kapać ma pod samochodem w okolicy nóg , pod akumulatorem nie ma nic od klimatyzacji
Kładziesz się pod samochód i dajesz + na gruby przewód od rozrusznika. Minus na masę i ładujesz.
Zamień bezpiecznik na listwie rozprowadzającej przy akumulatorze.
jaki mam to wybrac konkretne napiecie z przedzialu 10.8 - 13 V Napięcie całkowicie naładowanego nowego akumulatora to 12,8 V Dla akumulatora nie nowego ale sprawnego to napięcie wynosi 12,6-12,7 V Średnio rozładowany akumulator ma napięcie 12,4 – 12,6. Poniżej napięcia 12,4 V zaleca się akumulator doładować. Za całkowicie rozładowany akumulator...
Nic się nie stanie. Zrób tylko tak. Połącz kablami obydwa akumulatory. Odczekaj kilka minut. Możesz w tym czasie odpalić Matiza. Po kilku min zgaś Matiza i odpal.
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
Akumulator sprawny?
Zdemontuj lewa czesc kokpitu ponizej kierownicy ujrzysz glowna listwe zasilania [ grube przewody czerwone idace zbezpiecznikow przy akumulatorze
Ja też nie wierzę tym elektronicznym testerom, mam tradycyjny obciążeniowy. Tu nic nie wymyślisz, akumulator padaka i musisz kupić nowy, dobrze przykodować i zobaczymy co dalej. Czym więcej tych "pomocnych" funkcji tym krócej akumulatory żyją.
Fabia 2 1,6TDI jest od 2010r. , nie ta technologia.
z kupnem akumulatora to się wstrzymaj. podłącz go na kabelki nawet te z marketu(badziew) i poczekaj z 10 minut drugie autko niech sobie pyka na wolnych obrotach. Po tym czasie spróbuj odpalić jak bęzynka to powinien kopnąć , jak nie zapali od razu to nie męcz go i daj mu jeszcze pare minut. A tak ogólnie to powinieneś podjechać do punktu gdzie sprzedają...
Bezpieczniki będziesz miał dołożone pod maską, pewnie gdzieś w okolicy akumulatora. Daj nazwę sterownika LPG bo sam panel nic mi nie mówi w tym przypadku.
Błąd 65535 oznacza ewidentnie uszkodzony sterownik - można naprawiać, ale taniej i szybciej jest wymienić na używany. Co do drugiego pytania to może być słaby akumulator.
Do tego sterownik silnika, może jeszcze jakiś inny (LPG, komfort), a dwuletni akumulator może być już w kiepskim stanie. Dużo zależy od tego, jaki był charakter użytkowania auta.
To prawda ,wszystko to też widać w blokach pomiarowych.
Przy słabym akumulatorze tylna wycieraczka tak się zachowuje.
Auto na luzie. Bo jak zapalisz na biegu, to przejedzie po Tobie. Kluczyk włączony i próbujesz. Możesz sobie zamiast tamtego przewodu, pociągnąć nowy i robić odpalanie awaryjne przy akumulatorze.
W wielu tematach pojawia się kwestia nieświecącej diody, kontrolki czy jak tam zwał tak zwał tego wskaźnika na niektórych akumulatorach. Jest to nic innego jak mini areometr, który monitoruje gęstość elektrolitu w jednej, jedynej celi i daje bardzo ogólny obraz stanu całego akumulatora. Po prostu odpowiednio dobrana wagowo kuleczka w zielonym kolorze...
Pod akumulatorem przy podłużnicy masz sterownik do wentylatorów w środku są przekaźniki najprawdopodobniej zgrzewają sie styki! Para wodna jest naturalnym zjawiskiem towarzyszącym spalaniu !!! Dodano po 1 Pod akumulatorem przy podłużnicy masz sterownik do wentylatorów w środku są przekaźniki najprawdopodobniej zgrzewają sie styki! Para wodna jest naturalnym...
Czyli schemat w rękę i szukać od akumulatora do stacyjki, gdzie jest przerwa.
W parametrach trzeba sprawdzić czy widzi zamykanie/otwieranie. Ale dobrze myślisz że to może być uszkodzony swich w zamku od strony kierowcy.
Ogólnie fabie mają bardzo awaryjną elektykę, począwszy od wiązki, stacyjka, przekaźniki, pompa wspomagania. Ale zaczoł bym od wiązki.
Trzy płytkowe na akumulatorze.
