Niestety nie mogę potwierdzić jednoznacznie, że rozwiązałem problem. W moim przypadku częściowo pomogło odłączenie czujnika położenia turbo, jazda testowa do zapalenia checka, ponowne podłączenie czujnika i kasowanie błędu oraz kliknięcie wymiana turbo. Nadal wysterowanie turbo na biegu jałowym jest na 88/84%. W czasie hamowania silnikiem wysterowuje...
Jesli silnik sterowania przepustnicy wraz z elektronika sa sprawne to najparwdopodobniej masz zle ustawiony silnik wzgledem turbiny , co skutkuje nie osiagnieciem krancowych polozen silnika , odepnij ciegno od turbiny i pozostaw je luzem jesli przejdzie adaptacje to wyreguluj tak polozenie silnika wzgledem turbo tak zeby ciegno chodzilo w calym swoim...
To usuń P2598 regulacją sztangi i spróbuj przyuczyć pozycję testerem najlepiej MDI (w tym silniku po wymianie turbo konieczne jest wuczenie pozycji )...
Witam mam leona 2 1.2 105 oraz problem raz na jakiś czas odcina turbine wyskakuje błąd oraz EPC bląd P334b Nastawnik ciśnienia doładowania . Kupiłem nowy nastawnik po wymianie od razu taki sam błąd odesłałem dostałem kolejny zawór i problem ten sam znowu dałem mój stary i jest ok odcina raz na jakiś czas . Czy ten sterownik za kodować w VCDS mam opcje...
witam wszystkich mam problemik w pasaciku przestało działać turbo 1.9 tdi silnik pracuje równo ktoś napewno grzebał bo autko jest po wypadku usterek jak narazie nie zapisał po adaptacji
Witam, Podpowie ktoś jak zrobić adaptację? - Tak przynajmniej mi sie wydaje że to trzeba zrobić w tym przypadku W aucie zostały wymienione turbiny na używki kpl ze sterownikami itp. Mechanik mówi, że trzeba zrobić nastawy / adaptację. Lecz ja nie wiem jak. Ktoś pomoże? vcds to ogarnie? Dzięki za pomoc pozdrawiam ;)
Masz jakiś problem z nastawnikiem turbosprężarki, do posprawdzania nastawnik ,sterowanie ,turbo ,adaptacje itd.
Niestety kalibracja VNT nie powiodła się https://obrazki.elektroda.pl/3749669600_... (at)ElektrodaBot Wstępna ocena dostępnych informacji Z Twojego opisu wynika, że procedura kalibracji siłownika zmiennej geometrii (VNT) nie powiodła się. Jest to dość częsty sygnał, iż sterownik silnika (PCM) nie może w prawidłowy sposób ustalić minimalnego...
Witam mam ten sam problem z vitem na wolnych obrotach tryb awaryjny.Jezeli odpalę silnik trzymając nogę na gazie wszystko jest ok brak błędów.Pojazd jedzie i przyśpiesza,a po postoju na biegu jałowy wyskakuje błąd czujnika doładowania.Czujnik doładowania nowy,przepływomierz zrobiona adaptacja turbo po regeneracji.
Bylem na urzadz.texa diagnos. klikamy adaptacja egr i pisze stan obecny: nieaktywny. Nic nie slychac w silniku zeby sie ustawialo, adaptowalo. Adaptacja turbo poszla. Egr pisze stan obecny: nieaktywny. Dalej mam ze spirala kontrolka zapala sie i dlawi silnik jak wezme autko na wieksze obroty. Moge czasem chwile, dluzsza chwile jechac ostro, obroty wysokie...
Rozumiem ze błędy o emisji spalin generują się z powodu błędu turbo. Nie mam najnowszej aktualizacji texy, ale może orientujesz się czy texa zrobi adaptacje turbo? Jest druga scania w której zaczynają zaświecać te same błędy,ale jeszcze mozna skasować, przebieg 500tys km czy wystarcza kalibracja? wyczyszczenie turbo? (kierownicy),nastawniki turbiny...
Ta synteza ma tylko tyle kanałów i jej nie przerobisz. Ale jest możliwość dorobić dwie czterdziestki raz w lewo i raz w prawo przez adaptacje płytki rozszerzeń od Onwy Turbo.
Witam ponowie. Już myślałem, że rozwiązałem wszystkie problemy z moją Audicą, lecz problem z obrotami powrócił na nowo. Podłączyłem Audice pod VCDSa i wyskoczył mi błąd: 1. położenie serwomotoru przepustnicy. Kupiłem używaną przepustnicę, lecz po zamontowaniu i adaptacji jest to samo. Proszę o pomoc.
