Wyczyść przepustnicę i zrób adaptację.
Spróbuj jeszcze zrobić adaptację przepustnicy skoro ją wyczyściłeś. Powinno się to czynić po każdej ingerencji w przepustnice.
Witam wszystkich, miałem problem z falowaniem obrotów, wyczyscilem przepustnice i silnik krokowy, jednak zrobiło się tak że na zimnym wogole gaśnie ( nie trzyma obrotów). Mechanik kazał mi kupić cała przepustnice i przełożyć. Teraz też obroty wariuja i nie trzyma wolnych. Czy potrzebna jest adaptacja? Honda z 2002 r i przepustnica na linke. Bardzo proszę...
Dzieki za szybką radę. ok, spróbuje z tym czujnikiem Halla. Mam pytanie jeszcze takie, czy odłączenie i podpięcie obecnej przepustnicy i przeprowadzenie adaptacji cos da? Skoro przepustnica się adoptuje po przekteceniu kluczyka, to po co ją adaptować z komputera i np. Vagu? Jak za bardzo kombinuje to sorki.
Tak, przepustnica na linkę, ale z silniczkiem, który ją uchyla regulujac obroty biegu jałowego wymaga adaptacji. Nie widzę sensu odłączania akumulatora, to nie wykasuje błędu w srs
Mam to samo co kolega. Po adaptacji przepustnicy obroty są prawidłowe na poziomie 750 -800. Po zgaszeniu silnika i ponownym odpaleniu znów są na poziomie 1400 i ECU nie zapamiętuje adaptacji. Czy ktoś miał taki problem i jeśli tak to proszę o popowiedź.
Właśnie odpalałem po 8h auto skoczyło na 2000 obrotow I po jakieś minucie na 800. Czyli jest wszystko w porządku i przepustnica nie potrzebuje adaptacji przez kompa?
Przepustnica druga Adaptacja wykonana?
No i niestety wymienione 2 przepustnice i dalej ten sam problem instalacja ok piny ok błąd adaptacji
500 obr/min. na zimnym może oznaczać uszkodzony mechanizm regulacji wolnych obrotów. Na zimnym silniku powinieneś mieć ok 1200 obr/min. W 1.4 8V przepustnica się adaptowała sama, można to było przyspieszyć wymuszając adaptację przez VCDS, ale i bez tego się adaptowała, tylko do tego czasu były podniesione wolne obroty. Nie mam zamiaru się sprzeczać...
z tego co sie orientuje silnik ABS to jednopunkt tu nie robi sie adaptacji przepustnicy
sprobuj zrobic adaptacje przepustnicy (vagiem) Dodano po 2 http://www.vag-com.pl/procedury.htm Adaptacja nastawnika przepustnicy
Azd 2000-2001 wymontuj całą przepustnicę i dokładnie wymyj,póżniej rozgrzej silnik do pełnej temp. i adaptacja przepustnicy interfejsem.Będzie pracował znów poprawnie.
Miałem kiedyś ten silnik i wydaje się, że problem rozwiązywało mycie i (samoczynna) adaptacja przepustnicy. Przepustnica lubi być zapaćkana.
Wiem, że samochód wiekowy, ale chciałbym w nim podnieść obroty programem VCDS lub innym. Chodzi o Seata Ibizę 1997 1.4 AEX 60 KM. Problem polega na tym, że silnik strasznie buczy w środku po wymianie poduszek silnika. Buczy tak, że deska wpada w rezonans. Buczenie nie występuje zaraz po odpaleniu silnika, gdy jest zimny. Najbardziej czuć drgania deski,...
Wyczyścić przepustnicę i przeprowadzić adaptację.
przeczytalem prawie cale forum o problemach z przepustnica moj przypadek jest identyczny w Seacie Arosa po czyszczeniu przepustnicy obroty zaczely falowac w zakresie 2000-2400. - Robilem wiele razy adaptacje roznymi urzadeniami- bez skutku, - sprawdzono szczelnosc ukladu dolotowego-szczelny w 100% - ustawiono zaplon - auto zaczelo znacznie lepiej jezdzic...