Zasilanie wszystkiego idzie z 4 bezpieczników na akumulatorze
Zasilanie idzie z bezpiecznika, jeśli się nie mylę to ze skrzynki pod maską koło akumulatora, sprawdziłeś bezpieczniki jak należy?
Naładuj najpierw akumulator.
Skoda Fabia 2 zwarcie czujnika temperatury zewnętrznej Proszę o pomoc mam zwarcie w aucie i nie mogę dojść gdzie podpięty komputer pod auto pokazuję zwarcie plusa z masą anteny zewnętrznej Byłem u mechanika i rozłożył ręce miał ktoś w fabia z tym problem nowy akumulator wytrzymuje dzień i rozładowuje do zera
Na butli masz wskazania poziomu jak chcesz na już zobaczyć bez tankowania.
Dzięki, będę szukał.
Bawiąc się akumulatorem, poruszyłeś kable - gdzieś zgnił przewód/oczko masowe, bezpieczniki na akumulatorze, luźna klema, wreszcie uszkodzony akumulator. Pomijam już wpadkę z zamianą biegunów czy pomieszanie wsadów sterowników jakimś dziwnym urządzeniem diagnostycznym.
Ja bym zmienił regulator i skrzynkę na akumulatorze
Niech sprawdzi na dzień dobry bezpiecznik od zasilania pompy,jest na akumulatorze
Witam mam problem.... W skodzie fabii 1.9 SDI w skrzynce nad akumulatorem przewód numer 2 strasznie się grzeje... aż nad topił się plastik obudowy... to jest chyba przewód od alternatora.... ale nie jestem pewny... odłączyłem przewód przy alternatorze który jest do ładowania akumulatora i problem znikł.... Może mi ktoś powiedzieć czy to może być wina...
alternator na pewno jest sprawny
Kontrolka z żarówki minimum 21W 12V i sprawdzasz bezpieczniki na akumulatorze i wszystkie połączenia w okolicy bezpieczników.
Dziwne bo multimetr wyświetla 0 źle mierzysz albo uszkodzony miernik przewody, zmierz napięcie na akumulatorze.
12V 50Ah (420A EN).
Sprawdziłem napięcie ładowania. Zaraz po odpaleniu: Akumulator: 13,9 - 14,1 V Alternator: 14,1 - 14,3 V Po przygazowaniu do ok. 3000 obr/min przez ok. 1 min i znowu na wolnych obrotach: Akumulator: 14,0 - 14,3 V Alternator: 14,1 - 14,5 V ale bywało także: 13,0 - 13,2 V Przy zgaszonym silniku: Akumulator: 12,88 V Alternator: 12,88 V Wygląda na to, że...
Pozdrawiam Faktycznie 250 mA to sporo ale jeszcze nie tragicznie.Przez 10 godzin "ucieka" Ci 2,5A/ godzin co stanowi ułamek pojemności sprawnego akumulatora.(może akumulator się kończy).Fabia comfort pobiera około 120 mA.Podchodząc do pomiaru prądu w uspionej elektronice musisz pamiętac aby podłączyć amperomierz tak aby nie przerywac obwodu (inaczej...
zrob zwykle odciecie na dwoch przekaznikach zasilane po zaplonie i to ci nie wydoi aku a i samochod bedzie jako tako zabezp
Potrzebuję wyjąć przednie fotele Fabia 1. Czy muszę odpinać akumulator?
Auto ma start/stop. Po naładowaniu akumulatora obroty spadły. Po naprawie alternatora napięcie ładowania jest 14,7 V i problem ustąpił. Akumulatora nie wymieniałem.
Niech sprawdzi ładowanie ale stawiam na akumulator do wymiany
a jak sie dostac do tej złączki?
Sprawdzić napięcie na akumulatorze w monencie kręcenia.
tak też tak miałem i okazał się bezpiecznik 40A przy akumulatorze
Dokładnie obejrzyj okolice akumulatora,pewnie podczas montażu akumulatora nie podpiąłeś zasilania sterownika gazu do klemy.
Natychmiast wymień akumulator
Po pierwsze sprawdź 3 małe bezpieczniki na akumulatorze, po drugie sprawdź czy wentylatory ci działają.
Kolega z Bochni/Strumien swidomosc/ dobrze radzi .Akumulator po rozładowaniu na szrot -kupić nowy . I tak po każdym rozładowaniu ? Ej !! Słyszał?.... że jeszcze wymyślono prostowniki do ładowania akumulatorów?