Jesli masz 1,9 dizla bądz turbo dizla to wystarczy nowy sterownik immobilaizera i transporder z tego samego wozu -wtedy odpali , a jezeli twoj silnk sterowany jest komputerem to nie obejdzie sie bez adaptacji ko komputera nowego sterownika immo.
Mam problem z VW Caddy 2014 Zawór Gruszka Regulacji Turbo 1.6tdi CAYE Błąd P256300 Odcina turbo lub włącza sie dość późno czyli ok 2100-2200 obr. Nie znam zbytnio historii auta ponieważ dopiero kupione. Według mnie membrana gruszki jest jest sprawna. Jak ustawiać tą dźwignie gruszki jest dużo poradników w sieci ale przypadku mojej nie ma na dźwigni...
Widzę mega negatywne podejście u Ciebie,więcej wiary stary.Na jutro załatwiona podmianka,o efektach poinformuję.
Witam i dziękuję za odpowiedź. Zastanawiałem się jak wykorzystać kupiony 2 miesiące temu nowy bojler (stary niestety w ostatnim sezonie grzewczym przegnił), ale podejrzewam że koszt jego adaptacji do nowego układu przewyższy korzyści. Nie wiem czy taki kocioł dostosowany do współpracy z solarami, plus automatyka do niego nie przekroczy 5000zł, podobnie...
To rzeczywiście ceny z kosmosu, w drogim rejonie mieszkasz. Regeneracja sprzęgła 650 zł. Wymiana sprzęgła + olej i filtr oleju 550 zł. Masz łącznie 1200 zł. ale nie 1900 zł. Kwota 4800 zł. to chyba za naprawę dwóch skrzyń mocno wyeksploatowanych. Są trzy rodzaje AG4: 01M (przedni napęd poprzeczny, sprzęgło ma na sobie przyspawany wieniec rozrusznika,...
czujnik ciśnienia paliwa wyczyść , wymień - wcześniej jego adaptacje zrób wymieniłeś cały silnik czy słupek ?
Co to za Passat B7 ? Prototyp ?
To jest regulacja sztangi wg parametrów gruszki. Nic tam nie ustawisz wpisując w adaptacji parametr.
Witam! Problem dotyczy siłownika sprzęgła, skrzynia ZF-ASTRONIC automat. Siłownik sterowany hydraulicznie. Problemem jest wyciek z tego siłownika. Dwa razy siłownik był regenerowany, teraz został wymieniony na fabrycznie nowy i nadal pojawia się wyciek. Skrzynia działa poprawnie, sprzęgło też było gdzieś wymieniane, jednak wiem że widełki mają spory...
Gateway to brama, z którą łączy się VCDS. Zazwyczaj jest wymagana by wszystko poszło prawidłowo. Masz otwarte drzwi i brak komunikacji? Wiązki w drzwiach do rzetelnego sprawdzenia - prawdopodobnie masz zwarcie CAN'a z czymś. Tak się zachowuje Bortnetz w Golf V przy komunikacji w aucie drzwi otworzysz i VCDS nie skomunikujesz się z Bortnez -to znane...
17580-czujnik kąta uchylenia 2 napedu przepustnicy sterowanej nieprawidłowy sygnał ,a ten drugi to straty cisnienia pomiedzy turbo a zaworem przepustnicy czesto pomaga na to czyszczenie i nowa adaptacja nastawnika a wczesniej dokładna kontrola w blokach pomiarow jej działania
Uszkodzony był zawór wastegate (nastawnik). Nie wystarczyła po prostu podmiana. Trzeba było zrobić całą procedurę adaptacji.
Dziękuję za podpowiedź. Czujnik wymieniony, adaptacja i MB pracują oki.
Nie wiem jak w BMW, ale w VAG każda ingerencja w nastawnik czy turbo kończy się na serwisowej adaptacji sterownika turbiny do samej turbiny, a potem całej turbiny ze sterownikiem do ecu auta. Inaczej jest tak jak opisujesz.
Jeśli sonda ok, przepustnica czysta, dolot szczelny, to pozostaje zła adaptacja przepustnicy. Auto z LPG?