Jak zrobić zerowanie nastaw w programie polski vag, wchodze zakładkę silnik potem adaptacja kanał 00 wartość 000 i komunikat "Ta operacja w tym kanale jest nieprawidłowa" Próbowałem też kanał 0 i wartość 000 to samo. Kiedy ostatnio robiłem tą nastawę w seacie w immobilaizaerze to wszystko się wyzerowało. Co robie źle,albo czy to wina programu. Chce...
wyczyść przepustnice i spróbuj jeszcze raz adaptacje
Co do obrotów to wyczyść przepustnicę i zrób jej adaptacje.
Witam Radzę wyczyscic przepustnicę i oczywiscie przeprowadzic adaptację. Pozdrawiam.
przepustnicy teoretycznie nie trzeba adoptowac po odpieciu akumulatora, ale bywa to różnie. Przepustnica jak straci ustawienia to na wolnych obrotach ma okolo 2000tys po czasie powinno wszystko sie normowac. zrobic nowa adaptacje nie zaszkodzi, al w tyc silnikach ma ona wpływ tylko na wolne obroty
Witam.W przypadku elektronicznej przepustnicy bez linki jest sprawą normalną.Po nacisnięciu pedału gazu sygnał z czujnika pedału jest wysyłany do sterownika silnika nastepnie sterownik obliczając połorzenie przepustnicy steruję napięciem na silnik w przepustnicy otwierając ją w dane połorzenie zwiększając zarazem czas ftrysku benzyny.Niesądze aby szyszczenie...
Pomogło wyczyszczenie przepustnicy i nowa adaptacja.
To nie tak. Najwidoczniej gdzieś Ci ciągnie lewe powietrze przez co ECU nie jest w stanie wyregulować obrotów bo przymknął przepustnice a tu jeszcze obroty za wysokie. Ciągnie lewe powietrze więc obroty wzrastają a sonda widzi że mieszanka nie taka. Szukaj lewego powietrza. Po adaptacji nie będzie żadnego komunikatu. Podczas jej wykonywania przepustnica...
W Golfie 1,6 silnik AZD obroty na poziomie 650-700. Sterownik bez błędów, przepustnica czyszczona adaptacja OK. Próbowałem podnieść obroty przez adaptacje w kanale 01 (logowanie nie ma znaczenia), nowe wartości są przyjmowane ale nie ma żadnej reakcji obroty pozostają.
W niektórych systemach wtrysku po odpięciu zasilania trzeba było zrobić adaptację przepustnicy
Co do spadających obrotów po odpuszczeniu gazu, też tak miałem. Trzeba wymyć dokładnie przepustnice i przeprowadzić adaptacje. W moim przypadku pomogło.
Mi działał kabel od Viaken'a. Zwykły K-line chyba. Skąd jesteś bo w sumie mam i nie używam . Do adaptacji Vag Com 3.0 lub dodatkowo używałem Motordiag Simos Manager specjalnie do Felicii 1.3. Co do adaptacji jazdą to chyba cykle zimny/ciepły bardziej maja na to wpływ. U ojca w czasach " ciemnych" zajęło to ok 2kkm zanim przestały się obroty wieszać...
Witam autko jak w temacie obroty na biegu jałowym falują w granicy 1000-1300 obr. ,żadnych błędów w sterowniku ,przepustnica czyszczona ,przeprowadzona adaptacja .Obroty falują bez względu czy silnik ciepły czy zimny.Podczas falowania przepustnica cały czas pracuje gdy dodam gazu i trzymam auto na 3000 tys obrotów wciąż obroty falują od 3000 do 3400...
czas wtrysku ok 3,4ms na wolnych obrotach. Dla mnie to wygląda jakby komp zle ustawił przepustnice
Przepustnica czysta? Adaptacja zrobiona?
wedlug mnie nie ma co kombinowac z odma poprostu raz na jakis czas wyczyscic przepustnice a po czyszczeniu zrobic adaptacje bo samo czyszczenie nie sprawi ze obroty przestana falowac
Być może potrzeba adaptacji testerem po czyszczeniu. Elektroniczna przepustnica czy na linkę?
Mam taki problem że w mojej astrze przy zmianie biegu gdy wciskam sprzęgło podciąga obroty np bieg zmieniam na 3000 i gdy wcisnę sprzęgło podciąga do około 3100 obrotów. Przepustnica jest nowa i były wprowadzane adaptacje przepustnicy.
To może być problem przepustnicy - warto przeczyścić + adaptacja albo sprawdzić wężyki, przy kolektorze czy gdzies nie ma dziury/podciśnienia Czujnik obrotów wału korbowego powoduje uniemożliwienie odpalenia auta i jego samoczynnie przygasanie, szczególniej jak ciepły, generalnie utrudniony rozruch. Falowanie obrotów to albo przepustnica albo ciągnie...
