o jakiej kontrolce mówisz? znajomy sugeruje mi,ze moze tez to byc brudna przepustnica..inne kontrolki poza swiecami nie paliły sie, auto muli czasem przy 2ce, nie wiem jak teraz..moze jutro zrobie wyjazd na ulice :( Dodano po 1 Bezpośrednia odpowiedź na pytanie – „Kontrolka świec” w benzynowym Scenicu 2.0 16 V (N7Q) wcale nie dotyczy świec żarowych...
Witam Ostatnio naprawialem taki potencjometr - nie pamietam dokladnie ale raczej powinien wskazywac 128 lub cos kolo tego.Co do sterownika to raczen nie powinno byc klopotow z adaptacja na nowym potencjometrze. Moze ktos z kolegow bedzie wiedzialdokladniej.
Po skasowaniu wyuczonych wartości powinna nastąpić adaptacja przepustnicy że wszystko to było zrobione.
Chyba jednak bez Clipa się nie obejdzie. Wróżycie na razie z fusów. Jeden mówi potencjometr pedału , drugi mówi potencjometr przepustnicy ( szwagier 81 niestety się myli mówiąc że w przepustnicy jest silnik krokowy ). Ciekawe jaki błąd się pojawi jak wypnie się pedał gazu a jaki przy odpiętej przepustnicy ?A może wystarczy adaptacja przepustnicy ?
Przepustnica ma taki sam numer ? Adaptacja zrobiona ?
Adaptacja po błędzie przepustnicy . Jak i Adaptacja nowej przepustnicy chwilowo rozwiązała problem. Zobaczymy na jak długo. Pytanie tylko dlaczego niby się odadaptowala Updated Po Nocy problem powrócił...
Witam. Czy wstawiając zawór zawór Europa Knorr AC598B do Keraxa 2007r muszę dać jakiś reduktor ciśnienia na ten zawór ? Problem jest taki że na żółtej słuchawce jest ciśnienie na spuszczonym ręcznym, niewielkie ok 1bara, ale wystarczy aby przyczepa lekko hamowała. Odłączając żółta słuchawkę przyczepa odblokowuje hamulce do końca. Ciśnienie w samochodzie...
W trakcie ustalania przyczyn falujących obrotów przy schodzeniu z wysokich okazało się, że ponosi za to winę całkowicie zamknięta przepustnica. (układ wtrysku RENIX MPI). Po wyregulowaniu szczeliny usterka ustąpiła, lecz pojawiły się inne niedomagania. Silnik dławi się zaraz po uruchomieniu. Przesadziłem z tą szczeliną. Wiem jak precyzyjnie należy ustawiać...
Renault Thalia 2004 r.Elektryczna pompa wspomagania kierownicy chwilami pracuje bardzo głosno,zwłaszcza na zakrętach. Zamierzam wymienić pompę. Czy po wymianie pompy potrzebna jest adaptacja nowej? Jaki do wspomagania elektryczno-hydraulicznego? A może jakaś inna przyczyna głośnej pracy pompy? Dziękuję za podpowiedzi
W sierpniu kupiłam auto, było całkiem sprawne za bardzo małe pieniążki. Przy zakupie wiedziałam ze nie działa ABS. Na początku wszystko ładnie chodziło do czasu... Pierw zaczął mi gasnąć, wymieniłam wszystkie filtry, świece i olej. no i na jakiś czas był spokój. Teraz aktualnie falują mi obroty między 500-900 przy odpaleniu, podczas zwalniania, (często...