Witam wszystkich. Jeśli był taki temat to proszę o usunięcie. Oczytalelem całe forum i nie znalazłem odpowiedzi na mój przypadek. Zacznę od początku, posiadam Passata b6 2tdi CR 2008r, silnik cbab, skrzynia dsg kqc. Przebieg 219tys,. Problem zaczął się przy przebiegu 209tys, co się stało? Auto wrzuciło tryb awaryjny, i tak osiołkiem zjechałem 200km...
Witam, Czytam trochę na temat spliterów (przewodowych), ale trochę tego jest i trudno mi wybrać najlepsze rozwiązanie możliwe do adaptacji u mnie. Co daje spliter turbo i karty turbo? Posiadam tuner strong 6880 (niedługo zostanie wymieniony na Philipsa PVR HD). Spliter powinien więc działać z nimi. Muszę też zakupić drugi tuner, chodzi raczej o coś...
Przepustnicę wyczyściłem spróbuję rozebrać EGR oraz rurkę która do niego dochodzi i też to wyczyszcze tylko zastanawia mnie dlaczego nie mam podciśnienia wiadomo że EGR nie musi załączyć się od razu po odpaleniu silnika ale po chwili lub przy delikatnym stuknięciu w pedał gazu a tutaj nic zero zastanawiam się czy może coś jest nie tak z tym zaworem...
Tutaj raczej będzie problem z przepustnica , na odpietej przepustnicy auto jeździ, trochę później turbo wstaje ale moc jest . Na odpietej wyskakuje tylko błąd przepustnicy . Spróbuje wyczyścić mechanizm , zrobić adaptację, jak nie pomoże poszukam używanej i zobaczę co się będzie działo
Witam. Sterownik jest dopasowany do turbiny ( krok co 20 mV). Przestawienie sterownika w przypadku uderzenia w ściane grodziową ,co jest bardzo częstym przypadkiem,objawia się błędem usterki elektrycznej lub brakiem adaptacji nastawnika. Trafienie ponownie w to samo miejsce (śruby regulacyjne) graniczy z cudem . Programowanie nastawnika odbywa się prorogramatorem...
Kolego pojedzie po gazownikach i zapytaj czy taką usługe świadczą. Jest to norma przy silnikach turbo , bez tego strojenia można szybciutko uszkodzić silnik. Po drugie resetowanie adaptacji nic ci nie da bo masz problem nierozwiązany z LPG.
Spróbuj wysterować turbo po nagrzaniu i ponownym odpaleniu czy rusza. Masz na myśli adaptacje w BS w grupie 033? Robiłem już dwa razy.
Dziś diagnozowałem te volvo u kolegi sprzętem texa. Bledow sporo wykrył, 3A00 E010 E003 6402 6502 https://obrazki.elektroda.pl/7129616100_... https://obrazki.elektroda.pl/9340940000_... https://obrazki.elektroda.pl/6956036400_... https://obrazki.elektroda.pl/7513953300_... https://obrazki.elektroda.pl/1702675300_...
Witam, Problem dotyczy Seata Alhambra TDI 130PS 2003r. Uszkodzeniu uległa turbosprężarka, którą wymieniono na fabrycznie nową. Lecz po wymianie na nową pojawiła się głęboka turbodziura. Silnik nie rozwija płynnie mocy. do 2100 - 2200 obr/min. praktycznie nic się nie dzieje i w końcu nagły przypływ mocy, ale po zmianie biegu na wyższy znowu trzeba czekać......
Czas wgrania 16MB trwa całe wieki. To nie PC gdzie dysk czyta minimum po kilkadziesiąt MB/s. Na C64 normalnie jest 0,3-0,4kB/s a z turboloaderem dużo poniżej 10kB/s. Zakładając okrągłe 10kB/s wczytanie 16MB zajmie 6000s (godzina i czterdzieści minut). W praktyce to będzie jeszcze dłużej. Czy jeśli np. masz komputer z 32 GB RAM to zaraz musisz całą...
Fiat Scudo 2.0 2010r. Po wymianie turbo/wtyskiwaczy i pompy wtryskowej wyczuwalny jest brak mocy. Auto rozpędza sie do 120km/h. Wszystkie adaptacje wykonane. Błędy są trzy u1118, p1693, u2001. Przepływ masy powietrza i doladowania turbiny równe zadanej.
Do silnikow z turbo trzeba miec troche wiedzy i zakladac odpowiednie elementy.Niestety juz widzialem adaptacje zwyklych reduktorow i kombinowanie z kompensacjami.Postaraj sie podjechac do paru gazownikow i tam dowiesz sie co dolega.
