Zrobione ,tylko trzeba wgrać.
Witam Dzisiaj podłączyłem sobie manetkę do sterowania fis(szara kostka do licznika) i chciałem zrobić adaptację nowego(używanego) licznika VDO 8LO 920 930F(podobno od s3 zegary ale są zmienione tarcze, wskazówki, immo2). Poprzednie zegary Jaeger 8L0 920 900H 1/2 fis(chyba immo3 ale nie wyświetla vinu w 017 instruments, tylko same xxxxxxxxx) . Do tego...
Witam, Odświeżę temat: Mam ten sam problem z PIN-m z immobilizera, wyświetla jak koledze wyżej. Wymieniłem opakowanie scyzoryka i immobilizer miga, auta nie można odpalić tzn. chodzi 1-2 sec. i gaśnie. Audi A3 1.8T 2002 r. Liczniki z cyfrowym wyświetlaczem i pół FIS. Jakieś rady ? EDIT: Już wszystko jest OK. Pozdrawiam.
Tak można,jak piszesz po przez edycje eepromu,przekopiować komórki odpowiedzialne za immo i przebieg,i odpalasz auto na starych kluczykach bez konieczności adaptacji nowego licznika (immo)
wsad starego licznika dostosowany do nowego. Po wgraniu do nowego licznika powinien odpalić bez adaptacji o ile nie próbowałeś już uruchamiać silnika na nowym liczniku.
Nr vin jest jak i w sterowniku tak i w liczniku---ale co to ma do immo.Jak masz pin wkładasz licznik 17 licznik logowanie ,adaptacje kanał 21 dopasuj ,adaptacje kanał 00 dopasuj i po problemie-----o co chodzi??
A nie grzebałeś w eepromie silnika wcześniej?Jak nie idzie się zalogować to skopiuj obszary pamięci ze starego do nowego licznika-NIE CAŁOŚĆ TYLKO ODPOWIEDNIE CZĘŚCI.
Gdybym posiadał taką wiedze jak Ty posiadasz pewnie bym tu nie pisał z prośbą o pomoc. Niestety tacy też się zdarzają na forum więc olej ich. Masz racje że byś nie pytał skoro byś wiedziała a fachowiec zalogowany na forum tylko po to żeby pisać innym że się nie znają nic nie wnosi. Jak kolega wyżej pisał pigułka powinna być wcześniej przygotowana pod...
Witam, mam problem z adaptacja licznika w a4 b6. Licznik rb4, odczytany pin z "nowego" i starego licznika, następnie adaptacja "nowego" licznika. Licznik ustawiony w tryb immo 4, logowanie do sterownika silnika, nastepnie do zegarow za pomoca nowego pinu, adaptacja w 50 kanale za pomoca starego pinu i zonk. Odrzuca, w drugiej rubryce pojawia sie "not...
Witam. W przypadku immo3 jest potrzebny pin ze starego i nowego licznika. Po adaptacji zostaje pin ze starego licznika.
UPDATE: Udało się naprawić uszkodzony wsad :) DEF. zniknął z licznika. Niestety nie wiem nadal co było nie tak z adaptacją nowego licznika ale temat zostawiam - najważniejsze, że stary licznik wrócił do żywych!
Adaptacja licznika to chyba tylko nowego, ze sklepu?
Punkt 5 Dodaj kluczki do immo. Pin nowego licznika już nie działa po zmianie ( i tak ma być). Logujesz się starym pinem i dodajesz kluczyki. Czasem trzeba zmienić pestki ale ty nie powinieneś mieć tego problemu. Ja wole edytować EEPROM licznika i w nim zmienić pin, nr vin ,nr immo i od razu przebieg. Po operacji z VCDS widać że licznik zmieniony bo...
Dziękuję, Czy jesteś w stanie mnie poinstruować co z tym faktem teraz zrobić? Mam licznik : 8Z0920900G - taki sam jak uszkodzony. Poprowadzi mnie ktoś krok po kroku poprzez procedurę adaptacji nowego licznika? Będę niesamowicie wdzięczny. Pozdrawiam
To załóż zwykłe bez tych dodatkowych zegarów np 6l0 920 801 Immo w nich jest takie samo. A jesli na starych zegarach odpala jeszcze normalnie to znaczy że ,część elektroniki w tym immo jest sprawne,i można odczytać pamięć w programatorze i przepisać immo do nowego licznika i obejdzie się bez adaptacji nowego licznika i dopisywania nowych kluczy.
