Sprawdź akumulator pod obciążeniem . Takie przyrządy do sprawdzania mają w sklepach z akumulatorami.
Podłącz miernik a się przekonasz.
Nie zmienia to faktu, że prąd w stanie uśpienia jest 10x za duży. P.S. U mnie w Octa jest 7mA po uśpieniu. To jest bardzo dobry wynik, bo w przeciętnym samochodzie jednak jest ze 2-3x więcej. Dodano po 3 Kupię nowy aku i sprawdzę. Po naładowaniu prostownikiem stała dwa dni, przejechałem około 10km i postawiłem z wypiętym F29 (od piątku do środy), wpiełem...
Brak kontrolki to prawdopodobnie brak wzbudzenia alternatora, wtedy zacznie ładować dopiero przy wyższych obrotach, jeśli w ogóle, lub alternator uszkodzony. Pobór prądu duży, ale też nie wiadomo czy prawidłowo sprawdzony. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic26...
W niektórych systemach wtrysku po odpięciu zasilania trzeba było zrobić adaptację przepustnicy
Moja też (silnik 1,6 98r.) zachowuje się tak samo (przed uruchomieniem silnika świeci się tylko ładowanie akumulatora).
Dużo za małe. Alternator->połączenia elektryczne z akumulatorem.
Pomiar napięcia na bezpieczniku nr14
Może to ten typ
Przekaźnik rozrusznika powinien mieć 4 bądź 5 wyprowadzeń, dwa od cewki czyli sterowanie (86-85) i trzy bądź dwa od styku (30-87-87a). Jak zewrzesz przez żarówkę H4 tyk 30 i 87 rozrusznik powinien się odezwać i po tym można namierzyć który nim steruje bez ruszania strony sterowania nim. https://obrazki.elektroda.pl/5914649300_...
vag wyjaśni ci wszystko czyli diagnostyka spróbuj odpiąć jeszcze raz akumulator na kilka minut i podłącz ponownie może pomorze.
Popraw rocznik bo zapewne masz 2007. Trzeba zerknąć w błędy i parametry. Akumulator sprawny? Jak rozrusznik?
Proponowałbym zmienić tytuł bo tutaj nie kręci rozrusznik. Wyglada tak jakby napięcie spadało przez co odłącza wszystko - widać to pozachowaniu licznika. Do sprawdzenia masy i przewód plusowy pomiędzy akumulatorem i rozrusznikiem. Może coś nie łączy na bezpiecznikach. Trzeba znaleźć czy zasilanie znika na rozruszniku czy znika wcześniej przez co znika...
Samochód dużo jeździ? Jaki tam jest akumulator? WGM? Rocznik?
To sprawdź kable o których pisałem wcześniej, to zasilanie modułu sterującego(pod akumulatorem) wentylatorami i klimą.
Kolego Viper, lektóra dla ciebie (oczywiście każdy ma swoją teorię) nie chce nikogo pouczać, ale motywują swoją wypowiedź http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic39... a do Kolegi roman763 Będzie dobrze, Lpg nic nie ma znaczenia,
Auto na gwarancji zakupione w lutym. Ciekawe co teraz powiedzą. Skoda była już trzy razy w serwisie na aktualizacji. Po ostatniej padł akumulator.
Pewno będzie trzeba podladowac akumulator i powinien odpalić bez problemu.
wystarczylo wymienic kilka bezpiecznikow
Powinno się adaptację robić w module sterowania akumulatora/moduł zarządzania energią.
Zrób zdjęcie i dodaj. Jeden z przewodów to przewód do ładowania akumulatora.
Nie masz jakichś urządzeń/obwodów podpiętych na "lewo" do klem akumulatora?
Zamarzniety akumulator to trup
Skoro kontrolka klimatyzacji gaśnie na innych biegach wentylatora to masz uszkodzony panel lub opornicę. Czy wentylator w kabinie kręci się na każdym biegu z inną prędkością? Czy po uruchomieniu klimatyzacji załączają się wentylatory na chłodnicy? Jaki jest czujnik ciśnienia czynnika w układzie klimatyzacji - 3 czy 4 pionowy? Czujnik powinien być przy...