Adaptacja była zrobiona u elektryka po wymianie przepustnicy. Oringi na niej są nowe. Pod kolektorem ssacym wymieniłem wszystkie uszczelki. Po zdemontowaniu tłumika szmerów i zatnie Aniu otworu filtra powietrza auto po chwil gasnie czyli jak mniemam nie ciągnie powietrza. Wtyczka przepustnicy wygląda ok. Dogiolem troszkę styki i oczyściłem ja
Jak poprzednik wskazał - szukałbym nieszczelności. PR090 to adaptacja układu regulacji biegu jałowego. jak osiągnie limit domykania przepustnicy (lub IACV) wtedy reguluje bieg jałowy zapłonem lub też tnie czas wtrysku, tu już zależy od systemu.
ciekawe czy odłączał akumulator bo niemusiał ale sterownik silnika mógł się rozprogramować więc potzrebna będzie ponowna adaptacja przepustnicy o ile niepopełniono błędu tak jak napisał pioart
Witam mam problem potrzebuje kabel do diagnostyki kabel bedzie używany sporadycznie do usuwania błędów i ewentualnie adaptacja przepustnicy czy podany kabel w linku sie nada czy zostaje tylko clip i czy clip z linku bedzie odpowiedni http://www.ebay.co.uk/itm/150847978968?r... http://item.mobileweb.ebay.co.uk/viewite...
Podmień przepustnicę lub spróbuj zrobić adaptację przepustnicy
Witam.W przypadku elektronicznej przepustnicy bez linki jest sprawą normalną.Po nacisnięciu pedału gazu sygnał z czujnika pedału jest wysyłany do sterownika silnika nastepnie sterownik obliczając połorzenie przepustnicy steruję napięciem na silnik w przepustnicy otwierając ją w dane połorzenie zwiększając zarazem czas ftrysku benzyny.Niesądze aby szyszczenie...
Trochę bym się tu kłócil bo można by było zobaczyć wtyczkę i zrobic staranne mycie przepustnicy przed wymiana przepustnicy. Adaptacji jako takiej nie ma. Można wskazywać adaptacje wszystkie z ecu i wtedy sam sobie zrobi adaptacje.
Właśnie odpalałem po 8h auto skoczyło na 2000 obrotow I po jakieś minucie na 800. Czyli jest wszystko w porządku i przepustnica nie potrzebuje adaptacji przez kompa?
przydało by się przepustnicę wyczyścić zaadoptować Jak robi się adaptację przepustnicy w SC I PHII?
Czemu czka mnie wizyta w aso ? Jeszcze wyczytałem ze trzeba dokonać adaptacji przepustnicy. Po adaptacji będzie wszystko ok ?
Robiłem to w serwisie Renault. Żaden problem tylko musisz powiedzieć dokładnie co mają zrobić bo ciężko czasem z nimi. Dzwoniłem do 2 i nie słyszeli o problemach tylko chcieli wcisnąć adaptacje której tam nie ma i oczywiście stary myk może sterownik silnika uszkodzony😉.
Jak w przepustnicy było grzebane to trzeba zrobić adaptację.
A czytałem o adaptacji przepustnicy. Czy to by pomoglo??
Do autora a jak przepustnice wymieniales to robiłeś adaptację ?
Niebrat byłem w ASO u Dąbrowskich tam jest salon i serwis nissana, renaulta i daci. Za diagnostykę nic nie zapłaciłem. A kolega od x trail mógłby opisać jakie spełnił warunki, że adaptacja mu się zapisała? Dodano po 2 A co do uszczelki to powinna tam być taka metalowa.
Bez dotykania gazu obroty falują w sporej skali to przepustnica do sprawdzenia i zrób adaptacje
niech gościu od kts-a zrobi adaptacje,ktoś mył przepustnice... podciśnienia szczelne?
a sprawdzałeś ustawienie przepustnicy? miałem kiedyś coś takiego pojechałem do znajomego skasował mi błędy i wyczyścił przepustnice oraz zrobił adaptacje i problem znikł
Może trzeba przeprowadzić adaptację/ kalibrację przepustnicy. W moim leciwym VW robiło się to za pomocą VAG.
Spróbuj wyczyścić przepustnice i udaj się na ponowną adaptacje
Numer jest jednoznaczny Nie jest ,czasem są specyficzne dla danej marki. Tłumaczenia na polski nie używam ,bo to faktyczne bełkot.We wszystkich mam ustawiony angielski. A opis jest bardzo ważny, bo czasem jeden bład a dwa różne znaczenia. Np czujnik predkości koła, albo niby czujnik wałka (renault) a okazuje sie że padł czujnik wału . Do tego mamy...
