A jaki ma kolega transponder w kluczu ?
Witam Panowie mam problem z adaptacją zegarów, posiadam passata 1.9 97’ zielone podświetlenie z uszkodzonym licznikiem imo 1 licznik 3B0919860D(pin zczytany) mam drugie zegary od anglika niebieskie podświetlenie imo 2 3B0919860C ( pin zczytany) adaptacje wykonałem wedle tego przepisu: 17- instrumenty Login (11) - wpisany pin nowego licznika Adaptacja...
Witam! Ponownie ponawiam pytanie o prawidłową procedurę kodowania licznika w Passacie B6 2001r. "Szogun0" pisał: "Dopasuj ECU do Immo. Czyli: Włóż stary klucz 17 Zegary 10 Adaptacja Kanał 00 Zatwierdź Jeśli pyta o wartość to wpisz 0 Zatwierdź. Przy następnym włączeniu zapłonu sterowniki dopasowują się. Potem dopasuj klucze." Coś mi się ona nie podoba....
Tam nie działał zegar od pokazywania temp godz itp...
Tak, w liczniku jest immobilizer
dobrze by było zrobić po prostu adaptacje vagiem. Pin licznika UK 9443. Pin licznika eu 1126 alternatywnie zrobiłem dwie opcje: 1. wsad o nazwie "anglik przerobiony na eu" wgrywasz do licznika angielskiego i zmieniasz w nim tarcze na eu. Zdarza się, że po zmianie wartości odpowiadających za wychylenie wskazówki prędkościomierza na wyświetlaczu pokazuje...
Piny napewna sa ok,ale juz zmeczylem sie tematem.Zrobilem klona z nastepnego paska jaki sie trafil,zmiana zawrtosci epromu sterownika silnika i zegara nowe fiolki do kluczy i jest ok.Na 100%jest ograniczenie czasowe to juz wiem,tylko jeszcze nie wiem w ktorym miejscu.Nastepny pasek nastepne doswiadczenie.Ten miz zabral tydzien z zycia,uruchomilem go...
Cares nie da rady wykryć tej usterki potrzeba na przykład program VCDS zobaczyć w kodzie źródłowym sterowników pokaże w 80 % namiar na usterek. a jeśli jest brak komunikacji to - Brak lub nieprawidłowe ustawienie podstawowe / adaptacja
Wydzielono z tematu archiwalnego: https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... Witam. Mam podobny problem. Z uwagi na fanaberie zachciało mi się licznika z fis w passacie b5 99’ 1.9tdi AHH. Kupiłem licznik xxx 920 847E. Jest to licznik z passata b5 fl. Po długich mękach z kodowaniem i adaptacja żeby to grało z przedliftem...
Czyli najpierw: 17 licznik 10 adaptacja kanal 00 zatwierdz wartosc 0 ?? Wg jednego z opisow jakie znalazlem na elektrodzie to po tym powinno adoptowac sie kluczyki. Tak tez robilem i wsjo niby ok az do momentu logowania w nowym liczniku :) Staje w momencie wpisywania pinu z nowego licznika.
Kolego bez urazy, ale jeżeli nie wiesz gdzie znaleźć kodowanie licznika posiadając VAGA to ja nie podejmuję się wytłumaczyć ci co sprawdzić i co zrobić żeby było dobrze. Znajdź kogoś kumatego z VAGIEM, lub zapraszam do siebie.
Wystarczy mieć pin z licznika i dopisujesz klucze i odpalasz autko, sterownika nie musicie wymieniać.
Witam ! Przymierzam się do wymiany sterownika silnika (stary jest uszkodzony). Szukalem na forum, ale nic konkretnego nie znalazlem. Mam pytanie - czy wystarczy wpiac nowy sterownik i zrobic ew. adaptacje przepustnicy, czy moze jeszcze jakies dodatkowe zabiegi sa potrzebne??? Myslalem o immo ale odczyt jest w liczniku i jak licznik pusci to i sterownik...
