Przekręć kluczyk w położeniu II i poczekaj minutę, aby zaprogramować położenia krańcowe przepustnicy, później w położenie wyłączony i gotowe. Ale na pewno robiłeś może nawet niechcący tą kombinację i nawet nie wiedziałeś. Najczęściej padają pedały (przepraszam za brzydkie słowo ;) ) lub wiązka.
sprobuj zrobic adaptacje przepustnicy (vagiem) Dodano po 2 http://www.vag-com.pl/procedury.htm Adaptacja nastawnika przepustnicy
W wiekszosci przypadków pomaga dokładne wymycie gardzieli i przepustnicy ,chasami tez sie zdarzy ze silnik krokowy lub przkładnia od napedu przepustnicy zablokuje sie nechanicznie
To musisz cofnąć całkowicie nastawnik i ustawić szczelinomierzem na 0,5mm Jak wsadzisz szczelinomierz ma być zamknięty jak wyjmiesz otwarty
Sonda no i adaptacja nastawnika przepustnicy
konieczna adaptacja nastawnika przepustnicy, jak nie pomoże to tylko zmiana oprogramowania sterownika
Jedz do mechanika, i jak jest kumaty to niech ci zrobi adaptacje nastawnika przepustnicy, co jakiś czas trzeba to robić
najpierw wyczyść błędy, sprawdż jaką temperaturę widzi ECU (01/08 02) jeżeli będzie ponad 84°C to już tylko 01/04/098 jeżeli nie wejdą pozostaje sprawdzenie styku 0 w nastawniku
Może blokuje się nastawnik. Sprawdź kody błędów po OBD
VAG, KTS to testery posiadające w oprogramowaniu funkcje adaptacji np: nastawnika przepustnicy.
czyszczenie przepustnicy,adaptacja nastawnika do sprawdzenia sonda lambda.
Przyczyna chyba znaleziona.... eh samemu ciężko mi w to uwierzyć... Tak jak pisałem wyżej samochód zaczął palić na 3 cylindry, więc po sprawdzeniu przewodów zapłonowych okazało że są walnięte i zostały wymienione. Klient nie pojechał do serwisu, (bo droga daleka a jak nie pali na jeden cyl to wiadomo katalizator padnie) tylko wrócił ponownie do mnie,...
Czy nastawnik położenia przepustnicy ma wtyczkę cztero, czy sześciostykową?
Samo mycie raczej nie wystarczy a raczej napewno adaptacja ale przy tych błedach mysle ze sie nipowiedzie zrobić do konca sprawdził bym nastawnik przepustnicy
17580-czujnik kąta uchylenia 2 napedu przepustnicy sterowanej nieprawidłowy sygnał ,a ten drugi to straty cisnienia pomiedzy turbo a zaworem przepustnicy czesto pomaga na to czyszczenie i nowa adaptacja nastawnika a wczesniej dokładna kontrola w blokach pomiarow jej działania
Jakaś przyczyna tego że nie przechodzi adaptacji jest. Usterka samej przepustnicy - zużyty silnik nastawnika, potencjometry; uszkodzony sterownik silnika - częste z racji jego umiejscowienia; nie zachowane warunki adaptacji, błędy w sterowniku, "lewe powietrze". Wybierz sobie coś z tego - 20% szansy trafienia.
Kanał 001 wodzu, nastawnik zrobi "bzzzzz" i już. Silnik ma byc zgaszony. Na zapalonym w kanale 001 robisz ustawienie KWZ
najważniejsza sprawa: nie zrobisz adaptacji pzrepustnicy jeśli masz błąd tymbardziej jesli jest to bład nastawnika przepustnicy. usuń usterkę a wtedy zrobisz adaptacje ewentualnie podmień przepustnice na inną
Nastawnik w ogóle działa? Adaptacja kończy się sukcesem?
Ja od dawna ładuje akumulator w samochodzie nie odpinając go od instalacji, i jaszcze nigdy nie miałem z tego powodu żadnego kłopotu. A tak w ogóle to jeśli ma ktoś auto z benzynowym silnikiem z grupy VAG ze sławnym nastawnikiem przepustnicy to po odpięciu akumulatora raczej na pewno będzie musiał wykonać adaptację tego nastawnika. Takie jest moje zdanie...