Czy bezpieczniki przy akumulatorze też sprawdzone i czy blaszki nie są pod spodem zielone? Sprawdź też czy nie ma błędów w module komfortu.
9. W działach serwisowych forum niedozwolone jest zadawanie pytań o wyliczenie kodu z konkretnego numeru seryjnego - są one bezwartościowe dla innych użytkowników. Takie pytanie - zlecenie można założyć w dziale "Radia Samochodowe Bazar". ([Zlecę] rozkodowanie ...) Przeniosłem jako ogłoszenie, zlecenie. Jeśli nie chcesz zamieszczać ogłoszenia, usuń...
Naładuj dobrze akumulator. Dobrze by było żebyś go wymontował z samochodu i sprawdził poziom elektrolitu. Jeżeli widać płytki uzupełnij wodą destylowaną. Spotkałem już się z problemem w fabii (nie wiem jaki modeli jaki był silnik) ale wystarczyło odłączyć kleme z akumulatora na ok 5-10 minut, w tym czasie zresetował się komputer i auto odpaliło. Więc...
Piszesz w nie właściwym dziale.
Sprawdź bezpieczniki przy akumulatorze.
Wiązkę sprawdziłem pobieżnie I to jest błąd. Od okolicy akumulatora do ścianki grodziowej. I wypruj ją z tej otuliny, tam jest siedlisko wilgoci.
Zmierz napięcie ładowania
Dziękuję za szybką odpowiedź. Przyjechał klient i aż było mi głupio że nie wiedziałem. Obiecałem pomoc jutro. Pozdrawiam.
Z innego forum "Czujnik świateł cofania masz umieszczony pod maską po prawej stronie. Odkręcasz go od góry i wymieniasz. Wcześniej musisz ściągnąć parę przewodów i obudowę akumulatora aby mieć dojście do tego czujnika"
Dzięki zacznę od wyczyszczenia wszystkich połaczeń w komorze silnika. Ale najpierw odłącze akumulator.
Bezpieczniki wszystkie sprawdzone? Nie wiem jak w a3 ale np polo fabia ibiza mają nad akumulatorem takie duże...
Problem z ładowaniem. Sprawdź alternator.
Spróbuj zrobić podmianę akumulatora...
Zacząłbym od sprawdzenia wszystkich mas i bezpieczników nad akumulatorem.
Problemem okazał się akumulator. Wymiana załatwiła sprawę
Sprawdzałeś akumulator???
Zacznij od sprawdzenia świec na początek.Sprawdź bezpieczniki na akumulatorze.
Reset licznika wskazuje na to ze zanika napiecie. Sprawdz stan skrzynki bezpieczników na akumulatorze
A w przypadku pompowtrysków ?
Bezpieczniki, wiązka, alternator, akumulator..........
Zawsze na akumulatorze.
Wymieniany był akumulator nic więcej
najlepszym i najbezpieczniejszym rozwiazaniem bedzie pociagniecie zasilania bezposrednio od akumulatora i umiescic jak najblizej bezpiecznik:)
Komputer i albo wystarczy skasowanie błędu albo coś się uszkodziło jest większy problem. Pierwsze bezpieczniki w skrzynce i na akumulatorze.
Pomógł by mi ktoś w podłaczeniu "+" od alkumnatora do wzmacniacza w skodzie fabi??? Trzeba rozkrecac tapicerke lub cos w tym stylu? Reszte kabli już podłczayłem został mi ten najgorszy..... "!!!", "???" - czy to są ozdobniki? Proszę poprawić.
Zaśniedziałe miejsce mocowania masy do karoserii,które jest pod akumulatorem!!!!!!!!
Dziekuje za odpowiedz. Lewa podłużnica pod akumulatorem?
Witam. Regulator napięcia przy alternatorze do wymiany.
Masz problem z CAN do pompy, i bardziej doświadczeni wiedzą że trzeba szukać po prawej komory silnikowej, czasami koło przegrody czołowej, czasami pod akumulatorem :)
Skoda Fabia 1,9 SDI Pali mi bezpieczniki na akumulatorze a wszystko mi działa,ASZ przytopił kable i przytopiło płytę bezpiecznikową, na akumulatorze przy podłączaniu klemy bardzo iskrzy.Sprawdziłem rozrusznik,alternator,wiązkę i wszystko ok.Co mam dalej robić ?? Pomóżcie dzięki.