Oczywiście że musi być pełna wersja. Na 64 bitach nie działa. Działa VCDS Lite. PIN: 53xx, jest powtórzony we wsadzie 3 razy. Zobacz w blokach pomiarowych czy czasem nie masz aktywnej blokady czasowej i czy pasuje Ci nowy transponder - blok 23 i 24. Widać po wsadzie że immo jest w liczniku więc klucze koduje się po zalogowaniu do licznika w kanale 21...
Szukałem w internecie jakichkolwiek procedur dotyczących adaptacji fabrycznie nowego licznika- no i bez sukcesu, bardzo prosze o pomoc. Pozdrawiam
Ja jeszcze walczę z wymianą a właściwie pamięciami na liczniku i kodowaniem immo. Co do problemów ze wskazywaniem temperatury przejrzyj ostatnie strony tego wątku http://www.forum.vw-passat.pl/showthread... ... użyj też szukajki na tym forum a znajdziesz kolejne w tym temacie. Co do otwartych drzwi nie w każdej wersji są one widoczne na wyświetlaczu....
Daj plik odczytany przez siebie, to dostaniesz pin.
Kolego, mam głupie pytanie: jeżeli obecne rozwiązanie DZIAŁA, po co chcesz to zmieniać? Co da Ci licznik na 3 kostki? Ilości kostek na prawdę nie widać jak całość jest zamontowana.
szukaj w funkcji can komfort w adaptacjach licznika i zaznacz że auto ma radio.
Jeżeli to licznik z immo2 to kanał 50 nie będzie dostępny ale też nie będzie dostępny przy immo3 póki nie zalogujesz się do niego PINem tego licznika. Daj wsad z tego nowego licznika.
Zostało Ci dopisanie sterownika silnika do licznika, czyli adaptacja, kanał 00 w liczniku bądź przy immo3 w liczniku zalogowanie się PINem z nowego licznika a w adaptacjach w kanale 50 podać PIN ze starego licznika. Jeżeli nie widzisz nr VIN w liczniku to masz immo2, przy immo3 widać nr VIN.
Po co usuwać klucze. Spróbuj to zrobić tak vag lub vcds 17 ( licznik) ,potem dopasowanie 10 kanał 00 i ok. Sterownik dopasowany.Jeśli nie pójdzie przez licznik 17 to 25 immo i dalej tak samo
Nowy licznik ma PIN : 1944 Stary licznik ma PIN : 7273 Na stornie ross tech jest film jak mając oba piny zrobić adaptację używanego licznika. Potem przypisanie kluczy. Niestety przebieg zostaje z nowego i trzeba wg nowych przepisów zgłosić wymanię licznika na SKP. Podczas odczytu danych np VCDS po połączeniu z licznikiem będzie widać stary VIN dawcy...
Tak jest.. Byłem u elektromechanika w szczecinie , z chęcią naprawy licznika , który powiedział mi że ten licznik już się nie nadaje całkowicie do naprawy , i jedyna opcja to kupno nowego i ponowna adaptacja
Ludzie myślcie k....a. Jak jest numer licznika 1234 to kupcie licznik z numerem 1234 a nie z 1234567 bo potem jest problem. A jak nie ma czym skopiować danych z nec to go można przelutować ze starego i wszystko zacznie hulać. Sam eeprom nic nie da. Przelutować nec - to jest rozwiązanie ? to mogę wykonać ze starego licznika płytka pasuje do nowego lecz...
Logujesz się pinem do licznika i robisz adaptację na kanale 21 Potrzebny jedynie pin nowego licznika bo to immo2
Witam, Z cyklu krótkich pytań - czy przy adaptacji poddasza w starej kamienicy można zamontować licznik i podłączyć prąd do nowej instalacji bez udostępnienia potwierdzenia odbioru samej instalacji?