Witam Auto to VW Polo Classic 1.4 ;97r, na monowtrysku. Kolega mówi że czasem przy dojeżdżaniu gaśnie mu jak wyrzuca na luz, bądź wciska sprzęgło. Wszystkie filtry, świece, kopułka i palec rozdzielacza, kable W.N., wymienione, przepustnica wyczyszczona. Po podłączeniu pod komputer wyskakuje stały błąd: Brak sygnału z Nastawnika Przepustnicy błąd stały....
Witam Dane dla kompa (piny 1-3) : 15-30 stopni - 1,45 do 3,3 kohm około 80 stopni 280 - 360 ohm dokopałem się - rezystancja nastawnika przepustnicy : na jałowym między 0,9 a 1,4 kohm (między pinami 7 i 8 ) tyle mam pozdrawiam
Czy to błąd P0170? sprawdz jeszcze 100%szczelność dolotu i zawór by-pass kolektora ssącego(przy odmie)sprawdz naciąg linki na przepustnicy musi miec około 5mm luzu Ruszałeś śrube regulacyjna? zagrzej silnik do temp roboczej potem wykonaj adaptacje i reset nastawnika przepustnicy zgodnie z zaleceniem programu ktorym bedziesz to robil czyli RESET-zaplon-OFF...
Byłem z autem pod komputerem błąd który wyświetliło to błąd nastawnika przepustnicy. Próbowano przeprowadzić adaptację ale komputer nie komunikował się z sterownikiem. Był jeszcze jeden błąd-za niski sygnał z sondy lambda(ale było napisane że to błąd sporadyczny). Tylko dlaczego jak auto dobrze się rozgrzeje to wszystko jest ok
W samochodzie problemy z obrotami. Na zimnym silniku auto zapala dopiero pa naciśnięciu pedału gazu, w czasie jazdy gaśnie po gwałtownym puszczeniu gazu. Po diagnozie VCDS-em błąd 00282-"Nastawnik przepustnicy V60 zwarcie". Przepustnica wyczyszczona a nastawnik V60 (pin 1-2) sprawdzony na zasilaczu pracuje bez problemu. Brak możliwości wykonania adaptacji...
ręcznie się nie da. adaptacja zrobiona ? zaplon ustawiony ? jeżeli tak to uwalony nastawnik przepustnicy
Witam Mam problem z adaptacją przepustnicy w VW golf 3 1.6 8V. Przepustnica wyczyszczona (wygląda jak nowa), akumulator dobrze naładowany podczas adaptacji wszystkie zbędne odbiorniki prądu są wyłączone. Odczytuje błąd: Nie przeprowadzono procedury nastaw podstawowych. Kasuje błąd. Wchodzę w nastawy podstawowe kanał 001 (słychać że procedura się rozpoczęła)...
Mam silnik o symbolu 1F czy tradycyjnie w grupie 098 powinienem wykonać adaptację przepustnicy czy tez w silniku tym wykonywana jest ona automatycznie. Wymieniłem nastawnik oraz wyczyściłem przepustnice, błędy wykasowane sterownik zresetowany (01 ,10 ,00 ), czy mam jakiś problem ze sterownikiem bo w moim przypadku grupa jest niedostępna?
No i co ty człowieku piszesz? To jest samochód z 1992 roku, silnik 2.0 Litr, oznaczenie 2E. Sterownik silnika Digifant. Tam nie ma adaptacji przepustnicy VAG-iem, bo ona nie posiada nastawnika. Poszukaj takiego samochodu na parkingu i zajrzyj pod maskę. No a jesli byłby nastawnik w tej przepustnicy to po co montowany jest regulator wolnych obrotów -...
Rozumiem że po wymianie dokonałeś adaptacji nastawnika biegu jałowego ( silnika krokowego) za pomocą testera . Czy pozostałe elementy przynależne do zespołu przepustnicy są czyste- wolne od mazi często spotykanej jako produkt uboczny działania odmy. Sprawdż działanie map -sensora.
Screen z filmiku pokazuje proces adaptacji klap przepustnicy (kolektor Pierburg/nowy i nastawnik Continental/nowy). Odbywa się to na biegu jałowym, brak kodów usterek a sterownik silnika sam podnosi obroty do ok 1400obr/min. i steruje klapami. Błąd P2015 powstaje prawdopodobnie przez znaczną różnicę między wysterowaniem klapy a informacją zwrotną, z...