Zrób przyuczenie licznika do ecu Myślę że w tym problem Dzięki yaaro. Miałeś całkowita rację. Po dopasowaniu /licznik (17) => adaptacja (10) kanał 00, testuj, zapisz, OK./ Wszystko działa jak należy. Co więcej stare transpondery bez problemu dały się dopasować. Jeszcze raz dziękuję. Pozdrawiam
Ja jeszcze walczę z wymianą a właściwie pamięciami na liczniku i kodowaniem immo. Co do problemów ze wskazywaniem temperatury przejrzyj ostatnie strony tego wątku http://www.forum.vw-passat.pl/showthread... ... użyj też szukajki na tym forum a znajdziesz kolejne w tym temacie. Co do otwartych drzwi nie w każdej wersji są one widoczne na wyświetlaczu....
A jak sprawdzić czy sterownik jest poryty ? Dodano po 1 Czytałem "a wiec wchodzisz w licznik 17 pozniej wpisujesz 11 logowanie pin licznika pozniej 10adaptacja kanal 51 i wpisujesz kod sterownika silnika wychodzisz z tego wchodzisz w silnik 01 pozniej 11 logowanie kod sterownika pozniej 10 adaptacja kanal 51 i kod licznika oto cala historyja" w temacie...
Witam mam tak problem ,posiadam auto TDI z liczikiem jakims tam ktos wsadzil zeby tylko immo dzialalo i odpalal (nie dziala obrotomierz predkosciomierz itp ), licznik nie dosc ze od benzyny chyba 98 rok to jeszcze nic nie dziala ,kupilem licznik do tego silnika 2000r ATJ i teraz pytanie jak go dokodowac zeby odpalal na nowym liczniku ?? nie mam pojecia...
Witam. W przypadku immo3 jest potrzebny pin ze starego i nowego licznika. Po adaptacji zostaje pin ze starego licznika.
Mam takie pytanie! posiadam w swoim passacie 97r 1.9tdi 110km licznik w wersji angielskiej (poprzednik robil przekladke i pozostawil stary licznik), chcialbym zalozyc licznik w wersji europejskiej, czy bede musial po wymianie podlaczac auto pod VAG-a, czy wszystko bedzie dzialac?:/ niestety nie za bardzo sie znam na tym temacie wiec prosilbym o wyrozumiale...
jak mozna zmienic wyswietlane parametry na elektronicznym liczniku w takim passacie? jest tu tez MFA. chodzi mi o wprowadzenie kodu przez wlaczanie i wylaczanie zaplonu stacyjka. Wczesniej ktos pisal na ten temat, z tym , ze tyczylo sie to golfa3, czy tutaj sa takie same kody jak w golfie? dzieki
Witam, mam passata b5 przerobionego z anglika i nie wiem jaki kod 5 cyfrowy trzeba wpisać żeby przeprogramować. wiem ze trzecią cyfrę trzeba zmienić na xx1xx ale nie wiem jakie są pozostałe cyfry. Jest to licznik z małym wyświetlaczem na środku. jeśli ktoś wie jaki to kod to będę wdzięczny za podanie Z góry dziękuje za pomoc.
awaria predkościomierza i obrotomierza zaczęły pokazywać wartości przesunięte na skali obrotomierz o około 2,5 tys wiecej ale wskazówki chodza tylko z przesunięciem na skali stało się to bez ingerencji w zegarach-co mogło sie stać . dzięki za pomoc
Witam wszystkich. Mam Passata B5 z 98r z licznikami bez komputera pokładowego. Moje pytanie czy jest możliwość zamiany właśnie na liczniki z komputerem pokładowym, oraz zamianą manetek z sterowaniem licznikami? Wiem że temat już taki pewnie był ale bardzo proszę jeszcze raz o porady takiej operacji. 1.Jeśli jest taka możliwość to czy trzeba przerabiać...
witam Pada mi wyświetlacz w liczniku , passat b5 98/99 pełen fis , zastanawiam się nad wymiana wyświetlacza ewentualnie wymianą licznika na 1/2 fis. Pytanie tylko czy ten 1/2 fis będzie pasował bez żadnych przeróbek , czy będą jakieś kłopoty z zaprogramowaniem imo ( posiadam kluczyki "scyzoryk" ) Może już ktoś się w taką przekładkę bawił , będę wdzięczny...