Kolego w obu licznikach masz immo 3. Musisz wpisać w 11 pin nowego licznika, wchodzisz w adaptacje kanał 50 i wpisujesz stary pin. Dodano po 7 Kolego w obu licznikach masz immo 3. Musisz wpisać w 11 pin nowego licznika, wchodzisz w adaptacje kanał 50 i wpisujesz stary pin.
dobrze by było zrobić po prostu adaptacje vagiem. Pin licznika UK 9443. Pin licznika eu 1126 alternatywnie zrobiłem dwie opcje: 1. wsad o nazwie "anglik przerobiony na eu" wgrywasz do licznika angielskiego i zmieniasz w nim tarcze na eu. Zdarza się, że po zmianie wartości odpowiadających za wychylenie wskazówki prędkościomierza na wyświetlaczu pokazuje...
Witam, panowie mam identyczne tacho u siebie. Zabrałem się za zmianę tarczki prędkościomierza, rozebrałem przednia cześć, wskazówki ok prędkości nie ściągałem. Po zmontowaniu wszystkiego działa, świeci, licznik km kręci ale nie działa wskazówka od prędkościomierza. Jak otwieram tacho to ta biała zębatka się wychyla ale jak zamknę tacho to nie napędza...
Pin stary i pin nowy, adaptacja. Ponadto kodowanie klucza, jeśli nie masz pestki od tego nowego.
każdy licznik w nowym fiacie musisz konfigurować a po za tym licznik z obrotomierzem nie będzie działał w twojej pandzie bo body w twojej wersj nie jest przewidziany przes linie can guzik prawda... takie pytanie robiłes kiedys taką opercje? Niesądze... a wiesz co to sa koszty produkcji? tez wydaje mis ie ze nie... Ja mam licznik z pandy emotion a raczej...
Łączymy sie z licznikiem [17] i wybieramy adaptacja [10] wpisujemy nr kanału 00, natępnie [read], [save], [done go back], [close controller]. wyłaczamy zapłon i włączamy za ok pół minuty, nie uruchamiamy silnika. Łączymy się ponownie z licznikiem, logujemy się za pomocą pinu licznika w formie 0XXXX. Wybieramy adaptację [10[, kanał 21, wpisujemy 0 i...
No wlasnie z tego co sie doczytalem na forach to adaptacja zaczyna sie od: 17 instruments 11 logowanie itd ale ja wlasnie staje na tym zalogowaniu bo musze podac tutaj pin do nowego licznika. I podaje go poprzedzony 0 ale wywala ze pin odrzucony przez sterownik... Wiec nie moge przeprowadzic adaptacji :/ Probowalem tez 17 licznik 10 adaptacja kanal...
Oprócz dodania kluczy to trzeba jeszcze dopisać licznik do ECU. Przy immo3 jest to kanał 50 w adaptacjach. Cos około bloku pomiarowego 125 w liczniku widać czy jest komunikacja ze sterownikami podłączonymi do licznika. Pokaż screen z polaczenia z licznikiem przez VAGa to będzie widać jaki typ immo masz, pokaż dla starego licznika i nowego. Chodzi o...
Odczytaj pin z licznika, odczytaj pin ze sterownika. Logujesz się pinem nowego sterownika w sterowniku silnika, wchodzisz w adaptacje, grupa 050 podajesz pin z licznika i tyle.
Witam Próbuję zaadoptować licznik w moim A4b6. Odczytałem pin z nowego licznika za pomocą dash can v5.29 (01542), jako że nie mam licznika to odczytałem pin ze wsadu ECU (03722). Niestety nie mogę dodać nowego licznika za pomocą vag com 301: Wchodzę w Instruments(17) loguję się za pomocą pinu, puźniej wchodzę w adaptację, kanał 50, wpisuję pin z ecu...
vag-17 licznik 10 -adaptacja 03 wpisz 100% bedzie ok
Witam. Mam problem z immo i ze sterownikiem silnika po wymianie zegarow. Auto to A3 8P, rok 2006. Mialem u siebie poliftowe zegary, ale angielskie i chcialem wymienic na europe. Kupilem szafe na allegro, facet, ktory sprzedawal stwierdzil, ze moze je przypisac do auta i wyslac. Zczytalem ori smokiem eeprom z ecu silnika i security block z licznika,...
