Jak dla mnie to masz padnięty akumulator.
Chyba to nie woda lecz słaby akumulator.
13.8V to jest żadne ładowanie - albo masz uszkodzony miernik, albo akumulator ma zwarcie którejś celi. Znajdź kogoś kto z całą pewnością określi czy ładowanie jest prawidłowe - ma mieć od 13.9 do 14.4V. Elektrolit nie może wyciekać przez odpowietrzniki, najprawdopodobniej akumulator będzie już na śmietnik.
Tak, mostek do wymiany. Jeżeli masz blisko do pracy to możesz zaryzykować, pod pracą musisz odpiąć akumulator.
Dziwna sytuacja, może nie mająca związku ze stacyjką. Zdejmij klemę z aku, wepnij mili amperomierz, miernik w szereg, z otwartymi drzwiami fizycznie zamknij centralny i obserój pobór prądu. Powinien być koło 15-20mA. Jeśli jest 100 i więcej po 30 minutach to coś pożera, radio, centralny, alternator, trzeba szukać wyjmując bezpieczniki, ale są też metody...
Ja stawiam na alternator, wynikiem czego było rozładowanie akumulatora.
Co polecam zrobić? Wziasc miernik sprawdzić napięcie na akumulatorze Wziasc miernik i sprawdzić pobór prądu nie powinien przekraczać ok 35mA Wygląda na to że coś pobiera "kradnie" prąd i rozladowywuje akumulator
Który rok tej astry :?:
Mierzyłeś jakie jest ładowanie akumulatora pod obciążeniem i bez obciążenia???? Nagrzewanie się alternatora może byc spowodowane zbyt mocno rozładowanym akumulatorem.
W autodacie podano 55Ah
W przypadku braku poboru prądu odłącz na noc akumulator. Rano sprawdź czy odpali.
Raczej tak, mozesz zdjac sama maskownice i zobaczyc co i jak ale chyba musisz sciagnac caly bok
To może wymień akumulator!
Prawdopodobnie po prostu padł akumulator.
Dostałeś podpowiedź, sprawdziłeś połączenia akumulatora i masy?
Odpalałeś na kable przy rozładowanym akumulatorze?
Jeśli masz woltomierz, to zmierz napięcia na zaciskach akumulatora przy wyłączonym silniku i silniku pracującym na wolnych obrotach. To drugie powinno być wyraźnie wyższe.
Sprawdź masę stag-a pewnie przy akumulatorze podpięta.
Mostek prostowniczy do wymiany
Nie ma komunikacji , więc nie odpala tutaj jest problem , a nie w akumulatorze.
Tak radio jest przypisane do auta więc kod jest nie potrzebny po wymianę akumulatora. Pewnie tam siedzi CD30. Dopiero po włożeniu innego radia są problemy.
Po prostu zmierz miernikiem po prostu napięcie akumulatora podczas usterki .
Najpierw zatankuj paliwo
Pobór prądu na postoju jes 0.07A. Tyle ze aku po zgaszeniu ma tylko 12.5v. W drugim aucie starszej daty jest 13.5.v. Aku sprawny 100% zmieniałem z innym autem.
Usterka alternatora. To klasyczne objawy. Akumulator do podładowania.
Sprawdziłem kable, sygnały są, A zasilanie jest? Skoro tak, to nie ma potrzeby podłączenia pod akumulator.
Słaby akumulator.
A czy kasują ci się np zapisane stacje radiowe?
Napisz przynajmniej czy to dizel, czy benzyniak. Kręci rozrusznik a nie zapala , czy nie chce zakręcić ? Pomierz napięcie na akumulatorze w spoczynku.
No i co teraz oczekujesz od ludzi z forum? Że ktoś manetke Ci sprawdzi i akumulator naladuje czy jak?
Obok akumulatora znajdziesz złącze(wtyczkę ) Tam pomierz.
14.1 to napięcie z obciążeniem czy bez /na ten typ za niskie/ , jak długo grzeją świece - być może uszkodzony system dogrzewania/ zbyt długie grzanie powoduje niedoładowywanie akumulatora, będzie wykańczać alternatory/.P
Trzeba ogarnąć co bierze taki nadmierny pobór prądu - lub ten "nowy" akumulator to zgon a nie akumulator. Szczególnie że mówisz że niby 0,02A na postoju a tygodnia nawet nie trzyma akumulator..