Bedziesz miał to samo co teraz tylko że i w turbo i w kolektorze. Przed tym nie uciekniesz a przeróbka będzie mało opłacalna.
Panowie mam takie autko, robiłem tam cały dół silnika, po uszkodzeni wału. Auto pracuje, pali, przyśpiesza w jak największym porządku. Ale podczas hamowania silnikiem wywala błędy z przepływu powietrza. Sprawdziłem szczelność za i przed i egr, i klapę, chłodnice spalin podciśnienia gruszkę turbo etc etc... Przepływkę założyłem inną ale nie zrobiłem...
Procedura adaptacji gruszki była robiona ? Po wymianie gruszki prawidłową długość sztangi sprawdzisz VCDS w silniku, blokach pomiarowych , kanał 120. Przy całkowicie wsuniętej sztandze - bez podciśnienia (silnik zgaszony, zapłon włączony) w kanale 120 powinno pokazywać 3,3- 3,9V,maxymalnie wysunięcie - wytworzenie podciśnienia, np. przy pracującym silniku...
Hej Mam pytanie o tą autoadaptacje. Czy jest możliwe wyłaczyć całkowicie autoadaptacje z sondy lambda w sterowniku IAW 49F? Zamontowałem turbo do tego silnika i obawiam się ze komp bedzie ciągle robił adaptację i rozjedzie siie mapa paliwa. Czy odłaczenie sondy nie powoduje zmiany kąta wyprzedzenia zapłonu w tym silniku??
Witaj, czy oglądałeś dane odnośnie pracy filtra cząstek stałych??? temperatury na wlocie i wylocie różnica ciśnień zawartość osadów w filtrze??? Masz przepełniony filtr w znacznym stopniu, sterownik pewnie widzi przepełnienie powyżej 40% różnicę ciśnień ze 20mbar na biegu jałowym a zapewne przy 3000 obr/min około 100mbar; i to jest powód nieprawidłowego...
Przyczyną błędu była zapieczona geometria, po regeneracji turbiny, wyczyszczeniu geometrii i adaptacji nastawnika błędu nie ma ,auto jeździ jak jeździło zanim geometria nie zapiekła się tzn : dalej niemrawo zbiera się do 2tyś obr.
Witam, jak w temacie odpiąłem czujnik kopiowania turbo po czym uruchomiłem auto (dodam ze czujnik był wykręcany)wyrzuciło błąd ,wiec auto zgasiłem po czym podłączyłem czujnik kopiowania, błędy skasowane i autko teraz nie jeździ. Wywala błąd P003A dodam ze podkładałem drugi czujnik i nie działa. Kiedy wchodzę w parametry wyraźnie widać, ze turbo nic...
Witam wszystkich na forum ,mam problem z audi A6 3,0 TDI z 2006r. po wymianie turbiny potrzebuje ustawić sterownik turbo ,czy ktoś z was zna procedurę adaptacji sterownika turbiny.
A wryskiwacz sterujący ok filtr paliwa ok? koło zębate na wale ok? zawór n108 ok?turbo nie przeładowuje?przepływka ok?podciśnienia ok?to na razie tyle.Jak coś sprawdzisz lub zrobisz porządną diagnostyke spróbujemy pomóc.
kolego ja juz turbo wymienilem z passata ktorym sie wczesniej przejechalem i zapierdzielal jak buza czy moze to byc czujnik halla a moze adaptacja przepustnicy ja juz podlaczalem na kompa na vaga i niby wszystko jest ok Panowie Pomóżcie
Volvo S60 2.4 D5 163KM 2001 Auto na ciepłm silniku czasem podnosi obroty silnika i odcina turbo. Po wyłączeniu silnika wszystko wraca do normy i normalnie działa. Turbo odcina ,przy naglym i zdecydowanym wcisnieciu pedalu gazu,ale to nie wystepuje zawsze ,moze jezdzic tydzien i nic sie nie dzieje. Nie byla robiona adaptacja pedału. W momencie dojechania...
Motor to 1,8 bez turbo, 125 Kg Symbol to ADR Kanały sprawdzam Vag-iem, wspomniałem o tym wyżej ADR z 1998 roku, to adaptacja musi! być na kanale 098.
Nie poradziłem. Przyjąłem że ten typ tak ma i żona jeździ nim dalej. Spalanie około 7l w mieszanej jeździe. Na trasie około 100km/h 6,5l więc do przyjęcia. Tylko ten brak mocy przed 4000 obr wkurzający jest. I ciche metaliczne brzęczenie z silnika słychać. Ale jeździ. Jak go przeciągam pod 7000 obr i nie pozwalam spaść poniżej 4000tyś to idzie jak bolid....
