MID 128 PSID 75 AdBlue- zawór- układ podgrzewania zbiornika
Mozesz wyjąć i spróbować wyczyścić ale wątpię raczej wymiana, zobacz czy jak odłączysz zasilanie od wtrysku czy dalej dozuje adblue
Na to pytanie podałeś za mało detali odnośnie twojego auta , na przyszłośc jak pytasz czy wiem jaki jest kolor twojego volvo to poproszę vin numer, kod silnika .Wtedy ci powiem czy palisz w aucie czy nie . Wysyłam ci dokument pdf zobacz na stronie 23 tam jest pokazany ten wąż o którym mowa w kodzie błędu . Wąż wychodzi z pompy adblue jest oznaczony...
Test wydajność wychodzi tak samo jak na starej kopułce. Tylko różnica jest taka że mam na wtryskiwaczu 5atm cały czas na 100% i gdyby podczas jazdy pod obciążeniem były jakieś anomalie z zaworem chłodzenia(a tym tropem teraz ide) w module to wtedy mogłyby być przerwy w utrzymaniu cisnienia i brak odpowiedniej ilosci dozowania. Volvo nie rzuci błędem...
Kolego widzę że masz mało wiedzy w tej dziedzinie. System adblue dobrze podłączony. Pompy dzielą się na pompę A(1) i B(2). pompa A -ZAWÓR z elektrozaworem F00BH40277 KOPUŁKA F00BH40294 bez kryzy. pompa B -ZAWÓR bez elektrozaworu F00BH40278 KOPUŁKA F00BH40293 z kryzom. Załóż kopułkę F00BH40293 i będzie okej jeśli pompa tłoczy.
Mid 128 PPid 275 Fmi 2 Witam. Czujnik temperatury, pompa AdBlue - Zbyt wysoka lub zbyt niska temperatura AdBlue przy eksploatacji.
Tak przeważnie do uszkodzenia dochodzi na końcu przewodu. Trzeba zdemontować obudowę (peszel) i podciągnąć przewód gumowy . W nim znajduje się oplot wzmacniający a wzdłuż idą dwa przewody zielone. Trzeba na końcu je połączyć tuleją zaciskową i sprawdzić rezystancje na wtyczce ecu. Wartość pomiaru powinna wynosić około 12 omów.
Witam w volvo eu6 jakość adblue jest wyliczana na podstawie pomiarów czujników nox. Jeśli już wymienili noxy to zrobić reset jakości adblue w ecu , puścić test konwersji jeśli test przejdzie ok to po wyzerowaniu będzie wszystko działać.
Witam w załączniku masz podany schemat elektryczny wraz z opisem i innymi układami,może będzie dodatkowo potrzebny inny schemat to tylko napisz jaki to podeślę
Wymiana pompy i adaptacja jakości Adblue. Pozdrawiam WIMM
Dotyczy systemu AdBlue a dokładnie przerwy w zasilaniu czujnika temperatury pin A:35.
A jak wygląda ten filtr co ci dali?
Witam, potrzebuję wiedzieć, gdzie znajduje się lokalizacja filtra mocznika AdBlue w Volvie FH 2016 rok.
https://obrazki.elektroda.pl/4741985500_... 1. Czujnik NOx - rząd 1, czujnik 1 przed katalizatorem 2. Czujnik temperatury spalin przed katalizatorem b97 3. Dysza adblue
F 00B H40 208 Czujnik temperatury AdBlue masz w Module
Tarcza pompy się obraca? (widać ją po zdjęciu obudowy) Jeśli nie obraca się to cały moduł pompy do wymiany, dodatkowo najprawdopodobniej AdBlue przedostało się już do sterownika (będącego w tej samej obudowie). Jeśli dobrałeś się do niej w miarę szybko, to być może uda się uratować. Zrób zdjęcia (wyraźne) i zalej na kilka godzin ciepłą wodą destylowaną,...
błędu nie widać mieści się w granicy Błąd był, dlatego zaglądałem: P20E7 FMI 97 Zbyt wysokie ciśnienie powietrza, błąd blokada komponentu Profilaktycznie wymieniony wtrysk bo dziwnie rozpylał. Bardziej podejrzewam że w adblue jest np. za dużo wapnia (kranówka?) i krystalizuje. Tym bardziej że to się powtórzyło w drugim aucie.
Sprawdź komunikację.
Witam, mam problem z Volvo FH 500 2019. Ogranicza moc i nie pokazuje poziomu AdBlue, brak napięcia na jednym i drugim czujniku NOx, przewody do sterownika całe. Obstawiam sterownik AdBlue, ale może ktoś się spotkał z czymś podobnym i doradzi. AI: Czy pojawiają się jakieś konkretne kody błędów na komputerze diagnostycznym? Jeśli tak, to jakie? U029D00...
