kapać ma pod samochodem w okolicy nóg , pod akumulatorem nie ma nic od klimatyzacji
Zamień bezpiecznik na listwie rozprowadzającej przy akumulatorze.
Zdemontuj lewa czesc kokpitu ponizej kierownicy ujrzysz glowna listwe zasilania [ grube przewody czerwone idace zbezpiecznikow przy akumulatorze
Błąd 65535 oznacza ewidentnie uszkodzony sterownik - można naprawiać, ale taniej i szybciej jest wymienić na używany. Co do drugiego pytania to może być słaby akumulator.
Ja też nie wierzę tym elektronicznym testerom, mam tradycyjny obciążeniowy. Tu nic nie wymyślisz, akumulator padaka i musisz kupić nowy, dobrze przykodować i zobaczymy co dalej. Czym więcej tych "pomocnych" funkcji tym krócej akumulatory żyją.
Akumulator sprawny?
Fabia 2 1,6TDI jest od 2010r. , nie ta technologia.
Auto na luzie. Bo jak zapalisz na biegu, to przejedzie po Tobie. Kluczyk włączony i próbujesz. Możesz sobie zamiast tamtego przewodu, pociągnąć nowy i robić odpalanie awaryjne przy akumulatorze.
W wielu tematach pojawia się kwestia nieświecącej diody, kontrolki czy jak tam zwał tak zwał tego wskaźnika na niektórych akumulatorach. Jest to nic innego jak mini areometr, który monitoruje gęstość elektrolitu w jednej, jedynej celi i daje bardzo ogólny obraz stanu całego akumulatora. Po prostu odpowiednio dobrana wagowo kuleczka w zielonym kolorze...
Przy słabym akumulatorze tylna wycieraczka tak się zachowuje.
jaki mam to wybrac konkretne napiecie z przedzialu 10.8 - 13 V Napięcie całkowicie naładowanego nowego akumulatora to 12,8 V Dla akumulatora nie nowego ale sprawnego to napięcie wynosi 12,6-12,7 V Średnio rozładowany akumulator ma napięcie 12,4 – 12,6. Poniżej napięcia 12,4 V zaleca się akumulator doładować. Za całkowicie rozładowany akumulator...
Kładziesz się pod samochód i dajesz + na gruby przewód od rozrusznika. Minus na masę i ładujesz.
Trzy płytkowe na akumulatorze.
alternator na pewno jest sprawny
Naładuj najpierw akumulator.
Niech sprawdzi na dzień dobry bezpiecznik od zasilania pompy,jest na akumulatorze
Uszkodzić to się raczej nic nie uszkodzi - problem jest innego rodzaju: Matiz ma tak mikroskopijny akumulatorek, że jako dawca się nie nadaje ;)
Dziwne bo multimetr wyświetla 0 źle mierzysz albo uszkodzony miernik przewody, zmierz napięcie na akumulatorze.
Akumulator pozostawiony w samochodzie na miesiąc w temperaturze np. ok 0* C nie powinien się samoczynnie rozładować do takiego stopnia, by nie można było uruchomić samochodu. Przy dużych mrozach rozładowanie nastąpi znacznie wcześniej. Jednorazowe rozładowanie i ponowne naładowanie powinno nie skutkować żadnymi niedobrymi objawami, chyba że akumulator...
Bezpieczniki będziesz miał dołożone pod maską, pewnie gdzieś w okolicy akumulatora. Daj nazwę sterownika LPG bo sam panel nic mi nie mówi w tym przypadku.
Ja bym zmienił regulator i skrzynkę na akumulatorze
tak też tak miałem i okazał się bezpiecznik 40A przy akumulatorze
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
Czyli schemat w rękę i szukać od akumulatora do stacyjki, gdzie jest przerwa.
Zasilanie idzie z bezpiecznika, jeśli się nie mylę to ze skrzynki pod maską koło akumulatora, sprawdziłeś bezpieczniki jak należy?
Dzięki zacznę od wyczyszczenia wszystkich połaczeń w komorze silnika. Ale najpierw odłącze akumulator.
z kupnem akumulatora to się wstrzymaj. podłącz go na kabelki nawet te z marketu(badziew) i poczekaj z 10 minut drugie autko niech sobie pyka na wolnych obrotach. Po tym czasie spróbuj odpalić jak bęzynka to powinien kopnąć , jak nie zapali od razu to nie męcz go i daj mu jeszcze pare minut. A tak ogólnie to powinieneś podjechać do punktu gdzie sprzedają...
Jeśli masz grzane fotele to dla bezpieczeństwa odłącz minus akumulatora.
Spróbuj zrobić podmianę akumulatora...