Witam ma pytanko mam pasata 2010 r w liczniku nie ma menu języka polskiego 2:0 tdi nr licznika jest 3AA920870A czy można wymienić licznik z młodszego rocznika bo podobno nie można wgrać polskiego języka proszę o pomoc czy z innego będzie pasował
kupilem przeplywomierz w warszawie a jestem z pod olsztyna.dali mi od nowszego modelu z inna wtyczka, reszta pasuje.chcialbym przelozyc wtyczki jak do tego sie dobrac. samochod passat tdi 1z z 96 roku
Witam, myślę nad urządzeniem które przywróci dobre wskazanie prędkościomierza, gdyż mam w aucie koła o większym obwodzie , potrzebuję korektę o jakieś 7-10%, chciałem zrobić to na uP , w szereg z czujnikiem prędkości, ale może da się jakoś zmienić to w samym wsadzie licznika? albo (jak w oplu) jakieś jumperki poprzestawiać? bawił się w to ktoś? pozdrawiam:)
Witam potrzebuje pomocy w edycji wsadu do zegarów od passata b5 2000r przed Lift 1,9tdi Auto miało automatyczna skrzynie ale została zmieniona na manualną i jedynie co zostało to brak czujnika prędkości auta Podobno można zmienić coś we wsadzie i będzie brał sygnał z ABS Wsad zczytałem vag-commanderem 3.6 Nr 3B0920822A Wieczorem załącze wsad
Witam.Zakupiłem licznik od passata 3B0929847A. Wyczytałem że wsad z licznika 1J0920846G pasuje do owego licznika. Wgrałem pobrany wsad ale jest problem z wyskalowaniem licznika. Tarcze mam od bory. Jest ktoś na forum kto by przerobił wsad aby pasowała prędkość? Byłbym wdzieczny. W załaczniku pliki z liczników.
Tak wpisuję nowy login. A tak na marginesie przeczytałem wszystkie posty na elektrodzie w tym temacie i żaden nie udzielił mi odpowiedzi na ten problem.
stary licznik ma IMMO2 nowy 3. odczyt pinu z licznika od passata potem logowanie vagiem i adaptacja kluczyka?:) Pomoże ktoś odczytać?
sygnał prędkości do licznika pin7,27. Pinologia taka sama jak golfa,czy passata z kostką na 28pin.
Dokładnie Ci nie powiem ale radził bym jechać do jakiegoś elektronika i tak prawdopodobnie nie poradzisz sobie ze wsadem licznika i adaptacją kluczy.
Witam. Jest to mój pierwszy post więc proszę o wyrozumiałość. Przeszukałem już wszystkie fora, ale nie znalazłem odpowiedzi na mój problem, a mianowicie - mam Audi A3 8L z 2000r. 1.9tdi 110km padł mi licznik jaeger 8l0920900b z 1/2 fis. I pytanie, czy jestem wstanie zadabtować licznik z passata b5 3b0920825a do mojej audi? Jaki soft dobrać do audi żeby...
Pasują bez problemu, tylko musisz mieć pin z nowego licznika i robisz adaptacje kluczy.
licznik jeżeli będą cie wkurzać ikonki P R D itp później jak go wymienisz to adaptacja immo zmiana przebiegu i można zmienić kodowanie sterownika na skrzynie manualna. Nie wiem jak ze stacyjką bo w automacie jest chyba linka która blokuje lewarek. Zamiast dwumasa można włożyć jednomas z audi 80 tdi 1Z albo pierwszych passatów b5 tdi 90ps.
Zacznij od dopisania kluczy, czyli zaloguj sie PINem, adaptacja, kanal 21, wpisujesz liczbe kluczy, ok, zapisz, wychodzisz z adaptacji, pozniej jak masz dopisane klucze to dopisujesz licznik do ECU podajac PIN w kanale 50.
Z transponderami w immo2, się mylisz. Są też crypto. Crypto48-w immo2 nie musisz wymieniać transpondera,w immo3 musi byc nowy.Licznik bez CAN to immo2 Dodano po 6 Do autora tematu... Zeby podlaczyc nowy licznik musisz założyć nowy licznik-masz z passata wiec konieczna jest wymiana obudowy licznika na tą z golfa.Majac pin do zegarow i interfejs vag...
Witam posiadam passata B5 z licznikiem bez can czyli 919 zakupiłem licznik pół fis z can 920 . Zauważyłem że mój ecu posiada wyjście can po podciągnięciu kabelków do licznika can gateway działa lecz nie mogę zakodować licznika . Miał ktoś podobnie i rozwiązał problem . Z góry dziękuję za każdą podpowiedź. Wchodzac w grupę 50 adaptacji licznika wyskakuje...