Witam. Jakiś czas temu przeczyściłem nastawnik przepustnicy w swoim golfie. Po tym zdarzeniu obroty podnosiły się mi od 1000 do 1800 (lecz tylko po wciśnięciu gazu i tak już zostawały). Więc nabyłem urządzenie diagnostyczne z VAG-COM 311.2 w celu wykonania adaptacji przepustnicy. Co się okazało, mianowicie po wpisaniu kodu adaptacji (098) wyskakuje...
Problem jest taki: wywołując kody błędów w moim autku cały czas pokazuje ten kod 1-2-3-2 wydaje mi się że chodzi tutaj o nastawnik przepustnicy. Kupiłem nowy (zamiennik) zresetowałem , zrobiłem adaptacje a kod błędu pozostał. Jaka może być przyczyna i jak to naprawić. Oczywiście punkt oporu przepustnicy o nastawnik ustawiłem. Ponownie wywołałem kody,...
Witam mam problem aby zrobić adaptacje w polo przy pomocy ktsa200. Non stop wyskakuje błąd: 011A Nastawnik przepustnicy zwarcie do masy . Po probie adaptacji na zimnym próbowałem również na gorącym silniku pisze nie ma możliwości adaptacji . Dodatkowo od razu po tym wyskakuje błąd : 043F Regulacja podstawowa nie wykonalna sygnał poza zakresem. Auto...
Witam, od dłuższego czasu walczę ze skodą. Raz na jakiś czas po uruchomieniu silnika bądź podczas jazdy pojawiają się EPC i następuje spadek mocy. Błędy: 17950 potencjometr nastawnika przepustnicy - anormalny sygnał; 17698 czujnik temperatury chłodziwa na wyjściu chłodnicy - sygnał za wysoki; 17987 jednostka sterująca przepustnicy - nieprawidłowa adaptacja;...
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic10... i jesli się nie mylę to masz nastawnik przepustnicy a nie silnik krokowy. Ale nie jstem tego pewny.
Nie ma czegoś takiego jak uniwersalny wymiar tej szczeliny. Nastawnik uchyla przepustnicę na tyle, żeby utrzymać żądane obroty biegu jałowego. Skoro nie zapamiętuje adaptacji, to znaczy że jej nie przechodzi -> błedy w ECM, możliwa usterka samej przepustnicy, co się również często zdarzało.
Temat o którym mowa był założony rok temu, po roku problem z autem wrócił... tak starych wątków chyba nikt nie odwiedza :) Odpowiedzi w tamtym temacie wskazywały na czyszczenie i adaptację... czynności wykonane, niestety nie rozwiazały problemu. Czysząc zachowałem ostrożność, wychuliłem przepustnicę do końca ale bez nadmiernej siły... linka gazu robi...
W tym samochodzie nie ma silnika krokowego ! Odpinasz wtyczkę od tps, nastawnika przepustnicy i styku biegu jałowego (to wszystko mieszka w tej metalowej puszce) Jakikolwiek błąd w pamięci sterownika uniemożliwia przeprowadzenie adaptacji przepustnicy
witam swiece przewody palec i kopułke wymieniłem okazało sie tez ze termostat byl caly czas otwarty i silnik sie niedogrzewał a jesli jest gaz to temperatura musi byc odpowiednia, obroty na gazie juz nie skacza tylko ze ci fachowcy od gazu tak ustawili ze zwiekszyli dawke gazu przy obrotach 2000-3000 co uwazam za zbyteczne jezelio wczesniej termostat...
Po pierwsze ADAPTACJA może być wykonana wyłącznie BEZ BŁĘDÓW W DTC. Inaczej się nie zrobi. Po nastawnik biegu jałowego ma 2szt TPS tam i krańcówkę biegu jałowego. Które trzeba kontaktem PR do potencjometrów pooczyszczać i potem wydmuchać. DTC będzie miało błędy tego jak 99% z tym nastawnikiem. Wężyki co wchodzi od evap jest drożny i przepustnica w olej...
Tak, adaptacja obowiazkowo. Co prawda nie vag-comem bo zauważyłem taką ciekawostkę: przekrecenie kluczyka w pozycje "zapłon" i odczekanie do czasu az przepustnica przestanie wydawac ciche dzwieki i na koniec rowniez cichutko kliknie a nastepnie wylaczenie zaplonu i odpalenie silnika, daje taki sam efekt jak adaptacja vag-comem. Do Szoguna : doradzilbys...