Dać da się zrobić wszystko. Pytanie czy to ma sens i jakie będą tego koszta. Zakładam że twój pojazd nie posiada wskaźnika poziomu paliwa, więc będziesz musiał dokupić pływak wraz z wskaźnikiem od jakiegoś modelu. Problem w tym, że większość pojazdów ma takie wskaźniki wbudowane w liczniki. A już adaptacja całych liczników będzie bardziej problematyczna....
Potrzebny sprzęt do odczytania pinu z tego nowego licznika i potem adaptacje i autko hula. Szukaj kumatego "auciarza" i po problemie, tylko pieniążków mniej :)
Pasują bez problemu, tylko musisz mieć pin z nowego licznika i robisz adaptacje kluczy.
Miałem jutro, pojutrze odświeżyć temat, wyprzedziłeś mnie - ale do rzeczy. Pierwsza próba dopisania licznika do Ecu i komunikat key not ok. Wiec próbowałem jeszcze kilka razy lecz nadal to samo key not ok. Brak transpondera zgodnego z ECU, musiałbyś mieć transponder od poprzedniego licznika (o ile było wszystko OK a nie immo off) inaczej w ten sposób...
Zablokowane immo to nie wyciągniesz tak łatwo pinu. Zresztą i tak przy pomocy pinu nie zrobisz wymiany licznika w tym aucie. Wyższa matematyka w tym przypadku mimo że stare auto . Aby mieć możliwość poczytania pinu potrzebujesz kluczyk ,lub edycja wsadu . Do zrobienia klucza z pliku odczyt eeprom i micronas potrzebny. Ten "nowy" licznik jest za nowy...
już se poradziłem, trzeba było przeprowadzić adaptację w liczniku. teraz wszystko śmiga. dzięki za podpowiedzi
Dzień dobry wszystkim! I to jest bardzo interesujące. Czy można prosić o więcej szczególów? Mam na myśli adaptację nowego modułu oczywiście.
Witam Panowie mam problem z adaptacją zegarów, posiadam passata 1.9 97’ zielone podświetlenie z uszkodzonym licznikiem imo 1 licznik 3B0919860D(pin zczytany) mam drugie zegary od anglika niebieskie podświetlenie imo 2 3B0919860C ( pin zczytany) adaptacje wykonałem wedle tego przepisu: 17- instrumenty Login (11) - wpisany pin nowego licznika Adaptacja...
Czy mechanik przeprowadził adaptację nowego czujnika, bez tego nie będzie działał poprawnie.
W nowym liczniku jest wpisany inny pin i nr immo. Dziwne że odpalisz auto ( ktoś w sterowniku silnika zrobił immo off). Tu jest film o adaptacji licznika musisz miec oba piny stary (czyli zgodny z pinem ECU) i nowy (nowego licznika). [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=...
Chodzi o adaptacje w 50 bloku? Nie przyjmuje kodowania, w ogóle nie chce się np. Vin przenieść do nowego licznika
Poza zmianą pinu musiałbybyś zmienić również vin w liczniku. Prościej chyba odczytać pin z oryginalnego licznika, z nowego licznika - i potem przeprowadzić adaptację tego nowego - instrukcje jak to zrobić masz na stronie wiki.ross-tech.com Ale zacznij od sprawdzenia vag'iem czy oba liczniki współpracują z tym samym typem immo - drugiej lub trzeciej...
Witam wszystkich, od jakiegoś czasu zabieram się za dechroming w mojej a klasie. Prawie wszystkie dodatki nie są już chromowane, zostały mi te ramki dookoła obrotomierza, prędkościomierza itp. 1. Pierwsze pytanie czy jeśli wyjmę licznik to będę musiał go na nowo adaptować? Nie za bardzo wiem jak to działa i jakby ktoś wiedział, to jak przebiega taki...