Pod lewą podłużnicą, mniej więcej pod akumulatorem
Problemem okazała się przetarta wiązka pod akumulatorem.
Ale masz na myśli bezpiecznik w kabinie,czy przy akumulatorze? Sorki, że zawracam głowę.
No właśnie ciekawa sytuacja,ale użytkownik nie napisał jak długo przygasają te światła.Może jak rusza ze skrzyżowania, to obroty silnika gwałtownie spadają i światła przygasają (jeśli akumulator jest słaby).
Może to być problem z kostką stacyjki Nie w tym samochodzie. Sprawdź napięcie ładowania akumulatora i czy po odpaleniu można połączyć się komputerem diagnostycznym z 17 instruments
Pomogła wymiana na inny moduł. Swoją drogą to mieliśmy już kilka takich przypadków (a6, bora, golf). Często pada motka w module.
Wiązka przeciera sie koło rozrusznika i pod akumulatorem .
Zmierz napięcie na akumulatorze
Połączenie masy od akumulatora sprawdź. I plus od akumulatora
Do sprawdzenia również bezpieczniki w komorze silnika nad akumulatorem :D
Zacznij od rozrusznika i akumulatora.
Bezpiecznik f19 w skrzynce obok akumulatora.
Jak największy prąd rozruchu-firma obojętna..
Olej ? Akumulator ?
Pożycz od kogoś drugi akumulator.
Kostka sprawdzana i jest OK. Pozostaje mi odnaleźć schemat instalacji, sprawdzić instalację, ale jeśli nie to niestety czujnik
Dziękuję za sugestie. Samo odpięcie zegarów od zasilania nie wystarczyło, natomiast pomogło wyjęcie zegarów i przeczyszczenie wtyczki i gniazda z użyciem środka do czyszczenia połączeń elektrycznych. Na wszelki wypadek zabieg wykonywałem przy odpiętym akumulatorze.
Witam. Chciałbym zamontować miernik napięcia w kabinie samochodu (Octavia 2). Aby nie ciągnąć przewodów aż od akumulatora łatwiej i prościej było by ze skrzynki bezpieczników. Proszę o poradę z którego bezpiecznika najlepiej pociągnąć kabelki? Domyślam się, że jeden będzie podłączony do masy, natomiast gdzie podłączyć drugi? Czy dobrym miejscem by był...
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... Wstaw swoje zgrane do pliku z układu.
rano on pali ciężko a jak go raz już odpalisz to dalej pali ok nie wiem co to może być jak przychodzę rano do garażu muszę pokręcić chwilę i też słabo kręci i chyba jest do wymiany rozrusznik i akumulator
Ja mam podobny błąd, ale odwrotne objawy. Mianowicie silnik pompy ABS chodzi nieprzerwanie, nie zatrzymuje sie nawet po wyjęciu kluczyka. Zatrzymuje go jedynie wyciągnięcie bezpiecznika przy akumulatorze. :) (Skoda Octavia Combi 2000r.) To uleczalne ?
Naprawiłes to bo mam identycznie i nie wiem co jest ;/
Zanim zaczniesz wyjmować rozrusznik to zdejmij jedną z klem akumulatora.
Nie ładowałem akumulatora .
3,5A to pobór mocy ponad 40W, to nie jest jakaś tam lampka w bagażniku, czy coś w tym stylu. Zaczął bym, na próbę od całkowitego odłączenia alternatora, zwłaszcza głównego zacisku B+, uszkodzony, wzbudzający się regulator napięcia potrafi generować taki pobór
Wadliwe połączenie wtyczki poduszki. Odpinamy akumulator, a następnie myjemy piny wtyczki.