Coś z adaptacją FIS-a. Może liczniki były wymieniane i ktoś coś pogrzebał z adaptacją ? Ciężko tak na odległość. Jaki rocznik ?
Całkiem mozliwe, przebieg zrobie sobie bez problemu swoim kablem, ktoś mi podpowiedział, ze po takiej operacji nalezy licznik przekodować i wykonać adaptacje ABSu, czujnika skretu, dodać xenony jezeli ten licznik ich nie mial, itp. Podobno vag can professional z kodowaniem i adaptacja sobie poradzi. Ide, sprawdze jak to jest z tymi licznikami...
Wiem, jak wygląda kodowanie. Wiem co to adaptacja. Ja szukam wsadu jak w temacie. Aby uprzedzic pytanie po co, a mianowicie po to aby nie oszukiwala predkosc, aby przelozyc tarcze obrotomierza od diesla i zeby miec kontrolke swiec zarowych a nie EPC.
Witam, miałem ten sam problem! Po pierwsze: licznik musi mieć duży wyświetlacz (tylko z nim działa navi!), po drugie: sprawdz kodowanie licznika (pierwsza cyfra kodowania musi być większa niż 16), po trzecie: jeżeli poprzednie warunki są ok, to musisz zrobić adaptację licznika.
Nie ma potrzeby wykręcać przepustnicy. Trochę rozpuszczalnika, ściereczka, wyczyścić. Jak będą zbyt wysokie obroty jechać do warsztatu, który przeprowadzi adaptację.
nawet jeżeli skala jest inna to predkościomierz można wyskalować z vaga Jakby ci to powiedzieć? Bzdura. Kodowaniem ani adaptacja tego nie zmienisz. Można próbować poprzez zmianę wsadów.
Zalogować się PINem w liczniku, wybrać adaptacje, kanał 21, wpisać ile ma być kluczy, zastosuj, ok, wyjąć klucz ze stacyjki. Włożyć kolejny klucz do stacyjki, włączyć zapłon na 5sek.
Użyłem 5054a z ODIS 8.1.3. Wgranie tego samego flasha (5N1909144S_1501_BP) nie usunęło błędu 03375. Sprawdziłem też starszą wersję 5N1909144R_1401_BP - też bez zmian. Dopiero wgranie softu bez "BP" w nazwie usunęło błąd, użyłem 5N1909144N_1101 po czym wgrałem z powrotem 5N1909144S_1501_BP i do tego te same krzywe charakterystyk. Błąd 03375 zniknął....
W nowym liczniku jest wpisany inny pin i nr immo. Dziwne że odpalisz auto ( ktoś w sterowniku silnika zrobił immo off). Tu jest film o adaptacji licznika musisz miec oba piny stary (czyli zgodny z pinem ECU) i nowy (nowego licznika). [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=...
Dobra a jak na kluczyku obojętnie którym wyglądają bloki 23 i 25 22 też Dodano po 6 [Adaptacja - 10] Wprowadź 21 w polu „Numer kanału”. [Odczyt] „Wartość zapisana” to liczba kluczy, które są obecnie dopasowane. Wprowadź „nową wartość” odpowiadającą łącznej liczbie kluczy, które mają zostać dopasowane, w tym wszelkich istniejących kluczy. Wszystkie stare...
W tym wsadzie , który podałem, które komórki są odpowiedzialne za wskaźnik paliwa. Coś mi się wydaje, że zaniża względem oryginału. Gdybym wiedział , to przepisał bym ze swojego. . masz ja w offsecie 188 jest to wartość odpowiedzialna za tank sensor charakteristic i we wszystkich wsadach jest ma wartośc 128 po przełózeniu z hex na dec,to mozesz sobie...
Witam jak można wyłączyć kontrolkę immo. Chodzi o kontrolkę z kluczem. Golf MK4, jak w temacie. Czy można tego dokonać z poziomu Vagcoma, przez np. adaptacje w którymś bloku? Czy jest to mozliwe tylko przez mechaniczną ingerencje w licznik, czy w okablowanie.
