Moja też (silnik 1,6 98r.) zachowuje się tak samo (przed uruchomieniem silnika świeci się tylko ładowanie akumulatora).
Sprawdź akumulator pod obciążeniem . Takie przyrządy do sprawdzania mają w sklepach z akumulatorami.
Może to ten typ
Dużo za małe. Alternator->połączenia elektryczne z akumulatorem.
0,15A to 150 mA. Standardowo podaje się prąd spoczynkowy ok 40mA. Nawet jakby było to ok 60mA to myślę że nie byłoby źle. Sprawdź czy może masz gdzieś lampkę która się świeci a nie powinna np w bagażniku. Co do kontrolki to sprawdź czy ona sama działa. Banał a jednak potrafi wprowadzić w błąd. Auto odpaliło bez problemu, zmierzone napięcie przy pracującym...
Podłącz miernik a się przekonasz.
W niektórych systemach wtrysku po odpięciu zasilania trzeba było zrobić adaptację przepustnicy
Kolego Viper, lektóra dla ciebie (oczywiście każdy ma swoją teorię) nie chce nikogo pouczać, ale motywują swoją wypowiedź http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic39... a do Kolegi roman763 Będzie dobrze, Lpg nic nie ma znaczenia,
Popraw rocznik bo zapewne masz 2007. Trzeba zerknąć w błędy i parametry. Akumulator sprawny? Jak rozrusznik?
Pomiar napięcia na bezpieczniku nr14
Nie zmienia to faktu, że prąd w stanie uśpienia jest 10x za duży. P.S. U mnie w Octa jest 7mA po uśpieniu. To jest bardzo dobry wynik, bo w przeciętnym samochodzie jednak jest ze 2-3x więcej. Dodano po 3 Kupię nowy aku i sprawdzę. Po naładowaniu prostownikiem stała dwa dni, przejechałem około 10km i postawiłem z wypiętym F29 (od piątku do środy), wpiełem...
Auto na gwarancji zakupione w lutym. Ciekawe co teraz powiedzą. Skoda była już trzy razy w serwisie na aktualizacji. Po ostatniej padł akumulator.
Skoro kontrolka klimatyzacji gaśnie na innych biegach wentylatora to masz uszkodzony panel lub opornicę. Czy wentylator w kabinie kręci się na każdym biegu z inną prędkością? Czy po uruchomieniu klimatyzacji załączają się wentylatory na chłodnicy? Jaki jest czujnik ciśnienia czynnika w układzie klimatyzacji - 3 czy 4 pionowy? Czujnik powinien być przy...
wystarczylo wymienic kilka bezpiecznikow
Przekaźnik rozrusznika powinien mieć 4 bądź 5 wyprowadzeń, dwa od cewki czyli sterowanie (86-85) i trzy bądź dwa od styku (30-87-87a). Jak zewrzesz przez żarówkę H4 tyk 30 i 87 rozrusznik powinien się odezwać i po tym można namierzyć który nim steruje bez ruszania strony sterowania nim. https://obrazki.elektroda.pl/5914649300_...
Powinno się adaptację robić w module sterowania akumulatora/moduł zarządzania energią.
To sprawdź kable o których pisałem wcześniej, to zasilanie modułu sterującego(pod akumulatorem) wentylatorami i klimą.
Zacznij od rozrusznika i akumulatora.
Zrób zdjęcie i dodaj. Jeden z przewodów to przewód do ładowania akumulatora.
Problemem okazała się przetarta wiązka pod akumulatorem.
Pod lewą podłużnicą, mniej więcej pod akumulatorem
vag wyjaśni ci wszystko czyli diagnostyka spróbuj odpiąć jeszcze raz akumulator na kilka minut i podłącz ponownie może pomorze.
Pożycz od kogoś drugi akumulator.
Pewno będzie trzeba podladowac akumulator i powinien odpalić bez problemu.
