jak w okienku Stored Value - Zapisana wartość pojawi się 0 wtedy wychodzisz z adaptacji naciskając...
Witam, (1.9 tdi ASZ 2004 r ) Zakupiłem nowy kluczyk ale nie mogę go dodać. Grot zrobiony, transponder w kluczyku ID48, pin immobilizera znany. W vagu wchodzę 25- immobilizer następnie Loguj ( normalnie wchodzi ) później Adaptacja kanał 01 i tutaj jak chcę dodać nowy kluczyk to wszystko mi zeruje (nawet stary kluczyk wywala). Czytałem w innym wątku,...
Alarmu fabrycznie w aucie nie było. Był tylko centralny zamek z kluczyka. W zestawie do silnika BZG był komplet kluczyków (centralny zamek na pilota), stacyjka, licznik, sterownik silnika i sterownik centralnego zamka. Wszystko jest przełożone z tego zestawu poza licznikiem który został oryginalny z auta. Jak wykodować ten alarm?? W podpowiedziach mam...
Witam. Zakupiłem właśnie Octavie 2 z 2012 roku wersje angielską. Jest to podstawowa wersja wyposażenia. Mam problem z przekodowania mil na km. W adaptacji licznik odrzuca te opcję jako wartość poza zakresem. W długim kodowaniu zmieniłem strefę z GB na Niemcy. Nie zmieniło to sytuacji. Czy ktoś przerabiał ten temat? Z góry dziękuję za wszelkie pomysły....
Jeszcze dopytam czy komputer sam skoryguje czy trzeba jakies douczanie w starym renault clio sugerowano zdjąć klemę 5 minutek i potem na wolnych obrotach 10 minut jak jest tu ? Nic nie musisz robić,adaptacja konieczna jest w elementach wykonawczych jak na przykład przepustnica... Dodano po 22 Dopóki nie wyrzuci kontrolki silnika.... Zależy jaki rocznik.W...
Witam. Kupiłem nowy licznik oraz kabel vag tacho Odczytałem PIN i problem polegał na tym że podczas dodawania kluczyków nie zapamiętywało ich ani zmienionego przebiegu, to samo było podczas adaptacji w vag-com w kanale 21 Podczas kolejnych prób wywaliło program Vag-tacho. Teraz nie mogę się połączyć kablem z licznikiem(vag-tacho oraz vag-com go nie...
Czy ktoś wie czy pójdzie taki zestaw jak licznik z przed 2007, komputer silnika po 2007? Dokoduje sie do tego prekodowaną pastylkę TP24 (skoda)? Czy to wogóle niemożliwe. Podstawowym problemem teraz jest to że wogóle nie mogę odblokować bloku 01 dla adaptacji, czekam i nic.;/, blok 50 normalnie po czasie rusza.
Witam. Posiadam Skodę Fabię 1.4 MPI 8V 2001r AZE ( bez ABS, bez klimatyzacji, szyby na korbkę). Auto od dłuższego czasu szarpie niemiłosiernie powyżej 1500 obrotów ale po przekroczeniu 3000 obrotów brak szarpania. Płynu chłodniczego, ani oleju nie ubywa. Co zrobiłem: Czyszczenie przepustnicy + adaptacja - nie pomogło. Sprawdzenie sondy lambda - wykres...
Wyskakuje bład, wiem że to jest dziwne ale chyba na VAGa jast inna procedura. Już mi siły opadają rozpracowałem mape w liczniku i w ECU do tego stopnia że wiem w których kom jest kod immo i jak go przeliczać i jak wpisywać vin a zawiesiłem sie na adaptacji. Może ktoś zna procedure na VAGa pomocy!!! Dodano po 1 Już wsadziłem inny komputer. Gdzieś robie...
Witam, Pracuję nad stanowiskiem "badawczym" tzn. licznik na stole. Mam ogromny problem z dokodowaniem kluczyków (licznik jak w temacie Skoda Octavia I MFA 1U0 920 841B). Mam odczytany EEPROM i znaleziony PIN, mogę poprawnie zalogować się do licznika. Bloki pomiarowe 22,23,24 podają, że mogę zakodować nowe kluczyki. Niestety kiedy przechodzę do adaptacji...
Kolego to masz szczęście ze PIN posiadasz. Opcje sa 2 Tachol namieszał ci we wsadzie wiec na początek to trzeba odblokować immo potrzebny Interfejs VAG i procedura adaptacji kluczy znajdziesz opis na elektrodzie. Jak juz odpalisz autko to przejedz sie nim i zobacz czy wszystko ci działa na zegarach bo tak mi sie zdaje ze nie tylko PIN sie wywalił :)
Aha bo sie zastanawiałem dlaczego nie przyjmuje mi pinu odczytanego zarówno commanderem jak i tym urządzeniem w starego typu zegarze. Ale może to przez to że kluczyk mam ze starym transponderem bo przy adaptacji licznika wyskakuje mi klucz nieprawidłowy. Załatwie nowe transpondery i zobaczę czy sie podniesie. W każdym razie jakiego pinu bym nie wpisałe...