Na nalepce licznika jest v07 a w liczniku jest v04 Dodano po 4 po nieudanej adaptacji na kanale 50 wywala takie błędy 2 Faults Found: 01176 - Key 65-10 - Unauthorized - Intermittent 01177 - Engine Control Unit 65-10 - Unauthorized - Intermittent
Passat 2002 r 1.9 tdi Zgubiony kluczyk - pin posiadam ,pestki nowe.Procedura adaptacji -17 licznik -login-dopasowanie kanał 21 -wpisuje 0 test i wyświetla się w oknie po prawej error(robione vagiem 311-409-512-704.Także wag tacho-vak k+can)Co jest nie tak.Robione w aucie i na stole.Nie chce skasować starych kluczy.Coś zle robię?Pomóżcie proszę.
Panowi u mnie jest ten sam problem jednak wystąpił on po nieudanej probie dodania drugiego klucza i teraz ciągle ten błąd i migająca kontrolka chciałem ponownie zrobić adaptacje kluczy ale gdy podaje w VAG wartość 2 to wyskakuje error co robić??
jak podlacze stary licznik to idzie ok.. wiec cewka odpada... adaptacja jest ok bo wszystko ok chodzi.. jest problem z imo :) Moze na GG klikniesz 42 98 67 ?
z tego co sprawdzalem nie moglem wejsc w blok 22, Bo pewnie wchodzisz w adaptacjach a nie w blokach pomiarowych. Jeżeli w blokach pomiarowych nie masz dostępu do 22 to pewnie wina programu.
Próbowałeś zaadoptować najpierw licznik do ecu? Bo z tego co piszesz to pewnie posiadasz pin i do kompa i do licznika? Jakie są numery sterownika? odezwij się na pw to postaram się pomóc Tak zawsze w bloku 50 adaptacji pisze mi klucz nie ok. nie dopiszesz licznika do ecu bez dopisanych kluczy najpierw kluczy później synchro Właśnie nie wiem dlaczego...
Witam. Posiadam Passata B5 1997 rok 1.8 20v. Mój licznik jest uszkodzony, nie wskazuje stanu paliwa. Chciałbym go wymienić na ten ze zdjęcia poniżej: http://obrazki.elektroda.pl/7864775400_1... W tej chwili posiadam taki: http://obrazki.elektroda.pl/6077107100_1... Czy nie będzie żadnych problemów z jego adaptacją? Z...
Dobra, czyli zamawiam komputer z tym samym numerem, podpinam go i co dalej? montujesz odpalasz sprzęt ,klik enter i auto pali. Immo 2 to pewnie bez żadnych kodów pójdzie. Jedynie pin musi znać aby do licznika się zalogować, potem login, adaptacje, kanał 20, ilość kluczy, enter i save i ma palić. Nic więcej. Pin zegarów wyrwie Vag eeprom programmerem,...
psilos1, marfur30 Mam problem z sczytaniem wsadu ze starego licznika golfa 4. Korzystałem z eeprom'a 1.19 i kabel VAG KKL. (tak wiem bieda kabel) Zegar golf 4: 1J0 920 805 E. Natomiast podłączając Zegar passat b5 fl: 3B0 920 929 A sczytałem bez problemu. Próby sczytania wsad z golfa 4 eproom https://obrazki.elektroda.pl/6041528100_...
Vag commander i pin z licznika rozwiążą problem swapu. Niestety Vag comem się nie da tego zrobić. Oprócz znalezienia odpowiednich kodów do danego typu silnika trzeba przeprowadzić adaptację czujnika skrętu , jeśli jest na wyposażeniu , pojeździć trochę po placu aby wszystko się poprawnie poustawiało.Na sieci są dokładne porady jak wszystko skonfigurować...
Witam dostałem wiadomość żeby opisać rozwiązanie więc piszę sorki że tak późno ale może się komuś przydać - z Licznika magnetti marelli w B5 PIN możemy wyciągnąć tylko programatorem (żadnym Super Vagiem ani innym wynalazkiem nie da się) w liczniku MM4 na motce podpinamy programator jak na rysunku i wyciągamy wsad http://obrazki.elektroda.pl/6348034700_1...
passat adaptacja licznika adaptacja licznika passat adaptacja
wystąpić drukarka formatowanie seagate expansion sterowanie klapami
schemat bezpieczników xsara picasso schemat bezpieczników xsara picasso
Jaguar XJ X350 – numer bezpiecznika klaksonu, lokalizacja F25, przekaźnik R14 Hyundai Elantra 2011 – brak napięcia na rozruszniku, przekaźnik START, bezpieczniki, diagnoza