Wystarczyło odkręcić klemy od akumulatora i przekręcić spowrotem i wszystko działa
No i o co chodzi? bo akumulator wymieniony
Sprawdź dokładnie bezpieczniki na akumulatorze, a w stacyjce ma być plus na czerwonym...schemat nie potrzebny
Zdemontuj akumulator i jego ławę, na podłużnicy jest korytko plastikowe w którym leci wiązka, pewnie zgniły tam kable.
Spotkałem się z przypadkami problemów, ze wspomaganiem u klientów,którzy chcieli uzupełnić płyn w układzie. W Skodzie Fabii wspomaganie w niektórych silnikach jest (bezobsługowe) tzn. dostęp do uzupełnienia płynu w układzie jest utrudniony. A dokładnie ,klienci żeby uzupełnić płyn muszą zdjąć akumulator.
Bez obciazenia tak, ale pod obciazeniem jest za malo. Na filmiku ktory podalem gosc wyraznie mowi ze 0.2 to jest maks roznica jaka powinna byc miedzy alternatorem a akumulatorem.
Samo wzbudzenie nie blokuje aż tak alternatora, przecież to mA. ZAleży co ktoś rozumie pod pojęciem "nie blokuje aŻ tak alternatora"? Jeśli aku bedzie mocniej rozładowany wtedy i opór w obracaniu wirnikiem będzie większy bo tak działa regulator w alternatorze. Jest na to sposób po prostu naładować akumulator do wartosci 14,7 v prostownikiem i wtedy...
Cała część do wymiany Ewentualnie zwatowac przewodem(dytem) czego nie polecam ze względów bezpieczeństwa
Jeśli wycieraczka uruchamia się w momencie kręcenia rozrusznika to wina niskiego napięcia akumulatora.
Często taki objaw daje uszkodzony akumulator.
przeczyścić styki manetki, sprawdzić bezpieczniki, wiązka pod podstawą akumulatora
Są to oznaczena zaciskąw samochodowych nie rozumesz po tym widze że mało masz wspulnego z elektryką i elektromechanika samochodową:) 30- stały plus z akumulatora 31- masa 15-plus po przekręceniu stacyjki
Do Skody Fabi system alarmowy wraz z centralnym zamkiem został dodany dodatkowo nie jest więc wyposażeniem fabrycznym.. Ostatnio wyciągnąłem z Fabi akumulator na dłuższy czas (miesiąc?) i mam kłopoty syrena wyje cały czas jedynym sposobem jej wyłączenia było wyłączenie kluczykiem (syreny). Dioda „kontrolna” w samochodzie świeci cały czas,...
spoko dzięki za pomoc zrobie tak jak mówicie doprasuje, zalutuje bo ciężko jest dostać takie oczko orginalne bo ono ma wypusty żeby idealnie wpasowało w obudowę a mam jeszcze pytanie zalutować tak samo drugi konieć kabla przy alternatorze czy tylko ten przy akumulatorze co się grzeje wystarczy?
Połowa piszacych to nie widziała wiązki fabii na oczy. Bicie piany i tyle.
Mam skodę fabie fresh + i ciągły problem z alarmem langeford - alarm ten ciągle rozładowujer mi akumulator - prosze o pomoc - co mam zrobic
Przy tak dziwnych objawach zacznij od zmierzenia napięcia na samym akumulatorze i jak podpowiada balonika3 - miernik, a najlepiej jakbyś miał drugi. Jak nie masz to sprawdź go na np. nowej jakiejkolwiek baterii.
W pierwszej kolejności sprawdź czystość (stan klem i słupków )akumulatora, zwłaszcza klemy (+),gdyż często robi się skorupa.
Wspornik koło skrzyni, pod akumulatorem, w fabii dostęp od dołu albo po wyjęciu halogena, jak w polo nie pamiętam.
Ponowna próba to samo plus włączenie się alarmu. No właśnie! Sprawdz w czasie kręcenie spadek napięcia na akumulatorze.
akumulator fabia fabia kontrolka akumulator fabia napiąć akumulator
akordeon miech odblokować karte ustawienie trasy
napęd bramy przesuwnej uziemienie basenu
LG WD-T12235D – średnica silnika Direct Drive ~280 mm, stator 4417EA1002K, rotor 4036ER4001B Gdzie znaleźć service manual dla Samsung UE55J620?