Zasilanie wszystkiego idzie z 4 bezpieczników na akumulatorze
Pozdrawiam Faktycznie 250 mA to sporo ale jeszcze nie tragicznie.Przez 10 godzin "ucieka" Ci 2,5A/ godzin co stanowi ułamek pojemności sprawnego akumulatora.(może akumulator się kończy).Fabia comfort pobiera około 120 mA.Podchodząc do pomiaru prądu w uspionej elektronice musisz pamiętac aby podłączyć amperomierz tak aby nie przerywac obwodu (inaczej...
Zacząłbym od sprawdzenia wszystkich mas i bezpieczników nad akumulatorem.
To prawda ,wszystko to też widać w blokach pomiarowych.
Bez obciazenia tak, ale pod obciazeniem jest za malo. Na filmiku ktory podalem gosc wyraznie mowi ze 0.2 to jest maks roznica jaka powinna byc miedzy alternatorem a akumulatorem.
Zawsze na akumulatorze.
Sprawdź bezpieczniki przy akumulatorze.
Auto ma start/stop. Po naładowaniu akumulatora obroty spadły. Po naprawie alternatora napięcie ładowania jest 14,7 V i problem ustąpił. Akumulatora nie wymieniałem.
Cześć, ostatnio borykam się z problemem rozładowywania akumulatora w Skodzie Fabii pierwszej generacji (wersja 1.4 16v 75 koni). Akumulator zakupiony 3 miesiące temu. Sprawdzałem jego natężenie podczas postoju. Wynosi ono 0,28A. Nie jestem specjalistą, ale wiem, że jest to za dużo, ponieważ podczas postoju powinien oscylować między 0,01A -0,06/0,07A...
Pod akumulatorem przy podłużnicy masz sterownik do wentylatorów w środku są przekaźniki najprawdopodobniej zgrzewają sie styki! Para wodna jest naturalnym zjawiskiem towarzyszącym spalaniu !!! Dodano po 1 Pod akumulatorem przy podłużnicy masz sterownik do wentylatorów w środku są przekaźniki najprawdopodobniej zgrzewają sie styki! Para wodna jest naturalnym...
Kontrolka z żarówki minimum 21W 12V i sprawdzasz bezpieczniki na akumulatorze i wszystkie połączenia w okolicy bezpieczników.
Reset licznika wskazuje na to ze zanika napiecie. Sprawdz stan skrzynki bezpieczników na akumulatorze
Natychmiast wymień akumulator
Dziękuję za szybką odpowiedź. Przyjechał klient i aż było mi głupio że nie wiedziałem. Obiecałem pomoc jutro. Pozdrawiam.
Ponowna próba to samo plus włączenie się alarmu. No właśnie! Sprawdz w czasie kręcenie spadek napięcia na akumulatorze.
Zacznij od sprawdzenia świec na początek.Sprawdź bezpieczniki na akumulatorze.
Masz problem z CAN do pompy, i bardziej doświadczeni wiedzą że trzeba szukać po prawej komory silnikowej, czasami koło przegrody czołowej, czasami pod akumulatorem :)
Komputer i albo wystarczy skasowanie błędu albo coś się uszkodziło jest większy problem. Pierwsze bezpieczniki w skrzynce i na akumulatorze.
Sprawdzałeś akumulator???
Tak,zgadza się,moduł kontroli nadwozia. w dalszym ciagu proponuję sprawdzic bezpieczniki,nawet te koło akumulatora :)
Niech sprawdzi ładowanie ale stawiam na akumulator do wymiany
Bezpieczniki, wiązka, alternator, akumulator..........
Zaśniedziałe miejsce mocowania masy do karoserii,które jest pod akumulatorem!!!!!!!!
Plus po włączeniu stacyjki ze skrzynki bezpieczników, drugi do postojówek i trzeci to masa bezpośrednio pod akumulator. Fabia 2000r 1,9sdi
Dziekuje za odpowiedz. Lewa podłużnica pod akumulatorem?
Samo wzbudzenie nie blokuje aż tak alternatora, przecież to mA. ZAleży co ktoś rozumie pod pojęciem "nie blokuje aŻ tak alternatora"? Jeśli aku bedzie mocniej rozładowany wtedy i opór w obracaniu wirnikiem będzie większy bo tak działa regulator w alternatorze. Jest na to sposób po prostu naładować akumulator do wartosci 14,7 v prostownikiem i wtedy...
Witam mam problem.... W skodzie fabii 1.9 SDI w skrzynce nad akumulatorem przewód numer 2 strasznie się grzeje... aż nad topił się plastik obudowy... to jest chyba przewód od alternatora.... ale nie jestem pewny... odłączyłem przewód przy alternatorze który jest do ładowania akumulatora i problem znikł.... Może mi ktoś powiedzieć czy to może być wina...