Panowie czy ma ktoś opis wtyczki do modułu adblue volvo Opis pinow
Bezpiecznik jest w skrzynce za akumulatorami jeśli nie masz zasilania Ad blue najczęściej utleniony kabel od zasilania .
Witam, potrzebuję pomocy w sprawie AdBlue w VOLVO FH 13 440 2008 r. Mianowicie mam 2 błędy PSID 45 FMI 14 - wysoka NOx, nieznana przyczyna; PSID 46 FMI 2 - awaria monitorowania NOx, nieprawidłowe dane. Czujnik podmieniany na nowy, kable sprawdzone, zasilania itd. AI: Czy błędy PSID 45 FMI 14 i PSID 46 FMI 2 pojawiają się w określonych warunkach, na...
Wewnątrz jest kilka grzałek, z czego trzy jak dobrze pamiętam podgrzewają filtr. Sam moduł AdBlue trzeba umiejętnie rozkręcić, a akurat te grzałki nie są chyba w handlu dostępne. Brałeś pod uwagę zakup nowego modułu lub regenerację oryginalnego?
Błędy wskazują na zapełniony DPF https://obrazki.elektroda.pl/9631023600_... https://obrazki.elektroda.pl/2735317000_... https://obrazki.elektroda.pl/1125222500_...
sprawdziłem to na swoim samochodzie, działa bez problemów, nareszcie nie ma utraty mocy jak coś się dzieje z adblue
Witam Kiedyś szukałem informacji w Volvo Impact i tak jak pisali koledzy wyżej filtr jest tylko siatkowy w króćcu przez który pompa zasysa płyn AdBlue. To z niebieskim deklem to z tego co pamiętam pompa AdBlue i nie radzę tego otwierać. Ogólnie rzecz biorąc to filtra siatkowego się nie wymienia, chyba że są jakieś problemy z ciśnieniem to można do niego...
Witam. Temat rozwiązany wymieniony zawór w module na zbiorniku Adblue rozdzielający powietrze.
witam mam problem z adblue w volvo wszytskie noxy i grzałki wymienione a dalej pokazuje bład Dodano po 2 witam mam problem z adblue w volvo wszytskie noxy i grzałki wymienione a dalej pokazuje bład
Wymieniaj całą pompę bo inaczej nie dojdziesz ładu . Zobacz czy pompa nie jest utopiona tak jak na foto , jak w środku pływa adblue to masz odpowiedz czego się spaliło . Jak chcesz samą płytkę to mam . https://obrazki.elektroda.pl/3720572800_...
błąd ciśnienie czynnika adblue
Aby stwierdzić prawidłowo problem trzeba wykonać testy pompy adblu. Jeśli jest to wina zaworu można go wymienić. Są to części dostępne w Inter Crs.
Witam PSID 87 FMI1 to znaczy pompa AdBlue niskie obroty pompy np awaria pompy lub coś blokuje pompę co jest mało prawdopodobne druga przyczyna to częściej spotykana pompa nie może wytworzyć ciśnienia w układzie spowodowane nieszczelnością układu np złączki na przewodach albo nieszczelny dekiel filtra trawiło mi sie już 3 razy myślę że pomogłem
To trzeba by było wymontować ,sprawdzić drożność przewodów ,przepłukać ciepłą wodą wtryskiwacz ,sprawdzić czy czynnik AdBlue nie skrystalizował się gdzieś w przewodach itp. To nie za bardzo nadaje się na naprawę w drodze.Jak wskoczy ograniczenie mocy też da się dojechać...
Sprawdzę rezystancję wszystkich grzałek jeszcze raz tylko zaopatrzę się w lepszy miernik bo sprawdzalem takim zwykłym za 30 zł.Z wszystkich grzałek tylko dwójka emituje błąd bo ma rezystancję 7 omów czyli wychodzi , że się w zakresie 8-15 nie mieści.Pomierzę i napiszę.Dzięki z góry za wszystkie sugestie i podpowiedzi bo u mnie w okolicy do szpeca od...
ppid 270 fmi 9 stężenie nox w gazach spalinowych nieprawidłowa prędkość aktualizacji. psid 42 fmi 14 przerwane dozowanie adblue instrukcje specjalne. psid 46 fmi 2brak kontroli tlenków azotu dane nieprawidłowe lub niestałe. psid 115 fmi1 pusty zbiornik adblue dane poniżej zakresu roboczego. pid 84 fmi 9 predkość pojazdu nieprawidłowa aktualizacja ,...