Co znaczy wczytaj ? Zrobić adaptację, czy sprawdzić czy działa poprawnie ?
Tam wchodzi płyn hamulcowy ? Bo wygląda na tym foto jakby miał z 20 lat. To skoro było dobrze początkowo to moze kup Marelli i zamontuj bo z elektryką z pod znaku maxgear to 3 na 4 zakupy miałem problem jak nie od razu to po jakimś czasie (takie moje doswiadczenie). Ja bym wymienił termostat rozgrzał go i wtedy zrobił adaptacje na nowym potencjometrze....
Viaken na Allegro sprzedaje interfejs KKL na kablu OBD2<=>usb. po podlaczeniu do lali na odpowiednim porcie Com dziala bez zarzutu. Koszt 40zl Wszystkie bledy czyta i kasuje ale opisy mam po francusku. Bawilem sie troche i teraz moge zapalic tylko przy nacisnietym hamulcu. Czy ktos wie jak to odkrecic? Szukam tez sposobu na adaptacje przepustnicy....
owszem zgadzam się z tym żeby przyuczyć jedną część do drugiej , proces adaptacji nowej przepustnicy został przeprowadzony jednakże nic się nie zmieniło nadal jest to samo.
pewnie bawiłes się instalacją radio akumulator itp. musisz podjechać do kogoś co ma urządzenie diagnostyczne do reno lub serwis i przeprowadzić ponowna adaptacje przepustnicy 99% miałem 3 przypadki ztymi silnikami 1,2
Rozumiem że po wymianie dokonałeś adaptacji nastawnika biegu jałowego ( silnika krokowego) za pomocą testera . Czy pozostałe elementy przynależne do zespołu przepustnicy są czyste- wolne od mazi często spotykanej jako produkt uboczny działania odmy. Sprawdż działanie map -sensora.
Czy sterownik jest w trybie regulacji automatycznej obrotów? Może TPS? Może przepustnicą ktoś kręcił? Może linka od gazu się przycina? Zrób jeszcze raz adaptację. Pamiętaj o temperaturze powyżej 80°.
W tych silnikach 2 rzeczy sprawiają najwięcej problemów: - silnik obrotów biegu jałowego (jeżeli występuje), tzw. krokowiec - elektroniczna przepustnica Jeżeli przepustnica była czyszczona, przeprowadzona adaptacja i działa poprawnie obstawiam uszczelki przy niej. Po prostu łapie lewe powietrze.
Gaz masz tam zamontowany? Jeśli nie, sterownik pewnie do zrobienia, bo będziesz coraz częściej adaptacje robił a w końcu i to nie pomoże. Gdyby byli kumaci, podłączyli by oscyloskop i usterka jak na dłoni.
W moim układzie zapłonowym nie występuje kopółka i palec. Dzięki za podpowiedz o tej adaptacji przepustnicy zrobię tak jak poleciłeś. Pozdrawiam W sobotę spróbuje zrobić kilka fotek podczas jazdy.
W 1.6 bedzie 66mm i to jest srednica kolnierza pod filtr - srednica klapki przepustnicy jest 55mm. Sam mam 1.6 16V BCB i z takiego silnika mozesz szukac lub opcja tania i dzialajaca (kilka osob z for VAG juz uzywa) to przepustnica z Renault Megane 3 1.6 16V - pasuje plug&play na kolektor i filtr, trza zaslepic krociec podcisnienia w niej .Oprocz tego...
Witam Silnik 1.6 16V. Przepustnica w pełni elektroniczna. Przy zwalnianiu np. przed skrzyżowaniem obroty spadną do 1500-2000 wystarczy lekko nacisnąć na gaz i wtedy dopiero spadną do normalnej wartości. Trzeba adaptacje przeprowadzić clipem?
Czym się różni kodowanie od adaptacji Adaptacja ma przywrócić podzespół do jego prawidłowego działania. Po tym jak mu się rozjechał albo stracił swoje ustawienia na przykład przepustnica po odłączeniu akumulatora w niektórych samochodach. Wykonywanie na zapewnić nową funkcjonalność danemu aby tą samą funkcjonalność po jego wymianie. Czemu nie czytasz...