ELMem tego nie naprawisz
A jaki ma być błąd na podwyższone obroty? Zrób adaptację przepustnicy sprawdź czy ktoś nie przeprogramował obroty. I jak wygląda szczelność dolotu.
Na 99% jest problem z przepustnicą ,może kostka źle wpięta ?wyjmij i włóż ponownie, jeśli nie to adaptacja ponownie cię czeka
Sprawdz czy przepustnica jest czysta jeżeli nie to trzeba ją wyczyścić i zrobić adaptację przepustnicy
Przepustnica do wyczyszczenia, i adaptacji.
Witam długo szukałem konkretnej odpowiedzi i nie znalazłem dlatego przekazuję z praktyki Problem dotyczył mojego Nissana Almery z 2006 roku - pojawił się problem wynikający z okresowego wypadania zapłonu na I cylindrze oraz okresowego szarpania silnika przy czym szarpanie silnika nie powodowało żadnych błędów komputera. Zatem diagnoza na wyczucie czyszczenie...
Musisz podłączyć vaga i sprawdzić parametry .możliwe że wystarczy wyczyścić przepustnice i zrobić adaptację.
witam. posiadam VW polo 1,0 z silnikiem AER o dłuższego czasu falują mi obroty na rozgrzanym silniku na zimnym jest ok.Czyściłem przepustnice i zrobiłem adaptacje ale problem falujących obrotów nie zniknął proszę o pomoc w tej kwestii.
Nie ma czegoś takiego jak adaptacja sondy. A wolne obroty są ok. Adaptować można przepustnicę lub przepływomierz ale sondy się nie adaptuje. Przynajmniej nie słyszałem o czymś takim.
Sproboj przeczyscic przepustnice , pzoniej pazsowaloby po tej czynnosci zrobic adaptacje przepustnicy , sparwdz tez potencjometr od polozenia przepustnicy jezeli wogole u Ciebie tak on wystepuje bo tego akurat dokladnie nie pamietam .
Przepustnica do czyszczenia
masz racje w tym co napisałeś :) porostu będzie trzeba czujnik na nowy wymienić i się przekonać, gorzej będzie jak okaże się że mam sprawny czujnik bo już przepustnice kupiłem nie potrzebnie ;/
przepustnica nówka dzsiaj załozona jak podnieś vagiem obroty? a jak adaptacje? i co ma oprócz przepustnicy wpływ na regulacje wolnych obrotów?
W skodzie felici po samym wymontowaniu przepustynicy bądź czyszczeniu jej trzeba jechać na adaptacje przepustnicy wiem, bo sam miałem oba problemy...
Na falujące obroty przepustnica do czyszczenia i adaptacji. Zawieszenie falowało - do sprawdzenia większe tuleje przednich wahaczy, można zastosować wzmocnioną wersję czteroramienną.
Bez dotykania gazu obroty falują w sporej skali to przepustnica do sprawdzenia i zrób adaptacje
Witam. mam problem z wolnymi obrotami w Vw bora 1.6 sr czy silnik jest zimny czy ciepły obroty mi skaczą. czysciłem przepustnice zrobilem adaptacje wymienilem czujnik temperatuty wody odłaczylem sonde i dalej nie znalazlem przyczyny moze ktos cos wie na ten temat????
Adaptacja przepustnicy może?
A ta przepustnica to nie przypadkiem zintegrowana z regulatorem obrotów a w nim zestyk biegu jałowego???
Adaptacja przepustnicy?
Witam. Prawdopodobnie od tego silikonu co dales zawiesila sie przepustnica i masz duze obroty. Z kolei blad wywala przepustnica (ewentualnie sie czujnik popsul). Zaloz oryginalna uszczelke, wymien czujnik.
Witaj! Jeżeli wyczyściłeś przepustnice musisz przeprowadzić jej adaptacje VAG-iem.
Za falowanie obrotów w zakresie +/- 700 - 1300 jest odpowiedzialna przepustnica, najczęściej pomaga dokładnae czyszczenie i adaptacja przepustnicy. Niektóre żródła podają że czyszczenie i adaptację przepustnicy powinno się robić przy każdej wymianie oleju. --- pozdr.
