Twój silnik prawdopodobnie pracował w agregacie prądotwórczym serii E800 lub 900, stąd te przewody. Jest to, po prostu, wzbudzanie prądnicy i do niej się je podłącza.
Czy zna ktoś odpowiedź na powyższe? I poniższe? Czy regulator obrotów mógł się sam przestawić? Czy wymiana zaworów mogła mieć jakiś wpływ? Na jakiej działa i reguluje regulator obrotów? Będę wdzięczny za właściwą informacje.
Może być uszkodzony regulator obrotów silnika.
Napisz co to za silnik. Jak regulujesz obroty? Manualnie, czy ma regulator jak w agregacie prądotwórczym? Silnik HONDA 5.5 KM Obroty regulowane ręcznie. Sprawdzane w różnych zakresach obrotów
Jakość zdjęć trochę kiepska więc nie powiem ci dokładnie do czego są poszczególne śrubki. Co do tego regulatora to on ma odbijać tylko najprawdopodobniej jest ta sprężynka zbyt słaba lub mocna. Robiłem z podobnymi silnikami wielokrotnie i taka usterka była dość częsta. Jeśli chcesz się upewnić czy jest to wina tego regulatora to odczep ten drucik od...
Fajna konstrukcja, ale wg mnie trochę prosi się o regulator prądu wyjściowego połączony z silnikiem krokowym sterującym przepustnicą. Z tego co pamiętam to alternator osiąga swoją maksymalną moc przy relatywnie niskich obrotach silnika więc regulator utrzymujący stałe obroty regulując je obciążeniem oraz otwarciem przepustnicy. Dzięki za pomysł na weekendowy...
Tak jest to silnik bez szczotek i regulatora napięci, kondensatory są wpięte po jednym na uzwojenie [ czyli jedno fazowy ] bajer polega na tym, że silnik nie ma wolnych obrotów tylko obrazu średnie i nie reaguje na obciążenie. Jeżeli zmniejszę mu ręcznie napięcie spada i jest płynna regulacja [ czyli więcej gazu więcej napięcia]. Po kilku konsultacjach...
Spróbuj skorygować regulator obrotów silnika. Wydaje mi się, że silnik zbyt szybko reaguje na zmianę obciążenia prądnicy.
To kolo to właśnie "wałek" rozrządu. Honda produkuje podobne agregaty, i tam jest silnik z serii GXH 50, Chińczycy zrobili kopie tego silnika. te podkładki to pewnie części regulatora obrotów. Jeżeli zobaczę to koło z krzywką, to na pewno coś znajdę. To co w załączniku powinno pomóc.
Jeden agregat HONDY przezwajałem ECMT3000. Napis był 5,5kW , a uzwojenie było nawinięte drutem aluminiowym o średnicy 0,75 a silnik miał 4 kM . Ale po przezwojeniu chodzi. Wzrokowo to tak samo dwa gniazda 230V i jedno 400V. Niestety wzbudzenie pobierane jest z jednej fazy , i jeżeli ta faza jest pod obciążeniem to regulator podnosi wzbudzenie lub regulator...
Panowie, zawory udało się wyregulować za pomoc serdecznie dziękuję. Mam jeszcze pytanie i prośbę. Silnik zapala od strzału i pracuje fajnie, ale jest jeden problem. Regulator nakręca silnik na maksymalne obroty. Próbowałem dokonać jakiejś regulacji, ale silnik nie reaguje. Jaka może być przyczyna takiego stanu rzeczy?
Witam sory, że odkopuje ale nie chciałem zakładać nowego tematu a chciałbym sie dowiedzieć jedną rzecz na temat tego agregatu a dokładnie czy regulator może być przyczyną, że silnik spalinowy nie wchodzi na obroty, dusi się, gaśnie itp. Mój problem polega na tym że silnik spalinowy ciężko zapala, dusi się oraz nie wchodzi na obroty natomiast gdy odepnę...
Witam. Spróbuj zejść z obrotów regulacją przy cięgle obok gaźnika. To że przy podaniu obciążenia obroty spadają to nie jest normalny objaw, ponieważ wtedy powinien zadziałać regulator odśrodkowy i ustabilizować obroty. Tylko u Ciebie piszesz że do podania zbyt dużego obciążenia wszystko było ok. Mój agregat był sztucznie podciągnięty na wyższe obroty...
Słyszałem o tych regulatorach, patrzyłem nawet jak one wyglądają i powiem że w miejscu gdzie większość agregatów ma zamontowany ten regulator czyli na końcu prądnicy pod metalową pokrywą u mnie jest taka jakby cewka na dwa piny/wsuwki, wielkością i wyglądem przypomina cewkę zapłonu od Simsona czy MZT-y. Jednak agregat jest jednofazowy, na jednym kablu...
Na siłę to zajedziesz silnik lub generator. Możesz zastosować np. regulator napięcia dla tych grzałek i po załączeniu dopiero stopniowo zwiększać napięcie dla nich. Agregat będzie miał czas na przystosowanie napięcia. Sprawdź jednak czy wszystkie fazy są równomiernie obciążone i czy przypadkiem na jednej z nich nie przekraczasz dopuszczalnej mocy.