Witam Mam swoją A3 ok 4 lata i niestety litr oleju na 800 km albo i mniej szło w atmosferę, wymieniłem pierścienie panewki regeneracja głowicy uszczelki itp wszystko nowe ale do rzeczy przy okazji remontu wyjąłem przepustnice żeby wyczyścić była brudna czyscilem pędzelkiem i benzyna extrakcyjna delikatnie żeby nic nie popsuć. Po pierwszym odpaleniu...
Witajcie Mam problem z Oplem Corsą 1.0 12v otóż po czyszczeniu przepustnicy i wymianie nastawnika biegu jałowego (popularny krokowiec) zostały zrobione adaptacje. Obroty biegu jałowego chodzą prawidłowo nie gaśnie nie faluje jednak w czasie jazdy (obojetne czy na zimnym czy ciepłym silniku) zdarza się że przy dodaniu gazu zapala się check i wogole nie...
Wyczyścić przepustnicę z syfu. Ale na błysk. Adaptacja. Odłączasz akumulator, potem podłączasz ponownie. Nie włączaj żadnego odbiornika elektrycznego. Włącz zapłon. Nie dotykaj pedału gazu. Odczekaj 1 minutę i wyłącz zapłon. (W tym czasie będzie słychać brzęczenie nastawnika przepustnicy, potem ustanie, ale trzeba jeszcze chwilkę poczekać, tak dla pewności)
Spróbuję jutro popuścić linkę od gazu. Tak to jest silnik 1F. Czy odkręcając przepustnice później trzeba dawać jakieś nowe uszczelki? Jak później z adaptacją? Słyszałem, że tego nie trzeba adoptować, tylko odpalić silnik i ma chodzić na biegu jałowym, aż wentylator się włączy. Czym trzeba czyścić przepustnice?
podmieniona przeplywka i to samo, kolektor byl uszczelniany, pozatym błąd nastawnika przepustnicy wywala nawet bez odpalania auta, od razu po przekreceniu kluczyka na zaplon. obecnie wlozona przepustnica ktora byla fabrycznie, po porzadnej adaptacji przez innego mechanika pozostaly wahania obrotow po wysprzegleniu od 100 do 1000 obrotow i szarpanie...
Witam mam pytanie odnośnie saaba 95 2.3t rocznik 99 po rozładowaniu sie akumulatora wywaliło checka (silnik faluje jak jest zimny obroty od 500 do 900i gaśnie) po podpięciu kompa boscha pokazało błąd przepustnicy brak pełnego przepływu. kasacja błędu silnik bez obciążenia pracował super po przejechaniu 10 km znów to samo. pojechałem do innego mechanika...
Witam wszystkich. Mam problem z w/w wozidłem. Seat z 2000r. wyposażony w archaiczny silnik 1.6 ALM, jeszcze na rozdzielaczu zapłonu, pod kontrolą sterownika Magneti Marelli. Problem polega na kiepskiej jego pracy po odpaleniu, ale tylko wtedy gdy jest zimno (mamy lato więc obecnie zimno to poniżej 15°C). Wygląda to tak, że auto zawsze odpala bezproblemowo,...
kolegoWojtula11,przez trzy lata pracowalem w aso skoda i trafialem na rozne przypadki z simosem,i jak to jest w aso po za vag i vas nie masz do dyspozycji innych urzadzen diagnostycznych i zapewniam cie za ich pomoca bez problemu wprowadzisz nastawy podstawowe..nie spieram sie ze czasami nowy nastawnik nie przyjmuje nastw,ale i na to jest sposob,wystarczy...
Kolego tak wyczytałem natym forum, pisał Emeryt2, ma doświadczenie, był ostatnio temat, że koleś robił adaptacje gdzie miał zepsuty czujnik temp, (na tablicy pokazywal dobrze ale do sterownika źle słał) i po zrobieniu adaptacji zostały mu obroty 1300rpm, adaptacje powtarzał kilka razy i ciągle było to samo, ktoś doradził wymienić czujnik i tak zrobil,...