Przepustnica wyczyszczona (bez zmywacza), adaptacja wykonana i problem dalej istnieje.
kable ok,sprawdzalem ja i kolega elektryk,a obroty nadal faluja,uklad dolotowy szczelny,przepustnica ok,adaptacje porobione,moze byc problem ze sterownikiem silnika?
sterownik wymieniony immo ok zrobiony, obroty faluja - rozumiem ze adaptacja przepustnicy? pytam bo w golfie podmienialem przepustnice i samo sie zaadaptowało, wystarczy ze pochodził na roznych obrotach.
Przepustnica do wyczyszczenia, i adaptacji.
Spróbuj wymyć przepustnicę ,można kupić środek przeznaczony konkretnie do tego celu.Po wymyciu należy zrobić adaptację przepustnicy.
Podczas czyszczenia zapewne wymyłeś benzyną całą przepustnice i zalałeś potencjometr od regulacji położenia przepustnicy i sie uszkodził chyba ze był już wadliwy teraz masz przepustnice do wymiany .
Na początek podciśnienia. Jak ok mycie przepustnicy i adaptacja.
Mam zamówioną drugą przepustnicę , zobaczę czy to coś zmieni w drodze adaptacji. Napiszę kontynuację jak rozwiążę problem.
Silnik 8V czy 16V. Najlepiej podaj kod silnika. Czy adaptacja przeszłą poprawnie? Jakie widać wychylenie przepustnicy na wolnych obrotach?
Siemka. Aktualizacja. Adaptacja przepustnicy przeprowadzona raczej prawidłowo, teraz dopóki nie dam gazu to obroty trzymają 1000, jak dam gaz to już zaczynają falować 1600-1700. W czym tkwi problem? Przepustnica do wymiany, przepływomierz? Czy jakaś wtyka może inna?
Witam Tez mam ten problem w moim autku, ale dalem sobie narazie z tym spokój i tak jezdze. Troche uciazliwe jest tylko jak wolne obroty szaleja, ale mysle ze to od tego bledu. W moim autku wymieniem juz uszczelki pod przepustnica i pod kolektorem i nic nie pomoglo:cry: przeczyscilem przepustnice zrobilem jej adaptacje swiece wymienilem,filtry itp Wydaje...
Podmień przepustnicę lub spróbuj zrobić adaptację przepustnicy
Podłącz pod komputer, zobacz jak oscyluje sonda, sprawdź zawór odmy na kolektorze ssącym, na wolnych obrotach nie ma zaciągać powietrza, wyczyść przepustnicę i zrób reset adaptacji.
przydało by się przepustnicę wyczyścić zaadoptować Jak robi się adaptację przepustnicy w SC I PHII?
Sprawdź szczelność dolotu, wyciągnij przepustnice i ją dokładnie umyj. Następnie podłącz samochód pod VCDS i zrób adaptację przepustnicy.
Jeżeli obroty za niskie to może wystarczy umyć przepustnicę i zrobić adaptację. Ciśnienie paliwa 3 atm. skorygowane podciśnieniem do 2,5 atm.
Powodem falowania obrotów silnika jest zanieczyszczona przepustnica.Proponuję najpierw wyczyścić przepustnicę,a następnie dokonać adaptacji.Sama adaptacja nic nie da ponieważ przepustnica w skutek zabrudzenia nie wykona wszystkich kroków adaptacji,a więc będą błędy. Pozdrawiam.Robert
Kontrolka oleju w tym przypadku informuje o niskim ciśnieniu oleju a nie o jego poziomie to pierwsza sprawa. Najszybsza droga to diagnostyka VAGiem. Profilaktycznie można już zaglądać w przepustnicę, czyli demontaż + mycie + adaptacja VAG.
O ile pamiętam to w AEX 1,4 8V robi się adapatcję przepustnicy. Przepustnica wyczyszczona, silnik rozgrzany, zgaszony. Potrzebny VAG. Są jakieś błędy w ECU? Jaką masz teraz przepustnicę? Adaptacja też robi się sama po przejechaniu większej ilości kilometrów. Miałem dwa razy czyszczoną przepustnicę i nie robiłem programowej adaptacji.
Silnik zwykły, mechanik sugeruje zrobienie adaptacji przepustnicy.
Spróbuj wyczyścić przepustnicę i następnie zrób adaptację przepustnicy.