Następny ignorant, co mówi GAZ BE, DIESEL CACY, albo GAZ Paliwo dla Bidoków, jeżeli tak myślisz to tym bardziej nie powinno Cię to interesować!!! Jak juz wspomnialem LPG zamontowane i zestrojone prawidlowo dziala bez zarzutu, wypraszam sobie! nikogo od biedakow tutaj nie wyzwalem! a jezeli przekalkulujesz to oplacalnosc montazu instalacji zwlaszcza...
Mechanik skasował błąd i mówił, że jeździć dalej. to jest tylko pudrowanie problemu , należy sprawdzić wartość długoterminowej adaptacji paliwa jak dochodzi do 30% to wywala ten błąd .. Niestety konieczna jest kontrola układu dolotowego (przewody , przepustnica , zawór evap , kolektor , uszczelki , pokrywa zaworów itp )- szczelności i ew paliwowego...
Dalej nie rozumiesz i się upierasz przy swoim. LPG to nie jest nie wiadomo co - tylko inne paliwo. Wystarczy zmienić czas dawki paliwa i już. Przecież przy PB nie ma znaczenia czy silnik ma 3000rpm czy 1500rpm skoro z mapy zapisanej w ECU oraz odczycie MAPsensora wyjdzie czas wtrysku np. 6ms. Sterownik LPG w ogóle nie insertują ani obroty, ani ciśnienie...
(at)vag_padło napisał : zadnej adaptacji sie nie robi w tym aucie . zobacz ile oleju puszcza ci turbina , bo to moze byc przyczyna czestego zapuychania egr Dokładnie zacznij od tego ile turbo puszcza oleju , ponieważ to może być przyczyną syfu w eg....
EGR czyściłem i przy zasterowaniu i wykonywaniu testów zawór pracuje bez problemów, a wartości zmieniają się prawidłowo, zarówno na biegu jałowym jak i pod obciążeniem. Przed zrobieniem adaptacji klasycznie wartości z przepływomierza komputer pokazuje, że się nie zmieniają. Jak tylko przeprowadzę adaptację wszystkie błędy znikają i na miesiąc lub dwa...
Kolego proponuje wstawic to autko, do servisu Audi. Jezeli faktycznie byles u mechanika i on nie wykonal naprawy nalezycie, servis wystawi ci dokumentacje naprawy na podstawie ktorej mozesz dochodzic sadownie zwrotu poniesionych kosztow, zarowno za jego naprawe jak i naprawe po nim. Jezeli masz problem z jezykiem w "Goncu" znajdziesz mase ogloszen prawnikow...
Jumper / Boxer / Ducato po 2002 roku. Zgadzam się z kolegą, i to wcale nie znaczy że musi być zakatowany... Ja Traffica z 2006 kupiłem z udokumentowana historia i przebiegiem niecałych 160tyś. km, gdzie jest silnik nissana 2.0 DCi, z inetrcoolerem i turbo, z rozrządem na łańcuszku... te silniki kulają nawet po 800 tys. km. Więc szukać busów z dobrym...
Mój dziadek ma taką "polówkę" (tylko 1.4 AEX), przy tym przebiegu na 90% jest padnięta sonda - niby oscyluje dobrze, ale podjedź na analizę spalin i sprawdź współczynnik lambda, czy rzeczywiście jest taki jak widzi sterownik silnika na podstawie sondy. Na sterowniku jest błąd osiągnięcia limitu adaptacji biegu jałowego, ale to wygląda jakby przepustnica...
Witam wszystkich. Posiadam audi a4 1,8 Turbo z 98r i gdy chcę odpalić auto to odpala i po 2 sekundach gaśnie.Po podłączeniu się pod vaga wyskakuje tylko błąd: zawór daładowania turbiny.Adaptacja przepustnicy została zrobiona i nadal to samo.Gdy próbuję odpalić na tzw. Plaka to odpala tylko rzuca strasznie silnikiem na benzynie i gazie.Gaz sekwencja.reaguję...