A czym w takim razie wytłumaczyć niemożność odpalenia auta? Uzbrojony alarm, usterka samochodu, słaby akumulator,....
Przewód od alternatora do skrzynki bezpieczników na akumulatorze
Widzę, że zbiorniczek jest winny przy różnych komunikatach nie związanych bezpośrednio z nim. U mnie w O2, w zimie wyświetlał się czerwony komunikat o niskim ciśnieniu oleju. Dolanie płynu chłodzącego lekko ponad maks likwidowało ten problem. Tu też można spróbować dolać płynu lub przeczyścić elektrody i dodatkowo podładować akumulator.
Dzięki za odpowiedź tak zrobiłem i pomogło wszystko ok
Pierwsza jazda właśnie była bez, ale później dokładnie się przyjrzeliśmy i ja podłączyliśmy, ale to nic nie dało. Nawet próbowałem "resetowania błędów" akumulatorem, również nic się nie zmieniło.
Bezpieczniki w skrzynce nad akumulatorem też sprawdzałeś?
Skoro ruszałeś akumulator to może tam czegoś nie podłączyłeś?
Jeśli 3 tygodnie to już trup. Odkręcić i tak będziesz musiał dla wymiany. Nalot na stykach trzeba wyczyścić. Możesz odłączyć dodatkowy do odpalenia ale ten rozładowany pewnie zasiarczony a może nawet zamarzł i pękł, także odradzam ratowanie go w ten sposób.
To kowal a nie elektryk że przy podłączaniu radia spalił bezpiecznik.Aby to zrobić to trzeba naprawdę się postarać.Dał chociaż kostki przejściowe?Druga sprawa da się podłączyć aby grało po kluczyku a tak podłączone może rozładować akumulator
pewnie rozrusznik umiera
Witam. Dzisiaj przeleciałem cały sterownik kontaktem do czyszczenia styków oraz złącza. Okazało się też, jak ściągnąłem półkę na akumulator, to okazał się całkiem innym parownik, jak myślałem, lSE98-LI10. Ale niestety wszystkie moje czyszczenia poszły chyba na marne, bo dalej jest efekt na zimnym silniku, jak przełączy się na gaz, to gaśnie. Już wiem,...
Udało się naprawić, wymiana skrzynki bezpieczników pod maską bo była zalana wodą po przez mycie silnika i naprawa instalacji za podstawa akumulatora.
O i właśnie o to mi chodziło. Chciałem żeby wypowiedziała się osoba która miała styczność z podobnym silnikiem. Największy problem to jest z uruchomieniem z rana. Muszę strasznie długo kręcić aż czasami akumulator pada.
Główne punkty masowe: Komora silnika -główny pod akumulatorem -w okolicach zbiorniczka wyrównawczego płynu chłodniczego(w stronę przegrody) Kabina -pod kolumną kierowniczą -w okolicach zawiasów drzwi kierowcy i pasażera Bagażnik Okolice świateł
Jeśli po ponownym uruchomieniu znikła, to naładuj akumulator, bo pewnie kończy swój żywot.
Kolego wydaje mi siē że schemat jest czytelny i wszystko na nim jest . Po akumulatorze jest bezpiecznik w komorze silnika 52(50A), potem złącze T2a na sterowniku bordnetz i wewnątrz niego zasilenie przekaźnika.
Bardzo dziwna usterka, wszystko wskazuje na brak zasilania. Spróbuj jeszcze tak że podaj plus na rozrusznik bez stacyjki. Włącz zapłon i na krótko plus. Masa na silnik nie ginie? Może sam akumulator
Zmiana auta.
Po włożeniu modułu do silnika na stykach pojawi się mała rezystancja uzwojenia wirnika silnika i to jest dobrze. Pozostaje tylko na próbę podłączyć przewody do akumulatora, to znaczy do gniazda zapalniczki za pomocą wtyczki do tego gniazda, (albo do zasilacza o odpowiedniej wydajności), i sprawdzić czy silnik obraca.