Sprawdź połączenie obudowy alternatora z masą silnika.Sprawdź połączenie masy silnika z karoserią.Miałem przypadek złego kontaktowania obudowy altka do korpusu silnika z powodu utlenienia się obudowy ,tam gdzie jest ta długa śruba mocująca.Efekty awarii były podobne.
Jasne że tak . Czekamy. Z tym dzwonkiem co napisałeś to fajne, dobre. :D
Wspomaganie ciągnie sporo prądu (bezpiecznik 60A 'dzięki Elektrit') i załączane jest dopiero po wykryciu ładowania , a jeśli jego brak to wyłącza się chroniąc akumulator.
Witam, mam problem: auto Astra H Twintop. W sumie to bardziej pytanie. Na teorię, akumulator rozładowany do zera, jak odpalę na kable, ładowanie 12.8. Po zgaszeniu już go nie odpalę. Akumulator, czy szukać zwarcia?
Po pierwsze, nie na kostkach, a połączenia lutowane lub zaciskane. Po drugie, bezpiecznik jak najbliżej miejsca gdzie podłączasz zasilanie. Po trzecie, nie montujesz żadnych zapalniczek, tylko gniazda zapalniczki. I to też pewnie nie. Inaczej wygląda gniazdo zapalniczki, inaczej zwykłe gniazdo przyłączeniowe. Choć i w jedno i w drugie można wpinać różne...
czy ktoś mógłby mnie oświecić jaki powinien być akumulator w astrze 1 1.7 td z 97 roku? ile amper itp?
Idź sobie naładuj akumulator i wszystko się naprawi.
Witam, planuję zacząć remont mojej Astry G 2.0 DTL i na samym początku mam problem, mianowicie nie posiadam żadnych kodów do auta, wiem że po odłączeniu zasilania kasowany jest kod zabezpieczający radio, czy jeszcze coś jest kasowane i potrzebne mi będą jakieś kody? I jak wygląda sprawa z elektronicznym podnoszeniem szyb? W książce serwisowej jest napisane,...
Nie masz ładowania każdy akumulator klęknie przez to, załóż nowe klemy.
Proste. Rozbudowanych systemów CA nie należy używać przy niepracującym silniku. Stara zasada.
Alternator można dostać za 50-100 zł na złomie. Szkoda akumulatora.
Sprawdz ładowanie akumulatora.
Kolego # klm - w tych latach raczej nie było tulejek tylko łożyska igiełkowe , jak jest pyknięcie czyli wyłącznik elektromagnetyczny działa , jak nie gasną kontrolki po przekręceniu kluczyka szukamy dalej (kolego decybel nie uszkodzenie klemy plus ) , samochód swoje lata ma -- dość fajną awarią są utlenione powierzchnie pomiędzy głowicą ( zębatka )...
sprwdz mase samocodu
Ładowanie 14-9-15V to zdecydowanie za dużo, Skończysz akumulator.
ah polecam jeszcze przeczyszczenie wszystkich styków
Jakie masz radio?? Jeśli SCxxx to po wpisaniu kodu powinieneś przytrzymać przez chwilę klawisz "AS" aż do "piknięcia" w głośnikach (na włączonym zapłonie)... Pozdrawiam!
Alternator jest ok. Akumulator jest do wyrzucenia. Szkoda nawet roztrzasać dlaczego, chociaż jestem w stanie powiedzieć. Czy w każdej celi była ta wartość jednakowa?
Akumulator zawsze jak największy A jak się przesadzi to alternator nie naładuje i wraz lipa bo na mrozie padnie niedoładowany
Możesz zmierzyć bezpośrednio na akumulatorze
Akumulator.