Tak macie rację to był chyba diesel tam są inne świece O adaptacji wiem nawet znalazłem poradnik jak to dokładnie zrobić w moim modelu. Ale znalazłem też filmik z TVN turbo jak sprawdzić czy jakaś świeca czy cewka nie działa bez narzędzi. Polega to na odpinaniu po kolei zasilania świecy na odpalonym silniku, jeśli silnik zgaśnie świeca działa, jeśli...
do 0.3..0.4 bara można dmuchać w silnik NA bez żadnych dodatkowych zmian - ECU potrafi skompensować takie nadciśnienie (pod warunkiem że samochód ma czujnik spalania stukowego) Nie ma szans, nawet przy instalacjach soft turbo stosuje sie albo zmiane oprogramowania albo jakiegoś piggy-back'a, ponieważ komp nie ma aż takiej możliwości adaptacji, zapomnij...
Witam. Na wyłączonym silniku ciśnienie turbo ma być równe ciśnieniu atmosferycznemu. W moim przypadku ciśnienia te są różne. Po odłączeniu czujnika turbo na kolektorze dolotowym, zmienia się tylko wartość turbo, zatem zakładam, że ten czujnik nie bierze udziału w pomiarze ciśnienia atmosferycznego. Gdzie jest czujnik ciśnienia atmosferycznego? https://obrazki.elektroda.pl/9178616000_...
Nie rób nic z turbo, jeśli spróbujesz skrócić przykładowo cięgno aby szybciej wstawała to zyskasz trochę lepszą dynamikę poniżej 2kRPM ale już w tej chwili widać sporadyczne przeładowanie o 200mbar powyżej 3krpm, jeśli to zmienisz to ją wykończysz szybko bo overboosty będą tylko większe. Przepływka mierzy dobrze. Jeśli coś chcesz koniecznie poprawić...
Chyba już wszystko jasne ;) Dziś nagrałem filmik jak to ładnie syczy, nie wiem czy to da się wyłapać tak przez komputer i głośniki ale tak to wygląda: [youtube]https://youtu.be/M3Mgyd2pVsk[/y... co do VAGa to wyskakuje błąd 561 - dopasowanie składu mieszanki, przekroczona wartość adaptacji -błąd sporadyczny Zastanawiam się po tych dźwiękach czy...
Witajcie po długiej przerwie! Jeszcze raz serdeczne dzięki za odpowiedzi i podpowiedzi co i jak zrobić bo bez was nie dałbym rady. Ilość roboty mnie przerasta bo to nie tylko centralne ale całkowita adaptacja poddasza łącznie z wymianą okien, ścianami, ociepleniem, elektryką, wylaniem podłóg... Do tej pory kupiłem grzejniki i piec. Część grzejników...
Witam, Mam problem z szarpaniem przy rozpedzaniu w zakresie 1300-2300obrotow. Na kompie nie ma żadnych błędów, tylko ciśnienie paliwa się rozbiegalo i falowal parę razy na wolnych obrotach. Wymieniłem regulator ciśnienia i przeszło falowanie a poszarpywanie nadal jest tylko z mniejszą częstotliwością. Wczoraj przy podłączeniu kompa wyskoczył tylko błąd...
nie masz możliwości wyczyszczenia krokowego którego prawde mówiąc tam nie ma, u Cb jest zespół sterujący przepustnicą zwany nastawnik przepustnicy, nie ma po co go czyścić. Oj fakt będzie gasł bo to jest cacko doładowane, choć mimo to powinien kuleć ze zdjętym wężem. Chodzi mi o to aby ktoś Ci uruchomił zimny motor a Ty trzymaj sobie go na obrotach...
(at)cichy koksik ad1. Na postoju jest OK, tzn wartość rzeczywista podąża za zadaną. Układ reguluje bez zarzutów. Problem jest podczas jazdy przy dodawaniu gazu, jak jade je stała prędkością to też jest OK. Wydaje mi się jakby turbo za mocno dmuchało, ale nie aż tak mocno żeby przeładowywać i wywalać błąd. Zauważ, ze na filmiku ciśnienie Turbo zmierzone...
Witam robilem podobny temat ale niestety ni emialem dostepu do Internetu i nie mialem jak sledzic. Jak wczesniej. Byla zmiana głowicy w Mania NW 220 rocznik 1996. jest to autobus. naprawa przebiegla bardzo dobrze. akumulatory byly odlaczone przez jakies 5 dni. W czym tkwi problem. auto na pierwszych biegach nie ma mocy (jest to automat). sa bardzo duze...
adaptacja turbo adaptacja nowego radia adaptacja nowego licznika
telewizor kineskopowy philips kable zmieniarki dwufunkcyjny ustawić
Zmywarka Indesit pobiera wodę, ale nie działa Różnice między "0" a "-" w prądzie elektrycznym