Nie masz jakichś urządzeń/obwodów podpiętych na "lewo" do klem akumulatora?
Połączenie masy od akumulatora sprawdź. I plus od akumulatora
Sprawdź nie + i bezpieczniki tylko masę, tam gdzie jest przykręcony kabel od klemy - akumulatora
Wiązka przeciera sie koło rozrusznika i pod akumulatorem .
Zmierz napięcie na akumulatorze
Wiele materiałów oglądałem i podobno te nowe samochody przy postoju ciągną prądu i zalecane są te akumulatory AGM.
Dziękuję za sugestie. Samo odpięcie zegarów od zasilania nie wystarczyło, natomiast pomogło wyjęcie zegarów i przeczyszczenie wtyczki i gniazda z użyciem środka do czyszczenia połączeń elektrycznych. Na wszelki wypadek zabieg wykonywałem przy odpiętym akumulatorze.
Olej ? Akumulator ?
rano on pali ciężko a jak go raz już odpalisz to dalej pali ok nie wiem co to może być jak przychodzę rano do garażu muszę pokręcić chwilę i też słabo kręci i chyba jest do wymiany rozrusznik i akumulator
Na akumulatorze masz 3 zielone bezpieczniki (30A), za akumulatorem do tych bezpieczników przychodzi wtyczka 3 pinowa - wypnij ją i znajdziesz przyczynę. Miał już dawno sprawdzić zasilania w trakcie rozruchu , ograniczył się do sprawdzenia napięć na słupkach akumulatora
Ja mam podobny błąd, ale odwrotne objawy. Mianowicie silnik pompy ABS chodzi nieprzerwanie, nie zatrzymuje sie nawet po wyjęciu kluczyka. Zatrzymuje go jedynie wyciągnięcie bezpiecznika przy akumulatorze. :) (Skoda Octavia Combi 2000r.) To uleczalne ?
Bezpiecznik f19 w skrzynce obok akumulatora.
Zanim zaczniesz wyjmować rozrusznik to zdejmij jedną z klem akumulatora.
Nie ładowałem akumulatora .
Widzę, że zbiorniczek jest winny przy różnych komunikatach nie związanych bezpośrednio z nim. U mnie w O2, w zimie wyświetlał się czerwony komunikat o niskim ciśnieniu oleju. Dolanie płynu chłodzącego lekko ponad maks likwidowało ten problem. Tu też można spróbować dolać płynu lub przeczyścić elektrody i dodatkowo podładować akumulator.
No właśnie ciekawa sytuacja,ale użytkownik nie napisał jak długo przygasają te światła.Może jak rusza ze skrzyżowania, to obroty silnika gwałtownie spadają i światła przygasają (jeśli akumulator jest słaby).
ciekawe czy jakiś producent pokusił się o zwiększanie obciążenia alternatora w momencie wykrycia hamowania silnikiem A co w/g Ciebie ma odebrać prąd? Gotowanie akumulatora?
Przewód od alternatora do skrzynki bezpieczników na akumulatorze
Witam. Dzisiaj przeleciałem cały sterownik kontaktem do czyszczenia styków oraz złącza. Okazało się też, jak ściągnąłem półkę na akumulator, to okazał się całkiem innym parownik, jak myślałem, lSE98-LI10. Ale niestety wszystkie moje czyszczenia poszły chyba na marne, bo dalej jest efekt na zimnym silniku, jak przełączy się na gaz, to gaśnie. Już wiem,...
To kowal a nie elektryk że przy podłączaniu radia spalił bezpiecznik.Aby to zrobić to trzeba naprawdę się postarać.Dał chociaż kostki przejściowe?Druga sprawa da się podłączyć aby grało po kluczyku a tak podłączone może rozładować akumulator
Ale masz na myśli bezpiecznik w kabinie,czy przy akumulatorze? Sorki, że zawracam głowę.