Witam. Ja w swoim mam Centre standard 55Ah 460A i już dwa lata dzielnie mi służy bez najmniejszego problemu. Więc z tych co podałeś podobny jest AKUMULATOR CENTRA STANDARD 50AH 450A Dodano po 2 A stary aku właściwie jaki masz?
zostaw w spokoju tę żarówkę rurkową, wepnij amperomierz szeregowo między słupek akumulatora a odpiętą klemę i sprawdź jaki jest pobór po np. 15 minutach od podpięcia. Podaj wynik. Oczywiście bez kluczyka w stacyjce i z zamkniętymi wszystkimi drzwiami. A 5-cioletnich akumulatorów już kilka wymieniłem w tym sezonie, więc znowu aż tak nie wierz w jego...
Zprawdz bezpieczniki i zasilanie. Najczesciej to dodatkowe przewody podpięte do akumulatora.
Po co wąz od termostatu biegłby pod akumulator?
To jest możliwe. Akumulator mógł być " przeładowywany" i może być po nim. Radzę sprawdż napięcie ładowania w aucie czy nie poleciał regulator nap. Oczywiście jak już uda Ci się jakoś odpalić samochód. Dodano po 1 To jest możliwe. Akumulator mógł być " przeładowywany" i może być po nim. Radzę sprawdż napięcie ładowania w aucie czy nie poleciał regulator...
Do radia, radio poprosi o kod po wyjęciu akumulatora
Tak, zwiększony pobór prądu, lub słabiutki już akumulator.
Raz pali raz nie - sprawdź przekaźnik od rozrusznika w skrzynce z bezpiecznikami koło akumulatora mogą być styki nadpalone
Mnie staje przy niższej prędkości , nie przejmuj się!!! Akumulator!!!
Czujnik wału , cewki, wtryskiwacze, połączenie rozrusznik -akumulator-alternator , masy itp
Elektromagnes do wymiany albo zgnita nakrętka mocująca przewód z akumulatora.
Bezpieczniki sprawdzone, jasne! wentylator mogę sprawdzić podpinając go bezpośrednio do akumulatora?
Wymieniłem akumulator
Jak do tej pory same pudła. To standardowa usterka w astrze G 1,6 8V-uszkodzeniu uległ sterownik silnika ( jest zaraz koło akumulatora). Godzinka roboty i po sprawie.
Nie ma znaczenia, nie musisz odłączać akumulatora.
Zweryfikowałeś cokolwiek w aucie ? Sprawdziłeś chociaż bezpieczniki żarówką z dwoma kabelkami ? Zmierzyłeś przynajmniej napięcie akumulatora ?
Zasada jest prosta, jeśli nie ma ładowania to nie będzie wspomagania . Taka jest logika wspomagania, nie pobierać prądu z nieładowanego akumulatora.
Sprawdź ładowanie akumulatora
Wszystko w porządku nic nie kombinuj
Sprawdż akumulator.
Duszki to mogą być... Takie malutkie. Co ty sądzisz że ja za pośrednictwem netu wezme miernik i pomierzę co i jak? Tym bardziej nie wiedzac i nie widząc co naknociłeś? Weź miernik (amperomierz) podłącz tak żeby mierzuć prąd płynący z akumulatora i po kolei odłączaj urządzenia aż prąd spadnie do zera. ( Na początek wyjmujesz bezpieczniki, przekaźniki,...
Proszę sprawdzić szczelność w ukladzie paliwowym.
Sprawdz kable a zwłaszcza te co zasilaja cały układ. Obstawiam brak prawidłowego zasilania od akumulatora.
Zwarcie przy radiu powinno co najwyżej uszkodzić przewody między radiem a skrzynką bezpieczników. Chyba że ktoś zrobił oddzielną instalacje bez żadnego zabezpieczenia, ale jak już to też powinno być podpięte bezpośrednio pod kleme od akumulatora.
Błędów nie wyrzuca żadnych. Sobie chyba żarty robisz. tak naprawdę, to nic nie sprawdziłeś i tyle. Sterownik Siemens, z plastikowym deklem, przykręcony do głowicy naprzeciwko akumulatora?
Kolego, problemy z czytaniem masz? Problem w zasilaniu deski, przewód czarny... Po przekręceniu kluczyka ma tam być tyle co na akumulatorze.
Nie odpala ani na gazie ani na benzynie. Kręcę kręcę... i nawet mam wrażenie że za chwilę złapie, ale nie... i tak aż do spompowania akumulatora :(.