Dokladnie nie da usunac sie z pamieci przez 181 dni ale jesli wszystko wporzadku z adblue to bład na desce nie swieci
Ogólnie to sprawa wygląda tak: -sprawdź jaką oporność ma wtryskiwacz, powinien mieć 1.1 oma, --||- przewody które idą od wtryskiwacza do modułu, najlepiej je prześwietlić, -jeśli moduł nigdy nie był wymieniany to masz na 99% pierwszą generacje i taki sam powinien być wtryskiwacz. -Dobrze było by zrobić test dozowania.
Volvo FH 500 2019: nie pokazuje poziomu AdBlue i temperatura w zbiorniku wynosi -50°C. Błąd ACM U02A200: utrata komunikacji z modułem sterowania AdBlue. Nie ma napięcia na NOx; jak odłączę kostkę od smoka, to pojawia się napięcie na NOx. Myślałem, że może jest zwarcie w smoku, ale podmieniony na nowy i bez zmian.
Według mnie jest cos z komunikacją. Gdzieś cos nie łaczy jak powinno. W servisach to sa "wymieniacze" a nie "naprawiacze" .Najlepiej jakbys w okolicy znalazł kogos kto zajmuje sie typowo adblue w ciężarowych.
AdBlue MID128 PPID275 FMI-2 Zbyt wysoka lub zbyt niska temperatura Adblue przy eksploatacji -czujnik F00BH40208 Czujnik do wymiany/sprawdzenia czy szukać coś dalej?
Pod kabiną czyli tam gdzie najwięcej "pracuje".
P008A-00 – Zbyt niskie ciśnienie w układzie niskiego ciśnienia paliwa - Możliwe przyczyny: - Zatkany filtr paliwa - Niska ilość paliwa w zbiorniku - Uszkodzenie pompy paliwa niskiego ciśnienia - Nieszczelność w układzie paliwowym (np. przewody, złącza) - Czujnik ciśnienia paliwa niskiego ciśnienia P0087-00 – Zbyt niskie ciśnienie w szynie paliwowej...
Witam.Proszę o pomoc w rozszyfrowaniu tych kodów: SAEJ 1939 ECU Ad blue. MID128 PSID229 FM19 OBD oraz MID128 PSID42 FMI14 OBD.przerwane dozywianie,usterka nieznana. Co może być pzyczyną?Auto straciło moc.Dziękuje i pozdrawiam.
Posiada modulator adblue do volva z 2008 r i mam go podłączyć pod przewody canl i canh i nie bardzo wiem ,które to są.Podpowie ktos? BEDE WDZIECZNY. POZDRAWIAM
Temat do zamknięcia , problemem okazał się utleniony przewód od grzałki na połączeniu modułu ze zbiornikiem AdBlue ( szara wtyczka ) .Przewód polutowany i auto śmiga
Witam, czy ktoś mógłby rozszyfrować taki błąd adblue Volvo Fh12 440 2007 MID144 PPid 430 FMI0 - Regeneration Volume, To High MID144 PPID312 FMI0 - Regeneration status, To high poza tym występują jeszcze błędy które mogą mieć związek z tymi błędami MID128 PID 111 FMI1 - Coolant level to low (za mało płynu adblue?) MID 128 PPID275 FMI1 OBD - Adblue filter...
p20b113 sterownik zaworu sterującego cieczy chłodzącej nagrzewnicy środka adblue a reszta kodów dotyczy tej samej sprawy. Pewnie zawór upaliło i wtyczkę.
Witam, kierowcy wyskoczył błąd podgrzewacz wewnętrzny filtra adblue. Kod błędu: MiD128 PFiD82 FMI14. Samochód to Volvo FH z 2011. Pytanie brzmi czy kierowca może zrobić kółko z tym błędem ? Czy komputer ograniczy moc auta?
MID128 PSID 101 FMI 5 Kolego odpisze Ci, jest to zawór sterujący chłodzenia i powrotu AdBlue, FMI 5 wskazuje przerwę lub niski prąd do zaworu ... natomiast FMI 7 że jest zatkany przewód powrotny lub wadliwy/nieodpowiedni zawór.
witam mam problem z ad blue mianowicie ciśnienie ad blue usterka mechaniczna aktywna MID 128 PPID 273 FMI 7 OBD prosze o szybki kontakt bo nie idzie jechać autem ogranicza moc. w zeszłym tygodniu był wymieniany filtr ad blue ten duży i zaczeły sie problemy. i jeszcze jeden problem MID 144 D 279 FMIO Dodano po 4 numer vin yvaas0aa698533417
volvo adblue moduł adblue volvo volvo zawór adblue
drukarka brother silnik łożysk ślizgowe volvo silnika
bateria niteo bateria parkside
Schemat połączeń sterownika City Coco – opis wiązki, kolory przewodów, podłączenie silnika Ray BMS Shimano STEPS – diagnostyka, reset, kompatybilność baterii, procedury serwisowe