Po odpięciu zasilania i podpięciu ponownym przepustnica adaptuje się samoczynnie: Przekręcasz zapłon i nie naciskając gazu czekasz około 1 minuty. POwinny być wszystkie odbiorniki prądu wyłączone. W tym przypadku będzie słychać nastawnik przepustnicy, po zakończeniu procesu poczekaj jeszcze jakieś 30 sekund dla pewności i możesz wyłączyć zapłon. PS:...
niech wyczyszczą przepustnicę i wykonaja adaptację nastawnika powinni wziąśc max 120pln
Krańcówka nie daje sygnału. Przecież możesz to sam sprawdzić miernikiem na przepipywanie. Obroty spadają bo jest uruchamiana funkcja hamowania silnikiem. Zobacz czy na wtyczce nastawnika nie było takiej przejścówki i dopiero do niej szła wtyczka z wiązki. A potencjometr masz dobry? Adaptacja silnika krokowego. Gdybyś sobie zdał sprawę z głupoty jaką...
Witam, Miałem podobny problem w samochodzie Golf, z tym samym silnikiem. Brak obrotów na biegu jałowym. Problemem był silniczek nastawnika w przepustnicy. Czasem działał, czasem nie (chyba się też zacinał). Silnik miał duże przedmuchy do skrzyni korbowej i olej silnikowy lądował w dolocie brudząc go. Rozwiązaniem był zakup używanej, sprawnej przepustnicy.
Lamerskie to jest forum elektrody bo moderatorzy czepiają się byle czego , i od razu dają upomnienia . Na innych "lamerkich" forach tego nie robią . To rozumiem że ludzie sprzedających na allegro są Lamerscy? Podajesz mi temat w którym jest napisane : "Aby na tym forum dominowała termonologia techniczna, na zdjęciu mała ściągawka. Zobrazowane są najbardziej...
Tam jest nastawnik czyli silnik elektryczny z potencjometrem , podobne rozwiązanie spotykałem w VW . Nie sprawdzałem napiec , nie próbowałem wypinania immo , dziwne bo dlaczego immo ma blokować diagnostykę ? Jak odczytać parametry nie mówiąc o adaptacji przepustnicy ?
Witam, Bez jakiejś reguły pojawia się czasem problem z nieustabilizowanymi obrotami biegu jałowego. Objawia się to różnie: czasem jest zupełnie ok, czasem potrafi pofalować z 640 na 1000 na kilka sekund, po czym spadnie w dół i wróci na właściwe. Przed chwilą miałem inaczej: odpaliłem, silnik nagrzewał się a obroty stopniowo schodziły z ok 1000 (obrotościomierz)...
Witam na początek pacjent Ibiza 3 z 05r silnik 1.4 benzyna kod silnika BBY Jak w temacie problem wygląda następującą po dodaniu gazu nie otwiera przepustnicy przez to obroty maksymalnie do 2tys i faluje na nich, auto wywalało błędy przepustnicy, związane z nastawnikiem, pojechałem po inna te same nr , podłączona nie chodzi , kolejna to samo, w końcu...
Zamontowałem stary potencjometr i mulenie znikło , zbiera się normalnie jutro rano wstanę z 30 min. wcześniej i przeprowadzę adaptację może to coś zmieni . Jeszcze raz zapytam co można zrobić z EVAP tyka bardzo głośno spotkałem gościa z saxo taki sam silnik i jemu tyka bardzo cicho ,dalej uważam iż coś jest nie tak.
OK. Mowimy o tym samym. To tylko sprawa nomenklatury. Nastawnik przepustnicy nie jest zrobiony na silniku krokowym, tylko na banalnym silniku pradu stalego. Jesli masz lampe stroboskopowa, to podlaczaj ja kolejno do poszczegolnych swiec, zeby zobaczyc, czy nie masz wypadania zaplonow. Nalegam na dokladna kontrole cisnienia paliwa i procedure adaptacji....
a wiec od poczatku. wykrec czesć oznaczona 5 (jest to zespol przepustnicy wraz z nastawnikiem) nastepnie ja umyj bardzo dokladnie w nitro lub jakims innym rozpuszczalnikiem (wewnatrz tak zeby nie bylo syfu na przepustnicy i gardzieli) jak bedziesz mial 5 na wierzchu wtedy masz piekny dostep do wszystkich przewodów podcisnieniowych : 32, 36 ale zobacz...