Wyjście subwoofera w radiu łączysz (przy pomocy rozgałęźnika chinch) z gniazdami chinch wiązki subwoofera. Możesz też podłączyć się bezpośrednio do wyjść głośnikowych radia, kable zielony i fioletowy podłączasz do wyjść głośnikowych tylnych, z paskiem minus, bez paska plus. Żółty wiadomo plus akumulatora, czarny masa, niebieski ,remonte,, z wiązki radia
Chyba, że jest juz specjalny zacisk pod to przygotowany. Nie ma czegoś takiego. Co stoi na przeszkodzie, aby odstraszacz podłączyć bezpośrednio do zacisków akumulatora .
czarny z zielonym paskiem zapewnie + i tutaj sesn całej wypowiedzi brak żarówka nie zaświeciła . Bezpiecznik F31 w skrzynce koło akumulatora https://obrazki.elektroda.pl/5716678800_...
Octavia 1 czy 2? W obu przypadkach zasilanie brane jest z dużego, 40 lub 50 amperowego bezpiecznika, zasilanego wprost z akumulatora. Natomiast zasilanie cewki przekaźnika z osobnego bezpiecznika, który z kolei zasilany jest przekaźnikiem głównym.
Witam, mam problem z klimą w Skodzie Octavii 1.9 TDI 1U5 z 2006 roku. Co wymienię, bezpiecznik 50 na akumulatorze, to po włączeniu klimy go pali. Co to może być???
Po częstych próbach odpalania osłabł akumulator, włożyłem więc akumulator od octavi 1.9tdi i mazda zaczęła prawie normalnie zapalać! Ale octavia na tym akumulatorze z mazdy też odpala! Czy to zbieg okoliczności czy mazda musi mieć naprawdę silny akumulator żeby było ok? Co jeszcze może być przyczyną, masy posprawdzałem są ok.
Czy ktos wie co to za dzwiek po odpaleniu
Pomyślcie, jeśli to autko eksploduje, to was też naruszy. Widziałeś kiedyś eksplodujące auto? Tak sobie poczytałem i delirium tremens mi tu podjeżdża. Auto było u mechanika, odjechało, zapaliło się, forum winne, że nikt z gaśnicą nie pomógł. Co się zapaliło, gdzie się zapaliło, jak się zapaliło? Żeby przypisać winę mechanikowi, trzeba wykazać, że zapalenia...
ciekawe czy jakiś producent pokusił się o zwiększanie obciążenia alternatora w momencie wykrycia hamowania silnikiem A co w/g Ciebie ma odebrać prąd? Gotowanie akumulatora?
Przewód na akumulatorze ,minus
Super bo właśnie nie mailem wspomagania i nie gasla mi kontrolka od akumulatora Bezpieczniki wyjęte sprawdzone i spalone
No a jak to nie pomoże to może sprawdź tak umyj auto jak jest mokre to odłącz jedną kleme akumulatora i sprawdź pobór prądu
109-tka do przelutowania. Czyli ???
Ja najpierw naladowalbym akumulator lub wymienil na nowy i wtwdy przetestuj.
W mojej skodzie miałem tak samo , wymiana baterii nic nie dała . wpadłem na genialny sposób -odłączyłem akumulator na parę minut i pomogło, wszystko działa
i jak wymiana pomogła? Jak stary był akumulator powodujący kłopot? MIałem podobną sytuację w Golfie MK7 z 2019. Słaby akumulator powodował miliony błedów na komputrze....
Poczekaj przynajmniej pół godziny. Auto zamknięte wraz z ryglem maski
Prawidłowe ładowanie w tdi 14,2-14,4
Być może został uszkodzony styk w drzwiach kierowcy. Mój szef tak załatwił zamek tez przyczynił się mróz wilgoc. A czy odlaczales akumulator?