Hejka sorry że tak długo nie odpowiadałem , astra pojechała bo klient nie chce wymieniać akumulatora więc sobie odpuściłem skoro już ma problem z zapłaceniem za akumulator.
Wymieniałem akumulator w swojej zielonej Astrze. Radio przez to chyba się zakodowało. Nie można go włączyć, a na wyświetlaczu widnieje napis "safe" Co zrobic żebym zwnów mógł słuchać swojego radia??? dzięki.pozdrawiam
Odpinaj śmiało zresetuje się tylko zegar i ew pamięć szyb ... Z silnikiem i immobiliserem nic się nie stanie ..
,,formant" No tak faktycznie no ale przy okazji i tak niech zajrzy do tego alternatora jak już się za to weźmie.
Ten "popiół" to po prostu siarczan ołowiu, produkt reakcji elektrolitu (kwas siarkowy) z ołowiem elektrody. Elektrolit nie powinien wydostawać się z wnętrza baterii, ale czasem odrobina... Powierzchnię akumulatora przetrzeć wilgotną szmatką z kurzu i ew. pozostałości elektrolitu, czopy biegunów oczyścić mechanicznie z osadów (dość delikatnie, aby nie...
Podłącz miernik zgodnie z obrazkiem i po kolei wyjmuj bezpieczniki.
hmm kiedys bylem w sklepie u typka ktory sprzedaje akumulatory i tylko akumulatory i powiedzial ze nie jest "zdrowo" wymieniac akumulator na wiekszy amperaż a jak juz to o 5Ah. PS: zobacz w katalogach na ile max moze pozwolic sobie twoj model auta
Właśnie chodzi o tę pomarańczową kontrolkę z chłodnicą i wentylatorkiem w środku. fachowo nazywa sie '' elektronicznie sterowane chłodzenie silnika'' Znajduje się nad kontrolką akumulatora.
Masa buda<->akumulator.
A nie możesz zmierzyć napięcia na slizgaczu potencjometru? Poza tym sądze, że trzeba podłubać w sterowniku silnika (koło akumulatora).
Bez wymontowania sprawdź na krótko rozrusznik - dwie śruby na cewce automatu należy zewrzeć , dodatkowo sprawdzić napięcie akumulatora.
Witam Kontrolka ładowania świeci? Jeżeli tak ,to sprawdziłbym stojan,mostek prostowniczy i diody wzbudzenia,które też widać na zdjęciu.Izolator też musi być jak napisał kolega Non e vero italiano.
W każdym samochodzie miałem akumulator o pojemności około 30% większej niż zalecana i nigdy nie musiałem doładowywać - wóz z założenie ma być samowystarczalny ;) Każdy z akumulatorów wytrzymał co najmniej 5 lat. W astrze, o której wspomniałem, zamontowany był w chwili zakupu akumulator o pojemności 35% większej od zalecanej - przetrwał u mnie 3 lata,...
Sprawdz masy komputera i czujników.Brązowe kable na silniku oraz napasie przednim, lewa strona w pobliżu akumulatora.
Pora na wymianę akumulatora.
Kolego,czy trzeba Ci to narysować?! Kolega wyżej opisał krok po kroku co i jak masz zrobić. Masz sprawdzić czy twoje autko jak sobie odpoczywa w nocy,nie wysysa prąd z akumulatora.
No, temperatura otoczenia nie ma znaczenia w tej Astrze Nie pamiętam ale tam jest taki fatalnie umieszczony sterownik i potrafi zgnić - dojście z kanału tak mniej więcej w dół pod akumulatorem
55Ah i będzie gites.
Wspomaganie elektrohydrauliczne powinno zaczynać działać dopiero gdy silnik pali i jest ładowanie. To żre mnóstwo prądu i bez ładowania szybko wykończyłoby akumulator.
astry akumulator silnik astry pasuje astry głośniki astry
zapis kamery żelazko pokrętło president schemat
chrysler voyager naprawa drona
Błąd F04 w pralkach Siemens - przyczyny i rozwiązania Naprawa nieruchomej wskazówki prędkościomierza w Skoda Fabia II