Nie wiem czy temat tu powinien być czy bardziej w początkujących, jak coś proszę przenieść. Mój problem z samochodem (skoda fabia 1, silnik azq 1.2 12v). Stał miesiąc po zakupie (przed zakupem było wszystko ok) po czym gdy go odpaliłem po miesiącu wyskoczyła kontrolka EPC i Check engine. I w tym momencie przestał działać potencjometr gazu. Błędy dotyczyły...
Nie wiem co mi sie dzieje z autem, wstalem rano do pracy i mruga mi kontrolka imobilajzera na liczniku i nie moge odpalic auta Posiadam 2 klucze na zadnym nie dziala (klucza z kodem nie bylo jak kupilem auto) Szukam czegos co mi zczyta pin code i bede mogl zrobic adaptacje Moze ktos juz mial taki problem i mi pomoze z gory dziekuje
Witam,potrzebuje pomocy w adaptacji sterownika silnika.Po sczytaniu błędów VAG-iem wysypało się immo. Zawiozłem licznik i ecu do fachowca,wgrał nowe wsady i oznajmił,że po zamontowaniu będzie ok.Zamontowałem i okazało się,że....padło ecu,przekaznik pompy paliwa tyka 2-3/sek. i nie ma komunikacji ze sterownikiem silnika (od tamtej pory fachowiec nie...
Więc tak... Problem nie zginął. Skoda ma na liczniku prawie 195 tys. km. Problem występuje na benzynie, i na gazie. Przy czym na benzynie jest mniej odczuwalny. W samochodzie wymieniłem już: 1. sondę lambda; 2. cewkę zapłonową; 3. świece kilka razy; 4. filtry wszelkiej maści; 5. rozrząd; 6. uszczelkę pod głowicą, uszczelkę pod zaworami. Kilkukrotnie...
Witam Ponaprawiałem w aucie co mogłem, no i zostały mi 3 błędy w komputerze: 1) 19-CAN Gateway -- Status: Malfunction 0010 37-Navigation -- Status: Not registered 0001 7D-Aux. Heat -- Status: Not registered 0011 2) Address 7D: Aux. Heat Control Module Part Number: 1K0 963 235 E HW: 1K0 963 235 E Component and/or Version: PTC-Element 0404 Software Coding:...
Po kolei-miałem dużo sytuacji z samochodami skoda fabia,vw golf (system marelli AV),jak i opel astra G w których zamontowano instalację gazową.Problem polegał na totalnym polożeniu się adaptacji na benzynie-po prostu silnik nie pracował prawidłowo na tym rodzaju paliwa. Krótkotrwale pomagał reset wartości wyuczonych.Przyczyną takiego stanu rzeczy okazywał...
Witam serdecznie, wczoraj dokonywałem wymiany modułu komfortu w mojej fabii 2 (rocznik 2009). Wymieniałem go z tego powodu aby mieć możliwość dodania otwierania auta z pilota. Okazało się że mój moduł komfortu ma dwa złacza (typ: 5J0 959 433) natomiast ten który montowałem (5J0 959 433 A) miał 3 złącza. Pomimo tego założyłem go pozostawiając trzecie...
Zacytuje kolege. Wyciągamy pin z licznika jak niebędę pisał logojemy sie tym pinemi potem adaptacia kanał 50 wpisujemy kod sterownika i po problemie pompa synchronizuje się ze sterownikiem silnika i esp:D
Dzisiaj prawdziwy miniaturowy pomysł i jego rozwiązanie. Ale jak się okazało bardzo potrzebny i oszczędzający nasze złotóweczki. https://obrazki.elektroda.pl/4677639500_... https://obrazki.elektroda.pl/8751259500_... W własnym systemie ogrzewania domu używam do regulacji kaloryferów elektronicznych głowic termostatycznych....
wina leży w typie immo tzn. w skodzie masz immo 2 a w licznik golfa to już immo 3 więc nie dokodujesz tych kluczyków.Druga sprawa to to że nie przeprowadzisz adaptacji ECU z licznikiem>znowu niezgodność typów immo
Witam ponownie kupiłem od gościa z allegro to co proponowałeś. Ale wiele więcej niż kolega BIGOLSEN mi pomógł się nie dowiedziałem, wszystko poniżej to jest z allegro. A ten gratis co proponuje gościu już kiedyś w elektodzie zamieściłem "CLIMAtronic w VW i AUDI do 92'". passat: 1. Wciśnij Fan Down, Temperature Colder, ECON w tym samym czasie. 2. Użyj...
skoda adaptacja adaptacja skoda adaptacja licznik
regulator napięcia wiertarki radio winda pendrive zniknął
bezpiecznik spryskiwaczy piekarniki samsung opinie
Plan wiązki przewodów Renault Grand Scenic II Wymiana pompki sprzęgła w Toyocie Yaris 1.3 2003