Najszybciej i pewniej będzie na rozrusznik wraz z cewka na ukryty przełącznik. Jak będą chcieli i tak odpalą. najpewniej to akumulator wyciągać
Witam Ja bym sprawdził ECU. Ten brak komunikacji. Sprawdź czy masz drożne kanały odpływowe na podszybiu i w jakim stanie są wtyczki od ECU. Dla pewności odłącz przedtem akumulator. Pozdrawiam.
Nie pisał, że nie może uruchomić tylko, że ma sporadyczny problem z uruchomieniem - i to jest właśnie różnica. Dla czego przekaźnik przy mrozach miałby pracować dobrze a przy temp silnika dodatniej, gdzie obciążenie prądowe akumulatora jest mniejsze, szwankować? np na tej stronie (w połowie strony) film z rezultatem http://diesel-tuning.pl/cennik.php
Skoda Octavia I 2005 1.9 TDI 110 KM 74 kW - nie odpala. Rozrusznik kręci, ale silnik nie odpala. Nie jest to raczej kwestia akumulatora, bo go wymieniłem ok. miesiąca temu, dla pewności go naładowałem i nadal nic. Dodam, że zdarzało się, że w trakcie jazdy auto traciło moc, co odczuwałem jako nagłe szarpnięcie (przyhamowanie), a nawet w trakcie jazdy...
Jeśli jesteś pewny ze drugi siłownik jest sprawny, i wszystkie bezpieczniki są całe, szukaj uszkodzenia w okablowaniu. Sprawdź czy siłownik klapy jest poprawnie zasilany. Hej Domex, dzięki za odzew Zasilanie idzie do niego, sprawdzałem miernikiem i jest 12v. Czy te klapy powinny się poruszać przy dodawaniu gazu? Nie sprawdzałem bezpieczników w kabinie...
Sprawdziłeś cokolwieg bezp, przekaźniki?
Octavia 1 2000rok (pierwszy właściciel) 1,9TDI 110 koni Padł mi akumulator i poszedłem wymontować go z auta i zauważyłem na lewo wyciek. Zrobiłem mu zdjęcie. Proszę o wstępną diagnozę, co może być przyczyną? Mam nadzieję, że zdjęcie zrobiłem wystarczająco dobre aby zobaczyć to miejsce. http://obrazki.elektroda.pl/9200294600_1...
Witam, czy pomoże mi ktoś z kodem do Radia Skoda Octavia II Amundsen? Akumulator się rozładował i woła kod :( SKZ1Z2K6341293 AI: Czy możesz potwierdzić, że jesteś właścicielem pojazdu lub radia, np. poprzez dokumenty zakupu? tak AI: Czy sprawdziłeś instrukcję obsługi samochodu lub dokumentację, czy nie ma tam kodu do radia? tak
z pominięciem stacyjki, poprowadziłem kabel od rozrusznika, żeby odpalać prosto z akumulatora, bo miałem nadzieję, że to rozrusznik jest walnięty
Dodam iż problem pojawił się po postoju ok 3 tygodnie z odłączonym akumulatorem. Skrzynia biegów się regenerowała.
Akumulator jakie ma napięcie podczas rozruchu?
Witam. Odświeżę temat. Mam podobny problem skoda octavia 2 rs 2006rok. Po odpięciu akumulatora nie dziala mi centralny z pilota z kluczyka i szyby oraz lusterka. Żeby było ciekawie klapka wlewu paliwa i tylna klapa zamykają się z pilota i klucza. Podpinając aku mialem otwarte drzwi kierowcy. Napięcie modułu przy silniku od podnoszenia szyb jest po stronie...
akumulator octavia octavia odłączyć akumulator akumulator octavia błąd
internet tablet lenovo pompa afriso zablokować windows update
dobra antena pokojowa wykrywacz metali schemat
Wibracje w skuterze na postoju i podczas jazdy – silentbloki, wariator, Piaggio, Yamaha, CVT Skoda Fabia – kolory przewodów sygnałowych wtyczki przepustnicy TPS, SENT, generacje 6Y 5J 5NJ