Oj, to nic nie zrobisz tutaj poza wymianą kondensatora na ten sam model. A lepiej ci zaproponuję. Sprzedaj ten model, powiem że złom, bo klatkowy silnik trójfazowy czy jedna faza to jeden pieron. Mają swoje wady. Nie cierpią przeciążenia. Straszne skoki napięcia brak AVR regulatory... Kondensator pełni funkcję regulatora. Najbardziej prymitywna sprawa....
Witam, mam problem z uruchomieniem tego agregatu po przezwojeniu stojana. Agregat, to podróbka uzwojenie na stojanie było wykonane drutem aluminiowym przezwoiłem je tak jak było oryginalnie stosując do tego drut miedziany, Problem polega na tym że po podłączeniu wszystkiego agregat pracuje przez około pół minuty i się wyłącza, przy czym w tym czasie...
Alternator motocyklowy przy biegu jałowym ma znikomą wydajność. Napięcie na wyjściu często jest zbyt niskie aby ładować akumulator, jeżeli jest wyższe, to obciążenie w postaci świateł sprawia, że akumulator jest rozładowywany. Silnik musiałby się kręcić na wyższych obrotach, co wiąże się z trudnościami. Poza tym sprawność takiego rozwiązania jest niska,...
Nie kombinuj nic z obrotami. Jeżeli masz prądnicę synchroniczną, to obroty zarówno w stanie "jałowym" jak i przy pełnym obciążeniu powinny wynosić równo 3000 obr/min. Tylko wtedy uzyskasz napięcie o częstotliwości 50 Hz. Zmierz częstotliwość napięcia na wyjściu. Jak mocno odbiega od 50 Hz to możesz mieć problem z silnikiem (nie wyrabia) lub z regulatorem...
Dzisiaj wszystko poskładałem, wyregulowałem zawory (mam nadzieję, że dobrze) i silnik ruszył za pierwszym razem, na początku miałem problemy z ustawieniem obrotów (wchodził na bardzo wysokie obroty) ale podregulowałem dźwignię (od regulatora obrotów) i wszystko jest OK (chyba). W instrukcji od Hondy jest mowa o regulacji gaźnika za pomocą śruby, u mnie...
Ja mam nieco inny problem, z agregatem pradotworczym ale zasada dzialania zaplonu podobna. W cewce zaplonowej jest elektronika ktora steruje kątem wyprzedzania zaplonu i to byc moze ona jest walnięta. U mnie za to zaplon jest za puzny i strzela mi w gaznik i tlumnik. Wiem ze te cewki czesto padają, ale w moim przypadku koszt jest ogromny (honda). Jak...
Alternator ma sprawność 30-70% około przeciętnie 50% by uzyskać pełną moc musi się kręcić te 6tyś obr/min , około oczywiście. Więc do Hondy przekładnią x2, chociaż jak nie chcesz uzyskać pełnej mocy to może zostać bezpośrednio. Co innego wysoko obrotowa kosiarka. Tam można dać 1:1. Tylko dla tego alternatora min. To 2,5KM. A tak naprawdę to 3,5-4 potrzeba....
.... 1.5kW - jakieś 1.2L/h 600W - jakieś 0.6L/h <----- mnie to satysfakcjonuje ... Nie no, z tym spalaniem to wcale tak nie jest, silniki hondy i inne mają regulatory obrotów, dodają sobie gazu same jak trzeba wiecej mocy, przy pracy jalowej biorą naprawde niewiele paliwa. Z tego co juz wytestowalem to taki agregat 2kW na silniku GX160 bierze przy...
Popełniłem parę takich układów w swoim życiu i klijęci byli z nich zadowoleni. Ostatni zrobiłem dla kolegi, który zajmował się serwisem wyjazdowym. Silnik Hondy, GX 200, bo akurat taki był po ręka. Postawione to było na butli od LPG bodajże 80l. Sprężarka od Stara ze smarowaniem rozbryzgowym ( dzięki temu dało się napompować koła i używać dorywczo klucza...
Do interart1. Znajomy przewijał prądnicę od agregatu Honda. To się zdziwiłem Ze niema w nim Żadnej elektroniki Typu regulator napięcia -- Jest to jednofazowy silnik asynchroniczny z kondensatorem. Tylko uzwojenie pomocnicze ma więcej zwojów niż rozruchowew silniku. I to wzbudza się i pracuje stabilnie. Niestety mocy nominalnej Własnie 650watów , często...
Jeżeli przedtem działał dobrze, a nic z regulatorem nie robiłeś to lepiej zostaw go w spokoju. Dźwignie i sprężynki regulatora masz dobrze złożone? Daj zdjęcie jak to zrobiłeś. SŁUCHAJCIE!!! DZIAŁA!!!!!! :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D Dziś wtorek. Zabrałem moje Chińskie goowno Hahahaha dobre Podziwiam Twoją wolę walki z tym goownem. na warsztat...
agregat honda obrót regulator agregat honda honda agregat regulator
regulacja nacisku igły pralka przycisk oświetlenie kurnika
pralka electrolux pralka electrolux
Typowe usterki skrzyni M32 w samochodach Opel Brak świateł długich w Opel Astra J 1.7 CDTI