Witam po bardzo długiej przerwie odnośnie problemu związanego z adaptacją nowego sterownika. Otóż jak wiadomo sterownik jak i licznik posiadają immobiliser i jedno z drugim musi wzajemnie się odczytać, jeżeli podłączymy nowy sterownik jest blokada immobilisera, aby zaadoptować cały zestaw, wchodzi przez vagcom 01-SILNIK, następnie LOGIN 12233, Adaptacja,...
komunikacja wszędzie jest ok, Pin prawidłowy , pozwala na adaptację immo. Nowy Licznik nie zapisuje VIN . Jak przyuczyć teraz licznik do samochodu ? PIN i kodowanie możliwe tylko w 25 - Immobilizer(Przyjmuje PIN), natomiast w 17 -Instrument cluster zrywa sesje po wprowadzeniu tego samego nowego PIN nowego licznika. Przecież immo jest w zegarach więc...
OK. Samochód już jeździ z innym licznikiem. A co do zawyżania prędkości to był jakiś błąd we wsadzie pamieci 24c04. Po wgraniu z innego wszystko wróciło do normy
Stare transpondery będą pasować. Nie są jednokrotnego kodowania. Zakładasz tylko inny licznik. Trzeba jeszcze zrobić synchronizację licznika z ECU. Czyli w liczniku wejść w adaptacje, kanał 00, testuj, zapisz, ok.
To jest 98 rok i jest w nim silnik 1.9 diesel nie wiem czy jest to TD czy TDI bo różnie twierdzą, jedni mowią, że nie bylo tam TDI a inni, że to jak najbardziej TDI a nie TD. Samochód ma 50kw czyli 68KM.
Piny napewna sa ok,ale juz zmeczylem sie tematem.Zrobilem klona z nastepnego paska jaki sie trafil,zmiana zawrtosci epromu sterownika silnika i zegara nowe fiolki do kluczy i jest ok.Na 100%jest ograniczenie czasowe to juz wiem,tylko jeszcze nie wiem w ktorym miejscu.Nastepny pasek nastepne doswiadczenie.Ten miz zabral tydzien z zycia,uruchomilem go...
najpierw trzeba uzupełnic profil :!:
In2 to inspekcja serwisowa po 2 latach. Poszukaj informacji jak ją skasować, adaptacja w liczniku i już nie wyświetla inspekcji.
Nie działa wskaźnik poziomu paliwa. Pływak jest ok. zegary też ok. (robiłem test) Podejrzewam że ktoś, jeszcze w Niemczech, wymienił licznik bez wykonania adaptacji. Czy ktoś pomoże w jej wykonaniu? W aucie jest silnik ALF 2,4 V6. Podejrzewam że licznik jest od auta z innym silnikiem.
Tak, mam obudowę z golfa, wszystko mam tylko zakładać. Jak byłem dorobić kluczyk to gość coś mówił że mam crypto48. A czy na pewno wszystko będzie działało jak podłączę i zaadoptuję ? Czytałem że były problemy z obrotomierzem (nie działał), kontrola od abs czy tam esp się świeciła. Oba liczniki bez CAN immo2-musi działać Przed demontażem starego licznika...
Witam. Robię adaptacje uniwersalnego licznika do motocykla. Ogarnąłem już temat odwrócenia sygnału z czujnika paliwa oraz załączanie kontrolki temperatury po przekroczeniu odpowiedniej rezystancji czujnika temperatury. Do rozwiązania pozostał jeszcze jeden mały temat. Mianowicie oryginalny licznik komunikuje się z komputerem i wyświetla kody błędów...
CBR F3 z 1998roku a mt-125 licznik jest z 2015 nie muszę mieć wszystkich opcji napewno zależy mi na kontrolki podświetlenie licznika i prędkościomierz a reszta bajerów nie jest istotna
Adaptacja nowszego licznika do W124 jest kompletnie bez sensu. Nawet w A-klasie, która jest najprostszym Mercedesem, większość sygnałów idzie po CAN'ie. Zastanawiałeś się wogóle pod co podłączysz obrotomierz, nawet jeżeli kupisz oryginalny licznik od 124?