nie masz możliwości wyczyszczenia krokowego którego prawde mówiąc tam nie ma, u Cb jest zespół sterujący przepustnicą zwany nastawnik przepustnicy, nie ma po co go czyścić. Oj fakt będzie gasł bo to jest cacko doładowane, choć mimo to powinien kuleć ze zdjętym wężem. Chodzi mi o to aby ktoś Ci uruchomił zimny motor a Ty trzymaj sobie go na obrotach...
hubi2006 z całym szacunkiem - zakładasz chyba trzeci raz ten sam temat.Rozmawialiśmy przez GG i skype . Wymieniłeś już drugą sondę i dalej to samo . Podałem namiary na fachowców w ok. Piaseczna , a Ty dalej się męczysz. Panowie manewr z klemą to ja podałem , ale nie dla adaptacji przepustnicy. Kolega hubi2006 twierdzi, że kąt przepustnicy wynosi 3 st....
Adaptacja przepustnicy w ABS-ie ? vwgolf.pl tu sobie robicie czy jaja , co ? Do zadającego pytanie - czy auto posiada instalację gazową to raz , czy wskazania temperatury są prawidłowe ? czy po podłączeniu vaga odczyt temperatury cieczy chłodzącej jest prawidłowy ? Czy po odłączeniu akumulatora na 2-3 minuty problem na chwilę chociaż ustępuje ? Jeśli...
Zloty 01 ma rację, można spróbować pod warunkiem że VAG nie pokazuje błędów. Choć troszke to dziwne ponieważ adaptacje wykonuje sie ponieważ brudzi sie przepustnica co jest procesem powolnym a tu mamy nagłą zmiane. Choć warto spróbować może pomóc. Dodano po 6 W tym samochodzie nie ma silniczka krokowego. W przepustnicy jest silnik prądu stałego, chociaż...
Jaki system wtrysku ? Jak wielopunkt, to brudna przepustnica, trzeba po czyszczeniu zrobić adaptację Jak monowtrysk, to sprawdzić nastawnik
516 Styk biegu jałowego - F60, Czujnik pozycji przepustnicy - zamknięty przełącznik - F60 518 Potencjometr przepustnicy - G 69, Czujnik pozycji przepustnicy - sygnał poza zasięgiem (G69). Zobacz też straty zasilania ECM 530 Nastawnik / potencjometr przepustnicy - G88, Czujnik pozycji przepustnicy - G88 537 Regulacja z sondą Lambda, Kontrola czujnika...
Temat ma już kilka lat ale jeśli chodzi o silniki 20V (ADR,ARG, APT) to wyjaśnienie przyczyn różnych usterek nie jest czasami takie łatwe jak mogłoby się wydawać. Samochody z tymi silnikami (bez turbosprężarki) mają podane na wklejce w bagażniku zużycie paliwa w cyklu miejskim na poziomie 11,7-12,3l/100km a więc dość dużo. W trasie zużycie to około...
Diagnostyka VAG. Podłączyłem się za pomocą laptopa i wyskoczyły mi następujące kody błędów: 533 Regulacja biegu jałowego przekroczona wartość adaptacji 525 Lambda Sonda G39 brak sygnału BŁĄD SPORADYCZNY Za bardzo nie wiem co oznacza ten pierwszy i o co chodzi z tą adaptacją, jeśli chodzi o drugi, rozmawiałem ze znajomym i powiedział, że kończy mi się...
Dopasowanie przepustnicy robi prawidłowo, może nie 10 s., ale 6s i pojawia sie komunikat: adaptacja ok, ale w tryb regulaccji zapłonu nie wchodzi. Błędów nie ma. Na drugiej przepustnicy ale z inną literką i tymi samymi cyframi (ma na końcu F oryginalna ma na końcu D) kodowanie też trwa 6s, ale w pamięci zostaje błąd : nastawy podstawowe nie zostały...
Witam Auto 180 Kompressor Bluetec 128000 km,wymieniony łańcuch + nastawniki (od firmy zajmującej się dorabianiem kół zębatych) gdyż cała góra została ogołocona z zębów. Całość złożona, objeżdżona i stwierdziłem pęknięcie gumowego łącznika tuż przed wejściem do przepustnicy (uciekało tamtędy ciśnienie), po naprawie pęknięcia silnik delikatnie faluje...