Do sprawdzenia również bezpieczniki w komorze silnika nad akumulatorem :D
Udało się naprawić, wymiana skrzynki bezpieczników pod maską bo była zalana wodą po przez mycie silnika i naprawa instalacji za podstawa akumulatora.
Zamarzniety akumulator to trup
A czym w takim razie wytłumaczyć niemożność odpalenia auta? Uzbrojony alarm, usterka samochodu, słaby akumulator,....
Może to być problem z kostką stacyjki Nie w tym samochodzie. Sprawdź napięcie ładowania akumulatora i czy po odpaleniu można połączyć się komputerem diagnostycznym z 17 instruments
Bardzo dziwna usterka, wszystko wskazuje na brak zasilania. Spróbuj jeszcze tak że podaj plus na rozrusznik bez stacyjki. Włącz zapłon i na krótko plus. Masa na silnik nie ginie? Może sam akumulator
Chyba, że jest juz specjalny zacisk pod to przygotowany. Nie ma czegoś takiego. Co stoi na przeszkodzie, aby odstraszacz podłączyć bezpośrednio do zacisków akumulatora .
Bezpieczniki w skrzynce nad akumulatorem też sprawdzałeś?
Wadliwe połączenie wtyczki poduszki. Odpinamy akumulator, a następnie myjemy piny wtyczki.
O i właśnie o to mi chodziło. Chciałem żeby wypowiedziała się osoba która miała styczność z podobnym silnikiem. Największy problem to jest z uruchomieniem z rana. Muszę strasznie długo kręcić aż czasami akumulator pada.
Jeśli jesteś pewny ze drugi siłownik jest sprawny, i wszystkie bezpieczniki są całe, szukaj uszkodzenia w okablowaniu. Sprawdź czy siłownik klapy jest poprawnie zasilany. Hej Domex, dzięki za odzew Zasilanie idzie do niego, sprawdzałem miernikiem i jest 12v. Czy te klapy powinny się poruszać przy dodawaniu gazu? Nie sprawdzałem bezpieczników w kabinie...
Być może został uszkodzony styk w drzwiach kierowcy. Mój szef tak załatwił zamek tez przyczynił się mróz wilgoc. A czy odlaczales akumulator?
Skoro ruszałeś akumulator to może tam czegoś nie podłączyłeś?
Pierwsza jazda właśnie była bez, ale później dokładnie się przyjrzeliśmy i ja podłączyliśmy, ale to nic nie dało. Nawet próbowałem "resetowania błędów" akumulatorem, również nic się nie zmieniło.
Pomyślcie, jeśli to autko eksploduje, to was też naruszy. Widziałeś kiedyś eksplodujące auto? Tak sobie poczytałem i delirium tremens mi tu podjeżdża. Auto było u mechanika, odjechało, zapaliło się, forum winne, że nikt z gaśnicą nie pomógł. Co się zapaliło, gdzie się zapaliło, jak się zapaliło? Żeby przypisać winę mechanikowi, trzeba wykazać, że zapalenia...
Pomogła wymiana na inny moduł. Swoją drogą to mieliśmy już kilka takich przypadków (a6, bora, golf). Często pada motka w module.
Witam. Po wymianie akumulatora w Octavii II świecą się kontrolki wspomagania kierowcy i ESP. Jak je wyłączyć? Czy trzeba podpiąć auto pod komputer?
Jeśli po ponownym uruchomieniu znikła, to naładuj akumulator, bo pewnie kończy swój żywot.
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... Wstaw swoje zgrane do pliku z układu.
Zasilanie bezpośrednio z żarówki nie zawsze zdaje obecnie egzamin. Prąd bardzo często nie jest "stały", tylko są na niego nałożone jakieś dodatkowe "przebiegi sprawdzające" ciągłość obwodu i właśnie często się zdarza, że kamera nie działa tak, jak powinna. W związku z tym zalecane jest zasilanie kamery przez przekaźnik uruchamiany prądem z żarówki....