Podejrzewam serwo lub przepustnice do umycia i adaptacji.
silnik krokowy do czyszczenia lub do wymiany,następnie przeprowadzenie nastawy tego silniczka na komputerze.powodzenia:D Kolejny bzdet Jaki silnik krokowy ? Tam jest przepustnica zinregrowana z nastawnikiem na bazie silnika prądu stałego !!!!! a nie żadnego krokowego !!!!!! Napiałem : przepustnica do czyśzczenia + adaptacja
Witam Kolego musisz wyczyścić przepustnicę i przeprowadzić jej adaptacje VAGiem .Problem wolnych obrotów zniknie. Pozdrawiam
Przepustnica. Albo brudna, albo brak adaptacji, albo uszkodzona.
obroty podniesione, adaptacja po czyszczeniu zrobiona, uszczelka pod przepustnicą nie puszcza ?
Witam. Mam taki problem z polo. Po czyszczeniu przepustnicy założeniu i wykonaniu adaptacji obroty silnika falują w przedziale od 1700-2000. Została też wymieniona przepustnica i dalej to samo. dodam że na starej przepustnicy wystarczyło przytkać przepustnice i obroty wracały do normy. Tak jak by dostawał za dużo powietrza. będe wdzięczny za pomoc
Bo musisz przeprowadzić nastawy podstawowe (funkcja 04).Temat niejednokrotnie poruszany na forum,użyj funkcji szukaj,wpisz słowo "adaptacja"
Witam Potrzebuje kod dostępu do silnika w programie VCDS. Samochód to Volkswagen Sharan 2.8 VR6 AAA 174km 1996. Potrzebuje zrobić adaptacje przepustnicy, gdyż wolne obroty są różne raz jest to około 760 a raz około 950. Do tego wyświetla mi się błąd 01165 - Jednostka sterująca przepustnicy(J388)/ błąd w nastawach podstawowych - sporadyczny Przepustnica...
Może po prostu masz problem z przepustnicą.Po co sięgać po próby podniesienia obrotów,co w tym silniku może być trudne a wręcz niemożliwe.A może spróbuj umyć przepustnice i zrobić adaptacje.???
więc adaptację się robi czy nie i jak ?
błędy są związane z przepustnicą, ,i ograniczeniem obrotów tylko że jak gaśnie to wyskakuje kontrolka trakcji
Przepustnice były zmieniane. A czemu tak było że jak niby zaadaptował przejechałem się i wszystko było ok i obroty też.
wyczyścić przepustnice i ustawić na komputerze (adaptacja)
sprawdź szczelność wszystkich przewodów za przepustnicą Jakich przewodów. Tam jest tylko jeden podciśnieniowy! Przepustnica uszkodzona, do wymiany.
ja mam ten sam silniczek co Ty,mam ten sam problem a raczej mialem,bo dzis wyjolem przepustnice,umylem(a bylo co myc!)i byl pekniety ten plastik od odmy to go skleilem i zlozylem i silniczek spawa jak dawniej z tym jednak ze nie zrobilem adaptacji bo narazie nie mam czym. U Ciebie pewnie bedzie to samo....
Auto nie gaśnie, po prostu spadają mu obroty do zera i z powrotem (szarpnięcie). Zdarza się to około 5 razy, a obroty na zegarach spadają do zera i zapala się kontrolka ciśnienia oleju. Auto nadal normalnie chodzi na wszystkich cylindrach. Dodano po 5 Rozumiem, że kontrolka może się zapalić, ponieważ obroty spadły do zera, ale bardziej interesuje mnie,...
To jest kolektor ssący plastikowy ? Przepustnice czasami nie czyściłeś , odłanczałeś ? Może wystarczy adoptować przepustnice i po kłopocie , miałem podobny problem w VW Polo ale tam czyściłem przepustnice po adaptacji auto chodzi ja pszczółka.
umuj przepustnice i zrób jej adaptacje Pozdrawiam
Przepustnica, wyczyść i zrób adaptację, jak jej nie przejdzie to wymień
Wyczyść przepustnicę i silnik krokowy. Dokonaj adaptacji VAG-iem.
przepustnica adaptacja adaptacja przepustnica adaptacja przepustnica nissan
wzmacniacz sygnału wizji technics głośniki wysokotonowe logowanie przez telnet
aritech fp1216c krups zawór dwubarowy
Pomiar napięcia warikapowego w tunerze Diora Polonez Montaż sprężyny w kierownicy Tracer SimRacer - krok po kroku