Witam, Temat dość stary ale postanowiłem się dołączyć bo jest mocno związany z moim problemem. Mianowicie: W Audi A4, 1.9 TDi, 2000r. chciałem wymienić licznik z 1/2 FIS na cały. Mam piny obu liczników. Oba liczniki z Immo 3. Nie mogę przyuczyć nowego licznika do sterownika silnika bo po zalogowaniu i tak VAG wywala że kanał 50 w adaptacjach jest niedostępny....
Tzn.Bose nie ma wyjścia can z subwoofera albo wzmacniacza ale podobno da się podpiąć pod gateway lub licznik.Najgorsze jest to że vcds nie widzi kanału 62 bo gdyby widział to bym sobie zrobił adaptację na fis tylko nie wiem jak go odblokować w liczniku.
Adaptacja w liczniku w odpowiednich kanałach usunie problem.
Nie widzę żebyś dopisywał ecu do licznika,sam klucz nie pomoże. Problem rozwiązany po wgraniu nowego wsadu wszystko poszło idealnie adaptacja i kodowanie bez problemu. Problemem był wsad licznika. Wrzucam dwa wsady do skody dla potomnych. Dodano po 7 skoda 1U2919034G
Licznik o końcówce 906 jest z roku 2001 i tu jest z pewnością immo 3 - tak jak w ory sterowniku. Natomiast licznik "nowy" o końcówce 801 z roku 2000 wydaje mi się być jeszcze z immo 2, mimo że już współpracuje z EDC15 (wczesnymi). Jeśli tak faktycznie jest, to adaptacja nie będzie możliwa. Podaj dokładna datę produkcji "nowego" licznika - z naklejki....
Przywróć stary wsad i zrób adaptacje VCDS
Kolego chyba nie ściągałeś pliku podanego w linku ?? Masz tam zamianę właśnie na licznik z 95 bez immo na 00 z immo. Adaptacja w kanale 60 licznika zmienić z 1025 na 1024 Polecam jeszcze temat [url=http://a4-klub.pl/uklad-elektryczny... wiem że sporo tego ale po przeczytaniu i zrobieniu notatek to pójdzie...
stary zegar VIN WAUZZZ8Z83N005696 IMMO ID AUZ7Z0B2102086 LOGIN CODE 08998 przebieg 117956 nowy VIN WAUZZZ8Z82N032234 IMMO ID AUZ7Z0B2039531 login 01798 przebieg 112850
Adaptacja kanał 00 reset all setings to factory w ecu i liczniku. Bez pinu powinno pójść.
Tak wszystko tak samo, zmienione kodowanie, jak i adaptacje
Jeżeli w adaptacjach w liczniku masz dostępny kanał 60 to od wartości która tam jest odejmij 1. Powinno tam być 1025 czyli zrób 1024. Jak ten kanał jest niedostępny to raczej nic nie zrobisz.
www.expertgsm.pl - i nawet nie musisz wyjezdzac ze Złotowa
Auto ma problem z imobilaizerem. Klient wymienił na nową stacyjkę lecz nie wymienił pestki immo kilkakrotnie odpalał następnie podmienił pestkę ze starego kluczyka i też już nie szło odpalić.Sprawdziłem testerem błąd w silniku jest następujący P1570.Czy teraz muszę zczytać pin z licznika na nowo zrobić adaptację kluczyka proszę podpowiedzcie.
Tu masz opisane http://www.vcds.pl/index.php?mod=site&id...
robi się to z poziomu VAGa przez kodowanie
byles w adaptacji w liczniku? powinno to przejsc... chodzi ci pewnie glownie mile na km zamienic. a w swiatlach to nie wiem co chcesz zmieniac..?
Jest problem, stary licznik ma eeprom 93lc nowy ma 24lc ?? Podmiana pamięci eeprom odpada, pytanie czy wogóle można przeprowadzić adaptację licznika kupionego ?? Liczniki pochodzą z tego samego rocznika samochodu a różnią się pamięcią eeprom
Tak wpisuję nowy login. A tak na marginesie przeczytałem wszystkie posty na elektrodzie w tym temacie i żaden nie udzielił mi odpowiedzi na ten problem.