Witam Posiadam jako drugie auto w rodzinie Polo 6N1 z silnikiem AEE. Mam go ładnych kilka lat i temat falujących obrotów nie jest mi obcy. Gdy obroty zaczynały falować lub niebezpiecznie opadać pod obciążeniem, to przepustnica na stół. Czyściłem ją oraz ścieżki, po których jeździ czujnik położenia przepustnicy sprejem do potencjometrów. Zawsze po tym...
silnik krokowy do czyszczenia lub do wymiany,następnie przeprowadzenie nastawy tego silniczka na komputerze.powodzenia:D Kolejny bzdet Jaki silnik krokowy ? Tam jest przepustnica zinregrowana z nastawnikiem na bazie silnika prądu stałego !!!!! a nie żadnego krokowego !!!!!! Napiałem : przepustnica do czyśzczenia + adaptacja
Mam takie same objawy, z stalych obrotow okolo 850 ostatnio spadly one do okolo 600 ktore czesto podczas schodzenia z wyzszych obrotow w pierwszej fazie spadaja nieomal do wyganiecia silnika (zapala sie kontrolka ladowania lekko) nastepnie silnik stabilizuje sie na 600 obrotow ale np dobicie kierownica do skrajnego polozenia spowoduje zgasniecie silnika...
W tym aucie nie ma silnika krokowego! To urządzenie nazywa się nastawnik obrotów biegu jałowego i jest sprzężony na stałe z przepustnicą. Najpierw wyczyść przepustnicę, zrób jej adaptacje i powinno pomóc. Ale proponuję odczytać kody usterek, bo może się okazać, że sonda lambda szwankuje. Pozdrawiam.
Witam Audi A4 b5 ARG 2000r benzyna+gaz Auto przyjechało bo nie ma pełnej mocy około 50%mniej Był błąd rozrzadu, wiec został zmieniony łańcuszek z nastawnikiem, kontrola ustawienia paska, błąd znikł, w chwili obecnej nie ma żadnego. Sprawdziłem kolektor dolotowy, odmę podciśnienia, naprawiłem sztangę od klap i dalej nic, lewego powietrza brak. Wyczyściłem...
Przydało by się odczytać błędy ze sterownika silnika bo to przyspieszy znalezienie usterki. Ja bym stawiał na lewe powietrze - np uszkodzona gumowa podstawa przepustnicy lub uszkodzony TPS - wytarte ścieżki w czujniku położenia przepustnicy. JAk 1,8 to pewnie typ ABS/AAM itp, sterownik Bosch mono motronic Przy LPG to z reguły standardowo - sterownik...
Panowie Podmieniłem cewkę WN. Oraz wymieniłem świece ponieważ i tak były już do wymiany . Niestety , dalej jest to samo. Odpalam rano na benzynie, silnik pracuje jak zegarek ładnie na ssaniu, po około minucie zaczyna lekko trząść , następnie spadają obroty i gaśnie. Nastawnik próbuje podnieść obroty lekko uchylając przepustnicę ale nie daje rady. Jeśli...
Cześć Wam! :) Mam pewien problem z autem, nie mogę go rozwiązać i nikt nie jest w stanie mi pomóc. Może Wam coś się nasunie. BMW e46 Compact 325ti 2002 rok Silnik: M54B25, przebieg 130 tys (wydaje się prawdziwy) Sterownik silnika: MS43 Otóż silnik reaguje z opóźnieniem na dodawanie gazu. Widać nawet przydławienie (spadek obrotów) w momencie dodania...
Witam Auto posiadam od kwietnia 2010, jak do tej pory nie było z nim większych problemów. W sierpniu czyściłem przepustnicę bo zdarzało się, że obroty zawieszały się na 3 tysiącach i pomagało tylko zgaszenie i zapalenie silnika, obroty trochę falowały jak stałem na światłach. Potem oczywiście adaptacja. Dwa czy trzy razy zdarzyło się, że ciepły silnik...
przepustnicy adaptacja adaptacja przepustnicy sterownik nastawnika przepustnicy
nierówny praca gaźnik kosiarka brother pasek wydruk dioda niebieski pasek
samsung ue40j6240 samsung ue40j6240
Wkręty kadmowane vs ocynkowane: odporność na korozję Zanikanie programów w telewizji naziemnej - przyczyny