No i o co chodzi? bo akumulator wymieniony
Pomógł by mi ktoś w podłaczeniu "+" od alkumnatora do wzmacniacza w skodzie fabi??? Trzeba rozkrecac tapicerke lub cos w tym stylu? Reszte kabli już podłczayłem został mi ten najgorszy..... "!!!", "???" - czy to są ozdobniki? Proszę poprawić.
Skoda Fabia 2 zwarcie czujnika temperatury zewnętrznej Proszę o pomoc mam zwarcie w aucie i nie mogę dojść gdzie podpięty komputer pod auto pokazuję zwarcie plusa z masą anteny zewnętrznej Byłem u mechanika i rozłożył ręce miał ktoś w fabia z tym problem nowy akumulator wytrzymuje dzień i rozładowuje do zera
Dokładnie obejrzyj okolice akumulatora,pewnie podczas montażu akumulatora nie podpiąłeś zasilania sterownika gazu do klemy.
Jeśli wycieraczka uruchamia się w momencie kręcenia rozrusznika to wina niskiego napięcia akumulatora.
Spotkałem się z przypadkami problemów, ze wspomaganiem u klientów,którzy chcieli uzupełnić płyn w układzie. W Skodzie Fabii wspomaganie w niektórych silnikach jest (bezobsługowe) tzn. dostęp do uzupełnienia płynu w układzie jest utrudniony. A dokładnie ,klienci żeby uzupełnić płyn muszą zdjąć akumulator.
Na butli masz wskazania poziomu jak chcesz na już zobaczyć bez tankowania.
przeczyścić styki manetki, sprawdzić bezpieczniki, wiązka pod podstawą akumulatora
Często taki objaw daje uszkodzony akumulator.
Problemem okazał się akumulator. Wymiana załatwiła sprawę
Po pierwsze sprawdź 3 małe bezpieczniki na akumulatorze, po drugie sprawdź czy wentylatory ci działają.
Wspornik koło skrzyni, pod akumulatorem, w fabii dostęp od dołu albo po wyjęciu halogena, jak w polo nie pamiętam.
Kolega z Bochni/Strumien swidomosc/ dobrze radzi .Akumulator po rozładowaniu na szrot -kupić nowy . I tak po każdym rozładowaniu ? Ej !! Słyszał?.... że jeszcze wymyślono prostowniki do ładowania akumulatorów?
Dzięki, będę szukał.
Rozumiem że pilot jest tylko jeden i jednego chcesz dopisać. Czy w module komfortu są jakieś błędy. Przy dopisywaniu pilota wpisz najpierw 0 (ilość pilotów) i zapisz a dopiero później daj 1. Jeżeli nie pomoże to spróbuj dopisać po odłączeniu akumulatora.
Wymieniany był akumulator nic więcej
Jak nie alarm , to niedoładowany akumulator.
Wiązkę sprawdziłem pobieżnie I to jest błąd. Od okolicy akumulatora do ścianki grodziowej. I wypruj ją z tej otuliny, tam jest siedlisko wilgoci.
Czy bezpieczniki przy akumulatorze też sprawdzone i czy blaszki nie są pod spodem zielone? Sprawdź też czy nie ma błędów w module komfortu.
Przelutuj płytkę przekaźnika.Często są tam zimne luty. I sprawdź bezpieczniki na akumulatorze.
Sprawdzić napięcie na akumulatorze w monencie kręcenia.
Być może dostaniesz się do wtyczek po wyjęciu zaślepki zderzaka lewego halogenu.Albo odłączyć bezpieczniki.Ale wcześniej miernik w dłoń i posprawdzać pobór prądu i ładowanie.Do tego sprawdzenie akumulatora.
Z innego forum "Czujnik świateł cofania masz umieszczony pod maską po prawej stronie. Odkręcasz go od góry i wymieniasz. Wcześniej musisz ściągnąć parę przewodów i obudowę akumulatora aby mieć dojście do tego czujnika"
Kolego za przeproszeniem przestań p....isać głupoty , jakie ładowanie 11,5? Zawieś auto do elektryka niech ratuje , co zostało z auta i akumulatora.
Faktycznie pobór jest niewielki. W czym jest problem, rozładowuje akumulator??
Pewnie padł czujnik kąta skrętu (albo kabelki od niego). Wtedy sterownik nie widzi jak szybko kręcisz kierownicą i nie podnosi obrotów elektrycznej pompy wspomagania. Jak wolno kręcąc kierownica jest ok a przy szybkich ruchach stawia opór to masz ten problem. Najlepiej podłączyć pod VAG/VCDS i sprawdzić błędy ewentualnie odczyty modułu wspomagania....