Hmm, spróbuj odłączyć akumulator na 15 min tzn. + klemę następnie podłączyć odpalić silnik włączyć światła i przejechać sie dość dynamicznie aby dokonać adaptacji na nowo.
Sprawdziłeś ustawienia can-ów w adaptacjach licznika?
Hej - również mam problem z połączeniem VCDS Lite z samochodem - VW Bora 1.6 SR 2000 r. - kupiony kabel Polski interfejs USB VAG KKL we wtyku OBD2 PL z Allegro. Sterowniki zainstalowałem, program VCDS Lite dostałem od sprzedawcy zegarów, które chcę samodzielnie wymienić - program widzę zarejestrowany. Wchodząc w test działa poprawnie - wpisuję w loginie...
Tylko najpierw musicie podać pin z nowego ecu a pozniej pin samochodu.Ale co z tego jak kluczyk ktory kupil ze stacyjka jest dopisany do innego licznika,trzeba by znowu tp dopisac do szafy.
U mnie na pewno szwankuje procesor w Magneti Marelli Jaeger, a dokładnie mówiąc to co odpowiada za temperaturę. Licznik jest do wymiany i nie da się tego naprawić bo te liczniki padają, dlatego chce wymienić na licznik VDO i mam na oku o numerze 8L0920900A. Na pewno to też do Audi a3 8L benzyna 1.6, ale nie jestem pewien czy immo będzie pasowało i będą...
Proszę o pomoc, wysiadł fis (czerwony) w audi A6 C6 lift, wymienił elektronik na licznik euro z kolorowym fisem, adaptacja OK. Przez kilka dni było wszystko w porządku. Samochód stał i w tym czasie Aku osłabło, po podladowaniu przejechałem jakieś 50 km i licznik zaczął piszczeć długim jednostajnym dzwiekim. Sprawdzone wszystkie komponenty Ok, po włożeniu...
Pomoże ktoś?
chodzi o insp? jeśli po lewej stronie wskaźnika jest taki "klucz płaski" namalowany to tylko vag. 17 licznik, 10 adaptacja, blok 10- kilometry (ustawić 150) blok 12 czas w dniach (ustawić 365).
Sprawdź kodowanie licznika. Sprawdź kanały 42 43 44 45 49 w adaptacji licznika. Nie bawiłeś się licznikiem? Żarówki w podświetleniu tablicy oryginalne?
Musisz go albo przerobić albo sprzedać i kupić fabryczne zegary z obrotomierzem (uważaj tylko aby były od właściwej wersji silnikowej) do ich ceny musisz doliczyć wizytę w ASO w celu adaptacji (osiowania) liczników - ok 50-70zł.
17 licznik, 10 adaptacja , potem: -> Kanal 04 00001 - Deutsch (German) 00002 - Englisch (English) 00003 - Französisch (French) 00004 - Italienisch (Italian) 00005 - Spanisch (Spanish) 00006 - Portugiesisch (Portuguese) 00007 - Kein Text 00008 - Tschechisch (Czechoslovakia)
a tu adaptacja
Witam. Chciałbym zaadaptować nowy sterownik o nr 8D0907558DA z 1.8T AJL zamiast 06A906018GA 1.8T AGU. Niestety standardowa procedura adaptacji nie powiodła się ponieważ sterownik potrzebuje PIN ( doczytałem w necie, że do 05.1999 nie trzeba było mieć PIN, a mój ECU jest z 10.1999). Próbowałem Vag Commanderem ściągnąć PIN i niestety nie idzie pobrać...
Spalanie jest podawane ze sterownika silnika. Licznik masz od tego silnika, kodowanie poprawne. Jaka wartość masz w liczniku w adaptacjach w kanale 3?
Tam nie działał zegar od pokazywania temp godz itp...
adaptacja licznika adaptacja nowego radia wykonanie nowego licznika
przelotka naprawa schemat przewodów paliwa wariuje klawiatura
Czy maska Hyundai Santa Fe 2006 pasuje do 2010? Półautomatyczna skrzynia Renault Master przełącza na N