Witam Ja bym sprawdził ECU. Ten brak komunikacji. Sprawdź czy masz drożne kanały odpływowe na podszybiu i w jakim stanie są wtyczki od ECU. Dla pewności odłącz przedtem akumulator. Pozdrawiam.
Naprawiłes to bo mam identycznie i nie wiem co jest ;/
Najszybciej i pewniej będzie na rozrusznik wraz z cewka na ukryty przełącznik. Jak będą chcieli i tak odpalą. najpewniej to akumulator wyciągać
Jak największy prąd rozruchu-firma obojętna..
3,5A to pobór mocy ponad 40W, to nie jest jakaś tam lampka w bagażniku, czy coś w tym stylu. Zaczął bym, na próbę od całkowitego odłączenia alternatora, zwłaszcza głównego zacisku B+, uszkodzony, wzbudzający się regulator napięcia potrafi generować taki pobór
Super bo właśnie nie mailem wspomagania i nie gasla mi kontrolka od akumulatora Bezpieczniki wyjęte sprawdzone i spalone
czarny z zielonym paskiem zapewnie + i tutaj sesn całej wypowiedzi brak żarówka nie zaświeciła . Bezpiecznik F31 w skrzynce koło akumulatora https://obrazki.elektroda.pl/5716678800_...
Kolego wydaje mi siē że schemat jest czytelny i wszystko na nim jest . Po akumulatorze jest bezpiecznik w komorze silnika 52(50A), potem złącze T2a na sterowniku bordnetz i wewnątrz niego zasilenie przekaźnika.
Witam. Chciałbym zamontować miernik napięcia w kabinie samochodu (Octavia 2). Aby nie ciągnąć przewodów aż od akumulatora łatwiej i prościej było by ze skrzynki bezpieczników. Proszę o poradę z którego bezpiecznika najlepiej pociągnąć kabelki? Domyślam się, że jeden będzie podłączony do masy, natomiast gdzie podłączyć drugi? Czy dobrym miejscem by był...
Przewód na akumulatorze ,minus
i jak wymiana pomogła? Jak stary był akumulator powodujący kłopot? MIałem podobną sytuację w Golfie MK7 z 2019. Słaby akumulator powodował miliony błedów na komputrze....
W mojej skodzie miałem tak samo , wymiana baterii nic nie dała . wpadłem na genialny sposób -odłączyłem akumulator na parę minut i pomogło, wszystko działa
Po włożeniu modułu do silnika na stykach pojawi się mała rezystancja uzwojenia wirnika silnika i to jest dobrze. Pozostaje tylko na próbę podłączyć przewody do akumulatora, to znaczy do gniazda zapalniczki za pomocą wtyczki do tego gniazda, (albo do zasilacza o odpowiedniej wydajności), i sprawdzić czy silnik obraca.
Ja najpierw naladowalbym akumulator lub wymienil na nowy i wtwdy przetestuj.
Wyjście subwoofera w radiu łączysz (przy pomocy rozgałęźnika chinch) z gniazdami chinch wiązki subwoofera. Możesz też podłączyć się bezpośrednio do wyjść głośnikowych radia, kable zielony i fioletowy podłączasz do wyjść głośnikowych tylnych, z paskiem minus, bez paska plus. Żółty wiadomo plus akumulatora, czarny masa, niebieski ,remonte,, z wiązki radia
No a jak to nie pomoże to może sprawdź tak umyj auto jak jest mokre to odłącz jedną kleme akumulatora i sprawdź pobór prądu
Octavia 1 czy 2? W obu przypadkach zasilanie brane jest z dużego, 40 lub 50 amperowego bezpiecznika, zasilanego wprost z akumulatora. Natomiast zasilanie cewki przekaźnika z osobnego bezpiecznika, który z kolei zasilany jest przekaźnikiem głównym.