Mój pomysł jest taki, że przyczyną może być czujnik położenia przepustnicy; przydałby się oscyloskop, spróbuj może jeszcze raz zaadoptować przepustnicę. Jeżeli pomoże to w jakimś stopniu lub w ogóle nie będzie się chciał zaadoptowaą, to jest przyczyna. Nie wiem dokładnie czy jest tutaj możliwość adaptacji, może ktoś podchwyci ten temat i coś się wypowie.
Hmmm, proponuję wtyczyścić przepustnicę i spróbować starego sposobu adaptacji, czyli właczyć zapłon karta w slot) i odczekać około 5 minut. W moim clio nienormatywnie spadały obroty jak akumulator dogorywał. Po naładowaniu było lepiej, ale docelowo potrzebowałem wymiany. To mi przyszło do głowy na szybko.
Dalsze przeboje z przepustnicą, trybem awaryjnym itp. zakończyły się wymianą wtyczki przy przepustnicy (Sicma 6 pin) i odcinkiem około 25 cm wiązki przewodów przepustnicy. Przy pomocy Clipa doszedłem, że uszkodzona jest wiązka przewodów. Przepustnica nie zamontowana ale podłączona, odpalony Clip, ruszam całą przepustnicą a tu zmieniają się kąty położenia...
Cześć. Mam ten sam problem z Clio2 , też elektroniczna przepustnica (bez krokowego). Moje obserwacje są takie: - po odpaleniu obroty nieco powyżej 1000 - powinny spaść ciut poniżej, - po wciśnięciu bardzo lekko czasem wracają do 1000, - po przekroczeniu 1200 lecą same do 2000, - po wyłączeniu silnika są niskie aż nie dodam gazu, - po poduszeniu - popuszczeniu...
Co do przepustnicy, linki gazu czy ssania to jestem pewien że działają tak jak należy. Co do adaptacji silniczka to pierwszy raz o tym słyszę, tak samo jak o tym czujniku, o którym wspomniał kortyleski. Zaworów też nie dotykałem.
Witam, byłem podłączyć do clipa. Pokazał błąd sterowania silnika/przepustnicy,zwarcie do masy na czujniku poziomu oleju (nie działa ale mi to nie przeszkadza ponieważ praktycznie nie zużywa oleju) oraz połączenie linki/silnik hamulca. Kasowanie błędów,adaptacja przepustnicy ponowne sprawdzenie wszystkich systemów na wyłączonym i załączonym silniku....
Czy przepustnice które zakładałeś były czyste :?: Czy świeciły się jak księżyc w pełni :?: Jeśli nie to wyczyść . Następnie poszukaj w twoim przyrządzie diagnostyczny komendy kasowania przyuczeń , auto adaptacji czy czegokolwiek w tym stylu . Na włączonym zapłonie ( silnik nie pracuje) zastosuj komendę , wyłącz zapłon . Odczekaj kilka minut do momentu...
Adaptacji w tym przypadku się nie robi. Póki co jak się nie pojawi jakiś błąd to jestem w kropce, za jakiś tydzień podmienię przepustnice a jak to nic nie zmieni to może EKU jak będzie miało te same numery. Liczę na jakieś Wasze pomysły.
wymieniona i wyczyszczona przepustnica z czujnikiem jej położenia,uszczelkami a nastepnie adaptacja w serwisie. Tam nic się nie adaptuje i, jak pisze Kawajo-druga sonda nie pracuje oscylacyjnie, jest tylko do diagnostyki kata.
renault adaptacja przepustnicy przepustnicy adaptacja adaptacja przepustnicy klemę
pralka bosch wybija centralka biały żółty pomarańczowy zmiana kolor panel
charakterystyka diody charakterystyka diody
MZ ETZ 250 – jak sprawdzić impulsator Halla i indukcyjny, testy, objawy usterki Renault 1.6 dCi – intensywny zapach spalin przy wypalaniu DPF i porannym rozruchu