Właśnie zaczęło sie od AIR BAG tam wyskakuje ok 7 bledow ktorych nie mozna usunąć tzn przy probie kasowania bledy wyskakują ponownie Jezeli chodzi o opcje wspomagania bo taka jest niestety komputer nie podajmi zadnych informacji tak jakby funkcja byla niedostepna Moze uda sie zresetowac jakos wszystkie ustawiena ? moze inny program lub odłączenie akumulatora...
To prosto ze skrzynki na akumulatorze idzie.
Jeżeli akumulator ma napięcie 12.2 to chyba rozrusznik słabo kręci lub wcale.P
Bawiąc się akumulatorem, poruszyłeś kable - gdzieś zgnił przewód/oczko masowe, bezpieczniki na akumulatorze, luźna klema, wreszcie uszkodzony akumulator. Pomijam już wpadkę z zamianą biegunów czy pomieszanie wsadów sterowników jakimś dziwnym urządzeniem diagnostycznym.
Witaj na początek ogarnij usterkę związaną z ładowaniem akumulatora. Pozdrawiam
Ogólnie fabie mają bardzo awaryjną elektykę, począwszy od wiązki, stacyjka, przekaźniki, pompa wspomagania. Ale zaczoł bym od wiązki.
Leczenie syfa pudrem. W sumie ciekawa tendencja, 15-20 lat temu przyczyną wszelakich usterek był "regler, rygler, legler"-różnie to zwali,10 lat temu sonda lambda, póżniej zabrudzony silniczek krokowy, widzę że aktualnym trendem będzie wymiana akumulatora.
Tak normalnie odpala, akumulator ładuje się.
najlepszym i najbezpieczniejszym rozwiazaniem bedzie pociagniecie zasilania bezposrednio od akumulatora i umiescic jak najblizej bezpiecznik:)
Jakie masz napiecie na akumulatorze?
Najlepiej jest pociągnąć nowe kable prosto od akumulatora i podłączyc pod nie radio,wtedy na pewno bedzie dobrze. Jesli zmieniasz radio i zamierzasz jakąś rozbudowe sprzetową to najlepiej jest tez wlasnie podciągnoć nowe zasilanie do radia bo seryjne kable mogą być za cienkie. Jeśli chodzi o rozładowywanie akumulatora to na wyłączonym radiu nie powinno...
Wystarczyło odkręcić klemy od akumulatora i przekręcić spowrotem i wszystko działa
Sprawdź dokładnie bezpieczniki na akumulatorze, a w stacyjce ma być plus na czerwonym...schemat nie potrzebny
Witam Mam problem z rozładowywaniem się akumulatora w Skodzie fabii 2005r. Problem pojawił się po uszkodzeniu regulatora na trasie i wymianie go w pierwszym warsztacie jaki napotkałem. Regulator niby działa dobrze napięcie na aku nie spada poniżej 14V, ale po miesiącu od tego zdarzenia rozładował mi się aku i to doszczętnie napięcie 8V nie dał juz się...
Witam, mechanik wyciągnął akumulator i rozkodował mi radio czy ktoś pomoże w uzyskaniu kodu SKZ4Z2M13572888 skoda fabia 2 AI: Czy sprawdzałeś w książce serwisowej lub na karcie radia, czy nie ma tam zapisanego kodu? Nie ma. AI: Czy kontaktowałeś się już z autoryzowanym serwisem Skody lub innym serwisem w sprawie uzyskania kodu? Nie posiadają.
Zgnita wiązka pod akumulatorem na przykład.
Skoda Fabia 1,9 SDI Pali mi bezpieczniki na akumulatorze a wszystko mi działa,ASZ przytopił kable i przytopiło płytę bezpiecznikową, na akumulatorze przy podłączaniu klemy bardzo iskrzy.Sprawdziłem rozrusznik,alternator,wiązkę i wszystko ok.Co mam dalej robić ?? Pomóżcie dzięki.
Witam Czy mogę ładować akumulator w skodzie fabii bez odłączania klem ładowarką ctek mxs 5 w trybie recond ?
fabia akumulator fabia kontrolka akumulator fabia napiąć akumulator
obudowa pasmowo przepustowa omega pulsacja mercedes stacyjki sprinter
zasilacze czarna lista corral super n3500
Jak wyciągnąć kosz sprzęgła WOM w Zetor Frontiera? Pilot Stanley 10 83-12 - dioda nie świeci, pilot nie działa