Śruby spryskaj penetrantem i powinny puścić. Drugi akumulator podłączysz i powinieneś zapalić. Klemy w nowym możesz zabezpieczyć np. smarem miedziowym.
pewnie rozrusznik umiera
Witam . Panowie mam duży problem a mianowicie nie wiem jak przejść z komory silnika do wnętrza auta aby pociągnąć kabel z akumulatora do wzmacniacza Octavia I 98r.Czy muszę wiercic dziury?Z gory dziękuje za pomoc
Witam, mam problem z klimą w Skodzie Octavii 1.9 TDI 1U5 z 2006 roku. Co wymienię, bezpiecznik 50 na akumulatorze, to po włączeniu klimy go pali. Co to może być???
Główne punkty masowe: Komora silnika -główny pod akumulatorem -w okolicach zbiorniczka wyrównawczego płynu chłodniczego(w stronę przegrody) Kabina -pod kolumną kierowniczą -w okolicach zawiasów drzwi kierowcy i pasażera Bagażnik Okolice świateł
Dodam iż problem pojawił się po postoju ok 3 tygodnie z odłączonym akumulatorem. Skrzynia biegów się regenerowała.
Akumulator jakie ma napięcie podczas rozruchu?
Zmiana auta.
Nie pisał, że nie może uruchomić tylko, że ma sporadyczny problem z uruchomieniem - i to jest właśnie różnica. Dla czego przekaźnik przy mrozach miałby pracować dobrze a przy temp silnika dodatniej, gdzie obciążenie prądowe akumulatora jest mniejsze, szwankować? np na tej stronie (w połowie strony) film z rezultatem http://diesel-tuning.pl/cennik.php
Jak masz rozwaloną obudowe filtra to ją wymień, a jeszcze jedno czy masz przepływomierz raczej w modelach 1,6 VW było to ustrojstwo i jest trudne do zdiagnozowania, czy jest rozwalone czy nie. Jak bedziesz miał to wtedy rada, załatwiś kodoś kto ma auto z tego koncernu i taki sam wyglądem przepływomierz a wtedy zmień na chwile potrzymaj autko na 3000...
Czy ktos wie co to za dzwiek po odpaleniu
kody błędów: 01314 00741 18008 17946 17978 Muszę dodać że nie były kasowane blaedy od dawna a jeszcze między czasie były wymieniane klemy na akumulatorze bo pękły.
Akumulator jest nowy To nie znaczy że nie ma uszkodzonej celi. Dodano po 4 Ja u siebie odłączałem wszystkie urządzenia fizycznie jak radio itp aż zminimalizowałem pobór prądu do min i potem został już tylko akumulator pod lupę. Zrób to co ja. Dwa razy mierzyłem go przyrządami w sklepach było ok aż cela spuchła i zmieniłem na nowy. Pożycz na próbę akumulator...
zależy Kolego na jaki obwód i co chcesz podłączyć. Najpewniejszą opcją jest przeciągnięcie nowego obwodu prosto od akumulatora z odrębnym bezpiecznikiem.
Po przekreceniu kluczyka na zaplonie, wystepuje następujący dźwięk. Co to może oznaczać? Mimo zapięcia pasów nadal się tak dzieje. Olej wymieniony ,akumulator nowy. Paliwo jest.
z pominięciem stacyjki, poprowadziłem kabel od rozrusznika, żeby odpalać prosto z akumulatora, bo miałem nadzieję, że to rozrusznik jest walnięty
Trzeba sprawdzić bezpiecznik 50A przy akumulatorze zasilający przekaźnik pompy paliwa i wtryskiwaczy.
Naładuj akumulator. To podstawa do uruchomienia auta jak i diagnostyki
octavia akumulator octavia odłączyć akumulator akumulator octavia błąd
seicento klema schematy laptopów poszukiwane automat świateł dziennych
zamrazarka przekaznik przekaznik agregatu
Kąt nachylenia anteny Cyfrowego Polsatu w Monachium OnePlus Buds 3 vs Sony LinkBuds S: Mocniejszy bas i lepsze brzmienie